Partyflock

Forumonderwerp · 633952
Waarschuw beheerder
Ik ben er benieuwd wat jullie favo Platenzaak is, en wat hun specialiteit is.

Zelf vindt ik Metro in Utrecht erg ok specialiteit : lekkere onbekende kwaliteitsplaten. . . . vette progressive / tribal / techno / TechHouse en veel EP's

Voor de :S"wiseguys":S . . . .Ik heb gezocht of dit topic al een keer is geopend maar kon hem niet vinden!....
laatste aanpassing

Artiest Tuur
Waarschuw beheerder
Metro Utrecht & Groovy Tunes Hilversum
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Haha ja we zijn t de laatste tijd wel over veel dingen eens Coen. Bij deze dan: je bent lelijk :P C ya m8! he gaan we vanavond nog ff de kroeg in of zo?
Waarschuw beheerder
Op internet ben ik vertrouwd met Recess, en op stalkervinyl.nl vind ik meestal ook wel wat ik zoek...

Maar als je het over een platenzaak hebt, heb ik het over Frankey records in Haarlem. Ik kan er uren luisteren naar platen en ouwehoeren met die gasten die daar werken...

Voel me er gewoon op me gemak, en dat is wel belangrijk vind ik :D

Waarschuw beheerder
donateur
Midtown Amsterdam - elke week weer :P
Op internet Recess idd.
Artiest Mani
Waarschuw beheerder
k koop eigenlijk alleen bij recess records... weinig goede platenzaken hier in de buurt..

en recess in 1 jaar tijd maar 1 keer een probleempje mee gehad.
Waarschuw beheerder
Ik heb nog nooit problemen gehad met recess!

Wat was je probleempje?
Waarschuw beheerder
verkeerde platen opgestuurd...

maar kon ze gratis terugsturen en kreeg gratis de goede opgestuurd.. (Y) service dus!
Waarschuw beheerder
Outland en Rush Hour in Amsterdam. :

Waarschuw beheerder
Fame... kalverstraat a'dam!!!

Waarschuw beheerder
rare recors
courthouse Alkmaar
Waarschuw beheerder
verkeerde platen opgestuurd...

maar kon ze gratis terugsturen en kreeg gratis de goede opgestuurd.. service dus!

Das toch geen probleem ;)
Artiest {SHOWLIST artist 44167, 16941, 12838}
Waarschuw beheerder
Haal mij platen overal vandaan...
Hier een paar...

WaagHals (Enschede, Arnhem)---Battle Breakz
Dance Life (Zwolle)---Techno Hardcore
Dance Drugs Store (Arnhem)---Classics

en Recess uiteraard..

Waarschuw beheerder
En de voor de grootste kutzaak van Nederland gaat mijn vote naar: Only-Dj's (BPM)

Inderdaad. Wat een kuttent is dat zeg, niet te kort... :kots:
Waarschuw beheerder
hmm... :/ :bah:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waarom is dat als ik vragen mag?

Waarschuw beheerder
donateur
key records
Waarschuw beheerder
:jaja:

Frankey Records in Haarlem :D
Dat bedoel je :)
Waarschuw beheerder
2Knits:

- Klantvriendelijkheid is er niet te zoeken.
- Arrogantie through the roof, dat dan weer wel.
- Bel je op oudjaar of ze open zijn tot 5 uur, krijg "ja" als antwoord, dus ik denk ff nog inslaan voor s'avonds. Daar aangekomen om 3 uur staat die druif de tent dicht te doen...mocht er niet meer in.
- Staan kortingen op de site, dit geld alleen voor bestellingen via internet. Als je ze komt ophalen niet, sta je daar paniek en herrie te schoppen...schepen ze je af met een goedkoop funk plaatje wat niet eens je stijl is en terwijl ze dat dondersgoed weten.
- Vriendjes gaan voor andere klanten.
- En een goede vriendin van me die er kwam (1x en laatste) shoppen behandelde ze helemaal als een stuk stront.
- Helft van de aanwezige platen op de site (de oude). Zijn in de winkel niet meer aanwezig :S beetje vreemd

Dit schiet me ff zo 123 te binnen. Ze mogen er wel wat aan doen lijkt mij...
Waarschuw beheerder
Waar zit die toko?
Waarschuw beheerder
Daar heb ik niets te zoeken :)

Maar goed dat je me ff gewaarschuwd hebt :)

Waarschuw beheerder
Metro Recordstore Utrecht voor Electronische muziek.

Plato Utrecht voor overige meuk.
Waarschuw beheerder
Groove Connection = (Y)

Artiest {SHOWLIST artist 6296, 1394}
Waarschuw beheerder
- Klantvriendelijkheid is er niet te zoeken.
- Arrogantie through the roof, dat dan weer wel.
- Bel je op oudjaar of ze open zijn tot 5 uur, krijg "ja" als antwoord, dus ik denk ff nog inslaan voor s'avonds. Daar aangekomen om 3 uur staat die druif de tent dicht te doen...mocht er niet meer in.
- Staan kortingen op de site, dit geld alleen voor bestellingen via internet. Als je ze komt ophalen niet, sta je daar paniek en herrie te schoppen...schepen ze je af met een goedkoop funk plaatje wat niet eens je stijl is en terwijl ze dat dondersgoed weten.
- Vriendjes gaan voor andere klanten.
- En een goede vriendin van me die er kwam (1x en laatste) shoppen behandelde ze helemaal als een stuk stront.
- Helft van de aanwezige platen op de site (de oude). Zijn in de winkel niet meer aanwezig beetje vreemd

Dit schiet me ff zo 123 te binnen. Ze mogen er wel wat aan doen lijkt mij...

Het grote-only-djs-verdedig-antwoord:

Beste First Base,

1-Wij staan in en om de randstad bekend als zeer klanvriendelijke platenzaak.Dit heb ik niet van mezelf, maar van onze eigen klanten die hier dus WEL nog komen.
2-Arrogantie through the roof, hier snap ik echt nix van, misschien was jezelf in een boze bui die dag. Je bent ook maar mens! (wij ook trouwens :) )
3-Oudjaarsverhaal: dat vindt ik nou echt vervelend. Het leuke ervan is dat de eigenaar toen zelf in de zaak stond! :yes: Dat moeten we dus maar niet meer doen, vindt je ook niet? Communicatie naar jou toe mag in deze zeker wat beter.Mee eens.
4-Als je al gebeld hebt naar de zaak, had je ook kunnen vragen of de kortingen ook geleden in de winkel,dit doen veel mensen en die moeten we helaas teleurstellen. Maar ze weten het dan wel! Ons afrekensysteem laat het niet toe om de kortingen ook in de winkel door te voeren. Dat je wordt "afgescheept" met een extra plaatje zou ik scharen onder service,we zijn je immers nix verplicht! Ik vindt je in deze kwestie een beetje verwend klinken. Sorry.
-Over een vriendin van je, daar kan ik niet over oordelen. Zou ze beter zelf kunnen doen, ik kan niet ingaan op verhalen via via verhalen van snap je. Al vindt ik het heel vervelend als ze zich zo behandeld voelt.
-Dat de platen voor de helft maar in de winkel staan, heeft een reden. Het zijn er rond de 40.000! Ondanks dat we een ruime winkel hebben kunnen we die hier niet allemaal kwijt en hebben we ze achter in rekken staan. Als je een vraag hebt over een plaat die niet in de winkel staat,helpen je hier graag mee. Het heeft nog ergens mee te maken. Onze service op het internet. Op het moment dat we alle platen in de winkel zouden gooien, wordt het een zooitje en zijn we niet meer voor de volle 100% in staat om op INTERNET de bestelde platen te kunnen leveren.

Het is allemaal een heel verhaal, ik hoop dat ik alles een beetje heb kunnen nuanceren. Als je dat niet zo vindt, hoop ik dat je een keer langs wil komen om erover te praten en in te zien dat wij een prachtige winkel zijn met een fantstisch aanbod en prima verkopers!!

*Zelf ga ik trouwens naar Mid-Town Zuidplein (soms), en naar Rhythm Import Den Haag, Rare records & Freaky (goed hé die aanpassings functie op PF Den? ;) ) *
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 3198, 158092, 30715, 23213, 40084, 39, 58344}
Waarschuw beheerder
Mid-Town Zuid natuurlijk!

Maar ook ga ik weleens naar Mid-Town Eindhoven,Toff Music,Freaky Records,Rare Records en BPM.

;)
laatste aanpassing
Artiest Xavi
Waarschuw beheerder
BPM :yes:
midtown soms en heeeeel soms naar rhythm imp
maar meestal naar BPM hebben ze het meeste gewoon in mijn ogen.. techno/hardstyle :yes:
panic heb jou nog nooit gezien daar ;)

Waarschuw beheerder
De enige zaken waar ik veel negatieve berichten over hoor van veel mensen zijn Forbidden Planet (Leiden), maar die is nu overgenomen, en Only-DJ's.

Typisch dat Only-DJ's ook de enige tent is die zichzelf moet verdedigen. Goede platenzaken hoeven slechte verhalen niet recht te breien op een forum, die leveren gewoon goede service.

Waarschuw beheerder
midtown/recess/bpm

Waarschuw beheerder
midtown a´dam

Waarschuw beheerder
Dance Grooves - Leiderdorp
Rhythm Import - Den Haag
Rare Records - Eindhoven
Decks Records - Duitsland

Artiest {SHOWLIST artist 5553, 80225}
Waarschuw beheerder
de beste staat er nog steed sniet bij...
Waarschuw beheerder
tog ga ik liever naar bpm omdat dat dichtbij huis is :)
Waarschuw beheerder
Beste is Boudisque op de hoek van de nieuwedijk in Amsterdam. Hebben wel een strikte collectie met voornamelijk techno en electro, maar ze willen alles voor je bestellen. De prijzen zijn de laagste in Amsterdam en het inkoopbeleid is super.
Online is er Only-djs de allerbeste. Het feit dat je alle platen helemaal kan horen tot de laatste beat maakt hem beter dan vele anderen. Helaas is de collectie zeer beperkt tot de grootste labels.
Groove connection wordt vaak genoemd, helaas voelt het daar iedere keer of je een inbreuk maakt op de privacy van de verkopers.

Waarschuw beheerder
2 Jor-in: De beste heb ik net toch al genoemd... Dance Grooves. Daar hebben ze tenminste veel in mijn stijl, kan ik van andere zaken in de buurt niet echt zeggen...
Waarschuw beheerder
VIP-records is bij me in de buurt, dus daar ga ik meestal naar toe.

Online shops vind ik RECESS en Wanted Vinyl wel goed.
Artiest {SHOWLIST artist 15618, 45950}
Waarschuw beheerder
en Attalos dan:|
donateur
To Nachtzuster:
Hoe bedoel je dat het voelt alsof je een inbreuk maakt op de privacy van de verkopers?

Weet zeker dat dat niet hun bedoeling is om mensen dat gevoel te geven.
Als ik ga rook ik altijd een jointje of ga ijs halen bij de bakker op de nieuwendijk, vind het er altijd juist heel erg relaxed
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
@ Jeff Bounce:

Dat de platen voor de helft maar in de winkel staan, heeft een reden. Het zijn er rond de 40.000! Ondanks dat we een ruime winkel hebben kunnen we die hier niet allemaal kwijt en hebben we ze achter in rekken staan.

Het verhaal van First Base klinkt anders erg geloof waardig, maar ik denk dat ik zelf een keertje moet gaan kijken...

40.000 platen? Geloof je het zelf?
Waarschuw beheerder
2 Dawn,

nou als ze met zijn allen zitten te chinezen met de kids erbij, dan kom je niet lekker binnen. Dat bedoelde ik eigenlijk.. hoewel ik JP en zijn vrouw wel toppers vindt.

Artiest Clone
Waarschuw beheerder
Mid Town & Frenky
Waarschuw beheerder
Fausto is ook een leukie.. Ok misschien is Grooveconnection toch wel een goede platenzaak, je kan er namelijk naar het toilet!! (maar voor dat geld mag dat ook wel ;-p )

Outland is trouwens ook een goede om weer een andere reden. Er staat daar een gozer achter de balie die echt alle titels kent en precies weet wat er nog is of niet.

Daarnaast is het voordeel van Midtown weer dat Hans daar werkt en die geeft me koffie...

Iedere zaak heeft dus weer voordelen alleen op een ander gebied. Toch bestel ik het liefst online bij OD. Schone platen en je hoeft niemand te vragen of hij even die ene plaat op de allerbovenste plank wil pakken. Je kan uren luisteren zonder wat te kopen en je hoeft niet van draaitafel naar draaitafel te lopen tot er een werkt (met die vieze koptelefoons... :dood: ).
donateur
Vince en Danny zijn ook altij dlief toch :p Mijn moeder is zelfs een keer naar de Groove geweest voor me om platen voor mijn verjaardag te halen, ze vond ze zo leuk en lief bij de Groove, whahahah het eerste wat ze zei ze zetten de muziek meteen zachter voor me :D

em je kan zo leuk met die blokjes spelen daar!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Mid Town Eindhoven & Den Haag :yes: