Uitspraak van *Zeurpiet A.K.A. Dr. Phil* op zaterdag 10 december 2005 om 02:15:alleen in d'r bek spuguh
je kan ook andere mensen in hun bek spoegen /
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 december 2005 om 14:36:ik wel eens trouwens ( 1keer toen ik dronken was whehe)
applausje voor jezelf, de toestand waarin je het deed zegt ja al een hoop
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 10:49:heel droevig!!!
Hahaha...das wel de beste omschrijving ja. Kort en krachtig!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 16:59:Sorry hoor... maar je kan net zo goed je tong in een openbaar toilet hangen....
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 11:34:naar de hoeren is 1 ding , maar beffen waar een ander net 10 minuten geleden z'n lul in heeft gehad nee bedanktlaatste aanpassing 6 december 2005 11:35
helemaal mee eens.
vind het echt niks om op een hoer te liggen.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 16:23:Ik heb behoorlijk wat ervaring met seks
masturberen telt niet alszijnde ervaring
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 16:29:als ze een lekker kutje heeft
dat meen je toch niet he??
lig je haar te likken en dan maar te bedenken dat er al 100 snikkels in hebben liggen roeren
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 17:00:at meen je toch niet he??
nope niet echt nee.zou nog geen hoer neuken
Uitspraak van Enzyme-K7-HC-GRUNN op vrijdag 9 december 2005 om 16:20:tuurlijk wel moet mensen toch zelf weten
als je single bent en eem lekker na avondje stappen
eem door de hoerenbuurt wil en ziet een mooie blond mokkeltje
psies!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 17:00:lig je haar te likken en dan maar te bedenken dat er al 100 snikkels in hebben liggen roeren
hahahhaa
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 18:33:psies!
best zielig als je pas 19 jaar oud bent
dacht als je psies zegt dat je er zelf ook wel ervaring mee hebt
Ik heb er geen ervaring mee. Maar ik doe ook weleens dingen die niet eigenlijk door de beugel gaat.
ja moet tie lekker zelf weten maar als je dat hier op pf verteld dan vraag je erom....
Das wel zo. Volgens mij is dat aandachttrekkerij.
ik oordeel daar liever over dan dat ik als ik een gozer van 19 was geweest naar de hoeren ga
Als je geen wijf kan krijgen of je hebt op dat moment zin in neuken, kan ik me wel voorstellen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 maart 2006 om 00:24:meestal mag dat niet eens..
hoeren mogen alleen mensen wat geven niks oraal ontvangen..
of je moet langs het spoor een van de heroine hoertjes hebben gehad dan kan natuurlijka alles
Eigen ervaring?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 19:12:Ik heb er geen ervaring mee. Maar ik doe ook weleens dingen die niet eigenlijk door de beugel gaat.
wat dan?

![Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]](/images/user/5493_3517894.jpg)