| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 17 juni 2006 om 11:00 |
Neem je ook je rugzak mee?
Nee dit jaar niet, ik hoor ook geruchten dat het misschien afgelast gaat worden
Nee dit jaar niet, ik hoor ook geruchten dat het misschien afgelast gaat worden
Je moet een prijs noemen
daarvoor word er geloof ik kiezeltjes neergegooid
er is regen voorspeld dit jaar
Rugzak met inhoud?
ik zoek mariska vd P
Neem jij ook je vlieger mee?
ze strooien klinkers volgend jaar
Neemt iedereen wel zijn eigen lunchtrommeltje mee?
wat vals?
ik heb er gisteren twee van een vriend gekocht man
die zijn echt niet vals hoor
wat vals?
ik heb er gisteren twee van een vriend gekocht man
die zijn echt niet vals hoor
daarvoor word er geloof ik kiezeltjes neergegooid
jeeej kaartjes binnen
daar horen bijvoorbeeld ook twee of meer boekingen op dezelfde naam,
hetzelfde adres of creditcard- of bankrekeningnummer bij).
want heb geen creditkaart argh!!!!!
ik kijk net op ticketonline.. en staat dat uitverkocht is of dat het aantal dat ik wil bestellen niet beschikbaar is.. terwijl ik er maar 1 wou bestellen is nu al uitverkocht dan al via internet tenminste
naah nix aan het handje
staat nog nie tdat het is uitverkocht
Tickets van Sensation Black kwamen na 15 dagen pas, postbode had ze bij het verkeerde huis afgelverdGelukkig dat die eigenaar het retour naat ticketonline terug heeft gestuurd en wij alsnog hebben gekregen, anders hadden we mooi geen geld + kaartjes...
zullen alle kaarten verkocht worden via ticketservice zoja ben ik de lul want heb geen creditkaart argh!!!!!
Alleen het probleem het bedrag moet er binnen 3 dagen zijn, dus wat je moet doen. Is daarna opbellen en dan zeggen dat het geld onderweg is dan laten ze hem openstaan anders lukt het idd niet zonder creditcard, maar voor iedereen zonder creditcard dit is hoe ik het altijd doe en altijd is gelukt
meer als 9 kan je er niet bestellen helaas
ze hadde het beter via ticketbox kunnen doen!
Alleen het probleem het bedrag moet er binnen 3 dagen zijn, dus wat je moet doen. Is daarna opbellen en dan zeggen dat het geld onderweg is dan laten ze hem openstaan anders lukt het idd niet zonder creditcard, maar voor iedereen zonder creditcard dit is hoe ik het altijd doe en altijd is gelukt.
Indien nog beschikbaar zullen aanstaande zaterdag de laatste kaarten via de meer dan 1000 verkooppunten van TicketBox in de verkoop gaan.
naja koop zaterdag nog wel n paar extra kaartjes dano:)
dan weet ik cker dat iedereen meekan
haha dat hoop ik tenminste
Wiehoeee! 4 kaartjes zijn onderweg! .. 2 voor de dooverkoop, hoe makkelijk gaat dat worden.. Nu al zin in!
hoe lang duurt dat eigenlijk voor dat je ze krijgt.. ?
Uitspraak van Lanaop dinsdag 18 april 2006 om 16:49:
Wiehoeee! 4 kaartjes zijn onderweg! .. 2 voor de dooverkoop, hoe makkelijk gaat dat worden.. Nu al zin in!
als ik ze binnen heb wordt er ff klein feestje gevierd..
kkgekken.. wor echt gek hier. heb wel contant geld, maar eer dat t op mn rekening gestort is dan ist ook al uitverkocht
hier ook ben als de dood alleen dat ze bij de verkeerde worden bezorgd, wij wonen nl in een uithoek en t gaat wel vaker fout met de post
zei ze dat iedereen zo'n email heeft gehad en dat dat een fout was van ticketonline!
ik heb ook net gebeld naar ticketonline wat een doze
ik heb t zaterdag ook meteen overgeboekt en t geld is nog niet binnen, ik kreeg gister een email dat ik het geld nog moest overmaken omdat de aanvraag van me kaartje anders zou vervalle toen zei ze dat iedereen zo'n email heeft gehad en dat dat een fout was van ticketonline! het kan wel een week duren voordat die betaling binnen is zei ze en het duurt 12 dagen vordat je kaartje binnen is
ik dacht dat je aanvraag binnen 3 dagen zou vervallen maar dat ik dus blijkbaar niet zo.. ik hoop maar dat t goed komt
kreeg ookal mailtje dat geld niet binnen was heb ook maar is gebeld want hij is gewoon afgeschreven die vrouw zei dat als ik het betaald had dat het goed moet komen en anders moet ik over 12 dagen weer bellen wil me kaartje gewoon
nou ehuu zaterdag besteld. en afgeschreve..
niej binne gebeld.. en lag aan de postbank ofsow slome donders daaro
ben dus niet de enige gelukkig..
we meoten maar afwachten dan dnke dat ik er zaterdag nog maar 4 koop voor de ckerheid ofzow als ze er dan nog zijn.. mocht het misgaan heb ik i.i.g kaartjes
Kaarten zijn binnen maar wel een slechte zaak dat je aan de buitenkant kan zien dat er Ticketonline kaarten inzitten....
Ben benieuwd hoelang dat goed gaat
Je kunt gewoon iDEAL aanklikken en dan je bank selecteren. Is in principe hetzelfde als overschrijven, met als verschil dat Ticketonline METEEN het geld heeft!
ben dus niet de enige gelukkig..
we meoten maar afwachten dan dnke dat ik er zaterdag nog maar 4 koop voor de ckerheid ofzow als ze er dan nog zijn.. mocht het misgaan heb ik i.i.g kaartjes
Zelfde verhaal heb ik net te horen gekregen dus ga er maar vanuit na al deze reacties dat het goed komt
Anders heeft Q-dance een aardig groot probleem
Je kunt gewoon iDEAL aanklikken en dan je bank selecteren. Is in principe hetzelfde als overschrijven, met als verschil dat Ticketonline METEEN het geld heeft!
Ik ga met de bus van Event Travel www.eventtravel.nl kon namelijk daar ook gelijk mijn entreekaart boeken.
Dit jaar hebben ze iets van 300 opstapplaatsen! elk dom gat zit er tussen.
Was wel zo makkelijk en hoef niet direct te betalen.
ja zo heb ik het ook gedaan!
moet goed komen toch? Ik voorzie geen problemen..
heb iets van 4 bevestigingen ect gehad dus moet goed komen..
ik zit met smart bij de brievenbuis
belachelijk dat t nou via de ticket online moet verkoop ze gewoon meteen bij de ticketbox
zaterdag maar vroeg na de winkel voor een kaartje.
ieder jaar geweest zulde nauw de pech hebben dat uit is verkochtlaatste aanpassing 19 april 2006 17:53
Afgelopen zaterdag is de voorverkoop van Defqon.1 gestart via TicketOnline.nl. Binnen no-time is meer dan de helft van het beschikbare aantal kaarten verkocht.
Dus mensen dat betekent als ik goed in mij Mathematics bent ,dat zijn nog steeds ummm ff kijken 15.000 kaarten.
Wooooo in 5 dagen pfffff 15.000 kaarten verkocht laatste aanpassing 19 april 2006 23:17
Ik ga met de bus van Event Travel www.eventtravel.nl kon namelijk daar ook gelijk mijn entreekaart boeken.
Dit jaar hebben ze iets van 300 opstapplaatsen! elk dom gat zit er tussen.
Was wel zo makkelijk en hoef niet direct te betalen.
hmmpf
nu heb ik afgelopen zaterdag het geld overgemaakt...
en nu krijg ik een email dat ze het geld niet hebben ontvangen! het is al lang en breed van mn rekening af...
ik heb het niet met ideal gedaan maar gewoon als bankoverschrijving
ik mag toch hopen dat het wel goedkomt!
ik heb al zo'n ...... hekel aan internet aankopen op deze manier en zie nu wat voor gezeik weer! dit is dus precies waarom ik kaarten aan de ticketbox wou kopen (maar ja voor de zekerheid... zal je zien is het geld niet binnen ofzo en krijg ik het pas terug als het is uitverkocht! )
hmmpf
nu heb ik afgelopen zaterdag het geld overgemaakt...
en nu krijg ik een email dat ze het geld niet hebben ontvangen! het is al lang en breed van mn rekening af...
ik heb het niet met ideal gedaan maar gewoon als bankoverschrijving
ik mag toch hopen dat het wel goedkomt!
ik heb al zo'n ...... hekel aan internet aankopen op deze manier en zie nu wat voor gezeik weer! dit is dus precies waarom ik kaarten aan de ticketbox wou kopen (maar ja voor de zekerheid... zal je zien is het geld niet binnen ofzo en krijg ik het pas terug als het is uitverkocht! )
hmm nou ik heb net gebeld maar die vrouw zei dat het geld vandaag binnen was gekomen
dus ff afwachten of en wanneer ik die tickets krijg dan...
Mijn kaartjes zijn inmiddels binnen! 4 stuks, alleen mn naam staat op elk kaartje!.. Ik neem wel aan dat andere naar binnen kunnen met mijn naam erop, want bestel er niet voor niets 4!
Mijn kaartjes zijn inmiddels binnen! 4 stuks, alleen mn naam staat op elk kaartje!.. Ik neem wel aan dat andere naar binnen kunnen met mijn naam erop, want bestel er niet voor niets 4!
Nou maar wachten tot t uitverkocht is, dan zet k de andere 3 op marktplaats!
Poe, dacht al! Zou wel vaag zijn.. Anders zou k ff voor 150 eu genaaid worden, zou duur feestje worden dan.. Nou maar wachten tot t uitverkocht is, dan zet k de andere 3 op marktplaats! Let it be 17 juni! x
Nou maar wachten tot t uitverkocht is, dan zet k de andere 3 op marktplaats! Let it be 17 juni!
Bedankt voor je aankoop bij TicketOnline.
Hierbij bevestigen wij dat je de volgende tickets hebt gekocht:
Evenement: DEFQON.1 Festival
Datum: za 17 jun 2006 11:00
Sectie: STICKET
zal wel kloppe!!
ACHTERLIJKE TERINGLIJER!!
Andere een beetje belazeren als het dalijk uitverkocht is....triest figuur....mensen zoals jij zouden niet eens toegelaten mogen worden!!
dinsdag bestelt vandaag al in huis!goede service
..nou nog 2 maanden wachten....pfff
Andere een beetje belazeren als het dalijk uitverkocht is....triest figuur....mensen zoals jij zouden niet eens toegelaten mogen worden!!
nou daar ben ik het dan niet mee eens. pas als kaartjes 1 hele maand lang beschikbaar zijn vind ik dat er alle kans is
Uitspraak van Lanaop donderdag 20 april 2006 om 14:44:
Nou maar wachten tot t uitverkocht is, dan zet k de andere 3 op marktplaats! Let it be 17 juni!
vorig jaar
dit jaar 40000 volgens M@rcoS21
zielige vent ga gewoon werken voor je geld
Niet geloven elke gek uit PF ..... vraag mensen uit Almere
Nope 20000 dit jaar komen er 40000 mensen. Tenminste dat vertelde me baas, die hoort al die dingen van wegen zijn restaurant daar Net zo dat er dit jaar weer een popconcert komt daar.
Doe niet zo raar man Hadden ze maar eerder moeten zijn. Een liefhebber haalt op tijd zijn kaartje en heeft daar alle kans voor. Had zo'n extravagant uitgedoste huppelkut of een half impotente cowboyhoed dragende anabolenfreak maar eerder moeten zijn....
een extravagant uitgedoste huppelkut
![[img width=460 height=257]http://pictures.q-dance.nl/6389/pics/0000-carlos-1110.jpg[/img]](http://pictures.q-dance.nl/6389/pics/0000-carlos-1110.jpg)
Geloof niks van... je kan niet 40000 mensen op Almere Stand zitten... misschien als je meer zand halt van Zaandvoort
Ben benieuwd hoe ze dat willen gaan doen dan.. vorig jaar was het toch al behoorlijk druk vond ik.
Ga dan werke ofzo als je geld nodig hebt
Die kaarten zijn al duur genoeg
Met die boompies? Zou wel een leuk idee zijn op zich.
Ben benieuwd of je gelijk krijgt.
40000???!!!! op Almere Strand. Ummm nee mensen nee..dat kan niet Almere Strand is niet zo groot en ummm de Gemeente van Almere wil niet meer dan 30000, 32500 kan ik misschien geloven maar 40000 kan niet
Niet geloven elke gek uit PF ..... vraag mensen uit Almere
Hier staat dat het inderdaad waar is.
http://tdfm.web-log.nl/log/5302318
Bron is Q dance
Heb ook me kaartjes binnen 4 stuks
Heb nu al zin
wie iemand trouwens hoe het zit met die id controle want 1 vriend van me is 17
mzzl en tot 17 juni
Hahaha ik lul niet zomaar als ik het niet zeker weet En ik woon al 21 jaar in Almere dusss.....
Ik woont al 6 jaar, maar goed. Je hebt een brons dus dat is zeker Maar waar in God`s naam zal 40000 mensen op Een zo kleine strand
Maar ja komt goed denk ik. Misshien Jorritsma hebt een oplossing
Don't worry.
Als er een beetje groot is en zich normaal gedraagt, niet als een zenuwenpees daarvoor staat, dan komt alles goed.
Als je weet wat er allemaal al op Defqon.1 binnen is gekomen behalve drugs whaaaa, ook heel veel mensen die nog geen 18 waren, bij lange na niet
slaat nergens op! waarom moet iemand nou weer defqon kaarten met dikke winst gaan doorverkopen joh? Die kaarten zijn al duur genoeg....trieste afzetters zijn het. Ga dan werke ofzo als je geld nodig hebt
Dan hoop ik dat 't bij mij ook daaraan ligt ..
Heb ze zaterdag besteld , zondag betaald , & 'k heb ze nu nog steeds niet ..
Gisteren gebeld en de betaling was nog 'bezig' aaaargh
mastercard gaat het snelste
gewoon de mastercard van me pa geript
412 euro over gemaakt naar zijn rekening en klaar was ik
had ze 4 dagen later
Tja heb ik wat aan
Heb 't dus gewoon via 'n bankoverschrijving gedaan ..
Duurt echt 't langst maja
Hopelijk komt 't nog allemaal goed
staat op q-dance.nl.. dus lijkt me wel..gelukkig me kaartje al besteld
http://www.q-dance.nl/index.php?SECTION=news;ACTION=single;NEWSID=810
staat t op
Ja als 't daarop staat inderdaad ..
Wat moet ik nou ! Haha ..
Ik moest na 't weekend maar terugbellen naar Ticketonline ,
maar zondag heb ik m'n betaling al 1 hele week gedaan
Als die dan nog niet binnen is vervalt m'n kaartje
Heb ik er nog geen dadelijk ..
Heb besteld via internet de vorige keer , maar betaald via 'n bankoverschrift ..
Internetbankieren doe ik bijna nooit omdat 't k*t is via de postbank .. heb geen rabobank
eenmalige machtiging
maar ik zie t ook liever via ticketbox gaan, dan heb je m meteen laatste aanpassing 21 april 2006 15:43
Oh ja, klopt . Maar heb ze idd ook meteen in huis. Vorig jaar duurde het ook veel langer dan dit jaar voordat ik ze thuis had. Dadelijk gaat er iets fout en dan weet je dat pas als het is uitverkocht... Maar ik had ze dit jaar binnen 3 dagen in huis.
wat een schooiers vind ik zulke mensen
kaartjes inkopen en er 80 euro voor vragen
rekening houden met mensen die om de één of andere reden geen kaarten hebben kunnen kopen in de vvkoop heet dat het gaat tóch wel in 2 weken uitverkocht
er bestaat geen reden voor iemand waarom die geen kaart in de vvkoop kan kopen aangezien je bijna overal ter wereld internet hebt
Voor de mensen zonder internetbankieren: kaartje kopen? 80 euro
wat een schooiers vind ik zulke mensen
kaartjes inkopen en er 80 euro voor vragen
sterf!!!!
Als je het overmaakt via telebankieren, worden je kaartjes dan gelijk gereserveerd of gebeurt dit pas als je geld binnen is???
Als je het overmaakt via telebankieren, worden je kaartjes dan gelijk gereserveerd of gebeurt dit pas als je geld binnen is???
Als je geld binnen is , zeiden ze net aan de telefoon
Dat is echt ; (N) ..
Ik heb nu net maar m'n 2e kaartje besteld
M'n 1e deed ik via 'n bankoverschrijving via de post (postbank) dus dat duurd keilang
Nu heb ik toennet via de telefoon maar 'n eenmalige machtiging gedaan!
Heb ik er tenminste wel 1 .. misschien wel 2 straks maja die verkopen we dan maar * zucht *
Als je geld binnen is , zeiden ze net aan de telefoon
defqon is nu uitverkocht
kreeg net telefoontje
defqon is nu uitverkocht
kreeg net telefoontje
haha dnek ook dat dat de bedoeling was
Uitverkocht ??
behoorlijke kutstreek!!! van Q dance
er zijn namelijk een heleboel mensen
die nog nooit iets online hebben besteld
of momenteel geen gebruik kunnen maken van hun Bankrekening
en tog liever handje Contantje naar de Ticketbox gaan
zo krijgt iedereen een gelijke Kans !!
Zware KutStreek Dus !!
Er zijn 2500 kaartjes gestolen waarvan er 400 getraceerd zijn. Hoeveel daarvan verkocht zijn voor dit festival is niet duidelijk. De toegangskaarten zijn te controleren op echtheid via de site van de organisatie. Mensen met gestolen kaartjes, die worden gescand bij de entree, worden niet toegelaten. Er is inmiddels uitgebreid over gecommuniceerd, in kranten, op t.v. en via het internet. Er komen 32.000 mensen naar het festival. Mensen met valse kaartjes zullen druppelsgewijs binnenkomen. Met de organisatie en de politie is overleg geweest en zijn afspraken gemaakt om ordeproblemen te voorkomen. Defqon zet 320 mensen beveiliging in en er zijn voldoende agenten om problemen in de kiem te smoren. Bij escalatie zijn er voldoende politiemensen achter de hand. De burgemeester geeft aan dat een noodverordening is uitgevaardigd om mensen zonodig snel bij de ingang weg kunnen halen. De politie is zeer goed voorbereid en zal adequaat reageren. De dreiging van een ordeprobleem is tot het minimum teruggebracht. Het lijkt ons verstandig dat mensen met valse kaartjes aangifte doen en informatie over de koop aan de politie doorgeven.
ja was vorig jaar wle n site van..
maar heb je m niet via ticketonline besteld da?
Las op het forum van Q-dance dat er allemaal mensen zijn die 5 kaartjes besteld hebben om er wat aan over te houden.
Hoop dat ze dat soort gedoe ook aan gaan pakken
Dat vind ik dus echt jammer, want nu worden er weer woekerprijzen gevraagd op Internet voor een uitverkocht feest, dat dus eigenlijk helemaal niet is uitverkocht...
Don't worry.
Als er een beetje groot is en zich normaal gedraagt, niet als een zenuwenpees daarvoor staat, dan komt alles goed.
Als je weet wat er allemaal al op Defqon.1 binnen is gekomen behalve drugs whaaaa, ook heel veel mensen die nog geen 18 waren, bij lange na niet
gewoon een id van iemand die beetje op je lijkt en dan allemaal bij een andere kassa werkt goed
Betaling zojuist maar even overgemaakt en komen eraan.
waar kan je kijken of ze eerlijk zijn?
hier haal ik altijd me kaarten, als ik telaat ben
Uitverkocht ??
behoorlijke kutstreek!!! van Q dance
er zijn namelijk een heleboel mensen
die nog nooit iets online hebben besteld
of momenteel geen gebruik kunnen maken van hun Bankrekening
en tog liever handje Contantje naar de Ticketbox gaan
zo krijgt iedereen een gelijke Kans !!
Zware KutStreek Dus !!
dat word dan klimmenis vorig jaar ook bij een heleboel mensen goed gegaan
whoeeahaha
Wel vind ik het heel triest dat er mensen en handelaren zijn die hun kaartjes nu voor 80€ ofzo verkopen, als je zelf niet gaat geef dan iig iemand anders de kans om wel een leuke dag voor de normale prijs te beleven...
ja waarom nie.je sleept er wel weer wat knaken uit zo..
k had de mensen wel tegen mekaar op laten bieden dus dan maken ze t zelf zo duur als ze willen..
echt he, handelaren moeten echt sterven...
Mede dankzij de handelaren kunnen wij 'de eerlijke' feestgangers geen kaartje kopen..
Aan alle handelaren die het nodig vinden om 20 kaartjes per keer te kopen, om er zelf beter van te worden: Bedankt!
En sterf nu aan een pijnlijke dood...
Je hebt precies een week de tijd gehad om een kaartje in huis te halen, nu gaan schelden op de mensen die extra kaartjes hebben gekocht
Tja als je nu eenmaal niet zo snel bent met een kaartje kopen.
Je hebt precies een week de tijd gehad om een kaartje in huis te halen, nu gaan schelden op de mensen die extra kaartjes hebben gekocht, misschien moet jij je zelf maar vervloeken omdat je niet al te snel bent.
Jammer joh maar volgend jaar is er weer een Defqon, en dan wel op tijd halen he, anders lees ik weer zo'n sneu verhaal van jou hier op Partyflock.
Ik snap het volkomen dat alles via ticketonline is verkocht, want:
-Zo verdient Q-dance er meer op.
-Zo heb je meer zekerheid dat je een echt kaartje koopt als je er een van iemand anders koopt.
-Door die gestolen "lege kaartjes" bij ticketbox vorig jaar is Q-dance (lijkt mij) het vertrouwen in ticketbox kwijtgeraakt, het heeft ze toen veel geld gekost. Neem ze dan maar eens kwalijk dat ze voorrang geven aan verkoop via ticketonline!
Mensen die te laat zijn omdat ze geen geld en/of internetbankieren hebben:
-Konden ook telefonisch bestellen.
-Konden een bekende vragen om kaartjes te bestellen.
-Hadden lang van tevoren geld opzij moeten leggen, zodat ze direct kaartjes konden kopen.
Teeeeeering wat is dit fucked up heej mensen die 40 kaarten kopen om ze voor het dubbele te verkopen!!!
Ik denk dat ik de tijd die ik normaal gesproken op defqon had doorgebracht nu ga besteden aan het in elkaar slaan van die gasten
Iemand stuk of 10 kaarten te koop? Geef ff je adres door dan...
Tja als je nu eenmaal niet zo snel bent met een kaartje kopen.
Je hebt precies een week de tijd gehad om een kaartje in huis te halen, nu gaan schelden op de mensen die extra kaartjes hebben gekocht, misschien moet jij je zelf maar vervloeken omdat je niet al te snel bent.
Jammer joh maar volgend jaar is er weer een Defqon, en dan wel op tijd halen he, anders lees ik weer zo'n sneu verhaal van jou hier op Partyflock
De man heeft gelijk, veel kaarten opkopen en voor grof geld wegzetten zou niet moeten kunnen.
Iedereen zou een gelijke kans moeten krijgen om kaarten te kopen. Dus gooi ze meteen te koop via ticketbox ipv dat online gekut.
er zijn gwoon veeeel mensen genaaid omdat ze niet hadden verw8 dat het ZO snel ging
HAHAHAHAHAHA
vorig jaar was het ook niet in een week uitverkocht wel dan?
wat valt er aan te snappen? kun je nie lezen? er zijn gwoon veeeel mensen genaaid omdat ze niet hadden verw8 dat het ZO snel ging
aan 1 kant heb je gelijk, maar toch voor sommige he.
mja as je wil gaan koop je toch gelijk kaarten? Ik ga niet wachten tot het bijna uitverkocht is. Ik kies wel events waar ik zeker naar toe wil en koop altijd gelijk me kaarten. Mja kan me der nie druk om maken.
En over de hekken klimmen gaan ze toch wel doen en dat lukt meestal ook welDus geen probleem toch? hahaha
hekken klimmen
Mensen die te laat zijn omdat ze geen geld en/of internetbankieren hebben:
-Konden ook telefonisch bestellen.
-Konden een bekende vragen om kaartjes te bestellen.
-Hadden lang van tevoren geld opzij moeten leggen, zodat ze direct kaartjes konden kopen.
Helaas!
Teeeeeering wat is dit fucked up heej mensen die 40 kaarten kopen om ze voor het dubbele te verkopen!!!
Ik denk dat ik de tijd die ik normaal gesproken op defqon had doorgebracht nu ga besteden aan het in elkaar slaan van die gasten
Iemand stuk of 10 kaarten te koop? Geef ff je adres door dan...
De man heeft gelijk, veel kaarten opkopen en voor grof geld wegzetten zou niet moeten kunnen.
Iedereen zou een gelijke kans moeten krijgen om kaarten te kopen. Dus gooi ze meteen te koop via ticketbox ipv dat online gekut.
wat valt er aan te snappen? kun je nie lezen? er zijn gwoon veeeel mensen genaaid omdat ze niet hadden verw8 dat het ZO snel ging
heb je gelijk in,, en sorry voor mijn agressieve teksten net, maar was gwon ff geirriteerd
hekken klimmen word dat serieus massaal gedaan?
donderdag kaartje besteld zaterdag betaald en het was gelijk al afgeschreven (binnen 3 dagen dus) krijg ik net een mailtje dat de betaling nog niet is aangekomen
maar telefoniste zei dat ik me geen ''zorgen'' hoef te maken.
i hope so
Zelfde hier. Geloof me, dat kaartje komt echt wel. Desnoods ga ik hem wel halen.
donderdag kaartje besteld zaterdag betaald en het was gelijk al afgeschreven (binnen 3 dagen dus) krijg ik net een mailtje dat de betaling nog niet is aangekomen
maar telefoniste zei dat ik me geen ''zorgen'' hoef te maken.
i hope so
Als je ze toch niet gebruikt, waarom wil je andere mensen het dan zuur maken om zo'n feest te laten missen...
sorry maar ik vind het echt triest als je het een ander niet gunt.laatste aanpassing 22 april 2006 15:53
gister dus, een mailtje dat het geld nog niet ontvangen is, en dat het binnen 2 dagen gestord moet worden, hebben meer mensen daar probelemen mee gehad, dat postbank te lang over overboeken doet? ik weet niet zo goed wat ik met het mailtje moet, want ik heb er gewoon 3 betaald erg vaak allemaal kut inernetverkoop
ls een ander echt zo graag had gewild had die geen maar moeten zorgen dat die op tijd een kaartje had
owww denk dus tog niet de enige
Ja same here!!
Ik had't zaterdag gelijk besteld en overschrijvingsbriefje bij de bank binnen gegooid (nee geen Rabo, maar ABN Amro) maar de bank was dicht t/m maandag i.v.m pasen.. en toen kreeg ik ook mailtje met dat de betaling nog niet binnen was en't in 2 dagen binnen moest komen anders zou de reservering vervallen.. het is inmiddels wel van mijn rekening af maar heb nog steeds niks binnen duurt dus al langer als 1 week... terwijl mijn geld wel weg is!
Thnx hope so!
Geloof 't ook wel Maar sommige hebben 't al wel binnen terwijl ik het zaterdag gelijk had besteld..
maarja, ik w8 nog ff af en anders zal ik dat kaartje dus echt wel krijgen
Maar ze gaan zelf niet eens , waarom zou je voor iemand anders het feest willen verpesten?
en wat je zegt is ook wel waar, wie het eerst komt, wie het eerst maalt, maar toch vind ik het zwaar triest om kaartjes te kopen voor een feest waar ze zelf niet heengaan en dan de kaartjes voor 70 tot 100€ op internet te zetten om vervolgens hun portemonee te vullen...
hoezo?
Misschien heeft hij wel lekkere "snoepjes" bij zich???
omdat ik 16 ben ipv 18 en ik ben behoorlijk klein (1.62m) dus lijk ook niet echt oud.. of letten ze daar HELEMAAL niet op.. of wel een klein beetje?? kga wel met best veel oudere mee dus dat scheelt mss wel een klein beetje..(?)
Ik begrijp het wel want je wilt toch een kaartje in je handen hebben, laten we eerlijk zijn.
ze letten er wel een beetje op. Bij mij werd het nooit gevraagd, alleen laats een keer.
Maar aan je foto's te zien vind ik niet dat je er al 16 uitziet, maar ouder. Dus je komt er vast wel in!
wahaha dankje je bent de eerste die het zegt
ja ik ben niet zo goed in leeftijden schatten. Maar het scheelt al een hoop of je met leeftijdsgenoten gaat of oudere mensen. Zou me er niet zo druk om maken hoor.
Je ziet afentoe "kinderen" lopen die er veel jonger uit zien als jou en die komen ook naar binnen. Zoveel wordt er niet om legitimatie gevraagd
tja je hebt van die mensen die 13 zijn ofzo en die daar al rond lopen dat vind ik wel héél erg jong maar tegenwoordig is 16 best normaal. snap zo ie zo eigenlijk niet dat de min. leeftijd 18 is als er toch zoveel mensen die jonger zijn rondlopen. maar idd als je met oudere mensen mee loopt lijkt t mij ook nie zo moeilijk.. kmoet gewoon nie mauwe haha heb dr zin in
Thnx hope so!
Geloof 't ook wel Maar sommige hebben 't al wel binnen terwijl ik het zaterdag gelijk had besteld..
maarja, ik w8 nog ff af en anders zal ik dat kaartje dus echt wel krijgen
Ik snap wel dat er min. leeftijd is, want als je 18 bent dan ben je verantwoordelijk voor de dingen die er gebeuren met jou tijdens zo feest. Als je jonger bent is q-dance dat...als er iets erg zou gebeuren, lamp op je kop valt weet ik veel wat. Kon ff geen goed voorbeeld noemen.
Maar don't worry, ik wil voor een biertje wedden dat jij binnen komt whaa grapje
tja je hebt van die mensen die 13 zijn ofzo en die daar al rond lopen dat vind ik wel héél erg jong maar tegenwoordig is 16 best normaal. snap zo ie zo eigenlijk niet dat de min. leeftijd 18 is als er toch zoveel mensen die jonger zijn rondlopen. maar idd als je met oudere mensen mee loopt lijkt t mij ook nie zo moeilijk.. kmoet gewoon nie mauwehaha heb dr zin in
Ben zelf ook 16, een ze vragen mij ook nooit om legitimatie etc. Ik denk dat de security er meer op let of iemand voor problemen kan/komt zorgen.
zolang ze met een goeie reden geweigerd worden vind ik het alleen maar goed!! Over leeftijd gaak geen discussie voeren dat heb ik al zo vaak gedaan ergens andershahaha
Als ik geweigerd word, jammer dan (zal mezelf wel kut voelen) want Q-dance zegt: 18 jaar en regels zijn regels, maar ik wil het wel proberen. Want ik wil Defqon wel een keer meemaken..
dan komen ze die regels niet echt na dan als er zo veel jongeren rond lopen
BEN BLIJ DAT ER HANDERLAREN ZIJN!! ben bereid veeeeeeeeeeeeel geld voor een kaartje neer te tellen
yup yup kaartje binnen wel 80 euri's maar heb een kaartje
ik hoorde verhalen van vorig jaar dat er kinderen van rond de 12/13 jaar rondliepen die over het hek waren geklimt Hoor je dalijk 13 jarige overleden na gebruik van drugs. Dat zou echt triest zijn. Maja mij pakken ze nie op drugs en nie op me leeftijd
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voor je je kaartjes op de mat heb liggen??
ja bij mij ook, ik had op 15 april besteld, maar nog steeds geen kaarten binnen.. maar ook geen mail binnen dat de reservering is vervallen ofsow.. een aantal vrienden van mij heeft hetzelfde probleem.. en andere hebben het al wel binnen.. Een paar vrienden hebben zelfs pas op dinsdag 18 april besteld.. en het al wel binnen.. Dus ik snap er echt nix van.. ik w8 morge nog even af, en als ik dan nog nix binnen heb ga ik gewoon bellen.. Ik zou het wel oneerlijk vinden als het geld weg is, of wordt terug gestort hoor. Je bestelt gewoon op tijd dus moet je het ook gewoon ontvangen lijkt me?
Uitspraak vanMaNoN
op maandag 24 april 2006 om 18:47:
Ja precies, dat is dus wat ik oneerlijk zou vinden en bang voor was
kga dr gewoon vanuit da t t niet gebeurd. gebeurd t toch dan zie ik dan wel verder maar ik weet wel dat ik hoe dan ook daar naar toe ga
Ik zal even de ongerustheid van veel mensen proberen weg te nemen ik weet niet hoe jullie hebben betaald? Maar ik via een overschrijvingskaart.. en op mijn vraag wanneer ik de kaartjes binnenkrijg heb ik van Ticketonline dit antwoord gekregen:
Via eenmalige machtiging:
"Het duurt zo’n 12 dagen voordat wij definitief van de bank hebben gehoord dat je betaling is goedgekeurd. Na dit akkoord worden de tickets toegestuurd. Het kan dus 2 weken duren voordat je je tickets ontvangt."
Uitspraak vanMaNoN
op maandag 24 april 2006 om 18:20:
Ik zal even de ongerustheid van veel mensen proberen weg te nemen ik weet niet hoe jullie hebben betaald? Maar ik via een overschrijvingskaart.. en op mijn vraag wanneer ik de kaartjes binnenkrijg heb ik van Ticketonline dit antwoord gekregen:
Via eenmalige machtiging:
"Het duurt zo’n 12 dagen voordat wij definitief van de bank hebben gehoord dat je betaling is goedgekeurd. Na dit akkoord worden de tickets toegestuurd. Het kan dus 2 weken duren voordat je je tickets ontvangt."
kheb ook dinsdag pas besteld en via overschrijvings kaart, dus hoop dak ze nog krijg
dacht dat ze zeiden dat t 7 dagen was als je binnen 7 dagen moet betaald hebben, maar dat ze dat pas na 12 dagen kunnen zien, hoe weten ze dan dat je betaald hebtlaatste aanpassing 24 april 2006 21:27
dacht dat ze zeiden dat t 7 dagen was als je binnen 7 dagen moet betaald hebben, maar dat ze dat pas na 12 dagen kunnen zien, hoe weten ze dan dat je betaald hebt
Internet bankieren duurt het meestal 2 of 3 werkdagen voordat de andere partij het op de rekening heeft staan.
Aanwezig ! Kaartjes binnen...k vind het een mooi systeem ticketonline
leuke prijs = dus niet geen absurde prijs....Defqon is voor iedereen....
Internet bankieren duurt het meestal 2 of 3 werkdagen voordat de andere partij het op de rekening heeft staan
Wat een onzin. Ik heb de dag van de vvk mijn kaartjes online besteld en betaald via R-bank i-net bankieren. Het geld is meteen overgeboekt en nog niet eens 5 min later kreeg ik een mail van de R-bank dat het bedrag afgeschreven was
je moet binnen zoveel dagen overmaken....als ze zeggen dat het zolang duurt...waarom sturen ze dan meteen een dag later dat ze nog geen geld hebben ontvangen...keurig overgemaakt...voordat het uitverkocht was en betaling staat op goedgekeurd....dus zal het kaartje krijgen ook!
die qlimax dvd was ook al zo'n dom gezeik...moest je ook achteraan bellen en dan kunnen ze hem ineens wel opsturen zodat je hem een dag later krijgt... in t begin was ticketonline dik prima maar de laatste tijd gewoon achterlijk!laatste aanpassing 24 april 2006 23:17
abn amro...
eerst eens kijken of geen andere vrienden meewillen en anders gaat ie voor n leuke prijs in de verkoop. leuke prijs = dus niet geen absurde prijs....Defqon is voor iedereen....
ik heb 2 kaartjes over, eerst eens kijken of geen andere vrienden meewillen en anders gaat ie voor n leuke prijs in de verkoop. leuke prijs = dus niet geen absurde prijs....Defqon is voor iedereen....
hekken klimmen!hahah trekt veeeel teveel bekijks
loop desnoods smorgens vroeg al de buurt te verkennen, er zijn schaarse plekken waar de dubbele hekken niet kunnen wegens overbebossing.
schepje mee en graven maar...daarna kruipj geoon het gat door..geloofme hier redj et vaker mee als klimmen
een dergelijk gebied als Almerestrand is zo groot, en bijna niet te beveiligen.Er zitten lekjes genoeg, en dit begint al bij de mensen die de hekken opzetten.Express gaten laten vallen omvervolgens bekenden te laten sneaken is aan de orde van de dag!!
Naarmate de dag vordert en het word warmer verliezen de beveiligers hun concentrazione..en dan sla je toe
En dan denkj honden?neee honden en bewaking loopt volgens bepaalde patronen!
Heb zelf bij oa festival terreinbeveiliging gewerkt..vandaar!ik ken alle ins en outs!info?PB me!laatste aanpassing 26 april 2006 11:02
Ken genoeg mensen die niet gaan omdat het nu is uitverkocht, kan ik alleen op zeggen:
"Eigen schuld, dikke bult! Maar wat sneller moeten wezen!"
en van welke betrouwbare bron heb jij dat gehoord dan??
hhaha een collega en hoe die erbij kwam hek niej gevraagd.. mjah dat zegge dr wel meer benk al achter, dus we wachte gewoon ff af
eventueel kaartje te koop 200 euries, ga ik wel thuis op de bank hangen
ik een mailtje teruggestuurd met veel gekanker.. en jahooooor op dinsdagmiddag met de post is mn kaartje er
Ken genoeg mensen die niet gaan omdat het nu is uitverkocht, kan ik alleen op zeggen:
"Eigen schuld, dikke bult! Maar wat sneller moeten wezen
FF vraagje, wil zo graag naar Defqon! Maar uitverkocht Nu hoorde ik dat er kaartjes terug in de verkoop komen als mensen ze niet betalen ofzo?! Kan iemand mij vertellen wanneer dat dan is?!
hobby's/vrije tijd en dan bij toegangs-tickets staan dr genoeg van defqon
ergens in het oosten??
Of ruilen tegen een i-pod minimaal 40 gbt
wat ik wel heel raar vind is dat er mensen zijn die zulke aantallen konden bestellen, de telefoniste van ticketonline zei gelijk al je kan maar 2 kaarten per adres aanvragen, nou had ik er maar 2 nodig maar toch.
Uitverkocht is uitverkocht..
wat ik wel heel raar vind is dat er mensen zijn die zulke aantallen konden bestellen, de telefoniste van ticketonline zei gelijk al je kan maar 2 kaarten per adres aanvragen, nou had ik er maar 2 nodig maar toch.
ja hoor wat een Kolere streek !!!
uitverkocht is tog uitverkocht ?
zijn namelijk een heleboel mensen die 80a100euro voor een kaartje betaald hebben
Ik heb via i-net 3 kaartjes besteld. Daar werd ook aangegeven dat je er max 9 kon bestellen. Dus zo doen die handelaren dat
vandaag nog enkele vip kaarten vrijgekomen
mensen er zijn nog kaartjes op www.ticketonline.nl te verkrijgen... moet je wel snel er bij wezen