Partyflock
 
here
Awakenings FestivalBeekse Bergenvrijdag 10 juli 2026
Awakenings FestivalBeekse Bergenzaterdag 11 juli 2026
Awakenings FestivalBeekse Bergenzondag 12 juli 2026
Awakenings
Awakenings
georganiseerd door Site Site

Spaarnwoude Houtrak (buiten) op de kaart
Wethouder van Essenweg
Halfweg
Nederland🇳🇱
techno × 34, electro × 10, minimal × 5, tech house × 2, schranz

Tickets & prijs Awakenings

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 36,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meeting
Er was een meeting, om 14:00, met 31 bezoekers.
Winactie (gesloten)
Verslagen
Door MvB (1716), Dhr. Rauwe (2111), Wecko J (1034), Vigro (1037), Markiez (435), anoniem (626).

Stemresultaat: geweldig

geweldig201565%
zeer goed65421%
goed34211%
ok6
voldoende672%
onvoldoende8
slecht1
zeer slecht0
waardeloos0

796 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ !­ !­ Daan !­ !­ !­
korte opmerking??? VETTE SHIT!!!!!!!!
Wat een superfeest weer zeg!!! Helemaal geweldig!! :respect: Miss Djax :respect: Rush :respect: Pet Duo :respect:
! PETER !
superfeesie.. PET DUO!!! :RESPECT: KNALLUH EN DJAX :RESPECT:
!­ TECHNO LOVE !­
was een leuke dag en het weer was top
lekker klein houden en elk jaar beter! zo hoort het!!
Echt weer een heerlijk feestje..En heerlijk weer.
Goeiendagschotel!!! Hulde voor Hawtin, Djax ...en maar 1man die mag afsluiten: BEYER :jaja:
$pierre$
Wat een geweldige editie was het weer! lekker met het zonnetje op je gezicht heerlijk feesten
'Lauwz'
Helemaal goed weer! (Y). Bijna de hele dag op de main gestaan, alles zat mee. Echt een heerlijke dag gehad 8)
't moet maar
leuk feest, lange wachtrij munt, redders in nood bedankt voor het aanduwen van de auto, o ja en lekker weer
(*)Timoz(*)
Miss DJaxxx!! Heerlijke sfeer, weer en alles er om heen. Zo'n dag kan nooit te lang duren. "Ben Verlieft Man"
(6)kevin(6)
in 1 woord geweldig het weer was ook super en de muziek was toppie echt een dag om op terug te kijken adam beyer en pet duo :respect:
(:D)TECHNO ADDICT­ED(:D)
Wat een geweldige editie was dit zeg !!!! Weer een fucking jaar wachten, veeeelste lang is dat !!
(K)Shirley freaky­girl:v­aag::b­ounce:
Zodan wat was het warm he:P maar goed heb me kostelijk vermaakt daar,vooral lachuh dat we sinterklaas ook nog tegen kwamen:D
(L) Kakatoe!
GE-WEL-DIG! goed muziek en keilekker weer alleen jammer dat de tijd zo snel ging ! :cheer:
* BJöRN *
Leuk! Maar wat een hitte!
Zo horen alle festivals te zijn (L) zon sfeer en top muziek! Heerlijke minimal.. heerlijke techno (L) Rush..en ene mooie after! :D top weekend! (Y)
Rushhhhhh!! :respect:
Zeker goeiee!! Rush & Pet Duo :respect:
Ik heb weer genoten!! Goed sfeertje, lekker weertje en vele vrienden en bekenden...
:respect: voor de organisatie! :cheer: wat een feestje:
het was GRUWELIJK!! echt fantastisch, heb echt een top dag gehad!!
:cheer: Het was weer PHAAAAAAT!!! :D
RUSH :respect:
*MissLies
Aaah, wat valt hier verder nog over te zeggen?! :9
Uber vette dag gehad,Lekebusch voor de zoveelste keer al mijn man van de dag :) Bartje was buiten ook weer heel erg vet!
*Paco*
Richie Hawtin was subliem, maar Villalobos stelde zwaar teleur...Skippyballen :bounce:
*Sab
:woop: Wat 'n heerlijk feestje weer! Alles was top(alleen soms lange rijen). Volgend jaar zeker weer :D
Geweldige dag, bloedheet bruin worden, en Rush in 1 woord geweldig
Puike party! Super sfeer. Beyer-afsluiter was top. Hawtin was 'n beetje bagger :( vooral aan het eind: muziek die past bij 'n theekransje.
*~Linnie~*
superrrrrr feesie!!!!! helemaaaaal top!!!!
- Jort -
Wat een topfeest op mijn verjaardag! Jammer dat niemand mee kon/wilde, dus toen maar alleen gegaan! en wat een feest dat het was!:D
- steven -
te gek
- yur -
fa'ka milton
zoo echt geweldig!! PET DUO!!!!!!
wat een feest!! superchill!!
Geweldig
---KILLERQUEEN---
Mijn ontmaagding op een Awake feest!!! Ik heb een superdag gehad! Lekker uit me plaat gegaan.. genoten van het mooie weer met superlieve mensne om me heen!! in 1 woord geweldig!
tsjiek tsjiek boem boem bang bang :respect: man oh man! 3 woorden: Geweldig, Superieur, bier. Maar t was wel warm of nie tom! Maar ff serieus gewoon...:respect:
Blue Monday - New Order: HOW DOES IT FEEL?! Wat een vette openingsplaat van Rush, en het vuurwerk weer : )
..Piet..
Super lekker minimal'en op de main (en heerlijk op het gras hengen) en soms effe knallen in een van de areas!! TOP!! De muntentoko's suckte inderdaad en ik heb er drie kwartier over gedaan om een hamburger te bemachtigen... VERDER SUPERS!!
Wat een SUPERFEEST! Misschien wel de beste in jaren! De afsluiting was echt perfect! DAMN!
.:Retch:.
Echt een Super Feest!!! Volgend Jaar weer!!! :yes:
.Werner
Dit feest was zo bizar! Heb verscheidende gnoes ge­­hoord, schreeuwend voor een vrouwtje en bronstig ­­van de minimalclicks! Als afsluiting de laatste e­n­ergy gegeven bij de Texaco, waar ook de laatste ­ad­em van de parende gnoes werd uitgeblazen... Kor­tom GEWELDIG!!!
eeeeeeeeeecht VETTE SHIT!!! i (L) awakenings
10uZ
echt een super dag gehad! heerlijke muziek gehoord :D
GAYLE SAN,KANZYANI & PET DUO :respect: :respect: :­respect: ..maar Marko Nastic (N) ...en no comment voo­r kut mi­nimal de heel dag @ Mainfloor 8)
zwaar relaxed :D, lekker weer, goeie muziek, Miss Djax, Dj Bold, :respect:, Rush vond ik wat minder.... En k heb zeker 10 flesjes water op in 5 uur tijd :D :vaag:
::ETEN::
genoten
SUPER!!! RUSH :D:D(Y) WEER (L) en nog even over die telefoon die hadden wij gevonden, en hebben m vervolgens bij de ingang afgeleverd! Een Nokia was 't ofniet? iig goed dat ie weer bij de juiste persoon terecht is gekomen!
Super feest Rush en Pet duo onvergetelijk hard :bounce:
:bounce:mie de gekste­:bloem­:
top feessie:p
:cheer­:floor­tje:ch­eer:
het was fantastish :D:D:D
Geweldig feestje! Ik als niet-techno liefhebber heb me zeer goed vermaakt! Vooral the Agent vond ik super!!:cheer:
Weer helemaal geweldig!! (L) Awake!!
Zeer goed feestje! Heerlijk weer :-) Alleen jammer van het einde! Vuurwerk viel erg tegen en Adam Beyer was geen knaller voor het eind :-( Vorig Jaar was Secret Cinema erg goed!!!!!
=robin=
Echt een vet feest, ik heb zelfs Chiel Beelen uit zn dak zien gaan!!!:P
wauw(l) pet duo! helemaal geweldig!
>>Remon<<
supervet door weer en mensen organisatie was slecht en laar rush voortaan maar weer 1 uur draaien hij moet niet gaan opbouwen....
Was weer een top feestje de tijd vloog echt weer zo voorbij, Adam sloot weer heerlijk af!!(Y)
>prissie<
super feessie!!
Wat heeerrrrlijk feest zeg (L)
@ukeZz
AwakeFest BESTFEST!! Gvd weer een jaar wachten :(
[=-Pieter-=]
Goed vermaakt wederom! Villalobos was echt helemaal niks, Hawtin op het einde echt triest, Rush toch wel weer vet, Beltram stukje gehoord ook wel ok, Gayle San vette set maar wel hetzelfde als 2 jaar terug, Kalkbrenner top, Beyer fijne afsluiter
Heerlijk genoten..wat een sfeertje :D
[MOH-Radio] Mercenary
Richie Hawtin, Miss Djax, Adam Beyer :cheer: en vo­oral de weergoden :cheer: Enig minpuntje, de schandalige wachtrijen voor de munten... staat gerust een uur in de rij. Voor derest helemaal geweldig!
me eerste awake...en kvond m zeeeeer geslaaagd :D:D:D op naar de volgende :yes:
[PT2]Sentech
Wat een super vet feest, lekker liggen chillen in de zon.. (Y)
Cari Lekebusch & Gayle San waren super...owja Cari, bedankt voor de foto :)
[WÖRN]
in de hemel draaien ze alleen maar techno....en zitten ze op skippyballen.....wat een enorm vet feest!
][))][\][/=­\the manipu­lator]­[))][\­][/=­\
geweldig feestje wat heb ik me vermaakt vooral miss djax en rush en beyer waren lekker aan het draaien was goed te doen zou zeggen volgend jaar weer
Mr skils, geniaal!!!
_SiEL
alle factoren op het feest waren goed..behalve die tyfus-infuus-watertjes!! al met al, ik kan niet wachten tot volgend jaar..!!! _awake fest!!!
_tommy_
heeft iemand mijn contact lens gevonden?
:respect: Pet Duo geweldig :respect:
Aapie!
Was weer een lekker feestje hoor! Mooi weer en lekkere muziek....
AC1DB0Y
zeer geslaagd volgend jaar natuurlijk weer :respect: aan de mensen in die verkleedpakken echt dat moet wel gruwelijk warm geweest zijn :D
acco
schitterende dag gehad :D in de tenten vond ik het­ ­helaas te druk en benauwd maar heb me buiten geni­­aal vermaakt :) Richie Hawtin en Bart Skils waren ge­weldig :respec­t:
RUSH!! zwoegen & zweten
AJ
wil het er niet meer over hebben... :no:
Albertus001
BESTE FEEST in mijn feest carriere :D !!! MAART VAN DE KAART! dikke 10! DJ's Alexander Kowalski en Adam Beyer :respect:
DJ RUSH & PET DUOO niet normaal ahhaah
Kon niet beter!! Topfeest :bounce:
ALWAYS ULTRA
gruwlijke shit dit feest ultiem genieten!!!
Amplified
Anja Schneider, Inigo Kennedy en natuurlijk ons aller Joey Beltram waren voor mij de toppers van de dag. Heb me ook uitermate goed vermaakt met Lauhaus en Labeij. Al met al een top dag!!!! Volgend jaar maar weer!!!!
Andrea :cheer:
in 1 woord: EXTREEM.... haha het was echt een geweldig feest :respect:
Andy Lane
Wanneer gaan we weer???????? Wat een top dag. Kanzyani held van de dag........
super feest, lekker weertje, geweldige mensen!! heb me erg vermaakt!! :D
Anil Aras
Beste feest ooit tot nu toe
Anne__
Was echt super ! (L) sjucht
Pff geweldig.. Overdag heeerlijk chillen in de zon onder het genot van Richie en 's avonds helemaal los. Zo gezellig! :lief:
appelmoes
helemaal uit me dakkie!!!!
Ard
het was weer lekker :D kilt powerrrr
Are you awake?
:respect:Oliver Kucera:respect:
wel lkkr :D
Arx
Was weer heerlijk :D
PERFECT!!!! (L)
Audio
geniaal:D
Aufa
was weer heel bruut....Hawtin, Magda & CARI LEKEBUSCH :respect:
B2'83 A.­K.­A BOTTLE
sa,men met 2001(eerste), het perfectste fest!
B@ng
:respect: Rush :respect:
warm en geniaal!!!!
BaKKeRaMuS
Kowalski :respect:
Bappos
Umek:respect::respect::respect::respect: die was het voor mij. Cari Lekebusch, Beyer, Kowalski waren ook super
Geweldige dag!! het begon met Umek :D:D daarna Valentino, allebei TOP!! :respect: .... Bold met een super laatste half uur, Miss Djaxx die voelde ik top op het bot :P, RUSH was weergaloos :respect: en Adam Beyer was de beste afsluiter die je je kon wensen :D:D
BASS
wat een geweldig feest!
Basterdt
Cari lekebusch was zeker de the man jah techno!!!!!!!!!!!!!!!
Baszor
er zijn betere geweest,sommige dingen waren kut geregeld verder goed vermaakt
BCD
volgens mij was t dike vette shit :)
Heerlijke techno (y)
Bhard
!!!
Big T
Was vet ja!! Rielekst feestje...
was knalle met RUSH en PET DUO
Birdman.
Geweldige dag! Had alleen nog wel een tijdje door kunnen gaan, het ging veel te snel voorbij! (y)
Blaauwtje
TE heerlijk!! wat n ongelovelijke dag!! heb zwaar genoten ondanks me pijnlijke pootje!! RESPECT!!
blije eikel
Rush, Pet Duo en appelkruimel (Y)
Bloem80
niet een van de beste feesten maar de sfeer was uitstekend en het weer natuurlijk
zeker wel heel goed vermaakt
Bo@rre.
Goed feest zeker, maar de bonnen verkoop.....en gelukkig deed de pin het niet!! Beetje jammer, maar voor de rest kostelijk vermaakt(Y)
Sfeer was echt prima! Ook achter de bar heb ik staan te genieten..:cheer:
ja ja ja! JOEY FUCKING BELTRAM!!! Wat een set, wat een toegift! :respect: Rachmad en Inigo Kennedy ook top!
Brada
I Love Techno!!! Wat een VETTE Editie..!!!! heel goed vermaakt!!!!
Brambo82
Beetje veel minimal op de main, maar voor de rest echt mff GEWELDIG
Browser
*kippenvel*
Super feest was het. Iedereen was vrolijk en het w­as erg gezellig. Werd ook wel lekker gedraaid. Dit­ is gewoon zoals een feest hoort te zijn. No bulls­hit :) Maar wat ging de tijd toch hard :s.
bumpo
mr. Hawtin(y) pet duo :respect:en rush :respect:
Al drie jaar achter elkaar een topfeest!! heerlijk!!
C(l)
Heerlijk feestje,, was g0ewd te d0en! :respect: RUSH :respect:
c@ndy O:)
geweldige sfeer, supermooi weer, hele leuke mensen!! Echt goed vermaakt!!!!
camel80
Wat een heerlijk feest, helemaal geweldig!!
Carnagast
Fucking vet.. .AREA 2!!!
Ch3
Super
Heerlijk chill dagje! Supermuziek, heerlijke weertje en een geweldige sfeer! En de skippyballen waren natuurlijk super (L)
Cari :respect:
Open stage was helemaal TOP !! Dit was mijn eerste Awakenigs outdoor en zeker niet mijn laatste!!
Copiloot
Tot half 6 niet veel aan maar Miss Djax, Kowalski en Beyer hebben HEEL veel goed gemaakt. Toch een errug leuk feestje. Volgende keer iets meer bonnenmensen en meer flesjes water inkopen, in plaats van zakjes water?
Heerlijke dag:D :respect:Steve Rachmad, Kowalski, Cari, Ruminege&Loktibrada:respect:
crazyjill
wat een top feessie weer :bounce: supr lekkere techno leuke mensen helemaal toppie gewoon!!!!!
met afstand het beste feest wat er bestaat !! beetje jammer van de hitte overdag, was een beetje te.. de muziek was erg goed, maar is wel beter geweest.. Rumenige & Loktibrada waren weer te hard, en te vet !! Adam Beyer was weer terug waar hij hoorde, als afsluiter op de main.. voor mij echt éen van de meest geniale sets ooit !! echt 1.5 uur van de vetste muziek, en de vetste lasers die er bestaan genoten.. kan het nog niet helemaal bevatten, hoe geweldig het einde op de main wel niet was !! echt te vet !!
D-Meister
legendarisch (again)
Super naar mn zin gehad !! Van t begin tot t einde met n big smile op mn gezicht gelopen! :D Skills, Hawtin en Beyer :respect:
D@nos!!!!
Heerlijk rielekst dagje... wel jammer dat Bold niet helemaal door had dat zn plaatje al afgelopen was! verder topfeestje!!
Da Dudester
de kerstman en sinterklaas op dezelfde dag wat wil je nog meer
Da_Gieltje
Erg geslaagd feest!!!
Dacato
Erg bruut feestje!Weer was top, misschien wel iets te...maar goed, rond de klok van 4 uur goed te doen.Richie echt meesterlijke trip!:lief: Vond Skils van wat ik hoorde heel vet!Kowalski ook super en Beyer ook, maar was echt gaar op dat moment.Voor de rest wat rondgedalkt.:)
Daniele Temperilli
Inigo Kennedy !!!
Danig
time flies when you're having fun... WOW mensen wat een dag was het weer!
Dannix
dit was zeer heftig:D
Das_­nylpaerdt
heerlijk gepiknikt
DaVeRaVeR
Theo TOP!! Ernst Klootzak! Bus was top, bedankt meester donald! gezellig en leuk feestje!!
Davlov
super editie weer ! enige minpuntje die klote kass
Db.
was er pas rond 17:30 maar de laatste uurtje waren (L) kan eindelijk de vorige editie vergeten nu! :D
was een super dag, echt genoten, wat een sfeer
De K.R.O.
abnormaal relaxed... overal geniale muziek en heerlijk weer (en natuurlijk ook de slippyballen (L) )
De lamachtige gutheid :bier:
Wat een sfeer!! wat Ongelofelijk veel geile lolita`s and Hot chicks!! En wat was t warm....
De muziek­liefhe­bber!­
Het was weer een superfeest zoals elk jaar eigenlijk!!! Heerlijk weertje en goed sfeertje! :jaja: De dj's Agent,Bold en Rush(logisch) waren top!! Maar Joey beltram was mijn held van de dag!! Wat een vette set!! :respect: :respect:
DeeZZZ Da Prutserige Klutser
was echt een topfeest, zon,sfeer en festival goed
dekkie­lovesm­inimal
GRUWELYK FEEST vooral ANJA SCHNEIDER
DeKORTE
was weer een prachtig festival !! agent opvallende naam jammer dat een paar stakkers mijn telefoon moesten jatten!! :bounce:
deniell
DAMNNN....damn tasty..
oei oei oei, wat wwas dit leuk!!!!! had een paar jaar eerder al moeten gaan!!! fantastische ontmaagding ;)
KENKER wat was dit een te brute avond ....Miss Djax :D uber weer X
Dhr. Rauwe
Wat zal er komen als we dood gaan ik heb namelijk vandaag de hele dag in de hemel rondgelopen :respect: voor de heerlijke sfeer,leuke mensen,goeie muziek en moeder natuur.Dit is zeker me beste festival ooit AWAKENINGS HELEMAAL GEWELDIG!!!!!!
Die_­Lange [CBJ]
Jaa, egt wel deze lange jongen heeft zich ook prima vermaakt Rush was Mega :respect:
Dim
Vanaf 3 uur volop staan housen op hawtin, villalobos, karrotte, skills, magda, rohr, kowalski, beyer en wighnomy brothers. Wat een geweldig feest! Helaas zo moe dat er geen after meer in zat...
DJ-DA-MION
dit was weer een kk vet feest ......rush.......knalde em kk hard ....adam byer respect:P
1 woord: Wreed!
Dolle Marije
wat een super zomer feest!!!!
Don S
Wat een feest zeg, Hawtin, Djax, Rush en afsluitend Beyer grrr masterlijk:jaja::respect:
Don Thomassi
feest van het jaar! Rachmad en Inigo Kennedy waren het vetst!
donaams
top feest
vet feest.. alleen op een vage manier..
Drelicious
SUPERRRRRRRRRRR!!!!!!! (l)
DrSander BDJT
(y) (y) (y) (y) (y)
DVD
WAT EEN WEERTJE, WAT EEN SFEERTJE!!! DE MAIN WAS E­IGENLIJK BEST WEL RUK, PAS AAN HET EINDE E­CHT LEKKER... IK SNAP NIET DAT HET ZO LANG MOET DUREN VO­ORDAT HET TEMPO ER EEN BEETJE INGAAT. EVENGOED ZWAAR RELA­XED DAGJE GEHAD, VOORAL ADAM BEYER EN STEVE RACHMA­D ERG GOED!!!!
Echt weer Super, laatse uurtjes Adam Beyer waren echt genieten!!
:respect: Mooi weer, mooie muziek, mooie mensen, allemaal MOOI!
Ed ter Bak
SPEAKER ATTACKKK!!! WOOHOOO! :D
ed:win
ai pappie! wat een heerlijke dag zeg! bedankt voor­ de jongedame met de rode rok, die middels haar wa­aier voor verkoeling zorgde, terwijl we gek konden­ doen bij Steve Rachmad en Cari Lekebusch :) Barry: jammer dat we elkaar steeds zijn misgelopen, better luck next year! :yes:
edc
SUPERSS naar mijn zin gehad!! Hawtin (Y) RUSH :BOUNCE: en natuurlijk ADAM,hij was weer TOP.Volgend jaar weer.....!!
Edisfred
GEWELDIGE dag gehad, super en wat een mooi volk :p
Eetje
:cheer:
El Bribón
Jeetje wat een Knetter!
EL-Pinda
Jazeker, was een goed feestje...het weer zat ook mee dus uitermate goed bevallen:D
Elize1980
Dit was voor mij de 1e keer naar Awakenings.. en ik vond t helemaaaal SUPER!!!!
Ephaedra
En ondanks bloedhitte en brandende trash-tit nog steeds niet mijn melkdrinkende brandweerman. Dan nog maar een rondje op de skippybal...
Ercino
SUUUUUPERFEEST met SUUUUUPERWEER, time flies when ur having FUN... :(
EROS
GEWELDIG (Y)
een geweldig feest met een gewelig einde!!! TOP!!! :)
Evelinja
Rush en Kalkbrenner waren mijn helden, echt een top feestje
Extase
Wat een lekker fe(e)stival weer! Ruminege & Loktibrada, Hawtin en vooral ff die losgaan set van Rush, daar was ik echt aan toe! Blijft toch een makkelijke locatie, dit keer ultiem weer en véél leuke dames:-)! Een geweldig dus!
Fabian Lionearth a.­k.­a.­ Zwarte Cobra
Eén woord: JOEY BELTRAM!!!!!! :respect:
warm en super gezellig!!!!! top dag gehad.. van begin tot eind.
Joey Beltram :respect:
Fcukmme
(L)voor iedereen om me heen! Einde van rachmad was heerlijk! LEKEBUSH HERO!!! Speaker Attack!! Heerlijk met mijn oogjes dicht gestaan!
alles was gewoon perfect, t weer, de muziek de mensen!!! Bedankt voor dit super toffe festival...
Ferreck Dawn
erg naar me zin gehad, vooral (Y) voor Bart Skils en Alexander Kowalski
Flat Yari
Zeer goed, bij vlagen geweldig! Kalkbrenner, Kowalski, Skils, Rachmad... Beestachtig goed!
Floosje!
GE-WEL-DIG!!!!!!!!! Wat was dit een ontzettend bruut feest! Schitterend!
Funk you!!
Hij was lekker....(y)
Funky Boefje:p
Geweldig weertje,leuke groep kortom was een heerlijk dagje :P
funkylady
wat een gek niet normaal uit je dak!
G & G
Voelde me als een strijdende gnoe in een openweide tijdens paringsseizoen. Jong, energiek, gedreven, passievol en wild ging ik er op los, op zoek naar de eeuwige afstemming van the technomusic… heb heerlijk geskippybalt, gesnoeid met richie hawtin en de minimalturk uitgehangen bij karrotte. Last but not least geafterd @ texaco, gewoon doorhuppelen! Kortom heerlijke dag :)
G.E.R.T.
RUSH!!!!!!!!!!!!!!!!
Gabbana Girl...­(k)
CARI LEKEBUSCH!!!!! wooooehooooeeee (l)
Giorefos
greatness
Geweldig feest! superlekker weer (overdag misschien een beetje errug warm), supergoede sfeer en het was allemaal goed geregeld... (y)
Volgend jaar zeker weer van de partij! en dan kom ik wat vroeger, en hoop ik weer net zo'n spectaculaire entree mee te maken als dit jaar!
guess-h0e
Joey Beltram was te gruwelijKKKK
Harder&­Harder
Ín het begin kwam ik er wat moeilijk in... Maar va­naf de set van Rumenige en Loktibrada ging ik echt­ heerlijk uit me dak :jaja: Rachmad vond ik wat mi­nder maarLekebush was ook echt helemaal te gek!!! ­Daarna door naar Rush: Wat een heerlijk partygevoe­l daar, ontzettend druk/warm maar toch gewoon een ­goeie sfeer en maar blijven knallen B) Afgesloten­ met Adam Beyers en de prachtige lasers daar :kwij­l: Conclusie: Super feestje :lief:
Wat een super gaaf feest! Echt genieten gewoon, lekker weertje, heerlijke muziek! (L)(L)
Hassanova
1e keer, volgend jaar zeker weer, superfeest (y)
Skils, Kowalski en Lekenbusch waren geweldig, de rest kon me niet heel erg boeien! Wel weer een schitterende dag!
Het moet niet Gorter worden
JOEY BELTRAM!!!!!!!!! :respect: Damn wat een megadikke set. Verder gewoon een topfestival!! Ook lekke­­r: Karotte, Hawtin en Rachmad
Hollek­eBolle­ke
Heerlijk festival:respect:
HoofdletterP
Deze was ZO goed :)
Housewerk
volgende keer op de Noordpool :lol: ?
HozZeS
Top feest!
Had hoge verwachtingen, maar die zijn helemaal uitgekomen! (Y) Cari Lekebusch, Bart Skils en Pet Duo B) Inderdaad jammer dat we elkaar niet gezien hebben Edwin!
ik
was weer superrrrrrrrrrrrr.......................!!!!!! tot volgend jaar ;)
Illgorhythm
Joey Beltram en Bart Skills helden van de dag :D
ilogic
Het was weer zeeeeer geslaagd!!!!! Wat een topfeest! Pet Duo, Rush en Miss Djax MASTERRRR Zonder twijfel, tot volgend jaar!!!!!
HEERRRLIJK!, lekker staan springen de hele dag, goeie muziek, goeie sfeer, en een hele hoop mooie meiden!
Whaaaa heb weer staan te genieten!! :lief: smiddags beetje traag door de hitte, maar sav­onds de schade dubbel en dwars ingehaald.. ­ :D het mooiste moment vond ik nog wel dat wij dachten dat het om 11 uur al afgelopen was.. we waren al bezig met afsluiten, hoorden we dat t tot 12 uur duurde!! :cheer:geluksmomentje:cheer: laatste uur echt té hard los gegaan: Pet Duo & Beltram heeerlijk! :respect: Na eindelijk de auto gevonden te hebben heb ik nog n erg gezellig aftertje gehad (Y)
it's...­ Tricky!­
Geweldig Feessie!! Cari Lekebush ONTMOET :D:D:D
J - Notyze
Meesterlijk, Geweldig, Fantastisch...Superlatieven schieten tekort, een impressie? Weergoden, Setjes: Richie Hawtin, Villalobos, Karotte, Bart Skils, Kowalski, het slot van Adem Beyer die a Walking Contradiction & Erotic Discourse erin gooide, Zintuigen kwamen tekort om alle prikkels te handelen. En owja..De geimproviseerde after @ Texaco met de oerkreet...Schitterend!
J - Tech
Wat een SUPER VET feest...!!! :respect: Richie Hawtin :respect:
J Q R D I :banana:
1e Technofeest maar heel erg vermaakt hoor :yes: Heel de dag bij de Schranz gestaan (Y) Het was een warme dag en ik was in het gezelschap van super leuke mensen dus helemaal TOP!
Jack dG
Was me et festivalletje wel weer hoor!!
Heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
janner.
OMFG wat een feest zeg!! smiddags iets te heet! va­naf 7 uur volgas!! Cari, beyer skils :respect:
Japzer
Fantastisch! :D
jasja
heerrrrlijk pet duo !!
heb het gemist K*T :'(
wooowwww, wat een feest zeg!! DJ RUSH was weer flink raggen!!!!!
jellekuipers
niiiiiiiiiiceeeee
Jeremy Soze
Steve Rachmad, Joey Beltram en Miss Djax! Superfeest! Gezellig en lekker weer!
jeroenvroeg
geweldig mensjes heerlijk bedankt
Een uur in de rij gestaan voor muntjes, maar naast dat was het weer geweldig B)
JILLY BILLY
feest was goed...alleen het was gewoon veels te heet!
Jimmy Benson
wow!
Jippie Smitsie
Was zeker een geslaagd festival! Rush was weer knalluhh!
Wat een super feest! Soms wel ff erg warm, ook maar 10 minuten in een tent gestaan en verder heerlijk bij de main gestaan en genoten... Heerlijke afsluiter van Beyer!
Johtje
GEWELDIG, zeker voor herhaling vatbaar!!!
Joost º³º
Beste festival wat er bestaat... ongetwijfeld!
Jorgelito op locatie
Als van ouds!!! Deze gaat zeker in de boeken.....geweldig genoten!!!
Joris van den Heuvel
G E W E L D I G :D:D:D:D:D
het zit er weer op mensen. ai wat een uitputtingslag was dit zeg!! maar wel weer een heerlijk dagje
Jozel
1ste Keer Awakefest maar was goeie :respect: Steve Rachmad & Rush :respect:
I (l) Sweden ;) en een prima feest voor mijn 100ste feest jubileum
Judasz
PORNO!
Jude Partygirl
Helemaal te gek vond ik het. Ik ben helemaal uit mijn dak gegaan bij Steve Rachmad!!!! :bounce: Super lekker weer, supertoffe mensen en heel veel bekenden gezien!!!!! Het was een topdag. Awakenings bedankt!!!!!!!!
K1wi!
Ik wil wonen op dit festival. Echt fokking amazing gewoon. Gayle San, Miss Djax, Pet Duo, maar bovenal: Valentino Kanzyani!!
top top top toppie...voor was dit helemaal af,hier krijg je waar voor je geldt.volgende keer weer:d:d:d
K@RSTUH™
Was weer goed te doen!! :D Beetje jammer van de hitte, verder super feestje weer !!
kaassie
zeer goed chillen in de zon:P
G E W E L D I G :respect:
Kamikazi
Alexander Kowalski :lief:
Kareem B
SUPER DIK !
Katsfijn!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA­AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ked
Agent, Rumenige&Loktibrada, Inigo Kennedy, cari lekebusch en Adam Beyer waren goed bezig! gewoonweg weer geweldig, ik zou nooit een editie willen missen
Kian
Totaal geen minpunten gewoon!!:D Gezellig, goeie sfeer, mooi weer, en techno!:respect:
Kim(k)(k)(k)
lekker feestje in the sunshine, helemaal goed!
kimmie84
superfeest!! UMEK & RUSH!!!!
King Maikmen
AWAKENINGS - RESPECT
Superssssssssssss
Koev
Leuk opwarmertje voor de Zino...
Koninghoning
Eigenlijk door niemand echt verrast, Magda, Karotte en Alex Kolwalski waren het best.........Matig feestje...!!!!!
Ik ging als een trein iig, was goed feesie:cheer: overdag beetje warm
kwahgib
top: hawtin, villalobos, kalkbrenner en magda. Weet iemand wat de laatste 2 platen van Villalobos waren?
L.Swenson.D
Een super dag gehad, kan niet anders met zo'n lekkere Minimal line-up!!!
GEWELDIG!!! HELEMAAL TOP!!!
Laus
:D :D Top dag! Top feest!
Lautje!!
ik kan niemand de nasi aanraden... :no: maar verder was het feestje top met lekker weer!
jezus wat een feesie weer mensen (y)
Lel
hmm niet helemaal mijn ding, evegoed vermaakt!!
GE-WEL-DIG :D wat een heerlijk festival:yes: Cari Lekebusch was mijn man, wat een set, en nog een relaxte kerel ook nog!
Leonid Vtjuh.­
miss djax rush pet duo waren vet. voor de rest was alles ook zeer vet top top
wat een sick feest
Li'l Chic@
was n TOP feessie!! :-) met geweldige mensen en super lekker weer!
Like a Flower
geweldig genoten! :D
Livin La Vida Loca
superieur!! Adam beyer helemaal top:respect:
Lizzard
GEWELDIG!! en extra vermelding voor JOEY FUCKING BELTRAM!! damm wat een set
Love2D­ance03­2
Vond het wel leuk,maar de jaren er voor beter.....en het vervoer terug na het feest was echt heel slecht geregeld....moest heeel ver lopen voor dat je een bus had,en dan bom vol....terwyl iedereen maximaal dood was van het feest,moe en geirriteerd van de warmte...combinatie van alles....dan,...de treinen,kanker vol....heeel slecht...jammer Ns.!! Maar waarom verbaasd me dat nou weer niet....elk jaar,of zelf paar keer per jaar prys omhoog gooien,maar normaal service verlenen,ho maar,oja wat is dat.......
Løran.
Rush draaide manne Hardd,,,, !! En liepe ook zoveeel Mooie bonita's rond daar ___!!
M < (K) (K) > M
Hebben ons zeer vermaakt maar vond het niet hoogstaand,vooral de main niet "WAT SAAI".Raar dat water snel op was en WAAROM zulke dichte warme tenten.Oja misschien is een andere opstelling van het terrein ook eens leuk,wordt een beetje eentonig.Joey B. de man van de dag..........
M!­A!­R!­I!­E!­K!­E!­
Was weer een super festival! Daarna even naar Bloemendaal gereden om heerlijk na te genieten :) heerlijk dagje
M. :')
Ooohh wat een super festival! (L) Whoei :D zo'n vette dag gehad! :D
Rumenige&Loktibrada..bedankt!! wow was heftig gek!!
M`83
Heerlijk
Maaike..!!
GEWELDIG GENOTEN! heerlijke muziek, weertje en sfeer! djax, rush, en PET DUO geweldig!
Markiez
Master! was een feest, overdag lekker chillen bij de mainstage, Paul Kalkbrenner met n dikke set! Daarna lekker raggen bij Rush en Pet Duo :D En natuurlijk mooi afgesloten op de main :respect:
Matt Sunday
Karotte op 1zame hoogte, wat heb ik deze man hoogzitten!! wat een held. Levuh! :) :)
Matthijs
heerlijk relaxed festival :) helaas maar tot 19:00 geweest omdat ik doorging naar ground zero, dus jammer genoeg het hardere gedeelte gemist, maar vanaf een uurtje of vijf werd er in area 1 ook al goed gefeest :)
Een 10 met een diamanten griffel! (y) Helden van de dag: Cari Lekebusch, Gayle San, Ruminege & Loktibrada, Marko Nastic en Joey Beltram! :D
* MaAk NiEt UiT wAaR jE hEeN GiNg TwAs oVeRaL zWaAr ReLaXt *
GENIAAAAAAL
Mellow G
Zo hoort elk festival te zijn, echt geen woorden voor zo mooi :D
Meneer de Burgem­eester
Kheb genoten....Heerlijk weer, prima muziek!!
Meneer Marcel
Het was weer een topfeest! Uitschieters; Miss Djax, Rush, Joey Beltram, Umek
Mennixx
in 1 woord MEGA :D
toppppp(L)
Mez
Fakking vet!
Michelos
iets teveel minimal op mainstage, desalniettemin p­rima vermaakt! vorig jaar vond ik het een tikje beter :)
Mil
Geweldige dag :D Skils!
Het was ontzettend gaaf, helaas eerder weg :(
Mind over Matter :nosmile:
Geweldig genoten weer Djax :respect: Valentino Kanzyani :respect: en natuurlijk :respect: Pet Duo :respect:
minimallesje
Wat een super chille dag!!! Awakenings was weer helemaal top!! heerlijk genoten van de minimal!! en die heerlijk zon!! in 1 woord: GRANDIOOS!!! (L)
:cheer:
MISTER-TECHNO
perfecte dag
HEEERLIJK! En RUSH, pfffff vet! En LEON, geweldige terugreis bedankt!!!!
MOARTN
De toegift van Joey Beltram kwam er wel heel abrubt in met een razend tempo. Wat een held.
Moer
De avond maakte alles goed, overdag vond ik het niet al te denderend. Beltram, wat een held als afsluiter (Y)
Maasterlijk
MonTananana
Super feest.. fucking warm, maar genoeg koeling dankzij Rush en Pet Duo! ;) :bounce:
Mor-rie
weer was perfect, muziek was geweldig, lieve en gezellige mensen ontmoet, ik heb een TOP dag gehad oh ennuh Floor thnx:D(K)
Mr. R
Was weer geweldig, super weer alleen rijen bij de ingang (altijd hetzelfde liedje) en de rij voor de muntjes waren extreem lang... minimale wachttijd een uur, dat moet sneller kunnen!!!!
Mrs. Jones
Brrrrrrr.... wat een GEWELDIG feest... Begin tot ht eind kippevel
Mush
Superfeessie... Geweldige sfeer!!! Kalkbrenner :respect:
Mysterik
warm, bier, superieur, kippenvel!
Rush en Pet Duo waren de mannen van de avond :respect:
Vet, vet ,VET!!!!!
Wat n geweldige dag!!!! Hawtin, Rush & Beyer :respect:
geen woorden hiervoor! Hawtin!:cry: Rush! petduo! (heerlijke sneltrein)(L) en tribune hange! jeeezus wat mega relaxt:respect: en wat een super eind van Villalobos(y)
Nathalie :woept­iedoe:
Heerlijke dag! prima sfeer en leuke mensen! Volgend jaar weer!
Nathalie79
het was weer een super feessie!!! :)
natoes
Awake was AMAZING!
Nicole...­ :flower:
als er 1 festival is dat tot in de puntjes perfect is... awakenings (L) adam beyer.. siebliem!! het lukt monumental altijd om een te grote lach op mijn gezicht tevoorschijn te toveren :respect:
Super feest en het weer hadden we ook nog in ons voordeel wij zijn der volgende keer zeker weer !!!
wat een dag :) op rush helemaal los gegaan, adam beyer had was harder gemogen, maar was ook super!
hawtin en beyer helemaal geweldig
oei oei kippenvel.dat was der sowieso eentje voor de kleinkinderen (y) heerlijk weertje,lieve mensjes.k had het sowieso niet willen missen/bijna de hele dag op de main gestaan.special thanx to De Neger Die Kan Dansen , Jef van het ernstig meekijken en Sinterklaas!
nuckleuz
Bold, PET Duo!!
lekebusch en kowalski(L)
Fakking lekker gedanst !! whiiiehaaaaa
Mooi weer, lekkere koude kletser in de hand, mooie vrouw naast me en heerlijke muziek! Wat wil een mens nog meer?!
echt zo focking goed festival geweest!voetjes van de vloer van begint tot eind! Op naar Extrema
Oorsnoep
Wat een leven! (l)
Pa Pannekoek
8) :respect: Rush :vaag: WAT een dag:D oooo wat een dag!!!!:D:D
pardy-hardy
wat een dag, mooi weer kon niet beter. PET duo :respect: wat een kabaal op het eind
partykrasher
Vet vet vet hoor!
Passion 4 Core
Agent :respect: echt kicke set verder Paul Kalbrenner(y) en Rush is mijn Held:D :respect: Zo fucking harde beukende set echt niet normaal:yes: Lekker door raggen zo als het hoort
Paul Ajay
De warmte haalde je energie eruit maar het was toppie weer! Geluid was niet altijd zuiver en op sommige plekken stond het gewoon zacht :(
Utopia
beetje moeizaam op gang gekomen... rush ontzetten­d lekker, goede organisatie, lekker weer, lekker p­ubliek & gezelligheid :-) maar niet de top van de berg bereikt..
Wat een mensen, wat een sfeer...heeeeeeerlijk feest! :lief:
geweldig!!
PhutureSound
Beste feest ooit! Big up 4 Alexander Kowalski, Bart Skils en Cari Lekebush, alle andere DJ's en natuurlijk iedereen die aanwezig was!
picobello
RUSH rules
geweldig feest! Shinedoe, Hawtin, Villalobos, Magda, Beyer en de rest! :respect: OpenStage :respect: heerlijke dag!
Pimpie
stop met zoeken dit is HET feest
Pink Panther
Vette shit!! Rush en Pet Duo waren vet!!
Pipo
Superfeest weer!! (L)
Poepzak
was weer een geslaagde editie! pet duo en bold damn wat een geweld :respect:
Prin$
Rush, Minimal, Hawtin, Techno, Rush, M, skippyballen, Kalkbrenne­r, Rush, Zon, Beyer... AWFS (L)
Profiel 11580
Wat een heerlijke dag! :D Zon, minimal op de main * zucht * geweldig!
PUSSY M@GNET
wat een vet feest (y)
Pyro
Wat een vette dag! Adam Beyer als afsluiter wes helemaal geweldig!
Qiddle Fastro
wat een feest! geweldig gewoon!!!!
Applaus voor jezelf! Wat een heerlijke sfeer, over­al lachende mensen! Heerlijk zonnetje. :D
R1ch4rd
Toppertje :D
r2ragent
THE LEGANDARY BELTRAM, ik wist het van te voren kan niet stuk deze man
Randy Delmore
(l) wat een heerlijke dag :respect:
ziek!!!!!!!
Rattle Brain
Rush en Pet Duo!! :respect:
Raver Dave
Absolutely F * cking Great!:bounce: Een prachtige dag gehad!:respect:
Awakenings Festival!!! I'm (L)ing it... nog 300nogwat nachtjes slapen...
Cari Lekebusch :D Heeerlijk daar vooraan!!
requitas
GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!1
ricos
Onder het motto: Het kan ook allemaal gewoon../ het maakt ok allemaal niet uit.... @ awakenings :P
Goverdomme!!! wat een SUPER feest!!!!
prima party weer!
Kippevel weer met dat awake feessie! Ik kan niet stoppen met dansen op dat feest. Dit is voor mij het meest dansbaarste festival van NL. Bedankt weer alle awake-fans voor de fantstische sfeer!!!!
RikkieB
lekker feest, uitstekelijk vermaakt :worship:
Rioohhh
Heerlijk weertje! Heerlijk sfeertje! Heerlijk feestje! Geen andere woorden voor...
Was weer erg goed zoals altijd. Joey Beltram was dit jaar mijn held!
Supermensen, supersfeer, superweer, supermuziek!!!
Ro...­:banana:
Area 1 Zeer lafjes! Umek, Agent, Rush + Pet Duo :bounce: Heerlijk sfeertje, super ontspannen dagje! B) Yep in het boekje gaat ie weer! Mensen tot volgend jaar! B)
robbie22
in 1 woord het was keigaaf huh?
ROCKA
TOP!! perfecto, wat moet ik zeggen!!
ROCKA SHADE
Zwaar goed feest! Rumenige&Loktibrada en natuurlijk Bart skils waren meer dan top!
top sfeer! leuke mensen ontmoet! :)
Rowdy B
Kolere, 1 brok gezelligheid, lekker weer, vette techno, lekker bier, de Kerstman, Sinterklaas EN Zwarte Piet! (Y)
gewoon top, zoals altijd
RudeLife
hele dag heen en weer van tent 1 naar 2, supervette shit daar. beetje jammer van al dat minimal op de main
Rutger Vibe
MEGA party :respect: RUSH echt helemaal geweldig
R|
Lekker feestje, erg warm, Minimal is fijn maar van beyer ben ik betere setjes gewend!
Sabba
Mijn dag was ik 1 woord: GRANDIOOS
SammyJo
Miss Djax & Rush :respect: Verreweg de beste muziek in tent 1 :bounce: Heerlijk weer, genoten van iedereen en met iedereen. Alleen jammer dat we verdwaald waren en drie kwartier naar de auto hebben moeten zoeken :s. Verder geweldig feestje!
Sander May
Gewoon het feest van het jaar! Iedere keer weer...
Eten was echt zwaar kut geregelt, te debiel dat je­ daar lang staat te wachten en er personeel is dat niks doet behalve af en toe bolletje opensnijden(n), verder alles e­en beetje als normaa­l, hoogte punt was Aril Brikha­, wat een geweldige­ vernieuwende muziek (y)
SEBBEL
Chill feesie
Sender
t was 100% genieten (y)
Sense Unique
Hawtins einde was dikkk... maar villa... wat een man, hoe dikk was dat!!! super feest!!!
vond de muziek dit keer best tegenvallen,maar de echte awakenings sfeer maakte veel goed :)
rush en pet duo draaide heerlijk en het weer was ook super lekker !!! :D b)
Simon Fields
Was erg vet!
sinesie
Vond het maar matig... MUHAHAHAHAHAHA DACHT JE DAT!!!
Sinlath a.­k.­a.­ Dennis
leuk feestje, leuke mensen leren kennen.. top.. en monsterlijk verbrand
Sjorzel
Hélémáál GÉk!!!
SjuEnDE :bier:
:kwijl:
Rush!!!! kk dik!!
Snauzi Peitsch
fijn fijn fijn! Joey (y) mainstage relaxte minimal :)
sNicKer?
Fantastisch.. Heerlijke muziek (Rachmad, attack people, Rumenige&Loktibrada, Skils, Kowalski, heerlijk..), topweer, gezelligheid, pootje baden @ Bloemendaal. Voor mij de beste AWFS ooit.
thnx iedereen voor een geweldige dag:D
Sonjaaah!!
LEUK LEUK LEUK!!!!!!!!!! :bier: :cheer:
South District
Wat een top dag. Supersfeer, uber relaxte muziek en een heerlijk temperatuurtje! Lijpe afsluiting.. kortom 't was weer geslaagd!!!
Speedy Nick
Heb me zwaar goed vermaakt :d Werd lekker gedraaid, vond Rush alleen iets minder dit keer :( Awakenings festival! (L) :respect:
Ik vond het helemaal GEWELDIG, volgend jaar weer!
Spoefne
Lekker feesie weer was superrrr!!!!
Spuke
Tot nu toe topper van het jaar, met dank aan het sterrenteam..! Megarelaxt minimal in openair..! Topsfeer! grote (y)
Superrrr... Lekker warm.. Pff.. :P .. Richie Hawtin :respect: Adam Beyer :respect:
StuiterPaul!
Wat een geweldig feest en Paul Kalkbrenner mooiste set van de dag:D
Sufyen
Awakenins, Machtig!! Op main stage, helden van de dag!
Super feestje! :yes: Volgend jaar weer aanwezig!!!!
Sunshine (An)
Kwam pas 's avonds echt goed op gang, maar heb me toen ook uitstekend vermaakt bij Bart Skils, Kowalski en Beyer :bounce:
Wat een super feest, sfeer en een heerlijk weertje :D
SuuS...
Heerlijk dagje :respect: :woepwoep:
suuss
HI-LA-RISCH!!! wat een heerlijk feest!!!
Wat een mega vet feest. Heel de dag alleen maar vette muziek, super sfeer, lekker weer, relaxed personeel en ga zo maar door. 1 en al genieten. PET DUO echt vet
svenni
hawtin, ricardo, paul kalkbrenner, magda, rush, beyer!! waren de toppers van de dag.
SynnyS
Mooi weer, mooie vrouwen, super gezellig, goede muziek! TOP!!
minimalistictechnosound... heerlijk!
het was weer een geweldig feest en de sfeer was toppie zoals altijd:cheer:
was echt een top feestje! :p heb echt genoten van deze geweldige dag! en lieve mensen ;-) en dank je voor diegene die me ingesmeert hebben met zonnebrandcreme :D (L)
TECH-apd
morgen weer? :) i love awfs
Was me weer een feestje.. heeeeeeerlijk !
GEWELDIG!!! :respect:
TechnoFlow
CAAAAARRRRRIIIIIIIIIIIIIIIII
TeChNoJuNkY™
Nouu!!! lekker weertje, relaxe mensen, super sfeertje en DIKKE DIKKE TECHNOO!!!was goeie!!! :respect:
TechnoNurse
HEB EEN HEEL GOED FEESTJE GEHAD, MAAR WAT GEBEURDE ER BIJ DE MAINSTAGE?? MINIMAL IS TOCH NIKS VOOR EEN MAINSTAGE (OF WAS DAT VANWEGE HET WEER??), KNALLEN WILDEN WE, MAAR DAT MOEST IN DE TENT!! GAYLE SAN WAS HELEMAAL GEWELDIG, MAAR IK HAD BV MEER VAN ADAM BEYER VERWACHT. DE MENSEN WAREN ALLEMAAL ERG GEZELLIG, VERDER WAS 'T EEN BTJE AAN DE HETE KANT, MAAR WEDEROM GOED FEEST!!
Geniaal! Fantastisch weer, heerlijke sfeer wat wil je nog meer. Beste sets waren Gayle San, Pet Duo. Vond Rush deze keer tegenvallen erg rommelig en de Main was een schitterende stage
TechnoToi
Kreeg een beetje het polder techno gevoel mee......haha
technovossie
echt super rush en pet duo waren super top
technowaus
hell yeah wat een feestje :respect:
TeChNo­~PriNc­eSs
ECHT BIJZONDER HEET! MAAR ECHT EEN GEWELDIGE DAG WEER!! :d
Tek-No-Bee (Tontek Records)
heerlijk feest zon vrouwen,techno en bier en drank wat wil je nog meer ;) zeker vette awake :yes:
teknomist
Geweldig feestje weer!
Teq reob
Beltram & Kalkbrenner dj'z van de dag. Topsfeer !!!
Teqnoboy-iLi€
MISS DJAX...WAT EEN ACID-TECHNO. Hawtin, Rush, R & Loktibrada (Y) VET !
me beste feest ooit!!!!!!!!!!
The Architect
Kerstman gezien, Sinterklaas gezien en de paashaas, wat wil je nogmeer??? En de rest was ook SUPER!!! (y)
Through the eyes of a Pikey
Techno, People, Sun, Dance en een blow.........MiX it---> Awakenings...
tiesniewies
het slokakkoord met beyer was een heerlijke pot techno. Zo ook Hawtin en Djax
Super feessie, leuke mensen ontmoet, gewoon perfect weer! :bounce:
GENOTEN!!
echt een GEWELDIG feest:cheer:
Timoz di Kingoz
Eine Tollest Techno Fest
Tinu5!!
zo hee wat een heerlijk feessie was dit :respect:
whoei!!!!!!!!!!!1
Eerste techno feest en precies wat ik er van had verwacht!! geweldig!!
beetje laat aangekomen maar was wel relaxed feessie...
Tobi Wan Kenobi
Lekker in de mnml, Kalkbrenner die het publiek zo goed bespeelde dat ik op een gegeven moment zelfs liep te springen :D Beltram fantastisch. Cari jammer genoeg gemist. Schneider heerlijke plaatjes, sfeer was fantastisch, lang niet meer meegemaakt in NL dat de sfeer zo goed is. Lekker weer. Kortom: heel fijn weer!
Ton 023
:bounce:G:bounce:E:bounce:W:bounce:E:bounce:L:boun­ce:D:bounce:I:bounce:G:bounce:
Tony Montana
MINIMALISTIC TO THE BALISTIC!! RICHIE RULZZZZZ
Tony S
Boh meesterlijk festival met meesterlijk weer...Lauhaus, hawtin, villalobos, kowlski, bayer... topsets. :)
ToTaL
Awakenings heeft op een paar schoonheidsfouten een solide topfeest afgeleverd. Simpelweg geweldig!!!
Richie Hawtin meesterlijk!,Bart Skills heerlijk in `t gras liggen chillen,Rumenige&Loktibrada verfrissend lekker!!!!!Valentino Kanzyani rillingen,Bold stampend!!!!!Awakenings Fest 2006 errug geslaagd.......PARTYFLOCK BEDANKT VOOR DE KAARTEN!!!!! En Mary hoop dat je ervan heb genoten van de kaarten die je overkocht!!!
TrAceR
jajaj vooral was het overdag erg vetjes , gayle san , richie hawtin(Y), gewoon overal een beetje gestaan :D
troebels
Heerlijk dagje gehad. Jammer dat t TE heet was. Lekker genoten van de music, en savonds nog ff los gegaan.
Tsjabbie
geweldig feest en lekker weer alleen weer te warm weer is goed verbrand maar ja voor de rest heb ik me prima vermaakt zo als elk jaar!!!!! mensen bedankt voor de gezellig heid die moet je toch met ze alle maken dacht ik toch :D :respect:
TyCorZ
Zelf vond ik de muziek niet echt inslaan als een bom....maar ik heb zo'n fucking lekkere dag gehad! Echt helemaal top!!!
Whaaaaaa!! Wat een gruwelijke dag zeg!!! :respect:
Uncle Renny
Wat een feest mensen goeie sfeer leuke en veel mooie mensjes ..maar oo de overgang van water naar spa rood ..nee da ken egt niet hoor..
unitec
Adam beyer for president
Vage Nico
Wat een heldenfestival weer zeg! Hier leef je voor! Zwaaaar respect voor hetgeen Kanzyani en Lekebusch gebracht hebben. Topgozers! (y)
Vein
richie hawtin en magda...heerljik
Veni Vidi Vici
:respect: Adam Beyer :respect: Wat een geweldig feest zeg :D (L)
Vette tante
Leuke dag gehad, maar de ophef over awakenings vind ik zwaar overtrokken. Wat is er zo speciaal aan? Ik heb 't niet kunnen ontdekken...
Vette Vingers
niks aan toe te voegen...Beltram for President!!
Geweldig, wat een fantastische sfeer, heerlijk weer en goede muziek! Adam Beyer was weer subliem!!!!! Kon het leven maar een groot Awakenings Festival zijn :D
topfestival en wat een vette sfeer!!!
vinimal
ZIEK :D
Wat een weertje! Een fantastisch begin van het festivalseizoen!! En die set van Joey Beltram..meesterlijk!! Hij heeft er een fan bij!
Vriendje Kjell ®
Muziek viel tegen maar het was errug gezellig
Kwam er op een of andere manier moeilijk in!! Gelukkig hebben we daar Lekebusch en Rachmad voor om dat te verhelpen :)
Die Open Air Stage moet tot monument worden verklaard!! :rot:
Wedlock
Hing weer een relaxed sfeertje :d Marco Nastic :respect:
Welluk...?!
Super lekker weer, iedereen was of vrolijk of van de kaart, en in elke tent wel weer goede muziek. Mainstage lekker vol met mensen...
WIERS
Rume&Lokti maakte het weer waar. Beyer deed waar hij vroeger goed in was!
whieeee! ut was geweldig :D
Heeeeeeeerlijk!! :D Supergenoten, lekker gedanst in het warme zonnetje! Vond de sfeer echt super, leuk publiek, relaxte sfeer! Volgende keer weer!!
Djax :respect: Umek en Rush ook top, sfeer geweldig, en wat een weertje :) volgend jaar weer :cheer:
Xplicit
ZEER geslaagd!!!!
xqlusively
:cheer: :D :cheer:
XXL-minus
rush wat was de man goed !!!knallen wie ein mallen top dag!!!
YellowJell
Umek was de shit! Adam Beyer sloot echt geweldig af, Paul Kalkbrenner was top, net als Bartje Skils en zucht.. Was t nog maar gisteren :D
Yuri JawBonE
Was helemaal super, lekker weer gezellige mensen en knallen in aera 001 :D :bounce: voor foto's zie mijn album
meesterlijk
Z.O.E.F.
GEWELDIG :D
Zaik
Gayle San veroverde alles! Hahaa, voor de rest weer heerlijk vermaakt! Mag nog een keertje vaker zo'n AWFS! :yes:
Zaino
wat een MEGA-feest! Rush :respect: Umek :respect:
zh0rz
Wooooooooooooooo :)
Zkod
ooowjah magda, karotte, en tony rohr waren echt super vet totdat monkey maffia de stekker van tony laptop eruit trok, muziek viel stil en even was het fantastische sfeertje in de minimale tent weg maar niet voor lang:D
Hop, Hop..op de bass, in het gras, heen en weer, m­­­­'n voeten doen zeer! het was heel leuk, lag ech­t­ ­­in een deuk..door naar het einde en het serie­us­e ­g­ebeuk, het was het wel waard, ben ve­rga­ar­d, door de zon, .....heeeeeeej, ik vind ­nog ­een ­bon , ik ga maar eens kappen en uit ­ee­n ­ander vaatje ta­ppen! VET in m'n sas en door ­n­aar ­de westergas...
weer relaxed feessie, had wat vroeger mogen beginnen met beuken..
jaja lekker hoor!!
:respect: Joey Beltram b) Ging zó los helemaal vooraan! :D
~*­FreAkY LiS*­~
HEERLIJK CHILL dagje... (L)
~lissy
zo hoort een festival te zijn! Helemaal prima! Mandy zonde van je henkbaby!

Line-up Awakenings

1Area 1
za 10:30 - 12:00:  · live 🇪🇸 🇳🇱
za 12:00 - 13:30:  🇷🇸 house, techno
za 13:30 - 15:00:  🇸🇮 techno, house
za 15:00 - 16:30:  🇨🇿 techno
za 16:30 - 18:00:  🇸🇮
za 18:00 - 19:30:  🇦🇺 techno, hard techno
za 19:30 - 20:15:  techno, hard techno
za 20:15 - 22:00:  🇺🇸 🇳🇱 techno
za 22:00 - 23:30:  🇧🇷 🇩🇪 techno, hard techno
2Area 2
za 10:30 - 12:15:  techno
za 12:15 - 13:30:  🇳🇴 techno
  🇧🇪 techno
za 13:30 - 15:00:  🇸🇬 techno
za 15:00 - 16:00:  🇺🇸
za 16:00 - 17:30:  🇸🇰 techno
  techno
za 17:30 - 19:00:  house, techno
za 19:00 - 20:30:  🇸🇪 techno
za 20:30 - 22:00:  🇬🇧 techno
za 22:00 - 23:30:  🇺🇸 house, techno
3Area 3
za 10:30 - 11:45:  techno, trance
za 11:45 - 12:45: 
za 12:45 - 13:30:  · live
za 13:30 - 14:30:  downtempo
 Roel Funcken
za 14:30 - 16:00:  🇬🇧
za 16:00 - 17:30:  🇩🇪 techno
za 17:30 - 18:30:  🇸🇪 techno
za 18:30 - 20:00:  🇩🇪 techno, house
za 20:00 - 21:30:  🇵🇱 🇨🇭 techno
za 21:30 - 22:30:  · live 🇺🇸 techno
za 22:30 - 00:00:  🇩🇪 techno
 Monkey Maffia
4Open stage
za 11:30 - 13:00:  house, techno
  house, techno
za 13:00 - 14:30:  techno
za 14:30 - 17:30:  🇨🇦 techno
za 17:30 - 19:15:  🇨🇱 techno
za 19:15 - 20:00:  🇩🇪 house, techno
za 20:00 - 21:30:  techno
za 21:30 - 22:15:  · live 🇩🇪 techno
za 22:15 - 00:00:  🇸🇪 techno

Nieuws

De Awakenings bouwploeg is al aan het werk op festivalterrein houtrak in Spaarnwoude om te starten met de voorbereidingen van Awakenings festival dat op 1 juli plaats zal vinden. Nadat al begin april de namen van alle artiesten bekend gemaakt waren is na veel gepuzzel eindelijk de timetable helemaal rond gekomen. 248
Awakeningsorganisator Monumental - die afgelopen maandag in Paradiso nog de Gouden Kabouteraward won als "Beste party-organisatie van Nederland” - maakt hierbij de de line-up bekend voor de zesde editie van Awakenings Festival. 235

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Awakenings foto's MTV fotograaf f:techno21
Wat vond jij van Awakenings Festival?? f:techno1029
Beste DJ AWFS? f:techno67
Eerste nummer set Anjs Schneider Awake fest. f:techno1
Set van Alexander Kowalski f:techno37
(gesloten) Jorien en ik op Awakenings festival f:algemeen22
GZ: (gesloten) Awakenings Festival tickets6
De terugweg van AWFS f:techno24
Gezocht: online AWFS 2006 sets muziek9
Hoe kan ik awakenings bereiken f:hard17
(gesloten) Post hier de AWFS livesets muziek2
Anja Schneider @ awakenings FS 2006 muziek4
(gesloten) Foto's Awakeninga Festival... f:techno5
Sleutels gevonden Awakenings? f:hard12
Camera verloren Awake Fest...? anybody? f:techno6
(gesloten) Live sets Awakenings Festival 06 f:techno3
Busreis Breda <-> Awakenings Festival f:techno20
(gesloten) Detroit tent op awake! f:techno160
(gesloten) Ik ben niet op ground zero, sensatio, h4l en awekings. jij ook niet? f:hard43
(gesloten) Wat trek jij aan naar awakenings festival? kleding42
(gesloten) Deurbeleid... f:techno31
(gesloten) Het grote pre-AWFS06 topic f:techno2331
(gesloten) Awakenings!!!! expressie5
TK: (gesloten) Kaartje Awakenings festival (omg hengelo) tickets7
GZ: (gesloten) Awakenings, voor iemand die mijn kaartje meeneemt naar het hek! tickets2
GZ: (gesloten) Awakenings tickets1
TK: (gesloten) Kaartje awake fest tickets7
TK: (gesloten) 1 kaartje voor awakenings festival tickets6
Lockers op awakings? f:techno9
GZ: (gesloten) nog 2 kaartjes Awakenings en anders maar nie tickets3
TK: (gesloten) Awakenings tickets5
GZ: (gesloten) 1 kaartje Awakenings tickets3
TK: (gesloten) Awakenings Festival tickets1
Gezocht vervoer van awakenings terug naar Eindhoven f:techno21
TK: (gesloten) Kaartje voor awakenings zaterdag 1 juli tickets8
GZ: (gesloten) 1x Kaartje Awakenings Festival tickets2
GZ: (gesloten) Kaart Awakenings tickets3
GZ: (gesloten) Awakenings kaart tickets2
GZ: (gesloten) Kaartje Awakenings tickets2
TK: (gesloten) 1 kaart voor awakenings festival tickets4
Time table awakenings festival bekent f:techno53
GZ: (gesloten) AWFS kaartje tickets5
GZ: Awakenings tickets2
GZ: 1 kaartje awakenings 01-07 tickets2
GZ: 1 kaart Awakenings Festival omg. Haarlem tickets2
TK: Kaartje Awakenings festival 2006 Omg. Breda tickets8
TK: Kaartje awakenings outdoor tickets12
2 Awakenings · Festival kaartjes te koop f:algemeen6
Routeplanner Awakenings f:algemeen13
TK: (gesloten) Kaartje voor awakefest tickets3
GZ: (gesloten) Kaartje awakefest rotterdam eo.. tickets3
GZ: Awakenings tickets2
Awakenings f:techno5
GZ: (gesloten) Awakenings tickets2
TK: (gesloten) 1 awakenings kaart tickets5
TK: (gesloten) Kaartje awakenings festival tickets5
TK: (gesloten) Kaartje te koop voor awakenings zaterdag 1 juli tickets1
GZ: (gesloten) Kaartje Awakenings tickets2
GZ: Awakenings tickets2
GZ: Awakenings kaartje wanted.. tickets2
GZ: 2 kaarten awakening omgeving Arnhem-Nijmegen tickets2
GZ: AWAKENINGS festival krt-en tickets2
GZ: (gesloten) Kaartje Awakening :( tickets2
GZ: (gesloten) Kaartje awakenings festival 1-7-06 tickets2
TK: (gesloten) Awakenings 1 kaart over tickets4
GZ: (gesloten) Awakefest! tickets2
GZ: Awakenings tickets2
TK: (gesloten) Awakenings 2006 tickets13
Awakenings Festival plus Sensation f:algemeen31
Ground Zero of Awakenings!? f:algemeen140
Awakenings en het wk f:techno126
TK: (gesloten) Awakenings kaartje wanted... tickets1
GZ: 2 Kaarten Awakenings omgeving Utrecht tickets5
GZ: (gesloten) Awakenings tickets2
GZ: (gesloten) Awakenings tickets2
GZ: Kaartje awakenings festival?! tickets2
GZ: (gesloten) Kaartje awakenings festival!!!!!!! tickets3
GZ: (gesloten) Wie oh wie heeft kaarte over voor awakenings festival? tickets1
GZ: (gesloten) Kaartje awakenings festival??? tickets1
Awakenings festival! f:techno39

3 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Giorefos op dinsdag 5 december 2006 om 21:47:
great


Beter had ik het niet kunnen omschrijven! :/
Waarschuw beheerder
Wat was deze editie van festival toch geweldig :D