bikkembergs
de puta madre
ringspun
burberry sjaals
roze shirts voor heren
tribal shirts
bikkembergs
de puta madre
ringspun
Tribal shirtjes wat je zei ben ik het dan wel weer mee eens, gecombineerd met een Cars spijkerbroek met zo'n zijbandje met aan andere kleur... laatste aanpassing 4 september 2006 22:48
Nike air max(classics) die blijven zeker in.Bij mij zeker,de enige soort schoenen waarbij ik geen last van mn voeten krijg,en dat zegt genoeg.
hahaha oja te fout!!!
maar even over de nieuwe mode die strake spijkerbroeken met strakke pijp.. jemig dat is echt te erg.. en ik zie er toch al weer heel wat mee lopen... het is NIKS!! echt niet zelfs niet omdat het mode is.
en dan meiden die lang en slank zijn, die kunnen het hebben alleen lijken je voeten dan maat kano..
ik heb er zowiezo geen figuur voor maar ten alle tijde lelijk!
Puta madre betekend inderdaad iets in de richting van helemaal goed, te gek, etc.
zijn er genoeg winkels die ook andere kleding hebben dan de mode vooorschrijft
Uitspraak van Bloemsel op donderdag 31 augustus 2006 om 06:02:
Puta madre betekend inderdaad iets in de richting van helemaal goed, te gek, etc.
betekend: "Vet man"
kniebroeken
Voor eens en voor altijd uit de wereld geholpen dat het iets met moeder en hoer te maken heeft... laatste aanpassing 6 september 2006 12:13
Waaatt?? Ik dacht ook altijd dat het dat betekende
En dat liedje dan 'Puta Madre.. I fucked your momma'
de puta madre (estupendo)
schitterend
gaaf
mieters
tof
roze shirts voor heren
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 6 september 2006 om 08:35:
kniebroeken
Kan het nog dommer/truttiger?
pice girls schoene met hoge zolen
Nike air max(classics)
Tribal shirtjes wat je zei ben ik het dan wel weer mee eens, gecombineerd met een Cars spijkerbroek met zo'n zijbandje met aan andere kleur...
Wat ik not-done vind: is de nieuwste mode trend: kniebroeken met daaronder een leggingen dan ook nog met een kanten randje ........ Blehr das echt 10x nix
doe je jeans niet in je laarzen!
Ik droeg dus ook die schoenen samen met mijn aussie en mijn opgeschoren haar in de tijd van de Energiehal en Hellraiser!
Kan nu echt niet meer!
Heb nu een leeftijd en een fatsoenlijke baan, daar kan ik me echt niet meer zo vertonen!
En vind het trouwens ook niet mooi en zekers niet vrouwelijk!
En ik vind het eerder discriminerend wanneer er gezegd zou worden dat vrouwen en sportschoenen niet samen gaan.. Anders zouden ze geen speciale damesschoenen maken van dit merk
Neem aan dat je dus je mening behoorlijk bijgesteld, want waarom droeg je het eerst altijd wel, als je het niet vrouwelijk vind?
Alleen echte verloren zieltjes van toen lopen nu toch nog in die kleren die ze midden of begin jaren 90 al aan hadden toch?laatste aanpassing 12 september 2006 22:38
Als ik straks kleding zou dragen, alleen omdat het zo hoort, dan krijgen de mensen toch een heel andere indruk van mij, dan klopt die indruk totaal niet met wie ik echt ben.
maar omdat ze er achter gekomen zijn dat die tijd van toen nu toch wel echt voorbij is...
Ben ik het ook niet mee eens, misschien is de kleding wel wat veranderd binnen de verschillende stijlen, maar iets is nooit helemaal weg, het vernieuwd zich alleen maar. In de hardcore tijd is toch echt cker weten niet voorbij
Ach.. er is zoveel wat ik niet meer vind kunnen, maar wie ben ik op de wereld? Iedereen zn eigen smaak
bikkembergs
de puta madre
ringspun
burberry sjaals
roze shirts voor heren
tribal shirts
hier een aantal dingen die echt no done zijn
puntschoenen met zo'n sateprikkerhak!