Partyflock

Forumonderwerp · 865069
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 17 juni 2006 om 11:00

Waarschuw beheerder
zullen alle kaarten verkocht worden via ticketservice zoja ben ik de lul want heb geen creditkaart argh!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FRANCISQO op maandag 24 april 2006 om 16:14:
ik hoorde verhalen van vorig jaar dat er kinderen van rond de 12/13 jaar rondliepen die over het hek waren geklimt Hoor je dalijk 13 jarige overleden na gebruik van drugs. Dat zou echt triest zijn. Maja mij pakken ze nie op drugs en nie op me leeftijd

ja idd niet wijs toch!! nou drugs zal ik nooit van me leven gebruiken. als ik er eenmaal aan begin kom ik er nie vanaf da week nou al. haha. nu nog mn leeftijd:O

Waarschuw beheerder
ik hoor net van een vriend dat een hoop uit mijn omgeving een afwijzing van hun bestelling hebben gekregen terwijl ze al betaald hadden. sommige hadden op bijv. dinsdag al kaartje besteld en sommige op vrijdag (dus eigenlijk net te laat, op vrijdag dan) en kregen allemaal op afgelope vrijdag een mail dat hun ''bestellingsverzoek'' was afgewezen. :S:| wat een onzin als je betaald hebt behoor je toch gewoon je kaartje te krijgen.
ik heb gelukkig nog geen mail gekregen dat mijn bestelling is afgewezen maar ook nog steeds geen kaartje binnen. :O hoop dat ik niet het zelfde krijg.
Waarschuw beheerder
donateur
Evenement : DefQon 1
Plaats : Almere
Datum : 17 juni 2006
Tijd : 11:00
Beschikbaar : Staanplaatsen

Prijs vanaf : € 100,00

http://www.ticketunlimited.nl/ProductDetails.aspx?event=677

100 EURO DIE ZIJN NIET GOED!!!
MAAR TOG WEET IK ZEKER DAT ZE VAN ALLE KAARTEN AFKOMEN
Waarschuw beheerder
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voor je je kaartjes op de mat heb liggen??
Waarschuw beheerder
iemand zei tegen mij binnen een weekje.

Maar ik heb hetzelfde, zaterdag besteld (of vrijdag) geld overgemaakt via postbank.nl gelijk eraf.
Maar krijg vanmiddag een bericht over niks ontvangen.

Aangezien het weekend was, verwacht ik dat het wat langer duurd.
Of ze zijn er deze week binnen en anders jammer dan.

" dan maak ik ff een topicje dat het uitverkocht is en dat ik vet baal"

8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 17:01:

ja bij mij ook, ik had op 15 april besteld, maar nog steeds geen kaarten binnen.. maar ook geen mail binnen dat de reservering is vervallen ofsow.. een aantal vrienden van mij heeft hetzelfde probleem.. en andere hebben het al wel binnen.. Een paar vrienden hebben zelfs pas op dinsdag 18 april besteld.. en het al wel binnen.. Dus ik snap er echt nix van.. ik w8 morge nog even af, en als ik dan nog nix binnen heb ga ik gewoon bellen.. Ik zou het wel oneerlijk vinden als het geld weg is, of wordt terug gestort hoor. Je bestelt gewoon op tijd dus moet je het ook gewoon ontvangen lijkt me?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Natalie&Barry op maandag 24 april 2006 om 17:30:
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voor je je kaartjes op de mat heb liggen??

Ik had hem na 2 dagen...
Waarschuw beheerder
donateur
zondag 16 april besteld en dindag de 18e lagen ze in de bus

Waarschuw beheerder
Ik zal even de ongerustheid van veel mensen proberen weg te nemen;) ik weet niet hoe jullie hebben betaald? Maar ik via een overschrijvingskaart.. en op mijn vraag wanneer ik de kaartjes binnenkrijg heb ik van Ticketonline dit antwoord gekregen:
Via eenmalige machtiging:
"Het duurt zo’n 12 dagen voordat wij definitief van de bank hebben gehoord dat je betaling is goedgekeurd. Na dit akkoord worden de tickets toegestuurd. Het kan dus 2 weken duren voordat je je tickets ontvangt."

Als je via creditcard betaald kan je zolang w88:
"Je hebt er voor gekozen om via creditcard te betalen. Als de betaling goedgekeurd is door de bank dan ontvang je je tickets binnen 5 dagen thuis."

Via IDEAL:
"Je hebt gekozen om via iDeal je tickets te betalen. Je hebt al goedkeuring gegeven voor de betaling en deze kan dan ook niet meer worden teruggedraaid. Je ontvangt je tickets binnen 5 dagen thuis."

Dit zal dus de reden zijn waarom sommige mensen nog geen kaartjes hebben ontvangen. Omdat ze net zoals ik, via eenmalige machtiging hebben betaald, en dan zal de rest op een andere manier betaald hebben?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 17:38:
ja bij mij ook, ik had op 15 april besteld, maar nog steeds geen kaarten binnen.. maar ook geen mail binnen dat de reservering is vervallen ofsow.. een aantal vrienden van mij heeft hetzelfde probleem.. en andere hebben het al wel binnen.. Een paar vrienden hebben zelfs pas op dinsdag 18 april besteld.. en het al wel binnen.. Dus ik snap er echt nix van.. ik w8 morge nog even af, en als ik dan nog nix binnen heb ga ik gewoon bellen.. Ik zou het wel oneerlijk vinden als het geld weg is, of wordt terug gestort hoor. Je bestelt gewoon op tijd dus moet je het ook gewoon ontvangen lijkt me?

Ik ben t helemaal met je eens :yes:, jij was op tijd, dus jij hoort dat kaartje te krijgen. Dan zou het niet zo moeten zijn dat ie weer beschikbaar komt voor andere mensen die dus nu eigenlijk te laat zijn, maar hem nu wel kunnen krijgen omdat hij bij mensen die wel optijd waren geannuleerd is!!:S ik weet niet hoe hun systeem precies is, maar zo ist nie veel:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bartkore op maandag 24 april 2006 om 17:04:
100 EURO DIE ZIJN NIET GOED!!!
MAAR TOG WEET IK ZEKER DAT ZE VAN ALLE KAARTEN AFKOMEN

juist!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 18:27:

Ja precies, dat is dus wat ik oneerlijk zou vinden en bang voor was;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 18:47:
Ja precies, dat is dus wat ik oneerlijk zou vinden en bang voor was

kga dr gewoon vanuit da t t niet gebeurd. gebeurd t toch dan zie ik dan wel verder maar ik weet wel dat ik hoe dan ook daar naar toe ga:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 19:44:
Uitspraak van :bounce:MaNoN:bounce: op maandag 24 april 2006 om 18:47:
Ja precies, dat is dus wat ik oneerlijk zou vinden en bang voor was

kga dr gewoon vanuit da t t niet gebeurd. gebeurd t toch dan zie ik dan wel verder maar ik weet wel dat ik hoe dan ook daar naar toe ga

dat komt wel goed, vorig jaar was er ook een hoop geouwehoer over die kaarten, maar is het ook goedgekome

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 19:52:
dat komt wel goed, vorig jaar was er ook een hoop geouwehoer over die kaarten, maar is het ook goedgekome

moooooi:D:bounce:
dan moet da bij mij ook het geval zijn.
zo niet.. dan grrr:devil: haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 18:20:
Ik zal even de ongerustheid van veel mensen proberen weg te nemen ik weet niet hoe jullie hebben betaald? Maar ik via een overschrijvingskaart.. en op mijn vraag wanneer ik de kaartjes binnenkrijg heb ik van Ticketonline dit antwoord gekregen:
"Het duurt zo’n 12 dagen voordat wij definitief van de bank hebben gehoord dat je betaling is goedgekeurd. Na dit akkoord worden de tickets toegestuurd. Het kan dus 2 weken duren voordat je je tickets ontvangt."

kheb ook dinsdag pas besteld en via overschrijvings kaart, dus hoop dak ze nog krijg :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op maandag 24 april 2006 om 21:20:
Uitspraak van :bounce:MaNoN:bounce: op maandag 24 april 2006 om 18:20:
Ik zal even de ongerustheid van veel mensen proberen weg te nemen ik weet niet hoe jullie hebben betaald? Maar ik via een overschrijvingskaart.. en op mijn vraag wanneer ik de kaartjes binnenkrijg heb ik van Ticketonline dit antwoord gekregen:

kheb ook dinsdag pas besteld en via overschrijvings kaart, dus hoop dak ze nog krijg

dacht dat ze zeiden dat t 7 dagen was:P als je binnen 7 dagen moet betaald hebben, maar dat ze dat pas na 12 dagen kunnen zien, hoe weten ze dan dat je betaald hebt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 21:27:
dacht dat ze zeiden dat t 7 dagen was als je binnen 7 dagen moet betaald hebben, maar dat ze dat pas na 12 dagen kunnen zien, hoe weten ze dan dat je betaald hebtlaatste aanpassing 24 april 2006 21:27

gdvd t maakt me geen zak uut, als k die kaart maar krijg :[ hehehe O:)

Waarschuw beheerder
kaartjes zijn binnen!! maar kreeg net afmeldingen van 2 vrienden grrrrr :-(
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 21:27:
dacht dat ze zeiden dat t 7 dagen was als je binnen 7 dagen moet betaald hebben, maar dat ze dat pas na 12 dagen kunnen zien, hoe weten ze dan dat je betaald hebt

Internet bankieren duurt het meestal 2 of 3 werkdagen voordat de andere partij het op de rekening heeft staan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 21:39:
kaartjes zijn binnen!! maar kreeg net afmeldingen van 2 vrienden grrrrr

:O :Okaartje over?? 8)
Waarschuw beheerder
hehe als je m ff 2 weken kunt vasthoude voor mij, dan week zeker of da kaartje van internet binne heb :9

Waarschuw beheerder
ik heb 2 kaartjes over, eerst eens kijken of geen andere vrienden meewillen en anders gaat ie voor n leuke prijs in de verkoop. leuke prijs = dus niet geen absurde prijs....Defqon is voor iedereen....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op maandag 24 april 2006 om 21:40:
Internet bankieren duurt het meestal 2 of 3 werkdagen voordat de andere partij het op de rekening heeft staan.

nou ik heb dinsdag gereserveerd..
woensdag betaald via internet bankieren en belde ze vanmiddag en t stond er nog niet op
Hoelang duurt t dan?
Word er moe van...........
Al die kneuzen die 10 kaartjes gekocht hebben om door te verkopen lopen ze al te verkopen

Had gewoon in winkel moeten verkopen

fuckersssss
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Aanwezig ! Kaartjes binnen...k vind het een mooi systeem ticketonline :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 22:10:
Aanwezig ! Kaartjes binnen...k vind het een mooi systeem ticketonline

jah omdat t bij jouw toevallig goed gaat :9

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 22:08:
leuke prijs = dus niet geen absurde prijs....Defqon is voor iedereen....

als alle mensen nou eens ware zoals jij :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Sequence op maandag 24 april 2006 om 21:40:
Internet bankieren duurt het meestal 2 of 3 werkdagen voordat de andere partij het op de rekening heeft staan

Wat een onzin. Ik heb de dag van de vvk mijn kaartjes online besteld en betaald via R-bank i-net bankieren. Het geld is meteen overgeboekt en nog niet eens 5 min later kreeg ik een mail van de R-bank dat het bedrag afgeschreven was.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 24 april 2006 om 22:26:
Wat een onzin. Ik heb de dag van de vvk mijn kaartjes online besteld en betaald via R-bank i-net bankieren. Het geld is meteen overgeboekt en nog niet eens 5 min later kreeg ik een mail van de R-bank dat het bedrag afgeschreven was

nee hoo rgeen onzin:no:
ik heb het ook gelijk zaterdag afgeschreven en dinsdags nog gebeld en woensdags en het was er nog niet bij op bij hun:no:
dat duurde wat langer.
Mn geld was er pas donderdag bij hun op en ik heb abn amro...
Waarschuw beheerder
donateur
je moet binnen zoveel dagen overmaken....als ze zeggen dat het zolang duurt...waarom sturen ze dan meteen een dag later dat ze nog geen geld hebben ontvangen...keurig overgemaakt...voordat het uitverkocht was en betaling staat op goedgekeurd....dus zal het kaartje krijgen ook! :[
die qlimax dvd was ook al zo'n dom gezeik...moest je ook achteraan bellen en dan kunnen ze hem ineens wel opsturen zodat je hem een dag later krijgt... in t begin was ticketonline dik prima maar de laatste tijd gewoon achterlijk!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alex S op maandag 24 april 2006 om 23:15:
je moet binnen zoveel dagen overmaken....als ze zeggen dat het zolang duurt...waarom sturen ze dan meteen een dag later dat ze nog geen geld hebben ontvangen...keurig overgemaakt...voordat het uitverkocht was en betaling staat op goedgekeurd....dus zal het kaartje krijgen ook!
die qlimax dvd was ook al zo'n dom gezeik...moest je ook achteraan bellen en dan kunnen ze hem ineens wel opsturen zodat je hem een dag later krijgt... in t begin was ticketonline dik prima maar de laatste tijd gewoon achterlijk!laatste aanpassing 24 april 2006 23:17

Soms maken ze gelukkig ook goeie fouten :P heb 4 dvd's gekregen voor de prijs van 2 ;) Dankjewel Ticketonline, heb der gewoon 2 verkocht voor de normale prijs :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op maandag 24 april 2006 om 23:07:
abn amro...

abn is sloom ik heb ook paar keer gebeld voor mijn dvd voor Qlimax.
Waarschuw beheerder
ik heb 2 kaartjes over, eerst eens kijken of geen andere vrienden meewillen en anders gaat ie voor n leuke prijs in de verkoop. leuke prijs = dus niet geen absurde prijs....Defqon is voor iedereen....

Precies ;) Niks aan toe te voegen :D
Waarschuw beheerder
donateur
eerst eens kijken of geen andere vrienden meewillen en anders gaat ie voor n leuke prijs in de verkoop. leuke prijs = dus niet geen absurde prijs....Defqon is voor iedereen....

Goed zo Danny (Y)

Wacht ff of ik mijn kaartjes binnen ga krijgen, anders wil ik ze wel van je kopen 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

ja maar als je dr vanaf moet bied ik toch 70 euro!
heb je leuk wat extra's en je bent van de kaartjes af:yes:
wij moeten nog 2 kaarten hebben namelijk
Waarschuw beheerder
donateur
heb zaterdag de 15e om 18.03 besteld met creditcard en de dinsdag erna lagen ze op de mat ;p

goeie shit hoor dat ticketonline :jaja:

Waarschuw beheerder
als je telebankiert duurt et 3 a4 dagen voordat je in huis hebt , als je gebeld hebt en eenmalige machtiging heb gedaan duurt et 12 dagen voordat ze in huis zijn

Waarschuw beheerder

:respect: :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 april 2006 om 14:14:
als je telebankiert duurt et 3 a4 dagen voordat je in huis hebt , als je gebeld hebt en eenmalige machtiging heb gedaan duurt et 12 dagen voordat ze in huis zijn

dan zouden ik en een vriendin van mij hem allang binnen moeten hebben :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
en eenmalige machtiging heb gedaan duurt et 12 dagen voordat ze in huis zijn

:gaap: dan kan ik nog wel ff wachten ..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ahhh joh, kom gewoon gezellig met zn allen naar Ground zero :bounce: dat wordt pas echt knalluh!!! :jaja:
beste wat er is, snachts een feessie buiten!
Waarschuw beheerder
Ja uitverkocht....dul hoor :[
Artiest Nevz
Waarschuw beheerder
Vandaag ook bij mij op de deurmat gevallen :)
Waarschuw beheerder
donateur
nou heeft toch geen 12 dagen geduurd! :) vandaag kaartje binnengekregen! valt mee dus! :) echt net op tijd met bestellen! :O
Waarschuw beheerder
donateur
Op marktplaats staan denk de helft van de kaarten te koop ofzo :s
Waarschuw beheerder

nee hoor
ik heb betaald en 8 dagen later hebben ze nog niks binnen! :@
Waarschuw beheerder
Zo vandaag 9 kaartjes op de deurmat gevallen.

Lang leve Ticketonline.
Waarschuw beheerder
Pfieuw bij mij gelukkig ook vandaag binnen gekomen :cheer:
Waarschuw beheerder
hekken klimmen!hahah trekt veeeel teveel bekijks
loop desnoods smorgens vroeg al de buurt te verkennen, er zijn schaarse plekken waar de dubbele hekken niet kunnen wegens overbebossing.
schepje mee en graven maar...daarna kruipj geoon het gat door..geloofme hier redj et vaker mee als klimmen

een dergelijk gebied als Almerestrand is zo groot, en bijna niet te beveiligen.Er zitten lekjes genoeg, en dit begint al bij de mensen die de hekken opzetten.Express gaten laten vallen omvervolgens bekenden te laten sneaken is aan de orde van de dag!!
Naarmate de dag vordert en het word warmer verliezen de beveiligers hun concentrazione..en dan sla je toe
En dan denkj honden?neee honden en bewaking loopt volgens bepaalde patronen!

Heb zelf bij oa festival terreinbeveiliging gewerkt..vandaar!ik ken alle ins en outs!info?PB me!:)
laatste aanpassing