| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 17 juni 2006 om 11:00 |
eenmalige machtiging
maar ik zie t ook liever via ticketbox gaan, dan heb je m meteen laatste aanpassing 21 april 2006 15:43
Oh ja, klopt . Maar heb ze idd ook meteen in huis. Vorig jaar duurde het ook veel langer dan dit jaar voordat ik ze thuis had. Dadelijk gaat er iets fout en dan weet je dat pas als het is uitverkocht... Maar ik had ze dit jaar binnen 3 dagen in huis.
wat een schooiers vind ik zulke mensen
kaartjes inkopen en er 80 euro voor vragen
rekening houden met mensen die om de één of andere reden geen kaarten hebben kunnen kopen in de vvkoop heet dat het gaat tóch wel in 2 weken uitverkocht
er bestaat geen reden voor iemand waarom die geen kaart in de vvkoop kan kopen aangezien je bijna overal ter wereld internet hebt
Voor de mensen zonder internetbankieren: kaartje kopen? 80 euro
wat een schooiers vind ik zulke mensen
kaartjes inkopen en er 80 euro voor vragen
sterf!!!!
Als je het overmaakt via telebankieren, worden je kaartjes dan gelijk gereserveerd of gebeurt dit pas als je geld binnen is???
Als je het overmaakt via telebankieren, worden je kaartjes dan gelijk gereserveerd of gebeurt dit pas als je geld binnen is???
Als je geld binnen is , zeiden ze net aan de telefoon
Dat is echt ; (N) ..
Ik heb nu net maar m'n 2e kaartje besteld
M'n 1e deed ik via 'n bankoverschrijving via de post (postbank) dus dat duurd keilang
Nu heb ik toennet via de telefoon maar 'n eenmalige machtiging gedaan!
Heb ik er tenminste wel 1 .. misschien wel 2 straks maja die verkopen we dan maar * zucht *
Als je geld binnen is , zeiden ze net aan de telefoon
defqon is nu uitverkocht
kreeg net telefoontje
defqon is nu uitverkocht
kreeg net telefoontje
haha dnek ook dat dat de bedoeling was
Uitverkocht ??
behoorlijke kutstreek!!! van Q dance
er zijn namelijk een heleboel mensen
die nog nooit iets online hebben besteld
of momenteel geen gebruik kunnen maken van hun Bankrekening
en tog liever handje Contantje naar de Ticketbox gaan