| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 17 juni 2006 om 11:00 |
donderdag kaartje besteld zaterdag betaald en het was gelijk al afgeschreven (binnen 3 dagen dus) krijg ik net een mailtje dat de betaling nog niet is aangekomen
maar telefoniste zei dat ik me geen ''zorgen'' hoef te maken.
i hope so
Zelfde hier. Geloof me, dat kaartje komt echt wel. Desnoods ga ik hem wel halen.
donderdag kaartje besteld zaterdag betaald en het was gelijk al afgeschreven (binnen 3 dagen dus) krijg ik net een mailtje dat de betaling nog niet is aangekomen
maar telefoniste zei dat ik me geen ''zorgen'' hoef te maken.
i hope so
Als je ze toch niet gebruikt, waarom wil je andere mensen het dan zuur maken om zo'n feest te laten missen...
sorry maar ik vind het echt triest als je het een ander niet gunt.laatste aanpassing 22 april 2006 15:53
gister dus, een mailtje dat het geld nog niet ontvangen is, en dat het binnen 2 dagen gestord moet worden, hebben meer mensen daar probelemen mee gehad, dat postbank te lang over overboeken doet? ik weet niet zo goed wat ik met het mailtje moet, want ik heb er gewoon 3 betaald erg vaak allemaal kut inernetverkoop
ls een ander echt zo graag had gewild had die geen maar moeten zorgen dat die op tijd een kaartje had
owww denk dus tog niet de enige
Ja same here!!
Ik had't zaterdag gelijk besteld en overschrijvingsbriefje bij de bank binnen gegooid (nee geen Rabo, maar ABN Amro) maar de bank was dicht t/m maandag i.v.m pasen.. en toen kreeg ik ook mailtje met dat de betaling nog niet binnen was en't in 2 dagen binnen moest komen anders zou de reservering vervallen.. het is inmiddels wel van mijn rekening af maar heb nog steeds niks binnen duurt dus al langer als 1 week... terwijl mijn geld wel weg is!
Thnx hope so!
Geloof 't ook wel Maar sommige hebben 't al wel binnen terwijl ik het zaterdag gelijk had besteld..
maarja, ik w8 nog ff af en anders zal ik dat kaartje dus echt wel krijgen
Maar ze gaan zelf niet eens , waarom zou je voor iemand anders het feest willen verpesten?
en wat je zegt is ook wel waar, wie het eerst komt, wie het eerst maalt, maar toch vind ik het zwaar triest om kaartjes te kopen voor een feest waar ze zelf niet heengaan en dan de kaartjes voor 70 tot 100€ op internet te zetten om vervolgens hun portemonee te vullen...
hoezo?
Misschien heeft hij wel lekkere "snoepjes" bij zich???
omdat ik 16 ben ipv 18 en ik ben behoorlijk klein (1.62m) dus lijk ook niet echt oud.. of letten ze daar HELEMAAL niet op.. of wel een klein beetje?? kga wel met best veel oudere mee dus dat scheelt mss wel een klein beetje..(?)
Ik begrijp het wel want je wilt toch een kaartje in je handen hebben, laten we eerlijk zijn.
ze letten er wel een beetje op. Bij mij werd het nooit gevraagd, alleen laats een keer.
Maar aan je foto's te zien vind ik niet dat je er al 16 uitziet, maar ouder. Dus je komt er vast wel in!
wahaha dankje je bent de eerste die het zegt
ja ik ben niet zo goed in leeftijden schatten. Maar het scheelt al een hoop of je met leeftijdsgenoten gaat of oudere mensen. Zou me er niet zo druk om maken hoor.
Je ziet afentoe "kinderen" lopen die er veel jonger uit zien als jou en die komen ook naar binnen. Zoveel wordt er niet om legitimatie gevraagd
tja je hebt van die mensen die 13 zijn ofzo en die daar al rond lopen dat vind ik wel héél erg jong maar tegenwoordig is 16 best normaal. snap zo ie zo eigenlijk niet dat de min. leeftijd 18 is als er toch zoveel mensen die jonger zijn rondlopen. maar idd als je met oudere mensen mee loopt lijkt t mij ook nie zo moeilijk.. kmoet gewoon nie mauwe haha heb dr zin in
Thnx hope so!
Geloof 't ook wel Maar sommige hebben 't al wel binnen terwijl ik het zaterdag gelijk had besteld..
maarja, ik w8 nog ff af en anders zal ik dat kaartje dus echt wel krijgen
Ik snap wel dat er min. leeftijd is, want als je 18 bent dan ben je verantwoordelijk voor de dingen die er gebeuren met jou tijdens zo feest. Als je jonger bent is q-dance dat...als er iets erg zou gebeuren, lamp op je kop valt weet ik veel wat. Kon ff geen goed voorbeeld noemen.
Maar don't worry, ik wil voor een biertje wedden dat jij binnen komt whaa grapje
tja je hebt van die mensen die 13 zijn ofzo en die daar al rond lopen dat vind ik wel héél erg jong maar tegenwoordig is 16 best normaal. snap zo ie zo eigenlijk niet dat de min. leeftijd 18 is als er toch zoveel mensen die jonger zijn rondlopen. maar idd als je met oudere mensen mee loopt lijkt t mij ook nie zo moeilijk.. kmoet gewoon nie mauwehaha heb dr zin in
Ben zelf ook 16, een ze vragen mij ook nooit om legitimatie etc. Ik denk dat de security er meer op let of iemand voor problemen kan/komt zorgen.
zolang ze met een goeie reden geweigerd worden vind ik het alleen maar goed!! Over leeftijd gaak geen discussie voeren dat heb ik al zo vaak gedaan ergens andershahaha
Als ik geweigerd word, jammer dan (zal mezelf wel kut voelen) want Q-dance zegt: 18 jaar en regels zijn regels, maar ik wil het wel proberen. Want ik wil Defqon wel een keer meemaken..
dan komen ze die regels niet echt na dan als er zo veel jongeren rond lopen
BEN BLIJ DAT ER HANDERLAREN ZIJN!! ben bereid veeeeeeeeeeeeel geld voor een kaartje neer te tellen
yup yup kaartje binnen wel 80 euri's maar heb een kaartje