Partyflock
 
Forumonderwerp · 835340
Waarschuw beheerder
bikkembergs
de puta madre
ringspun
burberry sjaals
roze shirts voor heren
tribal shirts

hier een aantal dingen die echt no done zijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zeggen dat iets 'niet kan' omdat het geen trend is :gaap:
 
Waarschuw beheerder
kleren kunnen zoiezo niet meer in 2006
allemaal naakt!
Waarschuw beheerder
donateur
trends zijn uit
 
Waarschuw beheerder
Zo, en dat bepaal jij, young guns?????? :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind Burberry, bah.
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind dat je zeikt..

iedereen moet toch lekker zelf kunnen weten wat ze aantrekken..

blegh.. hokjesdenker..
Waarschuw beheerder
iedereen mag dragen wat tie wilt toch?

en of iedereen met de mode meeloopt!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tish op woensdag 14 december 2005 om 12:35:
ik vind dat je zeikt..

iedereen moet toch lekker zelf kunnen weten wat ze aantrekken..


:jaja:

Wel es aangedacht dat er ook mensen zijn die dat soort dingen misschien helemaal niet kunnen betalen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 12:34:
Zo, en dat bepaal jij, young guns??????


iedereen klaagt dit kan niet dat kan niet...

dus ik bepaal niks hoor

voorbeeld beenwarmers vind iedereen no done...als jij erin wil lopen doe dat vooral..mijn zegen heb je
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:
bikkembergs
puta de madre
ringspun
burberry sjaals
roze shirts voor heren
tribal shirts

hier een aantal dingen die echt no done zijn


bedankt (y)
stel je voor dat ik nu nog in de puta madre zou lopen ofzo, je bent m'n reddende engel! :S
Waarschuw beheerder
Boeiend :/
 
Waarschuw beheerder
he weer zon forum je bent wie je bent en je draagt wat je leuk vind deal with it
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:
puta de madre


hebben een gold collection uitgebracht die erg vet is! Je kraakt altijd alles af, terwijl je volgens mij niet eens weet waar je over praat..
Het is namelijk de puta madre!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
thnx ava :kots:

ik weet idd niet waar ik over praat ik lul maar wat :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 12:38:
Wel es aangedacht dat er ook mensen zijn die dat soort dingen misschien helemaal niet kunnen betalen?


90% loopt met nep
Waarschuw beheerder
donateur
zeiken dat het zo moeilijk is om te stoppen met roken is ook zo een trend die echt niet meer kan.
stel je niet aan slappelingen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:
bikkembergs


nix mis mee :no:
en mode zuigt...gewoon dragen wat je zelf leuk vindt!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 14 december 2005 om 13:02:
90% loopt met nep


Idd :)
Waarschuw beheerder
een broek dragen
Waarschuw beheerder
die harige schoenen met die balletjes eraan


tenminste ik vind het niks maar ieder zijn ding
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Echt leuk al die mensen die zeggen dat je maar gewoon moet aandoen wat je zelf wilt en toch staat 90 % van partyflock vol met bikkenberg en broek in laars doen mensen. :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:39:
iedereen klaagt dit kan niet dat kan niet...


ik heb er nog niemand over gehoord hoor!
 
Waarschuw beheerder
Mensen, kap eens met dat gezeik. Er word gevraagd wat JIJ not done vind, dus om je mening. Zeik dan niet meteen een ander af als hij jou merk niets aan vind.

Maar goed, daar is het ook pf voor;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 15:52:
Er word gevraagd wat JIJ not done vind


:no: Ech nie...
 
Waarschuw beheerder
gewoon lekker casual dragen,
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D*light op woensdag 14 december 2005 om 15:34:
die harige schoenen met die balletjes eraan


verschrikkelijke dingen zijn dat :/
Waarschuw beheerder
tribal shirts


Hehe (Y) helemaal mee eens.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tish op woensdag 14 december 2005 om 12:35:
ik vind dat je zeikt..

iedereen moet toch lekker zelf kunnen weten wat ze aantrekken..


mee eens:jaja:
 
Waarschuw beheerder
trends is sowieso bagger!! lekker je eigen stijl hebben (Y) B)
Waarschuw beheerder
Ik zag laast op Looking Good.. (mn ma keek erna) dat een matje echt uit is.
 
Waarschuw beheerder
Normaal als iets niet meer kan, dan is het al geen trend meer...:D
Alleen dan is het idd je eigen mening of iets wel of niet mooi isO:);)
 
Waarschuw beheerder
Echt geen idee:S
 
Waarschuw beheerder
Kleding dragen omdat iedereen erin loopt vind ik (N)
Waarschuw beheerder
de puta madre vind ik juist(Y) echt super collectie, en het is nog niet zo'n merk als bikkemberg waar alle shirts op elkaar lijken(vooral die van van de zomer met het logo voorop...) ik vind het mooi:) Spijkerbroeken vind ik replay vette broeken hebbe...lagen zakken helemaal top zitten ze:)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Bla bla, wat kan wel, wat kan niet. :gaap:
 
Waarschuw beheerder
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff!!!!
 
Waarschuw beheerder
wat nou echt niet meer kan zijn :
burberry sjaals

echt te afgezaagt..
iedereen loopt er mee//
ennuh ik moet eerlijk zijn..ik heb nog niemand geziend met een echte!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 10:53:
echt te afgezaagt..
iedereen loopt er mee//
ennuh ik moet eerlijk zijn..ik heb nog niemand geziend met een echte!


mwah valt wel mee toch? zo duur zijn die dingen niet. volgens mij halen ze gewoon zo'n sjaal om drbij te horen en het het goedkoopste is uit de collectie!

burberry sjaal kan alleen als je echt klassiek bent vind ik.
in combinatie zoals ik ze vaak op straat zie is het echt :x
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jongens met een matje in de nek was zoooo 2004-2005 en helemaal uit in 2006.

in 2006 wordt geel goud weer helemaal in.(niet te overdreven) en de zomerkleur: wit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ach jah iedereen heeft zn eigen style :)
Waarschuw beheerder
draag wat je dragen wilt.. ik hou t op casual.. en ik heb gvd bikkemberg schoenen:@:P
Waarschuw beheerder
Al die gothic kleding en dergelijken, dat had nooit gemogen :P


Waarom geen Bikkembergs :S
Is mooi merkje (L)
Werkzaam bij Klub Tilt
Artiest {SHOWLIST artist 7273, 36976}
Waarschuw beheerder
zolang je je maar goed voelt in je 2e huid dan is alles best, fuck die fashion fascisten :P het gaat om jezelf.
 
Waarschuw beheerder
Draag wat je zelf leuk vindt inderdaad
 
Waarschuw beheerder
donateur
Fuck trends :jaja:
 
Waarschuw beheerder
Echt grappig ook die gasten die met een puta de madre shirt lopen. The have no respect for there moms.

Kleding is in mijn ogen een soort visitekaartje voor jezelf naar anderen toe.

En kan iemand mij uitleggen waarom bikkemberg zo fucking duur is terwijl het niks speciaals heeft behalve een stomme print van een voetballer of een rugnummer?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 12:32:
kleren kunnen zoiezo niet meer in 2006
allemaal naakt!


En zo is dat (Y)
 
Waarschuw beheerder
donateur
wat een zinloos topic. :X
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:
hier een aantal dingen die echt no done zijn


je druk maken om wat écht niet meer kan: dat is pas no done :yes:
 
Waarschuw beheerder
Wat maakt het nou uit wat ´in´ is en wat niet???
Laat iedereen lekker dragen wat ie zelf wil, zou een beetje saai worden ook als iedereen alleen maar droeg wat in de mode was he. Ik draag wat ik leuk vind en het interesseert me echt helemaal niks of dat nou in de mode is of niet. Als ik het maar leuk vind!
 
Waarschuw beheerder
jezussandalen. voor de rest boeit het me niks :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 25 december 2005 om 19:18:
in 2006 wordt geel goud weer helemaal in.(niet te overdreven) en de zomerkleur: wit.


heb ik ook gehoord, maar wit dan wel in combi met pastels toch,

en aangezien veel wit 'in' is, zal een lekker kleurtje wel moeten,

anders word et allemaal wel heel wit hehe :D
 
Waarschuw beheerder
Sjesus weer iemand die een topic opent omdat ie
zichzelf zo hip vindt... :gaap:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
tegenwoordig kan eigenlijk alles wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:
hier een aantal dingen die echt no done zijn


"zodra mensen de vrijheid hebben om te doen wat ze willen, imiteren ze elkaar"

draag jij maar fijn wat iedereen draagt (Y) probeer vooral niet op te vallen hoor!

stel je voor :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 12:56:
he weer zon forum je bent wie je bent en je draagt wat je leuk vind deal with it


:yes:
helemaal gelijk!!!

meelopen met de trends is nie hip!! :no:
 
Waarschuw beheerder
Ik luister niet naar trends...k maak ze zelf..zoals: skijt hebben aan mensen zoals jou:yes:
Waarschuw beheerder
In mijn tijd (opa vertelt) had je een Nike trainings pak van 300 gulden aan, dan was je helemaal het heertje.....

Wat koop je vandaag de dag nog voor 300 gulden? (136 euro)
Een T-shirt tijdens "sale" (was vroeger gewoon uitverkoop)

Het mag duidelijk zijn dat ik geen reet om kleding geef!!
 
Waarschuw beheerder
ik vind bikkembergs, de puta madre, burberry sjaals
helemaal niks, niet omdat hun kledinglijn zo lelijk is maar omdat echt eidereen er mee loopt!
Waarschuw beheerder
donateur
Mode herhaalt zich, wat nu niet in is, komt altijd na een paar jaar terug.
Statistisch gezien als je dus met kleding loopt wat "uit" is loop je alleen maar voor op de rest :)
 
Waarschuw beheerder
Er is niet echt een mode... het modebeeld moet jezelf maken en niet door bepaalde merken of andere dingen;)..

Je eigen style is het beste... uniek en je eigen dingg...
Waarschuw beheerder
van die uggs ofzo
die sneeuwschoenen:nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
mode is zoiezo kut (N)
Waarschuw beheerder
en de helft die hier stoer zegt: je moet aandoen wat je wil dragen en waar jij je lekker in voeld en wat je leuk vind...

WTF!!! als iemand dat doet dan ga je ze raar aan lopen gapen van: :vaag: wat heb jij aan? :S en dan zeggen: ja daar vraag je om als je zoiets aantrekt... :(

en de eerstvolgende die me zo aankijkt krijgt een klap op zn... :D:D:D grapje... (F)

:no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op woensdag 22 maart 2006 om 16:53:
mode is zoiezo kut


tja idd :p
ik draag gewoon kleren waar ik me goed in voel :D
Waarschuw beheerder
donateur
cowboylaarzen wil ik uit de winkels hebben!!! :[ tijd voor normale puntschoenen iig iets zonder die lelijke nep slangenprints en scheve hakken

(bij anderen vind ik het soms welleuk hoor)
 
Waarschuw beheerder
lekker belangrijk


draag wat jezelf leuk vind en niet wat n ander dr van zegt


:):)
 
Waarschuw beheerder
De trend dat je anderen imiteerd is uit.. :/
 
Waarschuw beheerder
puntschoenen, puta madre, broek in je laarzen, cowboylaarzen, gipsy look, bikkembergs, sowiezo logomania (grote en teveel logo's op je kleding/tas).
 
Waarschuw beheerder
Uggs, Grote oorringen, Afzak laarzen, All stars, Gerafelde jeans, houte kralen kettingen...En ja coupe soleil is uit..rare haar kleuren zijn uit.
 
Waarschuw beheerder
Matjes zijn uit!! en oranje lipstik met enormeomlijning:S iehwl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 11:04:
Echt grappig ook die gasten die met een puta de madre shirt lopen. The have no respect for there moms.


De puta madre betekent zo ongeveer: helemaal geweldig
dus respect voor je mams heeft er nix mee te maken denk k zo..?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jonathan Mendiola op donderdag 2 maart 2006 om 10:23:
zolang je je maar goed voelt in je 2e huid dan is alles best, fuck die fashion fascisten het gaat om jezelf.


:respect: precies!
Waarschuw beheerder
evisu, uggs (dat ze ooit in zijn geweest :vaag: )
louis vuitton, burberry

maar iedereen moet het op zich zelf weten.kan me niet storen als iemand anders het aan heeft..het zijn gewoon dingen die ik zelf nooit zou kopen ook al is het in
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 18:38:
oranje lipstik met enormeomlijning iehwl


Is dat ooit in geweest :S
Waarschuw beheerder
2 katousz,volgens mij betekent de puta madre iets anders dan helemaal geweldig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) Kakatoe! op woensdag 24 mei 2006 om 19:25:
De puta madre betekent zo ongeveer: helemaal geweldig
dus respect voor je mams heeft er nix mee te maken denk k zo..?


Haha idd 8)
 
Waarschuw beheerder
Schoudervulling & Spice-girl schoenen
die kunnen echt niet meer
Waarschuw beheerder
Geruite tuinpakken met felgekleurde dr.martins
Waarschuw beheerder
Van die gasten met z,on handtasje om de nek,.....
Waarschuw beheerder
Echt ouwe Housebroeken
 
Waarschuw beheerder
Volgens mij betekend Puta nog altijd hoer..
En wat madre dan betekend mag je zelf in vullen:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jelken op woensdag 24 mei 2006 om 22:29:
2 katousz,volgens mij betekent de puta madre iets anders dan helemaal geweldig


Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 11:15:
Volgens mij betekend Puta nog altijd hoer..
En wat madre dan betekend mag je zelf in vullen


Volgens m'n leraar spaans betekend het gewoon iets van "helemaal geweldig" hoor :) Alleen weten de meeste mensen dat niet..
Waarschuw beheerder
Kleren zijn zo 2005. Naakt, dat is het helemaal in 2006!
 
Waarschuw beheerder
:/

trek gewoon aan wat je aan wilt doen:S
Waarschuw beheerder
krijtstreep pak :no:
Waarschuw beheerder
die schoenen wat nu in komen. Van die romeinze laarzen.. wie weet wat'k bedoel? :?
njá in ieder geval ; die vindk echt zo lelijk!
Waarschuw beheerder
mij boeit ut niet waar anderen in lopen als ik er zelf maar verzorgd uitzie en in mijn ogen voel ik me fijn in die kleren boeie wat andere vinde
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:
bikkembergs
de puta madre
ringspun
burberry sjaals


ik weet geeneens wat dit is zal ik je zeggen.. al die bullshit over wat wel en niet mode is, je moet gewoon aantrekken wat je zelf leuk vind en wat lekker zit..

Mensen gaan spullen kopen die er niet uitzien, maar omdat het van een merk is lopen ze erin.. Zo dom vind ik dat...
 
Waarschuw beheerder
stel je niet aan :no:, alles kan tegenwoordig, hoe erger en lelijker hoe beter :jaja:
 
Artiest Roy Habets
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:
bikkembergs
de puta madre
ringspun
burberry sjaals
roze shirts voor heren
tribal shirts


Vond dat sowieso eigenlijk allemaal al vrij stijlloos. En vooral omdat iedereen er al in rondrent..

Het kuddedier spelen is erg makkelijk, hoef je tenminste geen moeite te doen om leuke kledij te vinden. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ai ai ai, "hot topic"!!! NOT!!! Trek gewoon lekker aan waar je je lekker in voelt en heb SCHIJT aan wat anderen van je vinden, als JIJ je lekker voelt dan moet je schijt aan ANDEREN kunnen hebben ook al loop je met een trechter op je kop en met een jurk van schroevendraaiers aan... Please get alive and wake up, doe wat je wil, draag wat je wil en wees zoals je dat wil dan krijg je meer respect dan door in een shirt of broek te lopen waar heel Nederland in rond huppelt!
 
Waarschuw beheerder
die schoenen wat nu in komen. Van die romeinze laarzen.. wie weet wat'k bedoel? :?


ja snap ook niet dat ze op van die sandalen lopen , vidn het geen pan !! [img width=200 height=133 cacheid=000cd1a60024e1cb3625fce11a018b333f]http://i9.ebayimg.com/02/i/06/73/4e/79_2.JPG[/img] van deze dingen maar dan in het hoog .........


idd . zal wel aan mij liggen ...maar de helft van die merken ken ik niet eens !!! maar snap het wel ..in mn tienertiet ....was het ook een en al merk !
Waarschuw beheerder
donateur
De puta madre betekent zo ongeveer: helemaal geweldig
dus respect voor je mams heeft er nix mee te maken denk k zo..?


inderdaad :yes:


en uggs zitten gewoon super lekker fuck it of ze in of uit zijn
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 12:26:
Wat maakt het nou uit wat ´in´ is en wat niet???
Laat iedereen lekker dragen wat ie zelf wil, zou een beetje saai worden ook als iedereen alleen maar droeg wat in de mode was he. Ik draag wat ik leuk vind en het interesseert me echt helemaal niks of dat nou in de mode is of niet. Als ik het maar leuk vind!


:respect:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 15:40:
Er is niet echt een mode... het modebeeld moet jezelf maken en niet door bepaalde merken of andere dingen..

Je eigen style is het beste... uniek en je eigen dingg...


helemaal mee eens....
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 07:37:
van deze dingen maar dan in het hoog .........


HORROR die dingen...
 
Waarschuw beheerder
Je moet kopen wat je leuk of mooi vind niet omdat het een trend is......
 
Waarschuw beheerder
nou ik ga wel met de mode mee hoor :)
dus ja, mij boeit het wel wat wel en niet in is!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Simoontje* (K) op donderdag 24 augustus 2006 om 10:20:
en uggs zitten gewoon super lekker fuck it of ze in of uit zijn


die zitten zeker top ja,en bij de een staan ze leuk en bij de anders is het geen pan.
 
Waarschuw beheerder
roze shirts zijn nu wel oudbollig geworden.
Waarschuw beheerder
Waarom zouden De Puta Madre en Bikkembergs nou weer ineens 'uit' zijn :nocheer:

Ik vind Uggs niet mooi, ook nooit mooi gevonden, maar dat is mijn mening :P
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Ik ga zeker wel met de mode mee, maar vind niet alles mooi en koop ik ook dus alleen wat ik zelf ook mooi vind. Heb ook nooit uggs gehad bv.

In barcolona was het vorige gruwelijk heet toen ik er was...en loop ik er ook wel trendy bij, maar kleedt me wel op de sitiatie. Maar als ik dan op de rambla loop bv met die stikhitte van 40 graden zowat en een meid zie lopen van "kijk mij ik ben mooi" en ze heeft dikke lange laarzen aan met dat weer denk ik...Doe ff normaal. ( En nee ik was niet jaloers:D)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lauwie :) op zondag 27 augustus 2006 om 14:25:
Ik vind Uggs niet mooi, ook nooit mooi gevonden, maar dat is mijn mening


Uggs zijn vreselijk...
 
Waarschuw beheerder
fucking uggs.. weg ermee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 augustus 2006 om 18:35:
nou ik ga wel met de mode mee hoor
dus ja, mij boeit het wel wat wel en niet in is!


Waarom dan?

Waarom zou je veel geld uitgeven om indruk te maken op mensen die je niet kent, en misschien zelfs niet eens mag ?!!!


Zo typisch Nederlands,bv een duur plasma scherm kopen om indruk te maken op de buurman waar je ruzie mee hebt......... :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cool daddy op zondag 27 augustus 2006 om 21:59:
Zo typisch Nederlands,bv een duur plasma scherm kopen om indruk te maken op de buurman waar je ruzie mee hebt......... laatste aanpassing 27 augustus 2006 22:01


Dat is dus typisch amerikaans, nederland was ooit het land van soberheid en niet van materialisme, maarjah.

En weer ontopic, schoudervullingen kunnen echt niet al zie je het hier en daar weer verschijnen :S
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hamel[Techno aap] op zondag 27 augustus 2006 om 22:07:
En weer ontopic, schoudervullingen kunnen echt niet al zie je het hier en daar weer verschijnen


dat ligt eraan hoe groot de schoudervulling is.
en is ook per persoon verschillend, bij iemand met brede heupen is het nou juist mooi.
iemand die al breed van boven is zal het niet staan :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 21:17:
Uitspraak van Lauwie :) op zondag 27 augustus 2006 om 14:25:
Ik vind Uggs niet mooi, ook nooit mooi gevonden, maar dat is mijn mening

Uggs zijn vreselijk...


De naam lijkt ook niet voor niets op Ugly :P
 
Waarschuw beheerder
van die beenwarmers ( die bonten dingen dus!) %) niet dat die ooit in geweest zijn, maar goed 8)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Wat maken die trends tog uit, je moet er tog lekker bijlopen zoals je zelf wilt?

Ook al ist een trend of niet, zolang je jezelf maar goed voelt
Waarschuw beheerder
Wat kan nu echt niet meer qua trends???


...de trend "loop ik er wel volgens de laatste mode bij" ... tijd voor je eigen persoonlijke styl :yes: wordt de wereld heel wat interessanter dan nu ... soms zo jammer dat er veel zijn die zo ongeveer copycats van elkaar zijn, omdat je juist met kleding jezelf kunt neerzetten! (Y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cool daddy op zondag 27 augustus 2006 om 21:59:
Waarom dan?

Waarom zou je veel geld uitgeven om indruk te maken op mensen die je niet kent, en misschien zelfs niet eens mag ?!!!


Zo typisch Nederlands,bv een duur plasma scherm kopen om indruk te maken op de buurman waar je ruzie mee hebt......... :vaag:


waar slaat dat nou weer op??

wie zegt dat alles wat in de mode is duur is?
want dat is helemaal niet zo...

ten tweede doe ik het niet om 'indruk' op andere mensen te maken.

ik vind het gewoon leuk om met de mode bezig te zijn en nieuwe dingen te proberen..
en als er dingen in de mode zijn die ik walchelijk vind koop ik dat gewoon niet..

en dat over die TV wat heeft dat nou met mode te maken?
dat vind ik pas een typisch nederlandse opmerking :vaag:
 
Waarschuw beheerder
ik trek gewoon aan wat ik wil
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 16:32:
ik trek gewoon aan wat ik wil


Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van melodiii. op maandag 28 augustus 2006 om 11:17:
...de trend "loop ik er wel volgens de laatste mode bij" ... tijd voor je eigen persoonlijke styl wordt de wereld heel wat interessanter dan nu ... soms zo jammer dat er veel zijn die zo ongeveer copycats van elkaar zijn, omdat je juist met kleding jezelf kunt neerzetten!


Je komt er zowat niet meer onderuit om de mode te volgen want overal verkopen ze zowat hetzelfde jammer genoeg.:/
Hoewel ik de mode van nu er toch wel weer op vooruit vind gegaan.
K heb echt een jaar of 3 lopen vloeken als ik ging shoppen.:S
Vooral met dat gipsy strokenrokkengedoe blegh!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flame :bounce: op maandag 28 augustus 2006 om 18:35:
Je komt er zowat niet meer onderuit om de mode te volgen want overal verkopen ze zowat hetzelfde jammer genoeg.


Dat is idd ook wel weer sooo :yes: maar gewoon goed zoeken en zelf je kleding customizen :respect: en verder: een outfit maar je persoonlijker door allerlei accesoires :)
 
Waarschuw beheerder
ik koop gewoon wat ik leuk vind :D
 
Waarschuw beheerder
nee die verschrikkelijke korte leren (soort bomberjackies) dan met die cappugon met dat bont haha haha haha
Waarschuw beheerder
donateur
Puta madre betekend inderdaad iets in de richting van helemaal goed, te gek, etc.

En wie beslist wat in of uit is, iedereen trekt aan wat ie leuk vind lijkt me. B)
Waarschuw beheerder
housebroek
Waarschuw beheerder
hokjesdenkers^^ zijn uit^^


Own styl <<(y) In
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bloemsel op donderdag 31 augustus 2006 om 06:02:
En wie beslist wat in of uit is, iedereen trekt aan wat ie leuk vind lijkt me.


:yes:


Uitspraak van #.Blush op donderdag 31 augustus 2006 om 09:41:
hokjesdenkers^^ zijn uit^^


Own styl << In


:respect:
Waarschuw beheerder
Ik doe lekker waar ik zin in heb.......maar waar ik niks van snap:

Van top tot teen bekijk ik de jongen met de mysterieuze Arabische looks, die zojuist " schatje " tegen me slist als ik een broodje kroket bij Toon van den Heuvel bestel. Mooie ogen, leuk postuur. Alleen...... de witte K-Swissjes gaan wel, staan leuk, de Evisubroek met plastic M doet me glimlachen (wat schattig om zo met je merk te koop te lopen) de witte longsleeve oogt gewoontjes en netjes, het meest belachelijke assosoire vind ik nog wel het fake-Vuitton tasje of portomonnee die om zijn nek hangt. De bewust scheef (nonchalant) gezette pet heeft de zelfde fake-LV print. De gouden ketting met halve maan en de Beckhamringetjes in het oor moeten het geheel afmaken. De jongen is omringt met een walm van JP Gaultier, een lucht die me misselijk maakt.........

Dress to kill, maar overdressed kills me...

Doe dus maar gewoon, teveel; dat kan echt niet meer.
Waarschuw beheerder
donateur
Wat omschrijf je dat mooi zeg.:D
 
Waarschuw beheerder
Nja, zag gisteren op m'n introductie ook zo'n prachtfiguur. Kerel had de trends van de afgelopen maanden verzameld leek 't wel; leren armband, sjaaltje om, van die Wibra-instappers, enz., enz.

Ging compleet nergens over! 8)
Waarschuw beheerder
Ik vind de korte pantalon niet kunnen.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Desdemonia (V) op donderdag 31 augustus 2006 om 14:29:
Van top tot teen bekijk ik de jongen met de mysterieuze Arabische looks, die zojuist " schatje " tegen me slist als ik een broodje kroket bij Toon van den Heuvel bestel. Mooie ogen, leuk postuur. Alleen...... de witte K-Swissjes gaan wel, staan leuk, de Evisubroek met plastic M doet me glimlachen (wat schattig om zo met je merk te koop te lopen) de witte longsleeve oogt gewoontjes en netjes, het meest belachelijke assosoire vind ik nog wel het fake-Vuitton tasje of portomonnee die om zijn nek hangt. De bewust scheef (nonchalant) gezette pet heeft de zelfde fake-LV print. De gouden ketting met halve maan en de Beckhamringetjes in het oor moeten het geheel afmaken. De jongen is omringt met een walm van JP Gaultier, een lucht die me misselijk maakt.........


Mooi gezegd! Klinkt bekend,haha :D

Gewoon lekker je eigen ding doen, draag waar je je goed in voelt,en niet alleen omdat het "hip" o.i.d is ;) :)
Waarschuw beheerder
Australian
Nike air max classics
Cavello
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Desdemonia (V) op donderdag 31 augustus 2006 om 14:29:
Van top tot teen bekijk ik de jongen met de mysterieuze Arabische looks, die zojuist " schatje " tegen me slist als ik een broodje kroket bij Toon van den Heuvel bestel. Mooie ogen, leuk postuur. Alleen...... de witte K-Swissjes gaan wel, staan leuk, de Evisubroek met plastic M doet me glimlachen (wat schattig om zo met je merk te koop te lopen) de witte longsleeve oogt gewoontjes en netjes, het meest belachelijke assosoire vind ik nog wel het fake-Vuitton tasje of portomonnee die om zijn nek hangt. De bewust scheef (nonchalant) gezette pet heeft de zelfde fake-LV print. De gouden ketting met halve maan en de Beckhamringetjes in het oor moeten het geheel afmaken. De jongen is omringt met een walm van JP Gaultier, een lucht die me misselijk maakt.........

Dress to kill, maar overdressed kills me...

Doe dus maar gewoon, teveel; dat kan echt niet meer.


stereotype? trouwens de pet moet volgensmij van gucci zijn;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deerntje op vrijdag 1 september 2006 om 09:02:
Nike air max classics


Waarom zijn die uit :| Zijn de mooiste schoenen die er zijn :| Nou ik blijf ze gewoon dragen :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 13:21:
Waarom zijn die uit :| Zijn de mooiste schoenen die er zijn :| Nou ik blijf ze gewoon dragen :/


Moet je zekers doen, maar het is al 15 jaar de zelfde schoen...alleen de kleur veranderd....
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deerntje op vrijdag 1 september 2006 om 13:50:
Moet je zekers doen, maar het is al 15 jaar de zelfde schoen...alleen de kleur veranderd....


Het maakt mij niks uit dat het al zolang dezelfde schoen is. Als ze dit ontwerp zouden veranderen zou het niet meer zo'n mooie schoen zijn ;) Lekker houden zo !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 14:40:
Het maakt mij niks uit dat het al zolang dezelfde schoen is. Als ze dit ontwerp zouden veranderen zou het niet meer zo'n mooie schoen zijn ;) Lekker houden zo !


Ja dus jij draagt al 15 jaar de zelfde schoen...
Ik droeg dus ook die schoenen samen met mijn aussie en mijn opgeschoren haar in de tijd van de Energiehal en Hellraiser!

Kan nu echt niet meer!
Heb nu een leeftijd en een fatsoenlijke baan, daar kan ik me echt niet meer zo vertonen!
En vind het trouwens ook niet mooi en zekers niet vrouwelijk!
Waarschuw beheerder
wat maakt het nou allemaal uit? ik trek van alles aan als ik het maar leuk vind! enja ik heb een (neppe) burberry sjaal en ik vind die nou eenmaal leuk!

sommige dingen die anderen aan hebben vind ik ook niet leuk maar daar ga ik ook niet over zeiken ik wil niet zo'n arrogante barbie zijn die alles afkeurt wat niet in is!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 14:40:
Het maakt mij niks uit dat het al zolang dezelfde schoen is. Als ze dit ontwerp zouden veranderen zou het niet meer zo'n mooie schoen zijn Lekker houden zo !


:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=663 height=463 cacheid=000cda2b0024f7c9d21f174e1a018e4bcb]http://www.eriding.net/media/photos/history/armouries/040328_cb_mp_his_ra_armour.jpg[/img]
Maar heb gehoord dat dit in 2007 weer helemaal hot wordt. ;p
 
Waarschuw beheerder
als de kleding bij elkaar past
en het netjes is
vind ik het prima
laats een meisje met een leuk zwart truitje en zwart rokje
met witte spotschoenen er onder.


kansloos!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 september 2006 om 15:23:
[jb206cc] als de kleding bij elkaar past
en het netjes is
vind ik het prima
laats een meisje met een leuk zwart truitje en zwart rokje
met witte spotschoenen er onder.


kansloos!


Ja en daar lopen er echt veel van rond op feestjes...

Errug mooi (NOT)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Megan .x :banana: op zaterdag 2 september 2006 om 19:51:
al die burberry shit


Alleen het flesje parfum vind ik al afgrijselijk:/
Heb er nog nooit een kledingstuk van gezien8)
 
Waarschuw beheerder
Burberry :s

Heb het altijd verschrikkelijk gevonden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:
roze shirts voor heren


Ik vind persoonlijk die wel kunnen, aangezien een jongen met donker haar en lekker kleurtje van de zon, dat prima kan hebben :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:
bikkembergs
de puta madre
ringspun
burberry sjaals
roze shirts voor heren
tribal shirts


waar maak je je druk over zeg:S
Waarschuw beheerder
evisu :no:
 
Waarschuw beheerder
Koeien
 
Waarschuw beheerder
Ik heb een roze polo van De Puta Madre, arme ik :(


Ik hoop dat mijn zelfvertrouwen dit kan hebben!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:
bikkembergs
de puta madre


da kan nog best hoor

ik vind die spice girls schoene met hoge zolen EGT nie meer kunne
die zie je soms nog wel :/
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:
ringspun


je bedoeld misschien de allstars serie van dit merk...

Het is 1 van mijn favoriete merken, waarom zou het hele merk niet meer kunnen? Maar een klein deel van de mensen in NL kent het merk uberhuapt omdat het een Engels merk is, en maar in vrij weinig winkels in NL te koop is....(vergeleken met veel andere merken)


Volgens mij is dit topic meer bedoeld om zogenaamde hippe mensen de grond in te drukken, en dan gestart door mensen die denk ndat ze zelf nog veel hipper zijn ofzo... :/

Nouja, iedereen zijn eigen kledingsstijl toch?


------------------
Gsus kan dan eerder niet meer, of G-Star, daar loopt echt iedereen al mee...

Lonsdale

Nike air max (ik ken mensen die al 10 jaar dezelfde schoenen hebben, dan heb je toch ook niet echt veel fantasie...


Tribal shirtjes wat je zei ben ik het dan wel weer mee eens, gecombineerd met een Cars spijkerbroek met zo'n zijbandje met aan andere kleur... ;)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Welke merken kunnen dan nog wel?

Kultivate ofzo? Dat wordt volgens mij als erg hip gezien, maar vind er meestal niet veel aan...


Wat dan wel? Ben benieuwd~!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 22:46:
Nike air max (ik ken mensen die al 10 jaar dezelfde schoenen hebben, dan heb je toch ook niet echt veel fantasie...


INDERDAAD!
 
Waarschuw beheerder
Die spice girls schoenen inderdaad:yes:
En tribal shirtjes:/
Met merken valt het toch wel mee! Dat blijft meestal wel in!
 
Waarschuw beheerder
Nike air max(classics) die blijven zeker in.Bij mij zeker,de enige soort schoenen waarbij ik geen last van mn voeten krijg,en dat zegt genoeg.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 22:46:
Tribal shirtjes wat je zei ben ik het dan wel weer mee eens, gecombineerd met een Cars spijkerbroek met zo'n zijbandje met aan andere kleur... laatste aanpassing 4 september 2006 22:48


hahaha oja te fout!!!

maar even over de nieuwe mode die strake spijkerbroeken met strakke pijp.. jemig dat is echt te erg.. en ik zie er toch al weer heel wat mee lopen... het is NIKS!! echt niet zelfs niet omdat het mode is.

en dan meiden die lang en slank zijn, die kunnen het hebben alleen lijken je voeten dan maat kano..

ik heb er zowiezo geen figuur voor maar ten alle tijde lelijk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 00:12:
Nike air max(classics) die blijven zeker in.Bij mij zeker,de enige soort schoenen waarbij ik geen last van mn voeten krijg,en dat zegt genoeg.


Probeer dan toch eens een bikkemberg schoen....ooohnee dat merk is uit he...volgens de forumopener!
Nou ik heb ze....en het zijn mijn fijnste sportschoenen ooit!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 00:17:
hahaha oja te fout!!!

maar even over de nieuwe mode die strake spijkerbroeken met strakke pijp.. jemig dat is echt te erg.. en ik zie er toch al weer heel wat mee lopen... het is NIKS!! echt niet zelfs niet omdat het mode is.

en dan meiden die lang en slank zijn, die kunnen het hebben alleen lijken je voeten dan maat kano..

ik heb er zowiezo geen figuur voor maar ten alle tijde lelijk!


Ik weet nog dat ik voor de eerste x een puntschoen zag...ik dacht Tjezus wat lelijk...en nu vindt ik het mooi....
Vaag en niet alleen om dat het in de mode is maar soms moet je eraan wennen...ik had het ook met een auto de BMW 5 serie...ik vond hem veel te hoekerig...en nu vind ik hem mooi...VAAAAAAAAG HE?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bloemsel op donderdag 31 augustus 2006 om 06:02:
Puta madre betekend inderdaad iets in de richting van helemaal goed, te gek, etc.


betekend: "Vet man" :D

Ik heb altijd gedragen wat ik zelf leuk vind, en niet wat de mode voorschrijft ;) gewoon mijn eigen stijl :D En als je een beetje goed rondkijkt, zijn er genoeg winkels die ook andere kleding hebben dan de mode vooorschrijft.


Wat ik not-done vind: is de nieuwste mode trend: kniebroeken met daaronder een legging :S en dan ook nog met een kanten randje ........ Blehr das echt 10x nix :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 6 september 2006 om 08:35:
zijn er genoeg winkels die ook andere kleding hebben dan de mode vooorschrijft


mensen die de kleren kopen alleen om de mode te volgen zijn kansloos, wees orgineel wees jezelf en kijk niet naar die stomme modetrends hebbie tog nix aan
Waarschuw beheerder
[img width=200 height=200]http://www.buffalo-shop.de/res/product200/resource_6497.jpg[/img]

Buffalo :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nexus.. op woensdag 6 september 2006 om 09:42:
Buffalo :no:


IS DUITSSSS!
Bleghh.....lopen alle duitsers mee...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 6 september 2006 om 08:35:
Uitspraak van Bloemsel op donderdag 31 augustus 2006 om 06:02:
Puta madre betekend inderdaad iets in de richting van helemaal goed, te gek, etc.

betekend: "Vet man"


'De puta madre'

Translations

de puta madre (enormemente)
schromelijk
de puta madre (estupendo)
schitterend
gaaf
mieters
tof

de puta madre (blando)
week
zwak

www.interglot.com

Voor eens en voor altijd uit de wereld geholpen dat het iets met moeder en hoer te maken heeft... ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 6 september 2006 om 08:35:
kniebroeken


(n) (n) (n) (n) (n)

Kan het nog dommer/truttiger?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 12:13:
Voor eens en voor altijd uit de wereld geholpen dat het iets met moeder en hoer te maken heeft... laatste aanpassing 6 september 2006 12:13


Waaatt?? Ik dacht ook altijd dat het dat betekende :p
En dat liedje dan 'Puta Madre.. I fucked your momma' :s

Iig, die soort tshirts heb ik al TE vaak gezien (vooral op jumpfeestjes) teksten zoals Gigolo,Cocaine Business, of Mafia en meer van dat soort teksten zijn echt nie meer origineel. Int begin vond ik het nog iets hebben maar tis een te grote rage geworden!

En heel die scenekids stijl en emo stijl is echt een trend aan het worden en urgh ik kan het niet meer aanzien!
 
Waarschuw beheerder
Nix is in of uit voor mij...de ene dag loop ik met een t-shirtje, spijkerbroek en nikes en de andere dag met een leuk truitje, kuit broek en puntschoenen. Contra-contra...maar ik voel er dan lekker in...ik ga me rug niet breken op torenhoge schoentjes die knellen omdat de bladen voorschrijven dat je die aan moet trekken :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *HardcoreGirl* op woensdag 6 september 2006 om 14:12:
Waaatt?? Ik dacht ook altijd dat het dat betekende
En dat liedje dan 'Puta Madre.. I fucked your momma'


Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 12:13:
de puta madre (estupendo)
schitterend
gaaf
mieters
tof


I fucked your momma' :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:
roze shirts voor heren


:@ Dat kan nog primma...

Weet dat hier veel gabbers/hardstyleers (sorry) enzo zitten maar ik vind die oude model Nike air max zo sjonnie en zo 1992 :s
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 23:12:
ik koop gewoon wat ik leuk vind


pcies :)
Waarschuw beheerder
Ik vind dat iedereen maar gewoon moet dragen wat hij/zij leuk vind. Kan jou het schelen wat een ander er van denkt. Zolang jij het maar leuk vind is het toch goed ;).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Audionysos op woensdag 6 september 2006 om 14:06:
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 6 september 2006 om 08:35:
kniebroeken



Kan het nog dommer/truttiger?


zeg ik :D gamma :P
Waarschuw beheerder
please please please

doe je jeans niet in je laarzen!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 15:21:
Uitspraak van Nerds gone wild! op woensdag 14 december 2005 om 12:30:
roze shirts voor heren


Ik heb vorige week nog een roze bloes gekocht, oei oei, zonde van mijn geld he... :(
Waarschuw beheerder
donateur
tribal shirts inderdaad :no: heeel fout
 
Waarschuw beheerder
burberry:no:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Emms op maandag 4 september 2006 om 20:52:
pice girls schoene met hoge zolen


Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 00:12:
Nike air max(classics)


Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 22:46:
Tribal shirtjes wat je zei ben ik het dan wel weer mee eens, gecombineerd met een Cars spijkerbroek met zo'n zijbandje met aan andere kleur...


echt heel fout allemaal.. bah :[




Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 6 september 2006 om 08:35:
Wat ik not-done vind: is de nieuwste mode trend: kniebroeken met daaronder een legging :S en dan ook nog met een kanten randje ........ Blehr das echt 10x nix :D


juist leuk! alleen dan zonder kanten randje!

Uitspraak van zomerli op woensdag 6 september 2006 om 23:37:
doe je jeans niet in je laarzen!


doe het lekker toch :[

;P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deerntje op zaterdag 2 september 2006 om 12:55:
Ik droeg dus ook die schoenen samen met mijn aussie en mijn opgeschoren haar in de tijd van de Energiehal en Hellraiser!

Kan nu echt niet meer!
Heb nu een leeftijd en een fatsoenlijke baan, daar kan ik me echt niet meer zo vertonen!
En vind het trouwens ook niet mooi en zekers niet vrouwelijk!


Neem aan dat je dus je mening behoorlijk bijgesteld, want waarom droeg je het eerst altijd wel, als je het niet vrouwelijk vind? Ik vind de maxjes speciaal voor vrouwen zeker wel vrouwelijk. En ik vind het eerder discriminerend wanneer er gezegd zou worden dat vrouwen en sportschoenen niet samen gaan.. Anders zouden ze geen speciale damesschoenen maken van dit merk ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 22:28:
En ik vind het eerder discriminerend wanneer er gezegd zou worden dat vrouwen en sportschoenen niet samen gaan.. Anders zouden ze geen speciale damesschoenen maken van dit merk


ze mogen er mee sporten, als ze ze maar niet op stap aan hebben... Kan het me ook altijd zo moeilijk voorstellen dat jongens dit mooier vinden als de o zo gehate puntschoenen of alle andere fatsoenlijke damesschoenen.... Ik houd van vrouwelijke vrouwen, wie niet? ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 22:28:
Neem aan dat je dus je mening behoorlijk bijgesteld, want waarom droeg je het eerst altijd wel, als je het niet vrouwelijk vind?


Oke, op houseparties vind ik het nog een ander verhaal... Maar goed ik denk dat zij 'over het fenomeen hardcore heen gegroeid is' Doet bijna iedereen als ze over hun jeugd heen gegroeid zijn. Alleen echte verloren zieltjes van toen lopen nu toch nog in die kleren die ze midden of begin jaren 90 al aan hadden toch?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 22:35:
Alleen echte verloren zieltjes van toen lopen nu toch nog in die kleren die ze midden of begin jaren 90 al aan hadden toch?laatste aanpassing 12 september 2006 22:38


Waarom zou je een verloren zieletje zijn als je draagt wat jij nog steeds het allerfijnst en mooist vind. Ik ga echt niet mijn kleding naar mijn leeftijd passen. Als ik straks dertig ben, en ik vind maxjes mooi, dan blijf ik ze gewoon dragen. Natuurlijk is naar je baan iets anders, en dan ligt het er ook aan wat voor een baan je hebt, maar ik heb het dan over je privé leven. Soms zie je ook vrouwen lopen van 50 in de kleding die nú in de mode is. Kan dat dan wel? Terwijl het eiglijk kleding is die voornamelijk als doelgroep de jongere heeft. Ik vind dat iedereen mag dragen wat hij/zij wil, ongeacht de leeftijd.

Iedereen heeft een eigen smaak, en dat zegt iets over je levensstijl, karakter en interesses. Het is een manier van een eerste boodschap overbrengen op een nieuw ander persoon. Als ik straks kleding zou dragen, alleen omdat het zo hoort, dan krijgen de mensen toch een heel andere indruk van mij, dan klopt die indruk totaal niet met wie ik echt ben.
 
Waarschuw beheerder
oversized trainingspakjes
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 12:01:
Als ik straks kleding zou dragen, alleen omdat het zo hoort, dan krijgen de mensen toch een heel andere indruk van mij, dan klopt die indruk totaal niet met wie ik echt ben.


haha nee ik zeg niet dat ze dat ze nu normale kleding dragen omdat dat zo hoort, maar omdat ze er achter gekomen zijn dat die tijd van toen nu toch wel echt voorbij is...
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 13:21:
Nike air max classics


Daar ben ik niet zo zeker van! :s
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 12:42:
maar omdat ze er achter gekomen zijn dat die tijd van toen nu toch wel echt voorbij is...


Ben ik het ook niet mee eens, misschien is de kleding wel wat veranderd binnen de verschillende stijlen, maar iets is nooit helemaal weg, het vernieuwd zich alleen maar. In de hardcore tijd is toch echt cker weten niet voorbij :/
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 15:39:
Ben ik het ook niet mee eens, misschien is de kleding wel wat veranderd binnen de verschillende stijlen, maar iets is nooit helemaal weg, het vernieuwd zich alleen maar. In de hardcore tijd is toch echt cker weten niet voorbij


zelfs Lonsdale is al uit in de Hardcore scene, laat staan de Australian/ Cavello... :/

Ja goed, je hebt altijd nog wel een deel die er mee rondloopt natuurlijk... Snap ook wel dat op een party het relaxed is om in een trainingspakkie te lopen, maar zoals een aantal jaar geleden is het dus echt niet meer...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 16:07:
zelfs Lonsdale is al uit in de Hardcore scene, laat staan de Australian/ Cavello...


Ik zeg ook niet dat het om de merken gaat, maar om de soort stijl van kleding..
Waarschuw beheerder
Ach.. er is zoveel wat ik niet meer vind kunnen, maar wie ben ik op de wereld? Iedereen zn eigen smaak :) :yes:
Waarschuw beheerder
schandalen met witte sportsokken !
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Combustibility op woensdag 13 september 2006 om 18:06:
Ach.. er is zoveel wat ik niet meer vind kunnen, maar wie ben ik op de wereld? Iedereen zn eigen smaak


En zo is het gewoon :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:
bikkembergs
de puta madre
ringspun
burberry sjaals
roze shirts voor heren
tribal shirts

hier een aantal dingen die echt no done zijn


Puta Madre --> Kan wel !
Burberry --> Kan ook!
Roze Shirts --> (L)!

ennuh meningverschillen..
Beter zet je er neer: Dingen waarvan IK ( met de nadruk op IK) van vind dat ze niet mneer kunnen..
ipv voor iedereen te spreken.. :/
 
Waarschuw beheerder
Geef er echt geen reet om wat iemand draagt.

als je het leuk vindt moet het gewoon dragen (y) al is het 60 jaar uit de mode.
 
Waarschuw beheerder
zelfs Lonsdale is al uit in de Hardcore scene, laat staan de Australian/ Cavello...


Ja nu is het Pitbull, dat is helemaal niet om aan te zien. :X
Kunnen we met de hele harcore scene niet iets verzinnen wat wel mooi staat?
Als er ooit merchandise-overhemden komen zou ik ze zo kopen. Gewoon een MOH overhemd a-la die armani-overhemden met stijve kraag. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
puntschoenen met zo'n sateprikkerhak!

jezus wat doet dat pijn als iemand daarmee op je poten gaat staan! en 't ziet er ook nog eens niet uit :p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chantal is lief! op vrijdag 15 september 2006 om 15:55:
puntschoenen met zo'n sateprikkerhak!


die zijn idd HELEMAAL passé :/
 
Waarschuw beheerder
fuck de mode, draag wat je zelf wil:)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 20:14:
Geef er echt geen reet om wat iemand draagt.

als je het leuk vindt moet het gewoon dragen al is het 60 jaar uit de mode.


juist al snappen die modekutjes dat toch niet:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 18:12:
die zijn idd HELEMAAL passé


jeej eindelijk iemand die t met me eens is ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 18:21:
juist al snappen die modekutjes dat toch niet:P


iedereen moet gwoon drage wat die wil..

maar ik d8 dat topic ging over dingen die "uit" waren..
dus dit lijkt me nou niet t topic om over comfortable clothing te gaan praten :/
 
Waarschuw beheerder
cowboylaarzen.. zo lelyk..damn!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 22:19:
cowboylaarzen.. zo lelyk..damn!


en cowboyhoeden ook
 
Waarschuw beheerder
Meisjes met BUFFALOS of HEXEN aan.....dat was ook leuk 6 jaar geleden ofzo ! Of zo een rokje over de broek of zo een jurkje.....:nee:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:
bikkembergs
de puta madre


Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:
burberry sjaals
roze shirts voor heren
tribal shirts


idd allemaal vreselijk
maar dat vond ik al toen het "in" was
Waarschuw beheerder
puta madre :no:

betekend in gebruik: schtitterd, gaaf, etc.

maar de letterlijke vertaling is gewoon:

de kut van je moeder

...
Waarschuw beheerder
dragon ball Z kapsels
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van miepke84 op zondag 17 september 2006 om 17:28:
maar de letterlijke vertaling is gewoon:

de kut van je moeder


haha, jij bent ook niet slim... :nee:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van miepke84 op zondag 17 september 2006 om 17:28:
maar de letterlijke vertaling is gewoon:

de kut van je moeder


Als madre moeder is en puta hoer..
Dan zie er niet kut van je moeder staan..
But whatever.. Ligt erook weer aan welke taal het is..
En in dit geval betekend het iets positiefs:)
Waarschuw beheerder
wanneer gaan die puntschoenen is uit de mode ? :P
ze maken ze nog steeds in alle soorten en maten vind het net kabouter plop schoenen :/
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Ik vind lonsdale kleding eigenlijk niet meer kunnen...

aussies leuk geweest
lonsdale (mijn tijd) leuk geweest
...kom eens met wat nieuws :/
 
Waarschuw beheerder
Oxbow
Simmer style
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het feit dat die burberry sjaals op dit forum als passé worden gezien geeft voor mij aan dat ik er wel weer de straat mee op kan.
en roze shirts? wat nou als blauwe of witte shirts uit raken? zijn we dan met ze alle mooi genaaid?:P
puta madre en ringspun zijn evenals tribal shirtjes altijd al cheapo geweest, en dus bij entree al exit.
 
Waarschuw beheerder
Cowboylaarzen
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boy Zonderman op dinsdag 19 september 2006 om 12:43:
burberry sjaals


die neppe zijn uit ja...shit je zit iedereen met zo'n nep ding lopen. Dus je kan niet zegge dat Burberry shawls uit zijn. Diue neppe zeker, anders ruk ik ze wel van die mensen af
 
Waarschuw beheerder
ja idd, je ziet meteen welke mensen er met de zomer op vakantie zijn geweest...
 
Waarschuw beheerder
fluoriserende kleding
 
Waarschuw beheerder
australien trainingspakken
 
Waarschuw beheerder
Uggs. "trendy" regen laarzen. van die "trendy" waterschoenen.
 
Waarschuw beheerder
donateur
puntschoenen... maar dat zijn ze al een jaar of 2.
 
Waarschuw beheerder
n matje......:|
 
Waarschuw beheerder
puntschoenen zijn misschien wel uit. maar ze worden nog over volop verkocht.
Waarschuw beheerder
was er zo verkeerd aan bikkembergs
 
Waarschuw beheerder
En van die mannen schoenen met zo'n ultralaag zooltje mag van mij ook uit de mode, Ik trap constant mijn broeken kapot.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ach.. er is zoveel wat ik niet meer vind kunnen, maar wie ben ik op de wereld? Iedereen zn eigen smaak


idd!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Puntschoenen zijn helemaal niet uit...
Er zijn nu gewoon ook bolle neus schoenen met sleehak bij gekomen
En naald hakken ook wel sate prikker genoemt in dit topic zijn tijdloos....
Weet niet waar jullie de laatste modetrends volgen!
Daarbij moet iedereen dragen wat hij/zij zelf mooi vind!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 september 2006 om 15:59:
Daarbij moet iedereen dragen wat hij/zij zelf mooi vind!


Precies!!

:D
 
Waarschuw beheerder
vraag me niet wat de trend is..:S :$

draag alleen wat 'k lekker vind zitten!
of t nou in of uit is..
blijf lekker mezelf :D
Waarschuw beheerder
Ik vind die Ugss echt niet kunnen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charr * op vrijdag 29 september 2006 om 13:00:
Ik vind die Ugss echt niet kunnen


ik wel :jaja:

zo relaxed :)