bikkembergs
puta de madre
ringspun
burberry sjaals
roze shirts voor heren
tribal shirts
hier een aantal dingen die echt no done zijn
puta de madre
bikkembergs
iedereen klaagt dit kan niet dat kan niet...
echt te afgezaagt..
iedereen loopt er mee//
ennuh ik moet eerlijk zijn..ik heb nog niemand geziend met een echte!
hier een aantal dingen die echt no done zijn
in 2006 wordt geel goud weer helemaal in.(niet te overdreven) en de zomerkleur: wit.
hier een aantal dingen die echt no done zijn
zolang je je maar goed voelt in je 2e huid dan is alles best, fuck die fashion fascisten het gaat om jezelf.
2 katousz,volgens mij betekent de puta madre iets anders dan helemaal geweldig
Volgens mij betekend Puta nog altijd hoer..
En wat madre dan betekend mag je zelf in vullen
bikkembergs
de puta madre
ringspun
burberry sjaals
bikkembergs
de puta madre
ringspun
burberry sjaals
roze shirts voor heren
tribal shirts
Wat maakt het nou uit wat ´in´ is en wat niet???
Laat iedereen lekker dragen wat ie zelf wil, zou een beetje saai worden ook als iedereen alleen maar droeg wat in de mode was he. Ik draag wat ik leuk vind en het interesseert me echt helemaal niks of dat nou in de mode is of niet. Als ik het maar leuk vind!
en uggs zitten gewoon super lekker fuck it of ze in of uit zijn
nou ik ga wel met de mode mee hoor
dus ja, mij boeit het wel wat wel en niet in is!
Zo typisch Nederlands,bv een duur plasma scherm kopen om indruk te maken op de buurman waar je ruzie mee hebt......... laatste aanpassing 27 augustus 2006 22:01
En weer ontopic, schoudervullingen kunnen echt niet al zie je het hier en daar weer verschijnen
van die uggs ofzo
die sneeuwschoenen
Waarom dan?
Waarom zou je veel geld uitgeven om indruk te maken op mensen die je niet kent, en misschien zelfs niet eens mag ?!!!
Zo typisch Nederlands,bv een duur plasma scherm kopen om indruk te maken op de buurman waar je ruzie mee hebt.........
...de trend "loop ik er wel volgens de laatste mode bij" ... tijd voor je eigen persoonlijke styl wordt de wereld heel wat interessanter dan nu ... soms zo jammer dat er veel zijn die zo ongeveer copycats van elkaar zijn, omdat je juist met kleding jezelf kunt neerzetten!
Je komt er zowat niet meer onderuit om de mode te volgen want overal verkopen ze zowat hetzelfde jammer genoeg.
Van top tot teen bekijk ik de jongen met de mysterieuze Arabische looks, die zojuist " schatje " tegen me slist als ik een broodje kroket bij Toon van den Heuvel bestel. Mooie ogen, leuk postuur. Alleen...... de witte K-Swissjes gaan wel, staan leuk, de Evisubroek met plastic M doet me glimlachen (wat schattig om zo met je merk te koop te lopen) de witte longsleeve oogt gewoontjes en netjes, het meest belachelijke assosoire vind ik nog wel het fake-Vuitton tasje of portomonnee die om zijn nek hangt. De bewust scheef (nonchalant) gezette pet heeft de zelfde fake-LV print. De gouden ketting met halve maan en de Beckhamringetjes in het oor moeten het geheel afmaken. De jongen is omringt met een walm van JP Gaultier, een lucht die me misselijk maakt.........
Van top tot teen bekijk ik de jongen met de mysterieuze Arabische looks, die zojuist " schatje " tegen me slist als ik een broodje kroket bij Toon van den Heuvel bestel. Mooie ogen, leuk postuur. Alleen...... de witte K-Swissjes gaan wel, staan leuk, de Evisubroek met plastic M doet me glimlachen (wat schattig om zo met je merk te koop te lopen) de witte longsleeve oogt gewoontjes en netjes, het meest belachelijke assosoire vind ik nog wel het fake-Vuitton tasje of portomonnee die om zijn nek hangt. De bewust scheef (nonchalant) gezette pet heeft de zelfde fake-LV print. De gouden ketting met halve maan en de Beckhamringetjes in het oor moeten het geheel afmaken. De jongen is omringt met een walm van JP Gaultier, een lucht die me misselijk maakt.........
Dress to kill, maar overdressed kills me...
Doe dus maar gewoon, teveel; dat kan echt niet meer.
Moet je zekers doen, maar het is al 15 jaar de zelfde schoen...alleen de kleur veranderd....
Het maakt mij niks uit dat het al zolang dezelfde schoen is. Als ze dit ontwerp zouden veranderen zou het niet meer zo'n mooie schoen zijnLekker houden zo !
[jb206cc] als de kleding bij elkaar past
en het netjes is
vind ik het prima
laats een meisje met een leuk zwart truitje en zwart rokje
met witte spotschoenen er onder.
kansloos!
roze shirts voor heren
bikkembergs
de puta madre
ringspun
burberry sjaals
roze shirts voor heren
tribal shirts
bikkembergs
de puta madre
ringspun
Tribal shirtjes wat je zei ben ik het dan wel weer mee eens, gecombineerd met een Cars spijkerbroek met zo'n zijbandje met aan andere kleur... laatste aanpassing 4 september 2006 22:48
Nike air max(classics) die blijven zeker in.Bij mij zeker,de enige soort schoenen waarbij ik geen last van mn voeten krijg,en dat zegt genoeg.
hahaha oja te fout!!!
maar even over de nieuwe mode die strake spijkerbroeken met strakke pijp.. jemig dat is echt te erg.. en ik zie er toch al weer heel wat mee lopen... het is NIKS!! echt niet zelfs niet omdat het mode is.
en dan meiden die lang en slank zijn, die kunnen het hebben alleen lijken je voeten dan maat kano..
ik heb er zowiezo geen figuur voor maar ten alle tijde lelijk!
Puta madre betekend inderdaad iets in de richting van helemaal goed, te gek, etc.
zijn er genoeg winkels die ook andere kleding hebben dan de mode vooorschrijft
Uitspraak van Bloemsel op donderdag 31 augustus 2006 om 06:02:
Puta madre betekend inderdaad iets in de richting van helemaal goed, te gek, etc.
betekend: "Vet man"
kniebroeken
Voor eens en voor altijd uit de wereld geholpen dat het iets met moeder en hoer te maken heeft... laatste aanpassing 6 september 2006 12:13
Waaatt?? Ik dacht ook altijd dat het dat betekende
En dat liedje dan 'Puta Madre.. I fucked your momma'
de puta madre (estupendo)
schitterend
gaaf
mieters
tof
roze shirts voor heren
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 6 september 2006 om 08:35:
kniebroeken
Kan het nog dommer/truttiger?
pice girls schoene met hoge zolen
Nike air max(classics)
Tribal shirtjes wat je zei ben ik het dan wel weer mee eens, gecombineerd met een Cars spijkerbroek met zo'n zijbandje met aan andere kleur...
Wat ik not-done vind: is de nieuwste mode trend: kniebroeken met daaronder een leggingen dan ook nog met een kanten randje ........ Blehr das echt 10x nix
doe je jeans niet in je laarzen!
Ik droeg dus ook die schoenen samen met mijn aussie en mijn opgeschoren haar in de tijd van de Energiehal en Hellraiser!
Kan nu echt niet meer!
Heb nu een leeftijd en een fatsoenlijke baan, daar kan ik me echt niet meer zo vertonen!
En vind het trouwens ook niet mooi en zekers niet vrouwelijk!
En ik vind het eerder discriminerend wanneer er gezegd zou worden dat vrouwen en sportschoenen niet samen gaan.. Anders zouden ze geen speciale damesschoenen maken van dit merk
Neem aan dat je dus je mening behoorlijk bijgesteld, want waarom droeg je het eerst altijd wel, als je het niet vrouwelijk vind?
Alleen echte verloren zieltjes van toen lopen nu toch nog in die kleren die ze midden of begin jaren 90 al aan hadden toch?laatste aanpassing 12 september 2006 22:38
Als ik straks kleding zou dragen, alleen omdat het zo hoort, dan krijgen de mensen toch een heel andere indruk van mij, dan klopt die indruk totaal niet met wie ik echt ben.
maar omdat ze er achter gekomen zijn dat die tijd van toen nu toch wel echt voorbij is...
Ben ik het ook niet mee eens, misschien is de kleding wel wat veranderd binnen de verschillende stijlen, maar iets is nooit helemaal weg, het vernieuwd zich alleen maar. In de hardcore tijd is toch echt cker weten niet voorbij
Ach.. er is zoveel wat ik niet meer vind kunnen, maar wie ben ik op de wereld? Iedereen zn eigen smaak
bikkembergs
de puta madre
ringspun
burberry sjaals
roze shirts voor heren
tribal shirts
hier een aantal dingen die echt no done zijn
puntschoenen met zo'n sateprikkerhak!
bikkembergs
de puta madre
burberry sjaals
roze shirts voor heren
tribal shirts
burberry sjaals
kniebroeken
puntschoenen