Partyflock

Forumonderwerp · 865069
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 17 juni 2006 om 11:00

Waarschuw beheerder
zullen alle kaarten verkocht worden via ticketservice zoja ben ik de lul want heb geen creditkaart argh!!!!!
Artiest Nevz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 15:12:
zoow op marktplaats :|

echt he, handelaren moeten echt sterven...
Waarschuw beheerder
donateur
ja is echt belachelijk duur op marktplaats..
maarjah als ik en al mn vrienden al kaartjes hadden en ik had er wat extra gekocht die ik met winst op marktplaats kon verkopen..
ja waarom nie.je sleept er wel weer wat knaken uit zo..
k had de mensen wel tegen mekaar op laten bieden dus dan maken ze t zelf zo duur als ze willen..
Waarschuw beheerder
Ik vin het ook maar dom eigenlijk kopen om te verhandelen! Maar ja aan de andere kant wel slim :P ken ook iemand die totaal 40 kaarten heb gekocht. 30 voor de verkoop. Mja easy money he :P maar ja ik heb me kaarten :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op zaterdag 22 april 2006 om 15:25:
ja waarom nie.je sleept er wel weer wat knaken uit zo..
k had de mensen wel tegen mekaar op laten bieden dus dan maken ze t zelf zo duur als ze willen..

dat is waar, alleen stel je voor dat jij zo graag naar dat feest wou ;), maar tegen elkaar opbieden is wel oke (y)dat doen ze zelf...

ik had zelf 1 kaartje over gewoon voor 53€ verkocht :) geen gezeik, iedereen blij :D

Artiest Jay Steel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nevz op zaterdag 22 april 2006 om 15:14:
echt he, handelaren moeten echt sterven...

Mede dankzij de handelaren kunnen wij 'de eerlijke' feestgangers geen kaartje kopen..

Aan alle handelaren die het nodig vinden om 20 kaartjes per keer te kopen, om er zelf beter van te worden: Bedankt!

En sterf nu aan een pijnlijke dood...

(F)

Waarschuw beheerder
ben ik blij dat ik kaarten thuis heb liggen.. zeg :D

denk dat er veel mensen op de koffie zijn gekomen omdat ze nu geen kans meer hebben om de kaartjes te kopen..
vind wel jammer voor hun maarj..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Defqon.1 Festival 2006 is binnen een week volledig uitverkocht gegaan. Ook via de voorverkoopadressen van TicketBox zullen dus geen kaarten beschikbaar zijn.

Binnenkort meer informatie over Defqon.1, hou daarvoor deze site in de gaten.

Q-dance
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 15:33:
Mede dankzij de handelaren kunnen wij 'de eerlijke' feestgangers geen kaartje kopen..

Aan alle handelaren die het nodig vinden om 20 kaartjes per keer te kopen, om er zelf beter van te worden: Bedankt!

En sterf nu aan een pijnlijke dood...

Tja als je nu eenmaal niet zo snel bent met een kaartje kopen.

Je hebt precies een week de tijd gehad om een kaartje in huis te halen, nu gaan schelden op de mensen die extra kaartjes hebben gekocht, misschien moet jij je zelf maar vervloeken omdat je niet al te snel bent.

Jammer joh maar volgend jaar is er weer een Defqon, en dan wel op tijd halen he, anders lees ik weer zo'n sneu verhaal van jou hier op Partyflock.

Waarschuw beheerder
Nou ik voel me dus best genaaid door die ticket online
ik heb en al mijn vrienden hebben geen kaartjes
omdat de 1 nie genoeg geld had op z,n bank
en de ander nooit wat Online heeft besteld
en ook omdat we er niet op rekende dat ,t zo snel zou gaan
we zijn allemaal gewend om gewoon Handje Contantje af te rekenen bij de Ticketbox

zo krijgt iedereen gelijke kansen !!

ik ga al vanaf 2003 naar defqon
en wil er dit jaar sker wel bijzijn

dat word dus massaal HekkenKlimmen 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Garrincha op zaterdag 22 april 2006 om 15:49:
Je hebt precies een week de tijd gehad om een kaartje in huis te halen, nu gaan schelden op de mensen die extra kaartjes hebben gekocht

Als je ze toch niet gebruikt, waarom wil je andere mensen het dan zuur maken om zo'n feest te laten missen...
sorry maar ik vind het echt triest als je het een ander niet gunt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

Je hebt precies een week de tijd gehad om een kaartje in huis te halen, nu gaan schelden op de mensen die extra kaartjes hebben gekocht, misschien moet jij je zelf maar vervloeken omdat je niet al te snel bent.

Jammer joh maar volgend jaar is er weer een Defqon, en dan wel op tijd halen he, anders lees ik weer zo'n sneu verhaal van jou hier op Partyflock.

:aai:

Jij bent zeker ook zo'n lief persoon, die door een manier als deze goed geld wilt verdienen?

Ach, veel plezier met je 'eerlijk' verdiende centen.. Ik zal volgend jaar idd maar wat eerder moeten zijn ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een gezeur!

Ik snap het volkomen dat alles via ticketonline is verkocht, want:
-Zo verdient Q-dance er meer op.
-Zo heb je meer zekerheid dat je een echt kaartje koopt als je er een van iemand anders koopt.
-Door die gestolen "lege kaartjes" bij ticketbox vorig jaar is Q-dance (lijkt mij) het vertrouwen in ticketbox kwijtgeraakt, het heeft ze toen veel geld gekost. Neem ze dan maar eens kwalijk dat ze voorrang geven aan verkoop via ticketonline!

Mensen die te laat zijn omdat ze geen geld en/of internetbankieren hebben:
-Konden ook telefonisch bestellen.
-Konden een bekende vragen om kaartjes te bestellen.
-Hadden lang van tevoren geld opzij moeten leggen, zodat ze direct kaartjes konden kopen.

Helaas!

Waarschuw beheerder
:gaap: Nerd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op zaterdag 22 april 2006 om 16:00:
Ik snap het volkomen dat alles via ticketonline is verkocht, want:
-Zo verdient Q-dance er meer op.
-Zo heb je meer zekerheid dat je een echt kaartje koopt als je er een van iemand anders koopt.
-Door die gestolen "lege kaartjes" bij ticketbox vorig jaar is Q-dance (lijkt mij) het vertrouwen in ticketbox kwijtgeraakt, het heeft ze toen veel geld gekost. Neem ze dan maar eens kwalijk dat ze voorrang geven aan verkoop via ticketonline!

-Hadden lang van tevoren geld opzij moeten leggen, zodat ze direct kaartjes konden kopen.

Precies, er werd ook al ruim duidelijk van tevoren aangegeven: Dan start de pre-sale, en alleen via Ticketonline.nl
Waarschuw beheerder
Klopt allemaal en de mensen die hier zitten te klagen hebben internet, dus die hebben ook de kans gehad om een kaartje te kopen.
Waarschuw beheerder
Beetje jammer, om daarmee je geld te willen verdienen!

Waarschuw beheerder
Zo he, die prijzen op marktplaats! :|

Blij dat ik m'n kaartje al binnen heb!
Waarschuw beheerder
Teeeeeering wat is dit fucked up heej mensen die 40 kaarten kopen om ze voor het dubbele te verkopen!!!

Ik denk dat ik de tijd die ik normaal gesproken op defqon had doorgebracht nu ga besteden aan het in elkaar slaan van die gasten :|

Iemand stuk of 10 kaarten te koop? Geef ff je adres door dan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Ssuj op zaterdag 22 april 2006 om 17:35:
Teeeeeering wat is dit fucked up heej mensen die 40 kaarten kopen om ze voor het dubbele te verkopen!!!

Ik denk dat ik de tijd die ik normaal gesproken op defqon had doorgebracht nu ga besteden aan het in elkaar slaan van die gasten :|

echt te triest ja, domme gay-handelaren :nee:

Waarschuw beheerder
Ik heb mijn kaartje meteen 15 april besteld, helaas nog niks binnen!! maarja vorig jaar duurde het bij mij ook langer dan een week, ff afwachten nog :D
Waarschuw beheerder
hmm is nu alles uitverkocht??
want had vandaag geen tijd om te halen :|

Waarschuw beheerder

Jammer joh maar volgend jaar is er weer een Defqon, en dan wel op tijd halen he, anders lees ik weer zo'n sneu verhaal van jou hier op Partyflock

De man heeft gelijk, veel kaarten opkopen en voor grof geld wegzetten zou niet moeten kunnen.
Iedereen zou een gelijke kans moeten krijgen om kaarten te kopen. Dus gooi ze meteen te koop via ticketbox ipv dat online gekut.
Waarschuw beheerder
iedereen ken toch wel iemand met internet?
iedereen ken toch wel een overboeking doen?
snap het probleem niet hoor!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 18:12:
De man heeft gelijk, veel kaarten opkopen en voor grof geld wegzetten zou niet moeten kunnen.

die man doet het zelf :S
Waarschuw beheerder
Iedereen zou een gelijke kans moeten krijgen om kaarten te kopen. Dus gooi ze meteen te koop via ticketbox ipv dat online gekut.

Iedereen heeft ook bij dit systeem gelijke kansen om een kaartje te kopen.

Je hebt internet en waarschijnlijk ook wel een telefoon, dus wat is jouw probleem, m.a.w. je hebt Ticketbox helemaal niet nodig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FRANCISQO op zaterdag 22 april 2006 om 18:15:
snap het probleem niet hoor!

wat valt er aan te snappen? kun je nie lezen? er zijn gwoon veeeel mensen genaaid omdat ze niet hadden verw8 dat het ZO snel ging:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tini Tulpetaat op zaterdag 22 april 2006 om 18:34:
er zijn gwoon veeeel mensen genaaid omdat ze niet hadden verw8 dat het ZO snel ging

Hahhahah onder welke hunnebedden hebben die mensen de afgelopen jaren doorgebracht dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Garrincha op zaterdag 22 april 2006 om 18:36:
Hahhahah onder welke hunnebedden hebben die mensen de afgelopen jaren doorgebracht dan?

HAHAHAHAHAHA:/
vorig jaar was het ook niet in een week uitverkocht wel dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tini Tulpetaat op zaterdag 22 april 2006 om 18:38:
HAHAHAHAHAHA
vorig jaar was het ook niet in een week uitverkocht wel dan?

Nee binnen twee en halve week , en ik heb niemand gehoord die het niet een leuk feestje vond, dus je kan/kon op je vingers natellen dat het dit jaar nog sneller uitverkocht zou raken.

Waarschuw beheerder
vaak genoeg aangekondigd dat de verkoop snel ging. Maargoed sommigen zijn hardleers;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Garrincha op zaterdag 22 april 2006 om 18:43:
Nee binnen twee en halve week , en ik heb niemand gehoord die het niet een leuk feestje vond, dus je kan/kon op je vingers natellen dat het dit jaar nog sneller uitverkocht zou raken.

aan 1 kant heb je gelijk, maar toch voor sommige he.
Waarschuw beheerder
wat valt er aan te snappen? kun je nie lezen? er zijn gwoon veeeel mensen genaaid omdat ze niet hadden verw8 dat het ZO snel ging:(

mja as je wil gaan koop je toch gelijk kaarten? Ik ga niet wachten tot het bijna uitverkocht is. Ik kies wel events waar ik zeker naar toe wil en koop altijd gelijk me kaarten. Mja kan me der nie druk om maken.
En over de hekken klimmen gaan ze toch wel doen en dat lukt meestal ook wel :P Dus geen probleem toch? hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FRANCISQO op zaterdag 22 april 2006 om 18:47:
mja as je wil gaan koop je toch gelijk kaarten? Ik ga niet wachten tot het bijna uitverkocht is. Ik kies wel events waar ik zeker naar toe wil en koop altijd gelijk me kaarten. Mja kan me der nie druk om maken.
En over de hekken klimmen gaan ze toch wel doen en dat lukt meestal ook wel :P Dus geen probleem toch? hahaha

heb je gelijk in,, en sorry voor mijn agressieve teksten net, maar was gwon ff geirriteerd:P

hekken klimmen:D word dat serieus massaal gedaan?

Waarschuw beheerder
K heb ze binnen :D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tini Tulpetaat op zaterdag 22 april 2006 om 18:51:
hekken klimmen

mag lijden dat ze fucking hard op hun muil donderen :P
Waarschuw beheerder
hekken klimmen scheen vorig jaar wel gebeurt te zijn. Ook mede door de vele valse kaarten. Sommigen waren echt pissed hadden zelfs aankoopbon van de free record shop bij maar ja die zijn ook gewoon hekken gaan klimmen en ik hoorde dat er kleine kinderen rond liepen :S

mja doe maar lekker agressief hoor :P mij heb je er niet mee :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb een kaartje woehoe:P:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FRANCISQO op zaterdag 22 april 2006 om 18:56:
mij heb je er niet mee :P

jij had toch gewoon een kaartje :) dus geen probleem dan toch
Waarschuw beheerder
Heb nog 32 kaarten huhu

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HOMPIE!!! op zaterdag 22 april 2006 om 20:18:
Heb nog 32 kaarten huhu

En dat ze alle 32 weg mogen fikken!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sorry maar vind het echt niet normaal hoor.
zo veel kaarten opkopen, ik dacht dat er een limiet zou zijn voor het max aantal kaarten dat iedereen zou kunnen bestellen. (niet dus :-(
toch staan ze ook voor 60 op marktplaats dat valt nog mee toch??
Waarschuw beheerder
OK wie wilt met mij samen een hek verbouwen??

Accuflex kan geregeld worden :P

Damnzzzz anders toch maar van achter genomen worden en een hoop euries neertellen voor dit feest! :S
Waarschuw beheerder
op www.kaartverkoop.nl staan ook kaartjes te koop
Waarschuw beheerder
Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op zaterdag 22 april 2006 om 16:00:

Helaas!

Precies kijk mensen blijven altijd zeuren daarvoor zijn het mensen.

Maar ik heb ook een maatje met creditcard gevraagd van heej gozer zou jij voor mij die en die 3 kaartjes willen bestellen, dan geven jou geld. Hup Klaar no Problem ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Ssuj op zaterdag 22 april 2006 om 17:35:

Ik denk dat ik de tijd die ik normaal gesproken op defqon had doorgebracht nu ga besteden aan het in elkaar slaan van die gasten

jij ben triest jongen, en dan.............
zeggen kom maar kom maar kom maar ;)
Waarschuw beheerder

Dat helpt geen fuck.....helemaal niet, want die handerlaartjes blijven aan kaarten komen, want bij ticketbox kunnen ze ook genoeg kaarten kopen, en dan blijven we nog zeuren.

Kijk die prijzen zijn ook erg veel, maarja als jij door omstandigheden geen kaartje had kunnen kopen maar toch heel graag wilt, dan zijn dat wel de gasten waar bij terecht kan.
Waarschuw beheerder
wat valt er aan te snappen? kun je nie lezen? er zijn gwoon veeeel mensen genaaid omdat ze niet hadden verw8 dat het ZO snel ging

Dat is niet genaaid ;) Mensen die een beetje hersens hebben snappen ook dat er een beperkt aantal kaarten van 40000 zijn.

Dus wat gelt er dan net als in de supermarkt

OP = OP

Helaas
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tini Tulpetaat op zaterdag 22 april 2006 om 18:51:
heb je gelijk in,, en sorry voor mijn agressieve teksten net, maar was gwon ff geirriteerd

hekken klimmen word dat serieus massaal gedaan?

Of met ze 10 in een roeiboot, 5 worden er gepakt en 5 verdwijnen in de meenigte ;)
laatste aanpassing