Amen...
Hier zijn al zooo veel topics over..
Zoekfuntie!
Dat weet niemand, de OEM bakken zijn nog niet zo lang op de markt he!?

Hier zijn al zooo veel topics over..
Zoekfuntie!
Dan moet je die topics is gaan doorlezen, dan kom je er vanzelf wel achter!
bewezen
bewezen
bewezen
Ik ben anders vaak genoeg soortgelijke discussies tegen gekomen hier..
Er staat ook een topic van me in draaien forum maar die is minder recent. Daar staat wel alles wat je meot weten.
OEM is veel krachtiger, en ik weet bijna zeker dat ze ook lang meegaan. Je hebt te maken met beesten
Technics vs OEM
Als je eerst met OEM draait en even later met Technics is het alsof je met fragiele en slappe apparatuur werkt
Klinkt als de zoveelste Technics gebruiker die inziet dat ie te veel heb betaaldEn is duurzaamheid alles wat telt voor jou?
Prijs,
bewezen
(veel) meer pitchbereik,
bewezen
veel hogere torque
bewezen
Duurzaamheid is leuk en aardig maar ook het enige argument dat voor Technics spreekt..
vertel eens even hoe je tot die conlusie bent gekomen, dan hebben we wat te lachen
Hoef je hem alleen maar voor open te schroeven en dan zul je zien dat de spindle lagering op de SL veel zwakker is uitgevoerd en dat dat probleem punt opgelost is in de OEM bak, dat het target light geen waardeloze popup led is die stuk gaat maar een detachable target light op de OEM bak zit, dat de motor sturing veel beter is geregeld ten opzichte van een SL1200 aangezien deze op de OEM bak digitaal word uitgelezen en in tegenstelling tot de SL wel word berekend op een vaste waarde (SL is namelijk alleen quartz controlled zodra ie in de quartz lock staat, de rest gaat via een analoge rc occilator) die niet onderhevig is aan invloeden van buiten af en de pitch fader constant gekalibreerd word.
Moet ik nog even door gaan of geloof je het wel
Maar ik concludeer nu, en dat gevoel had ik ook al toen ik mijn OEMS net had, dat de pitch van een Technics veel stabieler loopt!
Als je een technics gelijk legt blijft ie lang zo lopen....dat gevoel had ik bij me OEM in het begin totaal niet.
Moest ontzettend vaak corrigeren en sturen...was zelfs zo erg dat ik dacht dat ze niet goed waren.
Hoef je hem alleen maar voor open te schroeven en dan zul je zien dat de spindle lagering op de SL veel zwakker is uitgevoerd en dat dat probleem punt opgelost is in de OEM bak, dat het target light geen waardeloze popup led is die stuk gaat maar een detachable target light op de OEM bak zit, dat de motor sturing veel beter is geregeld ten opzichte van een SL1200 aangezien deze op de OEM bak digitaal word uitgelezen en in tegenstelling tot de SL wel word berekend op een vaste waarde (SL is namelijk alleen quartz controlled zodra ie in de quartz lock staat, de rest gaat via een analoge rc occilator) die niet onderhevig is aan invloeden van buiten af en de pitch fader constant gekalibreerd word.
Moet ik nog even door gaan of geloof je het wel
Wat ik dan persoonlijk wel weer fijner aan de Oems vind, zijn de vele streepjes langs de fader, ik kan daar zelf gewoon iets nauwkeuriger mee corrigeren, en het is ook handig als als je pitchbend met de pitchfader, je kan hem dan gelijk weer snel terug zetten op het goede streepje.
Alleen jammer dat er geen getalletjes bij staan
Hoezo?
Mijn OEMs thuis kan ik je zeggen kun je no way 1 min gelijk laten lopen zonder hem te corrigeren.
waardeloze popup led is
Voor mensen die voor weinig geld toch eerste rang willen zitten
denk er hetzelfde over als Dacato , mijn OEMS moet ik ook steeds bijsturen, best irritant. dit is ook een reden dat ik binnekort toch maar overstap op technics
Dan kan je het juiste streepje sneller terugvinden
OMG....gaan mensen nu serieus terugkrabbelen?? kan me de discussie met sommige mensen in een ander topic nog herinneren..
OEM regeerde...iedereen MOEST OEM want dát was de shit..
en zie nu...
goedkoop = duurkoop.....zouden ze toch geljik hebben??
Nou woepiedoe, dat kun je toch wel gewoon onthouden?
OMG....gaan mensen nu serieus terugkrabbelen?? kan me de discussie met sommige mensen in een ander topic nog herinneren..
OEM regeerde...iedereen MOEST OEM want dát was de shit..
en zie nu...
goedkoop = duurkoop.....zouden ze toch geljik hebben??
tis maar wat je goedkoop noemt maargoed .. ik heb in ieder geval nooit gezegd dit of dat is beter. de specificaties van de OEM'S zijn wel beter, maar het blijkt maar weer dat het dan niet beter hoeft te zijn dan technics. Elke andere draaitafel waar ik op gedraaid heb vind ik relaxter draaien zelfs dan me OEM'S omdat die tenminste gelijk blijven lopen !!
OEMS
zijn
super tafels
technics
zijn
om moe van te worden
maar het strakke corrigeer gedrag van de oems bevalt me beter
Heb een set Sl1210's staan van bijna 8 jaar oud, zet ze naast niuewe en je ziet geen verschil ( stof uitgezondert) en hoort geen verschil, ook geen afwijking in Pitch en ik ga ze deze zomer strippen en spuiten, doe dat maar eens met je OEM met al die electronicah
Ik durf wel te zeggen dat het allebei geweldige draaitafels zijn, die de concurrentie ver achter zich laten.
doe dat maar eens met je OEM met al die electronicah...
Slaat nergens op, want OEMS zijn er nog geen 8 jaar
ik ga ze deze zomer strippen en spuiten,
Gaat niet over duurzaamheid, maar over:
waarom, SL minder last van rondzingen en kan er beter tegen dat ie veel word meegenomen
maar een beetje dj hoort op beide te kunnen draaien en dat is een feit, omdat de prestaties zo gelijk zijn
heb het niet over hoe lang hij meegaat, maar over dat een SL er beter tegen kan als hij vaak word meegenomen de OEM is daar toch wat gevoeliger voor
neemt niet weg dat het een super tafel is voor thuis gebruik, discotheek kan ook wel goed maar met een SL kan iets "ruiger" worder omgegaan
verigens is technics einde verhaal, headphones zullen binnenkort wel voorzien worden van een panasonic sticker en de draaitafels e.d gaan er allemaal uit.
Maar dus na de laatste paar keren weer op Technics te hebben gedraaid kwam ik thuis verdomme totaal niet meer uit de voeten.
Kan dit kloppen?Of is dit puur een gevoel?
Iemand ervaring met een Akiyama DJ-4000 Acura??
Het zal in het begin in ieder geval wel even wennen zijn, want die dingen hebben onwijs veel kracht
Leg mij dan es uit wat er zo wennen is? als ik cue dan blijft de platter gewoon draaien, heb een slipmat liggen namelijk...
Enige voordeel wat ik kan bedenken..( let wel...zware dag gehad vandaag..) is dat je plaat 'sneller' op toeren is met OEMS, maar is dat niet verwaarloosbaar?
Leg mij dan es uit wat er zo wennen is? als ik cue dan blijft de platter gewoon draaien, heb een slipmat liggen namelijk...
Enige voordeel wat ik kan bedenken..( let wel...zware dag gehad vandaag..) is dat je plaat 'sneller' op toeren is met OEMS, maar is dat niet verwaarloosbaar?
Heb 2 SynQ xtrm-1's, draaien erg lekker, maar toch wil ik Technics halen!
Gewoon omdat ze OVERAL staan!
En!
..je niet het gezeik hebt dat je de eerste 20min van je set weg gooi, omdat je je moet aanpassen aan Technics waar je niet vaak op draaid(athans in mijn geval dan).
Maar wat voor mij telt is dat ze dus minstens zo goed presteren voor minder geld...
Dan heb je wel een zwakke motor inderdaad
Ik heb rp-4000, als ik de plaat stil hou, gaat de platter wel door.
De Q30 en RP4000 zijn inwendig hetzelfde(OEM), dus hebben ze dezelfde motor
Denk dat dat ook met je slipmat te maken heeft.. en met hoe vast de plaat in het centerpoint hangt.. die motor gaat echt wel door als je een goede slipmat gebruikt/centerpoint goed is, mijn technics valt pas stil als ik pressie uitoefen op de platter, en dat is geloof ik nu net de bedoeling niet, cue-en en gaan....dan kan je geen motor gebruiken die het af laat weten..
niet het gezeik hebt dat je de eerste 20min van je set weg gooi, omdat je je moet aanpassen aan Technics waar je niet vaak op draaid
Dát vindt ik een goed argument..al die lui die die technisch gaan lullen terwijl ze niet eens weten wát ze lullen..
dan zal ik laten zien dat ik het als SL eigenaar ook prima kan op je OEM draaitafels zonder ook maar 1 centje pijn.
laat jij een oem bak 20 seconde gelijk lopen zonder te corrigeren? mij is dat nog nooit gelukt en zoals ik hier al gelezen heb nog een paar andere ook niet. wat doe jij dan wèl goed wat wij verkeerd doen??
Heb je ook een bron?
laat jij een oem bak 20 seconde gelijk lopen zonder te corrigeren? mij is dat nog nooit gelukt en zoals ik hier al gelezen heb nog een paar andere ook niet. wat doe jij dan wèl goed wat wij verkeerd doen??
Dus leer maar leven met OEM bakken want SL's gaan schaars worden
anders verneuk je je eigen markt..
Nee technics heeft het goed gedaan... die gasten hebben hun draaitafels zo goed gemaakt dat ze 20 jaar meegaan.. Die dingen gaan nooit stuk dus op een gegeven moment zal de verkoop wel dalen, ondertussen hebben ze niets innoverends gedaan..
Correct me if I'm wrong:
Volgens mij zijn die OEM draaitafels juist op de markt gebracht om de Technics te verpletteren. Aantal producenten heeft samen onderzoek en ontwikkeling gedaan van deze tafel en de kosten gedeeld. nu brengt iedere producent deze tafel op de markt onder het eigen merk.
prijs
- torque
- correctiegedrag
- pitch bereik!
uiterlijk (ik heb de witte)
laat jij een oem bak 20 seconde gelijk lopen zonder te corrigeren?
Vraag me al een tijdje af, wát is er anders aan de techniek van een Technics dat het zo duur moet zijn, en andersom, waarom is een OEM met al zijn snufjes zo goedkoop in vergelijking? betaal je voor het merk? betaal je voor de kwaliteit van de gebruikte componenten? wát is het?
Aantal producenten heeft samen onderzoek en ontwikkeling gedaan van deze tafel en de kosten gedeeld. nu brengt iedere producent deze tafel op de markt onder het eigen merk.
Ja, lange verhalen kan hij wel schrijven
maar als ze nu nog blijven niksen/stoppen
Als Technics door had ontwikkeld en net zo'n product neer had gezet als de OEM bak had geen hond een Synq, Akiama of Citronic gekocht.
de draaitafel is ontworpen door hopin (grote fabrikant waar veel OEM spul vandaan komt
Het vermoeden is nog altijd dat de draaitafel ontworpen is voor één merk maar dat deze niet kon leven met een beperkte tijd van alleenrecht
Ik wel, want die waren dan nogsteeds veel goedkoper geweest dan Technics. Aangezien je voor de naam technics een hoop moet betalen en aangezien OEM bakken door meerdere fabrikanten worden verkocht.
Je brengt het alsof Technics een of ander legendarisch bedrijf is dat al de kennis in het universum over draaitafels heeft, maar in mijn ogen hadden ze gewoon of het budget niet om een compleet nieuwe nog veel betere draaitafel dan de SL te maken, of konden ze het gewoon niet. Maar ja dat denk ik, om het zeker te weten zou iemand het ze even moeten vragen
als een kip zonder kop.
voor je begint te brallen
Precies zoals het er staat,
Daarnaast heeft Technics een naam die wel overeind was gebleven als men met dezelfde draaitafel was gekomen. Uiteindelijk kiest een consument toch voor een vertrouwd merk ook al heeft dat geen meerwaarde...
Misschien handig om een keer een tekst door te lezen
Voelt er iemand zich hier aangevallen of zo? Rustig aan jongen het is al moeilijk genoeg je serieus te nemen met je my little pony op je roze Sl's
Eerder een hekel aan mensen die denken het te weten maar eigenlijk niet weten waarover het ze nou eigenlijk hebben en maar gaan schoppen tegen dingen waar ze geen verstand van hebben en dan ook nog eens niet lezen.
Ik heb er een beetje een hekel aan als mensen het verdommen om teksten te lezen
Als ik en nog een aantal andere mensen NIET over de OEM draaitafel had geschreven en de plussen en minnen op een rijtje hadden gezet had 85% van dj'nd nederland nu nog geroepen dat Technics de beste was etc etc etc, die review is echter meer dan 2 miljoen keer gelezen en er zijn ook nog eens behoorlijke stukken tekst uit gejat door de diverse magazines. Als die review er niet was geweest + de teksten die anderen met verstand van zaken hebben geschreven dan was er van het succes wat de OEM bak NU heeft nooit iets terecht gekomen en hadden we nog steeds in het land der fabelen geleefd waarin iedereen een mening heeft maar niemand in staat is die fatsoenlijk te onderbouwen zei het met een aantoonbaar cq meetbaar resultaat.
Ziet er naar uit dat je het moeilijk kan verdragen als mensen een andere mening hebben over 'jouw vakgebied'. Tja jammer... Denk dat je beter op je website kan blijven schrijven, dan krijg je namelijk minder en hoef je je ook niet zo te irriteren. Of je kan gewoon normaal over dingen praten zonder meteen helemaal te flippen als iemand ook maar durft te denken over andere mogelijkheden dan jouw vlammende betoog.
Zou mij verder me reet roesten wat beter is of niet
Ik draai net zo goed op Technics als op OEMS.
Allebei niks mis mee (behalve verschil in prijs, dan liever OEMS)
Uitspraak van Manoman op donderdag 12 juli 2007 om 10:48:
Ahh gelukkig heb ik Oembak in huis genomen en geef ik hem nu alle liefde die hij nodig heeft.
Op welke manier???????
Dit is gekomen omdat technics de alleenrecht van de techniek moest opgeven.
waar heb ik gezegt dat de rp-4000 een oem bak is?....
Volgens mij wel.
reverse, 78rpm, snelle start, veel torque ) voegt weinig toe
ze voegen teminste iets toe kun je van technics niet zeggen
vertel mij wanneer je welke feature gebruikt, dan overtuig je me misschien voor mijn 3e draaitafel...
eindeloze discussie
Niet helemaal, zolang iemand met goede ( tegen ) argumenten kom is een discussie nooit eindeloos
ja kan het ook omdraaien waarom technics?
Zijn hier ook nog mensen die wat doen met hun leven... mensen die niet alleen maar zitten te zoeken naar moeilijke informatie.
ik ben een verpest Technics gebruiker
auto heeft ook stadslicht mag je ook bijna nooit aanhebben, maar toch koop je een auto
omdat er functies opzitten die je niet gebruikt zou je hem niet kopen
ij bent blijkbaar dus niet merktrouw
ik verwacht een bepaald antwoord
ik ben een verpest Technics gebruiker
Kijk zeg dat dan gewoon. Je hebt al 8 jaar technics en wil gewoon niets anders omdat je altijd erg tevreden bent geweest over de kwaliteit en de prestaties van je draaitafels. Topargument, niks tegen in te brengen. Al je argumenten vertellen ook eigenlijk alleen maar die boodschap. Eigenlijk komen veel argumenten van de technics gebruikers die ik hier lees daar een beetje op neer. Naast degene die recent draaitafels hebben gekocht, of nog moeten kopen, en voor Technics kiezen vanwege de naam/faam.
Tis toch ook heel begrijpelijk dat mensen die al zo lang een bepaald product gebruiken en hier altijd tevreden over zijn geweest, toch een soort band met het merk/type product krijgen. Dat zie je overal in terug en is ook gewoon algemeen bekend in de marketing (merkbinding).
als je het geld er voor hebt koop dan technics!!
het zijn niet voor niks al zo'n 30 jaar de beste DJ draaitefels ze gaan gewoon eindeloos lang mee
als over 20 jaar blijkt dat de OEM bakken ook zo'n goede en lange levensduur hebben dan zullen de meeste balen dat ze het dubbele voor technics
Uitspraak van über-n00b op dinsdag 27 februari 2007 om 14:14:
bewezen
(veel) meer pitchbereik,
bewezen
veel hogere torque
bewezen
8% pitch stinkt!
Vind je ook in de clubs.
kunt deze hele discussie vergelijken met de tb-303
de orginele tb is al oud zitten veel nadelen aan kunt er niets meer mee doen dan dan gebruiken waar die is voor bedoeld (bassgitaar) of geluiden opfokken en dan heb je de welbekende acid klank maargoed deze klank is gewoon niet kopieerbaar je hebt software en hardware matige kopie en die komen tot 95% in de buurt van de orginele klank maar kunnen daarbij veel meer extra's vraag is alleen wil je die xtra's?
Maar goed als ik DanM was had ik ws. ook voor een 3e Technics gekozen, staat idd niet netjes
Kijk als je in de formule 1 rijd dan ga je met een wedstrijd toch ook niet in een andere auto rijden
Stel je bent een TTX gewend en je moet in een club draaien, en overal staan technics.. dan moet je weer omschakelen omdat de weerstand geheel anders is... en ik zie echt geen andere draaitafel als technics in clubs. waarom wel een OEM kopen?
een echte dj kent zijn trukjes
Stel je bent een TTX gewend en je moet in een club draaien, en overal staan technics.. dan moet je weer omschakelen omdat de weerstand geheel anders is... en ik zie echt geen andere draaitafel als technics in clubs. waarom wel een OEM kopen?
Wil je een huis/slaapkamer dj zijn koop een OEM! wil je in clubs en op parties draaien, investeer in een technics!
punt
jij al helemaal met je nutteloze antwoorden, jij heb echt niets te doen
Ik gun de andere merken ook de tijd om zich te bewijzen, als over 20 jaar blijkt dat de OEM bakken ook zo'n goede en lange levensduur hebben dan zullen de meeste balen dat ze het dubbele voor technics hebben betaald
dat ik met technische verschillen kom
maar wie zegt dat de techniek van de OEM beter is
Want extra pitch enz hebben niks te maken met technische specs
Een van de weinige ´´serieuse´´ discussies
wil je veel truujes ben je met een oembak beter af
kunt deze hele discussie vergelijken met de tb-303
de orginele tb is al oud zitten veel nadelen aan kunt er niets meer mee doen dan dan gebruiken waar die is voor bedoeld (bassgitaar) of geluiden opfokken en dan heb je de welbekende acid klank maargoed deze klank is gewoon niet kopieerbaar je hebt software en hardware matige kopie en die komen tot 95% in de buurt van de orginele klank maar kunnen daarbij veel meer extra's vraag is alleen wil je die xtra's?
en dat is het zelfde met de draaitafelslaatste aanpassing 14 augustus 2007 12:14
welke trukjes? die je niet gebruikt?
het gaat over die extra opties zoals reverse en pitch bereik!
Er zullen best betere cd spelers in omloop zijn
maar dit kom je gewoon overal tegen, dus wel zo makkelijk om ze zelf ook te gebruiken.
oké, ik zou nooit tafels gaan kopen odat er "reverse" op zit.. pitch bereik is een ander verhaal, wanneer gebruik je reverse ?? heb het ook nog nooit eerder op een feest gehoord
voor de rest kan je start/stop snelheid instellen zowel op technics als oem's..!
technics is kunst.. oldschool.. stijl... historie..
en pioneer.. tja, ik hou van lichtjes en knopjes
kom maar een keer op me oem tafels spinnen zou ik zeggen
niet zo zwart wit denken man
ga een leve zoeke ofzo
oké, ik zou nooit tafels gaan kopen odat er "reverse" op zit.. pitch bereik is een ander verhaal, wanneer gebruik je reverse ?? heb het ook nog nooit eerder op een feest gehoord
K heb zelf ook OEM bakkies gehad heh
soms zit er een stukje verborgen tekst achter een nummmer dat je achterste voren moet afdraaien wil je verstaan wat erin gezegd is. Bij een bepaalde promo plaat is dat ondermeer. Dan is het toch wel handig, ook al gebruik je het nooit tijdens het draaien
soms zit er een stukje verborgen tekst achter een nummmer dat je achterste voren moet afdraaien wil je verstaan wat erin gezegd is. Bij een bepaalde promo plaat is dat ondermeer. Dan is het toch wel handig, ook al gebruik je het nooit tijdens het draaien
gozer wat jij aan het doen is pas triest,
ga je zitten janken dat wij niets te doen hebben
nooit eerder op technics gedraaid
dan kom je niet met die domme dingen aan zetten!
jij praat toch poep
als je al een confrontatie niet aan kan wat doe je hier dan nog
dit is toch uitlokken met die uitspraken van jou of niet
dat jij overal tegenin gaat moet je zelf weten..
hmmm ik heb jou niet bepaald snuggere dingen horen zeggen
lees maar zou ik zeggen.....
loser kijk wat ik typ
jij ik jij ik jij?
hier lees je ook geen snuggere dingen, dit is gewoon een persoonlijke discussie van wat jij beter vindt !? vs weet je nog, ik heb mijn argumenten gegeven over "technics vs Oem" en dan kom jij met
nu breekt me klomp echt
jij bent echt grappig vriend..!
waarom moet je zo kk gozer ?? ik geef toch ook een mening en jij begint meteen af te zeiken !!
dat je nog op klompen loopt gozer..!
of wil je deze discussie perse winnen ??
heerlijk die verhitte discussies over welke beter is.
klopt ik, alleen het verschil is dat ik met technische dingen kom. dus niet alleen op gevoel oordeeld
"technics" geen technische dingen topic !! weet echt niet waar jij het over hebt, oh ja is ook zo.. dat komt natuurlijk omdat jij veel slimmer bent dan ons en technische woordjes gebruikt enzo
gozer, jij ben gewoon volgens mij een jongetje van 12jr dat stoer doet op de pf van z'n broer
ik stop heeft geen zin kansarm figuur
voor mij was dat allang duidelijk vriend, probeer dat aan onze technicus HHHakelaar hier alleen ff duidelijk te maken maar die gast is zo eigenwijs en denkt dat ie alles beter weet
Duik jij ook zo diep in de technische gegevens ofniet
maja om iets af te kraken of niet te kopen omdat er iets opzit wat je niet gebruikt vind ik zo kansloos, kocht ze door het prijsverschil
had toch t geld ervoor
Laat eens wat mix techniek horen ipv technische gegevens opzoeken over je draaitafel
ik sta hier boven ik reageer alleen nog maar op serieuze reacties!!
![[img width=112 height=150]http://wijzijndevissers.nl/carlo/pictures/melkpak.gif[/img]](http://wijzijndevissers.nl/carlo/pictures/melkpak.gif)
ik probeer mensen te laten zien dat technics echt niet de enige is op de markt die goed spul verkopen!
moeilijk he om iets toe te geven
ik ben zo kansloos
Ik snap niet dat mensen smaak om ene luxeproduct als een draaitafel zo op de spits drijven.. volgens mij gebeuren er wel ernstigere dingen op de wereld dan het feit dat iemand niet de juiste draaitafel gebruikt..
waarom je eigen bezig houde met de rest van de wereld als shit in ons eige land niet eens opgelost word? waarom mensen helpen ten koste van je eigen bevolking? ik ben van mening dat je een ander beter kan helpen als je eigen problemen opgelost zijn
"linke linkse heren krijg toch allemaal de kleren"
-Def P-
Topic zelf ging dacht ik gewoon over gebruikservaringen en om daarvan weer de mening te krijgen.
waarom je eigen bezig houde met de rest van de wereld als shit in ons eige land niet eens opgelost word?
waarom je eigen bezig houde met de rest van de wereld als shit in ons eige land niet eens opgelost word? waarom mensen helpen ten koste van je eigen bevolking? ik ben van mening dat je een ander beter kan helpen als je eigen problemen opgelost zijn
Zit ook wat in. Zijn bijv zat kinderen in de jeugdzorg die amper te eten krijgen.
Ze worden toch ook niet eens meer geproduceerd?
nu gaat het ineens over de monopoli positie??
draai op wat je lekker vind
kunnen veel niet hebben blijkbaar en kunnen veel daar niet normaal mee omgaan
allemaal regel rechte bullshit
Ophouden?!?
het enige wat ik doe is super oem en technics tegen over elkaar zetten! het is toch technics vs super oem? nou ik ga daar op in, niet op wat ik lekkerder vind draaien! puur alleen de draaitafels!
wij hadden het er over dat jij tegen een ander door blijft gaan terwijl die gewoon zijn persoonlijke voorkeur geeft
en dat de OEM dan wat betere specs heeft tegenover de technics had daar helemaal niks mee te maken, probeer je er aub dan niet op zo'n manier onderuit te lullen dat je gewoon dom bezig was omdat tegen te spreken, dat maakt je alleen maar dommer vriend
niet dat ik je probeer af te zeiken ofzo maar t is gewoon zo
Gaat niks boven een dagje snerpende Acid tweaken
dat heeft toch niks met technics en oem te maken of wel
Wel een leuke off-topic toch
Maar on-topic ik heb een Synq XTRM en ben er blij mee. Kreeg toch spijt dat ik me Technics verkocht had omdat ik nog zoveel vinyl heb staan. Voordeel van de Synq is geen gepiel meer met een aardedraad en direct op de line-in op me versterker
en dat de OEM dan wat betere specs heeft tegenover de technics had daar helemaal niks mee te maken
Maar on-topic ik heb een Synq XTRM en ben er blij mee. Kreeg toch spijt dat ik me Technics verkocht had omdat ik nog zoveel vinyl heb staan.
daar gaat deze topic over, niet wat je qua gevoel beter vind!
maar over het feit dat jij perse je gelijk moet hebben als iemand de ander fijner vind
gevoel gaat nog steeds boven specs,
ging er puur om dat je tege iemand ingaat die alleen zegt dat ie de technics fijner vind, dat was alles, moet je niet komen met je specs en en fratse, dat was het enige punt
oke hier kan ik inkomen, maar jullie doen het net zo hard weer terug!
vind t zo moeilijk stickertjes plakke op cd's of mp3s
indd vinyl voelt ook gewoon echt ik vind het ook leuk om het zo orrigineel mogelijk te hebben!
al die vinyl kan je toch nog draaien op je synq ?! en dat gepiel met die aardedraad is in princiepe éénmalig !!
hmm dit snap ik ook niet helemaal!
daar heb ik die Synq ook voor gekocht. Dat er een voorversterker op zit is voor mij juist ideaal. Ik heb een 5.1 versterker in mijn woonkamer staan en daar zit geen voorversterker op dus ik sluit hem direct op me versterker aan. Idem voor me pc. Geen mixer ertussen maar direct op de line-in
vriendjesverzoek on his way
vriendjesverzoek on his way
vind die technics stukke beter
zo zullen er ook genoeg mensen zijn die OEM's beter vinden draaien
ja want bij vinyl merk je echt als je naald de bass ofzo te pakken heb, je voelt de naald er echt tegen aan slaan!
Je zet je naald als het ware op een bepaalde tijd neer en dat geeft ie razendsnel door naar de cd/mp3 die dan op die tijd gaat spelen laatste aanpassing 25 september 2007 21:09
komt goed uit, k heb dr nl ook geen verstuurd
Je zet je naald als het ware op een bepaalde tijd neer en dat geeft ie razendsnel door naar de cd/mp3 die dan op die tijd gaat spelen
ik zat al te kijken waar dat verzoekje bleef
dat is een cd-speler..!
wil ff weten wat jullie hier nou van vinden
turntablelisten die gebruiken wel vaker vestax toch?
deze is ziek, maar die linker gebruikt een andere van numark zonder toonarm en het ziet er wel goed uit, crossfader zit volgens mij ook op de cdspeler zelf
https://partyflock.nl/topic/972573:Kinder_DJs_O.htmllaatste aanpassing 26 september 2007 19:43
turntablelisten die gebruiken wel vaker vestax toch?
https://partyflock.nl/topic/972573:Kinder_DJs_O.htmllaatste aanpassing 26 september 2007 19:43
vertel eens wat je er zelf van vind, want op de een of andere manier denk ik dat je t niks vind, maar ken t verkeerd vatten natuurlijk
dan heb ik liever deze
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=22234
wat een knopjes
dat lijkt me dus echt niks
Moet je bij de profs mee aankomen, geen technics = geen boeking. en daar ben ik het wel mee eens.
Ik denk dat 'namen ' wel degelijk eisen kunnen en mogen stellen
Ik denk dat er niks mis is met imitatie technics.
die tafel is ook niet gemaakt voor de mixers maar voor de turntablisten
en de reden dat die tafels overal staan is, omdat ze bang zijn voor vernieuwing! als je nu puur naar de specs kijkt komt de Super OEM wel boven technics uit dat is een feit, mAAr technics heeft daardoor wel een ander ''persoonlijkheid'' dat die super-oem tafels, en daarom kiezen sommige mensen technics omdat die tafel voor hun het beste werkt. ook kiezen veel mensen technics omdat ze merkgeil zijn, is nou eenmaal zo ze horen ergens technics en dan is het gelijk jaaa ik wil technincs hebben
maar eeeh Dennis de 19e moet je het klaar spelen op super oem hoor
als ze dan zo prof zijn kunnen ze op de rotste tafel draaien die er bestaat
Mijn vriendin heeft sinds gistur die witte reloops in huis. Hup mijn technics aan de kant voor die "baggerzooi" , nou ik na een paar uur ff mogen pielen op die decks. Nou moet ik heeeeel eerlijk zijn....ze draaien best wel fijn, die "brake" regelaar...geweldig gewoon . Maar goed al met al blijf ik toch trouw aan mn Technics, heb net op marktplaats nog een bod gedaan op de Technics Gold edition.