Partyflock
 
Forumonderwerp · 835340
Waarschuw beheerder
bikkembergs
de puta madre
ringspun
burberry sjaals
roze shirts voor heren
tribal shirts

hier een aantal dingen die echt no done zijn
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 12:26:
Wat maakt het nou uit wat ´in´ is en wat niet???
Laat iedereen lekker dragen wat ie zelf wil, zou een beetje saai worden ook als iedereen alleen maar droeg wat in de mode was he. Ik draag wat ik leuk vind en het interesseert me echt helemaal niks of dat nou in de mode is of niet. Als ik het maar leuk vind!


:respect:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 15:40:
Er is niet echt een mode... het modebeeld moet jezelf maken en niet door bepaalde merken of andere dingen..

Je eigen style is het beste... uniek en je eigen dingg...


helemaal mee eens....
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 07:37:
van deze dingen maar dan in het hoog .........


HORROR die dingen...
 
Waarschuw beheerder
Je moet kopen wat je leuk of mooi vind niet omdat het een trend is......
 
Waarschuw beheerder
nou ik ga wel met de mode mee hoor :)
dus ja, mij boeit het wel wat wel en niet in is!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Simoontje* (K) op donderdag 24 augustus 2006 om 10:20:
en uggs zitten gewoon super lekker fuck it of ze in of uit zijn


die zitten zeker top ja,en bij de een staan ze leuk en bij de anders is het geen pan.
 
Waarschuw beheerder
roze shirts zijn nu wel oudbollig geworden.
Waarschuw beheerder
Waarom zouden De Puta Madre en Bikkembergs nou weer ineens 'uit' zijn :nocheer:

Ik vind Uggs niet mooi, ook nooit mooi gevonden, maar dat is mijn mening :P
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Ik ga zeker wel met de mode mee, maar vind niet alles mooi en koop ik ook dus alleen wat ik zelf ook mooi vind. Heb ook nooit uggs gehad bv.

In barcolona was het vorige gruwelijk heet toen ik er was...en loop ik er ook wel trendy bij, maar kleedt me wel op de sitiatie. Maar als ik dan op de rambla loop bv met die stikhitte van 40 graden zowat en een meid zie lopen van "kijk mij ik ben mooi" en ze heeft dikke lange laarzen aan met dat weer denk ik...Doe ff normaal. ( En nee ik was niet jaloers:D)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lauwie :) op zondag 27 augustus 2006 om 14:25:
Ik vind Uggs niet mooi, ook nooit mooi gevonden, maar dat is mijn mening


Uggs zijn vreselijk...
 
Waarschuw beheerder
fucking uggs.. weg ermee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 augustus 2006 om 18:35:
nou ik ga wel met de mode mee hoor
dus ja, mij boeit het wel wat wel en niet in is!


Waarom dan?

Waarom zou je veel geld uitgeven om indruk te maken op mensen die je niet kent, en misschien zelfs niet eens mag ?!!!


Zo typisch Nederlands,bv een duur plasma scherm kopen om indruk te maken op de buurman waar je ruzie mee hebt......... :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cool daddy op zondag 27 augustus 2006 om 21:59:
Zo typisch Nederlands,bv een duur plasma scherm kopen om indruk te maken op de buurman waar je ruzie mee hebt......... laatste aanpassing 27 augustus 2006 22:01


Dat is dus typisch amerikaans, nederland was ooit het land van soberheid en niet van materialisme, maarjah.

En weer ontopic, schoudervullingen kunnen echt niet al zie je het hier en daar weer verschijnen :S
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hamel[Techno aap] op zondag 27 augustus 2006 om 22:07:
En weer ontopic, schoudervullingen kunnen echt niet al zie je het hier en daar weer verschijnen


dat ligt eraan hoe groot de schoudervulling is.
en is ook per persoon verschillend, bij iemand met brede heupen is het nou juist mooi.
iemand die al breed van boven is zal het niet staan :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 21:17:
Uitspraak van Lauwie :) op zondag 27 augustus 2006 om 14:25:
Ik vind Uggs niet mooi, ook nooit mooi gevonden, maar dat is mijn mening

Uggs zijn vreselijk...


De naam lijkt ook niet voor niets op Ugly :P
 
Waarschuw beheerder
van die beenwarmers ( die bonten dingen dus!) %) niet dat die ooit in geweest zijn, maar goed 8)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Wat maken die trends tog uit, je moet er tog lekker bijlopen zoals je zelf wilt?

Ook al ist een trend of niet, zolang je jezelf maar goed voelt
Waarschuw beheerder
Wat kan nu echt niet meer qua trends???


...de trend "loop ik er wel volgens de laatste mode bij" ... tijd voor je eigen persoonlijke styl :yes: wordt de wereld heel wat interessanter dan nu ... soms zo jammer dat er veel zijn die zo ongeveer copycats van elkaar zijn, omdat je juist met kleding jezelf kunt neerzetten! (Y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cool daddy op zondag 27 augustus 2006 om 21:59:
Waarom dan?

Waarom zou je veel geld uitgeven om indruk te maken op mensen die je niet kent, en misschien zelfs niet eens mag ?!!!


Zo typisch Nederlands,bv een duur plasma scherm kopen om indruk te maken op de buurman waar je ruzie mee hebt......... :vaag:


waar slaat dat nou weer op??

wie zegt dat alles wat in de mode is duur is?
want dat is helemaal niet zo...

ten tweede doe ik het niet om 'indruk' op andere mensen te maken.

ik vind het gewoon leuk om met de mode bezig te zijn en nieuwe dingen te proberen..
en als er dingen in de mode zijn die ik walchelijk vind koop ik dat gewoon niet..

en dat over die TV wat heeft dat nou met mode te maken?
dat vind ik pas een typisch nederlandse opmerking :vaag:
 
Waarschuw beheerder
ik trek gewoon aan wat ik wil
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 16:32:
ik trek gewoon aan wat ik wil


Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van melodiii. op maandag 28 augustus 2006 om 11:17:
...de trend "loop ik er wel volgens de laatste mode bij" ... tijd voor je eigen persoonlijke styl wordt de wereld heel wat interessanter dan nu ... soms zo jammer dat er veel zijn die zo ongeveer copycats van elkaar zijn, omdat je juist met kleding jezelf kunt neerzetten!


Je komt er zowat niet meer onderuit om de mode te volgen want overal verkopen ze zowat hetzelfde jammer genoeg.:/
Hoewel ik de mode van nu er toch wel weer op vooruit vind gegaan.
K heb echt een jaar of 3 lopen vloeken als ik ging shoppen.:S
Vooral met dat gipsy strokenrokkengedoe blegh!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flame :bounce: op maandag 28 augustus 2006 om 18:35:
Je komt er zowat niet meer onderuit om de mode te volgen want overal verkopen ze zowat hetzelfde jammer genoeg.


Dat is idd ook wel weer sooo :yes: maar gewoon goed zoeken en zelf je kleding customizen :respect: en verder: een outfit maar je persoonlijker door allerlei accesoires :)
 
Waarschuw beheerder
ik koop gewoon wat ik leuk vind :D
 
Waarschuw beheerder
nee die verschrikkelijke korte leren (soort bomberjackies) dan met die cappugon met dat bont haha haha haha
Waarschuw beheerder
donateur
Puta madre betekend inderdaad iets in de richting van helemaal goed, te gek, etc.

En wie beslist wat in of uit is, iedereen trekt aan wat ie leuk vind lijkt me. B)
Waarschuw beheerder
housebroek
Waarschuw beheerder
hokjesdenkers^^ zijn uit^^


Own styl <<(y) In
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bloemsel op donderdag 31 augustus 2006 om 06:02:
En wie beslist wat in of uit is, iedereen trekt aan wat ie leuk vind lijkt me.


:yes:


Uitspraak van #.Blush op donderdag 31 augustus 2006 om 09:41:
hokjesdenkers^^ zijn uit^^


Own styl << In


:respect:
Waarschuw beheerder
Ik doe lekker waar ik zin in heb.......maar waar ik niks van snap:

Van top tot teen bekijk ik de jongen met de mysterieuze Arabische looks, die zojuist " schatje " tegen me slist als ik een broodje kroket bij Toon van den Heuvel bestel. Mooie ogen, leuk postuur. Alleen...... de witte K-Swissjes gaan wel, staan leuk, de Evisubroek met plastic M doet me glimlachen (wat schattig om zo met je merk te koop te lopen) de witte longsleeve oogt gewoontjes en netjes, het meest belachelijke assosoire vind ik nog wel het fake-Vuitton tasje of portomonnee die om zijn nek hangt. De bewust scheef (nonchalant) gezette pet heeft de zelfde fake-LV print. De gouden ketting met halve maan en de Beckhamringetjes in het oor moeten het geheel afmaken. De jongen is omringt met een walm van JP Gaultier, een lucht die me misselijk maakt.........

Dress to kill, maar overdressed kills me...

Doe dus maar gewoon, teveel; dat kan echt niet meer.
Waarschuw beheerder
donateur
Wat omschrijf je dat mooi zeg.:D
 
Artiest Roy Habets
Waarschuw beheerder
Nja, zag gisteren op m'n introductie ook zo'n prachtfiguur. Kerel had de trends van de afgelopen maanden verzameld leek 't wel; leren armband, sjaaltje om, van die Wibra-instappers, enz., enz.

Ging compleet nergens over! 8)
Waarschuw beheerder
Ik vind de korte pantalon niet kunnen.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Desdemonia (V) op donderdag 31 augustus 2006 om 14:29:
Van top tot teen bekijk ik de jongen met de mysterieuze Arabische looks, die zojuist " schatje " tegen me slist als ik een broodje kroket bij Toon van den Heuvel bestel. Mooie ogen, leuk postuur. Alleen...... de witte K-Swissjes gaan wel, staan leuk, de Evisubroek met plastic M doet me glimlachen (wat schattig om zo met je merk te koop te lopen) de witte longsleeve oogt gewoontjes en netjes, het meest belachelijke assosoire vind ik nog wel het fake-Vuitton tasje of portomonnee die om zijn nek hangt. De bewust scheef (nonchalant) gezette pet heeft de zelfde fake-LV print. De gouden ketting met halve maan en de Beckhamringetjes in het oor moeten het geheel afmaken. De jongen is omringt met een walm van JP Gaultier, een lucht die me misselijk maakt.........


Mooi gezegd! Klinkt bekend,haha :D

Gewoon lekker je eigen ding doen, draag waar je je goed in voelt,en niet alleen omdat het "hip" o.i.d is ;) :)
Waarschuw beheerder
Australian
Nike air max classics
Cavello
Werkzaam bij Klub Tilt
Artiest {SHOWLIST artist 7273, 36976}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Desdemonia (V) op donderdag 31 augustus 2006 om 14:29:
Van top tot teen bekijk ik de jongen met de mysterieuze Arabische looks, die zojuist " schatje " tegen me slist als ik een broodje kroket bij Toon van den Heuvel bestel. Mooie ogen, leuk postuur. Alleen...... de witte K-Swissjes gaan wel, staan leuk, de Evisubroek met plastic M doet me glimlachen (wat schattig om zo met je merk te koop te lopen) de witte longsleeve oogt gewoontjes en netjes, het meest belachelijke assosoire vind ik nog wel het fake-Vuitton tasje of portomonnee die om zijn nek hangt. De bewust scheef (nonchalant) gezette pet heeft de zelfde fake-LV print. De gouden ketting met halve maan en de Beckhamringetjes in het oor moeten het geheel afmaken. De jongen is omringt met een walm van JP Gaultier, een lucht die me misselijk maakt.........

Dress to kill, maar overdressed kills me...

Doe dus maar gewoon, teveel; dat kan echt niet meer.


stereotype? trouwens de pet moet volgensmij van gucci zijn;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deerntje op vrijdag 1 september 2006 om 09:02:
Nike air max classics


Waarom zijn die uit :| Zijn de mooiste schoenen die er zijn :| Nou ik blijf ze gewoon dragen :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 13:21:
Waarom zijn die uit :| Zijn de mooiste schoenen die er zijn :| Nou ik blijf ze gewoon dragen :/


Moet je zekers doen, maar het is al 15 jaar de zelfde schoen...alleen de kleur veranderd....
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deerntje op vrijdag 1 september 2006 om 13:50:
Moet je zekers doen, maar het is al 15 jaar de zelfde schoen...alleen de kleur veranderd....


Het maakt mij niks uit dat het al zolang dezelfde schoen is. Als ze dit ontwerp zouden veranderen zou het niet meer zo'n mooie schoen zijn ;) Lekker houden zo !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 14:40:
Het maakt mij niks uit dat het al zolang dezelfde schoen is. Als ze dit ontwerp zouden veranderen zou het niet meer zo'n mooie schoen zijn ;) Lekker houden zo !


Ja dus jij draagt al 15 jaar de zelfde schoen...
Ik droeg dus ook die schoenen samen met mijn aussie en mijn opgeschoren haar in de tijd van de Energiehal en Hellraiser!

Kan nu echt niet meer!
Heb nu een leeftijd en een fatsoenlijke baan, daar kan ik me echt niet meer zo vertonen!
En vind het trouwens ook niet mooi en zekers niet vrouwelijk!
Waarschuw beheerder
wat maakt het nou allemaal uit? ik trek van alles aan als ik het maar leuk vind! enja ik heb een (neppe) burberry sjaal en ik vind die nou eenmaal leuk!

sommige dingen die anderen aan hebben vind ik ook niet leuk maar daar ga ik ook niet over zeiken ik wil niet zo'n arrogante barbie zijn die alles afkeurt wat niet in is!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 14:40:
Het maakt mij niks uit dat het al zolang dezelfde schoen is. Als ze dit ontwerp zouden veranderen zou het niet meer zo'n mooie schoen zijn Lekker houden zo !


:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=663 height=463 cacheid=000cda2b0024f7c9d21f174e1a018e4bcb]http://www.eriding.net/media/photos/history/armouries/040328_cb_mp_his_ra_armour.jpg[/img]
Maar heb gehoord dat dit in 2007 weer helemaal hot wordt. ;p
 
Waarschuw beheerder
als de kleding bij elkaar past
en het netjes is
vind ik het prima
laats een meisje met een leuk zwart truitje en zwart rokje
met witte spotschoenen er onder.


kansloos!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 september 2006 om 15:23:
[jb206cc] als de kleding bij elkaar past
en het netjes is
vind ik het prima
laats een meisje met een leuk zwart truitje en zwart rokje
met witte spotschoenen er onder.


kansloos!


Ja en daar lopen er echt veel van rond op feestjes...

Errug mooi (NOT)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Megan .x :banana: op zaterdag 2 september 2006 om 19:51:
al die burberry shit


Alleen het flesje parfum vind ik al afgrijselijk:/
Heb er nog nooit een kledingstuk van gezien8)
 
Waarschuw beheerder
Burberry :s

Heb het altijd verschrikkelijk gevonden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:
roze shirts voor heren


Ik vind persoonlijk die wel kunnen, aangezien een jongen met donker haar en lekker kleurtje van de zon, dat prima kan hebben :)