Partyflock
 
here
Awakenings FestivalBeekse Bergenvrijdag 10 juli 2026
Awakenings FestivalBeekse Bergenzaterdag 11 juli 2026
Awakenings FestivalBeekse Bergenzondag 12 juli 2026
Awakenings
Awakenings
georganiseerd door Site Site

Spaarnwoude Houtrak (buiten) op de kaart
Wethouder van Essenweg
Halfweg
Nederland🇳🇱
techno × 34, electro × 10, minimal × 5, tech house × 2, schranz

Tickets & prijs Awakenings

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 36,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meeting
Er was een meeting, om 14:00, met 31 bezoekers.
Winactie (gesloten)
Verslagen
Door MvB (1716), Dhr. Rauwe (2111), Wecko J (1034), Vigro (1037), Markiez (435), anoniem (626).

Stemresultaat: geweldig

geweldig201565%
zeer goed65421%
goed34211%
ok6
voldoende672%
onvoldoende8
slecht1
zeer slecht0
waardeloos0

796 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ !­ !­ Daan !­ !­ !­
korte opmerking??? VETTE SHIT!!!!!!!!
! PETER !
superfeesie.. PET DUO!!! :RESPECT: KNALLUH EN DJAX :RESPECT:
!­ TECHNO LOVE !­
was een leuke dag en het weer was top
Rush heeft voor de zoveelste keer mijn hart verovert, wat kan hij draaien zeg!!!!!!:bounce: wat een super dag!!!!
Echt weer een heerlijk feestje..En heerlijk weer.
'Lee
Lekker dan de hele dag chillen (L) Was wederom een super editite.. kon ook weinig mis aan gaan natuurlijk!
(6)Swe­etvani­lla(6)
was weer een leuk feest, leuke mensen, beetje te warm, lekkere muziek, nee volgend jaar ben ik niet de BOB ;) :P op naar de volgende awakenings :cheer:
(:D)TECHNO ADDICT­ED(:D)
Wat een geweldige editie was dit zeg !!!! Weer een fucking jaar wachten, veeeelste lang is dat !!
(K)Shirley freaky­girl:v­aag::b­ounce:
Zodan wat was het warm he:P maar goed heb me kostelijk vermaakt daar,vooral lachuh dat we sinterklaas ook nog tegen kwamen:D
(L) Kakatoe!
GE-WEL-DIG! goed muziek en keilekker weer alleen jammer dat de tijd zo snel ging ! :cheer:
*­ *­ AUDREY *­ *­
echt een super feessie!!! relaxte sfeer, leuke mensen, goeie muziek, veel zon!! wat wil je nog meer? heb me super vermaakt!!! :D
* BJöRN *
Leuk! Maar wat een hitte!
geslaagd feest
Rushhhhhh!! :respect:
Ik heb weer genoten!! Goed sfeertje, lekker weertje en vele vrienden en bekenden...
:respect: voor de organisatie! :cheer: wat een feestje:
*CH3-21*
Een aantal sets waren toch te geweldig!! :cheer: V­olgende x mag het van mij wat minder warm :/ Dan k­an alles goed gaan :X Thnx Danny, (K) En er­g leuk om zoveel vriendjes en vriendinnetjes weer ­te zien :D Tot volgend jaar (K)
*marliefsie*
Heerlijk feessie!!
*MissLies
Aaah, wat valt hier verder nog over te zeggen?! :9
*Paco*
Richie Hawtin was subliem, maar Villalobos stelde zwaar teleur...Skippyballen :bounce:
*Sab
:woop: Wat 'n heerlijk feestje weer! Alles was top(alleen soms lange rijen). Volgend jaar zeker weer :D
Geweldige dag, bloedheet bruin worden, en Rush in 1 woord geweldig
Puike party! Super sfeer. Beyer-afsluiter was top. Hawtin was 'n beetje bagger :( vooral aan het eind: muziek die past bij 'n theekransje.
*~Linnie~*
superrrrrr feesie!!!!! helemaaaaal top!!!!
- Jort -
Wat een topfeest op mijn verjaardag! Jammer dat niemand mee kon/wilde, dus toen maar alleen gegaan! en wat een feest dat het was!:D
mooi weer...goeie dj's... heb me prima vermaakt
zoo echt geweldig!! PET DUO!!!!!!
wat een feest!! superchill!!
Geweldig
---KILLERQUEEN---
Mijn ontmaagding op een Awake feest!!! Ik heb een superdag gehad! Lekker uit me plaat gegaan.. genoten van het mooie weer met superlieve mensne om me heen!! in 1 woord geweldig!
-Dirk-
Who the man: Cari! :respect:
-JOSTY-
Heerlijk gefeest..beyer was gruwelijk op de main als afsluiter!!! (Y)
..Kevinn
heerlijk feest! heb de hele dag lekker genoten!
..Piet..
Super lekker minimal'en op de main (en heerlijk op het gras hengen) en soms effe knallen in een van de areas!! TOP!! De muntentoko's suckte inderdaad en ik heb er drie kwartier over gedaan om een hamburger te bemachtigen... VERDER SUPERS!!
.Werner
Dit feest was zo bizar! Heb verscheidende gnoes ge­­hoord, schreeuwend voor een vrouwtje en bronstig ­­van de minimalclicks! Als afsluiting de laatste e­n­ergy gegeven bij de Texaco, waar ook de laatste ­ad­em van de parende gnoes werd uitgeblazen... Kor­tom GEWELDIG!!!
eeeeeeeeeecht VETTE SHIT!!! i (L) awakenings
GAYLE SAN,KANZYANI & PET DUO :respect: :respect: :­respect: ..maar Marko Nastic (N) ...en no comment voo­r kut mi­nimal de heel dag @ Mainfloor 8)
zwaar relaxed :D, lekker weer, goeie muziek, Miss Djax, Dj Bold, :respect:, Rush vond ik wat minder.... En k heb zeker 10 flesjes water op in 5 uur tijd :D :vaag:
::ETEN::
genoten
SUPER!!! RUSH :D:D(Y) WEER (L) en nog even over die telefoon die hadden wij gevonden, en hebben m vervolgens bij de ingang afgeleverd! Een Nokia was 't ofniet? iig goed dat ie weer bij de juiste persoon terecht is gekomen!
:bounce:mie de gekste­:bloem­:
top feessie:p
:cheer­:floor­tje:ch­eer:
het was fantastish :D:D:D
Geweldig feestje! Ik als niet-techno liefhebber heb me zeer goed vermaakt! Vooral the Agent vond ik super!!:cheer:
Weer helemaal geweldig!! (L) Awake!!
Zeer goed feestje! Heerlijk weer :-) Alleen jammer van het einde! Vuurwerk viel erg tegen en Adam Beyer was geen knaller voor het eind :-( Vorig Jaar was Secret Cinema erg goed!!!!!
==>Diets<==
Sit back & relax feest, super genoten met en van iedereen:cheer:
=robin=
Echt een vet feest, ik heb zelfs Chiel Beelen uit zn dak zien gaan!!!:P
wauw(l) pet duo! helemaal geweldig!
>>Remon<<
supervet door weer en mensen organisatie was slecht en laar rush voortaan maar weer 1 uur draaien hij moet niet gaan opbouwen....
Wat heeerrrrlijk feest zeg (L)
@ukeZz
AwakeFest BESTFEST!! Gvd weer een jaar wachten :(
[=-Pieter-=]
Goed vermaakt wederom! Villalobos was echt helemaal niks, Hawtin op het einde echt triest, Rush toch wel weer vet, Beltram stukje gehoord ook wel ok, Gayle San vette set maar wel hetzelfde als 2 jaar terug, Kalkbrenner top, Beyer fijne afsluiter
[]V[]
Geweldige dag! :respect: Cave & Ortin Cam, Djax, Rush, Pet Duo, Cari Lekebusch, Bold en Gayle San
[Lara]
Het was zeker gezellig! Goede sfeer ook...De dj's draaide lekker en het was een mooi dagje; EN..een lekker kleurtje gekregen :P
[PT2]Sentech
Wat een super vet feest, lekker liggen chillen in de zon.. (Y)
Cari Lekebusch & Gayle San waren super...owja Cari, bedankt voor de foto :)
][))][\][/=­\the manipu­lator]­[))][\­][/=­\
geweldig feestje wat heb ik me vermaakt vooral miss djax en rush en beyer waren lekker aan het draaien was goed te doen zou zeggen volgend jaar weer
Mr skils, geniaal!!!
_SiEL
alle factoren op het feest waren goed..behalve die tyfus-infuus-watertjes!! al met al, ik kan niet wachten tot volgend jaar..!!! _awake fest!!!
_tommy_
heeft iemand mijn contact lens gevonden?
Aapie!
Was weer een lekker feestje hoor! Mooi weer en lekkere muziek....
acco
schitterende dag gehad :D in de tenten vond ik het­ ­helaas te druk en benauwd maar heb me buiten geni­­aal vermaakt :) Richie Hawtin en Bart Skils waren ge­weldig :respec­t:
RUSH!! zwoegen & zweten
Albertus001
BESTE FEEST in mijn feest carriere :D !!! MAART VAN DE KAART! dikke 10! DJ's Alexander Kowalski en Adam Beyer :respect:
DJ RUSH & PET DUOO niet normaal ahhaah
damn wat een dag ! lekker weer dikke muziek an damn !! die dames !:kwijl:
Kon niet beter!! Topfeest :bounce:
Ammie
Leuk leuk, echt heeeeel leuk, geweldig genoten!!
Super geweldig feest! Alles was perfect!
Techno op mainstage was super super saai!. Nog nooit zo'n slechte mainstage meegemaakt. Maar verder een top festival! Umek, Rush en Pet duo erg lekkert!
Andrea :cheer:
in 1 woord: EXTREEM.... haha het was echt een geweldig feest :respect:
Andy Lane
Wanneer gaan we weer???????? Wat een top dag. Kanzyani held van de dag........
Anne__
Was echt super ! (L) sjucht
Ansch
geweldig warme dag gehad, valentino, lekebusch en beltram waren GEWELDIG! ­volgend jaar weer
Pff geweldig.. Overdag heeerlijk chillen in de zon onder het genot van Richie en 's avonds helemaal los. Zo gezellig! :lief:
Eerste keer Awakenings voor mij maar zeker NIET de laatste!
PERFECT!!!! (L)
Audio
geniaal:D
B2'83 A.­K.­A BOTTLE
sa,men met 2001(eerste), het perfectste fest!
B@ng
:respect: Rush :respect:
BabaLeo
Was wel DUZZZZZZZZZZZ
back2lies
me eerste techno feest. het was wel leuk en gezellig maar zal niet gauw nog eens naar een techno feest gaan. miste toch een beetje een stevige beat :P
warm en geniaal!!!!
teveel minimal bij de main... adam beyer maakte het helemaal af!!
Bappos
Umek:respect::respect::respect::respect: die was het voor mij. Cari Lekebusch, Beyer, Kowalski waren ook super
die beyer is altijd goed!!
BASS
wat een geweldig feest!
Bastiano
echt vet chill gewoon en teveel mooie vrouwen
Baszor
er zijn betere geweest,sommige dingen waren kut geregeld verder goed vermaakt
Battery Bunny
Hebron.... ranzig water is dat zeg! :no:
BCD
volgens mij was t dike vette shit :)
Heerlijke techno (y)
Bhard
!!!
was knalle met RUSH en PET DUO
Birdman.
Geweldige dag! Had alleen nog wel een tijdje door kunnen gaan, het ging veel te snel voorbij! (y)
Blaauwtje
TE heerlijk!! wat n ongelovelijke dag!! heb zwaar genoten ondanks me pijnlijke pootje!! RESPECT!!
Blo
Het was een super festival! De after was uiteraard ook gezellig en er zijn heel wat mooie momenten gefilmd (L)
ja ja ja! JOEY FUCKING BELTRAM!!! Wat een set, wat een toegift! :respect: Rachmad en Inigo Kennedy ook top!
BOEYEe
jammer dat de tijd zo snel gaat
Bons
Gayle San, Rumenige&Loktibrada, Rachmad en Rush (aan het eind), echt in 1 woord geweldig :respect:. Beetje jammer dat de main te soft was, had nog wel iets steviger gemogen :s. verder een super feest gehad. Het weer was top, sfeer was top:bier:, mensen waren top en de muziek was super!!! :D *alleen jammer van de lange wachtrijen bij de munten*(n)
brainless
Was weer grandioos, bedankt lieve mensen
superfeest gehad!fantastiche mensen ontmoet ..... :bounce:­­ Miss Djax op haar best:bounce:tot volgend jaar!
Brambo82
Beetje veel minimal op de main, maar voor de rest echt mff GEWELDIG
Browser
*kippenvel*
bruce
Joey Beltram :respect: Wat een heerlijke afsluiter was dat!! Verder RUSH :bounce: Heerlijk!!
bumpo
mr. Hawtin(y) pet duo :respect:en rush :respect:
c@ndy O:)
geweldige sfeer, supermooi weer, hele leuke mensen!! Echt goed vermaakt!!!!
Ch3
Super
super weer, super muziek....Alexander Kowalski :respect:
Heerlijk chill dagje! Supermuziek, heerlijke weertje en een geweldige sfeer! En de skippyballen waren natuurlijk super (L)
Open stage was helemaal TOP !! Dit was mijn eerste Awakenigs outdoor en zeker niet mijn laatste!!
Wat een Feest 3 uur over gereden door wat weg omlegingen en files en verdwalen maar naar een half uur binnen al helemaal vergeten, wat een sfeer mooi weer supper muziek alles goed geregelt. en hoeveel techno helden kunnen er op 1 feest staan gewoon in 1 woord geweldig
Copiloot
Tot half 6 niet veel aan maar Miss Djax, Kowalski en Beyer hebben HEEL veel goed gemaakt. Toch een errug leuk feestje. Volgende keer iets meer bonnenmensen en meer flesjes water inkopen, in plaats van zakjes water?
Dag begon vrij klote :/ Uiteindelijk toch een topdagje gehad! (Y) Skils :lief: en op t eind onverwachts flink geragt op Pet Duo 8) Was super!! :yes:
crazyjill
wat een top feessie weer :bounce: supr lekkere techno leuke mensen helemaal toppie gewoon!!!!!
D-Meister
legendarisch (again)
Super naar mn zin gehad !! Van t begin tot t einde met n big smile op mn gezicht gelopen! :D Skills, Hawtin en Beyer :respect:
d0nlov­es2vla­m
mij iets te heet
D@nos!!!!
Heerlijk rielekst dagje... wel jammer dat Bold niet helemaal door had dat zn plaatje al afgelopen was! verder topfeestje!!
rushhhh + kalkbrenner + geigercounting + berlijnse minimal = topfeest!
Da Dudester
de kerstman en sinterklaas op dezelfde dag wat wil je nog meer
Da Phool
Umek en Rachmand :yes: Goed te doen!
Da_Gieltje
Erg geslaagd feest!!!
dabeatjunkie
superfeest, lekker weer, vette sfeer, RUSH :respect:
Dacato
Erg bruut feestje!Weer was top, misschien wel iets te...maar goed, rond de klok van 4 uur goed te doen.Richie echt meesterlijke trip!:lief: Vond Skils van wat ik hoorde heel vet!Kowalski ook super en Beyer ook, maar was echt gaar op dat moment.Voor de rest wat rondgedalkt.:)
Daniele Temperilli
Inigo Kennedy !!!
Dannix
dit was zeer heftig:D
Das_­nylpaerdt
heerlijk gepiknikt
DaVeRaVeR
Theo TOP!! Ernst Klootzak! Bus was top, bedankt meester donald! gezellig en leuk feestje!!
Davlov
super editie weer ! enige minpuntje die klote kass
was een super dag, echt genoten, wat een sfeer
De K.R.O.
abnormaal relaxed... overal geniale muziek en heerlijk weer (en natuurlijk ook de slippyballen (L) )
De muziek­liefhe­bber!­
Het was weer een superfeest zoals elk jaar eigenlijk!!! Heerlijk weertje en goed sfeertje! :jaja: De dj's Agent,Bold en Rush(logisch) waren top!! Maar Joey beltram was mijn held van de dag!! Wat een vette set!! :respect: :respect:
DeeZZZ Da Prutserige Klutser
was echt een topfeest, zon,sfeer en festival goed
dekkie­lovesm­inimal
GRUWELYK FEEST vooral ANJA SCHNEIDER
DeKORTE
was weer een prachtig festival !! agent opvallende naam jammer dat een paar stakkers mijn telefoon moesten jatten!! :bounce:
KENKER wat was dit een te brute avond ....Miss Djax :D uber weer X
Devon-Miles
superfeest! :D zoveel toffe mensen en muziek op 1 dag! aril brikha diepe set magistraal! bart skills superdik! attack people pompen! rumenige & loktibrada ook even bruut pompen! shinedoe vond ik jammer, te minimaal :( ik miste die mooie sounds en beweging. villalobos obscuur, die deed echt zijn eigen ding weer! kowalski heerlijk met mooie vocals ook! beyer ook heel erg vet beviel me uitstekend! beltram ook zwaar lomp funken! supersupersuper! tot volgend jaar allemaal!! :yes:
Dhr. Rauwe
Wat zal er komen als we dood gaan ik heb namelijk vandaag de hele dag in de hemel rondgelopen :respect: voor de heerlijke sfeer,leuke mensen,goeie muziek en moeder natuur.Dit is zeker me beste festival ooit AWAKENINGS HELEMAAL GEWELDIG!!!!!!
Die spacert met die bril
Ge-wel-dig! Wat een festival! Overdag lekker chillen, 's avonds helemaal kort gegaan! Wat een afsluiting! :D Dank u Monumental! (Y)
Die_­Lange [CBJ]
Jaa, egt wel deze lange jongen heeft zich ook prima vermaakt Rush was Mega :respect:
Dino D. van
technoe + zon + sfeer= awakenings festival
DJ-DA-MION
dit was weer een kk vet feest ......rush.......knalde em kk hard ....adam byer respect:P
DK079
HEEEEEEEEEEEEEET
Dolle Marije
wat een super zomer feest!!!!
Don S
Wat een feest zeg, Hawtin, Djax, Rush en afsluitend Beyer grrr masterlijk:jaja::respect:
Don Thomassi
feest van het jaar! Rachmad en Inigo Kennedy waren het vetst!
Don!
Zupa fees, blijft een goed feest al vanaf het begin... Alleen sond wel het geluid wat te schel in de tenten
donaams
top feest
Heerlijk festival en Pet Duo wat een geweldenaren :respect:
vet feest.. alleen op een vage manier..
Drelicious
SUPERRRRRRRRRRR!!!!!!! (l)
DVD
WAT EEN WEERTJE, WAT EEN SFEERTJE!!! DE MAIN WAS E­IGENLIJK BEST WEL RUK, PAS AAN HET EINDE E­CHT LEKKER... IK SNAP NIET DAT HET ZO LANG MOET DUREN VO­ORDAT HET TEMPO ER EEN BEETJE INGAAT. EVENGOED ZWAAR RELA­XED DAGJE GEHAD, VOORAL ADAM BEYER EN STEVE RACHMA­D ERG GOED!!!!
Echt weer Super, laatse uurtjes Adam Beyer waren echt genieten!!
:respect: Mooi weer, mooie muziek, mooie mensen, allemaal MOOI!
Ed B!
Bizar! Bizar! Bizar! :respect: aan alles en iedereen! Enige -. de muntenkassa's!
Ed ter Bak
SPEAKER ATTACKKK!!! WOOHOOO! :D
ed:win
ai pappie! wat een heerlijke dag zeg! bedankt voor­ de jongedame met de rode rok, die middels haar wa­aier voor verkoeling zorgde, terwijl we gek konden­ doen bij Steve Rachmad en Cari Lekebusch :) Barry: jammer dat we elkaar steeds zijn misgelopen, better luck next year! :yes:
Edisfred
GEWELDIGE dag gehad, super en wat een mooi volk :p
Eef Raveteef
leuk hoor
Eetje
:cheer:
Einzel­ganger vs Bobbafett
RICHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...........GVD wat een S­ettttt hij nam het word minimal wel heel letterlij­k, door 4 maal te teasen met soundbubbels....en het publi­ek gewoon stil uber uber uber.... Helden: IONLUDWIG dikke inkomer, Lauhaus&David Eruuuug sterk openend.... Ricardo,Bart , EN MonkeyM­afia in z'n eentje wat een show wat een soun!! Gezellig festival weer
El Bribón
Jeetje wat een Knetter!
EL-G
ow ow wat een gezelligheid allom daar op Spaarnwoude!!! Hulde aan iedereen die het gezellig maakte!
EL-Pinda
Jazeker, was een goed feestje...het weer zat ook mee dus uitermate goed bevallen:D
Beste editie waar ik ben geweest! :respect:
ENROC
Ortin Cam & Cave, Kanzyani, Steve Rachmad, Pet Duo. :bounce: Jammer dat de mainstage niet goed werd afgesloten.
Ephaedra
En ondanks bloedhitte en brandende trash-tit nog steeds niet mijn melkdrinkende brandweerman. Dan nog maar een rondje op de skippybal...
Ercino
SUUUUUPERFEEST met SUUUUUPERWEER, time flies when ur having FUN... :(
EROS
GEWELDIG (Y)
een geweldig feest met een gewelig einde!!! TOP!!! :)
Evelinja
Rush en Kalkbrenner waren mijn helden, echt een top feestje
Ezmee
1 woord: GENIETEN
GE-WEL-DIG !! Waarom ben ik nooit eerder naar dit feest geweest! Heelijk weer , Heerlijke mensen , en Geweldige MUZIEK !!
Fcukmme
(L)voor iedereen om me heen! Einde van rachmad was heerlijk! LEKEBUSH HERO!!! Speaker Attack!! Heerlijk met mijn oogjes dicht gestaan!
feet on fire
paashaas.. kerstman... sinterklaas... kamelen... geitjes voeren... WAT EEN DAG!
alles was gewoon perfect, t weer, de muziek de mensen!!! Bedankt voor dit super toffe festival...
Flat Yari
Zeer goed, bij vlagen geweldig! Kalkbrenner, Kowalski, Skils, Rachmad... Beestachtig goed!
Fliere­fluite­r
Area 002 --> Gayle San!! De beste set van de dag! Moest er bijna van huilen zo goed!!!
Floosje!
GE-WEL-DIG!!!!!!!!! Wat was dit een ontzettend bruut feest! Schitterend!
Flow
Echt.. wat een feest.. weer, muziek en sfeer.. niks op, aan af onder hehe.. aan te merken
Funk you!!
Hij was lekker....(y)
funkylady
wat een gek niet normaal uit je dak!
G & G
Voelde me als een strijdende gnoe in een openweide tijdens paringsseizoen. Jong, energiek, gedreven, passievol en wild ging ik er op los, op zoek naar de eeuwige afstemming van the technomusic… heb heerlijk geskippybalt, gesnoeid met richie hawtin en de minimalturk uitgehangen bij karrotte. Last but not least geafterd @ texaco, gewoon doorhuppelen! Kortom heerlijke dag :)
G-NiLES
dit overtreft alle festivals! wat een sfeer,weer, mensen en muziek. Hier gaat het tenminste nog écht om de artiest... hawtin, beyer, rush, pet duo, cari en sander,arno,esmee en marije :) perfect! :D
G.E.R.T.
RUSH!!!!!!!!!!!!!!!!
Gayle San->Rachmad & Rush :bounce: super gedraaid!!!! Heeeerlijk weertje, dat viel goed te merken :9
wat een memorabele editie weer, alle DJ`s waren me­esterlijk, sfeer was geweldig, extreem zonnig!!! leuk dat SINTERKLAAS EN FEESTPIET ook even langs kwamen samen met de KERSTMAN
Giorefos
greatness
was wel leuk om eens mee te maken maar niet echt mijn muziek
Geweldig feest! superlekker weer (overdag misschien een beetje errug warm), supergoede sfeer en het was allemaal goed geregeld... (y)
1e keer awakenings en 't is idd superdik, adam beyer:respect:
GRAZZY
super vet feestje
Volgend jaar zeker weer van de partij! en dan kom ik wat vroeger, en hoop ik weer net zo'n spectaculaire entree mee te maken als dit jaar!
guess-h0e
Joey Beltram was te gruwelijKKKK
H*ly Mary
Wiehoeh!! K had sjans met Richie Hawtin sjans met Richie Hawtin!!
happy leintje is mama :D
T'was toppie! De sfeer, de mensen, het weer en natuurlijk de muziek niet te vergeten! :D
Harder&­Harder
Ín het begin kwam ik er wat moeilijk in... Maar va­naf de set van Rumenige en Loktibrada ging ik echt­ heerlijk uit me dak :jaja: Rachmad vond ik wat mi­nder maarLekebush was ook echt helemaal te gek!!! ­Daarna door naar Rush: Wat een heerlijk partygevoe­l daar, ontzettend druk/warm maar toch gewoon een ­goeie sfeer en maar blijven knallen B) Afgesloten­ met Adam Beyers en de prachtige lasers daar :kwij­l: Conclusie: Super feestje :lief:
Harold
Supervet! Alles zat mee! :respect:
Het moet niet Gorter worden
JOEY BELTRAM!!!!!!!!! :respect: Damn wat een megadikke set. Verder gewoon een topfestival!! Ook lekke­­r: Karotte, Hawtin en Rachmad
Paul Kalkbrenner :kwijl:, te vet! Was super op de camping!!! Volgend jaar weer party machen!
HoofdletterP
Deze was ZO goed :)
Housewerk
volgende keer op de Noordpool :lol: ?
HozZeS
Top feest!
Human MinDed
Pfff SHINEDOE,RACHMAD, BELTRAM, LEKEBUSCH.:).........Magda en ARIL Brikha :).......-> Volgend jaar zekr weeer aanwezig!
Nice Party :D Miss Djaxx, Rush en Adam Beyer super gedraaid!!
Had hoge verwachtingen, maar die zijn helemaal uitgekomen! (Y) Cari Lekebusch, Bart Skils en Pet Duo B) Inderdaad jammer dat we elkaar niet gezien hebben Edwin!
ikbendavid
Jammer. Toch net niet helemaal.
NO WORDS 4 IT!! :RESPECT:
HEERRRLIJK!, lekker staan springen de hele dag, goeie muziek, goeie sfeer, en een hele hoop mooie meiden!
it's...­ Tricky!­
Geweldig Feessie!! Cari Lekebush ONTMOET :D:D:D
J - Tech
Wat een SUPER VET feest...!!! :respect: Richie Hawtin :respect:
J Q R D I :banana:
1e Technofeest maar heel erg vermaakt hoor :yes: Heel de dag bij de Schranz gestaan (Y) Het was een warme dag en ik was in het gezelschap van super leuke mensen dus helemaal TOP!
J. Lovehouse
niet de beste awfs ooit.. maar het was gezellig... villalobos, hawtin, schneider en vooral Gabor Schablitzki waren de shit!
Heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Janamaro Barradini
Gezellig feestje!!Cari Lekebusch :respect:
Japzer
Fantastisch! :D
jasja
heerrrrlijk pet duo !!
M'n eerste Techno-feestje in 3 jaar en ZEKER niet de laatste. Wat een gefreak van Mr. Rush en daarna Pet Duo..... HE-LE-MAAL ZIEK. Verder gewoon een ontzettende leuke dag gehad. Heerlijk weer, veel drank en lekker gegeten. Op naar de volgende Awake :yes:
heb het gemist K*T :'(
wooowwww, wat een feest zeg!! DJ RUSH was weer flink raggen!!!!!
Jeremy Soze
Steve Rachmad, Joey Beltram en Miss Djax! Superfeest! Gezellig en lekker weer!
Jeroen-Theo (l) Techno
:respect:
Jesse Digital Skills
heerlijk feestje..lkkr weer alleen jmmr dat je zo lang moest wachten bij de muntverkoop de rest toppie hophophop
JILLY BILLY
feest was goed...alleen het was gewoon veels te heet!
Warm is anderssssss..............
had er stiekem meer van verwacht (zker richie & ricardo) maar toch zeker wel prima vermaakt (y)
johnwilbier
minder als vorig jaar maar zekers VET
Johtje
GEWELDIG, zeker voor herhaling vatbaar!!!
Steeeeeeeeeeeeeeeeeeeve+knedeep
Joost º³º
Beste festival wat er bestaat... ongetwijfeld!
Joris van den Heuvel
G E W E L D I G :D:D:D:D:D
het zit er weer op mensen. ai wat een uitputtingslag was dit zeg!! maar wel weer een heerlijk dagje
Jude Partygirl
Helemaal te gek vond ik het. Ik ben helemaal uit mijn dak gegaan bij Steve Rachmad!!!! :bounce: Super lekker weer, supertoffe mensen en heel veel bekenden gezien!!!!! Het was een topdag. Awakenings bedankt!!!!!!!!
Judy 007
rrrrr.......ondanks de geweldige zon die het warme gevoel aan onze dag toevoegde, was er de muziek die me kippenvel gaf!!! Wauw wat een dag van GOUD :RESPECT:
Wat een heerlijke dag... Kowalski, Lekebush, Umek, Rachmad :respect:
top top top toppie...voor was dit helemaal af,hier krijg je waar voor je geldt.volgende keer weer:d:d:d
K@RSTUH™
Was weer goed te doen!! :D Beetje jammer van de hitte, verder super feestje weer !!
kaassie
zeer goed chillen in de zon:P
G E W E L D I G :respect:
Kamikazi
Alexander Kowalski :lief:
Kareem B
SUPER DIK !
Katsfijn!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA­AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ked
Agent, Rumenige&Loktibrada, Inigo Kennedy, cari lekebusch en Adam Beyer waren goed bezig! gewoonweg weer geweldig, ik zou nooit een editie willen missen
:D wat een dolle boel was het weer!!!
Kian
Totaal geen minpunten gewoon!!:D Gezellig, goeie sfeer, mooi weer, en techno!:respect:
kimmie84
superfeest!! UMEK & RUSH!!!!
Wat een geweldige sfeer hing er toch weer......Het was echt geweldig!!Pet Duo......weer genoten!!
King Maikmen
AWAKENINGS - RESPECT
Superssssssssssss
Koev
Leuk opwarmertje voor de Zino...
Waanzinnig!!! Wat een dag! Jammer dat het maar een keer per jaar awakefest is!!!! :bounce:
Krystian.
Werkelijk een Sahara strijd aan het front tijdens Richie en Villalobos, mijn waterpistool raakte overhit.De opening van Karotte met eve by day van P. Chardronnet was te subliem,kippenvel 100%.Het hoogtepunt werd maximaal tijdens de afsluiting bij A.Beyer. wat heb ik toen een dansgenot beleeft.
kwahgib
top: hawtin, villalobos, kalkbrenner en magda. Weet iemand wat de laatste 2 platen van Villalobos waren?
ook even respect voor de paashaas:D:D.. haha togh heb ik sgik gehad.. veel uitgelache.. mense die met ons op de foto staan(de paashazen)laat ff weten ik wil de foto's zien:D:D:D
Laurossololo
wat ging die dag toch bizar snel.... wat een TOP feest was het weer....
Laus
:D :D Top dag! Top feest!
Wat een heerlijk feestje:cheer: :respect:
Lautje!!
ik kan niemand de nasi aanraden... :no: maar verder was het feestje top met lekker weer!
Lel
hmm niet helemaal mijn ding, evegoed vermaakt!!
Lengte
Mijn dank gaat uit naar Dhr. A. Kowalski :respect: Hij heeft me uiteindelijk weer heerlijk LOS laten gaan... Thanxz (Y)
GE-WEL-DIG :D wat een heerlijk festival:yes: Cari Lekebusch was mijn man, wat een set, en nog een relaxte kerel ook nog!
Leonid Vtjuh.­
miss djax rush pet duo waren vet. voor de rest was alles ook zeer vet top top
wat een sick feest
Like a Flower
geweldig genoten! :D
Livin La Vida Loca
superieur!! Adam beyer helemaal top:respect:
Lizzard
GEWELDIG!! en extra vermelding voor JOEY FUCKING BELTRAM!! damm wat een set
Long ed
Zeer goed vermaakt! Mogen eigenlijk niet klagen, maar had best iets cooler mogen zijn!
GE-WEL-DIG!!!
Love2D­ance03­2
Vond het wel leuk,maar de jaren er voor beter.....en het vervoer terug na het feest was echt heel slecht geregeld....moest heeel ver lopen voor dat je een bus had,en dan bom vol....terwyl iedereen maximaal dood was van het feest,moe en geirriteerd van de warmte...combinatie van alles....dan,...de treinen,kanker vol....heeel slecht...jammer Ns.!! Maar waarom verbaasd me dat nou weer niet....elk jaar,of zelf paar keer per jaar prys omhoog gooien,maar normaal service verlenen,ho maar,oja wat is dat.......
Løran.
Rush draaide manne Hardd,,,, !! En liepe ook zoveeel Mooie bonita's rond daar ___!!
M < (K) (K) > M
Hebben ons zeer vermaakt maar vond het niet hoogstaand,vooral de main niet "WAT SAAI".Raar dat water snel op was en WAAROM zulke dichte warme tenten.Oja misschien is een andere opstelling van het terrein ook eens leuk,wordt een beetje eentonig.Joey B. de man van de dag..........
M!­A!­R!­I!­E!­K!­E!­
Was weer een super festival! Daarna even naar Bloemendaal gereden om heerlijk na te genieten :) heerlijk dagje
m@rije
Was weer Geniaal!!:jaja:
Rumenige&Loktibrada..bedankt!! wow was heftig gek!!
M`83
Heerlijk
Maaike..!!
GEWELDIG GENOTEN! heerlijke muziek, weertje en sfeer! djax, rush, en PET DUO geweldig!
Madman@­techno
Adam Beyer was weer is ONTZETTEND vet. vuurwerk en lichtshow ook super
Maigul
lekker na aan het genieten van een superdag!
Mandy.
Ondanks Henk.. Wauw (L)
Paul Kalkbrenner & Joey Beltram: GEWELDIG!!
Markiez
Master! was een feest, overdag lekker chillen bij de mainstage, Paul Kalkbrenner met n dikke set! Daarna lekker raggen bij Rush en Pet Duo :D En natuurlijk mooi afgesloten op de main :respect:
Martinus1980
:respect: Gayle san, miss djax en rush :respect:
Martyro
HEERLIJK genoten !! weer (l) :D Cave & Ortin Cam, Gayle San, Agent, stukje Rumenige & Loktibrada en Kanzyani, Bold, Rush en Pet Duo was vettig !! :cheer: :woop: :D AWFS elk jaar weer TOP :yes:! alleen geluid was dat niet altijd (area 1 vooral)..:(
Matt Sunday
Karotte op 1zame hoogte, wat heb ik deze man hoogzitten!! wat een held. Levuh! :) :)
Matthijs
heerlijk relaxed festival :) helaas maar tot 19:00 geweest omdat ik doorging naar ground zero, dus jammer genoeg het hardere gedeelte gemist, maar vanaf een uurtje of vijf werd er in area 1 ook al goed gefeest :)
helemaal goed...
Maurice
Awake heel vet! alleen te veel minimal en te weinig funky techno!!! komt door de hype van de laatste tijd! maar het was wel heel vet!
mcwinod
Het was weer ongelooflijk gekkehuis!!! Wat een festival zeg mijn zomer is in elk geval goed begonnen!!!
* MaAk NiEt UiT wAaR jE hEeN GiNg TwAs oVeRaL zWaAr ReLaXt *
Mellow G
Zo hoort elk festival te zijn, echt geen woorden voor zo mooi :D
Meneer de Burgem­eester
Kheb genoten....Heerlijk weer, prima muziek!!
Meneer Marcel
Het was weer een topfeest! Uitschieters; Miss Djax, Rush, Joey Beltram, Umek
super sfeertje, super mensen, supere muziek, top feessie!!!! :cheer: ....rush :respect:
Mikey 2much
Erg goed! Had ik wat langer binnen geweest dan was 't waarschijnlijk 'n GEWELDIG geworden... volgende keer weer! Miss Djax :respect:
Mikey Biemans
jaaa super genoten!!
Mil
Geweldige dag :D Skils!
Het was ontzettend gaaf, helaas eerder weg :(
Milan010 :honger:
Vond dat er zwaar matig gedraaid werd, vooral door Rush... Niet echt een AwakeFest waardig zeg maar...
Mimi-fien
Was cker een superfeessie! volgende x weer!
Mind over Matter :nosmile:
Geweldig genoten weer Djax :respect: Valentino Kanzyani :respect: en natuurlijk :respect: Pet Duo :respect:
minimallesje
Wat een super chille dag!!! Awakenings was weer helemaal top!! heerlijk genoten van de minimal!! en die heerlijk zon!! in 1 woord: GRANDIOOS!!! (L)
Miss-Bakkertje
helemaal gaaf!!! wat n feecie, heerlijk weer, relaxt publiek, top muziek, echt gaaf. vooral einde bij kowalski en beyer en de lasers etc. genoten!!
:cheer:
MOARTN
De toegift van Joey Beltram kwam er wel heel abrubt in met een razend tempo. Wat een held.
Mona Boordevol
Deze gaat de geschiedenisboeken als Beste Feest!! Was echt helemaal super!
Maasterlijk
MonTananana
Super feest.. fucking warm, maar genoeg koeling dankzij Rush en Pet Duo! ;) :bounce:
Mr. Eckie
WHOOOOW WAT EEN PARTY... CARI...ADAM...RICHIE... WOUTER!!!!
Mr. Tjong
Vet weer, altijd gezellig iets mindere muziek! :D:D
heb me weer prima vermaakt :) was niet zo aanwezig, maar kwam door t weer
Mrs. Jones
Brrrrrrr.... wat een GEWELDIG feest... Begin tot ht eind kippevel
Mush
Superfeessie... Geweldige sfeer!!! Kalkbrenner :respect:
MvB
Mainstage was best soft. Area001 met Rush was wel erg lekker. Zeker goed dagje gehad
Mysterik
warm, bier, superieur, kippenvel!
MysticMood
Super feestje!
Rush en Pet Duo waren de mannen van de avond :respect:
Vet, vet ,VET!!!!!
geen woorden hiervoor! Hawtin!:cry: Rush! petduo! (heerlijke sneltrein)(L) en tribune hange! jeeezus wat mega relaxt:respect: en wat een super eind van Villalobos(y)
NelizzV
CHILL
Neuronal Damage
Geweldig feest!!! gezellige sfeer, alles weer goed voor elkaar...'s middags vnl minimal en tjillen ivm de hitte en 's avonds knallen!! Campingparty was ook erg vet, zeker weer volgend jaar
Nibbit
Veel te goed om weer een jaar te wachten!
VET!
Nicole...­ :flower:
als er 1 festival is dat tot in de puntjes perfect is... awakenings (L) adam beyer.. siebliem!! het lukt monumental altijd om een te grote lach op mijn gezicht tevoorschijn te toveren :respect:
NielsMol
KONING FEESTJE!
Super feest en het weer hadden we ook nog in ons voordeel wij zijn der volgende keer zeker weer !!!
Niko ™ :smoke:
Damn wat een vet dagje weer!Volgend jaar door tot 7uur s'morgens denk? :yes:
wat een dag :) op rush helemaal los gegaan, adam beyer had was harder gemogen, maar was ook super!
NonStopRob
Zalig!
noremac
echt meesterlijk feesje..!! en die RUSH ongeloffelijk hoe die man het publiek zo gek maakt, maar ook Adam Beyer was perfecte afsluiter! :D
nuckleuz
Bold, PET Duo!!
lekebusch en kowalski(L)
Fakking lekker gedanst !! whiiiehaaaaa
Mooi weer, lekkere koude kletser in de hand, mooie vrouw naast me en heerlijke muziek! Wat wil een mens nog meer?!
De enige waar ik echt goed wat van heb meegekregen was Hawtin, en ook super gelijk...Dag was verder helemaal geweldig, super weer, goede sfeer...zoals gewoonlijk heb ik weer eens HEIMWEE!
echt zo focking goed festival geweest!voetjes van de vloer van begint tot eind! Op naar Extrema
Oorsnoep
Wat een leven! (l)
ouwe knaller
pet duo en rush waren echt super en het weer was ook heerlijk
P!TJE
Was weer lekker Knalle :bounce: .....WHAHA
p8
8)
Pa Pannekoek
8) :respect: Rush :vaag: WAT een dag:D oooo wat een dag!!!!:D:D
Heerrrlijk dagje! Cari Lekebusch (y) heel vett
PARTYDAVE™
Helemaal T O P
Passion 4 Core
Agent :respect: echt kicke set verder Paul Kalbrenner(y) en Rush is mijn Held:D :respect: Zo fucking harde beukende set echt niet normaal:yes: Lekker door raggen zo als het hoort
Paul Ajay
De warmte haalde je energie eruit maar het was toppie weer! Geluid was niet altijd zuiver en op sommige plekken stond het gewoon zacht :(
Wat een mensen, wat een sfeer...heeeeeeerlijk feest! :lief:
Penosa
LNX Logaritme van de Natuur van iets ( x )
Petertjuhhh
Zeker weer een geslaagd feest!!!
geweldig!!
picobello
RUSH rules
Pieter Lepelaars
Waar was de techno? Ben maar weinig echt uit mijn dak gegaan. Laatste half uur Bold, Rumenigge & Loktibrada & Miss Djax was knallen. De rest matig. Had er meer van verwacht.
geweldig feest! Shinedoe, Hawtin, Villalobos, Magda, Beyer en de rest! :respect: OpenStage :respect: heerlijke dag!
Pimm0
Anja Schneider heeft me betoverd (L)
Pimpie
stop met zoeken dit is HET feest
PlE
woeii
Plons de Kicker
Files, files, omleidingen :@
Poepzak
was weer een geslaagde editie! pet duo en bold damn wat een geweld :respect:
WAT EEN GEILE GASTEN DAAR :D
warm.....lekkerst gedanst op kalkbrenner...rush nog meer fouten dan normaal maar wel lekker beuken...open was wat lafjes verder
Prin$
Rush, Minimal, Hawtin, Techno, Rush, M, skippyballen, Kalkbrenne­r, Rush, Zon, Beyer... AWFS (L)
Prins
What a day... What a life...
Super!!! :D
Profiel 11580
Wat een heerlijke dag! :D Zon, minimal op de main * zucht * geweldig!
mijn eerste awak ben meer hardstyle/hardcore scene maar dit is zeker niet mijn laaste feestje!!
Applaus voor jezelf! Wat een heerlijke sfeer, over­al lachende mensen! Heerlijk zonnetje. :D
R1ch4rd
Toppertje :D
r2ragent
THE LEGANDARY BELTRAM, ik wist het van te voren kan niet stuk deze man
Ramon*
Wat een superfeest! het was weer geweldig.
Randy Delmore
(l) wat een heerlijke dag :respect:
Raver Dave
Absolutely F * cking Great!:bounce: Een prachtige dag gehad!:respect:
Awakenings Festival!!! I'm (L)ing it... nog 300nogwat nachtjes slapen...
Cari Lekebusch :D Heeerlijk daar vooraan!!
Rein Dmitri­schenk­o
Richie Ricardo Magda Tony Rohr Wighnomy :respect:
Reno..
Gayle san was de man..Wat een wijf he
requitas
GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!1
RiCoKe
Poh poh, wat een feest
Goverdomme!!! wat een SUPER feest!!!!
RikkieB
lekker feest, uitstekelijk vermaakt :worship:
Was weer erg goed zoals altijd. Joey Beltram was dit jaar mijn held!
Ro...­:banana:
Area 1 Zeer lafjes! Umek, Agent, Rush + Pet Duo :bounce: Heerlijk sfeertje, super ontspannen dagje! B) Yep in het boekje gaat ie weer! Mensen tot volgend jaar! B)
robbie22
in 1 woord het was keigaaf huh?
Roger willem Cornelis
Gruwelijk heet.. maar wel zwaar ontspannen en soepel.. je weet toch .. techno rouleert !!!! :bounce:
Mega feest :D
in een woord geweldig!!!!!
RudeLife
hele dag heen en weer van tent 1 naar 2, supervette shit daar. beetje jammer van al dat minimal op de main
SammyJo
Miss Djax & Rush :respect: Verreweg de beste muziek in tent 1 :bounce: Heerlijk weer, genoten van iedereen en met iedereen. Alleen jammer dat we verdwaald waren en drie kwartier naar de auto hebben moeten zoeken :s. Verder geweldig feestje!
Zeer fijne dag gehad :D
Sander May
Gewoon het feest van het jaar! Iedere keer weer...
save me
:jaja: volop naar me zin gehad, zo hoort een festival te zijn! :respect:
SDumasqo
:respect: Awakenings Festival 2006 :respect: Was een Super Chille dag!! Op de main lekker chillen met z'n allen en in de tenten VET ROSSEN!! :rescpect: Oliver Kucera, Miss Djax, Rush!! En de man van de dag: Joey Beltram!! :respect:
Eten was echt zwaar kut geregelt, te debiel dat je­ daar lang staat te wachten en er personeel is dat niks doet behalve af en toe bolletje opensnijden(n), verder alles e­en beetje als normaa­l, hoogte punt was Aril Brikha­, wat een geweldige­ vernieuwende muziek (y)
Sender
t was 100% genieten (y)
rush en pet duo draaide heerlijk en het weer was ook super lekker !!! :D b)
Sidion
Teveel minimal, zeker op de main, verder wel een topfeest met goede sfeer enzo
Simon Fields
Was erg vet!
Sinlath a.­k.­a.­ Dennis
leuk feestje, leuke mensen leren kennen.. top.. en monsterlijk verbrand
mn eerste maar zeker neit mn laatste !!! GEWELDIG feest was dit zeg :D
Sjorzel
Hélémáál GÉk!!!
SjuEnDE :bier:
:kwijl:
Smoellie
Was wel lachuh om op dit feest te werken.. Goede sfeer.. muziekske op de achtergrond was ook wel goeie.. heb me prima vermaakt..
Snauzi Peitsch
fijn fijn fijn! Joey (y) mainstage relaxte minimal :)
sNicKer?
Fantastisch.. Heerlijke muziek (Rachmad, attack people, Rumenige&Loktibrada, Skils, Kowalski, heerlijk..), topweer, gezelligheid, pootje baden @ Bloemendaal. Voor mij de beste AWFS ooit.
thnx iedereen voor een geweldige dag:D
Speedy Nick
Heb me zwaar goed vermaakt :d Werd lekker gedraaid, vond Rush alleen iets minder dit keer :( Awakenings festival! (L) :respect:
Spuke
Tot nu toe topper van het jaar, met dank aan het sterrenteam..! Megarelaxt minimal in openair..! Topsfeer! grote (y)
Superdag!!!!!!!!!!!!!!! Thanks again you all!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
In één woord: SUPER!
Stefie
Niet egt niet!!! Veels te warm. en overal te lang moeten w8ten!!
Wederom een geweldig festival!!!!! Zon, goede sfeer en vooral dikke TECHNOOOO....tot volgend jaar !!
Superrrr... Lekker warm.. Pff.. :P .. Richie Hawtin :respect: Adam Beyer :respect:
Stuite­rBunny :bounce:
de reis erheen was kut met 0omwegen:@ de kassas waren slecht geregeld en idd die zakjes water :S:S maar het feest zelf was in een woord :bounce:GEWELDIG:bounce: niets op aan te merken mooi weer goeie djs gezellige mensen vetgoeie sfeer dus echt super heb me goed vermaakt was me eerste awake maar zeker niet de laatste ben niet van de techno maar vermaakte me prima met me moppie (L)
StuiterPaul!
Wat een geweldig feest en Paul Kalkbrenner mooiste set van de dag:D
Sufyen
Awakenins, Machtig!! Op main stage, helden van de dag!
Sunshine (An)
Kwam pas 's avonds echt goed op gang, maar heb me toen ook uitstekend vermaakt bij Bart Skils, Kowalski en Beyer :bounce:
Wat een super feest, sfeer en een heerlijk weertje :D
suuss
HI-LA-RISCH!!! wat een heerlijk feest!!!
helemaal top!! :bounce:
Wat een mega vet feest. Heel de dag alleen maar vette muziek, super sfeer, lekker weer, relaxed personeel en ga zo maar door. 1 en al genieten. PET DUO echt vet
SynnyS
Mooi weer, mooie vrouwen, super gezellig, goede muziek! TOP!!
minimalistictechnosound... heerlijk!
1 woord GEWELDIG :lief: :respect:
Taai pantof­feldie­rtje
Super goede muziek, heerijk weer en wederom leuke mensen !!! Thx people, op naar Extrema !!!
was echt een top feestje! :p heb echt genoten van deze geweldige dag! en lieve mensen ;-) en dank je voor diegene die me ingesmeert hebben met zonnebrandcreme :D (L)
TECH-apd
morgen weer? :) i love awfs
Techno Chiara
shinedoe (l)
Techno Solution
01-07-06 de feest die eigenlijk niemand mocht missen.... Karotte uber massive gedraaid ;)
Was me weer een feestje.. heeeeeeerlijk !
TechnoFlow
CAAAAARRRRRIIIIIIIIIIIIIIIII
TeChNoJuNkY™
Nouu!!! lekker weertje, relaxe mensen, super sfeertje en DIKKE DIKKE TECHNOO!!!was goeie!!! :respect:
TechnoNurse
HEB EEN HEEL GOED FEESTJE GEHAD, MAAR WAT GEBEURDE ER BIJ DE MAINSTAGE?? MINIMAL IS TOCH NIKS VOOR EEN MAINSTAGE (OF WAS DAT VANWEGE HET WEER??), KNALLEN WILDEN WE, MAAR DAT MOEST IN DE TENT!! GAYLE SAN WAS HELEMAAL GEWELDIG, MAAR IK HAD BV MEER VAN ADAM BEYER VERWACHT. DE MENSEN WAREN ALLEMAAL ERG GEZELLIG, VERDER WAS 'T EEN BTJE AAN DE HETE KANT, MAAR WEDEROM GOED FEEST!!
Technota
Wat een feest, wat een feest :) 2 next year
TeChNo­~PriNc­eSs
ECHT BIJZONDER HEET! MAAR ECHT EEN GEWELDIGE DAG WEER!! :d
leuk feesie (y) heb me goed vermaakt ondanks de warmte :) Ricardo Villalobos :respect:
Tek-No-Bee (Tontek Records)
heerlijk feest zon vrouwen,techno en bier en drank wat wil je nog meer ;) zeker vette awake :yes:
Teq reob
Beltram & Kalkbrenner dj'z van de dag. Topsfeer !!!
TeQno Freak
GEWELDIG..... TECHNO Fever...
verbrand maar zeeeeeeeeeeer tevreden :D heerlijk dagje gehad.. jammer dat de tijd zo snel ging!
me beste feest ooit!!!!!!!!!!
The Architect
Kerstman gezien, Sinterklaas gezien en de paashaas, wat wil je nogmeer??? En de rest was ook SUPER!!! (y)
The Lady Of Rage
Super!!!Vooral de mainstage!!:bounce:Ritchie Hawkin: DAVID UIT BOSKOOP NOG BEDANKT VOOR DE MOOIE ZONNEBRIL:D (k)(k)(k)
Through the eyes of a Pikey
Techno, People, Sun, Dance en een blow.........MiX it---> Awakenings...
tiesniewies
het slokakkoord met beyer was een heerlijke pot techno. Zo ook Hawtin en Djax
Super feessie, leuke mensen ontmoet, gewoon perfect weer! :bounce:
Tim ScaLa
<<LUVLY>>(Y)
GENOTEN!!
echt een GEWELDIG feest:cheer:
Tinu5!!
zo hee wat een heerlijk feessie was dit :respect:
whoei!!!!!!!!!!!1
Eerste techno feest en precies wat ik er van had verwacht!! geweldig!!
beetje laat aangekomen maar was wel relaxed feessie...
Toin
ik zeg JOEY BELTRAM HELD!!!!!!!!
Ton 023
:bounce:G:bounce:E:bounce:W:bounce:E:bounce:L:boun­ce:D:bounce:I:bounce:G:bounce:
Tony Montana
MINIMALISTIC TO THE BALISTIC!! RICHIE RULZZZZZ
Tony S
Boh meesterlijk festival met meesterlijk weer...Lauhaus, hawtin, villalobos, kowlski, bayer... topsets. :)
ToTaL
Awakenings heeft op een paar schoonheidsfouten een solide topfeest afgeleverd. Simpelweg geweldig!!!
TrAceR
jajaj vooral was het overdag erg vetjes , gayle san , richie hawtin(Y), gewoon overal een beetje gestaan :D
Trikkie's PF
super super, richie had beter gekunt op het laatst mja das achteraf gelul natuurlijk......... mja deze drie jaren van AWAKENINGS hebben me niet teleurgesteld......
troebels
Heerlijk dagje gehad. Jammer dat t TE heet was. Lekker genoten van de music, en savonds nog ff los gegaan.
Tsjabbie
geweldig feest en lekker weer alleen weer te warm weer is goed verbrand maar ja voor de rest heb ik me prima vermaakt zo als elk jaar!!!!! mensen bedankt voor de gezellig heid die moet je toch met ze alle maken dacht ik toch :D :respect:
Uncensored
Rachmad!! Umek!! Verder muzikaal weinig bijzonders, maar wat een heer-lij-ke sfeer mensen... Hulde!!
Vage Nico
Wat een heldenfestival weer zeg! Hier leef je voor! Zwaaaar respect voor hetgeen Kanzyani en Lekebusch gebracht hebben. Topgozers! (y)
Vallemieke
Zalig feest! Mooi weer en lekkere setjes.. Tony Rohr en Hawtin waren geweldig!!! :)
Vein
richie hawtin en magda...heerljik
Veni Vidi Vici
:respect: Adam Beyer :respect: Wat een geweldig feest zeg :D (L)
Vette Vingers
niks aan toe te voegen...Beltram for President!!
Geweldig, wat een fantastische sfeer, heerlijk weer en goede muziek! Adam Beyer was weer subliem!!!!! Kon het leven maar een groot Awakenings Festival zijn :D
Ritchie Hawtin...Je draaide egt MEESTERLIJK...waarom nou niet zo op TIME-WARP dan?? ja je staat weer tussen de favorieten...ADAM BEYER...wat een afsluiter...in 1 woord: GEWELDIG!!!!!
topfestival en wat een vette sfeer!!!
helemaal toppie was het :bounce:
vinimal
ZIEK :D
Viz84
Superfestival met een topsfeer!!!
Vlasco
Weer een GEWELDIGE aflevering!! Heerlijke sfeer en volop TECHNO:bounce: Joey Beltram You Are The Man!!:respect:
Vriendje Kjell ®
Muziek viel tegen maar het was errug gezellig
Kwam er op een of andere manier moeilijk in!! Gelukkig hebben we daar Lekebusch en Rachmad voor om dat te verhelpen :)
WANTED!!
lekker gechilled vandaag heb me erg vermaakt bij de minimal en de main stage
Water Joe Junkieee
:respect:Rush!! Verder was 't vooral een chill fe­estje leek wel..Ooh en eindelijk minimal ondekt Hawtin was :kwijl:
Die Open Air Stage moet tot monument worden verklaard!! :rot:
Welluk...?!
Super lekker weer, iedereen was of vrolijk of van de kaart, en in elke tent wel weer goede muziek. Mainstage lekker vol met mensen...
welten
van begin tot eind..... top!!!
WIERS
Rume&Lokti maakte het weer waar. Beyer deed waar hij vroeger goed in was!
whieeee! ut was geweldig :D
Superrrr feestje!!, dit was echt de mooiste dag van t jaar voor mij! geweldige sfeer leuke mensen! en super muziek! echt te gek::)
woestige
top, kon niet beter
Heeeeeeeerlijk!! :D Supergenoten, lekker gedanst in het warme zonnetje! Vond de sfeer echt super, leuk publiek, relaxte sfeer! Volgende keer weer!!
Djax :respect: Umek en Rush ook top, sfeer geweldig, en wat een weertje :) volgend jaar weer :cheer:
Xplicit
ZEER geslaagd!!!!
Xtra Smooth
Een van mn beste feesten ooit, dus.....SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :yes:
XXL-minus
rush wat was de man goed !!!knallen wie ein mallen top dag!!!
meesterlijk
Zaino
wat een MEGA-feest! Rush :respect: Umek :respect:
zizou.
miss djax veraste me postief maar damn rush en pet duo ginge zow los.. supersfeer superparty.
Hop, Hop..op de bass, in het gras, heen en weer, m­­­­'n voeten doen zeer! het was heel leuk, lag ech­t­ ­­in een deuk..door naar het einde en het serie­us­e ­g­ebeuk, het was het wel waard, ben ve­rga­ar­d, door de zon, .....heeeeeeej, ik vind ­nog ­een ­bon , ik ga maar eens kappen en uit ­ee­n ­ander vaatje ta­ppen! VET in m'n sas en door ­n­aar ­de westergas...
zo&zus
Hadden er meer van verwacht, na de verhalen van vorig jaar... Waren wel erg veel leuke mensen :D !! de bounce ball room was fantastisch :) , wel erg verslavend! after-toilet juffrouw ook erg moeten lachen! RUSH en Miss Djax :respect:
weer relaxed feessie, had wat vroeger mogen beginnen met beuken..
Hawtin en Villalobos:D top feest
jaja lekker hoor!!
:respect: Joey Beltram b) Ging zó los helemaal vooraan! :D
~*­FreAkY LiS*­~
HEERLIJK CHILL dagje... (L)
~lissy
zo hoort een festival te zijn! Helemaal prima! Mandy zonde van je henkbaby!
© F£ïÞ|\/­|Ø ®
Wat een heerlijk festival was het weer :) ook de after op het strand was super

Line-up Awakenings

1Area 1
za 10:30 - 12:00:  · live 🇪🇸 🇳🇱
za 12:00 - 13:30:  🇷🇸 house, techno
za 13:30 - 15:00:  🇸🇮 techno, house
za 15:00 - 16:30:  🇨🇿 techno
za 16:30 - 18:00:  🇸🇮
za 18:00 - 19:30:  🇦🇺 techno, hard techno
za 19:30 - 20:15:  techno, hard techno
za 20:15 - 22:00:  🇺🇸 🇳🇱 techno
za 22:00 - 23:30:  🇧🇷 🇩🇪 techno, hard techno
2Area 2
za 10:30 - 12:15:  techno
za 12:15 - 13:30:  🇳🇴 techno
  🇧🇪 techno
za 13:30 - 15:00:  🇸🇬 techno
za 15:00 - 16:00:  🇺🇸
za 16:00 - 17:30:  🇸🇰 techno
  techno
za 17:30 - 19:00:  house, techno
za 19:00 - 20:30:  🇸🇪 techno
za 20:30 - 22:00:  🇬🇧 techno
za 22:00 - 23:30:  🇺🇸 house, techno
3Area 3
za 10:30 - 11:45:  techno, trance
za 11:45 - 12:45: 
za 12:45 - 13:30:  · live
za 13:30 - 14:30:  downtempo
 Roel Funcken
za 14:30 - 16:00:  🇬🇧
za 16:00 - 17:30:  🇩🇪 techno
za 17:30 - 18:30:  🇸🇪 techno
za 18:30 - 20:00:  🇩🇪 techno, house
za 20:00 - 21:30:  🇵🇱 🇨🇭 techno
za 21:30 - 22:30:  · live 🇺🇸 techno
za 22:30 - 00:00:  🇩🇪 techno
 Monkey Maffia
4Open stage
za 11:30 - 13:00:  house, techno
  house, techno
za 13:00 - 14:30:  techno
za 14:30 - 17:30:  🇨🇦 techno
za 17:30 - 19:15:  🇨🇱 techno
za 19:15 - 20:00:  🇩🇪 house, techno
za 20:00 - 21:30:  techno
za 21:30 - 22:15:  · live 🇩🇪 techno
za 22:15 - 00:00:  🇸🇪 techno

Nieuws

De Awakenings bouwploeg is al aan het werk op festivalterrein houtrak in Spaarnwoude om te starten met de voorbereidingen van Awakenings festival dat op 1 juli plaats zal vinden. Nadat al begin april de namen van alle artiesten bekend gemaakt waren is na veel gepuzzel eindelijk de timetable helemaal rond gekomen. 248
Awakeningsorganisator Monumental - die afgelopen maandag in Paradiso nog de Gouden Kabouteraward won als "Beste party-organisatie van Nederland” - maakt hierbij de de line-up bekend voor de zesde editie van Awakenings Festival. 235

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Awakenings foto's MTV fotograaf f:techno21
Wat vond jij van Awakenings Festival?? f:techno1029
Beste DJ AWFS? f:techno67
Eerste nummer set Anjs Schneider Awake fest. f:techno1
Set van Alexander Kowalski f:techno37
(gesloten) Jorien en ik op Awakenings festival f:algemeen22
GZ: (gesloten) Awakenings Festival tickets6
De terugweg van AWFS f:techno24
Gezocht: online AWFS 2006 sets muziek9
Hoe kan ik awakenings bereiken f:hard17
(gesloten) Post hier de AWFS livesets muziek2
Anja Schneider @ awakenings FS 2006 muziek4
(gesloten) Foto's Awakeninga Festival... f:techno5
Sleutels gevonden Awakenings? f:hard12
Camera verloren Awake Fest...? anybody? f:techno6
(gesloten) Live sets Awakenings Festival 06 f:techno3
Busreis Breda <-> Awakenings Festival f:techno20
(gesloten) Detroit tent op awake! f:techno160
(gesloten) Ik ben niet op ground zero, sensatio, h4l en awekings. jij ook niet? f:hard43
(gesloten) Wat trek jij aan naar awakenings festival? kleding42
(gesloten) Deurbeleid... f:techno31
(gesloten) Het grote pre-AWFS06 topic f:techno2331
(gesloten) Awakenings!!!! expressie5
TK: (gesloten) Kaartje Awakenings festival (omg hengelo) tickets7
GZ: (gesloten) Awakenings, voor iemand die mijn kaartje meeneemt naar het hek! tickets2
GZ: (gesloten) Awakenings tickets1
TK: (gesloten) Kaartje awake fest tickets7
TK: (gesloten) 1 kaartje voor awakenings festival tickets6
Lockers op awakings? f:techno9
GZ: (gesloten) nog 2 kaartjes Awakenings en anders maar nie tickets3
TK: (gesloten) Awakenings tickets5
GZ: (gesloten) 1 kaartje Awakenings tickets3
TK: (gesloten) Awakenings Festival tickets1
Gezocht vervoer van awakenings terug naar Eindhoven f:techno21
TK: (gesloten) Kaartje voor awakenings zaterdag 1 juli tickets8
GZ: (gesloten) 1x Kaartje Awakenings Festival tickets2
GZ: (gesloten) Kaart Awakenings tickets3
GZ: (gesloten) Awakenings kaart tickets2
GZ: (gesloten) Kaartje Awakenings tickets2
TK: (gesloten) 1 kaart voor awakenings festival tickets4
Time table awakenings festival bekent f:techno53
GZ: (gesloten) AWFS kaartje tickets5
GZ: Awakenings tickets2
GZ: 1 kaartje awakenings 01-07 tickets2
GZ: 1 kaart Awakenings Festival omg. Haarlem tickets2
TK: Kaartje Awakenings festival 2006 Omg. Breda tickets8
TK: Kaartje awakenings outdoor tickets12
2 Awakenings · Festival kaartjes te koop f:algemeen6
Routeplanner Awakenings f:algemeen13
TK: (gesloten) Kaartje voor awakefest tickets3
GZ: (gesloten) Kaartje awakefest rotterdam eo.. tickets3
GZ: Awakenings tickets2
Awakenings f:techno5
GZ: (gesloten) Awakenings tickets2
TK: (gesloten) 1 awakenings kaart tickets5
TK: (gesloten) Kaartje awakenings festival tickets5
TK: (gesloten) Kaartje te koop voor awakenings zaterdag 1 juli tickets1
GZ: (gesloten) Kaartje Awakenings tickets2
GZ: Awakenings tickets2
GZ: Awakenings kaartje wanted.. tickets2
GZ: 2 kaarten awakening omgeving Arnhem-Nijmegen tickets2
GZ: AWAKENINGS festival krt-en tickets2
GZ: (gesloten) Kaartje Awakening :( tickets2
GZ: (gesloten) Kaartje awakenings festival 1-7-06 tickets2
TK: (gesloten) Awakenings 1 kaart over tickets4
GZ: (gesloten) Awakefest! tickets2
GZ: Awakenings tickets2
TK: (gesloten) Awakenings 2006 tickets13
Awakenings Festival plus Sensation f:algemeen31
Ground Zero of Awakenings!? f:algemeen140
Awakenings en het wk f:techno126
TK: (gesloten) Awakenings kaartje wanted... tickets1
GZ: 2 Kaarten Awakenings omgeving Utrecht tickets5
GZ: (gesloten) Awakenings tickets2
GZ: (gesloten) Awakenings tickets2
GZ: Kaartje awakenings festival?! tickets2
GZ: (gesloten) Kaartje awakenings festival!!!!!!! tickets3
GZ: (gesloten) Wie oh wie heeft kaarte over voor awakenings festival? tickets1
GZ: (gesloten) Kaartje awakenings festival??? tickets1
Awakenings festival! f:techno39

3 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Giorefos op dinsdag 5 december 2006 om 21:47:
great


Beter had ik het niet kunnen omschrijven! :/
Waarschuw beheerder
Wat was deze editie van festival toch geweldig :D