| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 17 juni 2006 om 11:00 |
Afgelopen zaterdag is de voorverkoop van Defqon.1 gestart via TicketOnline.nl. Binnen no-time is meer dan de helft van het beschikbare aantal kaarten verkocht.
Dus mensen dat betekent als ik goed in mij Mathematics bent ,dat zijn nog steeds ummm ff kijken 15.000 kaarten.
Wooooo in 5 dagen pfffff 15.000 kaarten verkocht laatste aanpassing 19 april 2006 23:17
Ik ga met de bus van Event Travel www.eventtravel.nl kon namelijk daar ook gelijk mijn entreekaart boeken.
Dit jaar hebben ze iets van 300 opstapplaatsen! elk dom gat zit er tussen.
Was wel zo makkelijk en hoef niet direct te betalen.
hmmpf
nu heb ik afgelopen zaterdag het geld overgemaakt...
en nu krijg ik een email dat ze het geld niet hebben ontvangen! het is al lang en breed van mn rekening af...
ik heb het niet met ideal gedaan maar gewoon als bankoverschrijving
ik mag toch hopen dat het wel goedkomt!
ik heb al zo'n ...... hekel aan internet aankopen op deze manier en zie nu wat voor gezeik weer! dit is dus precies waarom ik kaarten aan de ticketbox wou kopen (maar ja voor de zekerheid... zal je zien is het geld niet binnen ofzo en krijg ik het pas terug als het is uitverkocht! )
hmmpf
nu heb ik afgelopen zaterdag het geld overgemaakt...
en nu krijg ik een email dat ze het geld niet hebben ontvangen! het is al lang en breed van mn rekening af...
ik heb het niet met ideal gedaan maar gewoon als bankoverschrijving
ik mag toch hopen dat het wel goedkomt!
ik heb al zo'n ...... hekel aan internet aankopen op deze manier en zie nu wat voor gezeik weer! dit is dus precies waarom ik kaarten aan de ticketbox wou kopen (maar ja voor de zekerheid... zal je zien is het geld niet binnen ofzo en krijg ik het pas terug als het is uitverkocht! )
hmm nou ik heb net gebeld maar die vrouw zei dat het geld vandaag binnen was gekomen
dus ff afwachten of en wanneer ik die tickets krijg dan...
Mijn kaartjes zijn inmiddels binnen! 4 stuks, alleen mn naam staat op elk kaartje!.. Ik neem wel aan dat andere naar binnen kunnen met mijn naam erop, want bestel er niet voor niets 4!
Mijn kaartjes zijn inmiddels binnen! 4 stuks, alleen mn naam staat op elk kaartje!.. Ik neem wel aan dat andere naar binnen kunnen met mijn naam erop, want bestel er niet voor niets 4!
Nou maar wachten tot t uitverkocht is, dan zet k de andere 3 op marktplaats!
Poe, dacht al! Zou wel vaag zijn.. Anders zou k ff voor 150 eu genaaid worden, zou duur feestje worden dan.. Nou maar wachten tot t uitverkocht is, dan zet k de andere 3 op marktplaats! Let it be 17 juni! x
Nou maar wachten tot t uitverkocht is, dan zet k de andere 3 op marktplaats! Let it be 17 juni!
Bedankt voor je aankoop bij TicketOnline.
Hierbij bevestigen wij dat je de volgende tickets hebt gekocht:
Evenement: DEFQON.1 Festival
Datum: za 17 jun 2006 11:00
Sectie: STICKET
zal wel kloppe!!
ACHTERLIJKE TERINGLIJER!!
Andere een beetje belazeren als het dalijk uitverkocht is....triest figuur....mensen zoals jij zouden niet eens toegelaten mogen worden!!
dinsdag bestelt vandaag al in huis!goede service
..nou nog 2 maanden wachten....pfff
Andere een beetje belazeren als het dalijk uitverkocht is....triest figuur....mensen zoals jij zouden niet eens toegelaten mogen worden!!
nou daar ben ik het dan niet mee eens. pas als kaartjes 1 hele maand lang beschikbaar zijn vind ik dat er alle kans is
Uitspraak van Lanaop donderdag 20 april 2006 om 14:44:
Nou maar wachten tot t uitverkocht is, dan zet k de andere 3 op marktplaats! Let it be 17 juni!
vorig jaar
dit jaar 40000 volgens M@rcoS21
zielige vent ga gewoon werken voor je geld
Niet geloven elke gek uit PF ..... vraag mensen uit Almere
Nope 20000 dit jaar komen er 40000 mensen. Tenminste dat vertelde me baas, die hoort al die dingen van wegen zijn restaurant daar Net zo dat er dit jaar weer een popconcert komt daar.