| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 17 juni 2006 om 11:00 |
ja waarom nie.je sleept er wel weer wat knaken uit zo..
k had de mensen wel tegen mekaar op laten bieden dus dan maken ze t zelf zo duur als ze willen..
echt he, handelaren moeten echt sterven...
Mede dankzij de handelaren kunnen wij 'de eerlijke' feestgangers geen kaartje kopen..
Aan alle handelaren die het nodig vinden om 20 kaartjes per keer te kopen, om er zelf beter van te worden: Bedankt!
En sterf nu aan een pijnlijke dood...
Je hebt precies een week de tijd gehad om een kaartje in huis te halen, nu gaan schelden op de mensen die extra kaartjes hebben gekocht
Tja als je nu eenmaal niet zo snel bent met een kaartje kopen.
Je hebt precies een week de tijd gehad om een kaartje in huis te halen, nu gaan schelden op de mensen die extra kaartjes hebben gekocht, misschien moet jij je zelf maar vervloeken omdat je niet al te snel bent.
Jammer joh maar volgend jaar is er weer een Defqon, en dan wel op tijd halen he, anders lees ik weer zo'n sneu verhaal van jou hier op Partyflock.
Ik snap het volkomen dat alles via ticketonline is verkocht, want:
-Zo verdient Q-dance er meer op.
-Zo heb je meer zekerheid dat je een echt kaartje koopt als je er een van iemand anders koopt.
-Door die gestolen "lege kaartjes" bij ticketbox vorig jaar is Q-dance (lijkt mij) het vertrouwen in ticketbox kwijtgeraakt, het heeft ze toen veel geld gekost. Neem ze dan maar eens kwalijk dat ze voorrang geven aan verkoop via ticketonline!
Mensen die te laat zijn omdat ze geen geld en/of internetbankieren hebben:
-Konden ook telefonisch bestellen.
-Konden een bekende vragen om kaartjes te bestellen.
-Hadden lang van tevoren geld opzij moeten leggen, zodat ze direct kaartjes konden kopen.
Teeeeeering wat is dit fucked up heej mensen die 40 kaarten kopen om ze voor het dubbele te verkopen!!!
Ik denk dat ik de tijd die ik normaal gesproken op defqon had doorgebracht nu ga besteden aan het in elkaar slaan van die gasten
Iemand stuk of 10 kaarten te koop? Geef ff je adres door dan...
Tja als je nu eenmaal niet zo snel bent met een kaartje kopen.
Je hebt precies een week de tijd gehad om een kaartje in huis te halen, nu gaan schelden op de mensen die extra kaartjes hebben gekocht, misschien moet jij je zelf maar vervloeken omdat je niet al te snel bent.
Jammer joh maar volgend jaar is er weer een Defqon, en dan wel op tijd halen he, anders lees ik weer zo'n sneu verhaal van jou hier op Partyflock
De man heeft gelijk, veel kaarten opkopen en voor grof geld wegzetten zou niet moeten kunnen.
Iedereen zou een gelijke kans moeten krijgen om kaarten te kopen. Dus gooi ze meteen te koop via ticketbox ipv dat online gekut.
er zijn gwoon veeeel mensen genaaid omdat ze niet hadden verw8 dat het ZO snel ging
HAHAHAHAHAHA
vorig jaar was het ook niet in een week uitverkocht wel dan?
wat valt er aan te snappen? kun je nie lezen? er zijn gwoon veeeel mensen genaaid omdat ze niet hadden verw8 dat het ZO snel ging
aan 1 kant heb je gelijk, maar toch voor sommige he.
mja as je wil gaan koop je toch gelijk kaarten? Ik ga niet wachten tot het bijna uitverkocht is. Ik kies wel events waar ik zeker naar toe wil en koop altijd gelijk me kaarten. Mja kan me der nie druk om maken.
En over de hekken klimmen gaan ze toch wel doen en dat lukt meestal ook welDus geen probleem toch? hahaha
hekken klimmen
Mensen die te laat zijn omdat ze geen geld en/of internetbankieren hebben:
-Konden ook telefonisch bestellen.
-Konden een bekende vragen om kaartjes te bestellen.
-Hadden lang van tevoren geld opzij moeten leggen, zodat ze direct kaartjes konden kopen.
Helaas!
Teeeeeering wat is dit fucked up heej mensen die 40 kaarten kopen om ze voor het dubbele te verkopen!!!
Ik denk dat ik de tijd die ik normaal gesproken op defqon had doorgebracht nu ga besteden aan het in elkaar slaan van die gasten
Iemand stuk of 10 kaarten te koop? Geef ff je adres door dan...
De man heeft gelijk, veel kaarten opkopen en voor grof geld wegzetten zou niet moeten kunnen.
Iedereen zou een gelijke kans moeten krijgen om kaarten te kopen. Dus gooi ze meteen te koop via ticketbox ipv dat online gekut.
wat valt er aan te snappen? kun je nie lezen? er zijn gwoon veeeel mensen genaaid omdat ze niet hadden verw8 dat het ZO snel ging
heb je gelijk in,, en sorry voor mijn agressieve teksten net, maar was gwon ff geirriteerd
hekken klimmen word dat serieus massaal gedaan?