😏


–
Spaarnwoude Houtrak (buiten)
Wethouder van Essenweg
Halfweg
Nederland🇳🇱
Spaarnwoude Houtrak (buiten)

Wethouder van Essenweg
Halfweg
Nederland🇳🇱
techno × 34, electro × 10, minimal × 5, tech house × 2, schranz
Tickets & prijs Awakenings
Uitverkocht
| Voorverkoop: | € | 36 | ,75 |
Minimumleeftijd?
18Winactie (gesloten)
Stemresultaat: geweldig
| geweldig | 2015 | 65% | |
| zeer goed | 654 | 21% | |
| goed | 342 | 11% | |
| ok | 6 | ||
| voldoende | 67 | 2% | |
| onvoldoende | 8 | ||
| slecht | 1 | ||
| zeer slecht | 0 | ||
| waardeloos | 0 |
796 waarderingen tonen
500 willekeurige waarderingen
| ! ! ! Daan ! ! ! | korte opmerking??? VETTE SHIT!!!!!!!! | |
Wat een superfeest weer zeg!!! Helemaal geweldig!! | ||
| ! PETER ! | superfeesie.. PET DUO!!! | |
| ! TECHNO LOVE ! | was een leuke dag en het weer was top | |
lekker klein houden en elk jaar beter! zo hoort het!! | ||
Echt weer een heerlijk feestje..En heerlijk weer. | ||
Goeiendagschotel!!! Hulde voor Hawtin, Djax ...en maar 1man die mag afsluiten: BEYER | ||
| $pierre$ | Wat een geweldige editie was het weer! lekker met het zonnetje op je gezicht heerlijk feesten | |
| 'Lauwz' | Helemaal goed weer! | |
| 't moet maar | leuk feest, lange wachtrij munt, redders in nood bedankt voor het aanduwen van de auto, o ja en lekker weer | |
| (*)Timoz(*) | Miss DJaxxx!! Heerlijke sfeer, weer en alles er om heen. Zo'n dag kan nooit te lang duren. "Ben Verlieft Man" | |
| (6)kevin(6) | in 1 woord geweldig het weer was ook super en de muziek was toppie echt een dag om op terug te kijken adam beyer en pet duo | |
| (:D)TECHNO ADDICTED(:D) | Wat een geweldige editie was dit zeg !!!! Weer een fucking jaar wachten, veeeelste lang is dat !! | |
| (K)Shirley freakygirl:vaag::bounce: | Zodan wat was het warm he | |
| (L) Kakatoe! | GE-WEL-DIG! goed muziek en keilekker weer alleen jammer dat de tijd zo snel ging ! | |
| * BJöRN * | Leuk! Maar wat een hitte! | |
Zo horen alle festivals te zijn | ||
Rushhhhhh!! | ||
Zeker goeiee!! Rush & Pet Duo | ||
Ik heb weer genoten!! Goed sfeertje, lekker weertje en vele vrienden en bekenden... | ||
het was GRUWELIJK!! echt fantastisch, heb echt een top dag gehad!! | ||
RUSH | ||
| *MissLies | Aaah, wat valt hier verder nog over te zeggen?! | |
Uber vette dag gehad,Lekebusch voor de zoveelste keer al mijn man van de dag | ||
| *Paco* | Richie Hawtin was subliem, maar Villalobos stelde zwaar teleur...Skippyballen | |
| *Sab | ||
Geweldige dag, bloedheet bruin worden, en Rush in 1 woord geweldig | ||
Puike party! Super sfeer. Beyer-afsluiter was top. Hawtin was 'n beetje bagger | ||
| *~Linnie~* | superrrrrr feesie!!!!! helemaaaaal top!!!! | |
| - Jort - | Wat een topfeest op mijn verjaardag! Jammer dat niemand mee kon/wilde, dus toen maar alleen gegaan! en wat een feest dat het was! | |
| - steven - | te gek | |
| - yur - | fa'ka milton | |
zoo echt geweldig!! PET DUO!!!!!! | ||
wat een feest!! superchill!! | ||
Geweldig | ||
| ---KILLERQUEEN--- | Mijn ontmaagding op een Awake feest!!! Ik heb een superdag gehad! Lekker uit me plaat gegaan.. genoten van het mooie weer met superlieve mensne om me heen!! in 1 woord geweldig! | |
tsjiek tsjiek boem boem bang bang | ||
Blue Monday - New Order: HOW DOES IT FEEL?! Wat een vette openingsplaat van Rush, en het vuurwerk weer : ) | ||
| ..Piet.. | Super lekker minimal'en op de main (en heerlijk op het gras hengen) en soms effe knallen in een van de areas!! TOP!! De muntentoko's suckte inderdaad en ik heb er drie kwartier over gedaan om een hamburger te bemachtigen... VERDER SUPERS!! | |
Wat een SUPERFEEST! Misschien wel de beste in jaren! De afsluiting was echt perfect! DAMN! | ||
| .:Retch:. | Echt een Super Feest!!! Volgend Jaar weer!!! | |
| .Werner | Dit feest was zo bizar! Heb verscheidende gnoes gehoord, schreeuwend voor een vrouwtje en bronstig van de minimalclicks! Als afsluiting de laatste energy gegeven bij de Texaco, waar ook de laatste adem van de parende gnoes werd uitgeblazen... Kortom GEWELDIG!!! | |
eeeeeeeeeecht VETTE SHIT!!! i | ||
| 10uZ | echt een super dag gehad! heerlijke muziek gehoord | |
GAYLE SAN,KANZYANI & PET DUO | ||
zwaar relaxed | ||
| ::ETEN:: | genoten | |
SUPER!!! RUSH | ||
Super feest Rush en Pet duo onvergetelijk hard | ||
| :bounce:mie de gekste:bloem: | top feessie | |
| :cheer:floortje:cheer: | het was fantastish | |
Geweldig feestje! Ik als niet-techno liefhebber heb me zeer goed vermaakt! Vooral the Agent vond ik super!! | ||
Weer helemaal geweldig!! | ||
Zeer goed feestje! Heerlijk weer | ||
| =robin= | Echt een vet feest, ik heb zelfs Chiel Beelen uit zn dak zien gaan!!! | |
wauw | ||
| >>Remon<< | supervet door weer en mensen organisatie was slecht en laar rush voortaan maar weer 1 uur draaien hij moet niet gaan opbouwen.... | |
Was weer een top feestje de tijd vloog echt weer zo voorbij, Adam sloot weer heerlijk af!! | ||
| >prissie< | super feessie!! | |
Wat heeerrrrlijk feest zeg | ||
| @ukeZz | AwakeFest BESTFEST!! Gvd weer een jaar wachten | |
| [=-Pieter-=] | Goed vermaakt wederom! Villalobos was echt helemaal niks, Hawtin op het einde echt triest, Rush toch wel weer vet, Beltram stukje gehoord ook wel ok, Gayle San vette set maar wel hetzelfde als 2 jaar terug, Kalkbrenner top, Beyer fijne afsluiter | |
Heerlijk genoten..wat een sfeertje | ||
| [MOH-Radio] Mercenary | Richie Hawtin, Miss Djax, Adam Beyer | |
me eerste awake...en kvond m zeeeeer geslaaagd | ||
| [PT2]Sentech | Wat een super vet feest, lekker liggen chillen in de zon.. | |
Cari Lekebusch & Gayle San waren super...owja Cari, bedankt voor de foto | ||
| [WÖRN] | in de hemel draaien ze alleen maar techno....en zitten ze op skippyballen.....wat een enorm vet feest! | |
| ][))][\][/=\the manipulator][))][\][/=\ | geweldig feestje wat heb ik me vermaakt vooral miss djax en rush en beyer waren lekker aan het draaien was goed te doen zou zeggen volgend jaar weer | |
Mr skils, geniaal!!! | ||
| _SiEL | alle factoren op het feest waren goed..behalve die tyfus-infuus-watertjes!! al met al, ik kan niet wachten tot volgend jaar..!!! _awake fest!!! | |
| _tommy_ | heeft iemand mijn contact lens gevonden? | |
| Aapie! | Was weer een lekker feestje hoor! Mooi weer en lekkere muziek.... | |
| AC1DB0Y | zeer geslaagd volgend jaar natuurlijk weer | |
| acco | schitterende dag gehad | |
RUSH!! zwoegen & zweten | ||
| AJ | wil het er niet meer over hebben... | |
| Albertus001 | BESTE FEEST in mijn feest carriere | |
DJ RUSH & PET DUOO niet normaal ahhaah | ||
Kon niet beter!! Topfeest | ||
| ALWAYS ULTRA | gruwlijke shit dit feest ultiem genieten!!! | |
| Amplified | Anja Schneider, Inigo Kennedy en natuurlijk ons aller Joey Beltram waren voor mij de toppers van de dag. Heb me ook uitermate goed vermaakt met Lauhaus en Labeij. Al met al een top dag!!!! Volgend jaar maar weer!!!! | |
| Andrea :cheer: | in 1 woord: EXTREEM.... haha het was echt een geweldig feest | |
| Andy Lane | Wanneer gaan we weer???????? Wat een top dag. Kanzyani held van de dag........ | |
super feest, lekker weertje, geweldige mensen!! heb me erg vermaakt!! | ||
| Anil Aras | Beste feest ooit tot nu toe | |
| Anne__ | Was echt super ! | |
Pff geweldig.. Overdag heeerlijk chillen in de zon onder het genot van Richie en 's avonds helemaal los. Zo gezellig! | ||
| appelmoes | helemaal uit me dakkie!!!! | |
| Ard | het was weer lekker | |
| Are you awake? | ||
wel lkkr | ||
| Arx | Was weer heerlijk | |
PERFECT!!!! | ||
| Audio | geniaal | |
| Aufa | was weer heel bruut....Hawtin, Magda & CARI LEKEBUSCH | |
| B2'83 A.K.A BOTTLE | sa,men met 2001(eerste), het perfectste fest! | |
| B@ng | ||
warm en geniaal!!!! | ||
| BaKKeRaMuS | Kowalski | |
| Bappos | Umek | |
Geweldige dag!! het begon met Umek | ||
| BASS | wat een geweldig feest! | |
| Basterdt | Cari lekebusch was zeker de the man jah techno!!!!!!!!!!!!!!! | |
| Baszor | er zijn betere geweest,sommige dingen waren kut geregeld verder goed vermaakt | |
| BCD | volgens mij was t dike vette shit | |
Heerlijke techno | ||
| Bhard | !!! | |
| Big T | Was vet ja!! Rielekst feestje... | |
was knalle met RUSH en PET DUO | ||
| Birdman. | Geweldige dag! Had alleen nog wel een tijdje door kunnen gaan, het ging veel te snel voorbij! | |
| Blaauwtje | TE heerlijk!! wat n ongelovelijke dag!! heb zwaar genoten ondanks me pijnlijke pootje!! RESPECT!! | |
| blije eikel | Rush, Pet Duo en appelkruimel | |
| Bloem80 | niet een van de beste feesten maar de sfeer was uitstekend en het weer natuurlijk | |
zeker wel heel goed vermaakt | ||
| Bo@rre. | Goed feest zeker, maar de bonnen verkoop.....en gelukkig deed de pin het niet!! Beetje jammer, maar voor de rest kostelijk vermaakt | |
Sfeer was echt prima! Ook achter de bar heb ik staan te genieten.. | ||
ja ja ja! JOEY FUCKING BELTRAM!!! Wat een set, wat een toegift! | ||
| Brada | I Love Techno!!! Wat een VETTE Editie..!!!! heel goed vermaakt!!!! | |
| Brambo82 | Beetje veel minimal op de main, maar voor de rest echt mff GEWELDIG | |
| Browser | *kippenvel* | |
Super feest was het. Iedereen was vrolijk en het was erg gezellig. Werd ook wel lekker gedraaid. Dit is gewoon zoals een feest hoort te zijn. No bullshit | ||
| bumpo | mr. Hawtin | |
Al drie jaar achter elkaar een topfeest!! heerlijk!! | ||
| C(l) | Heerlijk feestje,, was g0ewd te d0en! | |
| c@ndy O:) | geweldige sfeer, supermooi weer, hele leuke mensen!! Echt goed vermaakt!!!! | |
| camel80 | Wat een heerlijk feest, helemaal geweldig!! | |
| Carnagast | Fucking vet.. .AREA 2!!! | |
| Ch3 | Super | |
Heerlijk chill dagje! Supermuziek, heerlijke weertje en een geweldige sfeer! En de skippyballen waren natuurlijk super | ||
Cari | ||
Open stage was helemaal TOP !! Dit was mijn eerste Awakenigs outdoor en zeker niet mijn laatste!! | ||
| Copiloot | Tot half 6 niet veel aan maar Miss Djax, Kowalski en Beyer hebben HEEL veel goed gemaakt. Toch een errug leuk feestje. Volgende keer iets meer bonnenmensen en meer flesjes water inkopen, in plaats van zakjes water? | |
Heerlijke dag | ||
| crazyjill | wat een top feessie weer | |
met afstand het beste feest wat er bestaat !! beetje jammer van de hitte overdag, was een beetje te.. de muziek was erg goed, maar is wel beter geweest.. Rumenige & Loktibrada waren weer te hard, en te vet !! Adam Beyer was weer terug waar hij hoorde, als afsluiter op de main.. voor mij echt éen van de meest geniale sets ooit !! echt 1.5 uur van de vetste muziek, en de vetste lasers die er bestaan genoten.. kan het nog niet helemaal bevatten, hoe geweldig het einde op de main wel niet was !! echt te vet !! | ||
| D-Meister | legendarisch (again) | |
Super naar mn zin gehad !! Van t begin tot t einde met n big smile op mn gezicht gelopen! | ||
| D@nos!!!! | Heerlijk rielekst dagje... wel jammer dat Bold niet helemaal door had dat zn plaatje al afgelopen was! verder topfeestje!! | |
| Da Dudester | de kerstman en sinterklaas op dezelfde dag wat wil je nog meer | |
| Da_Gieltje | Erg geslaagd feest!!! | |
| Dacato | Erg bruut feestje!Weer was top, misschien wel iets te...maar goed, rond de klok van 4 uur goed te doen.Richie echt meesterlijke trip! | |
| Daniele Temperilli | Inigo Kennedy !!! | |
| Danig | time flies when you're having fun... WOW mensen wat een dag was het weer! | |
| Dannix | dit was zeer heftig | |
| Das_nylpaerdt | heerlijk gepiknikt | |
| DaVeRaVeR | Theo TOP!! Ernst Klootzak! Bus was top, bedankt meester donald! gezellig en leuk feestje!! | |
| Davlov | super editie weer ! enige minpuntje die klote kass | |
| Db. | was er pas rond 17:30 maar de laatste uurtje waren | |
was een super dag, echt genoten, wat een sfeer | ||
| De K.R.O. | abnormaal relaxed... overal geniale muziek en heerlijk weer (en natuurlijk ook de slippyballen | |
| De lamachtige gutheid :bier: | Wat een sfeer!! wat Ongelofelijk veel geile lolita`s and Hot chicks!! En wat was t warm.... | |
| De muziekliefhebber! | Het was weer een superfeest zoals elk jaar eigenlijk!!! Heerlijk weertje en goed sfeertje! | |
| DeeZZZ Da Prutserige Klutser | was echt een topfeest, zon,sfeer en festival goed | |
| dekkielovesminimal | GRUWELYK FEEST vooral ANJA SCHNEIDER | |
| DeKORTE | was weer een prachtig festival !! agent opvallende naam jammer dat een paar stakkers mijn telefoon moesten jatten!! | |
| deniell | DAMNNN....damn tasty.. | |
oei oei oei, wat wwas dit leuk!!!!! had een paar jaar eerder al moeten gaan!!! fantastische ontmaagding | ||
KENKER wat was dit een te brute avond ....Miss Djax | ||
| Dhr. Rauwe | Wat zal er komen als we dood gaan ik heb namelijk vandaag de hele dag in de hemel rondgelopen | |
| Die_Lange [CBJ] | Jaa, egt wel deze lange jongen heeft zich ook prima vermaakt Rush was Mega | |
| Dim | Vanaf 3 uur volop staan housen op hawtin, villalobos, karrotte, skills, magda, rohr, kowalski, beyer en wighnomy brothers. Wat een geweldig feest! Helaas zo moe dat er geen after meer in zat... | |
| DJ-DA-MION | dit was weer een kk vet feest ......rush.......knalde em kk hard ....adam byer respect | |
1 woord: Wreed! | ||
| Dolle Marije | wat een super zomer feest!!!! | |
| Don S | Wat een feest zeg, Hawtin, Djax, Rush en afsluitend Beyer grrr masterlijk | |
| Don Thomassi | feest van het jaar! Rachmad en Inigo Kennedy waren het vetst! | |
| donaams | top feest | |
vet feest.. alleen op een vage manier.. | ||
| Drelicious | SUPERRRRRRRRRRR!!!!!!! | |
| DrSander BDJT | ||
| DVD | WAT EEN WEERTJE, WAT EEN SFEERTJE!!! DE MAIN WAS EIGENLIJK BEST WEL RUK, PAS AAN HET EINDE ECHT LEKKER... IK SNAP NIET DAT HET ZO LANG MOET DUREN VOORDAT HET TEMPO ER EEN BEETJE INGAAT. EVENGOED ZWAAR RELAXED DAGJE GEHAD, VOORAL ADAM BEYER EN STEVE RACHMAD ERG GOED!!!! | |
Echt weer Super, laatse uurtjes Adam Beyer waren echt genieten!! | ||
| Ed ter Bak | SPEAKER ATTACKKK!!! WOOHOOO! | |
| ed:win | ai pappie! wat een heerlijke dag zeg! bedankt voor de jongedame met de rode rok, die middels haar waaier voor verkoeling zorgde, terwijl we gek konden doen bij Steve Rachmad en Cari Lekebusch | |
| edc | SUPERSS naar mijn zin gehad!! Hawtin | |
| Edisfred | GEWELDIGE dag gehad, super en wat een mooi volk | |
| Eetje | ||
| El Bribón | Jeetje wat een Knetter! | |
| EL-Pinda | Jazeker, was een goed feestje...het weer zat ook mee dus uitermate goed bevallen | |
| Elize1980 | Dit was voor mij de 1e keer naar Awakenings.. en ik vond t helemaaaal SUPER!!!! | |
| Ephaedra | En ondanks bloedhitte en brandende trash-tit nog steeds niet mijn melkdrinkende brandweerman. Dan nog maar een rondje op de skippybal... | |
| Ercino | SUUUUUPERFEEST met SUUUUUPERWEER, time flies when ur having FUN... | |
| EROS | GEWELDIG | |
een geweldig feest met een gewelig einde!!! TOP!!! | ||
| Evelinja | Rush en Kalkbrenner waren mijn helden, echt een top feestje | |
| Extase | Wat een lekker fe(e)stival weer! Ruminege & Loktibrada, Hawtin en vooral ff die losgaan set van Rush, daar was ik echt aan toe! Blijft toch een makkelijke locatie, dit keer ultiem weer en véél leuke dames | |
| Fabian Lionearth a.k.a. Zwarte Cobra | Eén woord: JOEY BELTRAM!!!!!! | |
warm en super gezellig!!!!! top dag gehad.. van begin tot eind. | ||
Joey Beltram | ||
| Fcukmme | ||
alles was gewoon perfect, t weer, de muziek de mensen!!! Bedankt voor dit super toffe festival... | ||
| Ferreck Dawn | erg naar me zin gehad, vooral | |
| Flat Yari | Zeer goed, bij vlagen geweldig! Kalkbrenner, Kowalski, Skils, Rachmad... Beestachtig goed! | |
| Floosje! | GE-WEL-DIG!!!!!!!!! Wat was dit een ontzettend bruut feest! Schitterend! | |
| Funk you!! | Hij was lekker.... | |
| Funky Boefje:p | Geweldig weertje,leuke groep kortom was een heerlijk dagje | |
| funkylady | wat een gek niet normaal uit je dak! | |
| G & G | Voelde me als een strijdende gnoe in een openweide tijdens paringsseizoen. Jong, energiek, gedreven, passievol en wild ging ik er op los, op zoek naar de eeuwige afstemming van the technomusic… heb heerlijk geskippybalt, gesnoeid met richie hawtin en de minimalturk uitgehangen bij karrotte. Last but not least geafterd @ texaco, gewoon doorhuppelen! Kortom heerlijke dag | |
| G.E.R.T. | RUSH!!!!!!!!!!!!!!!! | |
| Gabbana Girl...(k) | CARI LEKEBUSCH!!!!! wooooehooooeeee | |
| Giorefos | greatness | |
Geweldig feest! superlekker weer (overdag misschien een beetje errug warm), supergoede sfeer en het was allemaal goed geregeld... | ||
Volgend jaar zeker weer van de partij! en dan kom ik wat vroeger, en hoop ik weer net zo'n spectaculaire entree mee te maken als dit jaar! | ||
| guess-h0e | Joey Beltram was te gruwelijKKKK | |
| Harder&Harder | Ín het begin kwam ik er wat moeilijk in... Maar vanaf de set van Rumenige en Loktibrada ging ik echt heerlijk uit me dak | |
Wat een super gaaf feest! Echt genieten gewoon, lekker weertje, heerlijke muziek! | ||
| Hassanova | 1e keer, volgend jaar zeker weer, superfeest | |
Skils, Kowalski en Lekenbusch waren geweldig, de rest kon me niet heel erg boeien! Wel weer een schitterende dag! | ||
| Het moet niet Gorter worden | JOEY BELTRAM!!!!!!!!! | |
| HollekeBolleke | Heerlijk festival | |
| HoofdletterP | Deze was ZO goed | |
| Housewerk | volgende keer op de Noordpool | |
| HozZeS | Top feest! | |
Had hoge verwachtingen, maar die zijn helemaal uitgekomen! | ||
| ik | was weer superrrrrrrrrrrrr.......................!!!!!! tot volgend jaar | |
| Illgorhythm | Joey Beltram en Bart Skills helden van de dag | |
| ilogic | Het was weer zeeeeer geslaagd!!!!! Wat een topfeest! Pet Duo, Rush en Miss Djax MASTERRRR Zonder twijfel, tot volgend jaar!!!!! | |
HEERRRLIJK!, lekker staan springen de hele dag, goeie muziek, goeie sfeer, en een hele hoop mooie meiden! | ||
Whaaaa heb weer staan te genieten!! | ||
| it's... Tricky! | Geweldig Feessie!! Cari Lekebush ONTMOET | |
| J - Notyze | Meesterlijk, Geweldig, Fantastisch...Superlatieven schieten tekort, een impressie? Weergoden, Setjes: Richie Hawtin, Villalobos, Karotte, Bart Skils, Kowalski, het slot van Adem Beyer die a Walking Contradiction & Erotic Discourse erin gooide, Zintuigen kwamen tekort om alle prikkels te handelen. En owja..De geimproviseerde after @ Texaco met de oerkreet...Schitterend! | |
| J - Tech | Wat een SUPER VET feest...!!! | |
| J Q R D I :banana: | 1e Technofeest maar heel erg vermaakt hoor | |
| Jack dG | Was me et festivalletje wel weer hoor!! | |
Heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | ||
| janner. | OMFG wat een feest zeg!! smiddags iets te heet! vanaf 7 uur volgas!! Cari, beyer skils | |
| Japzer | Fantastisch! | |
| jasja | heerrrrlijk pet duo !! | |
heb het gemist K*T | ||
wooowwww, wat een feest zeg!! DJ RUSH was weer flink raggen!!!!! | ||
| jellekuipers | niiiiiiiiiiceeeee | |
| Jeremy Soze | Steve Rachmad, Joey Beltram en Miss Djax! Superfeest! Gezellig en lekker weer! | |
| jeroenvroeg | geweldig mensjes heerlijk bedankt | |
Een uur in de rij gestaan voor muntjes, maar naast dat was het weer geweldig | ||
| JILLY BILLY | feest was goed...alleen het was gewoon veels te heet! | |
| Jimmy Benson | wow! | |
| Jippie Smitsie | Was zeker een geslaagd festival! Rush was weer knalluhh! | |
Wat een super feest! Soms wel ff erg warm, ook maar 10 minuten in een tent gestaan en verder heerlijk bij de main gestaan en genoten... Heerlijke afsluiter van Beyer! | ||
| Johtje | GEWELDIG, zeker voor herhaling vatbaar!!! | |
| Joost º³º | Beste festival wat er bestaat... ongetwijfeld! | |
| Jorgelito op locatie | Als van ouds!!! Deze gaat zeker in de boeken.....geweldig genoten!!! | |
| Joris van den Heuvel | G E W E L D I G | |
het zit er weer op mensen. ai wat een uitputtingslag was dit zeg!! maar wel weer een heerlijk dagje | ||
| Jozel | 1ste Keer Awakefest maar was goeie | |
I | ||
| Judasz | PORNO! | |
| Jude Partygirl | Helemaal te gek vond ik het. Ik ben helemaal uit mijn dak gegaan bij Steve Rachmad!!!! | |
| K1wi! | Ik wil wonen op dit festival. Echt fokking amazing gewoon. Gayle San, Miss Djax, Pet Duo, maar bovenal: Valentino Kanzyani!! | |
top top top toppie...voor was dit helemaal af,hier krijg je waar voor je geldt.volgende keer weer | ||
| K@RSTUH™ | Was weer goed te doen!! | |
| kaassie | zeer goed chillen in de zon | |
G E W E L D I G | ||
| Kamikazi | Alexander Kowalski | |
| Kareem B | SUPER DIK ! | |
| Katsfijn! | JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA | |
| Ked | Agent, Rumenige&Loktibrada, Inigo Kennedy, cari lekebusch en Adam Beyer waren goed bezig! gewoonweg weer geweldig, ik zou nooit een editie willen missen | |
| Kian | Totaal geen minpunten gewoon!! | |
| Kim(k)(k)(k) | lekker feestje in the sunshine, helemaal goed! | |
| kimmie84 | superfeest!! UMEK & RUSH!!!! | |
| King Maikmen | AWAKENINGS - RESPECT | |
Superssssssssssss | ||
| Koev | Leuk opwarmertje voor de Zino... | |
| Koninghoning | Eigenlijk door niemand echt verrast, Magda, Karotte en Alex Kolwalski waren het best.........Matig feestje...!!!!! | |
Ik ging als een trein iig, was goed feesie | ||
| kwahgib | top: hawtin, villalobos, kalkbrenner en magda. Weet iemand wat de laatste 2 platen van Villalobos waren? | |
| L.Swenson.D | Een super dag gehad, kan niet anders met zo'n lekkere Minimal line-up!!! | |
GEWELDIG!!! HELEMAAL TOP!!! | ||
| Laus | ||
| Lautje!! | ik kan niemand de nasi aanraden... | |
jezus wat een feesie weer mensen | ||
| Lel | hmm niet helemaal mijn ding, evegoed vermaakt!! | |
GE-WEL-DIG | ||
| Leonid Vtjuh. | miss djax rush pet duo waren vet. voor de rest was alles ook zeer vet top top | |
wat een sick feest | ||
| Li'l Chic@ | was n TOP feessie!! | |
| Like a Flower | geweldig genoten! | |
| Livin La Vida Loca | superieur!! Adam beyer helemaal top | |
| Lizzard | GEWELDIG!! en extra vermelding voor JOEY FUCKING BELTRAM!! damm wat een set | |
| Love2Dance032 | Vond het wel leuk,maar de jaren er voor beter.....en het vervoer terug na het feest was echt heel slecht geregeld....moest heeel ver lopen voor dat je een bus had,en dan bom vol....terwyl iedereen maximaal dood was van het feest,moe en geirriteerd van de warmte...combinatie van alles....dan,...de treinen,kanker vol....heeel slecht...jammer Ns.!! Maar waarom verbaasd me dat nou weer niet....elk jaar,of zelf paar keer per jaar prys omhoog gooien,maar normaal service verlenen,ho maar,oja wat is dat....... | |
| Løran. | Rush draaide manne Hardd,,,, !! En liepe ook zoveeel Mooie bonita's rond daar ___!! | |
| M < (K) (K) > M | Hebben ons zeer vermaakt maar vond het niet hoogstaand,vooral de main niet "WAT SAAI".Raar dat water snel op was en WAAROM zulke dichte warme tenten.Oja misschien is een andere opstelling van het terrein ook eens leuk,wordt een beetje eentonig.Joey B. de man van de dag.......... | |
| M!A!R!I!E!K!E! | Was weer een super festival! Daarna even naar Bloemendaal gereden om heerlijk na te genieten | |
| M. :') | Ooohh wat een super festival! | |
Rumenige&Loktibrada..bedankt!! wow was heftig gek!! | ||
| M`83 | Heerlijk | |
| Maaike..!! | GEWELDIG GENOTEN! heerlijke muziek, weertje en sfeer! djax, rush, en PET DUO geweldig! | |
| Markiez | Master! was een feest, overdag lekker chillen bij de mainstage, Paul Kalkbrenner met n dikke set! Daarna lekker raggen bij Rush en Pet Duo | |
| Matt Sunday | Karotte op 1zame hoogte, wat heb ik deze man hoogzitten!! wat een held. Levuh! | |
| Matthijs | heerlijk relaxed festival | |
Een 10 met een diamanten griffel! | ||
* MaAk NiEt UiT wAaR jE hEeN GiNg TwAs oVeRaL zWaAr ReLaXt * | ||
GENIAAAAAAL | ||
| Mellow G | Zo hoort elk festival te zijn, echt geen woorden voor zo mooi | |
| Meneer de Burgemeester | Kheb genoten....Heerlijk weer, prima muziek!! | |
| Meneer Marcel | Het was weer een topfeest! Uitschieters; Miss Djax, Rush, Joey Beltram, Umek | |
| Mennixx | in 1 woord MEGA | |
toppppp | ||
| Mez | Fakking vet! | |
| Michelos | iets teveel minimal op mainstage, desalniettemin prima vermaakt! vorig jaar vond ik het een tikje beter | |
| Mil | Geweldige dag | |
Het was ontzettend gaaf, helaas eerder weg | ||
| Mind over Matter :nosmile: | Geweldig genoten weer Djax | |
| minimallesje | Wat een super chille dag!!! Awakenings was weer helemaal top!! heerlijk genoten van de minimal!! en die heerlijk zon!! in 1 woord: GRANDIOOS!!! | |
| MISTER-TECHNO | perfecte dag | |
HEEERLIJK! En RUSH, pfffff vet! En LEON, geweldige terugreis bedankt!!!! | ||
| MOARTN | De toegift van Joey Beltram kwam er wel heel abrubt in met een razend tempo. Wat een held. | |
| Moer | De avond maakte alles goed, overdag vond ik het niet al te denderend. Beltram, wat een held als afsluiter | |
Maasterlijk | ||
| MonTananana | Super feest.. fucking warm, maar genoeg koeling dankzij Rush en Pet Duo! | |
| Mor-rie | weer was perfect, muziek was geweldig, lieve en gezellige mensen ontmoet, ik heb een TOP dag gehad oh ennuh Floor thnx | |
| Mr. R | Was weer geweldig, super weer alleen rijen bij de ingang (altijd hetzelfde liedje) en de rij voor de muntjes waren extreem lang... minimale wachttijd een uur, dat moet sneller kunnen!!!! | |
| Mrs. Jones | Brrrrrrr.... wat een GEWELDIG feest... Begin tot ht eind kippevel | |
| Mush | Superfeessie... Geweldige sfeer!!! Kalkbrenner | |
| Mysterik | warm, bier, superieur, kippenvel! | |
Rush en Pet Duo waren de mannen van de avond | ||
Vet, vet ,VET!!!!! | ||
Wat n geweldige dag!!!! Hawtin, Rush & Beyer | ||
geen woorden hiervoor! Hawtin! | ||
| Nathalie :woeptiedoe: | Heerlijke dag! prima sfeer en leuke mensen! Volgend jaar weer! | |
| Nathalie79 | het was weer een super feessie!!! | |
| natoes | Awake was AMAZING! | |
| Nicole... :flower: | als er 1 festival is dat tot in de puntjes perfect is... awakenings | |
Super feest en het weer hadden we ook nog in ons voordeel wij zijn der volgende keer zeker weer !!! | ||
wat een dag | ||
hawtin en beyer helemaal geweldig | ||
oei oei kippenvel.dat was der sowieso eentje voor de kleinkinderen | ||
| nuckleuz | Bold, PET Duo!! | |
lekebusch en kowalski | ||
Fakking lekker gedanst !! whiiiehaaaaa | ||
Mooi weer, lekkere koude kletser in de hand, mooie vrouw naast me en heerlijke muziek! Wat wil een mens nog meer?! | ||
echt zo focking goed festival geweest!voetjes van de vloer van begint tot eind! Op naar Extrema | ||
| Oorsnoep | Wat een leven! | |
| Pa Pannekoek | ||
| pardy-hardy | wat een dag, mooi weer kon niet beter. PET duo | |
| partykrasher | Vet vet vet hoor! | |
| Passion 4 Core | Agent | |
| Paul Ajay | De warmte haalde je energie eruit maar het was toppie weer! Geluid was niet altijd zuiver en op sommige plekken stond het gewoon zacht | |
Utopia | ||
beetje moeizaam op gang gekomen... rush ontzettend lekker, goede organisatie, lekker weer, lekker publiek & gezelligheid | ||
Wat een mensen, wat een sfeer...heeeeeeerlijk feest! | ||
geweldig!! | ||
| PhutureSound | Beste feest ooit! Big up 4 Alexander Kowalski, Bart Skils en Cari Lekebush, alle andere DJ's en natuurlijk iedereen die aanwezig was! | |
| picobello | RUSH rules | |
geweldig feest! Shinedoe, Hawtin, Villalobos, Magda, Beyer en de rest! | ||
| Pimpie | stop met zoeken dit is HET feest | |
| Pink Panther | Vette shit!! Rush en Pet Duo waren vet!! | |
| Pipo | Superfeest weer!! | |
| Poepzak | was weer een geslaagde editie! pet duo en bold damn wat een geweld | |
| Prin$ | Rush, Minimal, Hawtin, Techno, Rush, M, skippyballen, Kalkbrenner, Rush, Zon, Beyer... AWFS | |
| Profiel 11580 | Wat een heerlijke dag! | |
| PUSSY M@GNET | wat een vet feest | |
| Pyro | Wat een vette dag! Adam Beyer als afsluiter wes helemaal geweldig! | |
| Qiddle Fastro | wat een feest! geweldig gewoon!!!! | |
Applaus voor jezelf! Wat een heerlijke sfeer, overal lachende mensen! Heerlijk zonnetje. | ||
| R1ch4rd | Toppertje | |
| r2ragent | THE LEGANDARY BELTRAM, ik wist het van te voren kan niet stuk deze man | |
| Randy Delmore | ||
ziek!!!!!!! | ||
| Rattle Brain | Rush en Pet Duo!! | |
| Raver Dave | Absolutely F * cking Great! | |
Awakenings Festival!!! I'm | ||
Cari Lekebusch | ||
| requitas | GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 | |
| ricos | Onder het motto: Het kan ook allemaal gewoon../ het maakt ok allemaal niet uit.... @ awakenings | |
Goverdomme!!! wat een SUPER feest!!!! | ||
prima party weer! | ||
Kippevel weer met dat awake feessie! Ik kan niet stoppen met dansen op dat feest. Dit is voor mij het meest dansbaarste festival van NL. Bedankt weer alle awake-fans voor de fantstische sfeer!!!! | ||
| RikkieB | lekker feest, uitstekelijk vermaakt :worship: | |
| Rioohhh | Heerlijk weertje! Heerlijk sfeertje! Heerlijk feestje! Geen andere woorden voor... | |
Was weer erg goed zoals altijd. Joey Beltram was dit jaar mijn held! | ||
Supermensen, supersfeer, superweer, supermuziek!!! | ||
| Ro...:banana: | Area 1 Zeer lafjes! Umek, Agent, Rush + Pet Duo | |
| robbie22 | in 1 woord het was keigaaf huh? | |
| ROCKA | TOP!! perfecto, wat moet ik zeggen!! | |
| ROCKA SHADE | Zwaar goed feest! Rumenige&Loktibrada en natuurlijk Bart skils waren meer dan top! | |
top sfeer! leuke mensen ontmoet! | ||
| Rowdy B | Kolere, 1 brok gezelligheid, lekker weer, vette techno, lekker bier, de Kerstman, Sinterklaas EN Zwarte Piet! | |
gewoon top, zoals altijd | ||
| RudeLife | hele dag heen en weer van tent 1 naar 2, supervette shit daar. beetje jammer van al dat minimal op de main | |
| Rutger Vibe | MEGA party | |
| R| | Lekker feestje, erg warm, Minimal is fijn maar van beyer ben ik betere setjes gewend! | |
| Sabba | Mijn dag was ik 1 woord: GRANDIOOS | |
| SammyJo | Miss Djax & Rush | |
| Sander May | Gewoon het feest van het jaar! Iedere keer weer... | |
Eten was echt zwaar kut geregelt, te debiel dat je daar lang staat te wachten en er personeel is dat niks doet behalve af en toe bolletje opensnijden(n), verder alles een beetje als normaal, hoogte punt was Aril Brikha, wat een geweldige vernieuwende muziek | ||
| SEBBEL | Chill feesie | |
| Sender | t was 100% genieten | |
| Sense Unique | Hawtins einde was dikkk... maar villa... wat een man, hoe dikk was dat!!! super feest!!! | |
vond de muziek dit keer best tegenvallen,maar de echte awakenings sfeer maakte veel goed | ||
rush en pet duo draaide heerlijk en het weer was ook super lekker !!! | ||
| Simon Fields | Was erg vet! | |
| sinesie | Vond het maar matig... MUHAHAHAHAHAHA DACHT JE DAT!!! | |
| Sinlath a.k.a. Dennis | leuk feestje, leuke mensen leren kennen.. top.. en monsterlijk verbrand | |
| Sjorzel | Hélémáál GÉk!!! | |
| SjuEnDE :bier: | ||
Rush!!!! kk dik!! | ||
| Snauzi Peitsch | fijn fijn fijn! Joey | |
| sNicKer? | Fantastisch.. Heerlijke muziek (Rachmad, attack people, Rumenige&Loktibrada, Skils, Kowalski, heerlijk..), topweer, gezelligheid, pootje baden @ Bloemendaal. Voor mij de beste AWFS ooit. | |
thnx iedereen voor een geweldige dag | ||
| Sonjaaah!! | LEUK LEUK LEUK!!!!!!!!!! | |
| South District | Wat een top dag. Supersfeer, uber relaxte muziek en een heerlijk temperatuurtje! Lijpe afsluiting.. kortom 't was weer geslaagd!!! | |
| Speedy Nick | Heb me zwaar goed vermaakt | |
Ik vond het helemaal GEWELDIG, volgend jaar weer! | ||
| Spoefne | Lekker feesie weer was superrrr!!!! | |
| Spuke | Tot nu toe topper van het jaar, met dank aan het sterrenteam..! Megarelaxt minimal in openair..! Topsfeer! grote | |
Superrrr... Lekker warm.. Pff.. | ||
| StuiterPaul! | Wat een geweldig feest en Paul Kalkbrenner mooiste set van de dag | |
| Sufyen | Awakenins, Machtig!! Op main stage, helden van de dag! | |
Super feestje! | ||
| Sunshine (An) | Kwam pas 's avonds echt goed op gang, maar heb me toen ook uitstekend vermaakt bij Bart Skils, Kowalski en Beyer | |
Wat een super feest, sfeer en een heerlijk weertje | ||
| SuuS... | Heerlijk dagje | |
| suuss | HI-LA-RISCH!!! wat een heerlijk feest!!! | |
Wat een mega vet feest. Heel de dag alleen maar vette muziek, super sfeer, lekker weer, relaxed personeel en ga zo maar door. 1 en al genieten. PET DUO echt vet | ||
| svenni | hawtin, ricardo, paul kalkbrenner, magda, rush, beyer!! waren de toppers van de dag. | |
| SynnyS | Mooi weer, mooie vrouwen, super gezellig, goede muziek! TOP!! | |
minimalistictechnosound... heerlijk! | ||
het was weer een geweldig feest en de sfeer was toppie zoals altijd | ||
was echt een top feestje! | ||
| TECH-apd | morgen weer? | |
Was me weer een feestje.. heeeeeeerlijk ! | ||
GEWELDIG!!! | ||
| TechnoFlow | CAAAAARRRRRIIIIIIIIIIIIIIIII | |
| TeChNoJuNkY™ | Nouu!!! lekker weertje, relaxe mensen, super sfeertje en DIKKE DIKKE TECHNOO!!!was goeie!!! | |
| TechnoNurse | HEB EEN HEEL GOED FEESTJE GEHAD, MAAR WAT GEBEURDE ER BIJ DE MAINSTAGE?? MINIMAL IS TOCH NIKS VOOR EEN MAINSTAGE (OF WAS DAT VANWEGE HET WEER??), KNALLEN WILDEN WE, MAAR DAT MOEST IN DE TENT!! GAYLE SAN WAS HELEMAAL GEWELDIG, MAAR IK HAD BV MEER VAN ADAM BEYER VERWACHT. DE MENSEN WAREN ALLEMAAL ERG GEZELLIG, VERDER WAS 'T EEN BTJE AAN DE HETE KANT, MAAR WEDEROM GOED FEEST!! | |
Geniaal! Fantastisch weer, heerlijke sfeer wat wil je nog meer. Beste sets waren Gayle San, Pet Duo. Vond Rush deze keer tegenvallen erg rommelig en de Main was een schitterende stage | ||
| TechnoToi | Kreeg een beetje het polder techno gevoel mee......haha | |
| technovossie | echt super rush en pet duo waren super top | |
| technowaus | hell yeah wat een feestje | |
| TeChNo~PriNceSs | ECHT BIJZONDER HEET! MAAR ECHT EEN GEWELDIGE DAG WEER!! | |
| Tek-No-Bee (Tontek Records) | heerlijk feest zon vrouwen,techno en bier en drank wat wil je nog meer | |
| teknomist | Geweldig feestje weer! | |
| Teq reob | Beltram & Kalkbrenner dj'z van de dag. Topsfeer !!! | |
| Teqnoboy-iLi€ | MISS DJAX...WAT EEN ACID-TECHNO. Hawtin, Rush, R & Loktibrada | |
me beste feest ooit!!!!!!!!!! | ||
| The Architect | Kerstman gezien, Sinterklaas gezien en de paashaas, wat wil je nogmeer??? En de rest was ook SUPER!!! | |
| Through the eyes of a Pikey | Techno, People, Sun, Dance en een blow.........MiX it---> Awakenings... | |
| tiesniewies | het slokakkoord met beyer was een heerlijke pot techno. Zo ook Hawtin en Djax | |
Super feessie, leuke mensen ontmoet, gewoon perfect weer! | ||
GENOTEN!! | ||
echt een GEWELDIG feest | ||
| Timoz di Kingoz | Eine Tollest Techno Fest | |
| Tinu5!! | zo hee wat een heerlijk feessie was dit | |
whoei!!!!!!!!!!!1 | ||
Eerste techno feest en precies wat ik er van had verwacht!! geweldig!! | ||
beetje laat aangekomen maar was wel relaxed feessie... | ||
| Tobi Wan Kenobi | Lekker in de mnml, Kalkbrenner die het publiek zo goed bespeelde dat ik op een gegeven moment zelfs liep te springen | |
| Ton 023 | ||
| Tony Montana | MINIMALISTIC TO THE BALISTIC!! RICHIE RULZZZZZ | |
| Tony S | Boh meesterlijk festival met meesterlijk weer...Lauhaus, hawtin, villalobos, kowlski, bayer... topsets. | |
| ToTaL | Awakenings heeft op een paar schoonheidsfouten een solide topfeest afgeleverd. Simpelweg geweldig!!! | |
Richie Hawtin meesterlijk!,Bart Skills heerlijk in `t gras liggen chillen,Rumenige&Loktibrada verfrissend lekker!!!!!Valentino Kanzyani rillingen,Bold stampend!!!!!Awakenings Fest 2006 errug geslaagd.......PARTYFLOCK BEDANKT VOOR DE KAARTEN!!!!! En Mary hoop dat je ervan heb genoten van de kaarten die je overkocht!!! | ||
| TrAceR | jajaj vooral was het overdag erg vetjes , gayle san , richie hawtin | |
| troebels | Heerlijk dagje gehad. Jammer dat t TE heet was. Lekker genoten van de music, en savonds nog ff los gegaan. | |
| Tsjabbie | geweldig feest en lekker weer alleen weer te warm weer is goed verbrand maar ja voor de rest heb ik me prima vermaakt zo als elk jaar!!!!! mensen bedankt voor de gezellig heid die moet je toch met ze alle maken dacht ik toch | |
| TyCorZ | Zelf vond ik de muziek niet echt inslaan als een bom....maar ik heb zo'n fucking lekkere dag gehad! Echt helemaal top!!! | |
Whaaaaaa!! Wat een gruwelijke dag zeg!!! | ||
| Uncle Renny | Wat een feest mensen goeie sfeer leuke en veel mooie mensjes ..maar oo de overgang van water naar spa rood ..nee da ken egt niet hoor.. | |
| unitec | Adam beyer for president | |
| Vage Nico | Wat een heldenfestival weer zeg! Hier leef je voor! Zwaaaar respect voor hetgeen Kanzyani en Lekebusch gebracht hebben. Topgozers! | |
| Vein | richie hawtin en magda...heerljik | |
| Veni Vidi Vici | ||
| Vette tante | Leuke dag gehad, maar de ophef over awakenings vind ik zwaar overtrokken. Wat is er zo speciaal aan? Ik heb 't niet kunnen ontdekken... | |
| Vette Vingers | niks aan toe te voegen...Beltram for President!! | |
Geweldig, wat een fantastische sfeer, heerlijk weer en goede muziek! Adam Beyer was weer subliem!!!!! Kon het leven maar een groot Awakenings Festival zijn | ||
topfestival en wat een vette sfeer!!! | ||
| vinimal | ZIEK | |
Wat een weertje! Een fantastisch begin van het festivalseizoen!! En die set van Joey Beltram..meesterlijk!! Hij heeft er een fan bij! | ||
| Vriendje Kjell ® | Muziek viel tegen maar het was errug gezellig | |
Kwam er op een of andere manier moeilijk in!! Gelukkig hebben we daar Lekebusch en Rachmad voor om dat te verhelpen | ||
Die Open Air Stage moet tot monument worden verklaard!! | ||
| Wedlock | Hing weer een relaxed sfeertje | |
| Welluk...?! | Super lekker weer, iedereen was of vrolijk of van de kaart, en in elke tent wel weer goede muziek. Mainstage lekker vol met mensen... | |
| WIERS | Rume&Lokti maakte het weer waar. Beyer deed waar hij vroeger goed in was! | |
whieeee! ut was geweldig | ||
Heeeeeeeerlijk!! | ||
Djax | ||
| Xplicit | ZEER geslaagd!!!! | |
| xqlusively | ||
| XXL-minus | rush wat was de man goed !!!knallen wie ein mallen top dag!!! | |
| YellowJell | Umek was de shit! Adam Beyer sloot echt geweldig af, Paul Kalkbrenner was top, net als Bartje Skils en zucht.. Was t nog maar gisteren | |
| Yuri JawBonE | Was helemaal super, lekker weer gezellige mensen en knallen in aera 001 | |
meesterlijk | ||
| Z.O.E.F. | GEWELDIG | |
| Zaik | Gayle San veroverde alles! Hahaa, voor de rest weer heerlijk vermaakt! Mag nog een keertje vaker zo'n AWFS! | |
| Zaino | wat een MEGA-feest! Rush | |
| zh0rz | Wooooooooooooooo | |
| Zkod | ooowjah magda, karotte, en tony rohr waren echt super vet totdat monkey maffia de stekker van tony laptop eruit trok, muziek viel stil en even was het fantastische sfeertje in de minimale tent weg maar niet voor lang | |
Hop, Hop..op de bass, in het gras, heen en weer, m'n voeten doen zeer! het was heel leuk, lag echt in een deuk..door naar het einde en het serieuse gebeuk, het was het wel waard, ben vergaard, door de zon, .....heeeeeeej, ik vind nog een bon , ik ga maar eens kappen en uit een ander vaatje tappen! VET in m'n sas en door naar de westergas... | ||
weer relaxed feessie, had wat vroeger mogen beginnen met beuken.. | ||
jaja lekker hoor!! | ||
| ~*FreAkY LiS*~ | HEERLIJK CHILL dagje... | |
| ~lissy | zo hoort een festival te zijn! Helemaal prima! Mandy zonde van je henkbaby! |
Line-up Awakenings
Line-up is niet compleet.
| 1Area 1 |
|---|
| 2Area 2 |
| 3Area 3 |
za 11:45 - 12:45: Orgue Electronique |
za 13:30 - 14:30: Roel Funcken |
za 22:30 - 00:00: Monkey Maffia |
| 4Open stage |
Statistieken
| 7565 | bezoekers | |
| 5 | geïnteresseerd | |
| 60 / 34 | · | mannen / vrouwen |
| 23.0 | gemiddelde leeftijd | |
| 23.1 | leeftijd mediaan | |
| 2 | · | nieuwsberichten |
| 30 / 67 | · | forumonderwerpen |
| 6 | · | verslagen |
| : 380 Tom™: 136 | · | foto's |
| 4669 @ 1× 2 | · | winactie |
| 1 | · | meeting |
| 1105 | · | albumfoto's |
| 3 | · | opmerkingen |
| 796 | · | waarderingen |
| geweldig | · | stemresultaat (3093 stemmen) |
Nieuws
Awakenings festival timetable bekend
20 juni 2006
De Awakenings bouwploeg is al aan het werk op festivalterrein houtrak in Spaarnwoude om te starten met de voorbereidingen van Awakenings festival dat op 1 juli plaats zal vinden. Nadat al begin april de namen van alle artiesten bekend gemaakt waren is na veel gepuzzel eindelijk de timetable helemaal rond gekomen. 248
Awakeningsorganisator Monumental - die afgelopen maandag in Paradiso nog de Gouden Kabouteraward won als "Beste party-organisatie van Nederland” - maakt hierbij de de line-up bekend voor de zesde editie van Awakenings Festival. 235
Forum
3 opmerkingen
Wat was deze editie van festival toch geweldig 











