Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 16:38:jij zei het...ik d8 het maar vond het wel heel erg lullig om het gelijk neer te zetten
hahah dus ik heb wel gelijk
ja kan zo moeilijk oordelen over gozers... maar dit vond ik een vrij makkelijke keuze....
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 december 2005 om 16:41:maar dit vond ik een vrij makkelijke keuze....
whahahaha absoluut
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 december 2005 om 16:02:ik ben weg sinterklaas vieren
Misschien krijg je wel een beflapje
Uitspraak van Tony Fontana op maandag 5 december 2005 om 16:54:Qeil
vind het veel Qeiler met jou erbij...
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 december 2005 om 14:36:ik wel eens trouwens ( 1keer toen ik dronken was whehe)
dus jij geeft onze belastingcenten aan een hoer om haar te beffen?
betalen om een uitgeklotste kut te likken waar die dag al meer dan 20 lullen in zijn geweest..(n)
Uitspraak van Beauty is mama !! op maandag 5 december 2005 om 16:56:vind het veel Qeiler met jou erbij...
Uitspraak van Beauty is mama !! op maandag 5 december 2005 om 16:56:vind het veel Qeiler met jou erbij...
I know
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 16:58:weet weer genoeg...
aaah lieffie... je weet toch dat jij het lekkerst kan likken
Uitspraak van Tony Fontana op maandag 5 december 2005 om 16:59:I know
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 16:38:jij zei het...ik d8 het maar vond het wel heel erg lullig om het gelijk neer te zetten
Huh?! Jij vind iets lullig???
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 18:54:Jij vind iets lullig???
Whahahaha ja soms wil ik wel eens dat gevoel in me donder hebbeno:)
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 19:28:Zie ik nu dubbel?
whahahaaha nee hoor....ze is mijn beste vriendin.....toevallig allebei ooit zo'n foto gemaakt
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 december 2005 om 15:12:misschien gaat t vriendje van cinderella ook wel stiekem heen als ie zat is van haar kleine tietties
Haar titties zijn lekker en nee ik ga niet bij je ma op visite!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 09:45:naar de hoeren gaan
helemaal niet nodig zonde van me geld
De seksuele aantrekkingskracht van een Schorpioen is bijna legendarisch. Schorpioenen lijken zonder enige zichtbare moeite anderen tot seks te kunnen verleiden
Nee dan is dat idd niet nodig
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 16:24:sorry hoor, maar wat voor kneus ben je nou als je op jonge leeftijd naar de hoeren gaat....kun je geen neukertje vinden
en een hoer beffen....GATVERDAMME....hoef geen zweren en pusbulten in me bek....en iedere griet die leest dat jij dat wel hebt gedaan.....zal jouw denk ik niet meer hoeven
whaha wat n vieze stink loser jaaaaaaaaaaaa
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 16:15:wat voor kneus ben je nou als je op jonge leeftijd naar de hoeren gaat....kun je geen neukertje vinden
tuurlijk wel moet mensen toch zelf weten
als je single bent en eem lekker na avondje stappen
eem door de hoerenbuurt wil en ziet een mooie blond mokkeltje
Uitspraak van Enzyme-K7-HC-GRUNN op vrijdag 9 december 2005 om 16:20:tuurlijk wel moet mensen toch zelf weten
als je single bent en eem lekker na avondje stappen
eem door de hoerenbuurt wil en ziet een mooie blond mokkeltje
ach kom op man, zo;n vieze del pakke? waar is je zelfrespect? en nog betalen ook, damnnn
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 17:00:van the tick toch?
Wat d8 je van batman maar dan op z'n duits? lol!
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 december 2005 om 14:58:of zitten hier alleen maar brave mensen op pf?
Dat heeft niks met braafheid te maken hoor, dat noemen ze zelfrespect.
een hoer beffen, smeerlap gadverdamme