Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 22:28:En ik vind het eerder discriminerend wanneer er gezegd zou worden dat vrouwen en sportschoenen niet samen gaan.. Anders zouden ze geen speciale damesschoenen maken van dit merk
ze mogen er mee sporten, als ze ze maar niet op stap aan hebben... Kan het me ook altijd zo moeilijk voorstellen dat jongens dit mooier vinden als de o zo gehate puntschoenen of alle andere fatsoenlijke damesschoenen.... Ik houd van vrouwelijke vrouwen, wie niet?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 22:28:Neem aan dat je dus je mening behoorlijk bijgesteld, want waarom droeg je het eerst altijd wel, als je het niet vrouwelijk vind?
Oke, op houseparties vind ik het nog een ander verhaal... Maar goed ik denk dat zij 'over het fenomeen hardcore heen gegroeid is' Doet bijna iedereen als ze over hun jeugd heen gegroeid zijn. Alleen echte verloren zieltjes van toen lopen nu toch nog in die kleren die ze midden of begin jaren 90 al aan hadden toch?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 22:35:Alleen echte verloren zieltjes van toen lopen nu toch nog in die kleren die ze midden of begin jaren 90 al aan hadden toch?laatste aanpassing 12 september 2006 22:38
Waarom zou je een verloren zieletje zijn als je draagt wat jij nog steeds het allerfijnst en mooist vind. Ik ga echt niet mijn kleding naar mijn leeftijd passen. Als ik straks dertig ben, en ik vind maxjes mooi, dan blijf ik ze gewoon dragen. Natuurlijk is naar je baan iets anders, en dan ligt het er ook aan wat voor een baan je hebt, maar ik heb het dan over je privé leven. Soms zie je ook vrouwen lopen van 50 in de kleding die nú in de mode is. Kan dat dan wel? Terwijl het eiglijk kleding is die voornamelijk als doelgroep de jongere heeft. Ik vind dat iedereen mag dragen wat hij/zij wil, ongeacht de leeftijd.
Iedereen heeft een eigen smaak, en dat zegt iets over je levensstijl, karakter en interesses. Het is een manier van een eerste boodschap overbrengen op een nieuw ander persoon. Als ik straks kleding zou dragen, alleen omdat het zo hoort, dan krijgen de mensen toch een heel andere indruk van mij, dan klopt die indruk totaal niet met wie ik echt ben.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 12:01:Als ik straks kleding zou dragen, alleen omdat het zo hoort, dan krijgen de mensen toch een heel andere indruk van mij, dan klopt die indruk totaal niet met wie ik echt ben.
haha nee ik zeg niet dat ze dat ze nu normale kleding dragen omdat dat zo hoort, maar omdat ze er achter gekomen zijn dat die tijd van toen nu toch wel echt voorbij is...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 13:21:Nike air max classics
Daar ben ik niet zo zeker van!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 12:42:maar omdat ze er achter gekomen zijn dat die tijd van toen nu toch wel echt voorbij is...
Ben ik het ook niet mee eens, misschien is de kleding wel wat veranderd binnen de verschillende stijlen, maar iets is nooit helemaal weg, het vernieuwd zich alleen maar. In de hardcore tijd is toch echt cker weten niet voorbij
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 15:39:Ben ik het ook niet mee eens, misschien is de kleding wel wat veranderd binnen de verschillende stijlen, maar iets is nooit helemaal weg, het vernieuwd zich alleen maar. In de hardcore tijd is toch echt cker weten niet voorbij
zelfs Lonsdale is al uit in de Hardcore scene, laat staan de Australian/ Cavello...
Ja goed, je hebt altijd nog wel een deel die er mee rondloopt natuurlijk... Snap ook wel dat op een party het relaxed is om in een trainingspakkie te lopen, maar zoals een aantal jaar geleden is het dus echt niet meer...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 16:07:zelfs Lonsdale is al uit in de Hardcore scene, laat staan de Australian/ Cavello...
Ik zeg ook niet dat het om de merken gaat, maar om de soort stijl van kleding..
Uitspraak van Combustibility op woensdag 13 september 2006 om 18:06:Ach.. er is zoveel wat ik niet meer vind kunnen, maar wie ben ik op de wereld? Iedereen zn eigen smaak
En zo is het gewoon
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:bikkembergs
de puta madre
ringspun
burberry sjaals
roze shirts voor heren
tribal shirts
hier een aantal dingen die echt no done zijn
Puta Madre --> Kan wel !
Burberry --> Kan ook!
Roze Shirts -->
ennuh meningverschillen..
Beter zet je er neer: Dingen waarvan IK ( met de nadruk op IK) van vind dat ze niet mneer kunnen..
ipv voor iedereen te spreken..
zelfs Lonsdale is al uit in de Hardcore scene, laat staan de Australian/ Cavello...
Ja nu is het Pitbull, dat is helemaal niet om aan te zien.
Kunnen we met de hele harcore scene niet iets verzinnen wat wel mooi staat?
Als er ooit merchandise-overhemden komen zou ik ze zo kopen. Gewoon een MOH overhemd a-la die armani-overhemden met stijve kraag.
laatste aanpassing
Uitspraak van Chantal is lief! op vrijdag 15 september 2006 om 15:55:puntschoenen met zo'n sateprikkerhak!
die zijn idd HELEMAAL passé
fuck de mode, draag wat je zelf wil
juist al snappen die modekutjes dat toch niet
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 20:14:Geef er echt geen reet om wat iemand draagt.
als je het leuk vindt moet het gewoon dragen al is het 60 jaar uit de mode.
juist al snappen die modekutjes dat toch niet
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 18:12:die zijn idd HELEMAAL passé
jeej eindelijk iemand die t met me eens is
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 18:21:juist al snappen die modekutjes dat toch niet
iedereen moet gwoon drage wat die wil..
maar ik d8 dat topic ging over dingen die "uit" waren..
dus dit lijkt me nou niet t topic om over comfortable clothing te gaan praten
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 22:19:cowboylaarzen.. zo lelyk..damn!
en cowboyhoeden ook
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:bikkembergs
de puta madre
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:burberry sjaals
roze shirts voor heren
tribal shirts
idd allemaal vreselijk
maar dat vond ik al toen het "in" was
het feit dat die burberry sjaals op dit forum als passé worden gezien geeft voor mij aan dat ik er wel weer de straat mee op kan.
en roze shirts? wat nou als blauwe of witte shirts uit raken? zijn we dan met ze alle mooi genaaid?
puta madre en ringspun zijn evenals tribal shirtjes altijd al cheapo geweest, en dus bij entree al exit.
en roze shirts? wat nou als blauwe of witte shirts uit raken? zijn we dan met ze alle mooi genaaid?
puta madre en ringspun zijn evenals tribal shirtjes altijd al cheapo geweest, en dus bij entree al exit.
Uitspraak van Boy Zonderman op dinsdag 19 september 2006 om 12:43:burberry sjaals
die neppe zijn uit ja...shit je zit iedereen met zo'n nep ding lopen. Dus je kan niet zegge dat Burberry shawls uit zijn. Diue neppe zeker, anders ruk ik ze wel van die mensen af
Uitspraak van Audionysos op woensdag 6 september 2006 om 14:06:kniebroeken
Uitspraak van ][ Cold as ice ™ ][ op maandag 18 september 2006 om 22:01:puntschoenen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 september 2006 om 15:59:Daarbij moet iedereen dragen wat hij/zij zelf mooi vind!
Precies!!










![][ Cold as ice ™ ][](/images/user/240127_991065.jpg)




![Empathy [BTR]](/images/user/68927_1659640.gif)
