Partyflock

Forumonderwerp · 1064008
3 volgers · 17762x bekeken
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 13 juni 2009 om 11:00
Waarschuw beheerder
Yo allemaal,

Auslander hier, Nederlander in het verr Oosten.
Q radio heel de dag aan gehad. Toppert!

Ik ben zelf de hardstyle meuk aan het verspreiden in Azie, en zie defqon toch als een trend settend Qoncept.
Sydney? Ik ben erbij!

Maar alle gekheid op een stokkie:
Hoe was het?
Het weer?
De sets... waar kan ik ze down loaden?
Wat zijn de nwe helden dit jaar?
EVIL ACTIVITIES? Das gewoon een vraag. Ja of nee. Ik zeg JA!
Waarschuw beheerder
en ja de titel klopt natuurlijk niet helemaal, maar het is hier dan ook 5 uur in de morgen.
excuses miereneukers, bring it! Ik ben verder pilsen en herrie luisteren.
Artiest The Jackal
Waarschuw beheerder
donateur
promo :respect: mc in black :nocheer:

Waarschuw beheerder
defqon was 1 groot feest!! net terug...blue en black ruled the evening!! weer was uitmuntend...niet te warm vee zon...

al bij al een superdagje gehad!!!!

gr
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tech - nu op zaterdag 13 juni 2009 om 22:53:
zie defqon toch als een trend settend Qoncept

het draait mensen alleen om de naam defqon...

en van de rest is er weinig trend settends aan, wel jammer dat ik het dit jaar gemist heb

maar vond vorig jaar decibel beter als dit jaar vorig jaar defqon
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RTD op zondag 14 juni 2009 om 01:21:

What the fuck lul jij allemaal, er klopt geen ene moer aan het laatste stukje van je zin.
Wat wil je nou, dit jaar of vorig jaar defqon????

Ach ja boeie dit jaar of vorig jaar allebei zelfde meuk!!

Waarschuw beheerder
Super vermaakt:respect:

Waarschuw beheerder
wat een mega groot feest! En respect voor de organisatie! Tot de puntjes alles goed geregeld!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Vano op zondag 14 juni 2009 om 01:43:
What the fuck lul jij allemaal, er klopt geen ene moer aan het laatste stukje van je zin.
Wat wil je nou, dit jaar of vorig jaar defqon????

Ach ja boeie dit jaar of vorig jaar allebei zelfde meuk!!

sorry de bier haalt me in :lol:

ik bedoel defqon 2008, toch wel beetje jammer dat ik deze defqon heb gemist vind het wel leuk feestie

zon zee strand, hous :cheer:
Waarschuw beheerder
Het was weer helemaal geweldig.
En op het einde bij de main ging het weer goed los.
Wat een geweldige regie op de show weer, het was voor mij weer een overtreffende trap op vorig jaar.
Dit is niet zomaar ff iets doen, nee dit is Qwaliteit van het hoogste niveau, wat een geweldige afsluiter, perfect vuurwerk op de juiste beats gelanceerd enz.

Die gasten van Q-dance weten het keer op keer weer waar te maken.
Dikke respect voor hun.
Alles was weer tot in de puntjes verzorgd qwa decor en licht/ geluid.
Ik ben daarom ook erg blij dat ik er dit jaar weer bij mocht zijn.

De mensen in Australie kunnen nog heel wat gaan verwacthen.
En terecht, dit is een herinnering die je je hele leven bij je zal dragen.

Wow wow wow!!!!

Q-DANCE :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ropax op zondag 14 juni 2009 om 02:05:
wat een geweldige afsluiter

Ik had het graag iets harder gehad op t eind, en de endymion versie van de anthem! Verder vond ik het bij de main soms wat druk. Dat zijn dan ook de énige 2 puntjes en dat hoeft niet eens kritiek te zijn, aan de ruimte doe je toch niet veel en mede dankzij zoveel bezoekers is het zo'n mooi evenement. Vond de afsluiter zeker hééél erg mooi, maar als afsluiter had het wel leuk geweest als er net even iets harders tussendoor kwam, zonder pauzes. Ach..

Defqon 2009 was TOP, meer dan dat. Ik ben nog klaarwakker en heb gigantische zin om door te stampen :P

't was GOUD vandaag en gelukkig zat het weer echt super mee!! voor mij 1 van de mooiste festivals tot nu toe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van justinos2 op zondag 14 juni 2009 om 02:09:
en de endymion versie van de anthem!

Dat ben ik ook zeker met je eens, die had er ook nog wel ff tussen door mogen komen op het einde.

Maar al met al was de regie helemaal super toen het anthem daar uiteindelijk werd gedraaid, super mooi vuurwerk op het juiste moment de lucht op de beats van de muziek, ik krijg nog steeds kippenvel als ik nu de filmpjes terug kijk.

Q-Dance heeft het weer voor elkaar gekregen.
En laten we eerlijk zijn, iets overtreffen is 20x zo moeilijk dan dat niet te hoeven doen.

:respect: Q-dance :respect:
Waarschuw beheerder
helemaal met je eens!!

mooie herinneringen. Nu wachten op de DVD.. als ik hier niet op sta breekt mijn klomp die ik niet heb. Wil super graag alle beelden terug zien.

Op naar Decibel, Mysteryland & Q-Base!!
Waarschuw beheerder
boah wat een dag :D
Artiest {SHOWLIST artist 16727, 63028}
Waarschuw beheerder
dit was tof: http://www.youtube.com/watch?v=j4xzZP_VLlw

oh.. waarom was de sfeer bij de main zoveel minder dan de blue ? ik stond uit me plaat te gaan terwijl mensen om me heen met hun handen in hun zakken stonden of zich erlangs probeerden te duwen :P ga eens uit je dak ofzo!
Waarschuw beheerder
Het anthem :)

Waarschuw beheerder
Die MC die rond 16.00 meerdere malen riep: ZIJN JULLIE NOG WAKKER? hahaha
Mafkees, is gewoon overdag....

Waarschuw beheerder
Was me weer een GEWELDIG feest!!

Uitspraak van Ropax op zondag 14 juni 2009 om 02:29:
Q-Dance heeft het weer voor elkaar gekregen.
En laten we eerlijk zijn, iets overtreffen is 20x zo moeilijk dan dat niet te hoeven doen.

:yes:

:respect: Q-DANCE :respect:
Waarschuw beheerder
Thanks for the replies guys.
Had duidelijk al een bakkie op maar was gewoon rete nieuwsgierig.
Waarschuw beheerder
Wow. Ziet er idd weer top uit.
De tering zeg. Zekers te weten, Ik ben erbij in Sydney.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RTD op zondag 14 juni 2009 om 01:21:

juist ja :lol:

Damn wat een dag! :lief: Heb me goed vermaakt :D
Waarschuw beheerder
heerlijke dag gehad!! met een knallend einde

Mental Theo & Charly Lownoise :respect:

alleen je moest een half uur bij de bar wachten voordat je pas wat kon bestellen (N) dat moeten ze nog maar f verbeteren!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tonkie op zondag 14 juni 2009 om 08:54:
Mental Theo & Charly Lownoise

Tering, dat was leip ja :respect:
Werkzaam bij N201
Artiest Jor-D
Waarschuw beheerder
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/livesets-defqon1-festival-2009.html

=]

Waarschuw beheerder
was weer een top dag,en dat weer helemaal geweldig:)super evenement neergezet q dance
Waarschuw beheerder
donateur
na het zien en horen van de filmpjes vind ik het niet eens zo erg dat ik het gemist heb
wat een standaard slappe setjes.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op zondag 14 juni 2009 om 11:10:
na het zien en horen van de filmpjes vind ik het niet eens zo erg dat ik het gemist heb

jah je hebt idd niets gemist ..

topfeest
frontliner draaide een erg leuke set

Waarschuw beheerder

maar dat vind het grootste gedeelte van defQongangers blijkbaar toch leuk want volgens mij ging 90% van de mensen uit zijn dak.
en de rest stond te zeuren over slappe setjes;)
:P
Waarschuw beheerder
Ik vond ook dat er heel weinig mensen uit hun dak gingen bij de main stonden een hoop mensen maar een beetje stom te kijken, bij black enz ging iedereen tenminste los, vond de set van mad dog echt vet
Waarschuw beheerder

charly lownoise en mental theo waren voor mij de helden van de dag :respect: Ondanks de drukte toch lekker los gegaan.. aleen btje jammer dat er daar zoveel mensen ech stil stonden (En dan ook nog in de weg :9 )
Vorig jaar was wel beter, maar toch zeer fijn dagje gehad :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Best Party ever :-P

The Livesets are not to the end streamd :-(

Waarschuw beheerder
donateur

Helaas moeten missen :( was te laat aangekomen daar
dag vloog voorbij niet normaal...
En wat troffen we het met het weer zeg als je nu naar buiten kijkt
Technoboy, Headhunterz (Y) Top!

Waarschuw beheerder
donateur
Jammmer van de vele moffen
Waarschuw beheerder
Over de hele dag gezien echt een top dag gehad. Met als hoogte punt de set van Charly & Theo. Lang geleden dat er zo veel sfeer was op een fest als tijdens hun set.

Minpunt lange rijen bij de bar bij de main en headhunterz als afsluiter. Was mij 7de defqon maar was naar mij mening de minste afsluiter. Set opzich niet slecht maar had niets specials. Geen kippenvelmoment ofzo iets.
Waarschuw beheerder

Genieten, genieten ... van het weer, de muziek, de show, de mensen!
Werkzaam bij Stillborn Events
Artiest Glacius
Waarschuw beheerder

volgens mij is hier iemand stikjaloers hahaha

mega vet feest gehad gisteren

charly lownoise en mental theo waren echt TE VET gewoon. ik was zeiknat

volgend jaar weer van de partij ja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van fievel op zondag 14 juni 2009 om 12:51:
Met als hoogte punt de set van Charly & Theo. Lang geleden dat er zo veel sfeer was op een fest als tijdens hun set.

idd! wat een set was dat, ondanks de drukte en de warmte. helden van de dag jammer alleen dat ik daarna aansloot bij headhunterz en me beetje tegen viel, had live a lie op het einde verwacht maar zat er niet in. had liever de set van noisecontrollers op het einde gehad, die draaide erg lekker!
Waarschuw beheerder
zoals gewoonlijk vet feest... alles goed lichten/ show / vuurwerk. etc etc.. minpunten... slechte positie van de bars , dit was nie overal zo... alleen bij de main eigenlijk:P (en ze waren te klein) , kutkluisjes aant eind!! leek gvd doldwaze dagen bij de bijenkorf... en bussen op t end... verder op t feest zelf nix aan te merken!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jezus wat was dit een f*cking ruig feest zeg! Hulde aan Q-Dance wat dit overtrof al mijn verwachtingen. Alles was perfect, de sfeer, het geluid, de mensen, de dj's gewoon weg alles dus! En wat hebben wij een geluk gehad met het weer zeg!:D ben écht van alle kanten flink verbrand.

Heb zwaar genoten gister, na weken lange stress met school kon ik nu ff losgaan. Wat een set draaide Frontliner btw:| Wow, ook HHZ als afsluiter was helemaal geweldig. Hier ga ik nog lang van genieten :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van TB op zondag 14 juni 2009 om 00:24:
mc in black :nocheer:

:/ Wat een topper :respect:
Hoop dat ze dat vaker gaan doen i.p.v al die saaie Hardcore MC's die je 100x al hebt gehoord/gezien...
Voor de rest weinig aan te merken weer :nee:
TOPFEEST (L)
Silver TOA (l),Green bij Rude Awakening :respect:

Waarschuw beheerder
alleen je moest een half uur bij de bar wachten voordat je pas wat kon bestellen (N) dat moeten ze nog maar f verbeteren!

Ideetje voor volgend jaar: Bar in de Green ;) Lekker rustig, zo weer weg met je dranQjes!

(Niet erg handig als je daarna nog 10 minuten moet lopen, maar dat terzijde :P)

Waarschuw beheerder
donateur
Bij de ingang iemand die niet binnenkwam omdat ie een kaartje van 2008 had uitgeprint :x :lol:
Waarschuw beheerder
maar:

tijdens de set van headhunterz, kan het kloppen dat tat&zat zo hard draaiden dat ik daarvan de bass hoorde? jammer dat ik die gemist heb...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 14 juni 2009 om 13:13:
Bij de ingang iemand die niet binnenkwam omdat ie een kaartje van 2008 had uitgeprint :x :lol:

hahaha, dat is klote dan :D:P Dan ben je écht stom moet ik zeggen..

Waarschuw beheerder
Bij de ingang iemand die niet binnenkwam omdat ie een kaartje van 2008 had uitgeprint

gewoon snel internetcafe opzoeken en daar printen niets aan de hand :P (als je de mail nog heb)
Waarschuw beheerder
Gewoon geweldig :D
volgend jaar weer
Het weer was heerlijk lekker zonnetje :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisde op zondag 14 juni 2009 om 13:15:
maar:

tijdens de set van headhunterz, kan het kloppen dat tat&zat zo hard draaiden dat ik daarvan de bass hoorde? jammer dat ik die gemist heb...

Denk het niet. Ik dacht ook steeds iets anders te horen. Maar het geluid weerkaatste gewoon bij de main door die torentjes die in het midden stonden waar de speakers inhangen. Daartegen weergalmde het.
Waarschuw beheerder
minpuntje:

timetable wat in dat boekje stond klopte niet, wist niet waarvan ik moest uitgaan dus dacht dat dat boekje wel goed zo zijn, dus niet: 40min te laat bij evil activities, balen!

Waarschuw beheerder
Promo :respect:

Waarschuw beheerder
Geweldig feest :D

Heeft iemand toevallig een n82 gevonden, zo ja neem contact op met mij. Je krijgt vindersloon
Waarschuw beheerder
Leuk feestje maar ik ga liever naar een kleiner feest. Wat een geloop en drukte! :(
eerste keren was het veel leuker :D

Toch goed vermaakt! Tat & Zat :bounce:
Waarschuw beheerder
Bij de ingang iemand die niet binnenkwam omdat ie een kaartje van 2008 had uitgeprint

Mijn kaartje werd niet eens gescand, mocht zo doorlopen :D. Fouilleren stelde ook niet veel voor. Bovenlichaam werd niet eens gechecked, en mn tas werd ook maar heel ff ingegeken. Voorvakje van mn rugtas werd niet eens gechecked.
Waarschuw beheerder
donateur

:roflol:

dan ben je een halve tamme
Waarschuw beheerder
donateur
Eigenlijk best een tegenvaller vergleken met vorig jaar.
Geen bijzondere sets gehoord op Donkey Rollers en D&S na.
Geluid was wisselend, 90% van de Mainstage stond stil.
Purple ging helemaal nergens over:\
Barren slecht bij de Main, wc's te ver van de Main.
De Mainstage aan de andere kant had van mij ook niet gehoeven(N)
Geen telefoonverkeer mogelijk, handig als je steeds iedereen kwijt bent:(
Al met al heb ik me goed vermaakt, maar vorig jaar was stukken beter!
Waarschuw beheerder
Heb me goed vermaakt :)

7de defqon alweer.

Als geld het toelaat mijn 8ste ook nog dit jaar :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Andy op zondag 14 juni 2009 om 13:45:
Geen telefoonverkeer mogelijk, handig als je steeds iedereen kwijt bent

dan weet ik nie welke provider of telefoon jij heb .. maar ik kon gewoon hele dag bellen danwel sms-en
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !FrankL! op zondag 14 juni 2009 om 13:41:
Mijn kaartje werd niet eens gescand, mocht zo doorlopen

Ben ik niet de enigste gelukkig :lol:

Verder wel leuk feestje!

Jammer dat het allemaal zo lekker commercieel word :/
Waarschuw beheerder
Ik heb me weer goed vermaakt, alleen als ik alles op een rijtje zet was vorig jaar in bijna alle opzichten beter :).

Pluspunten:

-Geweldig weer;
-Genoeg ruimte bij Blue;
-Lekker fris windje bij Blue;
-Leuke nummertjes voorbij horen komen;
-Topsfeer bij Blue;
-Topgeluid bij Blue.

Minpunten:

-Zo'n beetje alles wat betreft de Main. Veelste klein, veelste druk. Ben er na Wildstylez dan ook vertrokken en niet meer naartoe gegaan. Aankleding vond ik ook wat magertjes vergeleken met andere jaren. Geluid was bij Isaac & Wildstylez ook niet je van het.
-Zand in mijn schoentjes :cry: :rot:
-Het Anthem. Vond er gewoon helemaal niks aan, kwestie van smaak. Shit happens.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 14 juni 2009 om 12:44:
Helaas moeten missen was te laat aangekomen daar

Nou je pastte er toch niet meer bij in :lol: wat een hype nog rondom die gasten.. Stond er toevallig bij het setje ervoor, was heerlijke :bounce: ruimte en ineens tientallen mensen erbij, ze hingen er met de benen uit :lol:
Toen er maar vandoor gegaan :P

Heb 1 set helemaal gehoord over de hele dag.. Ominous en Sequence :D Was 1 grote meeting van bekenden ineens.. Het gezelligste uurtje voor mij (Y) Rest van de dag ook prima vermaakt.. Was weer een top dagje.. Maar ik heb betere Defqon's mee gemaakt.. Kwam er dit jaar niet helemaal in.. Alles anders, veel groter, onwijs veeeeeeel gelopen.. Maar als nog een zeer goed (Y)
Defqon :lief: Volgend jaar weer :D Nog geen 1 gemist :cheer:

Vond het trouwens ook veel drukker dan voorgaande jaren, was de eerste keer dat ik me irriteerde aan de drukte bij het rondlopen pfff :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 14 juni 2009 om 12:44:
Helaas moeten missen was te laat aangekomen daar
dag vloog voorbij niet normaal...
En wat troffen we het met het weer zeg als je nu naar buiten kijkt
Technoboy, Headhunterz Top!

ja technoboy heb ik dan moeten missen ;) die draaiden allebei tegelijk alleen op een andere locatie..
gewoon f setjes downloaden (Y)
Artiest {SHOWLIST artist 52163, 1147}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisde op zondag 14 juni 2009 om 13:28:
40min te laat bij evil activities, balen!

Ja, ik ook... 1 uur te laat, kwam precies om 15.00 in de hardcore tent. Echt zonde, was 1 van de sets waar ik echt naar uit keek!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 juni 2009 om 13:58:
dan weet ik nie welke provider of telefoon jij heb .. maar ik kon gewoon hele dag bellen danwel sms-en

+1.
Waarschuw beheerder
Wat een feest weer!! :respect: Ging weer veel te snel voor bij :S, daar kijk je dan maanden naar uit...
Geweldig!!! Ohja viel me wel op de de MC in de Black de hele tijd Hardstyle!! riep :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zeer gezellige dag gehad met sis, Mayo en Claudia!!!!
Volgende keer weer lekker zonder mannen op pad he ;p

Alleen jammer dat tijdens de 2 minuten in de HC een malloot een elleboogstoot op mijn schouder gaf waardoor ik nu met een tintelende arm en een ei op mijn schouder zit!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [La]KimmY[Tieuw] op zondag 14 juni 2009 om 13:24:
hellfish

Gemist :( Sowieso de silver amper geweest, het geluid stond daar zo oorverdovend hard :|
Waarschuw beheerder
It was my 5th edition of defQon 1 Festival!!!

It was One of the Best Partys i´ve ever had :-P thanks Holland thanks Q-Dance :-)

See You next Year :cheer:

Greetz from Duitsland :cheer:
Artiest Elayz
Waarschuw beheerder
Het was een super dag gister! Wat een weertje, had niet beter gekund gewoon!!

Heb me flink vermaakt, sfeer zat er overal wel goed in had ik het idee.
Heb voornamelijk bij de main gestaan, toch altijd lekker met zonnetje als nu erbij!

Wel jammer dat het daar zo achterlijk druk was ook.
De WC's waren te ver weg en te kleine ingang, maar 1 (!) zon gevalletje met kraantjes TUSSEN de heren en dames wc's om ff je handen te wassen wat dan ook nog eens een giga modderpoel werd.

Bar aan de zijkant vd main was echt mega druk, maar t mooie was als je naar achter liep, daar had je nog een bar, bij de tosti's en hotdog stands, en daar waas t echt elke keer rustig kon je zo bestellen! Wel vond ik het allemaal achterlijk duur, tuurlijk t was altijd al niet goedkoop, maar fuckin 5 euro voor een flesje water vind ik echt belachelijk hoor, zeker met zulk warm weer!

Wat minder was dat op t einde, toen de main afgelopen was, gelijk overal de muziek uit was zodat echt al die mensen die bij de main stonden tegelijk weg gingen.
Vorig jaar draaide bijv blue nog even door toen de main was afgelopen zodat mensen daar nog even bleven hangen.

Het was ook zo ongelofelijk druk bij die klerelockers, niet normaal, ik heb die sleutel niet ingeleverd want was niet doorheen te komen, lever m volgend jaar wel in haha

Nou toen naar de auto op die camping, waren we ff voor twaalf, hebben we serieus tot iets van kwart voor 2 staan wachten om er uit te kunnen, belachelijk lang geduurd.

Maargoed ondanks alles, die kloterige kaartverkoop elk jaar, alles wat hierboven staan, vond ik het t toch waard.
Ben tot nu toe bij alle defqon's geweest en het was weer vetter dan ooit tevoren!

Q-Dance heeft echt weer zn best gedaan om uit te pakken, die 2 koppige draak die de mainstage voorstelde was echt vet gedaan, weer heel anders dan anders.
En het vuurwerk was echt mooi getimed, paar keer dacht ik dat het afgelopen was en kwam er weer.

Volgend jaar zeker weer!

Waarschuw beheerder
was topfeest maarja had niet anders verwacht ;)

Bier was (Y)
Zon was (Y)
Muziek was (Y)

maar uiteraard Promo was geweldig en Endymion.

maarja volgend jaar moet ik weer want heb nog wat zand hier wat ik terug moet brengen :p
Waarschuw beheerder
Was een super mooie dag. Wat een geslaagd feest weer :D. Het weer was lekker en de muziek was super :D. Het was mijn 5de Deqon 1 en deze was nog beter dan de andere 4.
Kunnen ze dit feest niet vaker per jaar organiseren ;).
Waarschuw beheerder
Fotos of Defqon 2009 are online: www.hardmusic-community.de
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
www.hardmusic-community.de
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 juni 2009 om 14:07:
Gemist Sowieso de silver amper geweest, het geluid stond daar zo oorverdovend hard

zo hoort t geluid ook tezijn (Y)
Waarschuw beheerder
Defqon afsluiting en begin vuurwerk

Waarschuw beheerder
:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rivkameteenv op zondag 14 juni 2009 om 14:12:
Maar tering wat een zweteng zeg!

Pff inderdaad, maar 't was het waard :O
Waarschuw beheerder
Fotos of Defqon 2009 are online: www.hardmusic-community.de

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [La]KimmY[Tieuw] op zondag 14 juni 2009 om 14:31:
zo hoort t geluid ook tezijn

juist :P snoeiharrd Raggen :D
Waarschuw beheerder
Ik vond achterin de black bij endymion het geluid wat zacht. Wel een topset. Ook Donkey Rollers waren vet. Verder vond ik dat q-dance een beetje aan het besparen was ten opzichte van afgelopen jaren. Ik weet niet, normaal veel meer dingen van go fast wat ik altijd wel vet vind, zoals die jet ski's vorig jaar. En een tent minder die er makkelijk bij had gekund. En Qua aankleding vond ik het iets minder. Maar vond het wel weer geweldig. Afsluiter had harder gemogen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcell. op zondag 14 juni 2009 om 14:03:
Pluspunten:

Eensch met alle punten 8).

-Zo'n beetje alles wat betreft de Main. Veelste klein, veelste druk. Ben er na Wildstylez dan ook vertrokken en niet meer naartoe gegaan. Aankleding vond ik ook wat magertjes vergeleken met andere jaren. Geluid was bij Isaac & Wildstylez ook niet je van het.

-Het Anthem. Vond er gewoon helemaal niks aan, kwestie van smaak. Shit happens.

Ook eens met dit, wat een kutsfeer op de main (n). Endymion mix van Scrap Attack is wel vet.

Uitspraak van verwijderd op zondag 14 juni 2009 om 14:07:
Gemist :( Sowieso de silver amper geweest, het geluid stond daar zo oorverdovend hard :|

Zou best kunnen ja :lol:. Die 2e gingen echt zo fokking hard (l).

Zo hoort het, wat was dat vet zeg _O_ .

Uitspraak van Bisde op zondag 14 juni 2009 om 13:15:

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 juni 2009 om 13:06:
:/ Wat een topper :respect:

Wat een aanfluiting. Iedereen bukkeng! :rot:.
Mouth Of Madness in de blue was ruig B).
Waarschuw beheerder
Ik vond het echt tegenvallen vergeleken met vorig jaar :(
Main vond ik echt minder ogen, ook weer veel te druk.
De timetables uit het boekje klopten geen zak van, diverse djs gemist daardoor die ik wel had willen zien.
WCs waren vaker een ramp dan een zegen
En dan de incompetente mensen die de aftocht naar de treinen moesten regelen, waardeloos :(

Maar verder de djs die ik wel gezien heb in voornamelijk black en blue helemaal top! Net als de sfeer daar.
Waarschuw beheerder
Geweldig feest!

Pluspunten:
+ Tat&Zat, B-Front, A-Lusion/Scope & DonkeyRollers :respect: Allemaal goeie setjes
+ Genoeg WC's
+ Ruimte bij de Blue
+ Aankleding in t Algemeen
+ Snelle barren
+ Sfeer voorin Blue/Purple
+ Geluid was goed!(zeker vergeleken met Intents vorige week)

Minpunten:
- Headhunterz was regelrechte aanfluiting, blij dat ik daar alleen laatste kwartier van heb meegemaakt, beukte lang niet zo hard als de Blue..
- Hele main deugde niet eigenlijk; Te druk(dus te klein) en de stage zelf vond ik ook niet spetterend..
- Sfeer achterin main/blue.. Vooral het contrast blue-voor of blue-achter was duidelijk te zien..
Waarschuw beheerder
dag was veel te snel om :nocheer:
ben goed verbrand maar rood staat me gelukkig wel :lol:
veel pijn aan me benen en voeten..
maar von het het waard :jaja:

sjugt** weer een mooie herrinering erbij (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van musicfreak88 op zondag 14 juni 2009 om 14:42:
En een tent minder die er makkelijk bij had gekund. En Qua aankleding vond ik het iets minder. Maar vond het wel weer geweldig. Afsluiter had harder gemogen.

klopt want ze zeiden terrein groter maar de main vorig jaar stond verder dan waar Paars nu stond

Waarschuw beheerder
"Bedankt voor je pre-order, je bent verzekerd van de Defqon.1 Festival 2009 DVD. Zodra er meer bekend is nemen wij contact met je op."
Waarschuw beheerder
leuk feesie....wat leuke mensen gesproken.....uit Emmen...en meisje uit Groningen:D
dat was een lief boefie...lol
magoed...sfeer was lekker,alles toppie:P(Y)

(behalve dan dan mijn pootjes niet wilden al was het nog zo)
magoed...dat zal de leeftijd wel zijn...

:BYE:
Waarschuw beheerder
Geniaal feestje... (Y)

Heerlijk weer, heerlijk vermaakt!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Fotos: http://www.hardmusic-community.de/index.php?option=com_joomgallery&func=viewcategory&catid=65&Itemid=59
Waarschuw beheerder
DefQon1 is het allermooiste feest wat er is, dat blijkt elke keer weer (L)

:respect: Q-Dance :Respect:

en natuurlijk :Respect: voor alle leuke mensen die er geweest zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wooody op zondag 14 juni 2009 om 14:46:
Vooral het contrast blue-voor of blue-achter was duidelijk te zien..

:lol:

wij mazzel dat we voor aan stonden:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [La]KimmY[Tieuw] op zondag 14 juni 2009 om 14:31:
zo hoort t geluid ook tezijn

Nou er is een verschil tussen hard en hard.. Vind hard helemaal prima, hou er zelf ook van.. Maar als het pijn aan je oren doet is er toch iets niet helemaal goed.. Mijn oren mogen nog wat langer mee 8) Volgende keer toch maar eens oordopjes aanschaffen..
Waarschuw beheerder
FOTOS DEFQON.1 / GERMANY / PART ONE / http://www.hardmusic-community.de/index.php?option=com_content&view=article&id=161:fotos-defqon1-a-toxication-folgen&catid=3:newsflash&Itemid=145

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 juni 2009 om 15:09:
Volgende keer toch maar eens oordopjes aanschaffen..

helpt hier nie meer :P ik heb nog de piep in me oren :P
Waarschuw beheerder
En wie was het meisje die ik uit de brand heb geholpen met de sigaretjes:P?
Waarschuw beheerder
donateur
Heerlijk feest was het toch ook :respect:
vond hem weer iets beter dan de voorgaande twee edities die ik mee heb gemaakt.

De nieuwe plek voor de mainstage vond ik geniaal :d rechts van je een lekker zonnetje boven het water, wijds uitzicht op de rest van het feest. vond het echt heerlijk.
Drukte daar vond ik nog wel mee vallen. qlimax is veel drukker. alleen bij de kluisjes was het erg druk. voortaan wacht ik gewoon weer even een minuut of 20 voordat ik die kant op ga.

Maar het was iig een onvergelijke dag :lief: alles klopte gewoon weer.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 14 juni 2009 om 15:25:
voortaan wacht ik gewoon weer even een minuut of 20 voordat ik die kant op ga

Moest van Black richting kluis door die drukte,zijn der gewoon snel doorheen gesjeest :devil:
Waarschuw beheerder

dan ben je echt n nerd

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een heerlijk feestje weer (L)

De dag ging weer veel te snel voorbij! Heel de dag helemaal los gegaan bij de main! :D Ik vond headhunterz wel vet afsluiten! Maar het haalde het niet bij de afsluiting van 2007 :P

Main was idd wel veel te ver lopen! Zijn 1 keer bij de hardcore gaan kijken, maar zijn heen en terug samen bijna een uur onderweg geweest! :S en "ff terug lopen" naar de kluisjes zat er ook niet in!

Maarjaa maakt verder ook niet uit....want wat een ge-wel-dig feest was het! :bounce: (L)

owja alleen die go fast....gadver :rot: Wanneer gaan ze nou gewoon eens redbull verkopen daar :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het was zeker heerlijk:respect:
Vond de plek van de Main wel jammer (wc's niet in de buurt) en best smal..
Ook een aantal aanfluitingen gehoord in Grey..
Buzzfuzz en Panic die alles kapot draaien van neophye:S:S en te veel early hardcore..
Het was OLDSCHOOL & EARLY RAVE... had meer verwacht van Grey dus veel in Blue gestaan waar de meeste bekenden stonden :bier:
Helaas ook Manu le Malin gemist.. iemand nog een filmpje? Welke plaaten draaide hij?

Afsluiting was mooi:D en precies om 11 uur weggegaan en kon zo de trein pakken, goed geregeld dus!

4de x Defqon, kan niet tippen aan 2006 maar zeker een verdiende 2de plek(L)
Waarschuw beheerder
was een lekker dagje!

Veel verschillende nationaliteiten gezien :respect:

beetje jammer van de drukte bij mental theo en charly. De hele dag relatief rustig in de early (een gezellige drukte met genoeg ruimte). Hun moeten draaien en opeens echt ram vol. Hun zijn klaar met hun set en alles is weer verdwenen. Heb liever dat je dan gewoon helemaal weg blijft :D
Waarschuw beheerder
Over een half uurtje staan mijn foto's van Defqon op www.nongetjie.nl
Waarschuw beheerder
Alle ingrediënten waren er voor een geweldig feest: het weer was goed, de muziek was goed, strand (l), feestgangers die komen om te feesten en een goede organisatie van het feest (barren/eettenten, toiletten). Toch haalde deze editie het niet bij de andere twee edities die ik heb meegemaakt (de allereerste en 2008). De sfeer was gewoon niet op en top en daar kan q-dance niets aan doen. Je kan alle ingrediënten voor een goed feest bij elkaar stoppen maar dat garandeert nog niet een top feest. Het was het net niet. Hopen dat de volgende editie weer die top sfeer kan voortbrengen.
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker weertje, heb een mooi kleurtje gekregen! Verder was het feest toppie, !

Waarschuw beheerder
the sun was shining, the weather was great, DEFQON wat een feest!:kwijl:
heb net nog ff snel een kleine aftermix in mekaar gezet voor de liefhebbers!

the incredible elmo`s - Defqon`s after mix!

http://www.megaupload.com/?d=HGKOEI01

Zatox and Activator - oxygen medly with blue eyes
Project one - Rate Reducer
T.a.t.a.n.k.a. project - Dj`s life (extented mix)
Headhunterz and Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight
Technoboy - put some grace (get the grace mix)
Headhunterz and Wildstylez vs Noisecontrollers - Famous
Zenith and Zatox - can you feel it (Zatox version)
Tat and Zat - Skeleton
Headhunterz - the saifam mashup
Headhunterz - a new day
Tat and Zat - proud 2 be loud
Evil activities - nobody said it was easy
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SteeZ op zondag 14 juni 2009 om 15:44:
Hun moeten draaien en opeens echt ram vol.

Manu le malin draaide wel lekker al1 moest helaas groot gedeelte missen omdat ik de andere kwijt was :(
Waarschuw beheerder
Was een top feestje op een paar kleine minpuntjes na:

- Aankleding was matig in vergelijking met voorgaande jaren. Mainstage was veel kleiner dan bijvoorbeeld Defqon 2007. (massaal podium)
- Kleine vertraging tussen de voorste en achterste boxen bij mainstage. Dit zorgde voor een echo. (als je tussen beiden instond)
- Go Fast i.p.v. Red Bull en Pepsi i.p.v. Coca-Cola
- Drank en etensprijzen! €7,50 voor een baco en €5,00 voor een simpel broodje hotdog gaan echt te ver!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennis85 op zondag 14 juni 2009 om 16:26:
€7,50 voor een baco

betaal je toch ook als je een baco in de kroeg bestelt?

Waarschuw beheerder
ge-wel-dig!!
Waarschuw beheerder
In de meeste kroegen betaal je er geen €7,50 voor... Daarnaast krijg je dan tenminste wel een bacardi cola, in plaats van die voorgemixte troep!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Drank en etensprijzen! €7,50 voor een baco en €5,00 voor een simpel broodje hotdog gaan echt te ver!

Dat weet je gewoon bij feesten/festivals/concerten :-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Popeye op zondag 14 juni 2009 om 16:29:
betaal je toch ook als je een baco in de kroeg bestelt?

Hier 5,20 (Y)
Waarschuw beheerder
De main was inderdaad een tegenvaller, ook de sfeer was minder daar. Ik hoop dat die volgend jaar weer gewoon op zijn ouwe plekkie staat, meer ruimte en vooral een veel betere indeling. Aan beide kanten een bar en wc's naast de main. Nu moest je het bos in om een biertje te gaan halen bij een bar waar het gruwelijk druk was en de wc's waren veel te ver lopen, vooral op het laatst toen het echt druk werd bij de main. Gelukkig waren er genoeg struikjes ;)

Als ik de main zie moet ik toch telkens weer aan Loekie de leeuw denken en dat is geen plus punt...

De Blue was wel erg goed, niet te druk en het volume hakte er lekker in. In de Black vond ik het volume dan weer minder. Wel prachtig om te zien hoe Charly Lownoise en Mental Theo onverminderd populair blijven, de grey barstte bijna uit zijn voegen en damn wat was het daar heet als je midden in de tent stond.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoogtepunt van de dag!

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Krijg het kippenvel :woeptiedoe:

wat een opening :D
Waarschuw beheerder
wat een heerlijk nummer is dat zeg! Van wie is dat eigenlijk?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
020_Giñ0w_020: vriend van me verlore na dehand

waardering van de dag haha :roflol:

Waarschuw beheerder
Drank en etensprijzen! €7,50 voor een baco en €5,00 voor een simpel broodje hotdog gaan echt te ver!

echt waar??:P ik zou prijzen nieteens weten. heb gewoon muntjes gekocht en uitgegeven ..op prijzen let ik niet :P

Uitspraak van Dennis85 op zondag 14 juni 2009 om 16:33:
In de meeste kroegen betaal je er geen €7,50 voor... Daarnaast krijg je dan tenminste wel een bacardi cola, in plaats van die voorgemixte troep!

achjah het bier is ook evenementenbier (oftewel water met bier) maar boeiendd :P

Uitspraak van -TVB- op zondag 14 juni 2009 om 15:43:
Buzzfuzz en Panic die alles kapot draaien van neophye

tsjah dat komt door panic he ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wel vette openingsplaat zeg :|

Van wie is die plaat idd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wooody op zondag 14 juni 2009 om 14:46:
- Hele main deugde niet eigenlijk; Te druk(dus te klein) en de stage zelf vond ik ook niet spetterend..

zo te horen en te zien ben jij nog niet eerder bij defqon geweest, main was dit jaar bijna 2 keer zo groot als de andere jaren! dus de mainstage was echt geweldig groot, maarja er waren dit jaar nog meer kaarten beschikbaar, dus alsnog druk daar, zeker met headhunterz was het eigenlijk niet te doen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 juni 2009 om 17:28:

waardering van de dag haha

er is wel iemand overleden, las ik :jaja: dus als hij t zo bedoelt, is t niet grappig :no:
Waarschuw beheerder
waardering van de dag haha :roflol:

Vriend verliezen is nooit fijn, als er echt iemand is overleden...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pigmans op zondag 14 juni 2009 om 17:34:
zo te horen en te zien ben jij nog niet eerder bij defqon geweest, main was dit jaar bijna 2 keer zo groot als de andere jaren! dus de mainstage was echt geweldig groot, maarja er waren dit jaar nog meer kaarten beschikbaar, dus alsnog druk daar, zeker met headhunterz was het eigenlijk niet te doen!

hij was idd groter :P

Waarschuw beheerder
ALMERE - Gedurende het volledig uitverkochte Dancefeest Defqon op het Almeerder strand werden zaterdag 74 bezoekers gearresteerd. De meeste feestgangers werden aangehouden voor het gebruik of het voorhanden hebben van drugs. Zeven mannen werden aangehouden omdat ze illegaal binnenkwamen, vernielingen pleegden en op de vuist gingen met de beveiliging. Zij zijn ingesloten en in verzekering gesteld. De organisatie en de politie zijn tevreden over het verloop van het grote muziek- en dans evenement. De sfeer werd omschreven als goed en gezellig.

Met circa 40.000 bezoekers hield de politie toezicht op het evenemententerrein. Agenten in uniform en in burger hielden 15 mensen aan voor het voorhanden hebben van flinke hoeveelheden harddrugs zoals speed, XTC, GHB en cocaïne. De beveiling hield op het feestterrein tientallen bezoekers aan voor het gebruik van verdovende middelen. Alle aangehouden feestgangers werden overgedragen aan de politie waarna proces-verbaal werd opgemaakt. Door de aanwezigheid van het Openbaar Ministerie bij het evenement werd aan nagenoeg alle betrapte verdachten direct hun voorgestelde transactie of dagvaarding uitgereikt.

De leeftijd van de arrestanten varieerden van 18 tot 46 jaar. Rond 16.00 uur drong een groep van zeven mannen het omheinde terrein op. Zij vernielden een hek, beroofden enkele feeststandjes en toen ze door de beveiliging werden aangehouden kwam het tot een vechtpartij. De zeven verdachten zitten nog vast.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op zondag 14 juni 2009 om 17:34:
er is wel iemand overleden, las ik

waar zie je dat staan dan ? :|
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 juni 2009 om 17:41:
Rond 16.00 uur drong een groep van zeven mannen het omheinde terrein op. Zij vernielden een hek, beroofden enkele feeststandjes en toen ze door de beveiliging werden aangehouden kwam het tot een vechtpartij. De zeven verdachten zitten nog vast.

Dit heb ik nog nooit gehoord :lol:
:rot: q-merchandis zo populair!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NutteFrenkie op zondag 14 juni 2009 om 17:21:

Project One - Rate Reducer (Headhunterz Remix)
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij dacht dat ding in de lucht.. Ah Defqon.. ik moet schijnen. Wat een baggerweer afgelopen week en dan heb zaterdag zoiets. Echt als je daarnaast ook alle puntjes op de i zet dan kan je het feest niet anders beoordelen dan "Geweldig" !

DJ Ominous en DJ Sequence (h) Dat was tenminste early rave! Voor de rest huilen met de pet op.
Manu was ook wel weer lekker :)

Dana draaide top. Tha Playah draaide lekker. Nog zo'n set en hij wordt de 2e favoriete DJ die ik aanklik voor de nieuwe hardcore. Was ook wel weer lekker om Joop! weer horen te draaien :) Ik kon het niet laten om toch ff 30 minuten naar Mario Ranieri te luisteren. Tja over 2 weken hoor al genoeg (eigenlijk nooit genoeg) techno. Voor de rest was ik daar en hier en ergens en anders :)

alleen je moest een half uur bij de bar wachten voordat je pas wat kon bestellen dat moeten ze nog maar f verbeteren!

Hoe wil je dat oplossen omdat de grootste meuk enkel voor hun namen komen opdraven. Ja dan is de tent voller dan vol en is het heter dan heet en dan hebben meer mensen dorst en dan is het druk!

Uitspraak van R!etje :D op zondag 14 juni 2009 om 09:17:
Tering, dat was leip ja

Sfeer okai, maar goeie set :nee: Pandemonium 2006 waren ze stukken beter en draaide ze tenminste meer early hardcore.

Uitspraak van -TVB- op zondag 14 juni 2009 om 15:43:
Helaas ook Manu le Malin gemist.. iemand nog een filmpje? Welke plaaten draaide hij?

De held draaide zelfs Public Energy - three o' three. Okai veel te traag voor een afsluiter, maar laatste half uur was alleen maar knallen. Fuckin'Hostile 96, Aantal DOA's
- Go Fast i.p.v. Red Bull en Pepsi i.p.v. Coca-Cola
- Drank en etensprijzen! €7,50 voor een baco en €5,00 voor een simpel broodje hotdog gaan echt te ver!

Tja van het eerste begrijp ik het ook niet. Voor het tweede heb ik de hoop al opgegeven. Je ziet het en zal het op ieder feest en of festival meemaken! Echter als ik dit vergelijk met Thunderdome waarbij je de hamburger zelf met saus moet voorzien en geen sla te bekennen is. Dan vind ik het bij Defqon stukken beter. Een half mutntje voor een banaan. Genoeg keus qua eten, waarbij de Dönner en de Thai voor mij de aangename uitschieters zijn :)

Nog even over de aankleding. Ik heb veel meegemaakt, maar dit heeft Q-dance echt heel goed en mooi gedaan. De ene DJ boot was nog mooier dan de ander!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van peurple op zondag 14 juni 2009 om 17:45:
waar zie je dat staan dan ?

zijn opmerking zag ik vanochtend tussen de "korte waarderingen over het feest" En dat er iemand was overleden, hoorde ik op de radio, 23 jarige jongen, kwam van een strandfeest in almere (of festival in Almere, wee niet meer precies hoe die dat zei. Het was iig duidelijk dat om Defqon1 ging) en die was met de auto ergens tegen op gebotst op de snelweg.. Is ter plaatse overleden...

Uitspraak van :banana: bassie op zondag 14 juni 2009 om 17:47:
dit heb ik nog nooit gehood!

als die lui via t water kwamen heb ik ze wel gezien 8)achter de paars kwamen ze vandaan!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :banana: bassie op zondag 14 juni 2009 om 17:47:
q-merchandis zo populair!

wie weet.. maar bij die stands is juist contant geld aanwezig..
bij de etenskraampjes en de bars niet..

maar met 7 man wat wil je gaan doen tegen al die beveiliging :P

zonder kaartjes binne komen oke. maar als je dan kraampjes beroofd dan vraag je wel om die aandacht van beveiliging
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Erwin_1975 op zondag 14 juni 2009 om 17:50:
Dat was tenminste early rave! Voor de rest huilen met de pet op.
Manu was ook wel weer lekker

dat kan je wel stellen ja!
Noem de tent dan oldschool & early HC ipv ealry rave:)
Toen panic en Buzzfuzz Alles kapot van Neophyte draaide ben ik hard de grey uitgelopen, wat een bagger!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op zondag 14 juni 2009 om 17:51:
zijn opmerking zag ik vanochtend tussen de "korte waarderingen over het feest" En dat er iemand was overleden, hoorde ik op de radio, 23 jarige jongen, kwam van een strandfeest in almere (of festival in Almere, wee niet meer precies hoe die dat zei. Het was iig duidelijk dat om Defqon1 ging) en die was met de auto ergens tegen op gebotst op de snelweg.. Is ter plaatse overleden...

:( das minder..
had de wardering wel gelezen maar valt erg verschillend uitteleggen..

deze opmerking

waardering van de dag haha

echt diep triest :looser:

Waarschuw beheerder
donateur
Weer in 1 woord GE-WEL-DIG :respect:

Iets later dan gepland binnen :P maar we waren met een super groeppie :lief: en heb ook leuke mensen leren kennen :yes: :D

Grey :bounce: Ominous & Sequence was echt TOP! (Y)

Ik heb trouwens helemaal géén onenigheden gezien :O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Veel dezelfde nummer gehoord @ mainstage. Sfeer at mainstage was ook niet denderend. Teveel mensen die er heen gaan omdat ze vinden je dan "stoer" bent ofso. allemaal van die mensen die de hele dag passief om zich heen staan te kijken. blehh..! geef die kaartjes dan aan iemand die er echt van houd en los gaat

Early was rammen en het weertje was perfect, wel erg heet en zweten geblazen in sommige tenten!

hele dag zon en af en toe wolkje ervoor, prima!!

eind van de main was mooi maar erg druk en niet echte beukplaten :(

en @ dennis85 de prijzen van de consumpties. Logisch dat ze het zo duur maken je geef het geld dat je bij je hebt tog wel uit en als je de prijzen duurder maakt dan heb je minder consumpties voor het zelfde geld dus alleen maar kassa voor Qdance. en wat boeit het nou al geef je 100eu uit of 150eu... als je maar en topdag heb!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van peurple op zondag 14 juni 2009 om 17:58:
had de wardering wel gelezen maar valt erg verschillend uitteleggen..

jah precies..
Dus als het om verliezen in de trend van overlijden betekent..
Dan is die opmerking idd

Uitspraak van peurple op zondag 14 juni 2009 om 17:58:
echt diep triest :looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Leopitski op zondag 14 juni 2009 om 18:00:
en wat boeit het nou al geef je 100eu uit of 150eu... als je maar en topdag heb!

Je kan niet ervan uitgaan dat iedereen maar 50 eurries extra te besteden heeft :no: Dus die opmerking slaat nergens op!
Waarschuw beheerder
Silver stage was de shit!
Weer was super!
Erg gezellig gehad!

Kortom superfeest :bier:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Erwin_1975 op zondag 14 juni 2009 om 17:50:
Nog even over de aankleding. Ik heb veel meegemaakt, maar dit heeft Q-dance echt heel goed en mooi gedaan. De ene DJ boot was nog mooier dan de ander!

Dat vond ik nou ook, lees sommige posts dat de aankleding zo slecht was :| Ik had voor het eerst juist zoiets van wow (Y) Top gedaan.. Overal hadden ze wat moois van gemaakt.. Zelfs tot zandbeelden aan toe.. Wat wil je nog meer?
Mensen zijn nooit tevreden te krijgen.. Qdance organiseert tot in de puntjes een top feest.. Kunnen veel organisaties nog wat van leren.. Ze luisteren tenminste echt naar hun publiek :)

Waarschuw beheerder
lache

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 juni 2009 om 17:59:
Ik heb trouwens helemaal géén onenigheden gezien

Huh liep ik toen niet met jou? Met dat fruit halen toch.. Dat er een heel groepje beveiligers op van die jongens sprong? Toen trok ik je nog mee.. Geloof dat jij dat was hoor 8)
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 juni 2009 om 17:59:
Ominous & Sequence was echt TOP!

:bounce: :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op zondag 14 juni 2009 om 18:03:
jah precies..
Dus als het om verliezen in de trend van overlijden betekent..
Dan is die opmerking idd

maar als het gaat om kwijtraken maar dat die vriend nog leeft valt opmerking nog mee

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
welke idioot gaat dat nou als waardering zetten, boeie dat hij ze vriend is verloren, hoeft het feest toch nie godverdomme omlaag worden gehaalt:S
en die jonge had een hartaanval ofzo bullshit als je t mij vraagt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ElayZ op zondag 14 juni 2009 om 14:17:
- Heel verhaal-

beetje jammer dat er niet in staat: En wel jammer dat Stef er niet bij was O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :banana: bassie op zondag 14 juni 2009 om 18:04:
Je kan niet ervan uitgaan dat iedereen maar 50 eurries extra te besteden heeft Dus die opmerking slaat nergens op!

Hij bedoelt daarmee dat je van het feest moet genieten en dat het geld wat je daaraan kwijt bent niet meer om gaat.
Het is hetzelfde als je op vakantie gaat. Dan ben je ook meer geld kwijt dan wanneer je in Nederland blijft ;)

Uitspraak van -TVB- op zondag 14 juni 2009 om 17:57:
panic en Buzzfuzz

Ik ben letter en figuurlijk in slaap gevallen! Dat zegt al genoeg lijkt mij.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 juni 2009 om 18:15:
boeie dat hij ze vriend is verloren, hoeft het feest toch nie godverdomme omlaag worden gehaalt :s

:rot: Als hij behoefte heeft omdat dat daar neer te zetten mot hij toch weten :yes:
Waarschuw beheerder

is op zich toch ook elk jaar tzelfde?
defqon is een supervet feest alleen ga ik er denk ik niet meer heen omdat ik ervoor pas om voor mn pc te wachten tot je kaarten kan kopen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 juni 2009 om 18:15:
welke idioot gaat dat nou als waardering zetten, boeie dat hij ze vriend is verloren, hoeft het feest toch nie godverdomme omlaag worden gehaalt

Uitspraak van verwijderd op zondag 14 juni 2009 om 18:13:
maar als het gaat om kwijtraken maar dat die vriend nog leeft valt opmerking nog mee

nu valt ie dus tegen o:)

Waarschuw beheerder
op naar DefQon 2010 :cheer: za. 12 juni 2010 (Almere Strand)

Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op zondag 14 juni 2009 om 18:20:
nu valt ie dus tegen

:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kheb voornamelijk bij main gestaan--->

Pluspuntjes:

- super line-up en er werd super gedraaid
- geluid was snoeihard (Y)
- weertje was goed
- sfeer was toppie
- headhunterz heeft super gedraaid, die mag van mij vaker feestjes afsluiten :)
- de nieuwe plek van de main ook goed, kheb lekker op het strandje staan stampen... heeeerlijk

Minpuntje:

- mainstage was iets minder indrukwekkend dan vorig jaar

CONCLUSIE: SuperrrrrrrrrrrVetFeeeessieee, volgend jaar weer!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Partyfreak23 op zondag 14 juni 2009 om 16:32:
die mc in de hardcore.....:(

HELD :respect: RBD-jan :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ->jeffrey<- op zondag 14 juni 2009 om 18:30:
Proppie & Heady - Summer Of Hardstyle

Zo lkker nummer dat :D ik was er al naar opzoek.
Waarschuw beheerder
Wat maken de mensen zich hier druk over andere mensen die stil staan. Laat de mensen lekker zelf weten wat ze doen. Als ik zin heb om stil te staan blijf ik lekker stil staan. Heb ik zin om te hakken dan ga ik lekker hakken.

Hardstyle is toch kutmuziek waarop je niet fatsoenlijk uit je dak kunt gaan dus niet zo gek dat de halve main stilstaat.
Waarschuw beheerder
EVIL ACTIVITIES? Das gewoon een vraag. Ja of nee. Ik zeg JA!

Ik zeg nee.

Na Defqon ben ik echt van E.A. afgestapt. Vind hem een hele goede producer met hele vette nummers, maar op een feest achter de draaitafels vind ik dat hij er gewoon niks van bakt. Je staat 1 minuut te stampen, om vervolgens 5 minuten mee te staan schreeuwen, te zwaaien en te klappen. Het knalt gewoon niet door zoals bij Noize Suppressor, Mad Dog, Tommyknocker, Tha Playah, Nosferatu en zo nog vele anderen.

Daarnaast was dit mijn 1e keer Defqon, en als er volgend jaar weer een voorverkoop plaats vind ben ik er gewoon weer bij. Alleen de locatie vind ik te groot, en vooral als je door het zand moet lopen. Mja toch wel op en top gebeukt in de Black en kan me niet vergeven dat ik DaY-Már heb gemist ;(
Al mijn vrienden stonden bij de main, en door mijn gaarheid geen zin om helemaal terug te moeten lopen naar de Black.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van El Pirato op zondag 14 juni 2009 om 18:40:
DaY-Már heb gemist ;(

heb je aardig wat gemist :respect:
Hoe ze keer op keer herstelde van de nalatigheid van de apparatuur betuigt van grote klasse (f)
Waarschuw beheerder
Shit, gister was de EO Jongerendag en ik sta een beetje op zo'n duivels feest als Defqon... :nee:

Waarschuw beheerder
Alleen de locatie vind ik te groot, en vooral als je door het zand moet lopen.

en ze willen nog meer kaarten de verkoop in gooien ..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pigmans op zondag 14 juni 2009 om 17:34:

De main was idd super groot vergeleken met de voorgaande jaren.
Maar door het prachtige weer zullen ook meer mensen ervoor hebben gekozen om lekker buiten te staan.
Helaas kwam ik pas in de avond erachter dat de purple ook een open-air stage was, anders was ik daar wel eerder heen gegaan.

Uitspraak van ouwe shit! op zondag 14 juni 2009 om 17:16:
Krijg het kippenvel

wat een opening

Early hardstyle sound :d

Uitspraak van watcherob op zondag 14 juni 2009 om 16:41:
Als ik de main zie moet ik toch telkens weer aan Loekie de leeuw denken en dat is geen plus punt...

Ach het was wel vet/uniek. De mainstage van 2007 vond ik de vetste tot nu toe. Maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 juni 2009 om 18:12:
Huh liep ik toen niet met jou? Met dat fruit halen toch.. Dat er een heel groepje beveiligers op van die jongens sprong? Toen trok ik je nog mee.. Geloof dat jij dat was hoor

ohjaaaa... 8) dan was dat het enige... O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op zondag 14 juni 2009 om 18:20:
Uitspraak van :cheer: wappie boosdoener :cheer: op zondag 14 juni 2009 om 18:15:
welke idioot gaat dat nou als waardering zetten, boeie dat hij ze vriend is verloren, hoeft het feest toch nie godverdomme omlaag worden gehaalt

Uitspraak van FR Martjuh op zondag 14 juni 2009 om 18:13:

nu valt ie dus tegen

tjonge idioot het is toch een persoonlijke beoordeling, dat feest zou mij ook gestolen kunnen worden dan. :S ik kan me best voorstellen dat je ergens je ding moet zeggen om het beetje van je af te schrijven zeg maar en dat begint waarschijnliuk bij de waardering voor deze jongen, of begrijp ik nou de context helemaal verkeerd? ...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat een lekker feestje gister,pfff!!! Tijd vloog voorbij zeg! Alleen echt jammer van Day-mar bij Black, valt gewoon de stroom 6x uit ofzo:-s Toch respect dat ze is blijven doorknallen:respect: Heb gister nie zo veel hoeven lopen gelukkig, Black & Silver zaten mooi dichtbij elkaar:-D

Helden van de dag: Unexist, Tha Playah & Nosferatu:respect:

Till next year!!!
Waarschuw beheerder
Ik zeg nee.

Na Defqon ben ik echt van E.A. afgestapt. Vind hem een hele goede producer met hele vette nummers, maar op een feest achter de draaitafels vind ik dat hij er gewoon niks van bakt. Je staat 1 minuut te stampen, om vervolgens 5 minuten mee te staan schreeuwen, te zwaaien en te klappen. Het knalt gewoon niet door zoals bij Noize Suppressor, Mad Dog, Tommyknocker, Tha Playah, Nosferatu en zo nog vele anderen.

Daarnaast was dit mijn 1e keer Defqon, en als er volgend jaar weer een voorverkoop plaats vind ben ik er gewoon weer bij. Alleen de locatie vind ik te groot, en vooral als je door het zand moet lopen. Mja toch wel op en top gebeukt in de Black en kan me niet vergeven dat ik DaY-Már heb gemist ;(
Al mijn vrienden stonden bij de main, en door mijn gaarheid geen zin om helemaal terug te moeten lopen naar de Black.

Evil Activities ben ik al tijden beu. Altijd maar weer dezelfde nummers. Als je die man 1x per jaar ziet is het genoeg, hij draait toch altijd bijna 't zelfde.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 juni 2009 om 19:12:
ik kan me best voorstellen dat je ergens je ding moet zeggen om het beetje van je af te schrijven zeg maar en dat begint waarschijnliuk bij de waardering voor deze jongen, of begrijp ik nou de context helemaal verkeerd? ...

volgens mij begrijp je m wel goed (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 14 juni 2009 om 19:06:
Maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk.

Zekers en ik vond het wel een vette DJ-boot en ik heb er al een zooi gezien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Leopitski op zondag 14 juni 2009 om 18:00:
en @ dennis85 de prijzen van de consumpties. Logisch dat ze het zo duur maken je geef het geld dat je bij je hebt tog wel uit en als je de prijzen duurder maakt dan heb je minder consumpties voor het zelfde geld dus alleen maar kassa voor Qdance. en wat boeit het nou al geef je 100eu uit of 150eu... als je maar en topdag heb!

Dat het kassa is voor Q-Dance en De Wit Events kon ik je ook wel vertellen ;) En wat het nou boeit? Ik wil nog meer topdagen hebben in een jaar! :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennis85 op zondag 14 juni 2009 om 20:04:
Dat het kassa is voor Q-Dance en De Wit Events kon ik je ook wel vertellen En wat het nou boeit? Ik wil nog meer topdagen hebben in een jaar!

ach je uitgegeven geld word deels weer geinvesteerd in de feesten zelf dus dat komt in ider geval deels wel goed terecht! ;)

Waarschuw beheerder
en nu nog Q-Zonnebrand aan de merchandise toevoegen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: Sannieeeee :bounce: op zondag 14 juni 2009 om 18:22:
CONCLUSIE: SuperrrrrrrrrrrVetFeeeessieee, volgend jaar weer!

Kan het me hier helemaal in vinden!
Waarschuw beheerder
HET feest van het jaar dit! echt _o_ Q-dance _o_ wat een geweldig weer en wat een geweldige sfeer :D bij de main was de sfeer niet zo goed als in black of blue maar grey sloeg voor mij echt alles wat een heerlijke setjes heb ik daar gehoord :D niet veel bij de main gestaan puur omdat het daar zo druk was bij het drinken dat het gewoon te lang duurde en de sfeer er minder goed was dan bij de blue...

maar ik heb echt de dag van mijn leven gehad :D

Waarschuw beheerder
Bier
Zon
Goeie muziek
veel bezoekers

Het ware DefQon gevoel!!

Waarschuw beheerder
je vergeet er nog een,deze :

:lijn:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op zondag 14 juni 2009 om 18:51:
Shit, gister was de EO Jongerendag en ik sta een beetje op zo'n duivels feest als Defqon...

echt he :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 juni 2009 om 20:59:
je vergeet er nog een,deze :

:coke: en :xtc:
Waarschuw beheerder
donateur
en deze: :mixje:

Waarschuw beheerder
en als after nog een :smoke:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 juni 2009 om 20:20:
Q-Zonnebrand

Zou voor sommige mensen wel handig zijn ja. ZAg me toch een paar roodhoofden rond lopen :lol:
Had gelukkig zelf meegenomen.
Waarschuw beheerder
er komt dit jaar nog een defqon1.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *Andre®* op zondag 14 juni 2009 om 21:30:

stukje vliegen.. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
haha.. ja, mensen die helemaal rood aangekoekt bij de EHBO stonden met hun hoofd en gezicht helemaal onder de zonnebrand... geen gezicht :lol:

of zo'n dikke gast met een enorm rood hoofd en had blijkbaar de hele dag z'n zonnebril opgehad en tegen de avond weer afgedaan, mooi... die contouren van een zonnebril op je porum 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Querina op zondag 14 juni 2009 om 21:15:
en deze:

Uitspraak van verwijderd op zondag 14 juni 2009 om 21:20:
en als after nog een

oke oke oke

:coke:
:xtc:
:bier:
:cocktail:
:smoke:
:banana:
:bounce:

HET DefQon gevoel :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *Andre®* op zondag 14 juni 2009 om 21:30:

Alleen een stukje verderop
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Voor de mensen die hem nog niet hadden gezien:
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn jaarlijkse bijdrage:

[img width=1024 height=40 cacheid=000231a6000526d13a21b8c11a028423a0]https://album.partyflock.nl/67085024.jpg[/img]

Past hier allemaal niet op, maar hier staat hij 14 keer groter: http://www.dennisvandenbroek.nl/DefQon_1_Almere_strand_2009.html

Aan de rechterkant zie je een open boot, daar zit het vuurwerk in :)

Morgen aan de slag met de foto's die ik heb gemaakt toen het wat donkerder werd + vuurwerk :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geweldige dag gehad, super vermaakt! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DennisvandenBroek.nl op zondag 14 juni 2009 om 22:12:
Mijn jaarlijkse bijdrage:

:respect: voor die bijdrage . ziet er super uit
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
partysan.net... 680 foto's door zitten kijken heeft die beunhaas die van ons er niet op gezet :dood:
Waarschuw beheerder
ik wil terug...

Organisatie was perfect! Eindelijk weer eens een goede set gehoord van dana en brennan heart!

1 puntje kritiek... Headhunterz mag nooit meer afsluiten als je het mij vraagt... tempo was veels te laag en 3 plaatjes hardcore had heus geen kwaad gekunt... waarom op de main alleen maar hs indelen als je al een hs tent hebt? Je merkte duidelijk dat de alpha twins kwa tempo erug terughoudend gedraait hebben... anders kon headhunterz zijn draaiorgelhitjes niet meer draaien... een goede dj zou zich kunnen redden in dat soort situaties...

Al moet ik zeggen dat hij wel orgineel gekozen is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charles du Fap op zondag 14 juni 2009 om 22:43:
ik wil terug...

Organisatie was perfect! Eindelijk weer eens een goede set gehoord van dana en brennan heart!

1 puntje kritiek... Headhunterz mag nooit meer afsluiten als je het mij vraagt... tempo was veels te laag en 3 plaatjes hardcore had heus geen kwaad gekunt... waarom op de main alleen maar hs indelen als je al een hs tent hebt? Je merkte duidelijk dat de alpha twins kwa tempo erug terughoudend gedraait hebben... anders kon headhunterz zijn draaiorgelhitjes niet meer draaien... een goede dj zou zich kunnen redden in dat soort situaties...

Al moet ik zeggen dat hij wel orgineel gekozen is.

je had kunnen verwachten al wou je een fatsoenlijke afsluit set qua hardstyle dat je naar blauw had moeten gaan :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charles du Fap op zondag 14 juni 2009 om 22:43:
waarom op de main alleen maar hs indelen als je al een hs tent hebt?

opzich zou op main niet alleen hardstyle moete langskomen maar ook hardcore idd want het is een Hardere stylen stage en niet een hardstyle stage

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NutteFrenkie op zondag 14 juni 2009 om 17:21:

compleet gejat van dj zenith -scream
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Maximaal respect voor het publiek weer! Dat heeft mij in ieder geval weer een onvergetelijke dag opgeleverd. :yes: Heel erg van de sfeer en gezelligheid genoten tijdens de set. :respect:

Heerlijk weer ook weer trouwens. Wat goed verbrande mensen zien rondlopen. :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 juni 2009 om 22:48:
opzich zou op main niet alleen hardstyle moete langskomen maar ook hardcore idd want het is een Hardere stylen stage en niet een hardstyle stage

Punt is dat pas om 22.00 de laser pas aan kunnen omdat het dan pas donker is, en het vuurwerk wordt afgestoken... het hoogte punt van de hele dag. Dan willen ze hardstyle draaien... een hc dj boeken is dus not done...

Mijn oplosing, laat bv noisecontrollers afsluiten, de gooit aan het eind ook nog wel een plaatje erop van zijn alias kasparov, heerlijke mainstream platen, en het is orgineel en toch een grote naam.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Van de kaart B)
[img width=1024 height=576]http://94.100.114.49/613800001-613850000/613841601-613841700/613841616_OCow.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op zondag 14 juni 2009 om 19:31:
Uitspraak van [GPT]BoriZ op zondag 14 juni 2009 om 19:12:
ik kan me best voorstellen dat je ergens je ding moet zeggen om het beetje van je af te schrijven zeg maar en dat begint waarschijnliuk bij de waardering voor deze jongen, of begrijp ik nou de context helemaal verkeerd? ...

volgens mij begrijp je m wel goed

jah welke mogool gaat dat nou bij waardering zette fck die gast dat ie ze vriend kwijt is t blijft een leip feest

020_Giñ0w_020 ben me vriend naderhand kwijtgeraakt

NERD:loser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 juni 2009 om 23:25:
jah welke mogool gaat dat nou bij waardering zette fck die gast dat ie ze vriend kwijt is t blijft een leip feest

020_giñ0w_020 ben me vriend naderhand kwijtgeraakt

NERD

wat ben jij een gevoelloos monster :looser:
Waarschuw beheerder

Stel je niet aan, kijken hoe jij een feest beoordeeld als jij een vriend of kennis verliest.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reez op zondag 14 juni 2009 om 23:23:
Van de kaart

Hehe die gast zag ik ook, liep langs m en voordat ik m passeerde zag je m zo bellen en langzaam omvallen met die teddybeer (Waar kwamen die dingen eigenlijk vandaan? Zag er meer mensen mee lopen.)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 juni 2009 om 22:52:
compleet gejat van dj zenith -scream

Juust, jammer.. maar wat een klappertje :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 juni 2009 om 22:48:

Ehm... Ik vind dat niet echt gepast. Daarnaast vind ik Defqon meer een hardstyle gebasseerde festival en hoor je gewoon een goede afsluiter te hebben in de main. Nu was iik niet tijdens de afluiter. De één vond het een goede afsluiter en de ander niet. Je kan niet altijd iedereen aan je hand hebben, maar denk wel dat ze op dat tijdstip beter een andere DJ of DJ's neer konden zetten. Naar mijn mening kan dat nog steeds op de Hardstyle manier en dan niet gelijk naar de hardcore.

De gemiddelde dagjesmens wat daar was houdt daar gewoon niet van en daar moet je gewoon rekening mee houden. Wil je hardcore.. dan ga je maar naar de zwarte of grijze tent ;)
Waarschuw beheerder
FOTOS DEFQON.1 / GERMANY / Part TWO & Part THREE ONLINE! check=> http://www.hardmusic-community.de/index.php?option=com_joomgallery&func=viewcategory&catid=65&Itemid=59
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op zondag 14 juni 2009 om 23:57:
Begreep eigenlijk niet goed hoe dat op een rechte weg kon gebeuren zo

flink van het pad :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MAQ op maandag 15 juni 2009 om 00:07:
flink van het pad

was wel mijn eerste gedachte :lol: maarja, kan niet oordelen als ik geen feiten ken :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij is het dodelijke ongeluk als ik het goed herinner bij de afslag bij het strand gebeurd, er was een kop staart botsing en hier is iemand uit de auto geslingerd.

Toen ter hoogte van Houten??? was de snelweg afgezet omdat er paar autos tegen elkaar hadden gezeten maar hier was niks meer te zien als 1 kapot wiel en wat blikschade.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bonaparte op maandag 15 juni 2009 om 00:08:
was wel mijn eerste gedachte maarja, kan niet oordelen als ik geen feiten ken

Nee idd, voor hetzelfde geld was die gozer die reed gewoon nuchter.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
polo had linksvoor schade en de passat rechterzijkant :yes: leek me niet echt een ongeluk waarbij doden zijn gevallen, maar kan het mis hebben :yes: Wat ik me het meest afvroeg is hoe je dat voor elkaar krijgt op een rechte weg waar het niet eens zo heel druk is :/
Waarschuw beheerder
Van de kaart

haha die heb ik ook nog zien liggen toen we er langs liepen dacht al die is nie wijs!!!
Werkzaam bij Geniet
Waarschuw beheerder
voor mij mag er elk weekend defqon zijn _O_
Waarschuw beheerder
Van de kaart

en dan naderhand nog kunnen zeggen dat je een geweldig feest hebt gehad
Waarschuw beheerder
Wie waren trouwens die 2 mc's in de Black?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PartyStartert :facepalm: op zondag 14 juni 2009 om 14:44:
Ook eens met dit, wat een kutsfeer op de main

Heb je toch echt op de verkeerde plaats gestaan kerel...
T ging goed los, en helemaal de laatste 2 uurtjes!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van El Pirato op maandag 15 juni 2009 om 01:13:
Wie waren trouwens die 2 mc's in de Black?

die ene was die pipo van THC :roflol: wat een kneus is dat zeg :x
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van djglacius op zondag 14 juni 2009 om 12:55:
volgens mij is hier iemand stikjaloers hahaha

Nee dat valt reuze mee.
Ik ben vrij kritisch wat feesten betreft
dit is niet mijn type feest. ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op zondag 14 juni 2009 om 22:53:
Maximaal respect voor het publiek weer! Dat heeft mij in ieder geval weer een onvergetelijke dag opgeleverd. Heel erg van de sfeer en gezelligheid genoten tijdens de set.

Prima set weer :D volgens mij kunnen jullie ook beter jullie "ei" kwijt als jullie later draaien of niet??
voor de rest Yves de Ruyter en Franky Jones, TOA en Peaky Pounder erg lekker gedraait :)
Manu ook een zeer goede duistere set alleen iets te traag begin naar mijn mening.
Al met al zeer kostelijk vermaakt :D
Waarschuw beheerder
Prima feestje weer (Y). DBSTF, Noisecontrollers en Donkey's vond ik het lekkerst draaien...
Headhunterz sloot lekker af maar vond te veel rustmomentjes in zn set zitten, daarnaast had ie ook best wat harder gemogen (en dan hoeft t geen hardcore te zijn). Eindshow zeer dik :respect:
Alles weer prima geregeld, alleen 2 uur erover gedaan om de parkeerplaats af te komen!!! En daarna als 3e in rij voor een ongeluk staan wachten:/, maar t was gezellig op de snelweg :)
Waarschuw beheerder
ZOW :\

Toen was het weer maandag :nocheer:

Wat een feestje weer mensen

:respect: DBSTF / NOISECONTROLLERS / DONKEYROLLERZ / FRONTLINER / PROPHET & HEADHUNTERZ :respect:

De dag ging in een flits voorbij

toen we eindelijk binnen waren en ons eerste :bier: dronken leek het wel alsof we minuten later
al aan het afsluiten bij de HEADHUNTERZ

Lekkere plaatjes gehoord en wat een geluid in de Blue :kwijl:
Waarschuw beheerder

Tering wat is jouw probleem in godsnaam. Jij bent echt niet goed bij je paasei. Boek een zomervakantie naar het Pieter Baan-Centrum ofzo.
Waarschuw beheerder
donateur
ooooohw :lief: ik ben verliefd op Defqon :jaja:
ik heb er nog geen een gemist, beetje traditie geworden :D
wat een heerlijk weer zeg! jammer dat de zonnebrand overal al uitverkocht was om 3 uur ofzo 8)
het enige nadeel: erg ver lopen! gelukkig had ik mijn skippybal B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Erwin_1975 op maandag 15 juni 2009 om 09:34:
Ik wil terug

Ja zeg dat wel, zeker als ik die cd's aan het luisteren ben :)

Waarschuw beheerder
Defqon :respect: Goed geregeld met entree, de wc's, het eten en de barren...
Wat een dag!!! En dat zonnetje...Heerlijk.

De muziek in de oldschool GE-WEL-DIG!!
Main was een beetje tam.. hing naar mijn idee ook niet echt sfeer :/
Afsluiting gemist, kon niet meer..we worden ook een dagje ouder ;)

Alleen... Heeft iemand van de meiden ook de potloodventer gezien bij de wc's vlakbij Orange??? Hij zat zichzelf af te rukken in de plee met de deur op een kier.
Wat een debiel :loser: Mn vriendin heeft aardig last van hem gehad.. vragen of ze een filmpje wou maken van hem en zn piemel! En daarna ging hij een toilet deur zwaffelen..Doe normaal :NO:
We hebben het gemeld bij de beveiliging, die vroegen aan onze vrienden of zij er niet even heen wilde gaan, want ze waren op dat moment met niet genoeg mensen..
Ik hoop dat ze later hem alsnog gepakt hebben en even goed onder de koude douche hebben gezet!!!
Hoe erg kan je van het pad af zijn... :NO::NO:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :facepalm: op maandag 15 juni 2009 om 06:58:
die ene was die pipo van THC wat een kneus is dat zeg

Zegt er 1 wat :looser:

Wat een dag :respect: het weer :respect: de aankleding :respect: alles gewoon.. wat een topdag!

en dan die afsluiter bij de main :kwijl:

al met al geslaagde defqon 2009
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 09:38:
Heeft iemand van de meiden ook de potloodventer gezien bij de wc's vlakbij Orange??? Hij zat zichzelf af te rukken in de plee met de deur op een kier.
Wat een debiel Mn vriendin heeft aardig last van hem gehad.. vragen of ze een filmpje wou maken van hem en zn piemel! En daarna ging hij een toilet deur zwaffelen..Doe normaal

:| wtf

Waarschuw beheerder
Wat een geweldig feest weer. :respect:

Sequence & Ominous, het weer, de muziek, de mensen. :respect: :respect: :respect: :respect:

Nu weer een jaar wachten. :cry:
Waarschuw beheerder
Wat een geweldig feest weer!!
Kan eigenlijk niet wachten tot volgend jaar, zal wel moeten helaas :(.

En wat een weer zeg! Hoe krijgen ze het toch iedere keer voor elkaar die dag (L)
Waarschuw beheerder
Hij zat zichzelf af te rukken in de plee met de deur op een kier.

Idd beetje vaag, heel die dixie stond te schudden.. Dacht eerst dat t aan mij lag, maar was dus niet de enige die t zag :/ Aardig ziek...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 15 juni 2009 om 00:15:
4 en 5: eigen filmpjes van de bleu en purple

Waar staan de filmpjes dan lieve Thijs?

Ik ben nog steeds op een 'Oh wat was Defqon leuk' wolk. Al ben ik wel iets chagerijniger O:)(Jeweetwel bijna dinsdag ;P).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 09:54:
Nu weer een jaar wachten.

Volgend jaar zeker weer :yes: (Y)
Waarschuw beheerder
Defqon is gewoon jaar na jaar.. na jaar, in een woord geweldig! En gewoon top dat uiteindelijk mn lieve schat toch nog mee kon. Vrijdagavond nog 'n kaartje voor 'm gekocht voor 60 euro, super (Y) :D

Defqon (L)
Waarschuw beheerder
het was weer heerlijk :cheer:

Zo ongeveer de hele dag id silver gestaan, TOA, hellfish en dj producer :respect:
Daarna afgesloten id grey, maar toen kreeg ik me benen onmogelijk meer omhoog en was ik het gevoel in mijn tenen al zo'n 2 uur kwijt :lol:

Forever young op het allerlaatst zorgde wel even voor een kippenvel momentje (l)
Waarschuw beheerder
Echt een heerlijk geestje!!!

Heerlijk weer, heerlijk gelui, heerlijl sfeertje en heerlijke setjes.

De helden van de dag zijn voor mij:
Met stip op 1..DONKEYROLLERS

daarna, NOIZE SUPPRESSOR, NOSFERATU en HEADHUNTERZ als aflsuiter was ook niet verkeerd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mevr. Moon op maandag 15 juni 2009 om 10:23:
Ik ben nog steeds op een 'Oh wat was Defqon leuk' wolk. Al ben ik wel iets chagerijniger (Jeweetwel bijna dinsdag ).

Volgens mij zijn er heel wat mensen die niet zo vrolijk zijn deze dinsdag :p
Waarschuw beheerder
Goed geregeld met entree, de wc's, het eten en de barren...

Vond de barren en wc´s beter geregeld vorig jaar.. Nou moest je echt lang wachten op drinken en om naar de wc te gaan moest je heel het veld af naar achter. Aardig kut, als je zowat vooraan staat :(
Voor de rest superfeest gehad :D
Waarschuw beheerder
heerlijk feest! de dag ging ook zo snel voorbij :s
van mij mag defqon net zolang duren als q-base.
Waarschuw beheerder
nice!
Alleen hoe kunnen het er 60000 zijn als er maar 43000 kaarten verkocht waren?:O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van #81 -[D.K]- op maandag 15 juni 2009 om 11:03:
Volgens mij zijn er heel wat mensen die niet zo vrolijk zijn deze dinsdag

Nee, ik denk het ook niet :lol:.

Ik heb wel gewoon hoofdpijn al sinds zaterdagnacht en het blijft maar kloten :/.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jornos op maandag 15 juni 2009 om 10:21:
Idd beetje vaag, heel die dixie stond te schudden.. Dacht eerst dat t aan mij lag, maar was dus niet de enige die t zag Aardig ziek...

moet allemaal niet gekker worden :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :facepalm: op maandag 15 juni 2009 om 09:45:
Uitspraak van Chantal o:) op maandag 15 juni 2009 om 09:38:
Heeft iemand van de meiden ook de potloodventer gezien bij de wc's vlakbij Orange??? Hij zat zichzelf af te rukken in de plee met de deur op een kier.
Wat een debiel Mn vriendin heeft aardig last van hem gehad.. vragen of ze een filmpje wou maken van hem en zn piemel! En daarna ging hij een toilet deur zwaffelen..Doe normaal

wtf

Het moet niet gekker worden idd.

Uitspraak van stardust (k) op maandag 15 juni 2009 om 11:13:
van mij mag defqon net zolang duren als q-base.

Jij bent gek! Dan mis ik Mystery Land en Awakenings! :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Erwin_1975 op maandag 15 juni 2009 om 11:40:
Het moet niet gekker worden idd.

Ik dacht inderdaad in al die jaren alles wel gezien te hebben.. maar dit was wel het meest bizarre in 12 jaar feesten.. :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jornos op maandag 15 juni 2009 om 10:21:
Idd beetje vaag, heel die dixie stond te schudden.. Dacht eerst dat t aan mij lag, maar was dus niet de enige die t zag Aardig ziek

Gatverdamme, dan had ik toch echt even de beveiliging erbij geroepen om die gast eruit te schoppen..

EDIT:
We hebben het gemeld bij de beveiliging, die vroegen aan onze vrienden of zij er niet even heen wilde gaan, want ze waren op dat moment met niet genoeg mensen..

Lekkere Security :\
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 15 juni 2009 om 00:16:
polo had linksvoor schade en de passat rechterzijkant leek me niet echt een ongeluk waarbij doden zijn gevallen, maar kan het mis hebben Wat ik me het meest afvroeg is hoe je dat voor elkaar krijgt op een rechte weg waar het niet eens zo heel druk is

Nou daar kan ik je wel antwoord op geven want heb het ongeluk zien gebeuren. Als je helemaal van de kaart in een VW polo stapt, vervolgens met ongeveer 190 km over de snelweg rijd is vragen om problemen!
Dit is niet het dodelijke ongeluk want de mensen stapte hierna uit de auto.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djee(K) op maandag 15 juni 2009 om 11:49:
Als je helemaal van de kaart in een VW polo stapt, vervolgens met ongeveer 190 km over de snelweg rijd is vragen om problemen!

Gelukkig zijn er altijd mensen die "naar de klote" de auto instappen :X
Waarschuw beheerder
(y)

aardig bruin ook B)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Djee(K) op maandag 15 juni 2009 om 11:49:
Nou daar kan ik je wel antwoord op geven want heb het ongeluk zien gebeuren. Als je helemaal van de kaart in een VW polo stapt, vervolgens met ongeveer 190 km over de snelweg rijd is vragen om problemen!
Dit is niet het dodelijke ongeluk want de mensen stapte hierna uit de auto.

Klopt, dat dodelijke ongeluk was meteen bij de afslag almere strand gebeurd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<:Ballie:>> op maandag 15 juni 2009 om 01:30:
Heb je toch echt op de verkeerde plaats gestaan kerel...
T ging goed los, en helemaal de laatste 2 uurtjes!

Vooraan midden en links. Het was gewoon matig in vergelijking met de rest van de area's maar ach wat boeit het.
Geweldige dag gehad _O_ .
Waarschuw beheerder
hier nog een zooitje live sets...

http://www.musicincontrol.nl/index.php/tag/defqon-1-2009/

Waarschuw beheerder
Alleen... Heeft iemand van de meiden ook de potloodventer gezien bij de wc's vlakbij Orange??? Hij zat zichzelf af te rukken in de plee met de deur op een kier.
Wat een debiel :loser: Mn vriendin heeft aardig last van hem gehad.. vragen of ze een filmpje wou maken van hem en zn piemel! En daarna ging hij een toilet deur zwaffelen..Doe normaal :NO:
Ik hoop dat ze later hem alsnog gepakt hebben en even goed onder de koude douche hebben gezet!!!
Hoe erg kan je van het pad af zijn... :NO::NO:

volgens mij weet ik wie je bedoeld, die gozer spoorde echt niet idd! :|

maar goed, ik heb een heerlijk dagje gehad, grappig wat voor types je allemaal voor bij ziet komen 8)
heerlijk weer, leuk gezelschap en lekkere muziek!
(Y) :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 11:58:
Klopt, dat dodelijke ongeluk was meteen bij de afslag almere strand gebeurd.

????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 12:24:
Mn vriendin heeft aardig last van hem gehad.. vragen of ze een filmpje wou maken van hem en zn piemel! En daarna ging hij een toilet deur zwaffelen..Doe normaal :NO:

:lol:! Dat meen je niet 8).
Waarschuw beheerder
The new Track ” The Summer of Hardstyle” is missing it was at the Beginning of the Headhunterz Set
Waarschuw beheerder
ik lees op internet en in de krant helemaal niks over een dodelijk ongeluk :/ tot dan blijven het speculaties naar mijn mening..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 11:45:
Ik dacht inderdaad in al die jaren alles wel gezien te hebben.. maar dit was wel het meest bizarre in 12 jaar feesten..

Als ik et gezien had kwam die bij mij ook zeker in de top 3 !!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Loesjah op maandag 15 juni 2009 om 12:28:
ik lees op internet en in de krant helemaal niks over een dodelijk ongeluk tot dan blijven het speculaties naar mijn mening..

sluit me hierbij aan ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Loesjah op maandag 15 juni 2009 om 12:28:
ik lees op internet en in de krant helemaal niks over een dodelijk ongeluk tot dan blijven het speculaties naar mijn mening..

Als je pf moet geloven valt er op elk feest wat er gegeven word een dodelijk slachtoffer ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sweettommy22 op maandag 15 juni 2009 om 12:26:
The new Track ” The Summer of Hardstyle” is missing it was at the Beginning of the Headhunterz Set

Idd!Jammer want ik luister nu is naar het setje en dat is denk ik de vetste plaat uit heel ze set
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van º²º Miss Dynamite *** op maandag 15 juni 2009 om 12:32:
sluit me hierbij aan

Ik kan ook niks vinden, maar misschien willen de instanties iets meer weten voordat ze het aan het publiek vrijgeven. Enige die ik ken en het mogelijk de waarheid weet of kan achterhalen zie ik nog niet online. Anyhow bij dood door eigen schuld heb ik geen medeleiden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mevr. Moon op maandag 15 juni 2009 om 10:23:
Waar staan de filmpjes dan lieve Thijs?

op de pc hier thuis.
Ik ga ze niet op yoube zetten, mijn camera laat het steeds meer afweten. Hij filmt steeds vaker onscherp, als er maar een lichtflits te zien is staat hij al uit de focus en ik kan die instelling niet veranderen zodat hij dat compenseerd.
Waarschuw beheerder
Topdag! Q heeft het weer perfect geörganiseerd, alhoewel het weer ook zeker meehielp aan de perfecte sfeer :respect:. Topsets gehoord, vooral in Blue, daar was het echt geweldig goed vertoeven, wat een geluid zeg!

Afstanden tussen de stages waren wel redelijk groot, maar ach...

Helden: Pitcher, Isaac, Dana, Donkey Rollers, Frontliner, Tat & Zat (wat een afsluiter...). Wat ben ik overigens blij met Dv8 in Blue, heldige vent :D.
Waarschuw beheerder
http://www.112-almere.nl/news.php

Uitspraak van Erwin_1975 op maandag 15 juni 2009 om 12:37:
Ik kan ook niks vinden, maar misschien willen de instanties iets meer weten voordat ze het aan het publiek vrijgeven. Enige die ik ken en het mogelijk de waarheid weet of kan achterhalen zie ik nog niet online. Anyhow bij dood door eigen schuld heb ik geen medeleiden.

anders had het zeker bij die link gestaan.

Waarschuw beheerder
donateur
Aardige kut kwaliteit van die livesets overal!
En die van Charly & Theo staat nergens tussen :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 15 juni 2009 om 12:48:
En die van Charly & Theo staat nergens tussen

alsof die zo goed was :S

met al die kuthitjes achter elkaar :dood:

slechtse set wat ik gehoord heb

anyway, voor de liefhebber (y)
--------------------------------------------------------------------------------

Live sets Dana @ Defqon.1 2009

Live sets Kamui @ DefQon.1 2009

Live sets Charlie & Nazz @ DefQon.1 2009

Live sets The Pitcher @ DefQon.1 2009

Live sets Fausto @ DefQon.1 2009

Live sets Ido Ophir & Jan Liefhebber @ DefQon.1 2009

Live sets Lisa Lashes @ DefQon.1 2009

Live sets Coone @ DefQon.1 2009

Live sets Mad Dog & Anime @ DefQon.1 2009

Live sets Randy Katana @ DefQon.1 2009

Live sets Surgeon @ DefQon.1 2009

Live sets Noisecontrollers @ DefQon.1 2009

Live sets Luna @ DefQon.1 2009

Live sets Noize Supressor @ DefQon.1 2009

Live sets Louk @ DefQon.1 2009

Live sets KillSwitch & Reset @ DefQon.1 2009

Live sets The Prophet @ Defqon.1 2009

Live sets Noize Supressor @ DefQon.1 2009

Live sets Alpha Twins @ Defqon.1 2009

Live sets Wildstylez @ Defqon.1 2009

Live sets Endymion @ Defqon.1 2009

Live sets Headhunterz @ Defqon.1 2009

Live sets Donkey Rollers @ Defqon.1 2009

Protected Message:
http://livesets4you.com/modules/wfdownloads/singlefile.php?cid=27
http://livesets4you.com/modules/wfdownloads/singlefile.php?cid=14
http://livesets4you.com/modules/wfdownloads/singlefile.php?cid=1
http://livesets4you.com/modules/wfdownloads/singlefile.php?cid=6
http://livesets4you.com/modules/wfdownloads/singlefile.php?cid=2
http://livesets4you.com/modules/wfdownloads/singlefile.php?cid=6
http://livesets4you.com/modules/wfdownloads/singlefile.php?cid=7
http://livesets4you.com/modules/wfdownloads/singlefile.php?cid=9
Waarschuw beheerder
Mijn helden van de avond waren Sequence & Omnius _O_ topset! Jammer dat deze op zich laat wachten..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op maandag 15 juni 2009 om 12:51:
met al die kuthitjes achter elkaar

Wtf had je dan verwacht van MT en CL? Die hitjes zijn juist de reden dat mensen daarnaartoe gaan ..
Waarschuw beheerder
donateur
alsof die zo goed was

Hey een medestander :)

Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369, 75631}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kenjy op maandag 15 juni 2009 om 12:53:
Omnius _O_

Wie? :D

Maar thanks man! :) Publiek was ook helemaal top! _O_

Jammer dat deze op zich laat wachten..

Vraag me af of hij uberhaupt vrijkomt. We zullen zien. :)
Waarschuw beheerder
Hm, vond het geluid op main tegenvallen, show was ook niet alles, voor de rest wel een leuke dag gehad :p
Waarschuw beheerder
Mijn helden van de avond waren Sequence & Omnius

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 09:54:
Sequence & Ominous,

hier met die set:D:jaja:
Waarschuw beheerder
alsof die zo goed was

Heerlijk al die KUThitjes :respect:

maareuh, KUT=toch lekker :p
Waarschuw beheerder
Wat een geweldig feest!!
Heb gewoon heimwee en luisteren naar de sets maakt t verlangen terug alleen maar groter!:P
Beter begin niet kunnen hebben van Feestzomer 2009!!!

Uitspraak van dr macabre op maandag 15 juni 2009 om 12:29:
Ik dacht inderdaad in al die jaren alles wel gezien te hebben.. maar dit was wel het meest bizarre in 12 jaar feesten..

Als ik et gezien had kwam die bij mij ook zeker in de top 3 !!!!

En wat zijn die andere 2 dan:P?
Waarschuw beheerder
alsof die zo goed was

heb ze in totaal 2 keer een speedcity mix horen draaien dan zijn ze wel op hun best (y)
maar had al wel verwacht dat ze dat zo deden dus ben toen maar gaan wandelen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcell. op maandag 15 juni 2009 om 12:56:

Wtf had je dan verwacht van MT en CL? Die hitjes zijn juist de reden dat mensen daarnaartoe gaan ..

had wat beters verwacht dan deze drama :/
geen overloop nix, maar kijken hoe ze zoveel mogelijk hitjes binnen een set eruit kan persen.

wist gelijk weer waarom ik ze uitgekotst had 13 jaar geleden.. :s

gek genoeg kan 1 van hun het wel, charly laaggeluid..die heeft me weleens positief verbaasd met een normale dikke set.

mental theo denkt alleen maar aan zn eigen populariteit en zn doekoes,voegt nix toe aan de scene, heeft succes gehad vroeger en teert daar nog steeds op..

vandeweek waren ze, paul, darkraver bij de wereld draait door, liep hij ook al zo populair te doen alsof hij onderdeel nog steeds is van de scene, ga toch weg..

hij is commercieel (waar ik zakelijk gezien hem geen ongelijk in geef) gegaan met zn tmf gedoe,
lekker jonge onzekere meisjes van 15 voor schut zetten op tv met zn zielige gedoe

stoer man:s

Had hem graag een keer tegen komen met zn tv ploegje, lijkt me heerlijk de zaken eens om te draaien (y)

Uitspraak van Erwin_1975 op maandag 15 juni 2009 om 12:58:
Hey een medestander

:)
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 13:05:
Wie?

was een lekkere set gast(y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van #81 -[D.K]- op maandag 15 juni 2009 om 13:09:
maareuh, KUT=toch lekker

KUT kan ook wel eens dienen als afkorting voor "Kwalitatief Uitermate Teleurstellend..."
Waarschuw beheerder
en dat was het dan ook (n)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op maandag 15 juni 2009 om 13:18:
geen overloop nix, maar kijken hoe ze zoveel mogelijk hitjes binnen een set eruit kan persen.

Daar zou ik me zelf ook aan irriteren. Was er zelf niet bij, heb wel gezien dat het superdruk was :lol:
Waarschuw beheerder
Dit was me 1e x defqon, maar had er toch wel wat meer van verwacht. ..er miste gewoon iets. Goed feest, prima vermaakt, maar als ik volgendjaar geen kaartje weet te krijgen lig ik er iig niet van wakker.

Waarschuw beheerder
alsof die zo goed was :S

met al die kuthitjes achter elkaar :dood:

ik vond er ook niet veel aan :nee: :/
het werd wel ineens erg druk bij de grey toen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 13:35:
ik vond er ook niet veel aan
het werd wel ineens erg druk bij de grey toen...

Ja ik vond het ook niet zo, wel leuk voor de sfeer, maar niet voor de muziek. Veel te zacht en te oud, maar ja whatever....
Was ook erg druk inene..:/

Black was weer te goed voor woorden :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ]i[ris op maandag 15 juni 2009 om 13:29:
Dit was me 1e x defqon, maar had er toch wel wat meer van verwacht. ..er miste gewoon iets. Goed feest, prima vermaakt, maar als ik volgendjaar geen kaartje weet te krijgen lig ik er iig niet van wakker.

Dit gevoel had ik ook lichtelijk, ik had persoonlijk het gevoel dat het vorig jaar vetter was bij het kijken van de DVD. Die mainstage enz vond ik ook veel groter en heftiger ogen.

Maar ik heb me sowieso prima vermaakt, en ga volgend jaar weer.
Wel wat later op de middag weg, anders ben je erg snel dood op als je de hele middag die zon vol op je kop hebt.
Dat sloeg er bij mij wel in.
En als je dan ook nog water drinkt, wat je 2 muntjes per geopend flesje kost, dan ga je ook niet bepaald veel water drinken.
(10 flesjes water = 50 euro...)

Waarschuw beheerder
Defqon_1_Festival_2009_-_Frontliner-FM-13-06-2009-hM_INT

http://rapidshare.com/files/244441743/Defqon_1_Festival_2009_-_Frontliner-FM-13-06-2009-hM_INT.rar

(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op maandag 15 juni 2009 om 13:18:
gek genoeg kan 1 van hun het wel, charly laaggeluid..die heeft me weleens positief verbaasd met een normale dikke set.

op mysterie land 2007 b)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 13:38:

dat bedacht ik me dus ook :|
5 euro voor 1 flesje? :|:|
maar goed regelmatig bijgevuld, en ik was niet de enige
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 13:47:

Bijvullen de gekste! :D
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 13:43:
Defqon_1_Festival_2009_-_Frontliner-FM-13-06-2009-hM_INT

:respect: held!
Wat een heerlijke beukset was dat zeg! :bounce:
Waarschuw beheerder
ik snap dan ook niet dat julie niet de blikjes smirnoff gepakt hebben voor 2 muntjes :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Here's Johny!! op maandag 15 juni 2009 om 12:40:
Tat & Zat (wat een afsluiter...).

idd, die sfeer ook was super gemoedelijk echt een waardig eind gewoon :respect: iedereen ook helemaal los gewoon :cheer:

Waarschuw beheerder
Omdat ik 'Bob' was en we toch een eindje uit de buurt wegkwamen, wou ik het toch wel ff rustig aan doen.
Af en toe een biertje.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Monique. op maandag 15 juni 2009 om 13:51:
Bijvullen de gekste!

Precies:P! Heb maar 5 euro aan water uitgegeven (A) Haha!
vragen ze zelf om op deze manier.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kyrraatjee op maandag 15 juni 2009 om 13:56:
Heb maar 5 euro aan water uitgegeven

+1 :D Af en toe een frisje gehad tussendoor en op t laatst peuken gehaald vd overgebleven muntjes bij de uitgang :respect: Supergoede actie :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Plosie op maandag 15 juni 2009 om 13:38:
Veel te zacht en te oud

Echt zacht vond ik het niet en heb weinig oude platen gehoord, wat je normaliter wel in een oldschool / early rave tent mag verwachten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Erwin_1975 op maandag 15 juni 2009 om 13:59:
Echt zacht vond ik het niet en heb weinig oude platen gehoord, wat je normaliter wel in een oldschool / early rave tent mag verwachten.

nou ik hoorde gewoon dat nummer van "housemuziek maakt jongeren kapot" :S ik dacht van zit ik wel in de goede tent of was het even omgedraait :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 13:05:
Wie? :D

Ow crap, blijkbaar nog steeds een beetje gaar :P
Waarschuw beheerder
super feestje gehad!

alleen de main: moet echt weer terug naar de oude plek!
Artiest {SHOWLIST artist 53030, 101755, 39843}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Erwin_1975 op zondag 14 juni 2009 om 23:57:
Ehm... Ik vind dat niet echt gepast. Daarnaast vind ik Defqon meer een hardstyle gebasseerde festival en hoor je gewoon een goede afsluiter te hebben in de main. Nu was iik niet tijdens de afluiter. De één vond het een goede afsluiter en de ander niet. Je kan niet altijd iedereen aan je hand hebben, maar denk wel dat ze op dat tijdstip beter een andere DJ of DJ's neer konden zetten. Naar mijn mening kan dat nog steeds op de Hardstyle manier en dan niet gelijk naar de hardcore.

De gemiddelde dagjesmens wat daar was houdt daar gewoon niet van en daar moet je gewoon rekening mee houden. Wil je hardcore.. dan ga je maar naar de zwarte of grijze tent ;)

Van mij mochten er ook wel enkel Hardcore platen gedraaid worden, aan de ene kant had ik het wel verwacht.
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 13:38:
En als je dan ook nog water drinkt, wat je 2 muntjes per geopend flesje kost, dan ga je ook niet bepaald veel water drinken.

Ach joh, het is maar 10 euro per liter :|
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BvdB op maandag 15 juni 2009 om 14:07:
alleen de main: moet echt weer terug naar de oude plek!

Ook al doorgegeven via enquete van dancepanel (Y)
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 13:53:
Omdat ik 'Bob' was en we toch een eindje uit de buurt wegkwamen, wou ik het toch wel ff rustig aan doen.

same here, begin van de dag gedronken, daarna overgestapt op (heel veel liters) water. Al dat water kwam me wel mn neus uit aan het einde van de dag overigens :lol:

Uitspraak van MAQ op maandag 15 juni 2009 om 13:51:
ik snap dan ook niet dat julie niet de blikjes smirnoff gepakt hebben voor 2 muntjes

Waren die maar 2?? Ik dacht dat smirnoff 3 was.. Had ik dat ff moeten weten :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kyrraatjee op maandag 15 juni 2009 om 13:56:
Precies:P! Heb maar 5 euro aan water uitgegeven (A) Haha!
vragen ze zelf om op deze manier.

ik ook! :D
vond het al meer dan genoeg :jaja:

Waarschuw beheerder
alsof die zo goed was

Ik vond het juist super leuk! Een groot feest daar binnen in die tent (wel erg warm, maar dat mocht de pret niet drukken)

Ik denk ook dat je weet wat je kan verwachten als je CL en MT op de timetable ziet staan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 13:47:
dat bedacht ik me dus ook
5 euro voor 1 flesje?

ik heb er echt maar 1 gekocht en de rest aan sinas en eten uit gegeven!

met 2 personen 30 euro opgemaakt aan munten!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 14:18:
Ik vond het juist super leuk! Een groot feest daar binnen in die tent (wel erg warm, maar dat mocht de pret niet drukken)

echt handje klap publiek, de main liep leeg en iedereen stond in de grey :/
Waarschuw beheerder
wat kunnen mensen toch zeuren zeg!! de main staat aan de verkeerde kant, drinken is te duur, charly lownoise en mental theo is niks. er zijn tig tenten op dit wereldfeest loop daar dan naar toe!! man man man

of is dit nu typisch nederlands zeuren zeuren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Tails op maandag 15 juni 2009 om 14:26:
echt handje klap publiek, de main liep leeg en iedereen stond in de grey

Ja en? Daaruit blijkt dus gewoon dat ze nog steeds rete populair zijn. Ik heb er ook weer genoten.

Uitspraak van djglacius op maandag 15 juni 2009 om 14:27:
of is dit nu typisch nederlands zeuren zeuren

Dat heet napraten. Sommige dingen vind je leuk en andere dingen vind je minder. Als je nooit kritiek hebt, dat is pas raar.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
drinken is te duur,

Graag wil ik de barmedewerker hartelijk bedanken voor de gratis muntjes. (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het was echt geweldig (L)!!!

Waarschuw beheerder
er zijn tig tenten op dit wereldfeest loop daar dan naar toe

Ik had best naar de main willen lopen aan de andere kant van het terrein maar die stond er niet ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Beste set van de dag vind ik Sequence en Ominous!!!

Wederom een ware helden set :Respect: vooral die oasis wonderwall remix :cheer:
Waarschuw beheerder
Mensen moeten altijd wat te zeiken hebben, 99% was perfect, die ene procent boeit dan niet B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reez op maandag 15 juni 2009 om 15:01:
Mensen moeten altijd wat te zeiken hebben, 99% was perfect, die ene procent boeit dan niet

Je kan die hele 99% opnoemen die je goed vondt of die ene procent... wat is makkelijker?
Waarschuw beheerder
het was weer he-le-maal goed!!!!!!!!!! (y):):D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. I - Defiance op maandag 15 juni 2009 om 14:10:

De gemiddelde dagjesmens wat daar was houdt daar gewoon niet van en daar moet je gewoon rekening mee houden. Wil je hardcore.. dan ga je maar naar de zwarte of grijze tent

Kan ik me in vinden, maar draai dan niet even prednison attack -> Het hele veld gaat los :D Om vervolgens nog een gaar hardstyle nummer te horen (wat je al de hele dag gehoord hebt daar)
Over die dagjes mensen, qdance doet er best veel aan om de echte partyganger te belonen.. Draai dan ook gewoon hardcore nog tot half 12 zoals vorig jaar :D Heb je meteen geen last meer van die retedrukte bij de kluisjes :[

Maar

Mensen moeten altijd wat te zeiken hebben, 99% was perfect, die ene procent boeit dan niet B)

Amen!

Edit: Wat had ruffian trouwens met de wereld draait door? Werd die gast gesponsord ofwat?:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil terug :cry: Het is zo onwerkelijk dat het begint te schemeren en je denkt oww het schemert pas, maar dan is het gewoon al na tienen.. en voor je het weet gaan een voor een de tenten afsluiten :(

Wat heb ik een geweldig feest gehad (L) De main heerlijk vermeden.. 1 x een poging gewaagt iemand op te zoeken. Had echt het idee steeds verder in een rimboe verzeilt te raken waar ik nooit meer uit kon komen.. Hardstyle is gewoon niet mijn ding en was dan ook blij dat we er weer weg waren :D Snel naar de andere kant van het terrein waar in zilver genoeg ruimte was om flink los te gaan.

Heerlijke dag met waanzinnig weer.. dat bleef ik ook de hele dag herhalen haha.. jeetje wat hebben we het weer getroffen zeg met dit weer.. (L)

Heb me het meest vermaakt in zwart, groen, zilver en wandelend over het zand. Kijkend naar mensen die al dansend met een dikke vette smile hun weg zoeken tussen verschillende tenten :respect: Heel veel bekenden gezien en gewoon een super dag gehad met mijn kippetje [dump id=1160] en de rest van mijn vriendjes en vriendinnetjes. (L) Fffssshhhh :cheer:
Waarschuw beheerder
Helemaal te gek!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rudi! op maandag 15 juni 2009 om 15:17:
Kan ik me in vinden, maar draai dan niet even prednison attack -> Het hele veld gaat los Om vervolgens nog een gaar hardstyle nummer te horen

Idd, een DJ moet zich aan kunnen passen aan het publiek...

Mensen moeten altijd wat te zeiken hebben, 99% was perfect

Klopt, maar Q-dance wil zelf ook graag (positieve en negatieve) kritiek horen want ik krijg iedere keer netjes een enquete in mijn mailbox.
Waarschuw beheerder
Draai dan ook gewoon hardcore nog tot half 12 zoals vorig jaar

Dat was om de boel zoet te houden, want de treinen waren bij Weesp ontspoord en in het kader van veiligheid is toen belsoten het festival iets langer te laten duren ()...

.of was dat nou een jaar eerder ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van "The Mad One" op maandag 15 juni 2009 om 15:28:
in het kader van veiligheid

Ik voelde me op bepaalde momenten niet echt op "mijn gemak" in zon grote drukte.. Beter wat langer doorgaan, dat het wat gespreider naar huis gaat :)

In 2007 draaide the prophet wel superlang door.. Vorig jaar leek het gewoon op een "normale" toegift, zoals op inqontrol ofzo ook vaak het geval is.

Waarschuw beheerder
of was dat nou een jaar eerder ?

Uitspraak van Rudi! op maandag 15 juni 2009 om 15:44:
In 2007 draaide the prophet wel superlang door.

Bij deze het antwoord :P
Waarschuw beheerder
nou ben maximaal door het geluid heen gegaan
heel de dag geen sec stil gestaan op naar de volgende (Y)
Waarschuw beheerder
Wel mooi dat filmpje van HHZ op z'n youtube account waar hij zichtbaar geëmotioneerd is :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Heb je meteen geen last meer van die retedrukte bij de kluisjes :[

dat kún je gewoon niet op de organisatie afschuiven.. mensen zijn gewoon domme kuddedieren.. :D

Uitspraak van MarrieMarrie op maandag 15 juni 2009 om 15:20:
Wat heb ik een geweldig feest gehad (L) De main heerlijk vermeden.. 1 x een poging gewaagt iemand op te zoeken

waarvoor dank.. :lief:

Uitspraak van MarrieMarrie op maandag 15 juni 2009 om 15:20:
Heel veel bekenden gezien en gewoon een super dag gehad met mijn kippetje [dump id=1160] en de rest van mijn vriendjes en vriendinnetjes. (L) Fffssshhhh :cheer:

je vergeet nog een kleine aangelegenheid.. :9 :lol:

Zit gewoon nog steeds na te genieten.. wow.. wat een weekend.. :kwijl: (moet ook echt niet alle reacties lezen hier.. want das killing voor mn plezier.. azijnplassers :D )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tech - nu op maandag 15 juni 2009 om 07:19:
Wat een smerig lekker plaatje zeg!
PROPPIE & HEADY - THE SUMMER OF HARDSTYLE

Zo hoort hardstyle te zijn vind ik :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reez op maandag 15 juni 2009 om 15:53:
Wel mooi dat filmpje van HHZ op z'n youtube account waar hij zichtbaar geëmotioneerd is

ja allebei de filmpjes zijn idd mooi (y)

je zou er mogen staan als dj...
Waarschuw beheerder
ok 4e keer Defqon was uiteraard weer een superfeestje niet normaal weertje alles was top...

Toch wel echt zonde vind ik dat elk jaar de Mainstage zachter afsluit... Headhunters draaide een leuk setje maar je moet toch wel echt als afsluiter minimaal een kwartier echt hardcore gaan draaien wil je het publiek gek maken...

Verder was de organisatie goed met munten en dergelijke maar de afvoer van mensen en vooral de uitgang voor de busgangers was dramatisch 2meisjes voor me ogen flauw gevallen door de drukte en gekkigheid... Als ik Q-dance was zou ik me maar gaan schamen....(K)
Waarschuw beheerder
Wat een drukte bij Charly & Theo !!!
Setje van hun vond ik echt SLECHT, maar het zijn echte entertainers dus alsnog goed weten te vermaken 8)
Laat ze volgende keer maar gewooon echt alleen hun ding draaien, word veel meer gewaardeerd denk ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 14:45:
Beste set van de dag vind ik Sequence en Ominous!!!

Wederom een ware helden set :Respect: vooral die oasis wonderwall remix :cheer:

Was dikke set inderdaad! :bounce:

Die Oasis Wonderwall Hardcore versie was leuk ja, vooral dat iedereen luidkeels meezong :D Iemand die dat gefilmd heeft?
Waarschuw beheerder
Mijn compilatie filmpje:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van '_Rinse03 op maandag 15 juni 2009 om 16:24:
Lag het nou aan mij of was er dit jaar wel heel veel vuurwerk haha teringgg bleef ma doorgaan:D

Is elk jaar zo ;)
Waarschuw beheerder
Dat was om de boel zoet te houden, want de treinen waren bij Weesp ontspoord en in het kader van veiligheid is toen belsoten het festival iets langer te laten duren ()...

.of was dat nou een jaar eerder ?

dat was twee jaar geleden
Waarschuw beheerder
moeten ze vaker doen dat ontsporen, wij wouden toen idd nog snel een kwartiertje bij technoboy in blauw kijken...

uur laten stonden we er nog :D :D :D

die deed toen present en early hs om en om, geniaal :Respect:
Waarschuw beheerder
was een erg gezellig feestje, cl % mt super lache set, so fuckin wat paar hitjes boeie iedereen ging los en daar gaat het om.
de hele main kon me echt niet boeien eerlijk gezegt het er 15mins gestaan en was eral wel weer klaar mee, mag de volgende keer gewoon weer naar de andere kant.
al met al zeker naar me zin gehad en ik hoop er volgend jaar gewoon weer bij te zijn..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Desolator :[ op maandag 15 juni 2009 om 17:05:
mag de volgende keer gewoon weer naar de andere kant.

Dan moeten ze terug naar het bezoekers aantal van voorgaande jaren en dat willen ze niet volgens mij ;)
Waarschuw beheerder
Was echt Een TOP FEEST!! even een vraag die gasten met papparazi op hun rug die foto's maakte zijn tog van Q-dance?? Laterr

Waarschuw beheerder
Damn wat was dit feest meesterlijk! :P Ben 3x naar defqon geweest en dit was echt wel de beste ever!! :)
Misschien dat het volgend jaar nog beter wordt! :P maar echt de sfeer was heerlijk!

Jammer van de drukte bij de kluisjes. Nog 2 meiden omhoog geholpen en gauw weg gedrukt naar een rustiger gedeelte.
Echt jammer dat mensen niet ff na kunnen denken en gewoon rustig aan kunnen doen! :(
maar goed was verder wel heel erg vet!! Nog een knuffel gehad van een duitser. Die was zo waus als de pest.. :P
Wel lachen voor de rest! :P Dit feestje gaat me heel lang bij blijven!!!

Thnx Q-Dance!!!! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reez op maandag 15 juni 2009 om 16:32:
Uitspraak van '_Rinse03 op maandag 15 juni 2009 om 16:24:
Lag het nou aan mij of was er dit jaar wel heel veel vuurwerk haha teringgg bleef ma doorgaan

Is elk jaar zo

voor mijn gevoel was het veel meer dan voorgaande edities :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 15 juni 2009 om 17:09:
Dan moeten ze terug naar het bezoekers aantal van voorgaande jaren en dat willen ze niet volgens mij

muwa ligt eraan denk dat ze heus wel wat kunnen uitvogelen, ze hebben in de loop der jaren er zoveel ervaring mee dat ze niet veel moeite zullen hebben met een andere indeling ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 15 juni 2009 om 17:09:
Dan moeten ze terug naar het bezoekers aantal van voorgaande jaren en dat willen ze niet volgens mij

Hoezo, ze kunnen dat extra stuk gewoon behouden en daar de purple en de brown enzo plaatsen.

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 17:24:
Jammer van de drukte bij de kluisjes.

En de drukte bij het weglopen van de main na afloop. Dat stond echt ram vast.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ouwe shit! op maandag 15 juni 2009 om 16:09:
Zo hoort hardstyle te zijn vind ik

:yes: mee eens, hardstyle van de laaste tijd is maar sloom.. Heerlijk van die uptempo zaag platen! Heb nog een setje van mondello liggen die alleen maar van dit soort platen draaide :banana:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 14 juni 2009 om 19:06:
Early hardstyle sound

jammer dat het een complete rip off is, draai dan gewoon het origineel...

http://www.youtube.com/watch?v=4PhyuztPCbM
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van watcherob op maandag 15 juni 2009 om 17:31:
Hoezo, ze kunnen dat extra stuk gewoon behouden en daar de purple en de brown enzo plaatsen.

Zouden ze kunnen doen, Maar zo op het oog lijkt de plek waar de main eerst strond toch kleiner dan waar hij zaterdag was.
en de main trekt toch wel de meeste bezoekers. Zeker met mooi weer. Maar wie weet wat ze kunnen uitvogelen volgend jaar.
Maar ik vond de plek waar de main nu stond echt stukken beter. De hele tijd zon op je bolletje totdat deze onder gaat, en dat uitzicht over het water en de rest van het feest vanaf daar. Heerlijk :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 15 juni 2009 om 17:39:
Maar ik vond de plek waar de main nu stond echt stukken beter

Vind ik juist niet. Ik vond het juist vet uitzien vorige jaren dat de main echt een beetje aan het hoofd van het festival stond, liep je de blue uit keek je mooi tegen de main aan.
Verder vond ik de indeling gewoon niet handig, wc's te ver weg (die struikjes bij de bar hebben het zwaar gehad) en omdat er maar aan 1 kant een bar was, was het daar super druk. Vorig jaar had je mooi aan beide kanten een bar en vooraan naast het podium wc's. Dat was ideaal.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reez op maandag 15 juni 2009 om 16:32:
Is elk jaar zo

Ja hehe dat snap ik ook, maar vergeleken met voorgaande jaren was dit jaar toch wel wat meer hoor

Uitspraak van Klssy op maandag 15 juni 2009 om 17:24:
voor mijn gevoel was het veel meer dan voorgaande edities

Ik ben dus niet de enige:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van '_Rinse03 op maandag 15 juni 2009 om 17:51:
Ik ben dus niet de enige

dat is ook zo, ik hoorde van iemand dat ze meer lasers en meer vuurwerk hadden dan voorgaande jaren. Ik meen 20 lasers.
Artiest {SHOWLIST artist 42257, 122324, 18938}
Waarschuw beheerder
donateur

echt een super dik einde!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 15 juni 2009 om 17:39:
Maar ik vond de plek waar de main nu stond echt stukken beter. De hele tijd zon op je bolletje totdat deze onder gaat, en dat uitzicht over het water en de rest van het feest vanaf daar.

en andersom :P...als je ff langs het water zat en je keek naar links...Geweldig!!
Waarschuw beheerder
Defqon afsluiting anthem en begin vuurwerk

Waarschuw beheerder
Was wederom een top feessie

Lekker weertie, biertie smaakte ook goed en een hoop gezellige mense

Deze keer verrassend goed naar me zin gehad bij de purple. Wat zat de sfeer er daar
lekker in zeg nie normaal. Werd beter gedraaid als bij de main vond ik, dj's maakte er
een echt lekker feessie van

Mensueh bedank voor de gezelligheid :Respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rudi! op maandag 15 juni 2009 om 15:44:
In 2007 draaide the prophet wel superlang doo

kwam omdat er een ongeluk was gebeurd op het spoor ergens bij amsterdam en daardoor het trein verkeerd vertraging had en om geen ongeregeldheden te krijgen lieten ze de prophet een uur langer draaien..

we hadden geen last echt van de drukte omdat we een net voor dat headhunterz draaide onze spullen uit het kluis gehaald hadden zodat we niet meer hoeven te dringen bij de kluisje en gewoon rustig naar de uitgang konden wandelen (zilverstrand)

feest was geweldig :D:D en het vuurwerk weer niet gezond meer netzo vet:D:D

alleen jammer dat het zacht afsloot:( maar wel een kippenvel momentje met 30000 man forever young zingen :D:D

op naar 2010 (H)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik zeg volgend jaar Charly Lownoise & Mental Theo afsluiten op de main. Tering wat een set was dat weer in de early!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van watcherob op maandag 15 juni 2009 om 17:47:
Ik vond het juist vet uitzien vorige jaren dat de main echt een beetje aan het hoofd van het festival stond, liep je de blue uit keek je mooi tegen de main aan.

Nu toch ook? alleen moest je de andere kant op kijken ;p

Verder vond ik de indeling gewoon niet handig, wc's te ver weg (die struikjes bij de bar hebben het zwaar gehad) en omdat er maar aan 1 kant een bar was, was het daar super druk. Vorig jaar had je mooi aan beide kanten een bar en vooraan naast het podium wc's. Dat was ideaal.

Ok ik stel voor, main volgend jaar op dezelfde plek maar dan iets betere voorziening (ook WC's vooraan etc)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
RBD-jan :respect: held van de dag samen met Day-mar (Y)
Waarschuw beheerder
Het was echt weer super (h) mijn 7e editie alweer en elk jaar worden er puntjes verbeterd, heb me echt weer prima vermaakt.

Main aan deze kant vondt ik als voordeel dat je nu het vuurwerk goed zag, omdat het aan die kant al donker was, voorgaande jaren keek je tegen een ondergaande zon aan. Nu tegen een donnkere achtergrond (l)

En ja t was errug druk bij de main op het einde ook nog heerlijk 3 kwartier blijven hangen in t midden bij de palen tot de ergste drukte weg was toen rustig naar de kluisjes gelopen was t ook gewoon nog gezellig druk en toen naar de parkeerplaats daar nog even op t gemakkie gezeten, want wie gaat er nu in de file staan om het terrein af te komen thuis kom je toch wel was ook weer heerlijk gezellig en toen net op tijd weg gegaan want vrienden die 2 minuten later vertrokken stonden in de file op de a27 :P

Waarschuw beheerder
donateur
Voor het eerst sinds héle lange tijd dat ik op maandagavond nog steeds spierpijn in mijn kuiten heb :O :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 17:24:
Echt jammer dat mensen niet ff na kunnen denken en gewoon rustig aan kunnen doen

Rustig aan doen :/
In die tyvesdrukte echt niet :nee: Hengsten door die mensenmassa :d
was binnen 15 min van het terrein af (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 18:32:
Ik zeg volgend jaar Charly Lownoise & Mental Theo afsluiten op de main. Tering wat een set was dat weer in de early!!!!!!

Eindelijk een medestander (L)

Was echt een groot feest bij early idd

Uitspraak van BlonT op maandag 15 juni 2009 om 18:59:
want wie gaat er nu in de file staan om het terrein af te komen

Wij niet iig... Hebben gewacht tot alles echt een beetje door kon rijden. Half 2 reden we van het terrein af. Volgend jaar nemen we een BBQ en drank mee voor op de parkeerplaats (y)
Waarschuw beheerder
Het einde was echt bruut! Weet iemand de titels in dit filmpje? Tis Defqon anthem en nog een paar dikke nummers:

http://www.youtube.com/watch?v=nM9aKS1O3KI
Waarschuw beheerder
Me 1ste DEFQOn 1 woord GEWELDIG.
heb me prima vermaakt(Y)(Y)
volgend jaar weer.

Wie was dat irritante ventje die met een wegwerp camera liep en onverwachts voorbij liep, en dan snel een foto maakte.
Het overkwam je en weg was die ook al :)

Uitspraak van Beut070 op maandag 15 juni 2009 om 16:10:
de afvoer van mensen en vooral de uitgang voor de busgangers was dramatisch 2meisjes voor me ogen flauw gevallen door de drukte en gekkigheid... Als ik Q-dance was zou ik me maar gaan schamen....(K)

die mogen blij zijn dat ze omhoog waren getrokken, had heel anders kunnen aflopen. het werd op een gegevende moment gewoon eng.

Waarschuw beheerder
Het was erg nice (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, mijn foto's staan online, zijn er niet veel, maar ja hoeveel foto's wil je online zetten vanaf dezelfde plek.. :)

http://dennisvandenbroek.nl/DefQon_1_Almere_strand_2009.html

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ^VonDutch® op zondag 14 juni 2009 om 13:59:
Jammer dat het allemaal zo lekker commercieel word

idd, Defqon was eerst zwaar underground... :lol:
Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dat dus... op maandag 15 juni 2009 om 16:17:
Die Oasis Wonderwall Hardcore versie was leuk ja, vooral dat iedereen luidkeels meezong Iemand die dat gefilmd heeft?

zij draaide tenminste EARLY hardcore, dat kan je van die baggerzooi van charley en theo zeggen

WHO THE FUCK durft er TOKIO GHETTO PUSSY te draaien? ga naar huis! simple hitjessets

draai eens riot in nyc, berlin kick em, sex track, dan ben je KONING

hitjespubliek verschrikkelijk!
Waarschuw beheerder
Ik zal wel een van de weinigen zijn, maar vond het persoonlijk echt de minste Defqon waar ik ben geweest.. (sinds 2006) Heb me wel vermaakt hoor, genoeg leuke mensen om me heen enz, maar zo gaaf als anders vond ik het niet..

Vond het allemaal wel erg ver lopen, de main veel minder indrukwekkender dan anders, en HHZ als afsluiter vond ik niet geslaagd. Kan hij niks aan doen, hij deed zijn eigen ding, maar denk dat ze beter iemand hadden neer kunnen zetten die meer een knalset kan neerzetten..

Al met al was het zeker nog een 'zeer goed' waard, maar had me er gewoon meer van voorgesteld. Denk dat Decibel en zeker Qbase, Defqon gaan overtreffen, zoals afgelopen jaren..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ouwe shit! op maandag 15 juni 2009 om 16:09:

Heb ff een rip gemaakt van t nr omdat ie toch wel erg vet is 8). Is een rip van het filmpje van headhunterz (backstage) Kwaliteit is beter dan de gemiddelde rip van q-dance radio :p

http://www2.zippyshare.com/v/69838716/file.html
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 19:41:
idd, Defqon was eerst zwaar underground... :lol:

In 1990 werd het nog onder de brug gehouden!
Waarschuw beheerder
Het was een vette 7de editie van Defqon. Super mooi weer en geweldig vuurwerk.
Het enige nadeel zijn die grote groepen wazige Duitsers en Belgen. Het worden er steeds meer! Ze zien er niet uit met hun neon pakjes. Hardstyle en Hardcore lijkt daar wel een vage underground cultuur. Van mij mag Defqon gewoon een Nederlands feest blijven hoor. Ik denk dat het feesie iets té populair wordt. Jammer, maar toch evengoed nog vermaakt. Volgend jaar Defqon nummer 8!
Waarschuw beheerder
Defqon was voor mij weer een geslaagd feestje:D
K vond het vorig jaar wel iets beter, ook qua main, dit jaar was echt te groot gewoon!!
Maar het was super lekker weer en veel bekenden:p, veel bier, het was gewoon superssssss:bounce:

Waar kan ik dat filmpje vinden van HHZ waar ze het hier boven hebben dat ie geemotioneerd zou zijn, want ben best wel benieuwd eigenlijk:D
Waarschuw beheerder
Wat een fokking lijp feest! :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Party-Kicker op maandag 15 juni 2009 om 20:03:
Waar kan ik dat filmpje vinden van HHZ waar ze het hier boven hebben dat ie geemotioneerd zou zijn, want ben best wel benieuwd eigenlijk

Waarschuw beheerder
Vette party! Alleen jammer dat het einde idd wat zacht was :( volume had miss ook wel wat omhoog gemogen..stond vrij voorin maar vond het wat aan de zachte kant (of het ligt inmiddels aan mijn gehoor :p)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 15 juni 2009 om 20:23:
stond vrij voorin maar vond het wat aan de zachte kant (of het ligt inmiddels aan mijn gehoor )

ik ben bang van wel.... check dit maar...

Waarschuw beheerder
wat is iedereen druk over headhunterz? :S op vrij wel iedere stage was een betere afsluiting...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 19:20:
Wij niet iig... Hebben gewacht tot alles echt een beetje door kon rijden. Half 2 reden we van het terrein af. Volgend jaar nemen we een BBQ en drank mee voor op de parkeerplaats

dat is opzich nog heel niet zo'n verkeerd plan :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het 'n leuk feestje. Alleen vond ik 't vorig jaar beter te doen qua afstanden lopen.
En het geluid was vorig jaar beter op de main.

Wc's waren trouwens heel schoon. :cheer:

Voor de rest 'n super feestje.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Beste afsluiting als je van hardstyle houd zoals ik, I´m loving it!! Defqon1 2010 count me in!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Partycrasher :bounce: op maandag 15 juni 2009 om 21:22:
Defqon1 2010 count me in!!!!!!

Wie kent ook dat gevoel van "Heimwee"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Partycrasher :bounce: op maandag 15 juni 2009 om 21:22:
Beste afsluiting als je van hardstyle houd zoals ik, I´m loving it!! Defqon1 2010 count me in!!!!!!

Ben ik dus totaal niet met je eens, zie liever alpha2, the prophet of donkey rollers etc. afsluiten headhunterz heeft een goede set neergezet maar had tegen 6 uur moeten draaien ofzo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 19:02:
Voor het eerst sinds héle lange tijd dat ik op maandagavond nog steeds spierpijn in mijn kuiten heb :O :P

je bent niet de enige! god wat heb ik gestampt ^^
Waarschuw beheerder
Voor het eerst sinds héle lange tijd dat ik op maandagavond nog steeds spierpijn in mijn kuiten heb

+1 echt fijn is het niet echter :lol:
Waarschuw beheerder
Fuck you Up kwam weer voorbij bij dana :woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WizzleWaxX op maandag 15 juni 2009 om 19:47:
Heb ff een rip gemaakt van t nr omdat ie toch wel erg vet is . Is een rip van het filmpje van headhunterz (backstage) Kwaliteit is beter dan de gemiddelde rip van q-dance radio

thnks :)
Waarschuw beheerder
Vind ik juist niet. Ik vond het juist vet uitzien vorige jaren dat de main echt een beetje aan het hoofd van het festival stond, liep je de blue uit keek je mooi tegen de main aan.

Helemaal mee eens! :) Volgend jaar main gewoon weer aan de andere kant! :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 18:32:

Was zeker mooi :respect:
Waarschuw beheerder
wat een feest was het weer zeg :BOUNCE: heb me echt weer heel goed vermaakt.
normaal ben ik wel bezig bij welke dj ik aan het kijken ben,maar heb me er echt niet mee bezig gehouden:)
de muziek knalde en daar ging het om.lekker lossss gaan in het zonnetje:BOUNCE:
vooral@blue en main geweest daar werd heerlijk gedraaid:)
en wat een afsluiter met dat vuurwerk

luna @green ook super goed weer :RESPECT:

maar ook black was zeker goed te pruimen :D
ook heb ik echt :LOL: gehad om de mc bij black rbdjan rocks en rotjoch:) heb al weer wat mensen horen klagen.
maar het was weer eens wat anders.en en ze hadden het goed naar hun zin geloof ik :LOL:

vond wel een aantal dingen wat minder goed geregeld als vorige jaar maar goed dat mocht de pret niet drukken :D
heb me weer goed vermaakt .
dus op naar het volgende festival :BOUNCE:

zijn er al zoveel gepost:LOL: maarja :LIEF:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Voor het eerst sinds héle lange tijd dat ik op maandagavond nog steeds spierpijn in mijn kuiten heb

pff, en niet alleen mn kuiten...armen en rug ook :P
wat zijn we daar los gegaan op het eind!! :bounce:

Uitspraak van DennisvandenBroek.nl op maandag 15 juni 2009 om 19:39:
Nou, mijn foto's staan online, zijn er niet veel, maar ja hoeveel foto's wil je online zetten vanaf dezelfde plek..

http://dennisvandenbroek.nl/DefQon_1_Almere_strand_2009.html

Geweldige foto's :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dat dus... op maandag 15 juni 2009 om 16:17:
Die Oasis Wonderwall Hardcore versie was leuk ja, vooral dat iedereen luidkeels meezong Iemand die dat gefilmd heeft?

:yes: ik heb het gefilmd zal het ff online gooien, let niet op de gast links van mij die zingt nogal vals :D

Waarschuw beheerder
Wat een ge-wel-dig feestje:respect:. De hele dag gewoon helemaal los, alleen maar beukende setjes gehoord. Thumbs up voor Q-Dance, DJ's, het weer en de sfeer(Y)!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daf' op maandag 15 juni 2009 om 19:45:
Ik zal wel een van de weinigen zijn, maar vond het persoonlijk echt de minste Defqon waar ik ben geweest.. (sinds 2006) Heb me wel vermaakt hoor, genoeg leuke mensen om me heen enz, maar zo gaaf als anders vond ik het niet..

Vond het allemaal wel erg ver lopen, de main veel minder indrukwekkender dan anders, en HHZ als afsluiter vond ik niet geslaagd. Kan hij niks aan doen, hij deed zijn eigen ding, maar denk dat ze beter iemand hadden neer kunnen zetten die meer een knalset kan neerzetten..

Al met al was het zeker nog een 'zeer goed' waard, maar had me er gewoon meer van voorgesteld. Denk dat Decibel en zeker Qbase, Defqon gaan overtreffen, zoals afgelopen jaren..

awel ik kan je zeker bijstaan in je mening hoor, de main vond ik echt niet gezellig..heb me prima vermaakt maar dan tussen blue en black..
headhunterz vind ik niet geschikt voor een sluit op defqon..maar goed...was wel 1 groot feest!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 22:51:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MAQ op maandag 15 juni 2009 om 20:58:
wat is iedereen druk over headhunterz?:S op vrij wel iedere stage was een betere afsluiting...

Tenminste iemand die het snapt (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 22:51:
ik heb het gefilmd zal het ff online gooien, let niet op de gast links van mij die zingt nogal vals

Je meent het... :P
ONTZETTEND vals, hoopte al dat ie stil zou wezen, maar niet dus :P.
Is er ook een filmpje van dat nummer ZONDER 'duet'? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 23:18:
Je meent het...
ONTZETTEND vals, hoopte al dat ie stil zou wezen, maar niet dus .
Is er ook een filmpje van dat nummer ZONDER 'duet'?

Nope

Waarschuw beheerder
Volgend jaar moet ik echt wat meer van tent switchen.
Was het meest bij de main en de blue.
Puur omdat ik geen zin had om naar de andere kant van het strand te moeten lopen :P.

Had ook nog ruzie met een klote duitser.
Riep tegen een vriendin van mij helemaal leip in zijn harses: "I looooove you!" en ging die rand debiel haar beetpakken en wou hij haar niet loslaten.
Waarom moeten die hufters nou zoveel gebruiken als ze er niet tegen kunnen...
Vrijwel iedereen was onder invloed van alles wat goed verboden heeft, maar alle Hollanders bleven relaxed, gezellig enz.
Die Duitsers waren echt een drama die ik ben tegengekomen.

Wanneer begint de voorverkoop van 2010 :P.
Van mij part mag DefQon.1 2010 vervroeg worden naar volgende week zaterdag ofzo :P.
Waarschuw beheerder
vergelijk Defqon 2007 met 2009:

http://pictures.q-dance.nl//6424/large/3/2324_alex_2589.jpg 2007

http://pictures.q-dance.nl//6469/large/2/0010_alex_1828.jpg 2009

mooi spul dat extra strand (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ojajoh?:$ op maandag 15 juni 2009 om 21:50:
Fuck you Up kwam weer voorbij bij dana :woop:

Dana @ DefQon.1 (13-06-2009)

01. Activator - Lullaby
02. DJ Ezteq - Fuck You Up
03. Tuneboy - Re-Generate It (Different Edit)
04. Wildstylez - Music Or Noize
05. Dj Isaac - The Sound Of The Underground
06. D-Block & S-Te-Fan - Music Made Addict
07. The Prophet & Wildstylez - Alive

link: www6.zippyshare.com/v/29374810/file.html
Waarschuw beheerder
Uitspraak van valkyr op dinsdag 16 juni 2009 om 01:15:
vergelijk Defqon 2007 met 2009:

http://pictures.q-dance.nl//6424/large/3/2324_alex_2589.jpg 2007

http://pictures.q-dance.nl//6469/large/2/0010_alex_1828.jpg 2009

mooi spul dat extra strand

tering :| was me niet eens opgevallen :|
Waarschuw beheerder
hardstyle is zowieso zacht, het ken aan mij liggen maar ik hoor weinig verschil tussen de ene huppelplaat en de ander o:)

Vond forever young wel (l) zorgde wel voor een aantal knuffel/kippenvel momentjes :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ratje op maandag 15 juni 2009 om 19:44:

zij draaide tenminste EARLY hardcore, dat kan je van die baggerzooi van charley en theo zeggen

WHO THE FUCK durft er TOKIO GHETTO PUSSY te draaien? ga naar huis! simple hitjessets

draai eens riot in nyc, berlin kick em, sex track, dan ben je KONING

hitjespubliek verschrikkelijk

hier hadden mentale theo en charly lownoise mee af moeten sluiten, dan heb je karakter en doe je aan goede zelfreflectie (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van peurple op dinsdag 16 juni 2009 om 02:31:
tering was me niet eens opgevallen

Nou, daar kon je toch wel al zien dat het een stuk groter was... ik merkte het wel met lopen:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 23:41:
Volgend jaar moet ik echt wat meer van tent switchen.
Was het meest bij de main en de blue.
Puur omdat ik geen zin had om naar de andere kant van het strand te moeten lopen .

Had ook nog ruzie met een klote duitser.
Riep tegen een vriendin van mij helemaal leip in zijn harses: "I looooove you!" en ging die rand debiel haar beetpakken en wou hij haar niet loslaten.
Vrijwel iedereen was onder invloed van alles wat goed verboden heeft, maar alle Hollanders bleven relaxed, gezellig enz.

¨
Inderdaad, duitsers en drugs... Heb nog ergens een filmpje van een duitser op neetjur wan hehe
Edit: filmpje toegevoegt
Verders topfeest, ik kan het maar niet vaak genoeg zeggen. Ruthless, wat een set :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rudi! op dinsdag 16 juni 2009 om 08:56:

Er ginger er aardig wat naar de klote, je pikt ze er zo tussenuit

rond een uurtje of 4 gingen er 3 bijna tegelijk KO ergens achter de main :roflol:
Waarschuw beheerder

Heb ff een rip gemaakt van t nr omdat ie toch wel erg vet is . Is een rip van het filmpje van headhunterz (backstage) Kwaliteit is beter dan de gemiddelde rip van q-dance radio

http://www2.zippyshare.com/v/69838716/file.html

Goed bezig maat! Back in the days met die bass :D
Heerlijk!! Zo zouden ze meer platen moeten maken ja...(of ben ik nu erg nostalgisch??)

Tat & Zat overigens met Gangsta :bounce:
ook heerlijk plaatje :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 23:18:

Die is er wel! Heb er net één gevonden:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ofe op dinsdag 16 juni 2009 om 09:20:
Heerlijk!! Zo zouden ze meer platen moeten maken ja...(of ben ik nu erg nostalgisch??)

Helemaal mee eens :D!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dat dus... op dinsdag 16 juni 2009 om 10:11:
Uitspraak van CRXDelSol op maandag 15 juni 2009 om 23:18:

Tering dat filmpje!! kom op met die set :( :(
Artiest Arson
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Loesjah op dinsdag 16 juni 2009 om 02:57:
hardstyle is zowieso zacht

Ben ff een uurtje in de Blue geweest, maar dat klapte toch vrij aardig :)
Volgens mij was het tijdens Coone.
Redelijk rechts vooraan, wat een kabaal.. letterlijk de wind langs je heen door de bass :D

In de Grey werd trouwens wel af en toe het volume iets omlaag gedraaid.
Da's dan wel weer jammer... maar 't ging nog steeds goed hard ;)

Uitspraak van Jay-Dee op maandag 15 juni 2009 om 19:54:
Van mij mag Defqon gewoon een Nederlands feest blijven hoor. Ik denk dat het feesie iets té populair wordt.

Het is al enkele jaren binnen een paar uurtjes uitverkocht...
hoezo wordt het nu ineens té populair? :lol:
Q-dance heeft het gewoon goed voor elkaar, een dik gehyped feest.
En ik heb trouwens liever een stel vrolijke lollige Duitsers dan sjaggie Hollanders.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ars0n op dinsdag 16 juni 2009 om 11:12:
En ik heb trouwens liever een stel vrolijke lollige Duitsers dan sjaggie Hollanders.

Of zelfs een stel Brazilianen die los gingen:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ars0n op dinsdag 16 juni 2009 om 11:12:

Ben geen 1 sjaggie Hollander tegengekomen.

(L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op dinsdag 16 juni 2009 om 08:01:
hier hadden mentale theo en charly lownoise mee af moeten sluiten, dan heb je karakter en doe je aan goede zelfreflectie

wat een "inspirerende" tekst ook weer :/ (Dat liedje bedoel ik dan o:) )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QQ op dinsdag 16 juni 2009 om 11:30:
Ben geen 1 sjaggie Hollander tegengekomen.

Toen ik net binnen was stond ik in de Blue aan de bar te wachten, nog helemaal nuchter en wakker aan het worden. Staat er ineens een kerel naast me, "boooh wat een vet feest he ouwe!! Echt waanzinnig hier!! Wat een feest, wat een feest!!". Toen was ik meteen in de stemming...Geweldig. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reez op dinsdag 16 juni 2009 om 11:21:
Of zelfs een stel Brazilianen die los gingen

En nog een paar schotse lui :yes:

Had t idee dat ze echt overal vandaan kwamen :D
Waarschuw beheerder
Dat bedoel ik :)
Kan mij het verrotten waar ze weg komen, als ze maar sfeer maken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op dinsdag 16 juni 2009 om 12:07:
Toen ik net binnen was stond ik in de Blue aan de bar te wachten, nog helemaal nuchter en wakker aan het worden. Staat er ineens een kerel naast me, "boooh wat een vet feest he ouwe!! Echt waanzinnig hier!! Wat een feest, wat een feest!!". Toen was ik meteen in de stemming...Geweldig.

haha ja vet toch :D

ben alleen maar gezellig mensen tegengekomen hoor (L)

Was nogmaals echt geweldig :respect:

Ik wil terug :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ars0n op dinsdag 16 juni 2009 om 12:25:

Precies! Ik vind dat wel wat hebben al die verschillende nationaliteiten (y)
Uitspraak van QQ op dinsdag 16 juni 2009 om 12:27:
Ik wil terug

Ik wil naar het volgende festival :cheer:
Waarschuw beheerder
vind juist super dat veel buitenlanders naar ons landje komen om te feesten! toch zijn dat meestal de goede feestgangers anders maak je er ook geen lange rit voor.
Waarschuw beheerder
DJ A®š0n 16 juni 2009 12:25
Dat bedoel ik

als ze weg zijn dan kennuh ze toch geen sfeer meer make? :D

kenjy 16 juni 2009 11:01

Tering dat filmpje!! kom op met die set

vond de set van sequeence en ominous samen met promo de beste diek de hele dag gehord heb. leuk om trug te zien. dag is veel te snel gegaan.

Waarschuw beheerder
iemand duidelijk filmpje dat d-block nummer van de stereo tuners draait?

wat een set was dat (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stardust (k) op dinsdag 16 juni 2009 om 12:29:
vind juist super dat veel buitenlanders naar ons landje komen om te feesten! toch zijn dat meestal de goede feestgangers anders maak je er ook geen lange rit voor.

Echte liefhebbers :yes:

Ze hebben de tijd van hun leven hier :D. Ook van die teksten op hun shirts als "holland is heaven", dat is toch mooi!

Ik heb ze ook nog uit Zweden, Duitsland (duh:P), Frankrijk en Zwitserland gezien, maar die uit Brazilië spande de kroon :-|
Waarschuw beheerder
Begon er ook 1 duits tegen me te lullen, en in een keer over op nederlands.
Zo van ja ik ben ook nederlands maar er zijn hier heel veel duitsers dus ik denk ga maar duits praten:P.
Lag helemaal in de scheur van het lachen echt geweldig.
Waarschuw beheerder
Niemand die het geluid vond tegenvallen? Ik vond het nogal zacht bij de main :S

Waarschuw beheerder
donateur
In de rij stond een hele opgefokte italiaan, werd er een beetje bang van, je kon geen kant op :X Vuur spuwde uit zijn ogen en zijn vrienden hem een beetje proberen te bedaren.. Feest was nog niet eens begonnen :s was 10:55uur.. Pfff..

Uitspraak van Dat dus... op dinsdag 16 juni 2009 om 10:11:

Leukste uurtje van Defqon dit jaar :D Heerlijk setje en overal doken bekenden op (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thomderanged op dinsdag 16 juni 2009 om 13:26:
Ik vond het nogal zacht bij de main :S

Ben je gek, geluid stond veeeeel te hard :rot:

Veel achterin gestaan want voorin deed het gewoon pijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Monique. op dinsdag 16 juni 2009 om 12:29:
Ik wil naar het volgende festival

Ja, mijn volgend feestje heb ik ook wel zin in, maar is niet zo vet als DefQon1 :X

Uitspraak van stardust (k) op dinsdag 16 juni 2009 om 12:29:
vind juist super dat veel buitenlanders naar ons landje komen om te feesten! toch zijn dat meestal de goede feestgangers anders maak je er ook geen lange rit voor

Zijn lang niet allemaal even gezellig (N)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 juni 2009 om 13:26:
In de rij stond een hele opgefokte italiaan, werd er een beetje bang van, je kon geen kant op Vuur spuwde uit zijn ogen en zijn vrienden hem een beetje proberen te bedaren.. Feest was nog niet eens begonnen was 10:55uur.. Pfff..

Dat bedoel ik.
Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QQ op dinsdag 16 juni 2009 om 13:32:
Ja, mijn volgend feestje heb ik ook wel zin in, maar is niet zo vet als DefQon1

zeker wel, Q-base word 10x beter:D mrja dat duurt nog wel effe, dr zitten nog wel wat feestjes tussen:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J1:rot: op dinsdag 16 juni 2009 om 13:47:
zeker wel, Q-base word 10x beter mrja dat duurt nog wel effe, dr zitten nog wel wat feestjes tussen

Whaha :lol:

Is ook wel een vet feest, maar ik vind DefQon1 vetter :K

Qua locatie, mainstage, enz. en het is veel dichterbij :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QQ op dinsdag 16 juni 2009 om 13:50:
Whaha

Is ook wel een vet feest, maar ik vind DefQon1 vetter

Qua locatie, mainstage, enz. en het is veel dichterbij

haha meningen verschillen hea:)
Ik ga toch voor Q-base, ik vind et duistere van zo'n legerbasis en t volume van Duitsland echt chill:)
De ruimte daar vind ik ook leuk, je kan daar zo lekker ronddolen^^
Waarschuw beheerder
Niemand die het geluid vond tegenvallen

veel al in blue geweest en daar was het gewoon snoeihard :P heerlijk hoe die bas je ademhaling kan ontregelen 8)
Waarschuw beheerder
dr zitten nog wel wat feestjes tussen

Decibel... :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djerk op dinsdag 16 juni 2009 om 13:53:
veel al in blue geweest en daar was het gewoon snoeihard heerlijk hoe die bas je ademhaling kan ontregelen

ja idd, et geluid in de blue was echt perfecto:D, jammer dat ze niet dezelfde installatie bij de black hadden:(, mrja daar mogen ze volgend jaar wat aan doen, anders hebben ze niks meer om te perfectioneren:)
en een taxi zou ook chill zijn, gwoon een quad met een karretje erachter rond laten rijden, die afstand tussen de main en de black was ook echt vreselijk om dat 30x te lopen door dat mulle zand^^
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QQ op dinsdag 16 juni 2009 om 13:32:
Ja, mijn volgend feestje heb ik ook wel zin in, maar is niet zo vet als DefQon1

GZ? 8) Vorig jaar voor t eerst geweest..vond t wel wat hebben. Maar dit jaar hoeft t voor mij nie zo :no:
Maar ach..wie weet waar we de 4e nog belanden :lol:
zeker wel, Q-base word 10x beter mrja dat duurt nog wel effe, dr zitten nog wel wat feestjes tussen

Mee eens! Ik kijk veeeeeeel meer uit naar Q-base :cheer:
Voor mij persoonlijk beste outdoor feest :D
Uitspraak van QQ op dinsdag 16 juni 2009 om 13:50:
Qua locatie, mainstage, enz. en het is veel dichterbij

Voor ons is niks dichtbij O:)
Dus reistijd maakt me geen zak meer uit :lol: Ben t wel gewend 8)

Vet filmpje Reez! (y)
Leuk gedaan :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Monique. op dinsdag 16 juni 2009 om 13:56:
Mee eens! Ik kijk veeeeeeel meer uit naar Q-base
Voor mij persoonlijk beste outdoor feest

Juistem, vind ik ook, pas 1 keer geweest, maar Q-base houd ik er zeker in!

Waarschuw beheerder
Nice afterfilm Reez!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J1:rot: op dinsdag 16 juni 2009 om 13:53:
haha meningen verschillen hea

QQlopt (Y) 8)

Uitspraak van J1:rot: op dinsdag 16 juni 2009 om 13:53:
Ik ga toch voor Q-base, ik vind et duistere van zo'n legerbasis en t volume van Duitsland echt chill
De ruimte daar vind ik ook leuk, je kan daar zo lekker ronddolen^^

haha ja dat wel.

Vind het zonnetje dat schijnt, zoals afgelopen zaterdag weer, echt heerlijk, leQQer buiten staan feesten, een enkele keer even zitten eten, drinken en wat lullen met bekenden (L)

GZ? Vorig jaar voor t eerst geweest..vond t wel wat hebben. Maar dit jaar hoeft t voor mij nie zo
Maar ach..wie weet waar we de 4e nog belanden

JA GZ ja 8)

Is weer es wat anders :P

Nou wie weet zie ik je weer :lol:

Voor ons is niks dichtbij
Dus reistijd maakt me geen zak meer uit Ben t wel gewend

haha

das niet DE reden waarom ik DefQon1 vet vind hoor, maar vind het ook heerlijk om na afloop van zo een ontzettend vet feestje snel thuis te zijn :)

Decibel moek lang in de trein voor zitten, Q-Base nog langer reizen, GZ, etc
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QQ op dinsdag 16 juni 2009 om 14:05:
Vind het zonnetje dat schijnt, zoals afgelopen zaterdag weer, echt heerlijk, leQQer buiten staan feesten, een enkele keer even zitten eten, drinken en wat lullen met bekenden

Vorig jaar Q-base was ook echt geweldig met dat zonnetje..en vervolgens ga je de nacht in en sochtends op de main kwam het zonnetje weer..(L)
Wat een heldig moment was dat! :respect:
Is weer es wat anders

Dat wel ja :yes:
Nou wie weet zie ik je weer

W ie weet idd O:)
das niet DE reden waarom ik DefQon1 vet vind hoor, maar vind het ook heerlijk om na afloop van zo een ontzettend vet feestje snel thuis te zijn

Klopt wel ja,als we geen after hebben ben ik ook altijd wel blij zodra we thuis zijn :D
Er gaat toch niks boven je eigen huisje,douche,bedje (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Niemand die het geluid vond tegenvallen? Ik vond het nogal zacht bij de main

Gek :|
Als je binnen kwam bij ingang 1 voelde je de bass al.
vooraan was het niet te doen zonder oordoppen voor mij....

Mee eens! Ik kijk veeeeeeel meer uit naar Q-base
Voor mij persoonlijk beste outdoor feest

Ik kijk er altijd net zo veel naar uit als naar deqfon.
In 2007 was q-base vetter, in 2008 defqon, in 2009??? who knows.. :d wellicht zelfs decibel? We zien achteraf wel.

JA GZ ja

Is een serieuze optie geworden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J1:rot: op dinsdag 16 juni 2009 om 13:57:
Juistem, vind ik ook, pas 1 keer geweest, maar Q-base houd ik er zeker in!

inderdaad q-base is echt nog veel vetter, veel langere show omdat het s'avonds en s'nachts is, en die locatie van q-base is echt gruwelijk maar defqon was ook goed te doen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Martyro op dinsdag 16 juni 2009 om 02:06:
Dana @ DefQon.1 (13-06-2009)

01. Activator - Lullaby
02. DJ Ezteq - Fuck You Up
03. Tuneboy - Re-Generate It (Different Edit)
04. Wildstylez - Music Or Noize
05. Dj Isaac - The Sound Of The Underground
06. D-Block & S-Te-Fan - Music Made Addict
07. The Prophet & Wildstylez - Alive

link: www6.zippyshare.com/v/29374810/file.html

Hier een beter filmpje !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 16 juni 2009 om 14:13:
Als je binnen kwam bij ingang 1 voelde je de bass al.
vooraan was het niet te doen zonder oordoppen voor mij....

Ik had zo af en toe t idee dat t geluid bij Blue harder was dan bij de Main :$
Ik kijk er altijd net zo veel naar uit als naar deqfon.
In 2007 was q-base vetter, in 2008 defqon, in 2009??? who knows.. wellicht zelfs decibel? We zien achteraf wel.

Ik voorspel dat Q-base het beste outdoor word dit jaar O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Monique. op dinsdag 16 juni 2009 om 14:10:
Vorig jaar Q-base was ook echt geweldig met dat zonnetje..en vervolgens ga je de nacht in en sochtends op de main kwam het zonnetje weer..
Wat een heldig moment was dat!

haha ja das ook echt een uniek feestje, en ook erg vet ja :k en leQQer lang feesten :D

Dat wel ja

dus 4 juli naar GZ :woep:

W ie weet idd

Ik weet je laarzen te vinden 8)

Klopt wel ja,als we geen after hebben ben ik ook altijd wel blij zodra we thuis zijn
Er gaat toch niks boven je eigen huisje,douche,bedje

whehe ja leQQer toch :D
Is een serieuze optie geworden.

Gezellig man :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 juni 2009 om 14:02:
Nice afterfilm Reez!!!!!

Waarschuw beheerder
wat het beste feest is bepaal ik 31 december wel ;)
Waarschuw beheerder
was BeuQen in de BLUE AREA.

main was ook zeker leip maar mij iets te druk....

ook 1 keer na de black gegaan tijdens volgens mij EA... maar het stond daar VEEEELLSSTTT te vol...

Een -tje en een +je tegelijk.... vond het kk vet dat prednison attack gedraait werd , en vond het jammer dat dat volgens mij het enigste hc nummer was dat gedraait werd op het eind, als ik tijdens dat nummer goed om me heen heb gekeken denk ik dat het meeren deel van het publiek het ook jammer vond :P:P en er stiekem een beetje op had gehoopt op een paar dikke HC BEUKPLATEN @ het eind!!....

Al en al TOPDAG gehad :D
Next stop @ Decibel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QQ op dinsdag 16 juni 2009 om 14:17:
haha ja das ook echt een uniek feestje, en ook erg vet ja en leQQer lang feesten

Jaaa :cheer: beetje jammer dat t dit jaar 2 uur korter is :nocheer:
dus 4 juli naar GZ

Ik beloof niks,ligt eraan of we er zin in hebben O:)
Ik weet je laarzen te vinden

:lol: Ik heb ze sinds zaterdag wel gebombardeerd tot stamplaarsen O:)
whehe ja leQQer toch

:yes: Maar een after op zn tijd is ook lekker en gezellig! :D
Afgelopen zaterdag ook after gehouden,super gezellig gehad..Maar voorlopig ff geen afters meer :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Monique. op dinsdag 16 juni 2009 om 14:17:
Ik voorspel dat Q-base het beste outdoor word dit jaar

als het vetter wordt dan deze defqon dan kan je me naderhand helemaal opvegen :lol: 8)

Uitspraak van Monique. op dinsdag 16 juni 2009 om 14:17:
Ik had zo af en toe t idee dat t geluid bij Blue harder was dan bij de Main

Bij de bleu was het zeker ook erg dik :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 16 juni 2009 om 15:04:
als het vetter wordt dan deze defqon dan kan je me naderhand helemaal opvegen

Pfffff, dan te bedenken dat je ongeveer toen DEFQON afgelopen was (ik was rond 15:00 binnen)
nog de hele nacht lang uit je plaat kan gaan bij Q-base

dat kan nooit goed voor je gezondheid zijn :devil:
Waarschuw beheerder
Was het geluid echt zoveel beter in de blue dan op de main?... :| want op de main was het al behoorlijk knallen hoor :D de bass ging flink hard door me lichaam heen.
eerste jaar dat ik de blue heb overgeslagen juist omdat ik het geluid altijd net ff wat minder vind, grove fout dus... :P

defqon 1 blijft het beste feest wat er bestaat....
Waarschuw beheerder
De filmpjes van Charly Lownoise & Mental Theo zijn wel gaaf zeg, wat een sfeer :D
Jammer dat ik niet even ben wezen kijken...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Franky-D op dinsdag 16 juni 2009 om 15:35:
Was het geluid echt zoveel beter in de blue dan op de main?...

Volgens mij wel een stuk zuiverder, harder weet ik niet precies maar we trilde iig bijna die tent uit ;P

Geluid op de main stond ook wel hard maar doordat er geen tent omheen stond kan je het bijna niet met elkaar vergelijken (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Was geweldig!
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een feest (L)

Q-dance bewijst maar weer eens dat ze de beste organisator van Nederland zijn :respect:
Wat een heerlijke dag (L) Alleen volgend jaar sta ik om 11 uur voor de deur, we waren pas 14.00 uur binnen :(

Heb heel de dag bij de main gestaan, was prima vertoeven in de zon B)

Het einde bij de kluisjes was alleen beetje chaotisch en het duurde volgens mij een uur voordat we weg konden rijden van de parkeerplaats. Maargoed, bij de parkeerplaats kan je ook best goed afteren :P

Op naar de andere festivals dit jaar én natuurlijk Defqon 2010 B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op dinsdag 16 juni 2009 om 16:42:
Maargoed, bij de parkeerplaats kan je ook best goed afteren

:yes: Was prima te doen en super chill en gezellig! :D
Waarschuw beheerder
Waarom het shirt van Ruffian ... DWDD (de wereld draaid door) ?? :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Maik-409 op dinsdag 16 juni 2009 om 19:27:
Ruffian

:rot:

Artiest SinSuline
Waarschuw beheerder
donateur
mensen die de hele set van frontliner hebben gehoord??

één van zijn plaatjes die hij draaide was met het stukje van queen: ''we will we will rock you!'' daarna een opbouwende bass. dan die eerder gebruikte sample uit kill bill. dan een sample die iets zegt in de trand van: ''hey bro, tumess. rock the motherfucking gangster!'' en dan knalt de beat erin met die kill bill sample.... weet iemand hie die plaat heet!??

please let me know met pb want forum gaat hard hier... ;)
Waarschuw beheerder
één van zijn plaatjes die hij draaide was met het stukje van queen: ''we will we will rock you!'' daarna een opbouwende bass. dan die eerder gebruikte sample uit kill bill. dan een sample die iets zegt in de trand van: ''hey bro, tumess. rock the motherfucking gangster!'' en dan knalt de beat erin met die kill bill sample.... weet iemand hie die plaat heet!??

Bedoel je dit:

Dat we will rock you komt ook van Wild Motherfuckers - Hardstyle Family dacht ik ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ofe op dinsdag 16 juni 2009 om 20:57:
Bedoel je dit:

die bedoelde ik ja. was er al achter maar thnx. de plaat gaat gansta heten en is van tatanka vs. zatox. Die opende er dan ook mee... ;)
Waarschuw beheerder
I know, 3x gehoord in de afgl 3 weken bij T&Z. Wel super vette plaat :D

Waarschuw beheerder
En, volgend jaar weer mensen? 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van musicfreak88 op dinsdag 16 juni 2009 om 13:19:
Zo van ja ik ben ook nederlands maar er zijn hier heel veel duitsers dus ik denk ga maar duits praten.

Ergens in de middag stond er een duitser alleen bij ons beetje te staan. Vraagt ie op een gegeven moment of ik tegen de mensen om mij heen engels wil gaan praten zodat hij het ook kon volgen:roflol:. Ik zei nee ik praat nederlands haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjordee op dinsdag 16 juni 2009 om 23:20:
Ik zei nee ik praat nederlands haha

Grappig .. not :\

Waarschuw beheerder

:\
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 juni 2009 om 20:18:

please let me know met pb want forum gaat hard hier... ;)

Klinkt origineel :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 16 juni 2009 om 15:04:
Ik voorspel dat Q-base het beste outdoor word dit jaar

ik kom nooit met zulke voorspelling, gewoon gaan en zien wat er gebeurt, kan het zowiezo nooit tegenvallen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 juni 2009 om 00:47:
Uitspraak van Sjordee:banana: op dinsdag 16 juni 2009 om 23:20:

Grappig .. not

Je had er bij moeten zijn;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 juni 2009 om 20:18:
die iets zegt in de trand van: ''hey bro, tumess. rock the motherfucking gangster!'' en dan knalt de beat erin met die kill bill sample.... weet iemand hie die plaat heet!??

Het is "hey punk, don't mess with the motherfucking gangster"

Tat & Zat - Gangster
Waarschuw beheerder
leuke aftermovie Reez. zelf gemaakt?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PartyStartert :facepalm: op woensdag 17 juni 2009 om 10:02:
Het is "hey punk, don't mess with the motherfucking gangster"

Tat & Zat - Gangster

jup was gruwelijke inzet :bounce:

Waarschuw beheerder
Heb t naar mijn zin gehad ondanks ik achter de bar stond in de rustigste zaal van heel t feest: Techno......... brrr dus weinig goede muziek gehoort :P

Volgend jaar maar zelf knallen :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjordee op woensdag 17 juni 2009 om 09:51:
Je had er bij moeten zijn;)

En dan? Dat grappig moeten vinden? :\
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 juni 2009 om 11:32:
ik achter de bar stond in de rustigste zaal van heel t feest: Techno......... brrr dus weinig goede muziek gehoort :P

Waarschuw beheerder
donateur
Kort filmpje

Ik wil terugggggggggggggggggggggggggg :cry:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op woensdag 17 juni 2009 om 13:40:
Kort filmpje

Kort maar krachtig.
Ik wil terugggggggggggggggggggggggggg

Ik denk dat meer mensen waaronder ik, dat wel willen :P.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 juni 2009 om 11:32:
achter de bar in de rustigste zaal van heel t feest: Techno......... brrr dus weinig goede muziek gehoort

Rude Awakening, Peaky Pounder, 't ging er beide keren goed hard aan toe!
Vooral Peaky had echt een topsetje hoor :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 juni 2009 om 00:47:

Grappig .. not

je gaat als nederlander dan toch ook niet engels lopen lullen zou ik ook niet doen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van janes op woensdag 17 juni 2009 om 15:18:
je gaat als nederlander dan toch ook niet engels lopen lullen zou ik ook niet doen

:jaja: maar was der zo grappig aan dan?
Ken er niet om mee lachen
Waarschuw beheerder
Dat begreep ie uiteraard ook niet want hij kon geen nederlands;) Hij vroeg ook nog what?, ach was best grappig toen, niet zo mauwen:P

On-topic : DefQon was super:bounce:

Waarschuw beheerder
Mouw wanneer ik er zin in heb :)

En tja, niet iedereen hoeft die uitspraak van jouw zo grappig te vinden zzoals jij dat zelf vind kerl ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 juni 2009 om 19:25:
Mouw wanneer ik er zin in heb

En tja, niet iedereen hoeft die uitspraak van jouw zo grappig te vinden zzoals jij dat zelf vind kerl

en niet iedereen hoeft er zo serieus op in te gaan als jou:gaap:

Waarschuw beheerder
Mensen vatten het serieus op, das wat anders kerl ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ge-wel-dig!!
Waarschuw beheerder
Ik wil terugggggggggggggggggggggggggg :cry:

Me toooo! Heb je trouwens niet eens gezien Jor :o :w
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 juni 2009 om 21:52:
Ge-wel-dig!!

Waarschuw beheerder
donateur
top feestje B)

Waarschuw beheerder
Wie kan mij vertellen welke nummers Headhunterz aan het begin draaide, behalve Summer of hardstyle en Muzikal revolution. Er zaten hier een paar fijne tracks tussen, maar zijn helaas niet te horen in de Q-Dance uitzending!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Monique. op dinsdag 16 juni 2009 om 14:46:
Jaaa :cheer: beetje jammer dat t dit jaar 2 uur korter is :nocheer:

oh das minderrrr :[

kan er niet vanaf de middag zijn, dus is echt idd 2 uren minder feest, wat jammer weer :(

k beloof niks,ligt eraan of we er zin in hebben O:)

als het mooi weer wordt, krijg je zin, let maar op :D

Ik heb ze sinds zaterdag wel gebombardeerd tot stamplaarsen O:)

oeh :k en dat houdt in? Dat ze voortaan naar feesten gaan? B)

Maar een after op zn tijd is ook lekker en gezellig! :D
Afgelopen zaterdag ook after gehouden,super gezellig gehad..Maar voorlopig ff geen afters meer :lol:

haha :lol: (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn report voor Partyscene.nl staat online! Check http://www.partyscene.nl/news/reports/2009/defqon.1_festival_almere_strand
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HardstyleMotherfucker op dinsdag 16 juni 2009 om 13:19:
Zo van ja ik ben ook nederlands maar er zijn hier heel veel duitsers dus ik denk ga maar duits praten.

Ergens in de middag stond er een duitser alleen bij ons beetje te staan. Vraagt ie op een gegeven moment of ik tegen de mensen om mij heen engels wil gaan praten zodat hij het ook kon volgen. Ik zei nee ik praat nederlands haha

zo had ik vorig jaar het mooiste moment van de dag. Zit ik een beetje tilt te eten op die banken, begint er ineens een duitser tegen me te praten. (dag na de gewonnen wedstrijd tegen Frankrijk meen ik) begin ik te zingen: Schade Deutschland alles ist vorbei! wat resulteerde in ongeveer 100 nederlanders die met me mee zongen richting die Duitsers :lol: Die gasten wisten niet meer waar ze het hadden!

Maarja,uiteindelijk stond Duitsland in de finale en lachten hun het laatst....:nocheer:
Waarschuw beheerder
hey what was that for a track they played at the Beginning at some Sets...I know it was a PoP Song???

James Blunt or was is James Morisson ???

Thanks

Waarschuw beheerder
Cd staan online:)
Waarschuw beheerder
Wat vonden jullie van de 'nieuwe' main stage?! ->

(http://www.youtube.com/watch?v=ezuvNoy3fJM)

Maar nu even serieus, Main was dit jaar echt Huge!
Waarschuw beheerder
Top feestje! Beter als vorig jaar.
Ik wil terug :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hey what was that for a track they played at the Beginning at some Sets...I know it was a PoP Song???

Thanks

Waarschuw beheerder
Ben er niet bijgeweest dit x..

maar de cd klinkt lekker:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 juni 2009 om 16:43:
Cd staan online

daar stond ie al vanaf vrijdag :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 juni 2009 om 17:50:
daar stond ie al vanaf vrijdag

niet op elke site:9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van W!m op donderdag 18 juni 2009 om 16:54:
Maar nu even serieus, Main was dit jaar echt Huge!

:nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vanKnetteren B) op donderdag 18 juni 2009 om 14:43:
zo had ik vorig jaar het mooiste moment van de dag. Zit ik een beetje tilt te eten op die banken, begint er ineens een duitser tegen me te praten. (dag na de gewonnen wedstrijd tegen Frankrijk meen ik) begin ik te zingen: Schade Deutschland alles ist vorbei! wat resulteerde in ongeveer 100 nederlanders die met me mee zongen richting die Duitsers Die gasten wisten niet meer waar ze het hadden!

Maarja,uiteindelijk stond Duitsland in de finale en lachten hun het laatst....

Haha schitterend:lol:, wel jammer van de rest van het toernooi inderdaad:(
Waarschuw beheerder

Thanks
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QQ op donderdag 18 juni 2009 om 00:04:
kan er niet vanaf de middag zijn, dus is echt idd 2 uren minder feest, wat jammer weer

Gaat dit over Q-Base?
Volgens mij begint het een uur later en stopt het een uur eerder.
Wat dus netto maar 1 uur feest-verlies oplevert wanneer je later komt b)
Uitspraak van T L C™ op donderdag 18 juni 2009 om 10:15:
Niets meer aan toe te voegen

+1!!

Wat was het tof.... Alleen zooo zonde dat na Charly en Theo de Grey leegliep!
The Viper is echt wel de moeite waard om te blijven. En daarna Manu... ook al zo zonde! Het was zo mogelijk nóg leger, maargoed, meer ruimte om los te gaan denk ik dan maar 8)

En wat vond "men" van de afsluiting? (nee, ik heb geen zin/tijd/energie om alles terug te lezen ;) )
Ik vond hem tegenvallen qua muziek. Ik wil dan nog 1 keer he-le-maal los, en met deze afsluiting werd hem dat niet :(
Waarschuw beheerder
Was echt een topfeest....

Nu nog ff de livesets zien te vinden.
Waarschuw beheerder

Thanks
Waarschuw beheerder
alweer bijna 1 week geleden =( Ik wil echt terug, defqon was zó goed:D

Waarschuw beheerder
ach mensen volgend jaar weer :p

Waarschuw beheerder
Hebben nog meer mensen een kaartje van BLNX ( fotosite ) ?

Daar staan nergens foto's van 't feest :\
Waarschuw beheerder
Tatanka en Zatox - Gangsta (in de opening(volgends mensen die het beter weten dan ikzelf)) (rond 1 min 45)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van W!m op donderdag 18 juni 2009 om 22:34:
Tatanka en Zatox - Gangsta (in de opening(volgends mensen die het beter weten dan ikzelf)) (rond 1 min 45)

wat een sfeertje weer bij tat & zat. niet te vergelijken met de main :\
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ton30071989 op donderdag 18 juni 2009 om 22:37:

wat een sfeertje weer bij tat & zat. niet te vergelijken met de main

En moet je eens goed opletten op die gozer die rond 3:10 voorbij loopt, die trekt bekken :lol: vet filmpje trouwens (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sweettommy22 op donderdag 18 juni 2009 om 19:01:

The Killers - Human?
Waarschuw beheerder
wat een sfeertje weer bij tat & zat. niet te vergelijken met de main

Idd:jaja: Daarom kon mij die show gestolen worden op het laatst:) + Die set van HHZ:x

Tat & Zat:respect:
Waarschuw beheerder
What about the Liveset from Tatanka & Zatox :cheer:

i want have it
Waarschuw beheerder
DVD alvast pre-ordered :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sweettommy22 op vrijdag 19 juni 2009 om 10:55:
What about the Liveset from Tatanka & Zatox :cheer:

i want have it

Die will jeder wohl haben nur die wirds nicht geben. Q-dance Radio hat nur die ausgestrahlt die jetzt zum runterladen sind auf z.B. lsdb.nl und dabei wirds vorerst mal bleiben. Bis Q-dance Radio sie nicht ausgestrahlt hat sonntags, die DJ's selbst sie veröffentlicht haben oder die DVD rauskommt wo vllt ein paar stücke von Tat & Zat drauf sind, wird es keine geben. Checkste's jetzt?
---------------

zo ik hoop dat 'ie het nu eindelijk begrepen heeft.
Waarschuw beheerder
Volgend jaar---> pavo vs headhunterz... das hetzelfde als een lammertje in de leeuwenkooi gooien.

Ff kijken of hh nog steeds zo'n goede dj is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
me 2e defqon top feest volgend jaar zeker weer bij
heel de dag maximaal door het geluid heen :)

defqon 1 (Y)(Y)(Y)
Waarschuw beheerder
super feestje! in blue was het vooral heerlijk
headhunterz op de main als afsluiter was wel minder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 18 juni 2009 om 21:53:
Hebben nog meer mensen een kaartje van BLNX ( fotosite ) ?

Daar staan nergens foto's van 't feest

Waarschuw beheerder
Ik heb mijn jaarlijkse geknutsel weer af. vast een beetje amateuristisch maar wel leuk om te doen (lees nagenieten)
En 't geeft een sfeerimpressie voor al die luitjes die er niet bijwaren :vaag:

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van vanKnetteren B) op vrijdag 19 juni 2009 om 03:45:
En moet je eens goed opletten op die gozer die rond 3:10 voorbij loopt, die trekt bekken

en dan snel je bril op, dan valt het niet zo op :D
Waarschuw beheerder
was het nu maar één week terug!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
telefoon van q-dance gehad, we zitten in bij de laatste 20, de laatste 8 krijgen vlucht kaarten en hotel...

dus maybe nog een x defqon dit jaar :respect:
Waarschuw beheerder
Headhunterz - The Sacrifice (Evil Hardcore Edit) nummer waar die mee afsloot

is dit al ergens te vinden????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MAQ op vrijdag 19 juni 2009 om 16:21:
telefoon van q-dance gehad, we zitten in bij de laatste 20, de laatste 8 krijgen vlucht kaarten en hotel...

verklaar u nader 8)

Waarschuw beheerder
wil iemand even de klok een week terug zetten?
8)
pre party time!

:bounce: :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mart'n op vrijdag 19 juni 2009 om 19:28:
Uitspraak van Mutsje b) op vrijdag 19 juni 2009 om 17:08:
verklaar u nader

Gaarne!

Defqon Australie gok ik...
Waarschuw beheerder
Hallo mensen,

Ik ben al 6 dagen opzoek naar m'n Defqon CD die ik daar dus gekocht heb.
Helaas lijkt het er op dat ik hem ergens heb achter gelaten op het feest, want hier thuis kan ik hem dus niet vinden.
Baal ik wel een beetje van.
Dus mocht iemand deze cd bij toevallig gevonden hebben, dan zou ik hem graag terug willen ontvangen.

Nu hoor ik al mensen denken van tja wat is nu 20 euro, koop gewoon een nieuwe.
Daar kan ik me wel in vinden opzich.
Maar 20 euro is nog steeds 7,8 miljoen slotiz of 2,3 miljoen Yen he.
Dan klinken die bedragen ineens een stuk meer dan 20 euro.

Je kan me een pb-tje sturen als je hem gevonden hebt.
Anders kan je ook contact opnemen met 0900 - defqon

Alvast bedankt voor de moeite.
Anoniem contact opnemen kan via 0900- defqon anoniem.
(0900- 333766 2666436)

Mzzls,
Ropax
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ropax op zaterdag 20 juni 2009 om 04:06:
Hallo mensen,

Ik ben al 6 dagen opzoek naar m'n Defqon CD die ik daar dus gekocht heb.
Helaas lijkt het er op dat ik hem ergens heb achter gelaten op het feest, want hier thuis kan ik hem dus niet vinden.

Wat voor kleur had ie?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 juni 2009 om 19:43:
wil iemand even de klok een week terug zetten?

Heb het geprobeert net ... Gebeurt alleen nix :[ :cry:

Waarschuw beheerder
Zijn er dan ook kluisjes??? :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van W!m op donderdag 18 juni 2009 om 22:34:

Tat en Zat draaide zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer lkkkrrrr :kwijl: :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vanKnetteren B) op vrijdag 19 juni 2009 om 03:45:
En moet je eens goed opletten op die gozer die rond 3:10 voorbij loopt, die trekt bekken

(Y) Briljant.... :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MAQ op vrijdag 19 juni 2009 om 16:21:

Defqon Sydney toch? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' Timm || E-Raizer op zaterdag 20 juni 2009 om 09:35:
Nu ist genoeg! Slotje!

Uitspraak van ' Timm || E-Raizer op zaterdag 20 juni 2009 om 11:48:
Droeftoeters volgend jaar is er weer een editie

een slot op je voorhoofd ken je krijgen...

Uitspraak van ChuPaChup op zaterdag 20 juni 2009 om 12:16:
Defqon Sydney toch?

Uitspraak van Ropax op zaterdag 20 juni 2009 om 04:06:
Dus mocht iemand deze cd bij toevallig gevonden hebben, dan zou ik hem graag terug willen ontvangen.

ik heb net de cd gekocht. die laatste cd met die sound of defqon is echt vreemd:s
Waarschuw beheerder
zo ff vraag tussendoor!
Ik (en wel meerdere) ben Arie van de Lama's tegengekomen op defqon met een camera crew.. Is er iets bekend over filmpjes daarvan die ergens online staan ofzo??

Waarschuw beheerder
Was het nog een beetje rausen? Joden tikken gehad? Flock on!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 juni 2009 om 20:27:

:roflol: zo zal het wel weer gedraaid worden jah, kakkies zijn daar best wel goed in
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 20 juni 2009 om 21:51:
zo zal het wel weer gedraaid worden jah, kakkies zijn daar best wel goed in

Zoals altijd :lol:

Maar wat heeft het met defQon te maken? :rot:
Waarschuw beheerder
weet iemand foto site bjebi ofzo?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -TVB- op zaterdag 20 juni 2009 om 20:09:
ben Arie van de Lama's tegengekomen op defqon met een camera crew.. Is er iets bekend over filmpjes daarvan die ergens online staan ofzo??

vorige jaar was het Tygo Gernandt die verslag deed voor defqon de dvd en dit jaar zal het dan wel arie zyn;)

nog ff geduld dus ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zo ben je nou afgewerkt, terwijl ik vorige week met men gare hoofd nog na lag te genieten van defqon... Ik wil meeeeeeer festivals!:honger:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rudi! op zondag 21 juni 2009 om 05:07:
Zo ben je nou afgewerkt, terwijl ik vorige week met men gare hoofd nog na lag te genieten van defqon... Ik wil meeeeeeer festivals!

Moet je ook meer mooi weer hebben, anders is het geen reet aan...

Owja, respect voor het bier vorige week, was lekker te zuipen! Had ik wel eens anders meegemaakt op fesivals.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charles du Fap op zondag 21 juni 2009 om 11:25:
respect voor het bier vorige week, was lekker te zuipen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Charles du Fap op zondag 21 juni 2009 om 11:25:
respect voor het bier vorige week, was lekker te zuipen!

Heineken (L)
Waarschuw beheerder

ga lekker naar hardcorehooligan site. wat boeit de 'normale' mens nou of er klappe zijn gevallen op een super feestje..
Waarschuw beheerder
niet te vergelijken met de main

stond je toch verkeerd denk ik..

Uitspraak van CENSORED op vrijdag 19 juni 2009 om 10:58:
DVD alvast pre-ordered

maakt niks uit, als je hem de dag dat ie uitkomt bij FRS haalt heb je m eerder :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<:Ballie:>> op maandag 22 juni 2009 om 11:08:
maakt niks uit, als je hem de dag dat ie uitkomt bij FRS haalt heb je m eerder

Ik ben lui B)
Waarschuw beheerder
Voor de hardcore hoef je er niet speciaal heen te gaan (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jerriet :bier: op maandag 22 juni 2009 om 17:30:
Voor de hardcore hoef je er niet speciaal heen te gaan

ach er is voor iedereen wel iets

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Jerriet :bier: op maandag 22 juni 2009 om 17:30:
Voor de hardcore hoef je er niet speciaal heen te gaan (Y)

Daar draait het anders wel elk jaar om bij Defqon :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 24 juni 2009 om 18:54:
Daar draait het anders wel elk jaar om bij Defqon

Met 1 hardcore tentje?

Hardstyle lijkt me duidelijk. 2 zalen + de main staat alleen maar hardstyle en neem aan dat op een feest de MAINstage het belangrijkst is? :)

Maar verder ook niet belangrijk dit :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PartyStartert :facepalm: op woensdag 24 juni 2009 om 21:56:
Ik telde er 3. Of is alleen mainstream voor jou hardcore ?

Zo kan je ook redeneren :), maar het blijft zo dat de mainstage (grootste podium) toch op elk feest de belangrijkste en meeste publiek zoekende zaal is :)

Maar het draait volgens mij gewoon om het totaal concept, voor iedereen wat :) dus om nou te zeggen dat het om de hardcore draait gaat wat ver ;)
Waarschuw beheerder
weer een jaar wachten helaas.super feets
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jef [KFT] Snoeihard op woensdag 24 juni 2009 om 22:03:
maar het blijft zo dat de mainstage (grootste podium) toch op elk feest de belangrijkste en meeste publiek zoekende zaal is

Maar was het er ook gezellig? :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 24 juni 2009 om 18:54:
Daar draait het anders wel elk jaar om bij Defqon :lol:

Ik bedoelde met "Voor de hardcore hoef je er niet speciaal heen te gaan (Y)" te zeggen;
dat als je toch alleen voor de hardcore wilt gaan, dat je niet naar defqon hoeft te gaan, voor mensen net als mij die het liefst gewoon keihard los gaan op hardcore
Waarschuw beheerder
Pff.. Nog steeds aan het bijkomen!
Waarschuw beheerder
Helaas is het hele almeerderstrand weer leeg :(

This realy was the end of Defqon2009

See ya'll Next year :bye:
Waarschuw beheerder

ik stond met de argon youth ( 10 man ) tegenover 25 mang veendam youth + sittard youth!!
wij hebben ze ruim 150 meter laten renneng.. hadden allemaal SI jas + pet op, dus waren geen partij voor ons

RJK wilde later ook nog tegen ons, maar was zoals gewoonlijk weer bang. Plus dat ome gijs er niet was om het tafereel te filmengg

:bye:
Waarschuw beheerder
tsja.......wat zal ik hier eens op zeggen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Pietertje Geluk op donderdag 25 juni 2009 om 14:58:
RJK wilde later ook nog tegen ons, maar was zoals gewoonlijk weer bang. Plus dat ome gijs er niet was om het tafereel te filmengg

[img width=520 height=390]http://www.vakg.nl/humor/Humor13.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op donderdag 25 juni 2009 om 00:22:
Maar was het er ook gezellig?

Ben dr niet eens geweest zo slecht vind ik hardstyle van tegenwoordig ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jef [KFT] Snoeihard op donderdag 25 juni 2009 om 16:37:
Ben dr niet eens geweest zo slecht vind ik hardstyle van tegenwoordig

Bij de purple area draaiden ze anders brillant, niet alleen maar die blije zooi maar lekker beuken beuken en nog es beuken. We kwamen er met ons jaarlijks rondje over t terrein maar t beviel ons zo goed dat we zijn blijven hangen. Geen spijt van gehad ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Jef [KFT] Snoeihard op woensdag 24 juni 2009 om 20:15:
neem aan dat op een feest de MAINstage het belangrijkst is

Niet voor mij iig :nee:
Waarschuw beheerder
http://events.q-dance.nl/2009-06_13-juni_defqon1/video/

Aftermovie staat online!

Waarschuw beheerder
Erg mooi afterfilmpje! Kippenvel (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Prachtig.

Wat een volmaakte dag was het ook :lief:

Waarschuw beheerder
http://events.q-dance.nl/2009-06_13-juni_defqon1/video/

Hoe is et?
Top gewoon! Lekkur!
Hebben jullie drugs gebruikt?
Nee, mag niet van muh moedur :(
Waarschuw beheerder
De aftermovie is echt supergaaf :D

Waarschuw beheerder
KIPPEVEL
De beste, mooiste en gaafste aftermovie ooit.

Forever Young :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 25 juni 2009 om 18:18:
Niet voor mij iig

main is meestal hitjes hardstyle :jaja:

je weet van te voren al wat je ga horen al word de betreffende naam omgeroepen :jaja:

alternatief = blue net als met decibel de hardbass tent..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
aftermovie erg netjes! mag niet van mijn moeder:roflol: held :respect:
Waarschuw beheerder
Ook heel mooi hoe Headhunterz reageert op het einde. Wat een gevoel moet dat zijn :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Piede op zaterdag 27 juni 2009 om 00:48:
Ook heel mooi hoe Headhunterz reageert op het einde. Wat een gevoel moet dat zijn

wilde net zeggen dat gezicht van Willem zegt genoeg :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik krijg gewoon weer kippevel:d!

Waarschuw beheerder
Damn mooie after movie hoor!
Wat een dag was het he mensen,fucking niet normaal:)
Op naar volgend jaar :cheer:
Waarschuw beheerder
damn wat een vette after movie:D:D heheheh :LOL: hoe vind je het ??:LOL: fantastique::LOL:
verder het einde damn iedereen gaat lossss:BOUNCE:
Waarschuw beheerder
Aftermovie from Q-Dance: http://www.youtube.com/watch?v=8o06DpF8pGM

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van MAQ op vrijdag 26 juni 2009 om 20:39:
alternatief = Black,Silver en Green :respect:

Waarschuw beheerder
iemand al livesets gevonden van de grey area??

voornamelijk die van buzz fuzz & panic:bounce:

greetz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TrAceR op zaterdag 27 juni 2009 om 10:54:
verder het einde damn iedereen gaat lossss

Ja, dat hebben ze knap gefilmd, er ging namelijk helemaal niemand los...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van watcherob op zondag 28 juni 2009 om 13:54:
ging namelijk helemaal niemand los...

Tja op dat soort saaie muziek kan ik ook niet los gaan :lol:
Waarschuw beheerder
wat een geweldige afermovie, voor het einde was echt zo fucking mooi!! dat mensen kunnen zeggen dat er geen kippenvel momenten waren tijdens de set, nou sorry, hier staat het kippenvel er nog steeds!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj mello-die op zaterdag 27 juni 2009 om 20:22:
iemand al livesets gevonden van de grey area??

nee die komen niet. Die worden veel later gereleased via Q-dance radio. Maar voorlopig niks.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pigmans op maandag 29 juni 2009 om 11:18:
dat mensen kunnen zeggen dat er geen kippenvel momenten waren tijdens de set

:jaja: Guilty...
Het vuurwerk was gaaf, de rest... mwaaa
Waarschuw beheerder
Defqon was echt super, lekker in het zonnetje !
en gas erop !
Waarschuw beheerder
toch had de afsluiting iets harder mogen zijn ;-)
Waarschuw beheerder
de afsluiter kan bij lange na niet tippen aan die van vorig jaar:no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PartyStartert :facepalm: op woensdag 24 juni 2009 om 21:56:
Ik telde er 3. Of is alleen mainstream voor jou hardcore :rot:?

Inderdaad 3 Hardcore area's:
Black: Mainstream;
Grey: Early;
Silver: Industrial.

Ook 3 Hardstyle area's:
Red/Main;
Blue;
Purple.

:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ^PIET op donderdag 2 juli 2009 om 13:28:
Silver: Industrial.

Officieel is industrial geen hardcore...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj mello-die op woensdag 1 juli 2009 om 17:28:
de afsluiter kan bij lange na niet tippen aan die van vorig jaar

idd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Globaljoymend :cheer: op donderdag 2 juli 2009 om 19:40:
Ik vond het vuurwerk wel te gek.

Jaa dat was het zeker!

Maar Het het wel wat meer mogen knallen, de muziek dan he;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op donderdag 2 juli 2009 om 17:44:

Oja, daarom heet et ook industrial hardcore.
Hokjes :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Globaljoymend :cheer: op donderdag 2 juli 2009 om 19:40:
Ik vond het vuurwerk wel te gek.

vooral als je een faker bent;)
Waarschuw beheerder
The Best of Q-dance
Zondag vanaf 20.00 uur.
set1 - Defqon.1 Festival 2009 NL - RED - The Prophet
set2 - Defqon.1 Festival 2009 NL - ORANGE - Louk
set3 - Defqon.1 Festival 2009 NL - GREEN - Surgeon
set4 - Defqon.1 Festival 2009 NL - BLACK - Endymion
Waarschuw beheerder
The Best Of Q-Dance
De volgende zondag alweer! (vanavond dus ;) )
set1 - Defqon.1 Festival 2009 NL - RED Area - D-Block & S-te-Fan
set2 - Defqon.1 Festival 2009 NL - PURPLE Area - The Atmozfears
set3 - Defqon.1 Festival 2009 NL - BROWN Area - Ruthless
set4 - Defqon.1 Festival 2009 NL - BLACK Area - Mad Dog & Anime

En voor de liefhebbers de DL-s van vorige zondag:

The Prophet: http://rapidshare.com/files/252354227/Prophet_Defqon.1_2009_Full.mp3
Louk: http://rapidshare.com/files/252498718/Louk_Defqon.1_2009.mp3
Surgeon: http://rapidshare.com/files/252517817/Surgeon_-_Defqon.1_Festival_2009_NL__GREEN_Area_.mp3
Endymion: http://rapidshare.com/files/252491129/Endymion_Defqon.1_2009_Full.mp3
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mart'n op zondag 12 juli 2009 om 14:22:
set1 - Defqon.1 Festival 2009 NL - RED Area - D-Block & S-te-Fan
set2 - Defqon.1 Festival 2009 NL - PURPLE Area - The Atmozfears
set3 - Defqon.1 Festival 2009 NL - BROWN Area - Ruthless
set4 - Defqon.1 Festival 2009 NL - BLACK Area - Mad Dog & Anime

The Best Of Q-Dance

klopt ergens iets niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MAQ op maandag 13 juli 2009 om 17:33:
klopt ergens iets niet

Jep, i know, het zijn niet allemaal toppers he ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van watcherob op donderdag 2 juli 2009 om 17:44:

Omdat er geen Melodie in zit is het volgens jou geen HC,wat een gelul :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 juli 2009 om 19:06:
Omdat er geen Melodie in zit is het volgens jou geen HC,wat een gelul

Industrial, hmmm is dat geen variant binnen het techno-genre wat toevallig een hardcore-sound heeft?
K vind industrial en Schranz heel erg veel op elkaar lijken :d
The Best Of Q-Dance

thanks (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 13 juli 2009 om 19:19:
hmmm is dat geen variant binnen het techno-genre wat toevallig een hardcore-sound heeft?

Dat is Hardtechno waar jij het over hebt :jaja:
Industrial is wat langzamer dan Mainstream HC,geen melodie,meer duistere klanken etc (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 juli 2009 om 19:06:
Omdat er geen Melodie in zit is het volgens jou geen HC,wat een gelul

Nee, omdat ik denk dat industrial een genre opzich is en geen sub genre binnen de hardcore.

Industrial vind je ook binnen de rock en bestaat al veel langer dan hardcore.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van watcherob op dinsdag 14 juli 2009 om 11:41:
Industrial vind je ook binnen de rock en bestaat al veel langer dan hardcore.

Tjah er is ook niets mooiers dan Industrial dus :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 14 juli 2009 om 16:57:
Tjah er is ook niets mooiers dan Industrial dus

Opzich is het wel ok, als het niet te hyper wordt. Soms gaat het richting drum n bass en dan haak ik af...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van watcherob op woensdag 15 juli 2009 om 16:02:
Soms gaat het richting drum n bass en dan haak ik af...

Het liefst heb ik aardig veel breaks tussen de Industrial door,zodat het gaat neigen naar UK hardcore :respect:
Waarschuw beheerder
Wanneer komt die verdoemde dvd nou es uit? En hopelijk staat Noisecontrollers erop!:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Jusstin op donderdag 27 augustus 2009 om 14:19:
Wanneer komt die verdoemde dvd nou es uit?

Heb geduld echt :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jusstin op donderdag 27 augustus 2009 om 14:19:
Wanneer komt die verdoemde dvd nou es uit?

dat duurt nog wel even hoor:9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ton30071989 op vrijdag 28 augustus 2009 om 11:23:
dat duurt nog wel even hoor

Hoe lang moet ik dan nog wachten??(A)

Waarschuw beheerder
dit was de derde keer op rij en net als de andere twee TOP! en het weer was dit jaar ook nog eens SUPER
al met al een MEGA gave dag
op naar volgend jaar
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ton30071989 op vrijdag 28 augustus 2009 om 11:23:
dat duurt nog wel even hoor

Meestal is die er ergens in september (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Die DVD laat nauwlijks wat zien van de echt gezellige stages dus pleur maar op met die shit :bye:
Waarschuw beheerder
is de DVD van Defqon 2009 uit ?
Waarschuw beheerder
DVD is uit :yes:

Hier nog aftermovietje van mij B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sweettommy22 op zaterdag 29 augustus 2009 om 09:37:
is de DVD van Defqon 2009 uit

Vandaag een mail gekregen dat ie uit is.. Dus glijk besteld!
Waarschuw beheerder
ben net terug maar wat een geweldig feest was dit toch, nu slapen
Waarschuw beheerder
donateur
voorkant van de dvd ziet er iig strak uit :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van watcherob op maandag 7 september 2009 om 19:50:
Linkje?

Ticketonline site (F)

Waarschuw beheerder
donateur
De limited edition 2 disc DVD registratie van het Defqon.1 Festival van 13 juni jl. is inmiddels klaar. Het is vanaf nu te bestellen bij ticketonline.nl en ligt vanaf 18 september in de winkel.