| Betreft: | evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00 |
Had trouwens ook nog gehoord dat er hier iemand is overleden wegens teveel drank en drugs gebruik
Wat een kutsfeer
veel mooie dames
Hemkade was ook leuk?
Helaas niet gegaan...
Maar heb er spijt van!
Gratis feestje, geniet er gewoon van
Had trouwens ook nog gehoord dat er hier iemand is overleden wegens teveel drank en drugs gebruik
IK HAAT TRANCE
IK HAAT TRANCE!
toch Babbelaartje!!!
Daarom snap ik niet wat die hekkenklimmer loopt te zeuren,.....
Almere is tuig..... Welkom!