Anders ben ik gewoon net pas thuis ??
Gewoon ffkes vanuit Breda er naartoe..En terug ?
Geen probleem ToQ ?
Heenweg: 1:15 uur
Mooi gedaan, toen reden die pendelbussen al wel..
Denk je lekker vroeg er te zijn zodat je een mooi plaatsje ken vinden in de bunkers..
Staan die gewoon al tot de nok toe vol ??
Weersvoorspelling gekeken 's ochtends, een nekele bui..
Nou enkel en alleen een bui meer..

Maar dat mag de pret niet drukken.. Want toen kwam het positieve:
+ Het kleine hardcorebunkertje, maat van me moest draaien dus vandaar dat ik ervan af wist, zie nu opeens later pas dat het in groene letters ook op de kaart stond aangegeven.. (ja kijk dat maar eens na ja)

Heerlijke partypeople daar, iedereen volledig los en wat is het toch heerlijk om met een piep van een uur weg te lopen uit zon bunkertje terwijl al de pubers elkaar verrot staan te "hakken", "stampen" in Ned1 en Ned 2?
Poffertjes waren trouwens heerlijk!! wel beetje veel geld 5 pleuries voor 8 poffertjes ?
Mag de pret niet drukken, want dan denk je af te gaan sluiten bij Technoboy..
Loop je die zaal binnen, krijg je meer het idee dat je in een lift staat met max 10 personen en dan 10.000 springende wazigen erin proppen ?

Omgelopen naar dat asfaltstukkie daarachter, daar stonden de echte mensen zwaar te stampen, muziek was daar ook goed te horen
Heerlijk ff mee staan hakken op de laatste nummers en dan krijg je weer dat verrote DONG DOND deuntje van Qut-DAnCe.. Oftewel:
Met zijn allen tegelijkertijd zo snel mogelijk door de blubber naar de uitgang rossen en zorgen dat je kan zitten in de bus

Maar dan kom je daar aan, moet je 7 bussen wachten, stap je in.. En dan stopt de bus halverwege en zegt zon duitse tering kut in die bus dat we van de noodrem moet afblijven..Terwijl we gewoon in de file stonden..
En dan worden de pubers het zat en pleuren de deuren open, waarna we dat tering end kunnen gaan lopen..Thx

Dan loop je bijna bij de auto en zie 10.00 autos schuin op de weg in elkaar gevouwen staan, oftewel: Gezeik..
Ja want dat ene smalle weggetje bij de ingang, was nu ook de uitgang

Dan doen we het even zoals op de T.V. hoor....
Ritsen: Snelheid aanpassen aan je mederijders.. (welke snelheid, stond godverdomme anderhalf uur stil ?)
Dan krijg je van die verhalen dat er een dodelijk ongeluk is gebeurd door onze pubers, die blijkbaar ook na een feest het nog belangrijk vinden aandacht te krijgen

En dan zit je eindelijk op de weg, herken je de hele weg niet meer?? Nee dat komt omdat we richting Berlijn aan het rijden zijn..
Samen met een andere civic en een 306 geloof ik wat rondgereden daar..
Opeens rij je 90 op zon kutweggetje, staat er een bord stop, maar ja..Als de voorgangers nie stoppen zal het wel onzin zijn ?
En hop daar gingen we met zijn 3en..90 km/h zo kriskras een voorrangskruising over..en dan kijk je in je binnenspiegel en zie je een vrachtwagen voor bij rijden..
OOOpppsss ?
Dan rij je 20 km en dan kom je op de weg die naar Q-Base ging..
Staat er een fuik van 30 man, maar ja dat vrouwke vond me aardig dus zei dat ik nicht hoefte te einhalten..
Ik zei wat jij wil lieverd, rijdt ik wel ff verder voor jou..
Ritje terug niks aan de hand:
Vervoer: 1
Muziek: 9
Geluid: 4
Terrein: 7
Sfeer: 4, rot toch eens op met dat GE HOLLAND HOLLAND, tis godverdomme geen votbal stadion debielen..En dan zon kut mc die het dan nog lekker ffkes over gaat doen..
Q-dance, beetje jammer joh, maar gelukkig was masters ook nie alles zo gehoord..
Slapen ZzZZZzZZZZZzz