Partyflock
 
Forumonderwerp · 835340
Waarschuw beheerder
bikkembergs
de puta madre
ringspun
burberry sjaals
roze shirts voor heren
tribal shirts

hier een aantal dingen die echt no done zijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zeggen dat iets 'niet kan' omdat het geen trend is :gaap:
 
Waarschuw beheerder
kleren kunnen zoiezo niet meer in 2006
allemaal naakt!
Waarschuw beheerder
donateur
trends zijn uit
 
Waarschuw beheerder
Zo, en dat bepaal jij, young guns?????? :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind Burberry, bah.
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind dat je zeikt..

iedereen moet toch lekker zelf kunnen weten wat ze aantrekken..

blegh.. hokjesdenker..
Waarschuw beheerder
iedereen mag dragen wat tie wilt toch?

en of iedereen met de mode meeloopt!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tish op woensdag 14 december 2005 om 12:35:
ik vind dat je zeikt..

iedereen moet toch lekker zelf kunnen weten wat ze aantrekken..


:jaja:

Wel es aangedacht dat er ook mensen zijn die dat soort dingen misschien helemaal niet kunnen betalen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 12:34:
Zo, en dat bepaal jij, young guns??????


iedereen klaagt dit kan niet dat kan niet...

dus ik bepaal niks hoor

voorbeeld beenwarmers vind iedereen no done...als jij erin wil lopen doe dat vooral..mijn zegen heb je
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:
bikkembergs
puta de madre
ringspun
burberry sjaals
roze shirts voor heren
tribal shirts

hier een aantal dingen die echt no done zijn


bedankt (y)
stel je voor dat ik nu nog in de puta madre zou lopen ofzo, je bent m'n reddende engel! :S
Waarschuw beheerder
Boeiend :/
 
Waarschuw beheerder
he weer zon forum je bent wie je bent en je draagt wat je leuk vind deal with it
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:
puta de madre


hebben een gold collection uitgebracht die erg vet is! Je kraakt altijd alles af, terwijl je volgens mij niet eens weet waar je over praat..
Het is namelijk de puta madre!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
thnx ava :kots:

ik weet idd niet waar ik over praat ik lul maar wat :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 12:38:
Wel es aangedacht dat er ook mensen zijn die dat soort dingen misschien helemaal niet kunnen betalen?


90% loopt met nep
Waarschuw beheerder
donateur
zeiken dat het zo moeilijk is om te stoppen met roken is ook zo een trend die echt niet meer kan.
stel je niet aan slappelingen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:
bikkembergs


nix mis mee :no:
en mode zuigt...gewoon dragen wat je zelf leuk vindt!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 14 december 2005 om 13:02:
90% loopt met nep


Idd :)
Waarschuw beheerder
een broek dragen
Waarschuw beheerder
die harige schoenen met die balletjes eraan


tenminste ik vind het niks maar ieder zijn ding
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Echt leuk al die mensen die zeggen dat je maar gewoon moet aandoen wat je zelf wilt en toch staat 90 % van partyflock vol met bikkenberg en broek in laars doen mensen. :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:39:
iedereen klaagt dit kan niet dat kan niet...


ik heb er nog niemand over gehoord hoor!
 
Waarschuw beheerder
Mensen, kap eens met dat gezeik. Er word gevraagd wat JIJ not done vind, dus om je mening. Zeik dan niet meteen een ander af als hij jou merk niets aan vind.

Maar goed, daar is het ook pf voor;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 15:52:
Er word gevraagd wat JIJ not done vind


:no: Ech nie...
 
Waarschuw beheerder
gewoon lekker casual dragen,
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D*light op woensdag 14 december 2005 om 15:34:
die harige schoenen met die balletjes eraan


verschrikkelijke dingen zijn dat :/
Waarschuw beheerder
tribal shirts


Hehe (Y) helemaal mee eens.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tish op woensdag 14 december 2005 om 12:35:
ik vind dat je zeikt..

iedereen moet toch lekker zelf kunnen weten wat ze aantrekken..


mee eens:jaja:
 
Waarschuw beheerder
trends is sowieso bagger!! lekker je eigen stijl hebben (Y) B)
Waarschuw beheerder
Ik zag laast op Looking Good.. (mn ma keek erna) dat een matje echt uit is.
 
Waarschuw beheerder
Normaal als iets niet meer kan, dan is het al geen trend meer...:D
Alleen dan is het idd je eigen mening of iets wel of niet mooi isO:);)
 
Waarschuw beheerder
Echt geen idee:S
 
Waarschuw beheerder
Kleding dragen omdat iedereen erin loopt vind ik (N)
Waarschuw beheerder
de puta madre vind ik juist(Y) echt super collectie, en het is nog niet zo'n merk als bikkemberg waar alle shirts op elkaar lijken(vooral die van van de zomer met het logo voorop...) ik vind het mooi:) Spijkerbroeken vind ik replay vette broeken hebbe...lagen zakken helemaal top zitten ze:)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Bla bla, wat kan wel, wat kan niet. :gaap:
 
Waarschuw beheerder
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff!!!!
 
Waarschuw beheerder
wat nou echt niet meer kan zijn :
burberry sjaals

echt te afgezaagt..
iedereen loopt er mee//
ennuh ik moet eerlijk zijn..ik heb nog niemand geziend met een echte!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 10:53:
echt te afgezaagt..
iedereen loopt er mee//
ennuh ik moet eerlijk zijn..ik heb nog niemand geziend met een echte!


mwah valt wel mee toch? zo duur zijn die dingen niet. volgens mij halen ze gewoon zo'n sjaal om drbij te horen en het het goedkoopste is uit de collectie!

burberry sjaal kan alleen als je echt klassiek bent vind ik.
in combinatie zoals ik ze vaak op straat zie is het echt :x
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jongens met een matje in de nek was zoooo 2004-2005 en helemaal uit in 2006.

in 2006 wordt geel goud weer helemaal in.(niet te overdreven) en de zomerkleur: wit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ach jah iedereen heeft zn eigen style :)
Waarschuw beheerder
draag wat je dragen wilt.. ik hou t op casual.. en ik heb gvd bikkemberg schoenen:@:P
Waarschuw beheerder
Al die gothic kleding en dergelijken, dat had nooit gemogen :P


Waarom geen Bikkembergs :S
Is mooi merkje (L)
Werkzaam bij Klub Tilt
Artiest {SHOWLIST artist 7273, 36976}
Waarschuw beheerder
zolang je je maar goed voelt in je 2e huid dan is alles best, fuck die fashion fascisten :P het gaat om jezelf.
 
Waarschuw beheerder
Draag wat je zelf leuk vindt inderdaad