| Betreft: | evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00 |
Hallo allen,
Een hele stomme vraag misschien, maarwe kunnen met zijn 2en pas tegen de avond erheen. Tegen 6 uur zeg maar. Natuurlijk, vol is vol, maar eind van middag gaan ook mensen weg lijkt me.
Mensen die er wel eens geweest zijn: heeft het zin om het erop te gokken, of staat er eind van de middag juist een megarij?
Een hele stomme vraag misschien, maarwe kunnen met zijn 2en pas tegen de avond erheen. Tegen 6 uur zeg maar. Natuurlijk, vol is vol, maar eind van middag gaan ook mensen weg lijkt me.
Mensen die er wel eens geweest zijn: heeft het zin om het erop te gokken, of staat er eind van de middag juist een megarij?
donateur
Maar uh, je MOET voor 14:00 binnen zijn anders kom je er niet meer in hoorde ik in de wandelgangen?
Word lekker voor de mensen die via de A27 willen komen... dat word vroeg vertrekken want die is afgesloten...
gras, tenminste vorig jaar wel.
nu nog steeds
heb er zin in
donateur
ik heb gehoord dat jij thuis blijft je wil te graag
ja en??? ik ga gewoon... moet heel wat gebeuren wil ik er niet zijn....
is het al zondag????
Hopen dat het nie z'n benauwd word. Maar ik zag dat er ook water in de buurt is dus koel me wel ff af. toch
haha gaat jij ff lekker in dat water afkoelen
ja volgens mij wel, ze deden vorig jaar in elk geval niet moeilijk
kdan ff goed nadenken of ik hem mee neem
hhahahhaha...vorig jaar waren er ook zooo ontzettend veel vage mensen die nog aan t doorfeesten waren vanaf de zaterdag nacht, maar was wel supergezellig
whehe daar was ik er 1 van
Gaan er nog een beetje mensen uit de buurt tussen Nijmegen en Arnhem???
Geen idee
Check dit maar:
https://partyflock.nl/party/55730/visitmap.html#visitmap
Gaan er nog een beetje mensen uit de buurt tussen Nijmegen en Arnhem???
donateur
een vraagje: als je met ov komt, bij welk station kun je dan het beste uitstappen?
Jammer dat het niet zulk mooi weer wordt 















