| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 17 juni 2006 om 11:00 |
ben dus niet de enige gelukkig..
we meoten maar afwachten dan dnke dat ik er zaterdag nog maar 4 koop voor de ckerheid ofzow als ze er dan nog zijn.. mocht het misgaan heb ik i.i.g kaartjes
Kaarten zijn binnen maar wel een slechte zaak dat je aan de buitenkant kan zien dat er Ticketonline kaarten inzitten....
Ben benieuwd hoelang dat goed gaat
Je kunt gewoon iDEAL aanklikken en dan je bank selecteren. Is in principe hetzelfde als overschrijven, met als verschil dat Ticketonline METEEN het geld heeft!
ben dus niet de enige gelukkig..
we meoten maar afwachten dan dnke dat ik er zaterdag nog maar 4 koop voor de ckerheid ofzow als ze er dan nog zijn.. mocht het misgaan heb ik i.i.g kaartjes
Zelfde verhaal heb ik net te horen gekregen dus ga er maar vanuit na al deze reacties dat het goed komt
Anders heeft Q-dance een aardig groot probleem
Je kunt gewoon iDEAL aanklikken en dan je bank selecteren. Is in principe hetzelfde als overschrijven, met als verschil dat Ticketonline METEEN het geld heeft!
Ik ga met de bus van Event Travel www.eventtravel.nl kon namelijk daar ook gelijk mijn entreekaart boeken.
Dit jaar hebben ze iets van 300 opstapplaatsen! elk dom gat zit er tussen.
Was wel zo makkelijk en hoef niet direct te betalen.
ja zo heb ik het ook gedaan!
moet goed komen toch? Ik voorzie geen problemen..
heb iets van 4 bevestigingen ect gehad dus moet goed komen..
ik zit met smart bij de brievenbuis
belachelijk dat t nou via de ticket online moet verkoop ze gewoon meteen bij de ticketbox
zaterdag maar vroeg na de winkel voor een kaartje.
ieder jaar geweest zulde nauw de pech hebben dat uit is verkochtlaatste aanpassing 19 april 2006 17:53