Partyflock

Forumonderwerp · 1064008
3 volgers · 18288x bekeken
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 13 juni 2009 om 11:00
Waarschuw beheerder
Yo allemaal,

Auslander hier, Nederlander in het verr Oosten.
Q radio heel de dag aan gehad. Toppert!

Ik ben zelf de hardstyle meuk aan het verspreiden in Azie, en zie defqon toch als een trend settend Qoncept.
Sydney? Ik ben erbij!

Maar alle gekheid op een stokkie:
Hoe was het?
Het weer?
De sets... waar kan ik ze down loaden?
Wat zijn de nwe helden dit jaar?
EVIL ACTIVITIES? Das gewoon een vraag. Ja of nee. Ik zeg JA!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 13:38:
(10 flesjes water = 50 euro...)

dat bedacht ik me dus ook :|
5 euro voor 1 flesje? :|:|
maar goed regelmatig bijgevuld, en ik was niet de enige
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 13:47:

Bijvullen de gekste! :D
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 13:43:
Defqon_1_Festival_2009_-_Frontliner-FM-13-06-2009-hM_INT

:respect: held!
Wat een heerlijke beukset was dat zeg! :bounce:
Waarschuw beheerder
ik snap dan ook niet dat julie niet de blikjes smirnoff gepakt hebben voor 2 muntjes :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Here's Johny!! op maandag 15 juni 2009 om 12:40:
Tat & Zat (wat een afsluiter...).

idd, die sfeer ook was super gemoedelijk echt een waardig eind gewoon :respect: iedereen ook helemaal los gewoon :cheer:

Waarschuw beheerder
Omdat ik 'Bob' was en we toch een eindje uit de buurt wegkwamen, wou ik het toch wel ff rustig aan doen.
Af en toe een biertje.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Monique. op maandag 15 juni 2009 om 13:51:
Bijvullen de gekste!

Precies:P! Heb maar 5 euro aan water uitgegeven (A) Haha!
vragen ze zelf om op deze manier.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kyrraatjee op maandag 15 juni 2009 om 13:56:
Heb maar 5 euro aan water uitgegeven

+1 :D Af en toe een frisje gehad tussendoor en op t laatst peuken gehaald vd overgebleven muntjes bij de uitgang :respect: Supergoede actie :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Plosie op maandag 15 juni 2009 om 13:38:
Veel te zacht en te oud

Echt zacht vond ik het niet en heb weinig oude platen gehoord, wat je normaliter wel in een oldschool / early rave tent mag verwachten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Erwin_1975 op maandag 15 juni 2009 om 13:59:
Echt zacht vond ik het niet en heb weinig oude platen gehoord, wat je normaliter wel in een oldschool / early rave tent mag verwachten.

nou ik hoorde gewoon dat nummer van "housemuziek maakt jongeren kapot" :S ik dacht van zit ik wel in de goede tent of was het even omgedraait :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 13:05:
Wie? :D

Ow crap, blijkbaar nog steeds een beetje gaar :P
Waarschuw beheerder
super feestje gehad!

alleen de main: moet echt weer terug naar de oude plek!
Artiest {SHOWLIST artist 53030, 101755, 39843}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Erwin_1975 op zondag 14 juni 2009 om 23:57:
Ehm... Ik vind dat niet echt gepast. Daarnaast vind ik Defqon meer een hardstyle gebasseerde festival en hoor je gewoon een goede afsluiter te hebben in de main. Nu was iik niet tijdens de afluiter. De één vond het een goede afsluiter en de ander niet. Je kan niet altijd iedereen aan je hand hebben, maar denk wel dat ze op dat tijdstip beter een andere DJ of DJ's neer konden zetten. Naar mijn mening kan dat nog steeds op de Hardstyle manier en dan niet gelijk naar de hardcore.

De gemiddelde dagjesmens wat daar was houdt daar gewoon niet van en daar moet je gewoon rekening mee houden. Wil je hardcore.. dan ga je maar naar de zwarte of grijze tent ;)

Van mij mochten er ook wel enkel Hardcore platen gedraaid worden, aan de ene kant had ik het wel verwacht.
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 13:38:
En als je dan ook nog water drinkt, wat je 2 muntjes per geopend flesje kost, dan ga je ook niet bepaald veel water drinken.
(10 flesjes water = 50 euro...)

Ach joh, het is maar 10 euro per liter :|
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BvdB op maandag 15 juni 2009 om 14:07:
alleen de main: moet echt weer terug naar de oude plek!

:yes:

Ook al doorgegeven via enquete van dancepanel (Y)
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 13:53:
Omdat ik 'Bob' was en we toch een eindje uit de buurt wegkwamen, wou ik het toch wel ff rustig aan doen.

same here, begin van de dag gedronken, daarna overgestapt op (heel veel liters) water. Al dat water kwam me wel mn neus uit aan het einde van de dag overigens :lol:

Uitspraak van MAQ op maandag 15 juni 2009 om 13:51:
ik snap dan ook niet dat julie niet de blikjes smirnoff gepakt hebben voor 2 muntjes

Waren die maar 2?? Ik dacht dat smirnoff 3 was.. Had ik dat ff moeten weten :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kyrraatjee op maandag 15 juni 2009 om 13:56:
Precies:P! Heb maar 5 euro aan water uitgegeven (A) Haha!
vragen ze zelf om op deze manier.

ik ook! :D
vond het al meer dan genoeg :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op maandag 15 juni 2009 om 12:51:
alsof die zo goed was

met al die kuthitjes achter elkaar

slechtse set wat ik gehoord heb

Ik vond het juist super leuk! Een groot feest daar binnen in die tent (wel erg warm, maar dat mocht de pret niet drukken)

Ik denk ook dat je weet wat je kan verwachten als je CL en MT op de timetable ziet staan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 13:47:
dat bedacht ik me dus ook
5 euro voor 1 flesje?

ik heb er echt maar 1 gekocht en de rest aan sinas en eten uit gegeven!

met 2 personen 30 euro opgemaakt aan munten!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 14:18:
Ik vond het juist super leuk! Een groot feest daar binnen in die tent (wel erg warm, maar dat mocht de pret niet drukken)

echt handje klap publiek, de main liep leeg en iedereen stond in de grey :/
Werkzaam bij Stillborn Events
Artiest Glacius
Waarschuw beheerder
wat kunnen mensen toch zeuren zeg!! de main staat aan de verkeerde kant, drinken is te duur, charly lownoise en mental theo is niks. er zijn tig tenten op dit wereldfeest loop daar dan naar toe!! man man man

of is dit nu typisch nederlands zeuren zeuren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Tails op maandag 15 juni 2009 om 14:26:
echt handje klap publiek, de main liep leeg en iedereen stond in de grey

Ja en? Daaruit blijkt dus gewoon dat ze nog steeds rete populair zijn. Ik heb er ook weer genoten.

Uitspraak van djglacius op maandag 15 juni 2009 om 14:27:
of is dit nu typisch nederlands zeuren zeuren

Dat heet napraten. Sommige dingen vind je leuk en andere dingen vind je minder. Als je nooit kritiek hebt, dat is pas raar.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
drinken is te duur,

Graag wil ik de barmedewerker hartelijk bedanken voor de gratis muntjes. (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het was echt geweldig (L)!!!

Waarschuw beheerder
er zijn tig tenten op dit wereldfeest loop daar dan naar toe

Ik had best naar de main willen lopen aan de andere kant van het terrein maar die stond er niet ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Beste set van de dag vind ik Sequence en Ominous!!!

Wederom een ware helden set :Respect: vooral die oasis wonderwall remix :cheer:
Waarschuw beheerder
Mensen moeten altijd wat te zeiken hebben, 99% was perfect, die ene procent boeit dan niet B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reez op maandag 15 juni 2009 om 15:01:
Mensen moeten altijd wat te zeiken hebben, 99% was perfect, die ene procent boeit dan niet

Je kan die hele 99% opnoemen die je goed vondt of die ene procent... wat is makkelijker?
Waarschuw beheerder
het was weer he-le-maal goed!!!!!!!!!! (y):):D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. I - Defiance op maandag 15 juni 2009 om 14:10:
Ehm... Ik vind dat niet echt gepast. Daarnaast vind ik Defqon meer een hardstyle gebasseerde festival en hoor je gewoon een goede afsluiter te hebben in de main. Nu was iik niet tijdens de afluiter. De één vond het een goede afsluiter en de ander niet. Je kan niet altijd iedereen aan je hand hebben, maar denk wel dat ze op dat tijdstip beter een andere DJ of DJ's neer konden zetten. Naar mijn mening kan dat nog steeds op de Hardstyle manier en dan niet gelijk naar de hardcore.

De gemiddelde dagjesmens wat daar was houdt daar gewoon niet van en daar moet je gewoon rekening mee houden. Wil je hardcore.. dan ga je maar naar de zwarte of grijze tent

Kan ik me in vinden, maar draai dan niet even prednison attack -> Het hele veld gaat los :D Om vervolgens nog een gaar hardstyle nummer te horen (wat je al de hele dag gehoord hebt daar)
Over die dagjes mensen, qdance doet er best veel aan om de echte partyganger te belonen.. Draai dan ook gewoon hardcore nog tot half 12 zoals vorig jaar :D Heb je meteen geen last meer van die retedrukte bij de kluisjes :[

Maar

Mensen moeten altijd wat te zeiken hebben, 99% was perfect, die ene procent boeit dan niet B)

Amen!

Edit: Wat had ruffian trouwens met de wereld draait door? Werd die gast gesponsord ofwat?:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil terug :cry: Het is zo onwerkelijk dat het begint te schemeren en je denkt oww het schemert pas, maar dan is het gewoon al na tienen.. en voor je het weet gaan een voor een de tenten afsluiten :(

Wat heb ik een geweldig feest gehad (L) De main heerlijk vermeden.. 1 x een poging gewaagt iemand op te zoeken. Had echt het idee steeds verder in een rimboe verzeilt te raken waar ik nooit meer uit kon komen.. Hardstyle is gewoon niet mijn ding en was dan ook blij dat we er weer weg waren :D Snel naar de andere kant van het terrein waar in zilver genoeg ruimte was om flink los te gaan.

Heerlijke dag met waanzinnig weer.. dat bleef ik ook de hele dag herhalen haha.. jeetje wat hebben we het weer getroffen zeg met dit weer.. (L)

Heb me het meest vermaakt in zwart, groen, zilver en wandelend over het zand. Kijkend naar mensen die al dansend met een dikke vette smile hun weg zoeken tussen verschillende tenten :respect: Heel veel bekenden gezien en gewoon een super dag gehad met mijn kippetje [dump id=1160] en de rest van mijn vriendjes en vriendinnetjes. (L) Fffssshhhh :cheer:
Waarschuw beheerder
Helemaal te gek!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rudi! op maandag 15 juni 2009 om 15:17:
Kan ik me in vinden, maar draai dan niet even prednison attack -> Het hele veld gaat los Om vervolgens nog een gaar hardstyle nummer te horen

Idd, een DJ moet zich aan kunnen passen aan het publiek...

Mensen moeten altijd wat te zeiken hebben, 99% was perfect

Klopt, maar Q-dance wil zelf ook graag (positieve en negatieve) kritiek horen want ik krijg iedere keer netjes een enquete in mijn mailbox.
Waarschuw beheerder
Draai dan ook gewoon hardcore nog tot half 12 zoals vorig jaar

Dat was om de boel zoet te houden, want de treinen waren bij Weesp ontspoord en in het kader van veiligheid is toen belsoten het festival iets langer te laten duren ()...

.of was dat nou een jaar eerder ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van "The Mad One" op maandag 15 juni 2009 om 15:28:
in het kader van veiligheid

Ik voelde me op bepaalde momenten niet echt op "mijn gemak" in zon grote drukte.. Beter wat langer doorgaan, dat het wat gespreider naar huis gaat :)

In 2007 draaide the prophet wel superlang door.. Vorig jaar leek het gewoon op een "normale" toegift, zoals op inqontrol ofzo ook vaak het geval is.

Waarschuw beheerder
of was dat nou een jaar eerder ?

Uitspraak van Rudi! op maandag 15 juni 2009 om 15:44:
In 2007 draaide the prophet wel superlang door.

Bij deze het antwoord :P
Waarschuw beheerder
nou ben maximaal door het geluid heen gegaan
heel de dag geen sec stil gestaan op naar de volgende (Y)
Waarschuw beheerder
Wel mooi dat filmpje van HHZ op z'n youtube account waar hij zichtbaar geëmotioneerd is :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Heb je meteen geen last meer van die retedrukte bij de kluisjes :[

dat kún je gewoon niet op de organisatie afschuiven.. mensen zijn gewoon domme kuddedieren.. :D

Uitspraak van MarrieMarrie op maandag 15 juni 2009 om 15:20:
Wat heb ik een geweldig feest gehad (L) De main heerlijk vermeden.. 1 x een poging gewaagt iemand op te zoeken

waarvoor dank.. :lief:

Uitspraak van MarrieMarrie op maandag 15 juni 2009 om 15:20:
Heel veel bekenden gezien en gewoon een super dag gehad met mijn kippetje [dump id=1160] en de rest van mijn vriendjes en vriendinnetjes. (L) Fffssshhhh :cheer:

je vergeet nog een kleine aangelegenheid.. :9 :lol:

Zit gewoon nog steeds na te genieten.. wow.. wat een weekend.. :kwijl: (moet ook echt niet alle reacties lezen hier.. want das killing voor mn plezier.. azijnplassers :D )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tech - nu op maandag 15 juni 2009 om 07:19:
Wat een smerig lekker plaatje zeg!
PROPPIE & HEADY - THE SUMMER OF HARDSTYLE

Zo hoort hardstyle te zijn vind ik :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reez op maandag 15 juni 2009 om 15:53:
Wel mooi dat filmpje van HHZ op z'n youtube account waar hij zichtbaar geëmotioneerd is

ja allebei de filmpjes zijn idd mooi (y)

je zou er mogen staan als dj...
Waarschuw beheerder
ok 4e keer Defqon was uiteraard weer een superfeestje niet normaal weertje alles was top...

Toch wel echt zonde vind ik dat elk jaar de Mainstage zachter afsluit... Headhunters draaide een leuk setje maar je moet toch wel echt als afsluiter minimaal een kwartier echt hardcore gaan draaien wil je het publiek gek maken...

Verder was de organisatie goed met munten en dergelijke maar de afvoer van mensen en vooral de uitgang voor de busgangers was dramatisch 2meisjes voor me ogen flauw gevallen door de drukte en gekkigheid... Als ik Q-dance was zou ik me maar gaan schamen....(K)
Waarschuw beheerder
Wat een drukte bij Charly & Theo !!!
Setje van hun vond ik echt SLECHT, maar het zijn echte entertainers dus alsnog goed weten te vermaken 8)
Laat ze volgende keer maar gewooon echt alleen hun ding draaien, word veel meer gewaardeerd denk ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 14:45:
Beste set van de dag vind ik Sequence en Ominous!!!

Wederom een ware helden set :Respect: vooral die oasis wonderwall remix :cheer:

Was dikke set inderdaad! :bounce:

Die Oasis Wonderwall Hardcore versie was leuk ja, vooral dat iedereen luidkeels meezong :D Iemand die dat gefilmd heeft?
Waarschuw beheerder
Mijn compilatie filmpje:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van '_Rinse03 op maandag 15 juni 2009 om 16:24:
Lag het nou aan mij of was er dit jaar wel heel veel vuurwerk haha teringgg bleef ma doorgaan:D

Is elk jaar zo ;)
Waarschuw beheerder
Dat was om de boel zoet te houden, want de treinen waren bij Weesp ontspoord en in het kader van veiligheid is toen belsoten het festival iets langer te laten duren ()...

.of was dat nou een jaar eerder ?

dat was twee jaar geleden
Waarschuw beheerder
moeten ze vaker doen dat ontsporen, wij wouden toen idd nog snel een kwartiertje bij technoboy in blauw kijken...

uur laten stonden we er nog :D :D :D

die deed toen present en early hs om en om, geniaal :Respect:
Waarschuw beheerder
was een erg gezellig feestje, cl % mt super lache set, so fuckin wat paar hitjes boeie iedereen ging los en daar gaat het om.
de hele main kon me echt niet boeien eerlijk gezegt het er 15mins gestaan en was eral wel weer klaar mee, mag de volgende keer gewoon weer naar de andere kant.
al met al zeker naar me zin gehad en ik hoop er volgend jaar gewoon weer bij te zijn..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Desolator :[ op maandag 15 juni 2009 om 17:05:
mag de volgende keer gewoon weer naar de andere kant.

Dan moeten ze terug naar het bezoekers aantal van voorgaande jaren en dat willen ze niet volgens mij ;)