Partyflock
 
Forumonderwerp · 835340
Waarschuw beheerder
bikkembergs
de puta madre
ringspun
burberry sjaals
roze shirts voor heren
tribal shirts

hier een aantal dingen die echt no done zijn
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 18:21:
juist al snappen die modekutjes dat toch niet:P


iedereen moet gwoon drage wat die wil..

maar ik d8 dat topic ging over dingen die "uit" waren..
dus dit lijkt me nou niet t topic om over comfortable clothing te gaan praten :/
 
Waarschuw beheerder
cowboylaarzen.. zo lelyk..damn!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 22:19:
cowboylaarzen.. zo lelyk..damn!


en cowboyhoeden ook
 
Waarschuw beheerder
Meisjes met BUFFALOS of HEXEN aan.....dat was ook leuk 6 jaar geleden ofzo ! Of zo een rokje over de broek of zo een jurkje.....:nee:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:
bikkembergs
de puta madre


Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:
burberry sjaals
roze shirts voor heren
tribal shirts


idd allemaal vreselijk
maar dat vond ik al toen het "in" was
Waarschuw beheerder
puta madre :no:

betekend in gebruik: schtitterd, gaaf, etc.

maar de letterlijke vertaling is gewoon:

de kut van je moeder

...
Waarschuw beheerder
dragon ball Z kapsels
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van miepke84 op zondag 17 september 2006 om 17:28:
maar de letterlijke vertaling is gewoon:

de kut van je moeder


haha, jij bent ook niet slim... :nee:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van miepke84 op zondag 17 september 2006 om 17:28:
maar de letterlijke vertaling is gewoon:

de kut van je moeder


Als madre moeder is en puta hoer..
Dan zie er niet kut van je moeder staan..
But whatever.. Ligt erook weer aan welke taal het is..
En in dit geval betekend het iets positiefs:)
Waarschuw beheerder
wanneer gaan die puntschoenen is uit de mode ? :P
ze maken ze nog steeds in alle soorten en maten vind het net kabouter plop schoenen :/
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Ik vind lonsdale kleding eigenlijk niet meer kunnen...

aussies leuk geweest
lonsdale (mijn tijd) leuk geweest
...kom eens met wat nieuws :/
 
Waarschuw beheerder
Oxbow
Simmer style
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het feit dat die burberry sjaals op dit forum als passé worden gezien geeft voor mij aan dat ik er wel weer de straat mee op kan.
en roze shirts? wat nou als blauwe of witte shirts uit raken? zijn we dan met ze alle mooi genaaid?:P
puta madre en ringspun zijn evenals tribal shirtjes altijd al cheapo geweest, en dus bij entree al exit.
 
Waarschuw beheerder
Cowboylaarzen
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boy Zonderman op dinsdag 19 september 2006 om 12:43:
burberry sjaals


die neppe zijn uit ja...shit je zit iedereen met zo'n nep ding lopen. Dus je kan niet zegge dat Burberry shawls uit zijn. Diue neppe zeker, anders ruk ik ze wel van die mensen af
 
Waarschuw beheerder
ja idd, je ziet meteen welke mensen er met de zomer op vakantie zijn geweest...
 
Waarschuw beheerder
fluoriserende kleding
 
Waarschuw beheerder
australien trainingspakken
 
Waarschuw beheerder
Uggs. "trendy" regen laarzen. van die "trendy" waterschoenen.
 
Waarschuw beheerder
donateur
puntschoenen... maar dat zijn ze al een jaar of 2.
 
Waarschuw beheerder
n matje......:|
 
Waarschuw beheerder
puntschoenen zijn misschien wel uit. maar ze worden nog over volop verkocht.
Waarschuw beheerder
was er zo verkeerd aan bikkembergs
 
Waarschuw beheerder
En van die mannen schoenen met zo'n ultralaag zooltje mag van mij ook uit de mode, Ik trap constant mijn broeken kapot.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ach.. er is zoveel wat ik niet meer vind kunnen, maar wie ben ik op de wereld? Iedereen zn eigen smaak


idd!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Puntschoenen zijn helemaal niet uit...
Er zijn nu gewoon ook bolle neus schoenen met sleehak bij gekomen
En naald hakken ook wel sate prikker genoemt in dit topic zijn tijdloos....
Weet niet waar jullie de laatste modetrends volgen!
Daarbij moet iedereen dragen wat hij/zij zelf mooi vind!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 september 2006 om 15:59:
Daarbij moet iedereen dragen wat hij/zij zelf mooi vind!


Precies!!

:D
 
Waarschuw beheerder
vraag me niet wat de trend is..:S :$

draag alleen wat 'k lekker vind zitten!
of t nou in of uit is..
blijf lekker mezelf :D
Waarschuw beheerder
Ik vind die Ugss echt niet kunnen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charr * op vrijdag 29 september 2006 om 13:00:
Ik vind die Ugss echt niet kunnen


ik wel :jaja:

zo relaxed :)