Partyflock
 
Forumonderwerp · 835340
Waarschuw beheerder
bikkembergs
de puta madre
ringspun
burberry sjaals
roze shirts voor heren
tribal shirts

hier een aantal dingen die echt no done zijn
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:
bikkembergs
de puta madre
ringspun
burberry sjaals
roze shirts voor heren
tribal shirts


waar maak je je druk over zeg:S
Waarschuw beheerder
evisu :no:
 
Waarschuw beheerder
Koeien
 
Waarschuw beheerder
Ik heb een roze polo van De Puta Madre, arme ik :(


Ik hoop dat mijn zelfvertrouwen dit kan hebben!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:
bikkembergs
de puta madre


da kan nog best hoor

ik vind die spice girls schoene met hoge zolen EGT nie meer kunne
die zie je soms nog wel :/
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:
ringspun


je bedoeld misschien de allstars serie van dit merk...

Het is 1 van mijn favoriete merken, waarom zou het hele merk niet meer kunnen? Maar een klein deel van de mensen in NL kent het merk uberhuapt omdat het een Engels merk is, en maar in vrij weinig winkels in NL te koop is....(vergeleken met veel andere merken)


Volgens mij is dit topic meer bedoeld om zogenaamde hippe mensen de grond in te drukken, en dan gestart door mensen die denk ndat ze zelf nog veel hipper zijn ofzo... :/

Nouja, iedereen zijn eigen kledingsstijl toch?


------------------
Gsus kan dan eerder niet meer, of G-Star, daar loopt echt iedereen al mee...

Lonsdale

Nike air max (ik ken mensen die al 10 jaar dezelfde schoenen hebben, dan heb je toch ook niet echt veel fantasie...


Tribal shirtjes wat je zei ben ik het dan wel weer mee eens, gecombineerd met een Cars spijkerbroek met zo'n zijbandje met aan andere kleur... ;)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Welke merken kunnen dan nog wel?

Kultivate ofzo? Dat wordt volgens mij als erg hip gezien, maar vind er meestal niet veel aan...


Wat dan wel? Ben benieuwd~!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 22:46:
Nike air max (ik ken mensen die al 10 jaar dezelfde schoenen hebben, dan heb je toch ook niet echt veel fantasie...


INDERDAAD!
 
Waarschuw beheerder
Die spice girls schoenen inderdaad:yes:
En tribal shirtjes:/
Met merken valt het toch wel mee! Dat blijft meestal wel in!
 
Waarschuw beheerder
Nike air max(classics) die blijven zeker in.Bij mij zeker,de enige soort schoenen waarbij ik geen last van mn voeten krijg,en dat zegt genoeg.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 22:46:
Tribal shirtjes wat je zei ben ik het dan wel weer mee eens, gecombineerd met een Cars spijkerbroek met zo'n zijbandje met aan andere kleur... laatste aanpassing 4 september 2006 22:48


hahaha oja te fout!!!

maar even over de nieuwe mode die strake spijkerbroeken met strakke pijp.. jemig dat is echt te erg.. en ik zie er toch al weer heel wat mee lopen... het is NIKS!! echt niet zelfs niet omdat het mode is.

en dan meiden die lang en slank zijn, die kunnen het hebben alleen lijken je voeten dan maat kano..

ik heb er zowiezo geen figuur voor maar ten alle tijde lelijk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 00:12:
Nike air max(classics) die blijven zeker in.Bij mij zeker,de enige soort schoenen waarbij ik geen last van mn voeten krijg,en dat zegt genoeg.


Probeer dan toch eens een bikkemberg schoen....ooohnee dat merk is uit he...volgens de forumopener!
Nou ik heb ze....en het zijn mijn fijnste sportschoenen ooit!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 00:17:
hahaha oja te fout!!!

maar even over de nieuwe mode die strake spijkerbroeken met strakke pijp.. jemig dat is echt te erg.. en ik zie er toch al weer heel wat mee lopen... het is NIKS!! echt niet zelfs niet omdat het mode is.

en dan meiden die lang en slank zijn, die kunnen het hebben alleen lijken je voeten dan maat kano..

ik heb er zowiezo geen figuur voor maar ten alle tijde lelijk!


Ik weet nog dat ik voor de eerste x een puntschoen zag...ik dacht Tjezus wat lelijk...en nu vindt ik het mooi....
Vaag en niet alleen om dat het in de mode is maar soms moet je eraan wennen...ik had het ook met een auto de BMW 5 serie...ik vond hem veel te hoekerig...en nu vind ik hem mooi...VAAAAAAAAG HE?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bloemsel op donderdag 31 augustus 2006 om 06:02:
Puta madre betekend inderdaad iets in de richting van helemaal goed, te gek, etc.


betekend: "Vet man" :D

Ik heb altijd gedragen wat ik zelf leuk vind, en niet wat de mode voorschrijft ;) gewoon mijn eigen stijl :D En als je een beetje goed rondkijkt, zijn er genoeg winkels die ook andere kleding hebben dan de mode vooorschrijft.


Wat ik not-done vind: is de nieuwste mode trend: kniebroeken met daaronder een legging :S en dan ook nog met een kanten randje ........ Blehr das echt 10x nix :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 6 september 2006 om 08:35:
zijn er genoeg winkels die ook andere kleding hebben dan de mode vooorschrijft


mensen die de kleren kopen alleen om de mode te volgen zijn kansloos, wees orgineel wees jezelf en kijk niet naar die stomme modetrends hebbie tog nix aan
Waarschuw beheerder
[img width=200 height=200]http://www.buffalo-shop.de/res/product200/resource_6497.jpg[/img]

Buffalo :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nexus.. op woensdag 6 september 2006 om 09:42:
Buffalo :no:


IS DUITSSSS!
Bleghh.....lopen alle duitsers mee...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 6 september 2006 om 08:35:
Uitspraak van Bloemsel op donderdag 31 augustus 2006 om 06:02:
Puta madre betekend inderdaad iets in de richting van helemaal goed, te gek, etc.

betekend: "Vet man"


'De puta madre'

Translations

de puta madre (enormemente)
schromelijk
de puta madre (estupendo)
schitterend
gaaf
mieters
tof

de puta madre (blando)
week
zwak

www.interglot.com

Voor eens en voor altijd uit de wereld geholpen dat het iets met moeder en hoer te maken heeft... ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 6 september 2006 om 08:35:
kniebroeken


(n) (n) (n) (n) (n)

Kan het nog dommer/truttiger?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 12:13:
Voor eens en voor altijd uit de wereld geholpen dat het iets met moeder en hoer te maken heeft... laatste aanpassing 6 september 2006 12:13


Waaatt?? Ik dacht ook altijd dat het dat betekende :p
En dat liedje dan 'Puta Madre.. I fucked your momma' :s

Iig, die soort tshirts heb ik al TE vaak gezien (vooral op jumpfeestjes) teksten zoals Gigolo,Cocaine Business, of Mafia en meer van dat soort teksten zijn echt nie meer origineel. Int begin vond ik het nog iets hebben maar tis een te grote rage geworden!

En heel die scenekids stijl en emo stijl is echt een trend aan het worden en urgh ik kan het niet meer aanzien!
 
Waarschuw beheerder
Nix is in of uit voor mij...de ene dag loop ik met een t-shirtje, spijkerbroek en nikes en de andere dag met een leuk truitje, kuit broek en puntschoenen. Contra-contra...maar ik voel er dan lekker in...ik ga me rug niet breken op torenhoge schoentjes die knellen omdat de bladen voorschrijven dat je die aan moet trekken :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *HardcoreGirl* op woensdag 6 september 2006 om 14:12:
Waaatt?? Ik dacht ook altijd dat het dat betekende
En dat liedje dan 'Puta Madre.. I fucked your momma'


Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 12:13:
de puta madre (estupendo)
schitterend
gaaf
mieters
tof


I fucked your momma' :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:
roze shirts voor heren


:@ Dat kan nog primma...

Weet dat hier veel gabbers/hardstyleers (sorry) enzo zitten maar ik vind die oude model Nike air max zo sjonnie en zo 1992 :s
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 23:12:
ik koop gewoon wat ik leuk vind


pcies :)
Waarschuw beheerder
Ik vind dat iedereen maar gewoon moet dragen wat hij/zij leuk vind. Kan jou het schelen wat een ander er van denkt. Zolang jij het maar leuk vind is het toch goed ;).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Audionysos op woensdag 6 september 2006 om 14:06:
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 6 september 2006 om 08:35:
kniebroeken



Kan het nog dommer/truttiger?


zeg ik :D gamma :P
Waarschuw beheerder
please please please

doe je jeans niet in je laarzen!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 15:21:
Uitspraak van Nerds gone wild! op woensdag 14 december 2005 om 12:30:
roze shirts voor heren


Ik heb vorige week nog een roze bloes gekocht, oei oei, zonde van mijn geld he... :(
Waarschuw beheerder
donateur
tribal shirts inderdaad :no: heeel fout
 
Waarschuw beheerder
burberry:no:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Emms op maandag 4 september 2006 om 20:52:
pice girls schoene met hoge zolen


Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 00:12:
Nike air max(classics)


Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 22:46:
Tribal shirtjes wat je zei ben ik het dan wel weer mee eens, gecombineerd met een Cars spijkerbroek met zo'n zijbandje met aan andere kleur...


echt heel fout allemaal.. bah :[




Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 6 september 2006 om 08:35:
Wat ik not-done vind: is de nieuwste mode trend: kniebroeken met daaronder een legging :S en dan ook nog met een kanten randje ........ Blehr das echt 10x nix :D


juist leuk! alleen dan zonder kanten randje!

Uitspraak van zomerli op woensdag 6 september 2006 om 23:37:
doe je jeans niet in je laarzen!


doe het lekker toch :[

;P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deerntje op zaterdag 2 september 2006 om 12:55:
Ik droeg dus ook die schoenen samen met mijn aussie en mijn opgeschoren haar in de tijd van de Energiehal en Hellraiser!

Kan nu echt niet meer!
Heb nu een leeftijd en een fatsoenlijke baan, daar kan ik me echt niet meer zo vertonen!
En vind het trouwens ook niet mooi en zekers niet vrouwelijk!


Neem aan dat je dus je mening behoorlijk bijgesteld, want waarom droeg je het eerst altijd wel, als je het niet vrouwelijk vind? Ik vind de maxjes speciaal voor vrouwen zeker wel vrouwelijk. En ik vind het eerder discriminerend wanneer er gezegd zou worden dat vrouwen en sportschoenen niet samen gaan.. Anders zouden ze geen speciale damesschoenen maken van dit merk ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 22:28:
En ik vind het eerder discriminerend wanneer er gezegd zou worden dat vrouwen en sportschoenen niet samen gaan.. Anders zouden ze geen speciale damesschoenen maken van dit merk


ze mogen er mee sporten, als ze ze maar niet op stap aan hebben... Kan het me ook altijd zo moeilijk voorstellen dat jongens dit mooier vinden als de o zo gehate puntschoenen of alle andere fatsoenlijke damesschoenen.... Ik houd van vrouwelijke vrouwen, wie niet? ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 22:28:
Neem aan dat je dus je mening behoorlijk bijgesteld, want waarom droeg je het eerst altijd wel, als je het niet vrouwelijk vind?


Oke, op houseparties vind ik het nog een ander verhaal... Maar goed ik denk dat zij 'over het fenomeen hardcore heen gegroeid is' Doet bijna iedereen als ze over hun jeugd heen gegroeid zijn. Alleen echte verloren zieltjes van toen lopen nu toch nog in die kleren die ze midden of begin jaren 90 al aan hadden toch?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 22:35:
Alleen echte verloren zieltjes van toen lopen nu toch nog in die kleren die ze midden of begin jaren 90 al aan hadden toch?laatste aanpassing 12 september 2006 22:38


Waarom zou je een verloren zieletje zijn als je draagt wat jij nog steeds het allerfijnst en mooist vind. Ik ga echt niet mijn kleding naar mijn leeftijd passen. Als ik straks dertig ben, en ik vind maxjes mooi, dan blijf ik ze gewoon dragen. Natuurlijk is naar je baan iets anders, en dan ligt het er ook aan wat voor een baan je hebt, maar ik heb het dan over je privé leven. Soms zie je ook vrouwen lopen van 50 in de kleding die nú in de mode is. Kan dat dan wel? Terwijl het eiglijk kleding is die voornamelijk als doelgroep de jongere heeft. Ik vind dat iedereen mag dragen wat hij/zij wil, ongeacht de leeftijd.

Iedereen heeft een eigen smaak, en dat zegt iets over je levensstijl, karakter en interesses. Het is een manier van een eerste boodschap overbrengen op een nieuw ander persoon. Als ik straks kleding zou dragen, alleen omdat het zo hoort, dan krijgen de mensen toch een heel andere indruk van mij, dan klopt die indruk totaal niet met wie ik echt ben.
 
Waarschuw beheerder
oversized trainingspakjes
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 12:01:
Als ik straks kleding zou dragen, alleen omdat het zo hoort, dan krijgen de mensen toch een heel andere indruk van mij, dan klopt die indruk totaal niet met wie ik echt ben.


haha nee ik zeg niet dat ze dat ze nu normale kleding dragen omdat dat zo hoort, maar omdat ze er achter gekomen zijn dat die tijd van toen nu toch wel echt voorbij is...
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 13:21:
Nike air max classics


Daar ben ik niet zo zeker van! :s
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 12:42:
maar omdat ze er achter gekomen zijn dat die tijd van toen nu toch wel echt voorbij is...


Ben ik het ook niet mee eens, misschien is de kleding wel wat veranderd binnen de verschillende stijlen, maar iets is nooit helemaal weg, het vernieuwd zich alleen maar. In de hardcore tijd is toch echt cker weten niet voorbij :/
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 15:39:
Ben ik het ook niet mee eens, misschien is de kleding wel wat veranderd binnen de verschillende stijlen, maar iets is nooit helemaal weg, het vernieuwd zich alleen maar. In de hardcore tijd is toch echt cker weten niet voorbij


zelfs Lonsdale is al uit in de Hardcore scene, laat staan de Australian/ Cavello... :/

Ja goed, je hebt altijd nog wel een deel die er mee rondloopt natuurlijk... Snap ook wel dat op een party het relaxed is om in een trainingspakkie te lopen, maar zoals een aantal jaar geleden is het dus echt niet meer...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 16:07:
zelfs Lonsdale is al uit in de Hardcore scene, laat staan de Australian/ Cavello...


Ik zeg ook niet dat het om de merken gaat, maar om de soort stijl van kleding..
Waarschuw beheerder
Ach.. er is zoveel wat ik niet meer vind kunnen, maar wie ben ik op de wereld? Iedereen zn eigen smaak :) :yes:
Waarschuw beheerder
schandalen met witte sportsokken !
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Combustibility op woensdag 13 september 2006 om 18:06:
Ach.. er is zoveel wat ik niet meer vind kunnen, maar wie ben ik op de wereld? Iedereen zn eigen smaak


En zo is het gewoon :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:
bikkembergs
de puta madre
ringspun
burberry sjaals
roze shirts voor heren
tribal shirts

hier een aantal dingen die echt no done zijn


Puta Madre --> Kan wel !
Burberry --> Kan ook!
Roze Shirts --> (L)!

ennuh meningverschillen..
Beter zet je er neer: Dingen waarvan IK ( met de nadruk op IK) van vind dat ze niet mneer kunnen..
ipv voor iedereen te spreken.. :/
 
Waarschuw beheerder
Geef er echt geen reet om wat iemand draagt.

als je het leuk vindt moet het gewoon dragen (y) al is het 60 jaar uit de mode.
 
Waarschuw beheerder
zelfs Lonsdale is al uit in de Hardcore scene, laat staan de Australian/ Cavello...


Ja nu is het Pitbull, dat is helemaal niet om aan te zien. :X
Kunnen we met de hele harcore scene niet iets verzinnen wat wel mooi staat?
Als er ooit merchandise-overhemden komen zou ik ze zo kopen. Gewoon een MOH overhemd a-la die armani-overhemden met stijve kraag. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
puntschoenen met zo'n sateprikkerhak!

jezus wat doet dat pijn als iemand daarmee op je poten gaat staan! en 't ziet er ook nog eens niet uit :p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chantal is lief! op vrijdag 15 september 2006 om 15:55:
puntschoenen met zo'n sateprikkerhak!


die zijn idd HELEMAAL passé :/
 
Waarschuw beheerder
fuck de mode, draag wat je zelf wil:)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 20:14:
Geef er echt geen reet om wat iemand draagt.

als je het leuk vindt moet het gewoon dragen al is het 60 jaar uit de mode.


juist al snappen die modekutjes dat toch niet:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 18:12:
die zijn idd HELEMAAL passé


jeej eindelijk iemand die t met me eens is ;)