Partyflock

Forumonderwerp · 865069
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 17 juni 2006 om 11:00

Waarschuw beheerder
zullen alle kaarten verkocht worden via ticketservice zoja ben ik de lul want heb geen creditkaart argh!!!!!
Waarschuw beheerder
BEN BLIJ DAT ER HANDERLAREN ZIJN!! ben bereid veeeeeeeeeeeeel geld voor een kaartje neer te tellen :[

yup yup kaartje binnen wel 80 euri's maar heb een kaartje (L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tja... Er valt voor beide partijen wel wat te zeggen natuurlijk!
Ik heb gewoon me kaartje op tijd gekocht, maar een paar halve gare vrienden van me zijn dus mooi te laat :S:S
Trouwens, als dit feest nog niet eens binnen een week is uitverkocht, dan ligt er wel een zware druk op de schouders van Q-dance...
Als dit gaan machtig feest wordt, weet ik het ook niet meer :bounce:

Waarschuw beheerder
donderdag kaartje besteld zaterdag betaald en het was gelijk al afgeschreven (binnen 3 dagen dus) krijg ik net een mailtje dat de betaling nog niet is aangekomen :S
maar telefoniste zei dat ik me geen ''zorgen'' hoef te maken.
i hope so:O
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 11:54:
donderdag kaartje besteld zaterdag betaald en het was gelijk al afgeschreven (binnen 3 dagen dus) krijg ik net een mailtje dat de betaling nog niet is aangekomen
i hope so

Zelfde hier. Geloof me, dat kaartje komt echt wel. Desnoods ga ik hem wel halen. :yes:

Waarschuw beheerder
fuck... dat word zwemmmen,..
Waarschuw beheerder
donateur
Echt zwaar klotre, miss dat ik via via nog kaartje keb krijge, ticketbox heb me deze keer late zitte :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op zondag 23 april 2006 om 11:58:
Zelfde hier. Geloof me, dat kaartje komt echt wel. Desnoods ga ik hem wel halen.

haal JIJ hem dan voor mij??:P haha maar heb jij het zelfde gehad dan?
ja als de telefoniste t zegt ga ik daar van uit. ben al blij zat dat ik er eentje optijd heb besteld!! zul je zien dat ik t gezeik krijg dat ik telaat betaald zou hebben:S maarja ga dr vanuit dat t goed komt haha anders word t zwemmen of hekken klimmen:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb vrijdag kaartjes besteld en gereserveerd, en diezelfde avond met internet bankieren geld overgemaakt, krijg ik zaterdag gister dus, een mailtje dat het geld nog niet ontvangen is, en dat het binnen 2 dagen gestord moet worden, hebben meer mensen daar probelemen mee gehad, dat postbank te lang over overboeken doet? ik weet niet zo goed wat ik met het mailtje moet, want ik heb er gewoon 3 betaald :S erg vaak allemaal kut inernetverkoop
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 11:54:
donderdag kaartje besteld zaterdag betaald en het was gelijk al afgeschreven (binnen 3 dagen dus) krijg ik net een mailtje dat de betaling nog niet is aangekomen
i hope so

owww denk dus tog niet de enige :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nevz op zaterdag 22 april 2006 om 15:52:
Als je ze toch niet gebruikt, waarom wil je andere mensen het dan zuur maken om zo'n feest te laten missen...
sorry maar ik vind het echt triest als je het een ander niet gunt.laatste aanpassing 22 april 2006 15:53

als een ander echt zo graag had gewild had die geen maar moeten zorgen dat die op tijd een kaartje had

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AnnnnnA op zondag 23 april 2006 om 12:45:
gister dus, een mailtje dat het geld nog niet ontvangen is, en dat het binnen 2 dagen gestord moet worden, hebben meer mensen daar probelemen mee gehad, dat postbank te lang over overboeken doet? ik weet niet zo goed wat ik met het mailtje moet, want ik heb er gewoon 3 betaald erg vaak allemaal kut inernetverkoop

dat had ik ook, niks mee aan de hand. Heb mijn kaartje gister gewoon binnen gekregen
Artiest Nevz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 12:57:
ls een ander echt zo graag had gewild had die geen maar moeten zorgen dat die op tijd een kaartje had

Maar ze gaan zelf niet eens :S, waarom zou je voor iemand anders het feest willen verpesten?

en wat je zegt is ook wel waar, wie het eerst komt, wie het eerst maalt, maar toch vind ik het zwaar triest om kaartjes te kopen voor een feest waar ze zelf niet heengaan en dan de kaartjes voor 70 tot 100€ op internet te zetten om vervolgens hun portemonee te vullen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AnnnnnA op zondag 23 april 2006 om 12:46:
owww denk dus tog niet de enige

nee idd.;)
ik hoor van veel mensen dat als je rabobank nr hebt dat het dan meestal ong. 4 dagen duurt voordat postbank t overgeboekt ofzo heeft. lekker handig zo joh internet.. maarja is niet anders.
hoop dat t goed komt.. en dan nog maar hopen dat ik binnen kom hahah:P ook al n probleempje :O zou ik me dáár wel ''zorgen'' over moeten maken:P ?haha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 13:02:
dat had ik ook, niks mee aan de hand. Heb mijn kaartje gister gewoon binnen gekregen

waarom sturen ze dan zo'n mailtje :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 23:21:
zoja ben ik de lul want heb geen creditkaart argh

Je hebt geen creditcard nodig je kan het geld ook gewoon via internetbankieren overmaken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 13:05:
en dan nog maar hopen dat ik binnen kom hahah ook al n probleempje

hoezo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AnnnnnA op zondag 23 april 2006 om 16:40:
en dan nog maar hopen dat ik binnen kom hahah ook al n probleempje

hoezo?

Misschien heeft hij wel lekkere "snoepjes" bij zich??? ;p
Waarschuw beheerder
fuck man gare zooi!
ben der vanaf et begin bij geweest tgaat steeds sneller..
bale dit beetje jammer

Waarschuw beheerder
Ja same here!!
Ik had't zaterdag gelijk besteld en overschrijvingsbriefje bij de bank binnen gegooid (nee geen Rabo, maar ABN Amro;)) maar de bank was dicht t/m maandag i.v.m pasen.. en toen kreeg ik ook mailtje met dat de betaling nog niet binnen was en't in 2 dagen binnen moest komen anders zou de reservering vervallen.. het is inmiddels wel van mijn rekening af maar heb nog steeds niks binnen:( duurt dus al langer als 1 week... terwijl mijn geld wel weg is!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 17:19:
Ja same here!!
Ik had't zaterdag gelijk besteld en overschrijvingsbriefje bij de bank binnen gegooid (nee geen Rabo, maar ABN Amro) maar de bank was dicht t/m maandag i.v.m pasen.. en toen kreeg ik ook mailtje met dat de betaling nog niet binnen was en't in 2 dagen binnen moest komen anders zou de reservering vervallen.. het is inmiddels wel van mijn rekening af maar heb nog steeds niks binnen duurt dus al langer als 1 week... terwijl mijn geld wel weg is!

geduld hebben, met een overschrijvingskaart duurt t altijd langer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 18:13:

Thnx:) hope so!
Geloof 't ook wel ;) Maar sommige hebben 't al wel binnen terwijl ik het zaterdag gelijk had besteld..
maarja, ik w8 nog ff af;) en anders zal ik dat kaartje dus echt wel krijgen:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 18:43:
Thnx hope so!
Geloof 't ook wel Maar sommige hebben 't al wel binnen terwijl ik het zaterdag gelijk had besteld..
maarja, ik w8 nog ff af en anders zal ik dat kaartje dus echt wel krijgen

t verschil ligt in de betalingswijze, met creditcard en iDEAL had je t binnen een paar dagen binnen.
Anders bel je ze ff dat je t met overschrijvingskaart hebt betaald en dat t bedrag al van je rekening is afgeschreven? misschien houden ze hier rekening mee
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nevz op zondag 23 april 2006 om 13:05:
Maar ze gaan zelf niet eens , waarom zou je voor iemand anders het feest willen verpesten?

en wat je zegt is ook wel waar, wie het eerst komt, wie het eerst maalt, maar toch vind ik het zwaar triest om kaartjes te kopen voor een feest waar ze zelf niet heengaan en dan de kaartjes voor 70 tot 100€ op internet te zetten om vervolgens hun portemonee te vullen...

wie zegt dat ze er zelf niet heen gaan? paar vrienden van mij hebben twee kaartjes extra besteld en die verkopen ze dan weer door. Als ik meer geld had gehad had ik dat zelf ook gedaan. Ik zie het probleem niet
Indien een feest niet is uitverkocht gaat het overgrote deel toch ook niet een kaartje voor de normale prijs overkopen? dit is nu weer net de omgekeerde wereld.
Tja overal wordt geld verdient en dit gaat altijd wel te koste van iemand
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 19:33:
Tja overal wordt geld verdient en dit gaat altijd wel te koste van iemand

Onder het motto, de eens ze brood is de ander ze dood :P

Want zo is het ook :D

Waarschuw beheerder
hoezo?

omdat ik 16 ben ipv 18 en ik ben behoorlijk klein (1.62m) dus lijk ook niet echt oud.. of letten ze daar HELEMAAL niet op.. of wel een klein beetje?? kga wel met best veel oudere mee dus dat scheelt mss wel een klein beetje..(?)

Uitspraak van Danny-N op zondag 23 april 2006 om 16:54:
Misschien heeft hij wel lekkere "snoepjes" bij zich???

ik ben een zij :cheer:
maar ik hou nie zo van die vieze troep joh nooit gedaan ga t ook nooit doen hoef ik er ook niet mee te stoppen;) vermaak me ook wel met alcohol :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik snap niet waar mensen zich druk maken.
Als je een betalingsbewijs heb, dan heb je dus een kaart.
Als je geld van je bank is......dan heb je dus een kaart.

No worry's people, je kan iedereen ten alle tijden der op aanspreken bij ticketonline.......maar dat gaat niet hoeven, want dat is slecht voor hun naam. En waarom zou je geen kaart krijgen als je toch hebt betaald.

Ik begrijp het wel want je wilt toch een kaartje in je handen hebben, laten we eerlijk zijn.

Maarja alles komt goed :D:D:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 21:06:
omdat ik 16 ben ipv 18 en ik ben behoorlijk klein (1.62m) dus lijk ook niet echt oud.. of letten ze daar HELEMAAL niet op.. of wel een klein beetje?? kga wel met best veel oudere mee dus dat scheelt mss wel een klein beetje..(?)

ze letten er wel een beetje op. Bij mij werd het nooit gevraagd, alleen laats een keer.
Maar aan je foto's te zien vind ik niet dat je er al 16 uitziet, maar ouder. Dus je komt er vast wel in!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marco25 op zondag 23 april 2006 om 21:08:
Ik begrijp het wel want je wilt toch een kaartje in je handen hebben, laten we eerlijk zijn.

tuurlijk, al blij zat dat ik optijd besteld heb :D zou zonde zijn als je hem dan uiteindelijk toch niet krijgt maar wel betaald hebt.. toch? maar als jij t zegt geloof ik het wahah:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 21:10:
ze letten er wel een beetje op. Bij mij werd het nooit gevraagd, alleen laats een keer.
Maar aan je foto's te zien vind ik niet dat je er al 16 uitziet, maar ouder. Dus je komt er vast wel in!

wahaha dankje je bent de eerste die het zegt:P
mja fotos kunnen liegen he ahha.. nee maar had ik laatst (vorig jaar september haha) ook een keer bij een feestje voor 16 jr en ouder. ik werd 1maand later 16 en kwam niet binnen en mensen van 14 jaar wel:S zul je zien dat ik t nu ook weer krijg.. mja kan beter met zelfvertrouwen daar aan komen lopen dan kei zenuwachtig.:) '
hoorde van een vriend dat als ze naar legitimatie vragen en je zegt: ''heb ik in de bus laten liggen'' dan mag je alsnog doorlopen.
maar bij tiesto in concert ben ik ook binnen gekomen toen ik 15 was, dus maak me mss een beetje voor niks zorgen haha.:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 21:15:
wahaha dankje je bent de eerste die het zegt

ja ik ben niet zo goed in leeftijden schatten. Maar het scheelt al een hoop of je met leeftijdsgenoten gaat of oudere mensen. Zou me er niet zo druk om maken hoor.

Je ziet afentoe "kinderen" lopen die er veel jonger uit zien als jou en die komen ook naar binnen. Zoveel wordt er niet om legitimatie gevraagd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 21:20:
ja ik ben niet zo goed in leeftijden schatten. Maar het scheelt al een hoop of je met leeftijdsgenoten gaat of oudere mensen. Zou me er niet zo druk om maken hoor.

Je ziet afentoe "kinderen" lopen die er veel jonger uit zien als jou en die komen ook naar binnen. Zoveel wordt er niet om legitimatie gevraagd

tja je hebt van die mensen die 13 zijn ofzo en die daar al rond lopen dat vind ik wel héél erg jong maar tegenwoordig is 16 best normaal. snap zo ie zo eigenlijk niet dat de min. leeftijd 18 is als er toch zoveel mensen die jonger zijn rondlopen. maar idd als je met oudere mensen mee loopt lijkt t mij ook nie zo moeilijk.. kmoet gewoon nie mauwe:P haha heb dr zin in :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 21:24:
tja je hebt van die mensen die 13 zijn ofzo en die daar al rond lopen dat vind ik wel héél erg jong maar tegenwoordig is 16 best normaal. snap zo ie zo eigenlijk niet dat de min. leeftijd 18 is als er toch zoveel mensen die jonger zijn rondlopen. maar idd als je met oudere mensen mee loopt lijkt t mij ook nie zo moeilijk.. kmoet gewoon nie mauwe haha heb dr zin in

Ik snap wel dat er min. leeftijd is, want als je 18 bent dan ben je verantwoordelijk voor de dingen die er gebeuren met jou tijdens zo feest. Als je jonger bent is q-dance dat...als er iets erg zou gebeuren, lamp op je kop valt weet ik veel wat. Kon ff geen goed voorbeeld noemen.

Maar don't worry, ik wil voor een biertje wedden dat jij binnen komt :P whaa grapje ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 18:43:
Thnx hope so!
Geloof 't ook wel Maar sommige hebben 't al wel binnen terwijl ik het zaterdag gelijk had besteld..
maarja, ik w8 nog ff af en anders zal ik dat kaartje dus echt wel krijgen

maarre je resevering is vervallen, na die 2 dagen, wat ik begrepen heb is dat het geld dan idd overgemaakt is, maar je kaartje niet beschikbaar is, en dat je na een tijdje je geld terug krijgt, want je kaartje was nie langer vastgehouden, maar afwachten idd

Waarschuw beheerder
ik heb ook zelfde probleem gehad met die email dat ik mijn geld ngo niet heb betaald terwijl ik dat dus wel had gedaan.
ik heb toen gebeld en die vrouw zei dat ik geen zorgen moest maken want ze kon dat ik wel had betaalt.

en ik heb nu mijn kaartje binnen boven mijn bed hangen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marco25 op zondag 23 april 2006 om 21:53:
Ik snap wel dat er min. leeftijd is, want als je 18 bent dan ben je verantwoordelijk voor de dingen die er gebeuren met jou tijdens zo feest. Als je jonger bent is q-dance dat...als er iets erg zou gebeuren, lamp op je kop valt weet ik veel wat. Kon ff geen goed voorbeeld noemen.

ja maar nu lopen die jongeren er toch rond. en als er dan iets gebeurd met een van hen, word q-dance er weer op aangesproken dat ze niet goed naar legitimatie hebben gevraagd én dat er een ''ongeluk'' of iets is gebeurd.

Uitspraak van Marco25 op zondag 23 april 2006 om 21:53:
Maar don't worry, ik wil voor een biertje wedden dat jij binnen komt whaa grapje

dus óf ik kom niet binnen volgens jou óf t hoeft niet voor een biertje;)??? haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 21:24:
tja je hebt van die mensen die 13 zijn ofzo en die daar al rond lopen dat vind ik wel héél erg jong maar tegenwoordig is 16 best normaal. snap zo ie zo eigenlijk niet dat de min. leeftijd 18 is als er toch zoveel mensen die jonger zijn rondlopen. maar idd als je met oudere mensen mee loopt lijkt t mij ook nie zo moeilijk.. kmoet gewoon nie mauwe:P haha heb dr zin in :bounce:

Ben zelf ook 16, een ze vragen mij ook nooit om legitimatie etc. Ik denk dat de security er meer op let of iemand voor problemen kan/komt zorgen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nevz op maandag 24 april 2006 om 10:34:
Ben zelf ook 16, een ze vragen mij ook nooit om legitimatie etc. Ik denk dat de security er meer op let of iemand voor problemen kan/komt zorgen.

daar zit ook wat in ja.. ze willen toch zoveel mogelijk mensen en geld binnen halen natuurlijk. als ze veel mensen weigeren wil op een gegeven moment een aantal mensen niet meer naar hun feesten, waardoor ze minder geld verdienen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 10:57:
geld

daar gaat het om ;)
Waarschuw beheerder
zolang ze met een goeie reden geweigerd worden vind ik het alleen maar goed!! Over leeftijd gaak geen discussie voeren dat heb ik al zo vaak gedaan ergens anders :P hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FRANCISQO op maandag 24 april 2006 om 11:30:
zolang ze met een goeie reden geweigerd worden vind ik het alleen maar goed!! Over leeftijd gaak geen discussie voeren dat heb ik al zo vaak gedaan ergens anders :P hahaha

Als ik geweigerd word, jammer dan (zal mezelf wel kut voelen) want Q-dance zegt: 18 jaar en regels zijn regels, maar ik wil het wel proberen. :) Want ik wil Defqon wel een keer meemaken...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Kaarten zaterdag's besteld, geld overgemaakt maar nog niks ontvangen.. wazig.. :s

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 13:09:
maar nog niks ontvangen

Geduld is een schone zaak.. Ze hebben het maar druk bij TicketOnline!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nevz op maandag 24 april 2006 om 11:39:
Als ik geweigerd word, jammer dan (zal mezelf wel kut voelen) want Q-dance zegt: 18 jaar en regels zijn regels, maar ik wil het wel proberen. Want ik wil Defqon wel een keer meemaken..

dan komen ze die regels niet echt na dan als er zo veel jongeren rond lopen:P
Werkzaam bij Strength of Unity
Artiest {SHOWLIST artist 38398, 51083}
Waarschuw beheerder
ik had een kaart besteld en toen via bankoverschrijving betaald. Vervolgens kreeg ik drie dagen lang e-mails van ticket online dat ze geen geld hadden ontvangen en dat de kaartreservering na twee dagen zou vervallen.

Weer twee dagen later had ik mn kaartje binnen :vaag:

Waarschuw beheerder
Ow wat ben ik blij dat ik een kaartje heb :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 13:09:
Kaarten zaterdag's besteld, geld overgemaakt maar nog niks ontvangen.. wazig.. :s

ja een vriend van me had er vrijdag ook nog proberen te bestellen maar hij kreeg een mail terug dat ze waren uitverkocht en deze dus niet kon worden geleverd :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 13:19:
dan komen ze die regels niet echt na dan als er zo veel jongeren rond lopen:P

ik hoorde verhalen van vorig jaar dat er kinderen van rond de 12/13 jaar rondliepen die over het hek waren geklimt :S Hoor je dalijk 13 jarige overleden na gebruik van drugs. Dat zou echt triest zijn. Maja mij pakken ze nie op drugs en nie op me leeftijd :P

on topic:
Ik had nog reservering open staan just in case :P
Zondag overgemaakt.. na zaterdag wou me vriendin toch mee :P
Kaarten leveren duurt wel een week ofzo. Bij me broer duurde het 6 dagen.
Waarschuw beheerder
donateur
nouh ken iemand die had vrijdag kaarten besteld geld direct overgeboekt en zaterdag werd het terug gestort:vaag:
kaarten waren uitverkocht..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T E E F op zondag 23 april 2006 om 10:08:
BEN BLIJ DAT ER HANDERLAREN ZIJN!! ben bereid veeeeeeeeeeeeel geld voor een kaartje neer te tellen :[

yup yup kaartje binnen wel 80 euri's maar heb een kaartje (L)

als er nou GEEN handelaren waren, had je helemaal blij kunnen zijn, dan had je een kaartje voor de winkelprijs gehad:D