| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 17 juni 2006 om 11:00 |
Wiehoeee! 4 kaartjes zijn onderweg! .. 2 voor de dooverkoop, hoe makkelijk gaat dat worden.. Nu al zin in!
hoe lang duurt dat eigenlijk voor dat je ze krijgt.. ?
Uitspraak van Lanaop dinsdag 18 april 2006 om 16:49:
Wiehoeee! 4 kaartjes zijn onderweg! .. 2 voor de dooverkoop, hoe makkelijk gaat dat worden.. Nu al zin in!
als ik ze binnen heb wordt er ff klein feestje gevierd..
kkgekken.. wor echt gek hier. heb wel contant geld, maar eer dat t op mn rekening gestort is dan ist ook al uitverkocht
hier ook ben als de dood alleen dat ze bij de verkeerde worden bezorgd, wij wonen nl in een uithoek en t gaat wel vaker fout met de post
zei ze dat iedereen zo'n email heeft gehad en dat dat een fout was van ticketonline!
ik heb ook net gebeld naar ticketonline wat een doze
ik heb t zaterdag ook meteen overgeboekt en t geld is nog niet binnen, ik kreeg gister een email dat ik het geld nog moest overmaken omdat de aanvraag van me kaartje anders zou vervalle toen zei ze dat iedereen zo'n email heeft gehad en dat dat een fout was van ticketonline! het kan wel een week duren voordat die betaling binnen is zei ze en het duurt 12 dagen vordat je kaartje binnen is
ik dacht dat je aanvraag binnen 3 dagen zou vervallen maar dat ik dus blijkbaar niet zo.. ik hoop maar dat t goed komt
kreeg ookal mailtje dat geld niet binnen was heb ook maar is gebeld want hij is gewoon afgeschreven die vrouw zei dat als ik het betaald had dat het goed moet komen en anders moet ik over 12 dagen weer bellen wil me kaartje gewoon
nou ehuu zaterdag besteld. en afgeschreve..
niej binne gebeld.. en lag aan de postbank ofsow slome donders daaro