Partyflock

Forumonderwerp · 865069
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 17 juni 2006 om 11:00

Waarschuw beheerder
zullen alle kaarten verkocht worden via ticketservice zoja ben ik de lul want heb geen creditkaart argh!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alex Moulas op woensdag 19 april 2006 om 23:07:
Afgelopen zaterdag is de voorverkoop van Defqon.1 gestart via TicketOnline.nl. Binnen no-time is meer dan de helft van het beschikbare aantal kaarten verkocht.

Dus mensen dat betekent als ik goed in mij Mathematics bent ,dat zijn nog steeds ummm ff kijken 15.000 kaarten.

Wooooo in 5 dagen pfffff 15.000 kaarten verkocht laatste aanpassing 19 april 2006 23:17

Nope 20000 dit jaar komen er 40000 mensen. Tenminste dat vertelde me baas, die hoort al die dingen van wegen zijn restaurant daar ;) Net zo dat er dit jaar weer een popconcert komt daar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 april 2006 om 07:06:
Ik ga met de bus van Event Travel www.eventtravel.nl kon namelijk daar ook gelijk mijn entreekaart boeken.

Dit jaar hebben ze iets van 300 opstapplaatsen! elk dom gat zit er tussen.

Was wel zo makkelijk en hoef niet direct te betalen.

Ja maar het kutten is dat je bus al zo snel vertrekt naar dat feest waardoor je op tijd weg moet als je van ver komt ;) Ken genoeg mensen.

Die de boot :P zijn mis gelopen. Das best lullig.

Idg naast Defqon.1 is er een Camping terein.
http://www.thuishavens.nl/marinamuiderzand/camping.php

Voor mensen die willen blijven slapen. En anders moet je naar www.waterhout.nl gaan dat is een camping op 6 km afstand van defqon.1

Maar die eerste link is een camping voor mensen die rollend naar Defqon.1 toe of terug willen of te gaan pitten :P of ...whatever ;):$
Waarschuw beheerder
donateur
camping party:woeptidoe:
ennuh zijn dr dit jaar 40 000 kaarten da?
en vorig jaar dan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
edit:

32500 dus :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 11:33:
edit:

32500 dus

dit jaar?

Waarschuw beheerder
vorig jaar

dit jaar 40000 volgens M@rcoS21
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmmpf

nu heb ik afgelopen zaterdag het geld overgemaakt...

en nu krijg ik een email dat ze het geld niet hebben ontvangen! het is al lang en breed van mn rekening af...

ik heb het niet met ideal gedaan maar gewoon als bankoverschrijving

ik mag toch hopen dat het wel goedkomt!

ik heb al zo'n ...... hekel aan internet aankopen op deze manier en zie nu wat voor gezeik weer! dit is dus precies waarom ik kaarten aan de ticketbox wou kopen (maar ja voor de zekerheid... zal je zien is het geld niet binnen ofzo en krijg ik het pas terug als het is uitverkocht! :S)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 12:31:
hmmpf

en nu krijg ik een email dat ze het geld niet hebben ontvangen! het is al lang en breed van mn rekening af...

ik heb al zo'n ...... hekel aan internet aankopen op deze manier en zie nu wat voor gezeik weer! dit is dus precies waarom ik kaarten aan de ticketbox wou kopen (maar ja voor de zekerheid... zal je zien is het geld niet binnen ofzo en krijg ik het pas terug als het is uitverkocht! )

Ff bellen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 12:31:
hmmpf

ik heb al zo'n ...... hekel aan internet aankopen op deze manier en zie nu wat voor gezeik weer! dit is dus precies waarom ik kaarten aan de ticketbox wou kopen (maar ja voor de zekerheid... zal je zien is het geld niet binnen ofzo en krijg ik het pas terug als het is uitverkocht! )

ja ik zit met hetzelfde probleem:@ bellen heeft geen zin..
verwrking via internet bankieren duurt ongeveer 5 dagen en daarna moeten ze het zelf nog verwerken ofzow dus ik moest ook maar zowiezo 2/3 weken wachten totdat ik me kaartje had
geld is er ook alllang afgeschreven maar internetbankieren duurt geloof ik langer:[

Waarschuw beheerder
hmm nou ik heb net gebeld maar die vrouw zei dat het geld vandaag binnen was gekomen

dus ff afwachten of en wanneer ik die tickets krijg dan...

maar ik blijf het echt zo verschrikkelijk kut vinden dat dat via internet moet en dat je ze niet gewoon hebt als je ze betaalt bleeeegh
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 13:15:
hmm nou ik heb net gebeld maar die vrouw zei dat het geld vandaag binnen was gekomen

dus ff afwachten of en wanneer ik die tickets krijg dan...

heb je het via internet bankieren gedaan??
zoja welke bank heb jij?
want dan bel ik er ook maar es eventjes weer heen..
koop zaterdagvroeg zowiezo weer 4 tickets erbij:yes: dan weet ik 100% cker dat ik kan gaan8)

Waarschuw beheerder
vandaag weer gebeld.. tickets betaald!
maaruh kome begin mei binne van wege lay out ofsow:S
zaterdag gewoon bij ticketbox hale besttt
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is dat toch k*t zeg allemaal :\

'k Heb zaterdag om 5 minuten over 6 meteen m'n kaartje besteld , en zondag 't geld over laten maken via 'n bankoverschrijving
Dat duurt inderdaad altijd langer , en met Pasen heeft 't misschien zelfs extra vertraging gehad :\
Net voor de zekerheid gebeld naar ticketonline , was de betaling nog stééds bezig :/
Bestelling was natuurlijk wel binnen .. ik moest na 't weekend nog maar 'ns terugbellen
om te vragen of de betaling DAN misschien wèl binnen was ..

Ja hey :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb nog nooit problemen gehad met betaling daar ;) Idg het geld was er gewoon via bankoverschrijving binnen 4 dagen meestal ;) en met mazzel eerder binnen een week had me kaartjes dus ;) En met creditcard gaat het helemaal relaxd, zaterdag besteld woensdag binnen gehad ;)

Waarschuw beheerder
ik ook nie.. heb zaterdag m'n kaarten besteld.. betaald via bank en had m'n kaarten gister binnen :)
Waarschuw beheerder
Mijn kaartjes zijn inmiddels binnen! 4 stuks, alleen mn naam staat op elk kaartje:|!.. Ik neem wel aan dat andere naar binnen kunnen met mijn naam erop, want bestel er niet voor niets 4!
Waarschuw beheerder
Kaarten net binnen gekregen!! :D
heb er zin in :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Amphion DJ op donderdag 20 april 2006 om 14:17:
Mijn kaartjes zijn inmiddels binnen! 4 stuks, alleen mn naam staat op elk kaartje!.. Ik neem wel aan dat andere naar binnen kunnen met mijn naam erop, want bestel er niet voor niets 4!

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?

hoe kan je naam nu op 4 kaarten staan hahaha je kan toch niet 4 keer naar binnen :P
Waarschuw beheerder
Mijn kaartjes zijn inmiddels binnen! 4 stuks, alleen mn naam staat op elk kaartje!.. Ik neem wel aan dat andere naar binnen kunnen met mijn naam erop, want bestel er niet voor niets 4!

Neej heb ik ook ;) naam van de gene die ze besteld hebben ;) staat erop. Enige wat hun willen is dat je echt kaartje heb en dat je het niet ilegaal heb gekocht uiteraad, maar ze snappen zelf ook wel dat je niet 4 kaarten nodig heb :P
Waarschuw beheerder
Poe, dacht al! Zou wel vaag zijn.. Anders zou k ff voor 150 eu genaaid worden, zou duur feestje worden dan.. Nou maar wachten tot t uitverkocht is, dan zet k de andere 3 op marktplaats! Let it be 17 juni! x
Waarschuw beheerder
Woeeeii kaartje is ook binnen!! Ging snel, 3 dagen geleden besteld, nu al binnen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Linnie op woensdag 19 april 2006 om 18:35:
Heb ik ook gehad.. Gewoon de computer ff overnieuw opstarten. Toen deed ie t weer Succes!

als je dat heb moet je het winkelwagentje rechtsboven in, indrukken

Waarschuw beheerder
Kaartjes net binnen gekregen :cheer:

heb ze die zaterdag ook gelijk besteld en met creditcard betaald

k heb er echt al kei veel zin in.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Amphion DJ op donderdag 20 april 2006 om 14:44:
Nou maar wachten tot t uitverkocht is, dan zet k de andere 3 op marktplaats!

zielige vent ga gewoon werken voor je geld

Waarschuw beheerder
donateur
Hoop dat ik mn kaartjes ook snel binnen heb! 2dgn geleden bestelt... :)
Waarschuw beheerder
Heb de kaarten gisteren laten bestellen (door mamsie) dus hoop ze idd snel in handen te hebben. Heb nu al vet veel zin om te gaan.

Alleen effe 1 opmerking wel belachelijk dat ze de kaarten nu duurder hebben gemaakt omdat ze weten dat de 2 laatste edities waren uitverkocht. Maarja voor een goed feest heb ik dit wel over.

Op naar 17 juni!! FEESTUUUUUUUUHHHHHHH!!

Waarschuw beheerder
Besteld :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ze:cheer:

Waarschuw beheerder
Poe, dacht al! Zou wel vaag zijn.. Anders zou k ff voor 150 eu genaaid worden, zou duur feestje worden dan.. Nou maar wachten tot t uitverkocht is, dan zet k de andere 3 op marktplaats! Let it be 17 juni! x

Denk eens ff logisch na...je kan je moeilijk in 3en delen toch ;P :D dat zullen ze vast wel begrijpen bij het 3 x drukken van jouw naam :)

DefQon kaart besteld :cheer:

Waarschuw beheerder
Bedankt voor je aankoop bij TicketOnline.

Hierbij bevestigen wij dat je de volgende tickets hebt gekocht:

Evenement: DEFQON.1 Festival
Datum: za 17 jun 2006 11:00
Sectie: STICKET

zal wel kloppe!!;)

Waarschuw beheerder
Nou maar wachten tot t uitverkocht is, dan zet k de andere 3 op marktplaats! Let it be 17 juni!

ACHTERLIJKE TERINGLIJER!!
Andere een beetje belazeren als het dalijk uitverkocht is....triest figuur....mensen zoals jij zouden niet eens toegelaten mogen worden!!
Waarschuw beheerder
Hmm kun je via ticketonline nu ook je kaarten ergens ophalen en dan pas betalen?

dit haal ik van de site af:

De volgende betaalwijzen zijn mogelijk:
i. bij telefonische reservering: creditcard, éénmalige machtiging en indien voorzover uitdrukkelijk van toepassing verklaard, een acceptgirokaart (extra administratiekosten 2,50 euro);
ii. bij reservering via de website van TicketOnline: creditcard, iDEAL en indien en voorzover uitdrukkelijk van toepassing verklaard, een bankoverschrijving;
iii. bij reservering op locatie (kassa): PIN betaling, en indien voorzover uitdrukkelijk van toepassing verklaard creditcard en a contant;
iv. TicketOnline behoudt zich het recht voor om per Evenement naar eigen inzicht bovenstaande betaalwijzen te beperken en/of uit te breiden.

Bij reservering op locatie kan dat dus? iemand ervaring mee?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 17:38:
Bedankt voor je aankoop bij TicketOnline.

Hierbij bevestigen wij dat je de volgende tickets hebt gekocht:

Evenement: DEFQON.1 Festival
Datum: za 17 jun 2006 11:00
Sectie: STICKET

zal wel kloppe!!

Jep dat heb ik ook.. zal wel goed zijn
Waarschuw beheerder
Zondag besteld meteen overgemaakt door te bankiere
Dinsdag laguh er 3 tickets in de brievenbus!!
Dus mense die met bankoverschrijvinge werke die moete maar is met bankiere beginne!
Waarschuw beheerder
Ik heb via de telefoon geld overgemaakt (girofoon postbank) om 5 over 6 zaterdag en vandaag kregen ze het pas binnen :/

Waarschuw beheerder
dinsdag bestelt vandaag al in huis! (Y) goede service :cheer:
..nou nog 2 maanden wachten....pfff B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb ze net besteld dus vanaaf ff betalen hihi
Waarschuw beheerder
kaartjes zaterdag besteld, nu al binnen.Veel geluk dus.
Kan van mij beginnen, gas erop!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 17:40:
Andere een beetje belazeren als het dalijk uitverkocht is....triest figuur....mensen zoals jij zouden niet eens toegelaten mogen worden!!

hahahahahaha mensen die vorig jaar genaaid zijn (je kan het inmiddels wel weten dat het zo snel gaat en de gevolgen daarvan) naaien nu andere mensen

8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 18:14:
dinsdag bestelt vandaag al in huis! (Y) goede service :cheer:
..nou nog 2 maanden wachten....pfff B)

daar betaal je toch 'bespreekgeld' voor :P

Doe niet zo raar man :S Hadden ze maar eerder moeten zijn. Een liefhebber haalt op tijd zijn kaartje en heeft daar alle kans voor. Had zo'n extravagant uitgedoste huppelkut of een half impotente cowboyhoed dragende anabolenfreak maar eerder moeten zijn....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op donderdag 20 april 2006 om 18:49:
Had zo'n extravagant uitgedoste huppelkut of een half impotente cowboyhoed dragende anabolenfreak

:respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op donderdag 20 april 2006 om 18:49:
Een liefhebber haalt op tijd zijn kaartje en heeft daar alle kans voor

nou daar ben ik het dan niet mee eens. pas als kaartjes 1 hele maand lang beschikbaar zijn vind ik dat er alle kans is
Waarschuw beheerder
En dan ook NIET alleen online maar ook via ticketbox! :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 21:46:
nou daar ben ik het dan niet mee eens. pas als kaartjes 1 hele maand lang beschikbaar zijn vind ik dat er alle kans is

Dat is wel zo, bedoel....dit soort feesten zijn nou eenmaal heel gewilt, kijk als je dan zoiets hebt van mmmm ;) Ik wacht tja, maar ze gaan echt niet zeggen we houden de kaarten een maand beschikbaar ;)

Als jij artiest bent, vet beroemd of organisatie van een groot evenement zoals Defqon.1 dan kan je dat toch niet doen. Hoe wil je dat realiseren dan, dat is onmogelijk . Op = Op en als dat binnen 3 of 4 dagen is of binnen 2 of 3 weken of langer dat maakt niet uit dan heb je gewoon pech.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lana :bounce: op donderdag 20 april 2006 om 14:44:
Nou maar wachten tot t uitverkocht is, dan zet k de andere 3 op marktplaats! Let it be 17 juni!

idd ja hoe bedoel je triest een beetje de rest naaien
STAKKER!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 11:52:
vorig jaar

dit jaar 40000 volgens M@rcoS21

40000???!!!! op Almere Strand. Ummm nee mensen nee..dat kan niet :no: Almere Strand is niet zo groot en ummm de Gemeente van Almere wil niet meer dan 30000, 32500 kan ik misschien geloven maar 40000 kan niet :no:

Niet geloven elke gek uit PF ..... vraag mensen uit Almere :yes: ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn kaartjes zijn inmiddels binnen! 4 stuks, alleen mn naam staat op elk kaartje:|!.. Ik neem wel aan dat andere naar binnen kunnen met mijn naam erop, want bestel er niet voor niets 4!

heb ff je profiel bekeken :P enne...daar sta je dan 17 juni...

ik ben tim en heb 53 euro betaald

ik ben tim en heb 75 euro betaald

Willen tim 2,3 en 4 zich verwijderen van het terrein ::P

Uitspraak van Luca Flex op donderdag 20 april 2006 om 16:47:
zielige vent ga gewoon werken voor je geld

Heeft hij al gedaan, anders kon hij dit niet doen. Zeg niet dat het correct is, maar veel mensen die hier klagen hebben al moeite om 53 bij elkaar te krijgen en zouden, als ze wat ruimer bij kas zaten (misschien) wel hetzelfde doen.

Heb zelf overigens 1 kaart en ben (zonder cowboyhoed) aanwezig in voornamelijk grey en black :smoke:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alex Moulas op donderdag 20 april 2006 om 22:55:
Niet geloven elke gek uit PF ..... vraag mensen uit Almere

hij komt ook uit almere :P

Uitspraak van Marco25 op donderdag 20 april 2006 om 11:10:
Nope 20000 dit jaar komen er 40000 mensen. Tenminste dat vertelde me baas, die hoort al die dingen van wegen zijn restaurant daar Net zo dat er dit jaar weer een popconcert komt daar.