Partyflock
 
Forumonderwerp · 835340
Waarschuw beheerder
bikkembergs
de puta madre
ringspun
burberry sjaals
roze shirts voor heren
tribal shirts

hier een aantal dingen die echt no done zijn
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 22:28:
En ik vind het eerder discriminerend wanneer er gezegd zou worden dat vrouwen en sportschoenen niet samen gaan.. Anders zouden ze geen speciale damesschoenen maken van dit merk


ze mogen er mee sporten, als ze ze maar niet op stap aan hebben... Kan het me ook altijd zo moeilijk voorstellen dat jongens dit mooier vinden als de o zo gehate puntschoenen of alle andere fatsoenlijke damesschoenen.... Ik houd van vrouwelijke vrouwen, wie niet? ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 22:28:
Neem aan dat je dus je mening behoorlijk bijgesteld, want waarom droeg je het eerst altijd wel, als je het niet vrouwelijk vind?


Oke, op houseparties vind ik het nog een ander verhaal... Maar goed ik denk dat zij 'over het fenomeen hardcore heen gegroeid is' Doet bijna iedereen als ze over hun jeugd heen gegroeid zijn. Alleen echte verloren zieltjes van toen lopen nu toch nog in die kleren die ze midden of begin jaren 90 al aan hadden toch?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 22:35:
Alleen echte verloren zieltjes van toen lopen nu toch nog in die kleren die ze midden of begin jaren 90 al aan hadden toch?laatste aanpassing 12 september 2006 22:38


Waarom zou je een verloren zieletje zijn als je draagt wat jij nog steeds het allerfijnst en mooist vind. Ik ga echt niet mijn kleding naar mijn leeftijd passen. Als ik straks dertig ben, en ik vind maxjes mooi, dan blijf ik ze gewoon dragen. Natuurlijk is naar je baan iets anders, en dan ligt het er ook aan wat voor een baan je hebt, maar ik heb het dan over je privé leven. Soms zie je ook vrouwen lopen van 50 in de kleding die nú in de mode is. Kan dat dan wel? Terwijl het eiglijk kleding is die voornamelijk als doelgroep de jongere heeft. Ik vind dat iedereen mag dragen wat hij/zij wil, ongeacht de leeftijd.

Iedereen heeft een eigen smaak, en dat zegt iets over je levensstijl, karakter en interesses. Het is een manier van een eerste boodschap overbrengen op een nieuw ander persoon. Als ik straks kleding zou dragen, alleen omdat het zo hoort, dan krijgen de mensen toch een heel andere indruk van mij, dan klopt die indruk totaal niet met wie ik echt ben.
 
Waarschuw beheerder
oversized trainingspakjes
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 12:01:
Als ik straks kleding zou dragen, alleen omdat het zo hoort, dan krijgen de mensen toch een heel andere indruk van mij, dan klopt die indruk totaal niet met wie ik echt ben.


haha nee ik zeg niet dat ze dat ze nu normale kleding dragen omdat dat zo hoort, maar omdat ze er achter gekomen zijn dat die tijd van toen nu toch wel echt voorbij is...
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 13:21:
Nike air max classics


Daar ben ik niet zo zeker van! :s
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 12:42:
maar omdat ze er achter gekomen zijn dat die tijd van toen nu toch wel echt voorbij is...


Ben ik het ook niet mee eens, misschien is de kleding wel wat veranderd binnen de verschillende stijlen, maar iets is nooit helemaal weg, het vernieuwd zich alleen maar. In de hardcore tijd is toch echt cker weten niet voorbij :/
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 15:39:
Ben ik het ook niet mee eens, misschien is de kleding wel wat veranderd binnen de verschillende stijlen, maar iets is nooit helemaal weg, het vernieuwd zich alleen maar. In de hardcore tijd is toch echt cker weten niet voorbij


zelfs Lonsdale is al uit in de Hardcore scene, laat staan de Australian/ Cavello... :/

Ja goed, je hebt altijd nog wel een deel die er mee rondloopt natuurlijk... Snap ook wel dat op een party het relaxed is om in een trainingspakkie te lopen, maar zoals een aantal jaar geleden is het dus echt niet meer...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 16:07:
zelfs Lonsdale is al uit in de Hardcore scene, laat staan de Australian/ Cavello...


Ik zeg ook niet dat het om de merken gaat, maar om de soort stijl van kleding..
Waarschuw beheerder
Ach.. er is zoveel wat ik niet meer vind kunnen, maar wie ben ik op de wereld? Iedereen zn eigen smaak :) :yes:
Waarschuw beheerder
schandalen met witte sportsokken !
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Combustibility op woensdag 13 september 2006 om 18:06:
Ach.. er is zoveel wat ik niet meer vind kunnen, maar wie ben ik op de wereld? Iedereen zn eigen smaak


En zo is het gewoon :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:
bikkembergs
de puta madre
ringspun
burberry sjaals
roze shirts voor heren
tribal shirts

hier een aantal dingen die echt no done zijn


Puta Madre --> Kan wel !
Burberry --> Kan ook!
Roze Shirts --> (L)!

ennuh meningverschillen..
Beter zet je er neer: Dingen waarvan IK ( met de nadruk op IK) van vind dat ze niet mneer kunnen..
ipv voor iedereen te spreken.. :/
 
Waarschuw beheerder
Geef er echt geen reet om wat iemand draagt.

als je het leuk vindt moet het gewoon dragen (y) al is het 60 jaar uit de mode.
 
Waarschuw beheerder
zelfs Lonsdale is al uit in de Hardcore scene, laat staan de Australian/ Cavello...


Ja nu is het Pitbull, dat is helemaal niet om aan te zien. :X
Kunnen we met de hele harcore scene niet iets verzinnen wat wel mooi staat?
Als er ooit merchandise-overhemden komen zou ik ze zo kopen. Gewoon een MOH overhemd a-la die armani-overhemden met stijve kraag. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
puntschoenen met zo'n sateprikkerhak!

jezus wat doet dat pijn als iemand daarmee op je poten gaat staan! en 't ziet er ook nog eens niet uit :p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chantal is lief! op vrijdag 15 september 2006 om 15:55:
puntschoenen met zo'n sateprikkerhak!


die zijn idd HELEMAAL passé :/
 
Waarschuw beheerder
fuck de mode, draag wat je zelf wil:)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 20:14:
Geef er echt geen reet om wat iemand draagt.

als je het leuk vindt moet het gewoon dragen al is het 60 jaar uit de mode.


juist al snappen die modekutjes dat toch niet:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 18:12:
die zijn idd HELEMAAL passé


jeej eindelijk iemand die t met me eens is ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 18:21:
juist al snappen die modekutjes dat toch niet:P


iedereen moet gwoon drage wat die wil..

maar ik d8 dat topic ging over dingen die "uit" waren..
dus dit lijkt me nou niet t topic om over comfortable clothing te gaan praten :/
 
Waarschuw beheerder
cowboylaarzen.. zo lelyk..damn!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 22:19:
cowboylaarzen.. zo lelyk..damn!


en cowboyhoeden ook
 
Waarschuw beheerder
Meisjes met BUFFALOS of HEXEN aan.....dat was ook leuk 6 jaar geleden ofzo ! Of zo een rokje over de broek of zo een jurkje.....:nee:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:
bikkembergs
de puta madre


Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:
burberry sjaals
roze shirts voor heren
tribal shirts


idd allemaal vreselijk
maar dat vond ik al toen het "in" was
Waarschuw beheerder
puta madre :no:

betekend in gebruik: schtitterd, gaaf, etc.

maar de letterlijke vertaling is gewoon:

de kut van je moeder

...
Waarschuw beheerder
dragon ball Z kapsels
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van miepke84 op zondag 17 september 2006 om 17:28:
maar de letterlijke vertaling is gewoon:

de kut van je moeder


haha, jij bent ook niet slim... :nee:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van miepke84 op zondag 17 september 2006 om 17:28:
maar de letterlijke vertaling is gewoon:

de kut van je moeder


Als madre moeder is en puta hoer..
Dan zie er niet kut van je moeder staan..
But whatever.. Ligt erook weer aan welke taal het is..
En in dit geval betekend het iets positiefs:)
Waarschuw beheerder
wanneer gaan die puntschoenen is uit de mode ? :P
ze maken ze nog steeds in alle soorten en maten vind het net kabouter plop schoenen :/
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Ik vind lonsdale kleding eigenlijk niet meer kunnen...

aussies leuk geweest
lonsdale (mijn tijd) leuk geweest
...kom eens met wat nieuws :/
 
Waarschuw beheerder
Oxbow
Simmer style
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het feit dat die burberry sjaals op dit forum als passé worden gezien geeft voor mij aan dat ik er wel weer de straat mee op kan.
en roze shirts? wat nou als blauwe of witte shirts uit raken? zijn we dan met ze alle mooi genaaid?:P
puta madre en ringspun zijn evenals tribal shirtjes altijd al cheapo geweest, en dus bij entree al exit.
 
Waarschuw beheerder
Cowboylaarzen
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boy Zonderman op dinsdag 19 september 2006 om 12:43:
burberry sjaals


die neppe zijn uit ja...shit je zit iedereen met zo'n nep ding lopen. Dus je kan niet zegge dat Burberry shawls uit zijn. Diue neppe zeker, anders ruk ik ze wel van die mensen af
 
Waarschuw beheerder
ja idd, je ziet meteen welke mensen er met de zomer op vakantie zijn geweest...
 
Waarschuw beheerder
fluoriserende kleding
 
Waarschuw beheerder
australien trainingspakken
 
Waarschuw beheerder
Uggs. "trendy" regen laarzen. van die "trendy" waterschoenen.
 
Waarschuw beheerder
donateur
puntschoenen... maar dat zijn ze al een jaar of 2.
 
Waarschuw beheerder
n matje......:|
 
Waarschuw beheerder
puntschoenen zijn misschien wel uit. maar ze worden nog over volop verkocht.
Waarschuw beheerder
was er zo verkeerd aan bikkembergs
 
Waarschuw beheerder
En van die mannen schoenen met zo'n ultralaag zooltje mag van mij ook uit de mode, Ik trap constant mijn broeken kapot.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ach.. er is zoveel wat ik niet meer vind kunnen, maar wie ben ik op de wereld? Iedereen zn eigen smaak


idd!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Puntschoenen zijn helemaal niet uit...
Er zijn nu gewoon ook bolle neus schoenen met sleehak bij gekomen
En naald hakken ook wel sate prikker genoemt in dit topic zijn tijdloos....
Weet niet waar jullie de laatste modetrends volgen!
Daarbij moet iedereen dragen wat hij/zij zelf mooi vind!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 september 2006 om 15:59:
Daarbij moet iedereen dragen wat hij/zij zelf mooi vind!


Precies!!

:D
 
Waarschuw beheerder
vraag me niet wat de trend is..:S :$

draag alleen wat 'k lekker vind zitten!
of t nou in of uit is..
blijf lekker mezelf :D
Waarschuw beheerder
Ik vind die Ugss echt niet kunnen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charr * op vrijdag 29 september 2006 om 13:00:
Ik vind die Ugss echt niet kunnen


ik wel :jaja:

zo relaxed :)