- Klantvriendelijkheid is er niet te zoeken.
- Arrogantie through the roof, dat dan weer wel.
- Bel je op oudjaar of ze open zijn tot 5 uur, krijg "ja" als antwoord, dus ik denk ff nog inslaan voor s'avonds. Daar aangekomen om 3 uur staat die druif de tent dicht te doen...mocht er niet meer in.
- Staan kortingen op de site, dit geld alleen voor bestellingen via internet. Als je ze komt ophalen niet, sta je daar paniek en herrie te schoppen...schepen ze je af met een goedkoop funk plaatje wat niet eens je stijl is en terwijl ze dat dondersgoed weten.
- Vriendjes gaan voor andere klanten.
- En een goede vriendin van me die er kwam (1x en laatste) shoppen behandelde ze helemaal als een stuk stront.
- Helft van de aanwezige platen op de site (de oude). Zijn in de winkel niet meer aanwezig beetje vreemd
Dit schiet me ff zo 123 te binnen. Ze mogen er wel wat aan doen lijkt mij...
Het grote-only-djs-verdedig-antwoord:
Beste First Base,
1-Wij staan in en om de randstad bekend als zeer klanvriendelijke platenzaak.Dit heb ik niet van mezelf, maar van onze eigen klanten die hier dus WEL nog komen.
2-Arrogantie through the roof, hier snap ik echt nix van, misschien was jezelf in een boze bui die dag. Je bent ook maar mens! (wij ook trouwens

)
3-Oudjaarsverhaal: dat vindt ik nou echt vervelend. Het leuke ervan is dat de eigenaar toen zelf in de zaak stond!

Dat moeten we dus maar niet meer doen, vindt je ook niet? Communicatie naar jou toe mag in deze zeker wat beter.Mee eens.
4-Als je al gebeld hebt naar de zaak, had je ook kunnen vragen of de kortingen ook geleden in de winkel,dit doen veel mensen en die moeten we helaas teleurstellen. Maar ze weten het dan wel! Ons afrekensysteem laat het niet toe om de kortingen ook in de winkel door te voeren. Dat je wordt "afgescheept" met een extra plaatje zou ik scharen onder service,we zijn je immers nix verplicht! Ik vindt je in deze kwestie een beetje verwend klinken. Sorry.
-Over een vriendin van je, daar kan ik niet over oordelen. Zou ze beter zelf kunnen doen, ik kan niet ingaan op verhalen via via verhalen van snap je. Al vindt ik het heel vervelend als ze zich zo behandeld voelt.
-Dat de platen voor de helft maar in de winkel staan, heeft een reden. Het zijn er rond de 40.000! Ondanks dat we een ruime winkel hebben kunnen we die hier niet allemaal kwijt en hebben we ze achter in rekken staan. Als je een vraag hebt over een plaat die niet in de winkel staat,helpen je hier graag mee. Het heeft nog ergens mee te maken. Onze service op het internet. Op het moment dat we alle platen in de winkel zouden gooien, wordt het een zooitje en zijn we niet meer voor de volle 100% in staat om op INTERNET de bestelde platen te kunnen leveren.
Het is allemaal een heel verhaal, ik hoop dat ik alles een beetje heb kunnen nuanceren. Als je dat niet zo vindt, hoop ik dat je een keer langs wil komen om erover te praten en in te zien dat wij een prachtige winkel zijn met een fantstisch aanbod en prima verkopers!!
*Zelf ga ik trouwens naar Mid-Town Zuidplein (soms), en naar Rhythm Import Den Haag, Rare records & Freaky (goed hé die aanpassings functie op PF Den?

) *