Vanaf aanstaande zaterdag, 15 april, om 18:00 uur 's avonds start de voorverkoop exclusief via TicketOnline.nl. Indien nog beschikbaar, zullen op maandag 1 mei ook kaarten verkrijgbaar zijn via alle filialen van TicketBox.
Kaarten kosten € 50,25* (ex fee)
*Dit is inclusief een bijdrage van 50 cent voor Dance4Life
Wat een focking waardeloze instantie. 4 viptickets wel besteld en een bevestiging, maar door een fout bij hun gaat dit niet door en heb ik telefonisch (18 min * 45 cent), maar 4 reguliere kaarten moeten bestellen. Want nu is de vip uitverkocht.
Waarschijnlijk hebben meer mensen deze fout gehad, daardoor komen op een later tijdstip wel nog vipkaarten terug, maar dan zegt die lieve medewerker dat je dus gewoon via de site moet blijven proberen. Op goed geluk wel te verstaan
kaartjes besteld! Nu nog even wachten en hett feest kan beginnen!!
Let op! Je kan maximaal het aantal tickets boeken dat vermeld staat op de site.
Als je deze beperking overschrijdt, wordt je boeking geannuleerd zonder nader
bericht (daar horen bijvoorbeeld ook twee of meer boekingen op dezelfde naam,
hetzelfde adres of creditcard- of bankrekeningnummer bij).
Ik had zo ongeveer hetzelfde probleem maar dan met de normale kaarten. Ik wil 3x normale kaarten bestellen, krijg ik me bevestigingsemail dat ik 3x VIP betaald heb
Gelijk maar ff een mailtje de deur uitgedaan om het recht te zetten. Ik ben benieuwd
tuurlijk werkt telebankieren ook tijdens de paadagen.
wil niet zeggen dat ze het direct overboeken,maar je hebt dan wel op je afschrift staan dat je het op deze datum hebt overgemaakt.
Ik heb net via bankoverschrijving gedaan, en die miep van ticketonline opgebeld hoe dat gaat omdat het nu eigenlijk 2 zondagen zijn vanwege de pasen, maar ze zegt dat dat goed komt... dus dan vertouw ik er maar op
Tickets van Sensation Black kwamen na 15 dagen pas, postbode had ze bij het verkeerde huis afgelverd Gelukkig dat die eigenaar het retour naat ticketonline terug heeft gestuurd en wij alsnog hebben gekregen, anders hadden we mooi geen geld + kaartjes...
ik had ze de vorige keer na anderhalve week a een week.