| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 17 juni 2006 om 11:00 |
Er zijn 2500 kaartjes gestolen waarvan er 400 getraceerd zijn. Hoeveel daarvan verkocht zijn voor dit festival is niet duidelijk. De toegangskaarten zijn te controleren op echtheid via de site van de organisatie. Mensen met gestolen kaartjes, die worden gescand bij de entree, worden niet toegelaten. Er is inmiddels uitgebreid over gecommuniceerd, in kranten, op t.v. en via het internet. Er komen 32.000 mensen naar het festival. Mensen met valse kaartjes zullen druppelsgewijs binnenkomen. Met de organisatie en de politie is overleg geweest en zijn afspraken gemaakt om ordeproblemen te voorkomen. Defqon zet 320 mensen beveiliging in en er zijn voldoende agenten om problemen in de kiem te smoren. Bij escalatie zijn er voldoende politiemensen achter de hand. De burgemeester geeft aan dat een noodverordening is uitgevaardigd om mensen zonodig snel bij de ingang weg kunnen halen. De politie is zeer goed voorbereid en zal adequaat reageren. De dreiging van een ordeprobleem is tot het minimum teruggebracht. Het lijkt ons verstandig dat mensen met valse kaartjes aangifte doen en informatie over de koop aan de politie doorgeven.
ja was vorig jaar wle n site van..
maar heb je m niet via ticketonline besteld da?
Las op het forum van Q-dance dat er allemaal mensen zijn die 5 kaartjes besteld hebben om er wat aan over te houden.
Hoop dat ze dat soort gedoe ook aan gaan pakken
Dat vind ik dus echt jammer, want nu worden er weer woekerprijzen gevraagd op Internet voor een uitverkocht feest, dat dus eigenlijk helemaal niet is uitverkocht...
Don't worry.
Als er een beetje groot is en zich normaal gedraagt, niet als een zenuwenpees daarvoor staat, dan komt alles goed.
Als je weet wat er allemaal al op Defqon.1 binnen is gekomen behalve drugs whaaaa, ook heel veel mensen die nog geen 18 waren, bij lange na niet
gewoon een id van iemand die beetje op je lijkt en dan allemaal bij een andere kassa werkt goed
Betaling zojuist maar even overgemaakt en komen eraan.
waar kan je kijken of ze eerlijk zijn?
hier haal ik altijd me kaarten, als ik telaat ben
Uitverkocht ??
behoorlijke kutstreek!!! van Q dance
er zijn namelijk een heleboel mensen
die nog nooit iets online hebben besteld
of momenteel geen gebruik kunnen maken van hun Bankrekening
en tog liever handje Contantje naar de Ticketbox gaan
zo krijgt iedereen een gelijke Kans !!
Zware KutStreek Dus !!
dat word dan klimmenis vorig jaar ook bij een heleboel mensen goed gegaan
whoeeahaha
Wel vind ik het heel triest dat er mensen en handelaren zijn die hun kaartjes nu voor 80€ ofzo verkopen, als je zelf niet gaat geef dan iig iemand anders de kans om wel een leuke dag voor de normale prijs te beleven...