| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 17 juni 2006 om 11:00 |
daar horen bijvoorbeeld ook twee of meer boekingen op dezelfde naam,
hetzelfde adres of creditcard- of bankrekeningnummer bij).
want heb geen creditkaart argh!!!!!
ik kijk net op ticketonline.. en staat dat uitverkocht is of dat het aantal dat ik wil bestellen niet beschikbaar is.. terwijl ik er maar 1 wou bestellen is nu al uitverkocht dan al via internet tenminste
naah nix aan het handje
staat nog nie tdat het is uitverkocht
Tickets van Sensation Black kwamen na 15 dagen pas, postbode had ze bij het verkeerde huis afgelverdGelukkig dat die eigenaar het retour naat ticketonline terug heeft gestuurd en wij alsnog hebben gekregen, anders hadden we mooi geen geld + kaartjes...
zullen alle kaarten verkocht worden via ticketservice zoja ben ik de lul want heb geen creditkaart argh!!!!!
Alleen het probleem het bedrag moet er binnen 3 dagen zijn, dus wat je moet doen. Is daarna opbellen en dan zeggen dat het geld onderweg is dan laten ze hem openstaan anders lukt het idd niet zonder creditcard, maar voor iedereen zonder creditcard dit is hoe ik het altijd doe en altijd is gelukt
meer als 9 kan je er niet bestellen helaas
ze hadde het beter via ticketbox kunnen doen!
Alleen het probleem het bedrag moet er binnen 3 dagen zijn, dus wat je moet doen. Is daarna opbellen en dan zeggen dat het geld onderweg is dan laten ze hem openstaan anders lukt het idd niet zonder creditcard, maar voor iedereen zonder creditcard dit is hoe ik het altijd doe en altijd is gelukt.
Indien nog beschikbaar zullen aanstaande zaterdag de laatste kaarten via de meer dan 1000 verkooppunten van TicketBox in de verkoop gaan.
naja koop zaterdag nog wel n paar extra kaartjes dano:)
dan weet ik cker dat iedereen meekan
haha dat hoop ik tenminste