| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 17 juni 2006 om 11:00 |
ik hoorde verhalen van vorig jaar dat er kinderen van rond de 12/13 jaar rondliepen die over het hek waren geklimt Hoor je dalijk 13 jarige overleden na gebruik van drugs. Dat zou echt triest zijn. Maja mij pakken ze nie op drugs en nie op me leeftijd
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voor je je kaartjes op de mat heb liggen??
ja bij mij ook, ik had op 15 april besteld, maar nog steeds geen kaarten binnen.. maar ook geen mail binnen dat de reservering is vervallen ofsow.. een aantal vrienden van mij heeft hetzelfde probleem.. en andere hebben het al wel binnen.. Een paar vrienden hebben zelfs pas op dinsdag 18 april besteld.. en het al wel binnen.. Dus ik snap er echt nix van.. ik w8 morge nog even af, en als ik dan nog nix binnen heb ga ik gewoon bellen.. Ik zou het wel oneerlijk vinden als het geld weg is, of wordt terug gestort hoor. Je bestelt gewoon op tijd dus moet je het ook gewoon ontvangen lijkt me?
Uitspraak vanMaNoN
op maandag 24 april 2006 om 18:47:
Ja precies, dat is dus wat ik oneerlijk zou vinden en bang voor was
kga dr gewoon vanuit da t t niet gebeurd. gebeurd t toch dan zie ik dan wel verder maar ik weet wel dat ik hoe dan ook daar naar toe ga
Ik zal even de ongerustheid van veel mensen proberen weg te nemen ik weet niet hoe jullie hebben betaald? Maar ik via een overschrijvingskaart.. en op mijn vraag wanneer ik de kaartjes binnenkrijg heb ik van Ticketonline dit antwoord gekregen:
Via eenmalige machtiging:
"Het duurt zo’n 12 dagen voordat wij definitief van de bank hebben gehoord dat je betaling is goedgekeurd. Na dit akkoord worden de tickets toegestuurd. Het kan dus 2 weken duren voordat je je tickets ontvangt."
Uitspraak vanMaNoN
op maandag 24 april 2006 om 18:20:
Ik zal even de ongerustheid van veel mensen proberen weg te nemen ik weet niet hoe jullie hebben betaald? Maar ik via een overschrijvingskaart.. en op mijn vraag wanneer ik de kaartjes binnenkrijg heb ik van Ticketonline dit antwoord gekregen:
Via eenmalige machtiging:
"Het duurt zo’n 12 dagen voordat wij definitief van de bank hebben gehoord dat je betaling is goedgekeurd. Na dit akkoord worden de tickets toegestuurd. Het kan dus 2 weken duren voordat je je tickets ontvangt."
kheb ook dinsdag pas besteld en via overschrijvings kaart, dus hoop dak ze nog krijg
dacht dat ze zeiden dat t 7 dagen was als je binnen 7 dagen moet betaald hebben, maar dat ze dat pas na 12 dagen kunnen zien, hoe weten ze dan dat je betaald hebtlaatste aanpassing 24 april 2006 21:27
dacht dat ze zeiden dat t 7 dagen was als je binnen 7 dagen moet betaald hebben, maar dat ze dat pas na 12 dagen kunnen zien, hoe weten ze dan dat je betaald hebt
Internet bankieren duurt het meestal 2 of 3 werkdagen voordat de andere partij het op de rekening heeft staan.
Aanwezig ! Kaartjes binnen...k vind het een mooi systeem ticketonline
leuke prijs = dus niet geen absurde prijs....Defqon is voor iedereen....
Internet bankieren duurt het meestal 2 of 3 werkdagen voordat de andere partij het op de rekening heeft staan
Wat een onzin. Ik heb de dag van de vvk mijn kaartjes online besteld en betaald via R-bank i-net bankieren. Het geld is meteen overgeboekt en nog niet eens 5 min later kreeg ik een mail van de R-bank dat het bedrag afgeschreven was
je moet binnen zoveel dagen overmaken....als ze zeggen dat het zolang duurt...waarom sturen ze dan meteen een dag later dat ze nog geen geld hebben ontvangen...keurig overgemaakt...voordat het uitverkocht was en betaling staat op goedgekeurd....dus zal het kaartje krijgen ook!
die qlimax dvd was ook al zo'n dom gezeik...moest je ook achteraan bellen en dan kunnen ze hem ineens wel opsturen zodat je hem een dag later krijgt... in t begin was ticketonline dik prima maar de laatste tijd gewoon achterlijk!laatste aanpassing 24 april 2006 23:17
abn amro...
eerst eens kijken of geen andere vrienden meewillen en anders gaat ie voor n leuke prijs in de verkoop. leuke prijs = dus niet geen absurde prijs....Defqon is voor iedereen....
ik heb 2 kaartjes over, eerst eens kijken of geen andere vrienden meewillen en anders gaat ie voor n leuke prijs in de verkoop. leuke prijs = dus niet geen absurde prijs....Defqon is voor iedereen....