😏


–
Spaarnwoude Houtrak (buiten)
Wethouder van Essenweg
Halfweg
Nederland🇳🇱
Spaarnwoude Houtrak (buiten)

Wethouder van Essenweg
Halfweg
Nederland🇳🇱
techno × 34, electro × 10, minimal × 5, tech house × 2, schranz
Tickets & prijs Awakenings
Uitverkocht
| Voorverkoop: | € | 36 | ,75 |
Minimumleeftijd?
18Winactie (gesloten)
Stemresultaat: geweldig
| geweldig | 2015 | 65% | |
| zeer goed | 654 | 21% | |
| goed | 342 | 11% | |
| ok | 6 | ||
| voldoende | 67 | 2% | |
| onvoldoende | 8 | ||
| slecht | 1 | ||
| zeer slecht | 0 | ||
| waardeloos | 0 |
796 waarderingen tonen
500 willekeurige waarderingen
| ! ! ! Daan ! ! ! | korte opmerking??? VETTE SHIT!!!!!!!! | |
| ! PETER ! | superfeesie.. PET DUO!!! | |
| ! TECHNO LOVE ! | was een leuke dag en het weer was top | |
Rush heeft voor de zoveelste keer mijn hart verovert, wat kan hij draaien zeg!!!!!! | ||
Echt weer een heerlijk feestje..En heerlijk weer. | ||
| 'Lee | Lekker dan de hele dag chillen | |
| (6)Sweetvanilla(6) | was weer een leuk feest, leuke mensen, beetje te warm, lekkere muziek, nee volgend jaar ben ik niet de BOB | |
| (:D)TECHNO ADDICTED(:D) | Wat een geweldige editie was dit zeg !!!! Weer een fucking jaar wachten, veeeelste lang is dat !! | |
| (K)Shirley freakygirl:vaag::bounce: | Zodan wat was het warm he | |
| (L) Kakatoe! | GE-WEL-DIG! goed muziek en keilekker weer alleen jammer dat de tijd zo snel ging ! | |
| * * AUDREY * * | echt een super feessie!!! relaxte sfeer, leuke mensen, goeie muziek, veel zon!! wat wil je nog meer? heb me super vermaakt!!! | |
| * BJöRN * | Leuk! Maar wat een hitte! | |
geslaagd feest | ||
Rushhhhhh!! | ||
Ik heb weer genoten!! Goed sfeertje, lekker weertje en vele vrienden en bekenden... | ||
| *CH3-21* | Een aantal sets waren toch te geweldig!! | |
| *marliefsie* | Heerlijk feessie!! | |
| *MissLies | Aaah, wat valt hier verder nog over te zeggen?! | |
| *Paco* | Richie Hawtin was subliem, maar Villalobos stelde zwaar teleur...Skippyballen | |
| *Sab | ||
Geweldige dag, bloedheet bruin worden, en Rush in 1 woord geweldig | ||
Puike party! Super sfeer. Beyer-afsluiter was top. Hawtin was 'n beetje bagger | ||
| *~Linnie~* | superrrrrr feesie!!!!! helemaaaaal top!!!! | |
| - Jort - | Wat een topfeest op mijn verjaardag! Jammer dat niemand mee kon/wilde, dus toen maar alleen gegaan! en wat een feest dat het was! | |
mooi weer...goeie dj's... heb me prima vermaakt | ||
zoo echt geweldig!! PET DUO!!!!!! | ||
wat een feest!! superchill!! | ||
Geweldig | ||
| ---KILLERQUEEN--- | Mijn ontmaagding op een Awake feest!!! Ik heb een superdag gehad! Lekker uit me plaat gegaan.. genoten van het mooie weer met superlieve mensne om me heen!! in 1 woord geweldig! | |
| -Dirk- | Who the man: Cari! | |
| -JOSTY- | Heerlijk gefeest..beyer was gruwelijk op de main als afsluiter!!! | |
| ..Kevinn | heerlijk feest! heb de hele dag lekker genoten! | |
| ..Piet.. | Super lekker minimal'en op de main (en heerlijk op het gras hengen) en soms effe knallen in een van de areas!! TOP!! De muntentoko's suckte inderdaad en ik heb er drie kwartier over gedaan om een hamburger te bemachtigen... VERDER SUPERS!! | |
| .Werner | Dit feest was zo bizar! Heb verscheidende gnoes gehoord, schreeuwend voor een vrouwtje en bronstig van de minimalclicks! Als afsluiting de laatste energy gegeven bij de Texaco, waar ook de laatste adem van de parende gnoes werd uitgeblazen... Kortom GEWELDIG!!! | |
eeeeeeeeeecht VETTE SHIT!!! i | ||
GAYLE SAN,KANZYANI & PET DUO | ||
zwaar relaxed | ||
| ::ETEN:: | genoten | |
SUPER!!! RUSH | ||
| :bounce:mie de gekste:bloem: | top feessie | |
| :cheer:floortje:cheer: | het was fantastish | |
Geweldig feestje! Ik als niet-techno liefhebber heb me zeer goed vermaakt! Vooral the Agent vond ik super!! | ||
Weer helemaal geweldig!! | ||
Zeer goed feestje! Heerlijk weer | ||
| ==>Diets<== | Sit back & relax feest, super genoten met en van iedereen | |
| =robin= | Echt een vet feest, ik heb zelfs Chiel Beelen uit zn dak zien gaan!!! | |
wauw | ||
| >>Remon<< | supervet door weer en mensen organisatie was slecht en laar rush voortaan maar weer 1 uur draaien hij moet niet gaan opbouwen.... | |
Wat heeerrrrlijk feest zeg | ||
| @ukeZz | AwakeFest BESTFEST!! Gvd weer een jaar wachten | |
| [=-Pieter-=] | Goed vermaakt wederom! Villalobos was echt helemaal niks, Hawtin op het einde echt triest, Rush toch wel weer vet, Beltram stukje gehoord ook wel ok, Gayle San vette set maar wel hetzelfde als 2 jaar terug, Kalkbrenner top, Beyer fijne afsluiter | |
| []V[] | Geweldige dag! | |
| [Lara] | Het was zeker gezellig! Goede sfeer ook...De dj's draaide lekker en het was een mooi dagje; EN..een lekker kleurtje gekregen | |
| [PT2]Sentech | Wat een super vet feest, lekker liggen chillen in de zon.. | |
Cari Lekebusch & Gayle San waren super...owja Cari, bedankt voor de foto | ||
| ][))][\][/=\the manipulator][))][\][/=\ | geweldig feestje wat heb ik me vermaakt vooral miss djax en rush en beyer waren lekker aan het draaien was goed te doen zou zeggen volgend jaar weer | |
Mr skils, geniaal!!! | ||
| _SiEL | alle factoren op het feest waren goed..behalve die tyfus-infuus-watertjes!! al met al, ik kan niet wachten tot volgend jaar..!!! _awake fest!!! | |
| _tommy_ | heeft iemand mijn contact lens gevonden? | |
| Aapie! | Was weer een lekker feestje hoor! Mooi weer en lekkere muziek.... | |
| acco | schitterende dag gehad | |
RUSH!! zwoegen & zweten | ||
| Albertus001 | BESTE FEEST in mijn feest carriere | |
DJ RUSH & PET DUOO niet normaal ahhaah | ||
damn wat een dag ! lekker weer dikke muziek an damn !! die dames ! | ||
Kon niet beter!! Topfeest | ||
| Ammie | Leuk leuk, echt heeeeel leuk, geweldig genoten!! | |
Super geweldig feest! Alles was perfect! | ||
Techno op mainstage was super super saai!. Nog nooit zo'n slechte mainstage meegemaakt. Maar verder een top festival! Umek, Rush en Pet duo erg lekkert! | ||
| Andrea :cheer: | in 1 woord: EXTREEM.... haha het was echt een geweldig feest | |
| Andy Lane | Wanneer gaan we weer???????? Wat een top dag. Kanzyani held van de dag........ | |
| Anne__ | Was echt super ! | |
| Ansch | geweldig warme dag gehad, valentino, lekebusch en beltram waren GEWELDIG! volgend jaar weer | |
Pff geweldig.. Overdag heeerlijk chillen in de zon onder het genot van Richie en 's avonds helemaal los. Zo gezellig! | ||
Eerste keer Awakenings voor mij maar zeker NIET de laatste! | ||
PERFECT!!!! | ||
| Audio | geniaal | |
| B2'83 A.K.A BOTTLE | sa,men met 2001(eerste), het perfectste fest! | |
| B@ng | ||
| BabaLeo | Was wel DUZZZZZZZZZZZ | |
| back2lies | me eerste techno feest. het was wel leuk en gezellig maar zal niet gauw nog eens naar een techno feest gaan. miste toch een beetje een stevige beat | |
warm en geniaal!!!! | ||
teveel minimal bij de main... adam beyer maakte het helemaal af!! | ||
| Bappos | Umek | |
die beyer is altijd goed!! | ||
| BASS | wat een geweldig feest! | |
| Bastiano | echt vet chill gewoon en teveel mooie vrouwen | |
| Baszor | er zijn betere geweest,sommige dingen waren kut geregeld verder goed vermaakt | |
| Battery Bunny | Hebron.... ranzig water is dat zeg! | |
| BCD | volgens mij was t dike vette shit | |
Heerlijke techno | ||
| Bhard | !!! | |
was knalle met RUSH en PET DUO | ||
| Birdman. | Geweldige dag! Had alleen nog wel een tijdje door kunnen gaan, het ging veel te snel voorbij! | |
| Blaauwtje | TE heerlijk!! wat n ongelovelijke dag!! heb zwaar genoten ondanks me pijnlijke pootje!! RESPECT!! | |
| Blo | Het was een super festival! De after was uiteraard ook gezellig en er zijn heel wat mooie momenten gefilmd | |
ja ja ja! JOEY FUCKING BELTRAM!!! Wat een set, wat een toegift! | ||
| BOEYEe | jammer dat de tijd zo snel gaat | |
| Bons | Gayle San, Rumenige&Loktibrada, Rachmad en Rush (aan het eind), echt in 1 woord geweldig | |
| brainless | Was weer grandioos, bedankt lieve mensen | |
superfeest gehad!fantastiche mensen ontmoet ..... | ||
| Brambo82 | Beetje veel minimal op de main, maar voor de rest echt mff GEWELDIG | |
| Browser | *kippenvel* | |
| bruce | Joey Beltram | |
| bumpo | mr. Hawtin | |
| c@ndy O:) | geweldige sfeer, supermooi weer, hele leuke mensen!! Echt goed vermaakt!!!! | |
| Ch3 | Super | |
super weer, super muziek....Alexander Kowalski | ||
Heerlijk chill dagje! Supermuziek, heerlijke weertje en een geweldige sfeer! En de skippyballen waren natuurlijk super | ||
Open stage was helemaal TOP !! Dit was mijn eerste Awakenigs outdoor en zeker niet mijn laatste!! | ||
Wat een Feest 3 uur over gereden door wat weg omlegingen en files en verdwalen maar naar een half uur binnen al helemaal vergeten, wat een sfeer mooi weer supper muziek alles goed geregelt. en hoeveel techno helden kunnen er op 1 feest staan gewoon in 1 woord geweldig | ||
| Copiloot | Tot half 6 niet veel aan maar Miss Djax, Kowalski en Beyer hebben HEEL veel goed gemaakt. Toch een errug leuk feestje. Volgende keer iets meer bonnenmensen en meer flesjes water inkopen, in plaats van zakjes water? | |
Dag begon vrij klote | ||
| crazyjill | wat een top feessie weer | |
| D-Meister | legendarisch (again) | |
Super naar mn zin gehad !! Van t begin tot t einde met n big smile op mn gezicht gelopen! | ||
| d0nloves2vlam | mij iets te heet | |
| D@nos!!!! | Heerlijk rielekst dagje... wel jammer dat Bold niet helemaal door had dat zn plaatje al afgelopen was! verder topfeestje!! | |
rushhhh + kalkbrenner + geigercounting + berlijnse minimal = topfeest! | ||
| Da Dudester | de kerstman en sinterklaas op dezelfde dag wat wil je nog meer | |
| Da Phool | Umek en Rachmand | |
| Da_Gieltje | Erg geslaagd feest!!! | |
| dabeatjunkie | superfeest, lekker weer, vette sfeer, RUSH | |
| Dacato | Erg bruut feestje!Weer was top, misschien wel iets te...maar goed, rond de klok van 4 uur goed te doen.Richie echt meesterlijke trip! | |
| Daniele Temperilli | Inigo Kennedy !!! | |
| Dannix | dit was zeer heftig | |
| Das_nylpaerdt | heerlijk gepiknikt | |
| DaVeRaVeR | Theo TOP!! Ernst Klootzak! Bus was top, bedankt meester donald! gezellig en leuk feestje!! | |
| Davlov | super editie weer ! enige minpuntje die klote kass | |
was een super dag, echt genoten, wat een sfeer | ||
| De K.R.O. | abnormaal relaxed... overal geniale muziek en heerlijk weer (en natuurlijk ook de slippyballen | |
| De muziekliefhebber! | Het was weer een superfeest zoals elk jaar eigenlijk!!! Heerlijk weertje en goed sfeertje! | |
| DeeZZZ Da Prutserige Klutser | was echt een topfeest, zon,sfeer en festival goed | |
| dekkielovesminimal | GRUWELYK FEEST vooral ANJA SCHNEIDER | |
| DeKORTE | was weer een prachtig festival !! agent opvallende naam jammer dat een paar stakkers mijn telefoon moesten jatten!! | |
KENKER wat was dit een te brute avond ....Miss Djax | ||
| Devon-Miles | superfeest! | |
| Dhr. Rauwe | Wat zal er komen als we dood gaan ik heb namelijk vandaag de hele dag in de hemel rondgelopen | |
| Die spacert met die bril | Ge-wel-dig! Wat een festival! Overdag lekker chillen, 's avonds helemaal kort gegaan! Wat een afsluiting! | |
| Die_Lange [CBJ] | Jaa, egt wel deze lange jongen heeft zich ook prima vermaakt Rush was Mega | |
| Dino D. van | technoe + zon + sfeer= awakenings festival | |
| DJ-DA-MION | dit was weer een kk vet feest ......rush.......knalde em kk hard ....adam byer respect | |
| DK079 | HEEEEEEEEEEEEEET | |
| Dolle Marije | wat een super zomer feest!!!! | |
| Don S | Wat een feest zeg, Hawtin, Djax, Rush en afsluitend Beyer grrr masterlijk | |
| Don Thomassi | feest van het jaar! Rachmad en Inigo Kennedy waren het vetst! | |
| Don! | Zupa fees, blijft een goed feest al vanaf het begin... Alleen sond wel het geluid wat te schel in de tenten | |
| donaams | top feest | |
Heerlijk festival en Pet Duo wat een geweldenaren | ||
vet feest.. alleen op een vage manier.. | ||
| Drelicious | SUPERRRRRRRRRRR!!!!!!! | |
| DVD | WAT EEN WEERTJE, WAT EEN SFEERTJE!!! DE MAIN WAS EIGENLIJK BEST WEL RUK, PAS AAN HET EINDE ECHT LEKKER... IK SNAP NIET DAT HET ZO LANG MOET DUREN VOORDAT HET TEMPO ER EEN BEETJE INGAAT. EVENGOED ZWAAR RELAXED DAGJE GEHAD, VOORAL ADAM BEYER EN STEVE RACHMAD ERG GOED!!!! | |
Echt weer Super, laatse uurtjes Adam Beyer waren echt genieten!! | ||
| Ed B! | Bizar! Bizar! Bizar! | |
| Ed ter Bak | SPEAKER ATTACKKK!!! WOOHOOO! | |
| ed:win | ai pappie! wat een heerlijke dag zeg! bedankt voor de jongedame met de rode rok, die middels haar waaier voor verkoeling zorgde, terwijl we gek konden doen bij Steve Rachmad en Cari Lekebusch | |
| Edisfred | GEWELDIGE dag gehad, super en wat een mooi volk | |
| Eef Raveteef | leuk hoor | |
| Eetje | ||
| Einzelganger vs Bobbafett | RICHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...........GVD wat een Settttt hij nam het word minimal wel heel letterlijk, door 4 maal te teasen met soundbubbels....en het publiek gewoon stil uber uber uber.... Helden: IONLUDWIG dikke inkomer, Lauhaus&David Eruuuug sterk openend.... Ricardo,Bart , EN MonkeyMafia in z'n eentje wat een show wat een soun!! Gezellig festival weer | |
| El Bribón | Jeetje wat een Knetter! | |
| EL-G | ow ow wat een gezelligheid allom daar op Spaarnwoude!!! Hulde aan iedereen die het gezellig maakte! | |
| EL-Pinda | Jazeker, was een goed feestje...het weer zat ook mee dus uitermate goed bevallen | |
Beste editie waar ik ben geweest! | ||
| ENROC | Ortin Cam & Cave, Kanzyani, Steve Rachmad, Pet Duo. | |
| Ephaedra | En ondanks bloedhitte en brandende trash-tit nog steeds niet mijn melkdrinkende brandweerman. Dan nog maar een rondje op de skippybal... | |
| Ercino | SUUUUUPERFEEST met SUUUUUPERWEER, time flies when ur having FUN... | |
| EROS | GEWELDIG | |
een geweldig feest met een gewelig einde!!! TOP!!! | ||
| Evelinja | Rush en Kalkbrenner waren mijn helden, echt een top feestje | |
| Ezmee | 1 woord: GENIETEN | |
GE-WEL-DIG !! Waarom ben ik nooit eerder naar dit feest geweest! Heelijk weer , Heerlijke mensen , en Geweldige MUZIEK !! | ||
| Fcukmme | ||
| feet on fire | paashaas.. kerstman... sinterklaas... kamelen... geitjes voeren... WAT EEN DAG! | |
alles was gewoon perfect, t weer, de muziek de mensen!!! Bedankt voor dit super toffe festival... | ||
| Flat Yari | Zeer goed, bij vlagen geweldig! Kalkbrenner, Kowalski, Skils, Rachmad... Beestachtig goed! | |
| Flierefluiter | Area 002 --> Gayle San!! De beste set van de dag! Moest er bijna van huilen zo goed!!! | |
| Floosje! | GE-WEL-DIG!!!!!!!!! Wat was dit een ontzettend bruut feest! Schitterend! | |
| Flow | Echt.. wat een feest.. weer, muziek en sfeer.. niks op, aan af onder hehe.. aan te merken | |
| Funk you!! | Hij was lekker.... | |
| funkylady | wat een gek niet normaal uit je dak! | |
| G & G | Voelde me als een strijdende gnoe in een openweide tijdens paringsseizoen. Jong, energiek, gedreven, passievol en wild ging ik er op los, op zoek naar de eeuwige afstemming van the technomusic… heb heerlijk geskippybalt, gesnoeid met richie hawtin en de minimalturk uitgehangen bij karrotte. Last but not least geafterd @ texaco, gewoon doorhuppelen! Kortom heerlijke dag | |
| G-NiLES | dit overtreft alle festivals! wat een sfeer,weer, mensen en muziek. Hier gaat het tenminste nog écht om de artiest... hawtin, beyer, rush, pet duo, cari en sander,arno,esmee en marije | |
| G.E.R.T. | RUSH!!!!!!!!!!!!!!!! | |
Gayle San->Rachmad & Rush | ||
wat een memorabele editie weer, alle DJ`s waren meesterlijk, sfeer was geweldig, extreem zonnig!!! leuk dat SINTERKLAAS EN FEESTPIET ook even langs kwamen samen met de KERSTMAN | ||
| Giorefos | greatness | |
was wel leuk om eens mee te maken maar niet echt mijn muziek | ||
Geweldig feest! superlekker weer (overdag misschien een beetje errug warm), supergoede sfeer en het was allemaal goed geregeld... | ||
1e keer awakenings en 't is idd superdik, adam beyer | ||
| GRAZZY | super vet feestje | |
Volgend jaar zeker weer van de partij! en dan kom ik wat vroeger, en hoop ik weer net zo'n spectaculaire entree mee te maken als dit jaar! | ||
| guess-h0e | Joey Beltram was te gruwelijKKKK | |
| H*ly Mary | Wiehoeh!! K had sjans met Richie Hawtin sjans met Richie Hawtin!! | |
| happy leintje is mama :D | T'was toppie! De sfeer, de mensen, het weer en natuurlijk de muziek niet te vergeten! | |
| Harder&Harder | Ín het begin kwam ik er wat moeilijk in... Maar vanaf de set van Rumenige en Loktibrada ging ik echt heerlijk uit me dak | |
| Harold | Supervet! Alles zat mee! | |
| Het moet niet Gorter worden | JOEY BELTRAM!!!!!!!!! | |
Paul Kalkbrenner | ||
| HoofdletterP | Deze was ZO goed | |
| Housewerk | volgende keer op de Noordpool | |
| HozZeS | Top feest! | |
| Human MinDed | Pfff SHINEDOE,RACHMAD, BELTRAM, LEKEBUSCH. | |
Nice Party | ||
Had hoge verwachtingen, maar die zijn helemaal uitgekomen! | ||
| ikbendavid | Jammer. Toch net niet helemaal. | |
NO WORDS 4 IT!! | ||
HEERRRLIJK!, lekker staan springen de hele dag, goeie muziek, goeie sfeer, en een hele hoop mooie meiden! | ||
| it's... Tricky! | Geweldig Feessie!! Cari Lekebush ONTMOET | |
| J - Tech | Wat een SUPER VET feest...!!! | |
| J Q R D I :banana: | 1e Technofeest maar heel erg vermaakt hoor | |
| J. Lovehouse | niet de beste awfs ooit.. maar het was gezellig... villalobos, hawtin, schneider en vooral Gabor Schablitzki waren de shit! | |
Heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | ||
| Janamaro Barradini | Gezellig feestje!!Cari Lekebusch | |
| Japzer | Fantastisch! | |
| jasja | heerrrrlijk pet duo !! | |
M'n eerste Techno-feestje in 3 jaar en ZEKER niet de laatste. Wat een gefreak van Mr. Rush en daarna Pet Duo..... HE-LE-MAAL ZIEK. Verder gewoon een ontzettende leuke dag gehad. Heerlijk weer, veel drank en lekker gegeten. Op naar de volgende Awake | ||
heb het gemist K*T | ||
wooowwww, wat een feest zeg!! DJ RUSH was weer flink raggen!!!!! | ||
| Jeremy Soze | Steve Rachmad, Joey Beltram en Miss Djax! Superfeest! Gezellig en lekker weer! | |
| Jeroen-Theo (l) Techno | ||
| Jesse Digital Skills | heerlijk feestje..lkkr weer alleen jmmr dat je zo lang moest wachten bij de muntverkoop de rest toppie hophophop | |
| JILLY BILLY | feest was goed...alleen het was gewoon veels te heet! | |
Warm is anderssssss.............. | ||
had er stiekem meer van verwacht (zker richie & ricardo) maar toch zeker wel prima vermaakt | ||
| johnwilbier | minder als vorig jaar maar zekers VET | |
| Johtje | GEWELDIG, zeker voor herhaling vatbaar!!! | |
Steeeeeeeeeeeeeeeeeeeve+knedeep | ||
| Joost º³º | Beste festival wat er bestaat... ongetwijfeld! | |
| Joris van den Heuvel | G E W E L D I G | |
het zit er weer op mensen. ai wat een uitputtingslag was dit zeg!! maar wel weer een heerlijk dagje | ||
| Jude Partygirl | Helemaal te gek vond ik het. Ik ben helemaal uit mijn dak gegaan bij Steve Rachmad!!!! | |
| Judy 007 | rrrrr.......ondanks de geweldige zon die het warme gevoel aan onze dag toevoegde, was er de muziek die me kippenvel gaf!!! Wauw wat een dag van GOUD | |
Wat een heerlijke dag... Kowalski, Lekebush, Umek, Rachmad | ||
top top top toppie...voor was dit helemaal af,hier krijg je waar voor je geldt.volgende keer weer | ||
| K@RSTUH™ | Was weer goed te doen!! | |
| kaassie | zeer goed chillen in de zon | |
G E W E L D I G | ||
| Kamikazi | Alexander Kowalski | |
| Kareem B | SUPER DIK ! | |
| Katsfijn! | JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA | |
| Ked | Agent, Rumenige&Loktibrada, Inigo Kennedy, cari lekebusch en Adam Beyer waren goed bezig! gewoonweg weer geweldig, ik zou nooit een editie willen missen | |
| Kian | Totaal geen minpunten gewoon!! | |
| kimmie84 | superfeest!! UMEK & RUSH!!!! | |
Wat een geweldige sfeer hing er toch weer......Het was echt geweldig!!Pet Duo......weer genoten!! | ||
| King Maikmen | AWAKENINGS - RESPECT | |
Superssssssssssss | ||
| Koev | Leuk opwarmertje voor de Zino... | |
Waanzinnig!!! Wat een dag! Jammer dat het maar een keer per jaar awakefest is!!!! | ||
| Krystian. | Werkelijk een Sahara strijd aan het front tijdens Richie en Villalobos, mijn waterpistool raakte overhit.De opening van Karotte met eve by day van P. Chardronnet was te subliem,kippenvel 100%.Het hoogtepunt werd maximaal tijdens de afsluiting bij A.Beyer. wat heb ik toen een dansgenot beleeft. | |
| kwahgib | top: hawtin, villalobos, kalkbrenner en magda. Weet iemand wat de laatste 2 platen van Villalobos waren? | |
ook even respect voor de paashaas | ||
| Laurossololo | wat ging die dag toch bizar snel.... wat een TOP feest was het weer.... | |
| Laus | ||
Wat een heerlijk feestje | ||
| Lautje!! | ik kan niemand de nasi aanraden... | |
| Lel | hmm niet helemaal mijn ding, evegoed vermaakt!! | |
| Lengte | Mijn dank gaat uit naar Dhr. A. Kowalski | |
GE-WEL-DIG | ||
| Leonid Vtjuh. | miss djax rush pet duo waren vet. voor de rest was alles ook zeer vet top top | |
wat een sick feest | ||
| Like a Flower | geweldig genoten! | |
| Livin La Vida Loca | superieur!! Adam beyer helemaal top | |
| Lizzard | GEWELDIG!! en extra vermelding voor JOEY FUCKING BELTRAM!! damm wat een set | |
| Long ed | Zeer goed vermaakt! Mogen eigenlijk niet klagen, maar had best iets cooler mogen zijn! | |
GE-WEL-DIG!!! | ||
| Love2Dance032 | Vond het wel leuk,maar de jaren er voor beter.....en het vervoer terug na het feest was echt heel slecht geregeld....moest heeel ver lopen voor dat je een bus had,en dan bom vol....terwyl iedereen maximaal dood was van het feest,moe en geirriteerd van de warmte...combinatie van alles....dan,...de treinen,kanker vol....heeel slecht...jammer Ns.!! Maar waarom verbaasd me dat nou weer niet....elk jaar,of zelf paar keer per jaar prys omhoog gooien,maar normaal service verlenen,ho maar,oja wat is dat....... | |
| Løran. | Rush draaide manne Hardd,,,, !! En liepe ook zoveeel Mooie bonita's rond daar ___!! | |
| M < (K) (K) > M | Hebben ons zeer vermaakt maar vond het niet hoogstaand,vooral de main niet "WAT SAAI".Raar dat water snel op was en WAAROM zulke dichte warme tenten.Oja misschien is een andere opstelling van het terrein ook eens leuk,wordt een beetje eentonig.Joey B. de man van de dag.......... | |
| M!A!R!I!E!K!E! | Was weer een super festival! Daarna even naar Bloemendaal gereden om heerlijk na te genieten | |
| m@rije | Was weer Geniaal!! | |
Rumenige&Loktibrada..bedankt!! wow was heftig gek!! | ||
| M`83 | Heerlijk | |
| Maaike..!! | GEWELDIG GENOTEN! heerlijke muziek, weertje en sfeer! djax, rush, en PET DUO geweldig! | |
| Madman@techno | Adam Beyer was weer is ONTZETTEND vet. vuurwerk en lichtshow ook super | |
| Maigul | lekker na aan het genieten van een superdag! | |
| Mandy. | Ondanks Henk.. Wauw | |
Paul Kalkbrenner & Joey Beltram: GEWELDIG!! | ||
| Markiez | Master! was een feest, overdag lekker chillen bij de mainstage, Paul Kalkbrenner met n dikke set! Daarna lekker raggen bij Rush en Pet Duo | |
| Martinus1980 | ||
| Martyro | HEERLIJK genoten !! weer | |
| Matt Sunday | Karotte op 1zame hoogte, wat heb ik deze man hoogzitten!! wat een held. Levuh! | |
| Matthijs | heerlijk relaxed festival | |
helemaal goed... | ||
| Maurice | Awake heel vet! alleen te veel minimal en te weinig funky techno!!! komt door de hype van de laatste tijd! maar het was wel heel vet! | |
| mcwinod | Het was weer ongelooflijk gekkehuis!!! Wat een festival zeg mijn zomer is in elk geval goed begonnen!!! | |
* MaAk NiEt UiT wAaR jE hEeN GiNg TwAs oVeRaL zWaAr ReLaXt * | ||
| Mellow G | Zo hoort elk festival te zijn, echt geen woorden voor zo mooi | |
| Meneer de Burgemeester | Kheb genoten....Heerlijk weer, prima muziek!! | |
| Meneer Marcel | Het was weer een topfeest! Uitschieters; Miss Djax, Rush, Joey Beltram, Umek | |
super sfeertje, super mensen, supere muziek, top feessie!!!! | ||
| Mikey 2much | Erg goed! Had ik wat langer binnen geweest dan was 't waarschijnlijk 'n GEWELDIG geworden... volgende keer weer! Miss Djax | |
| Mikey Biemans | jaaa super genoten!! | |
| Mil | Geweldige dag | |
Het was ontzettend gaaf, helaas eerder weg | ||
| Milan010 :honger: | Vond dat er zwaar matig gedraaid werd, vooral door Rush... Niet echt een AwakeFest waardig zeg maar... | |
| Mimi-fien | Was cker een superfeessie! volgende x weer! | |
| Mind over Matter :nosmile: | Geweldig genoten weer Djax | |
| minimallesje | Wat een super chille dag!!! Awakenings was weer helemaal top!! heerlijk genoten van de minimal!! en die heerlijk zon!! in 1 woord: GRANDIOOS!!! | |
| Miss-Bakkertje | helemaal gaaf!!! wat n feecie, heerlijk weer, relaxt publiek, top muziek, echt gaaf. vooral einde bij kowalski en beyer en de lasers etc. genoten!! | |
| MOARTN | De toegift van Joey Beltram kwam er wel heel abrubt in met een razend tempo. Wat een held. | |
| Mona Boordevol | Deze gaat de geschiedenisboeken als Beste Feest!! Was echt helemaal super! | |
Maasterlijk | ||
| MonTananana | Super feest.. fucking warm, maar genoeg koeling dankzij Rush en Pet Duo! | |
| Mr. Eckie | WHOOOOW WAT EEN PARTY... CARI...ADAM...RICHIE... WOUTER!!!! | |
| Mr. Tjong | Vet weer, altijd gezellig iets mindere muziek! | |
heb me weer prima vermaakt | ||
| Mrs. Jones | Brrrrrrr.... wat een GEWELDIG feest... Begin tot ht eind kippevel | |
| Mush | Superfeessie... Geweldige sfeer!!! Kalkbrenner | |
| MvB | Mainstage was best soft. Area001 met Rush was wel erg lekker. Zeker goed dagje gehad | |
| Mysterik | warm, bier, superieur, kippenvel! | |
| MysticMood | Super feestje! | |
Rush en Pet Duo waren de mannen van de avond | ||
Vet, vet ,VET!!!!! | ||
geen woorden hiervoor! Hawtin! | ||
| NelizzV | CHILL | |
| Neuronal Damage | Geweldig feest!!! gezellige sfeer, alles weer goed voor elkaar...'s middags vnl minimal en tjillen ivm de hitte en 's avonds knallen!! Campingparty was ook erg vet, zeker weer volgend jaar | |
| Nibbit | Veel te goed om weer een jaar te wachten! | |
VET! | ||
| Nicole... :flower: | als er 1 festival is dat tot in de puntjes perfect is... awakenings | |
| NielsMol | KONING FEESTJE! | |
Super feest en het weer hadden we ook nog in ons voordeel wij zijn der volgende keer zeker weer !!! | ||
| Niko ™ :smoke: | Damn wat een vet dagje weer!Volgend jaar door tot 7uur s'morgens denk? | |
wat een dag | ||
| NonStopRob | Zalig! | |
| noremac | echt meesterlijk feesje..!! en die RUSH ongeloffelijk hoe die man het publiek zo gek maakt, maar ook Adam Beyer was perfecte afsluiter! | |
| nuckleuz | Bold, PET Duo!! | |
lekebusch en kowalski | ||
Fakking lekker gedanst !! whiiiehaaaaa | ||
Mooi weer, lekkere koude kletser in de hand, mooie vrouw naast me en heerlijke muziek! Wat wil een mens nog meer?! | ||
De enige waar ik echt goed wat van heb meegekregen was Hawtin, en ook super gelijk...Dag was verder helemaal geweldig, super weer, goede sfeer...zoals gewoonlijk heb ik weer eens HEIMWEE! | ||
echt zo focking goed festival geweest!voetjes van de vloer van begint tot eind! Op naar Extrema | ||
| Oorsnoep | Wat een leven! | |
| ouwe knaller | pet duo en rush waren echt super en het weer was ook heerlijk | |
| P!TJE | Was weer lekker Knalle | |
| p8 | ||
| Pa Pannekoek | ||
Heerrrlijk dagje! Cari Lekebusch | ||
| PARTYDAVE™ | Helemaal T O P | |
| Passion 4 Core | Agent | |
| Paul Ajay | De warmte haalde je energie eruit maar het was toppie weer! Geluid was niet altijd zuiver en op sommige plekken stond het gewoon zacht | |
Wat een mensen, wat een sfeer...heeeeeeerlijk feest! | ||
| Penosa | LNX Logaritme van de Natuur van iets ( x ) | |
| Petertjuhhh | Zeker weer een geslaagd feest!!! | |
geweldig!! | ||
| picobello | RUSH rules | |
| Pieter Lepelaars | Waar was de techno? Ben maar weinig echt uit mijn dak gegaan. Laatste half uur Bold, Rumenigge & Loktibrada & Miss Djax was knallen. De rest matig. Had er meer van verwacht. | |
geweldig feest! Shinedoe, Hawtin, Villalobos, Magda, Beyer en de rest! | ||
| Pimm0 | Anja Schneider heeft me betoverd | |
| Pimpie | stop met zoeken dit is HET feest | |
| PlE | woeii | |
| Plons de Kicker | Files, files, omleidingen | |
| Poepzak | was weer een geslaagde editie! pet duo en bold damn wat een geweld | |
WAT EEN GEILE GASTEN DAAR | ||
warm.....lekkerst gedanst op kalkbrenner...rush nog meer fouten dan normaal maar wel lekker beuken...open was wat lafjes verder | ||
| Prin$ | Rush, Minimal, Hawtin, Techno, Rush, M, skippyballen, Kalkbrenner, Rush, Zon, Beyer... AWFS | |
| Prins | What a day... What a life... | |
Super!!! | ||
| Profiel 11580 | Wat een heerlijke dag! | |
mijn eerste awak ben meer hardstyle/hardcore scene maar dit is zeker niet mijn laaste feestje!! | ||
Applaus voor jezelf! Wat een heerlijke sfeer, overal lachende mensen! Heerlijk zonnetje. | ||
| R1ch4rd | Toppertje | |
| r2ragent | THE LEGANDARY BELTRAM, ik wist het van te voren kan niet stuk deze man | |
| Ramon* | Wat een superfeest! het was weer geweldig. | |
| Randy Delmore | ||
| Raver Dave | Absolutely F * cking Great! | |
Awakenings Festival!!! I'm | ||
Cari Lekebusch | ||
| Rein Dmitrischenko | Richie Ricardo Magda Tony Rohr Wighnomy | |
| Reno.. | Gayle san was de man..Wat een wijf he | |
| requitas | GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 | |
| RiCoKe | Poh poh, wat een feest | |
Goverdomme!!! wat een SUPER feest!!!! | ||
| RikkieB | lekker feest, uitstekelijk vermaakt :worship: | |
Was weer erg goed zoals altijd. Joey Beltram was dit jaar mijn held! | ||
| Ro...:banana: | Area 1 Zeer lafjes! Umek, Agent, Rush + Pet Duo | |
| robbie22 | in 1 woord het was keigaaf huh? | |
| Roger willem Cornelis | Gruwelijk heet.. maar wel zwaar ontspannen en soepel.. je weet toch .. techno rouleert !!!! | |
Mega feest | ||
in een woord geweldig!!!!! | ||
| RudeLife | hele dag heen en weer van tent 1 naar 2, supervette shit daar. beetje jammer van al dat minimal op de main | |
| SammyJo | Miss Djax & Rush | |
Zeer fijne dag gehad | ||
| Sander May | Gewoon het feest van het jaar! Iedere keer weer... | |
| save me | ||
| SDumasqo | ||
Eten was echt zwaar kut geregelt, te debiel dat je daar lang staat te wachten en er personeel is dat niks doet behalve af en toe bolletje opensnijden(n), verder alles een beetje als normaal, hoogte punt was Aril Brikha, wat een geweldige vernieuwende muziek | ||
| Sender | t was 100% genieten | |
rush en pet duo draaide heerlijk en het weer was ook super lekker !!! | ||
| Sidion | Teveel minimal, zeker op de main, verder wel een topfeest met goede sfeer enzo | |
| Simon Fields | Was erg vet! | |
| Sinlath a.k.a. Dennis | leuk feestje, leuke mensen leren kennen.. top.. en monsterlijk verbrand | |
mn eerste maar zeker neit mn laatste !!! GEWELDIG feest was dit zeg | ||
| Sjorzel | Hélémáál GÉk!!! | |
| SjuEnDE :bier: | ||
| Smoellie | Was wel lachuh om op dit feest te werken.. Goede sfeer.. muziekske op de achtergrond was ook wel goeie.. heb me prima vermaakt.. | |
| Snauzi Peitsch | fijn fijn fijn! Joey | |
| sNicKer? | Fantastisch.. Heerlijke muziek (Rachmad, attack people, Rumenige&Loktibrada, Skils, Kowalski, heerlijk..), topweer, gezelligheid, pootje baden @ Bloemendaal. Voor mij de beste AWFS ooit. | |
thnx iedereen voor een geweldige dag | ||
| Speedy Nick | Heb me zwaar goed vermaakt | |
| Spuke | Tot nu toe topper van het jaar, met dank aan het sterrenteam..! Megarelaxt minimal in openair..! Topsfeer! grote | |
Superdag!!!!!!!!!!!!!!! Thanks again you all!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | ||
In één woord: SUPER! | ||
| Stefie | Niet egt niet!!! Veels te warm. en overal te lang moeten w8ten!! | |
Wederom een geweldig festival!!!!! Zon, goede sfeer en vooral dikke TECHNOOOO....tot volgend jaar !! | ||
Superrrr... Lekker warm.. Pff.. | ||
| StuiterBunny :bounce: | de reis erheen was kut met 0omwegen | |
| StuiterPaul! | Wat een geweldig feest en Paul Kalkbrenner mooiste set van de dag | |
| Sufyen | Awakenins, Machtig!! Op main stage, helden van de dag! | |
| Sunshine (An) | Kwam pas 's avonds echt goed op gang, maar heb me toen ook uitstekend vermaakt bij Bart Skils, Kowalski en Beyer | |
Wat een super feest, sfeer en een heerlijk weertje | ||
| suuss | HI-LA-RISCH!!! wat een heerlijk feest!!! | |
helemaal top!! | ||
Wat een mega vet feest. Heel de dag alleen maar vette muziek, super sfeer, lekker weer, relaxed personeel en ga zo maar door. 1 en al genieten. PET DUO echt vet | ||
| SynnyS | Mooi weer, mooie vrouwen, super gezellig, goede muziek! TOP!! | |
minimalistictechnosound... heerlijk! | ||
1 woord GEWELDIG | ||
| Taai pantoffeldiertje | Super goede muziek, heerijk weer en wederom leuke mensen !!! Thx people, op naar Extrema !!! | |
was echt een top feestje! | ||
| TECH-apd | morgen weer? | |
| Techno Chiara | shinedoe | |
| Techno Solution | 01-07-06 de feest die eigenlijk niemand mocht missen.... Karotte uber massive gedraaid | |
Was me weer een feestje.. heeeeeeerlijk ! | ||
| TechnoFlow | CAAAAARRRRRIIIIIIIIIIIIIIIII | |
| TeChNoJuNkY™ | Nouu!!! lekker weertje, relaxe mensen, super sfeertje en DIKKE DIKKE TECHNOO!!!was goeie!!! | |
| TechnoNurse | HEB EEN HEEL GOED FEESTJE GEHAD, MAAR WAT GEBEURDE ER BIJ DE MAINSTAGE?? MINIMAL IS TOCH NIKS VOOR EEN MAINSTAGE (OF WAS DAT VANWEGE HET WEER??), KNALLEN WILDEN WE, MAAR DAT MOEST IN DE TENT!! GAYLE SAN WAS HELEMAAL GEWELDIG, MAAR IK HAD BV MEER VAN ADAM BEYER VERWACHT. DE MENSEN WAREN ALLEMAAL ERG GEZELLIG, VERDER WAS 'T EEN BTJE AAN DE HETE KANT, MAAR WEDEROM GOED FEEST!! | |
| Technota | Wat een feest, wat een feest | |
| TeChNo~PriNceSs | ECHT BIJZONDER HEET! MAAR ECHT EEN GEWELDIGE DAG WEER!! | |
leuk feesie | ||
| Tek-No-Bee (Tontek Records) | heerlijk feest zon vrouwen,techno en bier en drank wat wil je nog meer | |
| Teq reob | Beltram & Kalkbrenner dj'z van de dag. Topsfeer !!! | |
| TeQno Freak | GEWELDIG..... TECHNO Fever... | |
verbrand maar zeeeeeeeeeeer tevreden | ||
me beste feest ooit!!!!!!!!!! | ||
| The Architect | Kerstman gezien, Sinterklaas gezien en de paashaas, wat wil je nogmeer??? En de rest was ook SUPER!!! | |
| The Lady Of Rage | Super!!!Vooral de mainstage!! | |
| Through the eyes of a Pikey | Techno, People, Sun, Dance en een blow.........MiX it---> Awakenings... | |
| tiesniewies | het slokakkoord met beyer was een heerlijke pot techno. Zo ook Hawtin en Djax | |
Super feessie, leuke mensen ontmoet, gewoon perfect weer! | ||
| Tim ScaLa | <<LUVLY>> | |
GENOTEN!! | ||
echt een GEWELDIG feest | ||
| Tinu5!! | zo hee wat een heerlijk feessie was dit | |
whoei!!!!!!!!!!!1 | ||
Eerste techno feest en precies wat ik er van had verwacht!! geweldig!! | ||
beetje laat aangekomen maar was wel relaxed feessie... | ||
| Toin | ik zeg JOEY BELTRAM HELD!!!!!!!! | |
| Ton 023 | ||
| Tony Montana | MINIMALISTIC TO THE BALISTIC!! RICHIE RULZZZZZ | |
| Tony S | Boh meesterlijk festival met meesterlijk weer...Lauhaus, hawtin, villalobos, kowlski, bayer... topsets. | |
| ToTaL | Awakenings heeft op een paar schoonheidsfouten een solide topfeest afgeleverd. Simpelweg geweldig!!! | |
| TrAceR | jajaj vooral was het overdag erg vetjes , gayle san , richie hawtin | |
| Trikkie's PF | super super, richie had beter gekunt op het laatst mja das achteraf gelul natuurlijk......... mja deze drie jaren van AWAKENINGS hebben me niet teleurgesteld...... | |
| troebels | Heerlijk dagje gehad. Jammer dat t TE heet was. Lekker genoten van de music, en savonds nog ff los gegaan. | |
| Tsjabbie | geweldig feest en lekker weer alleen weer te warm weer is goed verbrand maar ja voor de rest heb ik me prima vermaakt zo als elk jaar!!!!! mensen bedankt voor de gezellig heid die moet je toch met ze alle maken dacht ik toch | |
| Uncensored | Rachmad!! Umek!! Verder muzikaal weinig bijzonders, maar wat een heer-lij-ke sfeer mensen... Hulde!! | |
| Vage Nico | Wat een heldenfestival weer zeg! Hier leef je voor! Zwaaaar respect voor hetgeen Kanzyani en Lekebusch gebracht hebben. Topgozers! | |
| Vallemieke | Zalig feest! Mooi weer en lekkere setjes.. Tony Rohr en Hawtin waren geweldig!!! | |
| Vein | richie hawtin en magda...heerljik | |
| Veni Vidi Vici | ||
| Vette Vingers | niks aan toe te voegen...Beltram for President!! | |
Geweldig, wat een fantastische sfeer, heerlijk weer en goede muziek! Adam Beyer was weer subliem!!!!! Kon het leven maar een groot Awakenings Festival zijn | ||
Ritchie Hawtin...Je draaide egt MEESTERLIJK...waarom nou niet zo op TIME-WARP dan?? ja je staat weer tussen de favorieten...ADAM BEYER...wat een afsluiter...in 1 woord: GEWELDIG!!!!! | ||
topfestival en wat een vette sfeer!!! | ||
helemaal toppie was het | ||
| vinimal | ZIEK | |
| Viz84 | Superfestival met een topsfeer!!! | |
| Vlasco | Weer een GEWELDIGE aflevering!! Heerlijke sfeer en volop TECHNO | |
| Vriendje Kjell ® | Muziek viel tegen maar het was errug gezellig | |
Kwam er op een of andere manier moeilijk in!! Gelukkig hebben we daar Lekebusch en Rachmad voor om dat te verhelpen | ||
| WANTED!! | lekker gechilled vandaag heb me erg vermaakt bij de minimal en de main stage | |
| Water Joe Junkieee | ||
Die Open Air Stage moet tot monument worden verklaard!! | ||
| Welluk...?! | Super lekker weer, iedereen was of vrolijk of van de kaart, en in elke tent wel weer goede muziek. Mainstage lekker vol met mensen... | |
| welten | van begin tot eind..... top!!! | |
| WIERS | Rume&Lokti maakte het weer waar. Beyer deed waar hij vroeger goed in was! | |
whieeee! ut was geweldig | ||
Superrrr feestje!!, dit was echt de mooiste dag van t jaar voor mij! geweldige sfeer leuke mensen! en super muziek! echt te gek: | ||
| woestige | top, kon niet beter | |
Heeeeeeeerlijk!! | ||
Djax | ||
| Xplicit | ZEER geslaagd!!!! | |
| Xtra Smooth | Een van mn beste feesten ooit, dus.....SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
| XXL-minus | rush wat was de man goed !!!knallen wie ein mallen top dag!!! | |
meesterlijk | ||
| Zaino | wat een MEGA-feest! Rush | |
| zizou. | miss djax veraste me postief maar damn rush en pet duo ginge zow los.. supersfeer superparty. | |
Hop, Hop..op de bass, in het gras, heen en weer, m'n voeten doen zeer! het was heel leuk, lag echt in een deuk..door naar het einde en het serieuse gebeuk, het was het wel waard, ben vergaard, door de zon, .....heeeeeeej, ik vind nog een bon , ik ga maar eens kappen en uit een ander vaatje tappen! VET in m'n sas en door naar de westergas... | ||
| zo&zus | Hadden er meer van verwacht, na de verhalen van vorig jaar... Waren wel erg veel leuke mensen | |
weer relaxed feessie, had wat vroeger mogen beginnen met beuken.. | ||
Hawtin en Villalobos | ||
jaja lekker hoor!! | ||
| ~*FreAkY LiS*~ | HEERLIJK CHILL dagje... | |
| ~lissy | zo hoort een festival te zijn! Helemaal prima! Mandy zonde van je henkbaby! | |
| © F£ïÞ|\/|Ø ® | Wat een heerlijk festival was het weer |
Line-up Awakenings
Line-up is niet compleet.
| 1Area 1 |
|---|
| 2Area 2 |
| 3Area 3 |
za 11:45 - 12:45: Orgue Electronique |
za 13:30 - 14:30: Roel Funcken |
za 22:30 - 00:00: Monkey Maffia |
| 4Open stage |
Statistieken
| 7565 | bezoekers | |
| 5 | geïnteresseerd | |
| 60 / 34 | · | mannen / vrouwen |
| 23.0 | gemiddelde leeftijd | |
| 23.1 | leeftijd mediaan | |
| 2 | · | nieuwsberichten |
| 30 / 67 | · | forumonderwerpen |
| 6 | · | verslagen |
| : 380 Tom™: 136 | · | foto's |
| 4669 @ 1× 2 | · | winactie |
| 1 | · | meeting |
| 1105 | · | albumfoto's |
| 3 | · | opmerkingen |
| 796 | · | waarderingen |
| geweldig | · | stemresultaat (3093 stemmen) |
Nieuws
Awakenings festival timetable bekend
20 juni 2006
De Awakenings bouwploeg is al aan het werk op festivalterrein houtrak in Spaarnwoude om te starten met de voorbereidingen van Awakenings festival dat op 1 juli plaats zal vinden. Nadat al begin april de namen van alle artiesten bekend gemaakt waren is na veel gepuzzel eindelijk de timetable helemaal rond gekomen. 248
Awakeningsorganisator Monumental - die afgelopen maandag in Paradiso nog de Gouden Kabouteraward won als "Beste party-organisatie van Nederland” - maakt hierbij de de line-up bekend voor de zesde editie van Awakenings Festival. 235
Forum
3 opmerkingen
Wat was deze editie van festival toch geweldig 









