Partyflock

Forumonderwerp · 933620
Er word veel gezegd dat de super oem bakken tegenwoordig net zo krachtig of zelfs krachtiger zijn dan de technics,, technics staan er ook om bekend dat ze "eindeloos" meegaan.

Nu vraag ik me af, omdat de oem's vaak beter genoemd worden, of de oem's ook zo lang meegaan als technics??

sure...

wat denk je nou, ik houd het on-topic jij begint met mij afkraken.\

kraak lekker je moer af!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 33973, 23538}
nu breekt mijn klomp :lol:

volgens mij krijg jij geen aandacht thuis of wel ??

of nee wacht, jij bent boos op jouw vader en reageer je dat maar hier op ons af zodat je de stok vermijden kan toch ?!
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 september 2007 om 17:30:
moeilijk he om iets toe te geven

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 september 2007 om 17:30:
ik ben zo kansloos

:loser:
btw.. welke van deze gasten ben jij ??

gozer wat wil je nou
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 september 2007 om 23:04:
gozer wat wil je nou

jij dan ?? als je een echt kerel bent zeg je ff wie je bent op die foto dan kunnen we ff een biertje drinken als ik je tegenkom :devil:

Uitspraak van Homeboy op woensdag 19 september 2007 om 23:08:
als je een echt kerel bent zeg je ff wie je bent op die foto dan kunnen we ff een biertje drinken als ik je tegenkom

neit nodig kerel ik pb je wel

denk niet dat jij een echte kerel ben

gast wat doe je moeilijk, je moet gewoon perse je zin hebben, gaat hier over persoonlijke voorkeur en al zijn de specs beter, hij vind de technics beter draaien

ga in je studio zitten en kom er nooit meer uit aub
Artiest {SHOWLIST artist 27650, 75347, 12423, 46143}
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 september 2007 om 23:27:
ga in je studio zitten en kom er nooit meer uit aub

Nee, moet "af en toe" ook wat te lezen hebben!

technische specs zeker :lol:

snap niet waarom iemand zo moeilijk kan doen als iemand ze persoonlijke mening geeft maja verklaart meer over die persoon dan over de ander lijkt me
laatste aanpassing

Ik snap niet dat mensen smaak om ene luxeproduct als een draaitafel zo op de spits drijven.. volgens mij gebeuren er wel ernstigere dingen op de wereld dan het feit dat iemand niet de juiste draaitafel gebruikt.. daarom heeft HHHakkelaar iets absurds als een melkpak naar zijn hoofd als tegenreactie... volgens mij wel verdiend.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 september 2007 om 12:11:
Ik snap niet dat mensen smaak om ene luxeproduct als een draaitafel zo op de spits drijven.. volgens mij gebeuren er wel ernstigere dingen op de wereld dan het feit dat iemand niet de juiste draaitafel gebruikt..

Ben het hier zeker mee eens. Alleen wat een totaal onverwacht bericht op dit forum.

Topic zelf ging dacht ik gewoon over gebruikservaringen en om daarvan weer de mening te krijgen.

waarom je eigen bezig houde met de rest van de wereld als shit in ons eige land niet eens opgelost word? waarom mensen helpen ten koste van je eigen bevolking? ik ben van mening dat je een ander beter kan helpen als je eigen problemen opgelost zijn

maar dit heeft niks te maken met dit topic

en het ging er niet om of je de juiste tafel gebruikt maar simpel om het feit dat iemand niet kan accepteren dat een ander de technics fijner vind werken dan een tafel die dan enkele betere specificaties heeft

"linke linkse heren krijg toch allemaal de kleren"
-Def P-
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 september 2007 om 12:20:
waarom je eigen bezig houde met de rest van de wereld als shit in ons eige land niet eens opgelost word? waarom mensen helpen ten koste van je eigen bevolking? ik ben van mening dat je een ander beter kan helpen als je eigen problemen opgelost zijn

Zit ook wat in. Zijn bijv zat kinderen in de jeugdzorg die amper te eten krijgen.

"linke linkse heren krijg toch allemaal de kleren"
-Def P-

Dat rijmt :P

Uitspraak van GuidoVanSanten op donderdag 20 september 2007 om 12:15:
Topic zelf ging dacht ik gewoon over gebruikservaringen en om daarvan weer de mening te krijgen.

waarom je eigen bezig houde met de rest van de wereld als shit in ons eige land niet eens opgelost word?

O nee daaar heb je wel gelijk in en ieder zo zijn voorkeuren en daar gaat dit topic zeker over. Maar moet dat op zo'n niveau en tot zolang opgespeeld worden zoals bijv drs. HHHAkkelaar doet in dit topic?
Is dat zo relevant?

Uitspraak van GuidoVanSanten op donderdag 20 september 2007 om 13:06:
Zit ook wat in. Zijn bijv zat kinderen in de jeugdzorg die amper te eten krijgen.

Wel on topic blijven he :P

allemaal regel rechte bullshit

ik heb vaker gezegt dat het indd te maken heb met wat je lekker vind draaien!

ik zeg het nog 1 keer en dan is het voor mij af!
Ik probeer alleen duidelijk te maken dat technics gewoon niet meer z'n monopoli positie heb, en ik leg dat netjes uit!

kunnen veel niet hebben blijkbaar en kunnen veel daar niet normaal mee omgaan :/
laatste aanpassing
Ze worden toch ook niet eens meer geproduceerd?

Ik ben te lam om dat zelf op te zoeken.... Heb het iig vaak op dit forum gelezen.

Uitspraak van GuidoVanSanten op donderdag 20 september 2007 om 13:55:
Ze worden toch ook niet eens meer geproduceerd?

wat bedoel je?..

aha ik zou het niet weten, die nieuwe versie toch wel die met extra pitch enzo?

nu gaat het ineens over de monopoli positie?? :lol: vreemd topic dit, maar we zijn eruit denk ik :D

draai op wat je lekker vind (Y)

en die productie, is minder als t goed is niet/nog niet gestopt dacht ik

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 september 2007 om 14:22:
nu gaat het ineens over de monopoli positie??

ook ja is toch wel lochies?
want 30jr terug was technics de enige in de markt!
het enige wat ik doe is super oem en technics tegen over elkaar zetten! het is toch technics vs super oem? nou ik ga daar op in, niet op wat ik lekkerder vind draaien! puur alleen de draaitafels!

anders hete deze topic wel welke tafels vind je lekkerder draaien?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 september 2007 om 14:22:
draai op wat je lekker vind

:yes:
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 september 2007 om 13:53:
kunnen veel niet hebben blijkbaar en kunnen veel daar niet normaal mee omgaan

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 september 2007 om 13:53:
allemaal regel rechte bullshit

jij bent degene die hier niet mee om kan gaan vriend, maar ik zal nu ophouden..

straks krijg ik weer een waarschuwing..

nog bedankt maat (y)
laatste aanpassing
Uitspraak van Homeboy op donderdag 20 september 2007 om 16:54:
maar ik zal nu ophouden..

Ophouden?!?

ik heb dit topic niet voor niks in mijn volglijst staan.
laatste aanpassing
Uitspraak van Denon op donderdag 20 september 2007 om 16:58:
Ophouden?!?

dit is toch gezeik van niks man, dit is een uit de hand gelopen discussie en wij begrijpen mekaar verkeerd hiero..

heb er net een waarschuwing bij dankzij meneer hier (maakt veder niet uit) maar we kunnen beter weer beetje on-topic gaan dan mekaar hier een zitten afzeiken..!

*wacht op reactie van hakkelaar*
laatste aanpassing
Goedenmiddag :d

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 september 2007 om 14:42:
het enige wat ik doe is super oem en technics tegen over elkaar zetten! het is toch technics vs super oem? nou ik ga daar op in, niet op wat ik lekkerder vind draaien! puur alleen de draaitafels!

wij hadden het er over dat jij tegen een ander door blijft gaan terwijl die gewoon zijn persoonlijke voorkeur geeft

en dat de OEM dan wat betere specs heeft tegenover de technics had daar helemaal niks mee te maken, probeer je er aub dan niet op zo'n manier onderuit te lullen dat je gewoon dom bezig was omdat tegen te spreken, dat maakt je alleen maar dommer vriend

niet dat ik je probeer af te zeiken ofzo maar t is gewoon zo

zolang we allemaal nog draaitafels hebben ist toch goed (Y) hebbe we teminste iets gemeen met elkaar :lol:

Hey Hakkelaar..

ga eens weg ofzo!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 september 2007 om 19:14:
wij hadden het er over dat jij tegen een ander door blijft gaan terwijl die gewoon zijn persoonlijke voorkeur geeft

en dat de OEM dan wat betere specs heeft tegenover de technics had daar helemaal niks mee te maken, probeer je er aub dan niet op zo'n manier onderuit te lullen dat je gewoon dom bezig was omdat tegen te spreken, dat maakt je alleen maar dommer vriend

niet dat ik je probeer af te zeiken ofzo maar t is gewoon zo

:respect: heel erg wijze woorden..!

ben dus niet de enige die daar zo over denkt !!
Uitspraak van Procell op woensdag 19 september 2007 om 17:00:
Mijn Home ´´TRAINER´´

Technisch gezien cker niet goed genoeg voor jou

:respect:

303, 606, 808 en 909 genoeg chill plezier :-)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 september 2007 om 17:02:
gast ik werk met vele malen betere en duurdere apparatuur kom niet stoer doen!

hehehehe, one liner van de maand
Uitspraak van -Dikkie- op donderdag 20 september 2007 om 21:13:
genoeg chill plezier

Ja toch :d

Gaat niks boven een dagje snerpende Acid tweaken ;)
Uitspraak van -Dikkie- op donderdag 20 september 2007 om 21:13:
303, 606, 808 en 909 genoeg chill plezier

dat heeft toch niks met technics en oem te maken of wel :P
Uitspraak van Procell op donderdag 20 september 2007 om 21:42:
Gaat niks boven een dagje snerpende Acid tweaken

:-) dat snap ik ja met die gear

Uitspraak van Homeboy op donderdag 20 september 2007 om 22:46:
dat heeft toch niks met technics en oem te maken of wel

Wel een leuke off-topic toch ;-)

Maar on-topic ik heb een Synq XTRM en ben er blij mee. Kreeg toch spijt dat ik me Technics verkocht had omdat ik nog zoveel vinyl heb staan. Voordeel van de Synq is geen gepiel meer met een aardedraad en direct op de line-in op me versterker :-)
laatste aanpassing
Uitspraak van -Dikkie- op donderdag 20 september 2007 om 23:00:
Wel een leuke off-topic toch

ik vind het niet erg maat :P
Maar on-topic ik heb een Synq XTRM en ben er blij mee. Kreeg toch spijt dat ik me Technics verkocht had omdat ik nog zoveel vinyl heb staan. Voordeel van de Synq is geen gepiel meer met een aardedraad en direct op de line-in op me versterker

al die vinyl kan je toch nog draaien op je synq ?! en dat gepiel met die aardedraad is in princiepe éénmalig !!

ik heb mijn zooi aangsloten op mijn computer, soms wel kloten..
als ik draaien wil moet mijn computer aanstaan :lol:
Voordeel van de Synq is geen gepiel meer met een aardedraad

you sound demented

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 september 2007 om 19:14:
en dat de OEM dan wat betere specs heeft tegenover de technics had daar helemaal niks mee te maken

daar gaat deze topic over, niet wat je qua gevoel beter vind!

maar goed boeien!

Maar on-topic ik heb een Synq XTRM en ben er blij mee. Kreeg toch spijt dat ik me Technics verkocht had omdat ik nog zoveel vinyl heb staan.

hmm dit snap ik ook niet helemaal!
Wat een lachwekkend topic is dit toch geworden :P Draaitafels zijn zoooo 1972..

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 21 september 2007 om 00:26:
daar gaat deze topic over, niet wat je qua gevoel beter vind!

jonge je leest echt niet he, ging niet meer over technics vs oem, maar over het feit dat jij perse je gelijk moet hebben als iemand de ander fijner vind, misschien moet je s leren lezen inplaats van alleen maar met je neus in de specs zitten

gevoel gaat nog steeds boven specs, al heeft het betere specs als hij de ander fijner vind wat heb je daar tegen in te brengen, nogal moeilijk voor je om dat te accepteren ofzo
laatste aanpassing

Artiest Roy Habets
HiHaHakkelaar, jemig, wat zet jij jezelf mooi te kakken hier. :D

En dan ook nog je fotoalbum onzichtbaar maken voor buitenstaanders, zodat we je niet kunnen plagen. Sorry hoor..

(kneusje)
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 september 2007 om 09:59:
maar over het feit dat jij perse je gelijk moet hebben als iemand de ander fijner vind

Nee hoor dat is niet zo :/wat denk je nou ik kan toch niet weten wat jij fijner vind draaien?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 september 2007 om 09:59:
gevoel gaat nog steeds boven specs,

dat is ook zo ja

btw quote maar een stukje tekst waar staat dan ik dat tegenspreek!?
en niet triest gaan lopen doen en het veranderen
laatste aanpassing

de hele discussie gaat echt nergens over, iedereen begrijpt elkaar verkeerd :s (of jullie mij) ik snap jullie heus wel hoor het heeft alles met gevoel te maken!

alleen dat kan beinvloed worden door de eigenschappen van je draaitafel! nou en die eigenschappen wil ik een beetje boven water halen!
dus als iemand zegt ik vind technics lekkerder draaien ben ik benieuwd waar dat aan ligt en andersom ook!

het blijft inmmers een forum
laatste aanpassing

ik verander niks, heb alleen wat toegevoegd

ging er puur om dat je tege iemand ingaat die alleen zegt dat ie de technics fijner vind, dat was alles, moet je niet komen met je specs en en fratse, dat was het enige punt

denk dat jij t niet begreep want de rest begreep t wel

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 september 2007 om 12:07:
ging er puur om dat je tege iemand ingaat die alleen zegt dat ie de technics fijner vind, dat was alles, moet je niet komen met je specs en en fratse, dat was het enige punt

oke hier kan ik inkomen, maar jullie doen het net zo hard weer terug!
dus het loopt toch op niets uit op die mannier!

enne laten we het beschaafd houden(spreek ook voor mezelf) nergens voor nodig!
laatste aanpassing

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 21 september 2007 om 13:20:
oke hier kan ik inkomen, maar jullie doen het net zo hard weer terug!

hoe bedoel je dat, zei ik dat je geen oem moet gebruiken of wat dan ook?

maar gaat idd nergens over, enige wat we je duidelijk wilde maken snap je nu :) dus laten we erover ophoude nu

vond t toch beschaafd hoor :) heb je niet beledigd ofzo he