Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 december 2005 om 14:36:Wie van jullie bois heeft dit wel eens gedaan? eerlijk zijn ik hoor genoeg van mensen enso, maar meestal liegen ze al als ze naar bed gaan met 1
ik wel eens trouwens ( 1keer toen ik dronken was whehe)
Och heb je hem weer...
Groeien er zolangzamerhand bij jouw geen bloemkolen op????
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 02:58:echt triest als je gaat betalen voor sex...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 18:22:neej man egt vies hoe kom je erbij zijn waarschijnlijk al 80 viese ouwe lulle piemels in geweest endan ga jij nog ff likke
ieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww. bah bah bah bah.
maar kan me voorstellen als je dronken bent, zo geil als een konijn, en single dat je ff naar binnen gaat bij zon dame van plezier.
ik niet
maar: beter naar de hoeren dan een grietje aanranden
kijk vervullen ze toch nog een maatschappelijke functie
beter naar de hoeren dan een grietje aanranden
kijk vervullen ze toch nog een maatschappelijke functie
Daarom ben blij dat ze er zijn en er gaan niets voor niks 1 op de 3 nederlanders naar de hoeren
Beffen...tip neem een lappie mee kan je lekker beffen.
ik niet en likken al helemaal niet na de 5 roerstaven die voor je waren
en je vriendin dan?? Was zij maagd toen je dr voor de eerst keer likte???? Een hoer wast dr kut na elke buurt, jij likt je chick na een avond zweten, wat doe je liever???
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 02:58:echt triest als je gaat betalen voor sex...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 10:45:daar hebben al 1000000 gaste aan gelikt.. Bah bah
en naar die gasten issie op zoek om zn ervaring mee te delen
Uitspraak van Gila Selectah op vrijdag 24 maart 2006 om 22:38:Ik bef alleen banga's uit de Bijlmer
Niet meer rimmen?

![Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]](/images/user/5493_3517894.jpg)