Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 december 2005 om 15:11:hap hap cinderellaaa
Wie hapt er nou dan
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 december 2005 om 15:10:mijn favoriete zitten in amsterdam/groningen/alkmaar en leeuwarden!
Die moeder van jou zit ook overal
Uitspraak van Tony Fontana op maandag 5 december 2005 om 15:13:Die moeder van jou zit ook overal
goeie toon zal je wel veel meelachers hebben enzo kan ook zon slappe grap terug makeng natuurlijk dat mijn gouwe tanden betaald zijn doordat jou pa bij mijn moeder op bezoek gaat altijd
jwt
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 december 2005 om 15:17:goeie toon zal je wel veel meelachers hebben
Dat zie ik bij jou nog niet zo snel gebeuren
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 december 2005 om 15:17:kan ook zon slappe grap terug makeng
Leer voordat je dat doet eerst fatsoenlijk Nederlands schrijven
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 december 2005 om 15:12:misschien gaat t vriendje van cinderella ook wel stiekem heen als ie zat is van haar kleine tietties
Hopelijk slaat ie je moeder over dan (N)
Heerlijk, zulke topics 
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 december 2005 om 14:36:( 1keer toen ik dronken was whehe)
zou ik ook zeggen
Uitspraak van (Cinderella). op maandag 5 december 2005 om 15:22:Hopelijk slaat ie je moeder over dan
me moeder is dood dus wordt lastig cin
maar weet nog wel een leuke voor hem met lekkere grote tietties, begrijp best dat zon kaasplank saai wordt op een gegeven moment
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 december 2005 om 15:25:begrijp best dat zon kaasplank saai wordt op een gegeven moment
Het is tenminste wel jong belegen en niet schimmelkaas zoals jouw hoertjes
Uitspraak van Tony Fontana op maandag 5 december 2005 om 15:41:Uitspraak van Ozzie Jwt op maandag 5 december 2005 om 15:17:
doordat jou pa bij mijn moeder op bezoek gaat altijd
Uitspraak van Ozzie Jwt op maandag 5 december 2005 om 15:25:
me moeder is dood
Wat is het nou ??
Zijn moeder, ken je die niet dan?
De grootste en goedkoopste en stinkt naar vis.
Zijn moeder, ken je die niet dan?
De grootste en goedkoopste en stinkt naar vis.
Komt waarschijnlijk hierdoor:
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 december 2005 om 15:25:me moeder is dood
Oh ja en vis stinkt niet maar ruikt
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 december 2005 om 15:10:mijn favoriete zitten in amsterdam/groningen/alkmaar en leeuwarden
Welke in Groningen?
Er zit zo'n geile blonde poolse op de hoek
Die is
Welke is jouw favoriet?
Uitspraak van NilesBanks op maandag 5 december 2005 om 16:13:Er zit zo'n geile blonde poolse op de hoek
die is al weg joh..
Zijn echter wel goeie vervangers gekomen de laatste tijd..
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 december 2005 om 16:02:allerlei fakegemaakte topics
Ga je me nu vertellen dat dit topic fake is
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 16:16:dit is trouwens een fake-profiel
Dat meen je niet
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 december 2005 om 15:17:mijn gouwe tanden betaald zijn
nee dat heb JIJ betaald aan mijn vader
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 december 2005 om 15:12:misschien gaat t vriendje van cinderella ook wel stiekem heen als ie zat is van haar kleine tietties
wat een frustraties
snap heel goed dat je Cin dr lekkere tieten graag zou willen vast houden, maja... life sucks sometimes doesn't it
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 16:24:sorry hoor, maar wat voor kneus ben je nou als je op jonge leeftijd naar de hoeren gaat....kun je geen neukertje vinden
en een hoer beffen....GATVERDAMME....hoef geen zweren en pusbulten in me bek....en iedere griet die leest dat jij dat wel hebt gedaan.....zal jouw denk ik niet meer hoeven
geloof je nou echt dat dit een topic is wat serieus is??
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 16:24:dat jij dat wel hebt gedaan.....zal jouw denk ik niet meer hoeven
als ik een keer als een meid mag denken.... denk ik dat meiden hem zoiezo niet willen
Uitspraak van NilesBanks op maandag 5 december 2005 om 16:20:Meen je niet
Verdomme...ik kom er ook te weinig kutzooi
Ja zonder gekheid. Maar de nieuwe lichting is erg goed qua uiterlijk. Over de verdiensten kan ik t nog niet hebben
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 16:25:geloof je nou echt dat dit een topic is wat serieus is??
wij zijn bloedserieus
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 december 2005 om 16:27:als ik een keer als een meid mag denken.... denk ik dat meiden hem zoiezo niet willen
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 16:28:wij zijn bloedserieus
jaa echt wel
toppunt van serieus: partyflock
hey oz brada ik heb dit topic ff gemist maar knallen met die modjo's moet zeker kunnen swa
maar likken doe ik zelfs niet als ik veel bierie op heb HOLLANDIA TILL AI DIE
levuh ouwe
maar likken doe ik zelfs niet als ik veel bierie op heb HOLLANDIA TILL AI DIE
levuh ouwe
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 16:25:geloof je nou echt dat dit een topic is wat serieus is??
whahaha tuurlijk niet
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 december 2005 om 16:27:als ik een keer als een meid mag denken.... denk ik dat meiden hem zoiezo niet willen![]()
jij zei het...ik d8 het maar vond het wel heel erg lullig om het gelijk neer te zetteno:)
laatste aanpassing

over de topic opener