het feit dat die burberry sjaals op dit forum als passé worden gezien geeft voor mij aan dat ik er wel weer de straat mee op kan.
en roze shirts? wat nou als blauwe of witte shirts uit raken? zijn we dan met ze alle mooi genaaid?

puta madre en ringspun zijn evenals tribal shirtjes altijd al cheapo geweest, en dus bij entree al exit.