Partyflock
 
Forumonderwerp · 835340
Waarschuw beheerder
bikkembergs
de puta madre
ringspun
burberry sjaals
roze shirts voor heren
tribal shirts

hier een aantal dingen die echt no done zijn
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Fuck trends :jaja:
 
Waarschuw beheerder
Echt grappig ook die gasten die met een puta de madre shirt lopen. The have no respect for there moms.

Kleding is in mijn ogen een soort visitekaartje voor jezelf naar anderen toe.

En kan iemand mij uitleggen waarom bikkemberg zo fucking duur is terwijl het niks speciaals heeft behalve een stomme print van een voetballer of een rugnummer?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 12:32:
kleren kunnen zoiezo niet meer in 2006
allemaal naakt!


En zo is dat (Y)
 
Waarschuw beheerder
donateur
wat een zinloos topic. :X
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:
hier een aantal dingen die echt no done zijn


je druk maken om wat écht niet meer kan: dat is pas no done :yes:
 
Waarschuw beheerder
Wat maakt het nou uit wat ´in´ is en wat niet???
Laat iedereen lekker dragen wat ie zelf wil, zou een beetje saai worden ook als iedereen alleen maar droeg wat in de mode was he. Ik draag wat ik leuk vind en het interesseert me echt helemaal niks of dat nou in de mode is of niet. Als ik het maar leuk vind!
 
Waarschuw beheerder
jezussandalen. voor de rest boeit het me niks :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 25 december 2005 om 19:18:
in 2006 wordt geel goud weer helemaal in.(niet te overdreven) en de zomerkleur: wit.


heb ik ook gehoord, maar wit dan wel in combi met pastels toch,

en aangezien veel wit 'in' is, zal een lekker kleurtje wel moeten,

anders word et allemaal wel heel wit hehe :D
 
Waarschuw beheerder
Sjesus weer iemand die een topic opent omdat ie
zichzelf zo hip vindt... :gaap:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
tegenwoordig kan eigenlijk alles wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:
hier een aantal dingen die echt no done zijn


"zodra mensen de vrijheid hebben om te doen wat ze willen, imiteren ze elkaar"

draag jij maar fijn wat iedereen draagt (Y) probeer vooral niet op te vallen hoor!

stel je voor :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 12:56:
he weer zon forum je bent wie je bent en je draagt wat je leuk vind deal with it


:yes:
helemaal gelijk!!!

meelopen met de trends is nie hip!! :no:
 
Waarschuw beheerder
Ik luister niet naar trends...k maak ze zelf..zoals: skijt hebben aan mensen zoals jou:yes:
Waarschuw beheerder
In mijn tijd (opa vertelt) had je een Nike trainings pak van 300 gulden aan, dan was je helemaal het heertje.....

Wat koop je vandaag de dag nog voor 300 gulden? (136 euro)
Een T-shirt tijdens "sale" (was vroeger gewoon uitverkoop)

Het mag duidelijk zijn dat ik geen reet om kleding geef!!
 
Waarschuw beheerder
ik vind bikkembergs, de puta madre, burberry sjaals
helemaal niks, niet omdat hun kledinglijn zo lelijk is maar omdat echt eidereen er mee loopt!
Waarschuw beheerder
donateur
Mode herhaalt zich, wat nu niet in is, komt altijd na een paar jaar terug.
Statistisch gezien als je dus met kleding loopt wat "uit" is loop je alleen maar voor op de rest :)
 
Waarschuw beheerder
Er is niet echt een mode... het modebeeld moet jezelf maken en niet door bepaalde merken of andere dingen;)..

Je eigen style is het beste... uniek en je eigen dingg...
Waarschuw beheerder
van die uggs ofzo
die sneeuwschoenen:nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
mode is zoiezo kut (N)
Waarschuw beheerder
en de helft die hier stoer zegt: je moet aandoen wat je wil dragen en waar jij je lekker in voeld en wat je leuk vind...

WTF!!! als iemand dat doet dan ga je ze raar aan lopen gapen van: :vaag: wat heb jij aan? :S en dan zeggen: ja daar vraag je om als je zoiets aantrekt... :(

en de eerstvolgende die me zo aankijkt krijgt een klap op zn... :D:D:D grapje... (F)

:no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op woensdag 22 maart 2006 om 16:53:
mode is zoiezo kut


tja idd :p
ik draag gewoon kleren waar ik me goed in voel :D
Waarschuw beheerder
donateur
cowboylaarzen wil ik uit de winkels hebben!!! :[ tijd voor normale puntschoenen iig iets zonder die lelijke nep slangenprints en scheve hakken

(bij anderen vind ik het soms welleuk hoor)
 
Waarschuw beheerder
lekker belangrijk


draag wat jezelf leuk vind en niet wat n ander dr van zegt


:):)
 
Waarschuw beheerder
De trend dat je anderen imiteerd is uit.. :/
 
Waarschuw beheerder
puntschoenen, puta madre, broek in je laarzen, cowboylaarzen, gipsy look, bikkembergs, sowiezo logomania (grote en teveel logo's op je kleding/tas).
 
Waarschuw beheerder
Uggs, Grote oorringen, Afzak laarzen, All stars, Gerafelde jeans, houte kralen kettingen...En ja coupe soleil is uit..rare haar kleuren zijn uit.
 
Waarschuw beheerder
Matjes zijn uit!! en oranje lipstik met enormeomlijning:S iehwl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 11:04:
Echt grappig ook die gasten die met een puta de madre shirt lopen. The have no respect for there moms.


De puta madre betekent zo ongeveer: helemaal geweldig
dus respect voor je mams heeft er nix mee te maken denk k zo..?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jonathan Mendiola op donderdag 2 maart 2006 om 10:23:
zolang je je maar goed voelt in je 2e huid dan is alles best, fuck die fashion fascisten het gaat om jezelf.


:respect: precies!
Waarschuw beheerder
evisu, uggs (dat ze ooit in zijn geweest :vaag: )
louis vuitton, burberry

maar iedereen moet het op zich zelf weten.kan me niet storen als iemand anders het aan heeft..het zijn gewoon dingen die ik zelf nooit zou kopen ook al is het in
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 18:38:
oranje lipstik met enormeomlijning iehwl


Is dat ooit in geweest :S
Waarschuw beheerder
2 katousz,volgens mij betekent de puta madre iets anders dan helemaal geweldig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) Kakatoe! op woensdag 24 mei 2006 om 19:25:
De puta madre betekent zo ongeveer: helemaal geweldig
dus respect voor je mams heeft er nix mee te maken denk k zo..?


Haha idd 8)
 
Waarschuw beheerder
Schoudervulling & Spice-girl schoenen
die kunnen echt niet meer
Waarschuw beheerder
Geruite tuinpakken met felgekleurde dr.martins
Waarschuw beheerder
Van die gasten met z,on handtasje om de nek,.....
Waarschuw beheerder
Echt ouwe Housebroeken
 
Waarschuw beheerder
Volgens mij betekend Puta nog altijd hoer..
En wat madre dan betekend mag je zelf in vullen:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jelken op woensdag 24 mei 2006 om 22:29:
2 katousz,volgens mij betekent de puta madre iets anders dan helemaal geweldig


Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 11:15:
Volgens mij betekend Puta nog altijd hoer..
En wat madre dan betekend mag je zelf in vullen


Volgens m'n leraar spaans betekend het gewoon iets van "helemaal geweldig" hoor :) Alleen weten de meeste mensen dat niet..
Waarschuw beheerder
Kleren zijn zo 2005. Naakt, dat is het helemaal in 2006!
 
Waarschuw beheerder
:/

trek gewoon aan wat je aan wilt doen:S
Waarschuw beheerder
krijtstreep pak :no:
Waarschuw beheerder
die schoenen wat nu in komen. Van die romeinze laarzen.. wie weet wat'k bedoel? :?
njá in ieder geval ; die vindk echt zo lelijk!
Waarschuw beheerder
mij boeit ut niet waar anderen in lopen als ik er zelf maar verzorgd uitzie en in mijn ogen voel ik me fijn in die kleren boeie wat andere vinde
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:
bikkembergs
de puta madre
ringspun
burberry sjaals


ik weet geeneens wat dit is zal ik je zeggen.. al die bullshit over wat wel en niet mode is, je moet gewoon aantrekken wat je zelf leuk vind en wat lekker zit..

Mensen gaan spullen kopen die er niet uitzien, maar omdat het van een merk is lopen ze erin.. Zo dom vind ik dat...
 
Waarschuw beheerder
stel je niet aan :no:, alles kan tegenwoordig, hoe erger en lelijker hoe beter :jaja:
 
Artiest Roy Habets
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 14 december 2005 om 12:30:
bikkembergs
de puta madre
ringspun
burberry sjaals
roze shirts voor heren
tribal shirts


Vond dat sowieso eigenlijk allemaal al vrij stijlloos. En vooral omdat iedereen er al in rondrent..

Het kuddedier spelen is erg makkelijk, hoef je tenminste geen moeite te doen om leuke kledij te vinden. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ai ai ai, "hot topic"!!! NOT!!! Trek gewoon lekker aan waar je je lekker in voelt en heb SCHIJT aan wat anderen van je vinden, als JIJ je lekker voelt dan moet je schijt aan ANDEREN kunnen hebben ook al loop je met een trechter op je kop en met een jurk van schroevendraaiers aan... Please get alive and wake up, doe wat je wil, draag wat je wil en wees zoals je dat wil dan krijg je meer respect dan door in een shirt of broek te lopen waar heel Nederland in rond huppelt!
 
Waarschuw beheerder
die schoenen wat nu in komen. Van die romeinze laarzen.. wie weet wat'k bedoel? :?


ja snap ook niet dat ze op van die sandalen lopen , vidn het geen pan !! [img width=200 height=133 cacheid=000cd1a60024e1cb3625fce11a018b333f]http://i9.ebayimg.com/02/i/06/73/4e/79_2.JPG[/img] van deze dingen maar dan in het hoog .........


idd . zal wel aan mij liggen ...maar de helft van die merken ken ik niet eens !!! maar snap het wel ..in mn tienertiet ....was het ook een en al merk !