Partyflock

Forumonderwerp · 865069
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 17 juni 2006 om 11:00

Waarschuw beheerder
zullen alle kaarten verkocht worden via ticketservice zoja ben ik de lul want heb geen creditkaart argh!!!!!
Waarschuw beheerder
kaarten besteld en betaald..
nu nog ff wachten tot ik zo ook echt binnen heb.
kan niet wachten... party!!!
Artiest [artist=175769]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
besteld!
wou eerst gewoon bij ticketbox uit een winkel halen, maar geloof niet dat je daar de kans nog voor krijgt.

Waarschuw beheerder
Heb zo ook besteld :)
:cheer: nou mr hopen dat ze niet per ongeluk bij de buurjongen worden bezorgd...:S
Dat zou pas schraal zijn :@ ;)

(F)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MarkB op dinsdag 18 april 2006 om 16:57:
Zaterdag 18.00 8 kaarten besteld

Ik hoop dat je niet zo'n tyfusliijer bent die er dan 7 doorverkoopt :/

Waarschuw beheerder
kreeg een email van q-dance

Defqon.1 Kaartverkoop

Afgelopen zaterdag is de voorverkoop van Defqon.1 gestart via TicketOnline.nl. Binnen no-time is meer dan de helft van het beschikbare aantal kaarten verkocht.

Indien nog beschikbaar zullen aanstaande zaterdag de laatste kaarten via de meer dan 1000 verkooppunten van TicketBox in de verkoop gaan.

Nu dus nog alleen bij TicketOnline.nl, zaterdag indien nog beschikbaar bij TicketBox. Laat dit dus een waarschuwing zijn, als je naar Defqon.1 wilt gaan, moet je héél snel zijn.

Q-dance

Waarschuw beheerder
heb ze besteld nu alleen maar ff afwachten tot ik ze krijg

hoe lang duurt dat eigenlijk voor dat je ze krijgt.. ?

want heb nog nooit wat besteld via internet.. :$..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 april 2006 om 18:32:
Ik hoop dat je niet zo'n tyfusliijer bent die er dan 7 doorverkoopt

Nope.. gelijk voor vrienden gekocht :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MarkB op dinsdag 18 april 2006 om 19:24:
Nope.. gelijk voor vrienden gekocht

heel goed ;)

moest toch ff mijn statement duidelijk maken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
(n)

Uitspraak van Amphion DJ op dinsdag 18 april 2006 om 16:49:
Wiehoeee! 4 kaartjes zijn onderweg! .. 2 voor de dooverkoop, hoe makkelijk gaat dat worden.. Nu al zin in!

Waarschuw beheerder
zo te zien is VIP al uitverkocht

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 april 2006 om 19:25:
heel goed

moest toch ff mijn statement duidelijk maken

kaartje kopen voor 80 euro? :)
Waarschuw beheerder
tsja en als je dan nu geen geld op je rekening heb en a.s maandag wel dan heb je dus gewoon mooi pech! pestlijers...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 april 2006 om 19:38:
kaartje kopen voor 80 euro?

hmmm, misschien is mijn statement duidelijker als ik zeg dat je er 80 klappen voor kan krijgen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 april 2006 om 18:41:
hoe lang duurt dat eigenlijk voor dat je ze krijgt.. ?

een week ongeveer stond er op de site (Y)
Uitspraak van MarkB op dinsdag 18 april 2006 om 19:29:
Uitspraak van Lana :bounce: op dinsdag 18 april 2006 om 16:49:
Wiehoeee! 4 kaartjes zijn onderweg! .. 2 voor de dooverkoop, hoe makkelijk gaat dat worden.. Nu al zin in!

Zat ik ook nog aan te denken.. mr geef toch liever iedereen zelf de kans er eentje te kopen :)

Waarschuw beheerder
godverdomme :nocheer:
komt mn werk net aan: jaa problemen met de accountant, salaris word pas volgende week gestort...
NEEEEEEEEEEE :frusty:
kkgekken.. wor echt gek hier. (n) heb wel contant geld, maar eer dat t op mn rekening gestort is dan ist ook al uitverkocht

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 april 2006 om 19:42:
hmmm, misschien is mijn statement duidelijker als ik zeg dat je er 80 klappen voor kan krijgen

[img width=29 height=15 cacheid=000001d1000060093339c8bf1a015b7a07]http://images.fok.nl/s/schater.gif[/img] je mag het proberen :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 april 2006 om 19:44:
een week ongeveer stond er op de site

dankje.. kan al nie wachten.. :d

als ik ze binnen heb wordt er ff klein feestje gevierd.. :P

Waarschuw beheerder
is er deze zaterdag nou voorverkoop bij ticketbox ??
best Qut dat ,.t via TiQet online gaat :(

want ken al geruime tijd geen gebruik maken van me Bankrekening :S

Waarschuw beheerder
ja vanaf zaterdag kan je ze ineens wel bij ticketbox filialen kopen (n)
ALS het nog niet uitverkocht is, en volgens mij gebeurt dat dus wel (n)
Waarschuw beheerder
donateur
aah dat denk ik niet hoa dat het is uitverkocht voor zaterdag...
k ben morguh ff heen of me betaling nu eindelijk eens aan is gekomen:s
want da heb ik zaterdag al overgeboekt gelijk..
zoja bestel ik nog wel wat kaarten dan voor vrienden die nu geen geld hebben:/
gaat er toch niemand verkoop ik ze gewoon..
Daar kom ik dan wel vanaf d8 ik toch:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
mijn kaartjes zijn tenminste binnen, over anderhalve week is het wel uitverkocht denk ik :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 april 2006 om 20:31:
als ik ze binnen heb wordt er ff klein feestje gevierd..

hier ook :cheer: ben als de dood alleen dat ze bij de verkeerde worden bezorgd, wij wonen nl in een uithoek en t gaat wel vaker fout met de post :/

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 april 2006 om 19:44:
kkgekken.. wor echt gek hier. heb wel contant geld, maar eer dat t op mn rekening gestort is dan ist ook al uitverkocht

kan je niet vragen of iemand t ff voorschiet dan??
Waarschuw beheerder
Ik vind het best zeik dat je nu alleen via internet kunt bestellen.Ik heb het mijn vader laten bestellen voor me, heb zelf geen geld op mn rekening.
Mn vriend weigert om via internet te kopen, die wil perse een kaartje in de winkel kopen:S dan zal t waarschijnlijk allang uitverkocht zijn.
Wanneer bezorgen ze die kaartjes eigenlijk?Ik heb nog nix binnen maja zal wel paar weken duren cker.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 april 2006 om 21:40:
hier ook ben als de dood alleen dat ze bij de verkeerde worden bezorgd, wij wonen nl in een uithoek en t gaat wel vaker fout met de post

dat is minder.maarj als je het adres goed heb door gegeven moet het toch goed komen..;)..
heb er net ff na toegebeld.. en was allemaal goed gekomen en als goed is moet ik ze binnen enkele dagen binnen hebben.. :D
Waarschuw beheerder
donateur
zojuist ff 5 kaartjes voor de zekerheid besteld, heb er zin in :bounce:

Waarschuw beheerder
heb net me kaartje besteld online:jaja:
nu alleen nog afwachten waneer die binnen komt:D
zou er wel snel bij zijn als ik jullie was vorig jaar ook zo uitverkocht,,.. daardoor kon ik t niet mee maken :S
Artiest {SHOWLIST artist 60688, 49131}
Waarschuw beheerder
kaarten zijn besteld, toch wel weer veel geld....
Waarschuw beheerder
Vanaf aanstaande zaterdag, 15 april, om 18:00 uur 's avonds start de voorverkoop exclusief via TicketOnline.nl. Indien nog beschikbaar, zullen op maandag 1 mei ook kaarten verkrijgbaar zijn via alle filialen van TicketBox

Indien nog beschikbaar zullen aanstaande zaterdag de laatste kaarten via de meer dan 1000 verkooppunten van TicketBox in de verkoop gaan.

Nu dus nog alleen bij TicketOnline.nl, zaterdag indien nog beschikbaar bij TicketBox. Laat dit dus een waarschuwing zijn, als je naar Defqon.1 wilt gaan, moet je héél snel zijn.

Q-dance

Lekker duidelijk 1 mei of aanstaande zaterdag? :-S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dennis85 op woensdag 19 april 2006 om 00:42:
Lekker duidelijk 1 mei of aanstaande zaterdag?

ut was 1 mei maar doordat het zo hard is gegaan met de kaartverkoop is het a.s. zaterdag al
Waarschuw beheerder
donateur
toch maar besteld via internet, ben bang dat het over een paar dagen uitverkocht is.....

Waarschuw beheerder
Wat een bullshit gedoe dat het nu alleen maar via internet kan! Als je per bankoverschrijving geld overmaakt komt je geld waarschijnlijk te laat binnen door de paasdagen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Luca Flex op dinsdag 18 april 2006 om 19:00:
je meent het

nee was maar een geintje:[
Waarschuw beheerder
heb besteld, alleen das misgegaan met betalen, kan nie online internetbankieren :S handig
Waarschuw beheerder
donateur
pff net gebeld:s zaterdag gelijk overgeboekt via internetbankieren maar het is nog niet binnen:/
ze zegt dat het gemiddeld 5 werkdagen duurt voordat het binnen is allemaal en nog es 5 dagen voordat alles verwerkt is:/ hebbe jullie dit ook??
irritant hey.. wil gewoon dat die fucking betaling binnen is..

Waarschuw beheerder
ik heb ook net gebeld naar ticketonline:S wat een doze:S
ik heb t zaterdag ook meteen overgeboekt en t geld is nog niet binnen, ik kreeg gister een email dat ik het geld nog moest overmaken omdat de aanvraag van me kaartje anders zou vervalle toen zei ze dat iedereen zo'n email heeft gehad en dat dat een fout was van ticketonline! het kan wel een week duren voordat die betaling binnen is zei ze en het duurt 12 dagen vordat je kaartje binnen is:S

ik dacht dat je aanvraag binnen 3 dagen zou vervallen maar dat ik dus blijkbaar niet zo.. ik hoop maar dat t goed komt :(

Waarschuw beheerder
Woehoee!! Zondag besteld, vandaag mijn kaartje binnen gekregen (Y)!

Ik heb er zin in!! :bounce:
Waarschuw beheerder
Hopelijk ook vandaag binnen dan, zaterdag besteld :yes:

Waarschuw beheerder
Kaartjes binnen!!!!!!

Nou nog lekker weer!
Waarschuw beheerder
heb die van mij nog niet gehad :nocheer: :[

Waarschuw beheerder
zondagavond besteld en ze zijn binnen :D
Waarschuw beheerder
donateur
zaterdag om 1 over 6 besteld... betaald met creditcard en nu keurig binnen.

Waarschuw beheerder
nou ehuu zaterdag besteld. en afgeschreve..
niej binne:S gebeld.. en lag aan de postbank ofsow:S slome donders daaro
Waarschuw beheerder
kreeg ookal mailtje dat geld niet binnen was :/ heb ook maar is gebeld want hij is gewoon afgeschreven :/ die vrouw zei dat als ik het betaald had dat het goed moet komen en anders moet ik over 12 dagen weer bellen :nocheer: wil me kaartje gewoon :[

Waarschuw beheerder
Whaha wat een rotzoooi maken ze dervan bij Ticketonline :D 8)

ik ga zaterdag gewoon eff snel naar de ticketbox in de hoop dat er nog kaarten zijn :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 april 2006 om 13:19:
zei ze dat iedereen zo'n email heeft gehad en dat dat een fout was van ticketonline!

ik heb niets gehad hoor...

Maar je krijgt dus zowiezo een mailtje dat de betaling binnen is, ook via internetbankieren.. dat heb ik nl niet echt gelezen..:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik moet nog internetbankieren, maar mijn betalingskenmerk bestaat maar uit 12 cijfers, dat klopt toch niet, want het moeten er toch gewoon 16 zijn?
snap er niks van:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
naja ik heb het via iDEAl gedaan daar hoefde je geen betalings kenmerk in te vullen..

ik kreeg dit:
Geachte Klant,

Bedankt voor uw betaling met iDEAL. Op uw verzoek ontvangt u
onderstaande bevestiging van uw betaling:

Naam begunstigde GlobalCollect inzake TopTicketLine
Rekeningnummer 1555.03.219
Bedrag EUR 106,00
Omschrijving Tickets DEFQON.1 Festival
Betalingskenmerk 313300222899
Datum en tijd 18 april 2006 18:07
Referentienummer 0020000007131015

bla bla bla..
moet voeldoende zijn toch?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 april 2006 om 13:19:
ik heb ook net gebeld naar ticketonline wat een doze
ik heb t zaterdag ook meteen overgeboekt en t geld is nog niet binnen, ik kreeg gister een email dat ik het geld nog moest overmaken omdat de aanvraag van me kaartje anders zou vervalle toen zei ze dat iedereen zo'n email heeft gehad en dat dat een fout was van ticketonline! het kan wel een week duren voordat die betaling binnen is zei ze en het duurt 12 dagen vordat je kaartje binnen is

ik dacht dat je aanvraag binnen 3 dagen zou vervallen maar dat ik dus blijkbaar niet zo.. ik hoop maar dat t goed komt

Uitspraak van Tammy O:) op woensdag 19 april 2006 om 14:27:
kreeg ookal mailtje dat geld niet binnen was heb ook maar is gebeld want hij is gewoon afgeschreven die vrouw zei dat als ik het betaald had dat het goed moet komen en anders moet ik over 12 dagen weer bellen wil me kaartje gewoon

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 april 2006 om 14:16:
nou ehuu zaterdag besteld. en afgeschreve..
niej binne gebeld.. en lag aan de postbank ofsow slome donders daaro

ben dus niet de enige gelukkig..
we meoten maar afwachten dan:s dnke dat ik er zaterdag nog maar 4 koop voor de ckerheid ofzow:s als ze er dan nog zijn.. mocht het misgaan heb ik i.i.g kaartjeso:)
Waarschuw beheerder
dat is idd wel handiger, maarja als ik het nu al via internetbankieren moet doen, kan ik dat niet meer veranderen denk?