Ik vroeg me al af hoe je aan die rotte bek met tanden kwam
Ik vroeg me al af hoe je aan die rotte bek met tanden kwam
Goud spray bedoel je
die tanden zijn net zo echt als jou tietjes
Ik heb siliconen
Ik heb siliconen
gelukkig kan jij dat helemaal niet zien
ik wel eens trouwens ( 1keer toen ik dronken was whehe
Ja klopt en die plastische chirurgen zijn ook niet meer wat het geweest zijn aan jou lelijke kop te zien
goeie joh
ontopic: wie durft dan wel toe te geven dat ie een hoer geneukt heeft of zitten hier alleen maar brave mensen op pf?
Uitgeluld
Niet iedereen is zón viezerik al jou
Niet iedereen is zón viezerik al jou
Die moeder van jou zit ook overal
goeie toon zal je wel veel meelachers hebben
kan ook zon slappe grap terug makeng
Hopelijk slaat ie je moeder over dan
Uitspraak van Ozzie Jwt op maandag 5 december 2005 om 15:17:
doordat jou pa bij mijn moeder op bezoek gaat altijd
Uitspraak van Ozzie Jwt op maandag 5 december 2005 om 15:25:
me moeder is dood
Wat is het nou ??
Zijn moeder, ken je die niet dan?
De grootste en goedkoopste en stinkt naar vis.
me moeder is dood
Er zit zo'n geile blonde poolse op de hoek
misschien gaat t vriendje van cinderella ook wel stiekem heen als ie zat is van haar kleine tietties
sorry hoor, maar wat voor kneus ben je nou als je op jonge leeftijd naar de hoeren gaat....kun je geen neukertje vinden
en een hoer beffen....GATVERDAMME....hoef geen zweren en pusbulten in me bek....en iedere griet die leest dat jij dat wel hebt gedaan.....zal jouw denk ik niet meer hoeven
Meen je niet
Verdomme...ik kom er ook te weinig kutzooi
geloof je nou echt dat dit een topic is wat serieus is??
als ik een keer als een meid mag denken.... denk ik dat meiden hem zoiezo niet willen![]()
Qeil
vind het veel Qeiler met jou erbij...
vind het veel Qeiler met jou erbij...
weet weer genoeg...
I know
naar de hoeren gaan
helemaal niet nodig zonde van me geld
sorry hoor, maar wat voor kneus ben je nou als je op jonge leeftijd naar de hoeren gaat....kun je geen neukertje vinden
en een hoer beffen....GATVERDAMME....hoef geen zweren en pusbulten in me bek....en iedere griet die leest dat jij dat wel hebt gedaan.....zal jouw denk ik niet meer hoeven
wat voor kneus ben je nou als je op jonge leeftijd naar de hoeren gaat....kun je geen neukertje vinden
tuurlijk wel moet mensen toch zelf weten
als je single bent en eem lekker na avondje stappen
eem door de hoerenbuurt wil en ziet een mooie blond mokkeltje
alleen in d'r bek spuguh
tuurlijk wel moet mensen toch zelf weten
als je single bent en eem lekker na avondje stappen
eem door de hoerenbuurt wil en ziet een mooie blond mokkeltje
dacht als je psies zegt dat je er zelf ook wel ervaring mee hebt
ja moet tie lekker zelf weten maar als je dat hier op pf verteld dan vraag je erom....
ik oordeel daar liever over dan dat ik als ik een gozer van 19 was geweest naar de hoeren ga
Wie van jullie bois heeft dit wel eens gedaan? eerlijk zijn ik hoor genoeg van mensen enso, maar meestal liegen ze al als ze naar bed gaan met 1
ik wel eens trouwens ( 1keer toen ik dronken was whehe)
maar kan me voorstellen als je dronken bent, zo geil als een konijn, en single dat je ff naar binnen gaat bij zon dame van plezier.
beter naar de hoeren dan een grietje aanranden
kijk vervullen ze toch nog een maatschappelijke functie
ik niet en likken al helemaal niet na de 5 roerstaven die voor je waren
Ik bef alleen banga's uit de Bijlmer
Laat FONSJ'N deze topic eens actief houden: https://partyflock.nl/topic/832865/bottom.html#bottom
RESPEKT FOR FONSJ'N
en je vriendin dan?? Was zij maagd toen je dr voor de eerst keer likte???? Een hoer wast dr kut na elke buurt, jij likt je chick na een avond zweten, wat doe je liever???
kan je nog een soa van krijgen ook
bah, het idee alleen al dat er 1000 mannen voor je zijn geweest
tjah dat kun je natuurlijk nooit weten hoeveel er voor zijn geweest
haha nee klopt maar bij een hoer is het tog anders.
een doorsnee meisje gaat niet met 10 mannen per dag naar bed he
Wie van jullie bois heeft dit wel eens gedaan? eerlijk zijn ik hoor genoeg van mensen enso, maar meestal liegen ze al als ze naar bed gaan met 1
ik wel eens trouwens ( 1keer toen ik dronken was whehe)
dan zijn er tog veeeeeeeeeeeeel mannen slecht opgevoed
dan zijn er tog veeeeeeeeeeeeel mannen slecht opgevoed
je mag nooooooooit een prostitue beffen!
Likken veel mannen hoeren dan.. tot nu toe zie ik bij iedereen iehwl bah goor
oh ik dacht dat je het over likken in het algemeen had
oh ik dacht dat je het over likken in het algemeen had
heet dat dan niet exhibitionisme?
Een exhibitionist is iemand die ongevraagd zijn geslachtsdelen toont. Voor de kijker kan dit vervelend of zelfs beangstigend zijn, maar de exhibitionist vindt dit opwindend. 'Potloodventers' zijn mannelijke exhibitionisten.
Het woord wordt ook wel gebruikt voor àlle mensen die het opwindend vinden als anderen (delen van) hun lichaam zien. Dat is een grote groep mensen, variërend van meisjes met een diep decolleté of minirokje tot mannelijke strippers en filmsterren die het leuk vinden om naaktscènes te doen. De term heeft dan meer betrekking op het spel van kijken en bekeken worden.
haha
ehm en als je vrienden het nou voor je lappm??
ten tweede als je het lekkr vind om iemand anderse kwakje op te likken khou je niet tegen
als je ziektes wil verzamelen moet je t zeker doen
Beffen is per definitie vies
Hahaa klopt ja, grappig hoe sommige mensen denken
Ik heb ook voor prosti's
Het is de eerlijkste vorm van sex waarbij beide partijen weten waar het om draait. Mits er geen sprake is van gedwongen prostitutie want dat keur ik zeker af. Maar als de dames van plezier hun vak vrijwillig uitoefenen zie ik er geen kwaad in. De dames zijn veelal hygienisch en doen het grotendeels veilig. Ook las ik laatst dat-sinds de prostitutie gelegaliseerd is- de dames zich om de tijd zich moeten laten testen op hiv of soa. En wanneer ze hiv hebben ze hun vak niet meer mogen uitoefenen. ook betalen ze gewoon belasting Ieder zijn vak toch?
klopt...
pas na een bepaalde tijd is een soa via bloedproeven te ontdekken
Woeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
druk aant voorbereiden voor werken morgenochtend om 06.00 uur
ik was nog op schiphol vorige week vrijdag, had nog gekeken of ik je zag niks gezien
zulluh we een handrem voor um kopuh? misschien staat ie dan voor de verandering eens op tijd stil
of slagboompje neerzetten
foto's van???
dat denk jij
praatjesmaker!
hahaha, nee jammer genoeg niet
dat denk ik niet alleen, dat IS zo je kan mij niet vertelluh dat je 2 handuh nodig hebt om je lul vast te pakkuh
anders zie je de sporen van je voorganger
Dat zeggen ze alleen tegen lelijke mensen.
Ze gebruiken echter altjd een condoom
Don;t take it personal, maar ze vinden je gewoon lelijk
ervaring mee
Een hoer wast dr kut na elke buurt, jij likt je chick na een avond zweten, wat doe je liever???
ik ben een sletje en ik weet het
Uitspraak van SweetQurly's Cocaine BizzNizz op maandag 29 mei 2006 om 08:04:
ik ben een sletje en ik weet het
ik ben een loser en ik weet nix beters te doen .. enm daarbij neuk ik elke hoer en bef k haar ook natuurlijk.. ik vind het gewoon heerlijk een vaste vriendin isz nix ik pak er liever 4 op 1 avond dan 1 waar ik ook nog lief teghen moet doen voor de rest van mijn leven kijk zo zijn echte BOIIIIIss *vooral die I doet t*