Partyflock
 
here
Awakenings FestivalBeekse Bergenvrijdag 10 juli 2026
Awakenings FestivalBeekse Bergenzaterdag 11 juli 2026
Awakenings FestivalBeekse Bergenzondag 12 juli 2026
Awakenings
Awakenings
georganiseerd door Site Site

Spaarnwoude Houtrak (buiten) op de kaart
Wethouder van Essenweg
Halfweg
Nederland🇳🇱
techno × 34, electro × 10, minimal × 5, tech house × 2, schranz

Tickets & prijs Awakenings

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 36,75
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meeting
Er was een meeting, om 14:00, met 31 bezoekers.
Winactie (gesloten)
Verslagen
Door MvB (1716), Dhr. Rauwe (2111), Wecko J (1034), Vigro (1037), Markiez (435), anoniem (626).

Stemresultaat: geweldig

geweldig201565%
zeer goed65421%
goed34211%
ok6
voldoende672%
onvoldoende8
slecht1
zeer slecht0
waardeloos0

796 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!­ !­ !­ Daan !­ !­ !­
korte opmerking??? VETTE SHIT!!!!!!!!
Wat een superfeest weer zeg!!! Helemaal geweldig!! :respect: Miss Djax :respect: Rush :respect: Pet Duo :respect:
!­ TECHNO LOVE !­
was een leuke dag en het weer was top
lekker klein houden en elk jaar beter! zo hoort het!!
Rush heeft voor de zoveelste keer mijn hart verovert, wat kan hij draaien zeg!!!!!!:bounce: wat een super dag!!!!
Echt weer een heerlijk feestje..En heerlijk weer.
VET VET VET VETTTTTTTT
Goeiendagschotel!!! Hulde voor Hawtin, Djax ...en maar 1man die mag afsluiten: BEYER :jaja:
$pierre$
Wat een geweldige editie was het weer! lekker met het zonnetje op je gezicht heerlijk feesten
'Lauwz'
Helemaal goed weer! (Y). Bijna de hele dag op de main gestaan, alles zat mee. Echt een heerlijke dag gehad 8)
't moet maar
leuk feest, lange wachtrij munt, redders in nood bedankt voor het aanduwen van de auto, o ja en lekker weer
(*)Timoz(*)
Miss DJaxxx!! Heerlijke sfeer, weer en alles er om heen. Zo'n dag kan nooit te lang duren. "Ben Verlieft Man"
(6)kevin(6)
in 1 woord geweldig het weer was ook super en de muziek was toppie echt een dag om op terug te kijken adam beyer en pet duo :respect:
(6)Swe­etvani­lla(6)
was weer een leuk feest, leuke mensen, beetje te warm, lekkere muziek, nee volgend jaar ben ik niet de BOB ;) :P op naar de volgende awakenings :cheer:
(L) Kakatoe!
GE-WEL-DIG! goed muziek en keilekker weer alleen jammer dat de tijd zo snel ging ! :cheer:
*­ *­ AUDREY *­ *­
echt een super feessie!!! relaxte sfeer, leuke mensen, goeie muziek, veel zon!! wat wil je nog meer? heb me super vermaakt!!! :D
* BJöRN *
Leuk! Maar wat een hitte!
** LEN
Was weer een heerlijk feestje!!
***­Cheetah***­
Bedankt supergezellige mensen voor deze fantastische dag! T was weer genieten :D :D
geslaagd feest
Zeker goeiee!! Rush & Pet Duo :respect:
Ik heb weer genoten!! Goed sfeertje, lekker weertje en vele vrienden en bekenden...
:respect: voor de organisatie! :cheer: wat een feestje:
het was GRUWELIJK!! echt fantastisch, heb echt een top dag gehad!!
:cheer: Het was weer PHAAAAAAT!!! :D
RUSH :respect:
Wat een mega feest,mooi weer,super sfeer,Steve Rachmad en Carl lekenbusch :respect:heerlijk daar vooraan 8)
Puike party! Super sfeer. Beyer-afsluiter was top. Hawtin was 'n beetje bagger :( vooral aan het eind: muziek die past bij 'n theekransje.
*­vivere senza rimpianti*­
sluit me helemaal aan bij daveraver..
Wat een heerlijke dag!!! :D :cheer:
zoo echt geweldig!! PET DUO!!!!!!
Geweldig
-Dirk-
Who the man: Cari! :respect:
-ELLIS-
ooohh wat een superfeest en wat een super weer!!!!
-JOSTY-
Heerlijk gefeest..beyer was gruwelijk op de main als afsluiter!!! (Y)
Blue Monday - New Order: HOW DOES IT FEEL?! Wat een vette openingsplaat van Rush, en het vuurwerk weer : )
WOW wat een geweldig feestje!!!:D zeker top,volgend jaar weer!minder alleen was te druk bij drink munten halen :|
..Kevinn
heerlijk feest! heb de hele dag lekker genoten!
..Piet..
Super lekker minimal'en op de main (en heerlijk op het gras hengen) en soms effe knallen in een van de areas!! TOP!! De muntentoko's suckte inderdaad en ik heb er drie kwartier over gedaan om een hamburger te bemachtigen... VERDER SUPERS!!
.Boyciej.
super !!!!! ookal was k er pas om 6 uur k heb me echt super goed vermaakt :P:D ADAM BEYER en BART SKILLS :respect:
10uZ
echt een super dag gehad! heerlijke muziek gehoord :D
GAYLE SAN,KANZYANI & PET DUO :respect: :respect: :­respect: ..maar Marko Nastic (N) ...en no comment voo­r kut mi­nimal de heel dag @ Mainfloor 8)
::ETEN::
genoten
Super feest Rush en Pet duo onvergetelijk hard :bounce:
:cheer: nachtp­oppetj­e :cheer:
techno is verslavend...en awake helemaal :yes: Alleen geweldige muziek, en superleuke mensen :D
:cheer­:floor­tje:ch­eer:
het was fantastish :D:D:D
:respect: Jappie!­
niet meer normaal...
Weer helemaal geweldig!! (L) Awake!!
==>Diets<==
Sit back & relax feest, super genoten met en van iedereen:cheer:
=robin=
Echt een vet feest, ik heb zelfs Chiel Beelen uit zn dak zien gaan!!!:P
wauw(l) pet duo! helemaal geweldig!
>prissie<
super feessie!!
@ukeZz
AwakeFest BESTFEST!! Gvd weer een jaar wachten :(
[=-Pieter-=]
Goed vermaakt wederom! Villalobos was echt helemaal niks, Hawtin op het einde echt triest, Rush toch wel weer vet, Beltram stukje gehoord ook wel ok, Gayle San vette set maar wel hetzelfde als 2 jaar terug, Kalkbrenner top, Beyer fijne afsluiter
[]V[]
Geweldige dag! :respect: Cave & Ortin Cam, Djax, Rush, Pet Duo, Cari Lekebusch, Bold en Gayle San
[Lara]
Het was zeker gezellig! Goede sfeer ook...De dj's draaide lekker en het was een mooi dagje; EN..een lekker kleurtje gekregen :P
me eerste awake...en kvond m zeeeeer geslaaagd :D:D:D op naar de volgende :yes:
[PT2]Sentech
Wat een super vet feest, lekker liggen chillen in de zon.. (Y)
Cari Lekebusch & Gayle San waren super...owja Cari, bedankt voor de foto :)
Leuk man.
[WÖRN]
in de hemel draaien ze alleen maar techno....en zitten ze op skippyballen.....wat een enorm vet feest!
_SiEL
alle factoren op het feest waren goed..behalve die tyfus-infuus-watertjes!! al met al, ik kan niet wachten tot volgend jaar..!!! _awake fest!!!
Zeer Gunstig positief met een heerlijke na-smaak
:respect: Pet Duo geweldig :respect:
Aapie!
Was weer een lekker feestje hoor! Mooi weer en lekkere muziek....
Veel goeie muziek gehoord, maar Aril Brikha was toch echt de absolute uitblinker!!!
AJ
wil het er niet meer over hebben... :no:
DJ RUSH & PET DUOO niet normaal ahhaah
damn wat een dag ! lekker weer dikke muziek an damn !! die dames !:kwijl:
Kon niet beter!! Topfeest :bounce:
Ammie
Leuk leuk, echt heeeeel leuk, geweldig genoten!!
Techno op mainstage was super super saai!. Nog nooit zo'n slechte mainstage meegemaakt. Maar verder een top festival! Umek, Rush en Pet duo erg lekkert!
Andrea :cheer:
in 1 woord: EXTREEM.... haha het was echt een geweldig feest :respect:
Andy Lane
Wanneer gaan we weer???????? Wat een top dag. Kanzyani held van de dag........
super feest, lekker weertje, geweldige mensen!! heb me erg vermaakt!! :D
Anil Aras
Beste feest ooit tot nu toe
Anne__
Was echt super ! (L) sjucht
annie is in tha house
Geweldig feest! leuke mensen & een supersfeertje! ­­Lekker geknald (organisatie was indd wel slec­ht -> pislauw drinken zonder prik en wodka die nergens naar smaakte? lange rijen om muntjes te ha­len)
Ansch
geweldig warme dag gehad, valentino, lekebusch en beltram waren GEWELDIG! ­volgend jaar weer
Are you awake?
:respect:Oliver Kucera:respect:
Eerste keer Awakenings voor mij maar zeker NIET de laatste!
PERFECT!!!! (L)
asskicker (ABORU) APC
was vet
Aufa
was weer heel bruut....Hawtin, Magda & CARI LEKEBUSCH :respect:
toffe mensen, super lekkere muziek, top weer, heee­eerlijk feestje! richie, ricardo,­ skils en kowalski: RESPECT
B@ng
:respect: Rush :respect:
BabaLeo
Was wel DUZZZZZZZZZZZ
back2lies
me eerste techno feest. het was wel leuk en gezellig maar zal niet gauw nog eens naar een techno feest gaan. miste toch een beetje een stevige beat :P
teveel minimal bij de main... adam beyer maakte het helemaal af!!
BaKKeRaMuS
Kowalski :respect:
die beyer is altijd goed!!
Geweldige dag!! het begon met Umek :D:D daarna Valentino, allebei TOP!! :respect: .... Bold met een super laatste half uur, Miss Djaxx die voelde ik top op het bot :P, RUSH was weergaloos :respect: en Adam Beyer was de beste afsluiter die je je kon wensen :D:D
Basterdt
Cari lekebusch was zeker de the man jah techno!!!!!!!!!!!!!!!
Bastiano
echt vet chill gewoon en teveel mooie vrouwen
Oh my God! G.E.W.E.L.D.I.G. (L)
Bhard
!!!
Big T
Was vet ja!! Rielekst feestje...
blije eikel
Rush, Pet Duo en appelkruimel (Y)
Blo
Het was een super festival! De after was uiteraard ook gezellig en er zijn heel wat mooie momenten gefilmd (L)
Bloem80
niet een van de beste feesten maar de sfeer was uitstekend en het weer natuurlijk
zeker wel heel goed vermaakt
Bo@rre.
Goed feest zeker, maar de bonnen verkoop.....en gelukkig deed de pin het niet!! Beetje jammer, maar voor de rest kostelijk vermaakt(Y)
Sfeer was echt prima! Ook achter de bar heb ik staan te genieten..:cheer:
ja ja ja! JOEY FUCKING BELTRAM!!! Wat een set, wat een toegift! :respect: Rachmad en Inigo Kennedy ook top!
BOEYEe
jammer dat de tijd zo snel gaat
Bons
Gayle San, Rumenige&Loktibrada, Rachmad en Rush (aan het eind), echt in 1 woord geweldig :respect:. Beetje jammer dat de main te soft was, had nog wel iets steviger gemogen :s. verder een super feest gehad. Het weer was top, sfeer was top:bier:, mensen waren top en de muziek was super!!! :D *alleen jammer van de lange wachtrijen bij de munten*(n)
Awakenings...Mainstage...:respect: Superdag gehad...!! :lief: Skils was konings..(L)
Brada
I Love Techno!!! Wat een VETTE Editie..!!!! heel goed vermaakt!!!!
Brambo82
Beetje veel minimal op de main, maar voor de rest echt mff GEWELDIG
Bruce BA Kwee
Echt genieten, van begin tot eind (bij Tobi Neuman in Studio 80)
Super feest was het. Iedereen was vrolijk en het w­as erg gezellig. Werd ook wel lekker gedraaid. Dit­ is gewoon zoals een feest hoort te zijn. No bulls­hit :) Maar wat ging de tijd toch hard :s.
bumpo
mr. Hawtin(y) pet duo :respect:en rush :respect:
Al drie jaar achter elkaar een topfeest!! heerlijk!!
c@ndy O:)
geweldige sfeer, supermooi weer, hele leuke mensen!! Echt goed vermaakt!!!!
camel80
Wat een heerlijk feest, helemaal geweldig!!
Carnagast
Fucking vet.. .AREA 2!!!
super weer, super muziek....Alexander Kowalski :respect:
Heerlijk chill dagje! Supermuziek, heerlijke weertje en een geweldige sfeer! En de skippyballen waren natuurlijk super (L)
Open stage was helemaal TOP !! Dit was mijn eerste Awakenigs outdoor en zeker niet mijn laatste!!
Wat een Feest 3 uur over gereden door wat weg omlegingen en files en verdwalen maar naar een half uur binnen al helemaal vergeten, wat een sfeer mooi weer supper muziek alles goed geregelt. en hoeveel techno helden kunnen er op 1 feest staan gewoon in 1 woord geweldig
Dag begon vrij klote :/ Uiteindelijk toch een topdagje gehad! (Y) Skils :lief: en op t eind onverwachts flink geragt op Pet Duo 8) Was super!! :yes:
Heerlijke dag:D :respect:Steve Rachmad, Kowalski, Cari, Ruminege&Loktibrada:respect:
met afstand het beste feest wat er bestaat !! beetje jammer van de hitte overdag, was een beetje te.. de muziek was erg goed, maar is wel beter geweest.. Rumenige & Loktibrada waren weer te hard, en te vet !! Adam Beyer was weer terug waar hij hoorde, als afsluiter op de main.. voor mij echt éen van de meest geniale sets ooit !! echt 1.5 uur van de vetste muziek, en de vetste lasers die er bestaan genoten.. kan het nog niet helemaal bevatten, hoe geweldig het einde op de main wel niet was !! echt te vet !!
d'Room
alleen jammer van de troep op de grond! wanneer gaan ze op nederlandse feesten het systeem wat ze in duitsland hebben, overnemen -> blikjes, glazen inleveren voor muntjes. blijft het lekker schoon op de grond.
D-Meister
legendarisch (again)
d0nlov­es2vla­m
mij iets te heet
D@nos!!!!
Heerlijk rielekst dagje... wel jammer dat Bold niet helemaal door had dat zn plaatje al afgelopen was! verder topfeestje!!
rushhhh + kalkbrenner + geigercounting + berlijnse minimal = topfeest!
Da Dudester
de kerstman en sinterklaas op dezelfde dag wat wil je nog meer
Da Phool
Umek en Rachmand :yes: Goed te doen!
DAAANTJUH aka Twirly Girly
Ik heb me echt super vermaakt, mega relaxt en de perfecte pre-party voor ground zero b)
Daniele Temperilli
Inigo Kennedy !!!
Danig
time flies when you're having fun... WOW mensen wat een dag was het weer!
Dannix
dit was zeer heftig:D
DaVeRaVeR
Theo TOP!! Ernst Klootzak! Bus was top, bedankt meester donald! gezellig en leuk feestje!!
Db.
was er pas rond 17:30 maar de laatste uurtje waren (L) kan eindelijk de vorige editie vergeten nu! :D
Vond het zooo jammer dat het 00.00 afgelopen was!:-s
De muziek­liefhe­bber!­
Het was weer een superfeest zoals elk jaar eigenlijk!!! Heerlijk weertje en goed sfeertje! :jaja: De dj's Agent,Bold en Rush(logisch) waren top!! Maar Joey beltram was mijn held van de dag!! Wat een vette set!! :respect: :respect:
DeeZZZ Da Prutserige Klutser
was echt een topfeest, zon,sfeer en festival goed
dekkie­lovesm­inimal
GRUWELYK FEEST vooral ANJA SCHNEIDER
DeKORTE
was weer een prachtig festival !! agent opvallende naam jammer dat een paar stakkers mijn telefoon moesten jatten!! :bounce:
DeliciouS
Super!! Heb flink gebounced in de ballroom :-D
Alles klopte, zwaar gezellig en heerlijk weertje! Kowalski en de main waren (y)! En idd skippyballen :bounce:
deniell
DAMNNN....damn tasty..
oei oei oei, wat wwas dit leuk!!!!! had een paar jaar eerder al moeten gaan!!! fantastische ontmaagding ;)
Devon-Miles
superfeest! :D zoveel toffe mensen en muziek op 1 dag! aril brikha diepe set magistraal! bart skills superdik! attack people pompen! rumenige & loktibrada ook even bruut pompen! shinedoe vond ik jammer, te minimaal :( ik miste die mooie sounds en beweging. villalobos obscuur, die deed echt zijn eigen ding weer! kowalski heerlijk met mooie vocals ook! beyer ook heel erg vet beviel me uitstekend! beltram ook zwaar lomp funken! supersupersuper! tot volgend jaar allemaal!! :yes:
Dhr. Rauwe
Wat zal er komen als we dood gaan ik heb namelijk vandaag de hele dag in de hemel rondgelopen :respect: voor de heerlijke sfeer,leuke mensen,goeie muziek en moeder natuur.Dit is zeker me beste festival ooit AWAKENINGS HELEMAAL GEWELDIG!!!!!!
Dim
Vanaf 3 uur volop staan housen op hawtin, villalobos, karrotte, skills, magda, rohr, kowalski, beyer en wighnomy brothers. Wat een geweldig feest! Helaas zo moe dat er geen after meer in zat...
Dino D. van
technoe + zon + sfeer= awakenings festival
DJ-DA-MION
dit was weer een kk vet feest ......rush.......knalde em kk hard ....adam byer respect:P
DJ1
Super feestje. Heerlijk weer, goede organisatie. Jammer van het ping pong muziek bij de main maar goed Rush :lief: maakt een hoop goed :D
djbika
superfeest wer.alleen volgende keer wel wat minder plingplong minimal.
top feesie leuke mensen goeie sfeer :-)
DK079
HEEEEEEEEEEEEEET
1 woord: Wreed!
Don Thomassi
feest van het jaar! Rachmad en Inigo Kennedy waren het vetst!
donaams
top feest
Drelicious
SUPERRRRRRRRRRR!!!!!!! (l)
Richie Hawtin, heerlijk. Vooral zijn afsluiting, 10 min. opbouwen naar een climax die niet komt. Geniaal. Rush was weer een slopert, helemaal kapot en Adam Beyer was ook weer goddelijk.
Echt weer Super, laatse uurtjes Adam Beyer waren echt genieten!!
Helemaal super!!:d
:respect: Mooi weer, mooie muziek, mooie mensen, allemaal MOOI!
Ed B!
Bizar! Bizar! Bizar! :respect: aan alles en iedereen! Enige -. de muntenkassa's!
Ed ter Bak
SPEAKER ATTACKKK!!! WOOHOOO! :D
ed:win
ai pappie! wat een heerlijke dag zeg! bedankt voor­ de jongedame met de rode rok, die middels haar wa­aier voor verkoeling zorgde, terwijl we gek konden­ doen bij Steve Rachmad en Cari Lekebusch :) Barry: jammer dat we elkaar steeds zijn misgelopen, better luck next year! :yes:
Edisfred
GEWELDIGE dag gehad, super en wat een mooi volk :p
Eetje
:cheer:
Einzel­ganger vs Bobbafett
RICHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...........GVD wat een S­ettttt hij nam het word minimal wel heel letterlij­k, door 4 maal te teasen met soundbubbels....en het publi­ek gewoon stil uber uber uber.... Helden: IONLUDWIG dikke inkomer, Lauhaus&David Eruuuug sterk openend.... Ricardo,Bart , EN MonkeyM­afia in z'n eentje wat een show wat een soun!! Gezellig festival weer
El Bribón
Jeetje wat een Knetter!
EL-G
ow ow wat een gezelligheid allom daar op Spaarnwoude!!! Hulde aan iedereen die het gezellig maakte!
EL-Pinda
Jazeker, was een goed feestje...het weer zat ook mee dus uitermate goed bevallen:D
Elize1980
Dit was voor mij de 1e keer naar Awakenings.. en ik vond t helemaaaal SUPER!!!!
Beste editie waar ik ben geweest! :respect:
ENROC
Ortin Cam & Cave, Kanzyani, Steve Rachmad, Pet Duo. :bounce: Jammer dat de mainstage niet goed werd afgesloten.
Ercino
SUUUUUPERFEEST met SUUUUUPERWEER, time flies when ur having FUN... :(
een geweldig feest met een gewelig einde!!! TOP!!! :)
Evelinja
Rush en Kalkbrenner waren mijn helden, echt een top feestje
Extase
Wat een lekker fe(e)stival weer! Ruminege & Loktibrada, Hawtin en vooral ff die losgaan set van Rush, daar was ik echt aan toe! Blijft toch een makkelijke locatie, dit keer ultiem weer en véél leuke dames:-)! Een geweldig dus!
Fabian Lionearth a.­k.­a.­ Zwarte Cobra
Eén woord: JOEY BELTRAM!!!!!! :respect:
Joey Beltram :respect:
GE-WEL-DIG !! Waarom ben ik nooit eerder naar dit feest geweest! Heelijk weer , Heerlijke mensen , en Geweldige MUZIEK !!
feet on fire
paashaas.. kerstman... sinterklaas... kamelen... geitjes voeren... WAT EEN DAG!
Floosje!
GE-WEL-DIG!!!!!!!!! Wat was dit een ontzettend bruut feest! Schitterend!
Flow
Echt.. wat een feest.. weer, muziek en sfeer.. niks op, aan af onder hehe.. aan te merken
Funk you!!
Hij was lekker....(y)
Funky Boefje:p
Geweldig weertje,leuke groep kortom was een heerlijk dagje :P
funkylady
wat een gek niet normaal uit je dak!
G & G
Voelde me als een strijdende gnoe in een openweide tijdens paringsseizoen. Jong, energiek, gedreven, passievol en wild ging ik er op los, op zoek naar de eeuwige afstemming van the technomusic… heb heerlijk geskippybalt, gesnoeid met richie hawtin en de minimalturk uitgehangen bij karrotte. Last but not least geafterd @ texaco, gewoon doorhuppelen! Kortom heerlijke dag :)
G.E.R.T.
RUSH!!!!!!!!!!!!!!!!
Gferwaonokn
Het was bijna de ideale wereld :respect:
Gayle San->Rachmad & Rush :bounce: super gedraaid!!!! Heeeerlijk weertje, dat viel goed te merken :9
wat een memorabele editie weer, alle DJ`s waren me­esterlijk, sfeer was geweldig, extreem zonnig!!! leuk dat SINTERKLAAS EN FEESTPIET ook even langs kwamen samen met de KERSTMAN
Giorefos
greatness
was wel leuk om eens mee te maken maar niet echt mijn muziek
Gnobr
BELTRAM-BELTRAM-BELTRAM-BELTRAM-BELTRAM!!!
Geweldig feest! superlekker weer (overdag misschien een beetje errug warm), supergoede sfeer en het was allemaal goed geregeld... (y)
GRAZZY
super vet feestje
guess-h0e
Joey Beltram was te gruwelijKKKK
H*ly Mary
Wiehoeh!! K had sjans met Richie Hawtin sjans met Richie Hawtin!!
Harder&­Harder
Ín het begin kwam ik er wat moeilijk in... Maar va­naf de set van Rumenige en Loktibrada ging ik echt­ heerlijk uit me dak :jaja: Rachmad vond ik wat mi­nder maarLekebush was ook echt helemaal te gek!!! ­Daarna door naar Rush: Wat een heerlijk partygevoe­l daar, ontzettend druk/warm maar toch gewoon een ­goeie sfeer en maar blijven knallen B) Afgesloten­ met Adam Beyers en de prachtige lasers daar :kwij­l: Conclusie: Super feestje :lief:
Wat een super gaaf feest! Echt genieten gewoon, lekker weertje, heerlijke muziek! (L)(L)
Hassanova
1e keer, volgend jaar zeker weer, superfeest (y)
Skils, Kowalski en Lekenbusch waren geweldig, de rest kon me niet heel erg boeien! Wel weer een schitterende dag!
Heilige Johanna
Top Top Top! Kan niet anders zeggen! Heerlijke dag gehad with my crew! (K) I (L) Awakenings!
hestertechno
In 1 woord geweldig!!!
hey jonguh!!­ lulululu
tja ben ik nie geweest maar zal wel leuk zijn geweest
Paul Kalkbrenner :kwijl:, te vet! Was super op de camping!!! Volgend jaar weer party machen!
Hollek­eBolle­ke
Heerlijk festival:respect:
HoofdletterP
Deze was ZO goed :)
Housewerk
volgende keer op de Noordpool :lol: ?
HozZeS
Top feest!
Nice Party :D Miss Djaxx, Rush en Adam Beyer super gedraaid!!
Had hoge verwachtingen, maar die zijn helemaal uitgekomen! (Y) Cari Lekebusch, Bart Skils en Pet Duo B) Inderdaad jammer dat we elkaar niet gezien hebben Edwin!
ik
was weer superrrrrrrrrrrrr.......................!!!!!! tot volgend jaar ;)
NO WORDS 4 IT!! :RESPECT:
Whaaaa heb weer staan te genieten!! :lief: smiddags beetje traag door de hitte, maar sav­onds de schade dubbel en dwars ingehaald.. ­ :D het mooiste moment vond ik nog wel dat wij dachten dat het om 11 uur al afgelopen was.. we waren al bezig met afsluiten, hoorden we dat t tot 12 uur duurde!! :cheer:geluksmomentje:cheer: laatste uur echt té hard los gegaan: Pet Duo & Beltram heeerlijk! :respect: Na eindelijk de auto gevonden te hebben heb ik nog n erg gezellig aftertje gehad (Y)
invincible
Opvallend: Agent met een goed set en slecht geluid­ in tent 2 helaas, ANJA SCHNEIDER de heldin van de­ dag! verder weer uitermate gezellig en erg warm.­....volgende keer alsjeblieft Inigo een herkansing met ander geluid, was nml. ook erg vet!
it's...­ Tricky!­
Geweldig Feessie!! Cari Lekebush ONTMOET :D:D:D
J - Notyze
Meesterlijk, Geweldig, Fantastisch...Superlatieven schieten tekort, een impressie? Weergoden, Setjes: Richie Hawtin, Villalobos, Karotte, Bart Skils, Kowalski, het slot van Adem Beyer die a Walking Contradiction & Erotic Discourse erin gooide, Zintuigen kwamen tekort om alle prikkels te handelen. En owja..De geimproviseerde after @ Texaco met de oerkreet...Schitterend!
J Q R D I :banana:
1e Technofeest maar heel erg vermaakt hoor :yes: Heel de dag bij de Schranz gestaan (Y) Het was een warme dag en ik was in het gezelschap van super leuke mensen dus helemaal TOP!
GEWELDIG! ! !
Jack dG
Was me et festivalletje wel weer hoor!!
Heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Janamaro Barradini
Gezellig feestje!!Cari Lekebusch :respect:
jappie®
TE vet feest, overtreft zich van vorig jaar! rush en adam beyer SUPER!!
M'n eerste Techno-feestje in 3 jaar en ZEKER niet de laatste. Wat een gefreak van Mr. Rush en daarna Pet Duo..... HE-LE-MAAL ZIEK. Verder gewoon een ontzettende leuke dag gehad. Heerlijk weer, veel drank en lekker gegeten. Op naar de volgende Awake :yes:
heb het gemist K*T :'(
wooowwww, wat een feest zeg!! DJ RUSH was weer flink raggen!!!!!
Jenmen!
was godverdomme gezellig!
Jeremy Soze
Steve Rachmad, Joey Beltram en Miss Djax! Superfeest! Gezellig en lekker weer!
Jeroen-Theo (l) Techno
:respect:
jeroenvroeg
geweldig mensjes heerlijk bedankt
Een uur in de rij gestaan voor muntjes, maar naast dat was het weer geweldig B)
Jesse Digital Skills
heerlijk feestje..lkkr weer alleen jmmr dat je zo lang moest wachten bij de muntverkoop de rest toppie hophophop
JILLY BILLY
feest was goed...alleen het was gewoon veels te heet!
Jimmy Benson
wow!
Jippie Smitsie
Was zeker een geslaagd festival! Rush was weer knalluhh!
Wat een super feest! Soms wel ff erg warm, ook maar 10 minuten in een tent gestaan en verder heerlijk bij de main gestaan en genoten... Heerlijke afsluiter van Beyer!
Joest
was een weer een prima feessie!! Rush en pet duo:respect:
had er stiekem meer van verwacht (zker richie & ricardo) maar toch zeker wel prima vermaakt (y)
johnwilbier
minder als vorig jaar maar zekers VET
Steeeeeeeeeeeeeeeeeeeve+knedeep
Joost º³º
Beste festival wat er bestaat... ongetwijfeld!
Jozel
1ste Keer Awakefest maar was goeie :respect: Steve Rachmad & Rush :respect:
Judasz
PORNO!
Jude Partygirl
Helemaal te gek vond ik het. Ik ben helemaal uit mijn dak gegaan bij Steve Rachmad!!!! :bounce: Super lekker weer, supertoffe mensen en heel veel bekenden gezien!!!!! Het was een topdag. Awakenings bedankt!!!!!!!!
Judy 007
rrrrr.......ondanks de geweldige zon die het warme gevoel aan onze dag toevoegde, was er de muziek die me kippenvel gaf!!! Wauw wat een dag van GOUD :RESPECT:
Wat een heerlijke dag... Kowalski, Lekebush, Umek, Rachmad :respect:
K1wi!
Ik wil wonen op dit festival. Echt fokking amazing gewoon. Gayle San, Miss Djax, Pet Duo, maar bovenal: Valentino Kanzyani!!
top top top toppie...voor was dit helemaal af,hier krijg je waar voor je geldt.volgende keer weer:d:d:d
K@RSTUH™
Was weer goed te doen!! :D Beetje jammer van de hitte, verder super feestje weer !!
kaassie
zeer goed chillen in de zon:P
G E W E L D I G :respect:
Katsfijn!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA­AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ked
Agent, Rumenige&Loktibrada, Inigo Kennedy, cari lekebusch en Adam Beyer waren goed bezig! gewoonweg weer geweldig, ik zou nooit een editie willen missen
Kim(k)(k)(k)
lekker feestje in the sunshine, helemaal goed!
Kimm :)
:lief:
Wat een geweldige sfeer hing er toch weer......Het was echt geweldig!!Pet Duo......weer genoten!!
Superssssssssssss
was weer een geweldige dag en wil die gozer die zo vriendelijk is geweest om mijn telefoon te vinden en hem heeft terug gebracht nog eens heel erg bedanken :D
kloy
ja awake was super wat heb ik genoten
Waanzinnig!!! Wat een dag! Jammer dat het maar een keer per jaar awakefest is!!!! :bounce:
Ik ging als een trein iig, was goed feesie:cheer: overdag beetje warm
kwahgib
top: hawtin, villalobos, kalkbrenner en magda. Weet iemand wat de laatste 2 platen van Villalobos waren?
ook even respect voor de paashaas:D:D.. haha togh heb ik sgik gehad.. veel uitgelache.. mense die met ons op de foto staan(de paashazen)laat ff weten ik wil de foto's zien:D:D:D
GEWELDIG!!! HELEMAAL TOP!!!
Laus
:D :D Top dag! Top feest!
Wat een heerlijk feestje:cheer: :respect:
jezus wat een feesie weer mensen (y)
Lel
hmm niet helemaal mijn ding, evegoed vermaakt!!
GE-WEL-DIG :D wat een heerlijk festival:yes: Cari Lekebusch was mijn man, wat een set, en nog een relaxte kerel ook nog!
Lenno
Niet normaal meer dit feessie! Open Air kon niet beter!!!
LEON aka ....­
loop ik naar lings of naar rechts?? de controle had ik niet meer maar wel een hele vette party gehad!!
Leonid Vtjuh.­
miss djax rush pet duo waren vet. voor de rest was alles ook zeer vet top top
Li'l Chic@
was n TOP feessie!! :-) met geweldige mensen en super lekker weer!
Like a Flower
geweldig genoten! :D
livespits
beste techno feest tot nu toe
Long ed
Zeer goed vermaakt! Mogen eigenlijk niet klagen, maar had best iets cooler mogen zijn!
GE-WEL-DIG!!!
LOS PAULOS
gewoon geweldig!!!
Løran.
Rush draaide manne Hardd,,,, !! En liepe ook zoveeel Mooie bonita's rond daar ___!!
M < (K) (K) > M
Hebben ons zeer vermaakt maar vond het niet hoogstaand,vooral de main niet "WAT SAAI".Raar dat water snel op was en WAAROM zulke dichte warme tenten.Oja misschien is een andere opstelling van het terrein ook eens leuk,wordt een beetje eentonig.Joey B. de man van de dag..........
M. :')
Ooohh wat een super festival! (L) Whoei :D zo'n vette dag gehad! :D
Wat een geweldig feest!!! Heerlijk weer, leuke mensen....kon niet beter!!!!
Maaike..!!
GEWELDIG GENOTEN! heerlijke muziek, weertje en sfeer! djax, rush, en PET DUO geweldig!
Maapen
Niet te evenaren! Anja Sneider en Aril Brikha zeker de beste acts!
Madman@­techno
Adam Beyer was weer is ONTZETTEND vet. vuurwerk en lichtshow ook super
Mandy.
Ondanks Henk.. Wauw (L)
Paul Kalkbrenner & Joey Beltram: GEWELDIG!!
markkram
Rush, Pet Duo waren geweldig!
Martinus1980
:respect: Gayle san, miss djax en rush :respect:
Martyro
HEERLIJK genoten !! weer (l) :D Cave & Ortin Cam, Gayle San, Agent, stukje Rumenige & Loktibrada en Kanzyani, Bold, Rush en Pet Duo was vettig !! :cheer: :woop: :D AWFS elk jaar weer TOP :yes:! alleen geluid was dat niet altijd (area 1 vooral)..:(
Matt Sunday
Karotte op 1zame hoogte, wat heb ik deze man hoogzitten!! wat een held. Levuh! :) :)
Matthijs
heerlijk relaxed festival :) helaas maar tot 19:00 geweest omdat ik doorging naar ground zero, dus jammer genoeg het hardere gedeelte gemist, maar vanaf een uurtje of vijf werd er in area 1 ook al goed gefeest :)
helemaal goed...
Een 10 met een diamanten griffel! (y) Helden van de dag: Cari Lekebusch, Gayle San, Ruminege & Loktibrada, Marko Nastic en Joey Beltram! :D
mcwinod
Het was weer ongelooflijk gekkehuis!!! Wat een festival zeg mijn zomer is in elk geval goed begonnen!!!
GENIAAAAAAL
Medder
Ben er nu nog ziek van dat t is afgelopen :( Wat n­ wonderlijk wereldje hebben we daar gecreëerd met ­z'n allen!!!! Warm is anderssss ;) (JOEY BELTRAM, WILL YOU MARRY MEEEEEEEE!!!!!) (L)
Mellow G
Zo hoort elk festival te zijn, echt geen woorden voor zo mooi :D
Meneer de Burgem­eester
Kheb genoten....Heerlijk weer, prima muziek!!
super sfeertje, super mensen, supere muziek, top feessie!!!! :cheer: ....rush :respect:
Mez
Fakking vet!
Mil
Geweldige dag :D Skils!
Het was ontzettend gaaf, helaas eerder weg :(
:cheer:
Mizz S@­nshine
Helemaal super! Vanaf nu ben ik helemaal "into the techno"! Rush en Pet Duo :respect:
HEEERLIJK! En RUSH, pfffff vet! En LEON, geweldige terugreis bedankt!!!!
Moer
De avond maakte alles goed, overdag vond ik het niet al te denderend. Beltram, wat een held als afsluiter (Y)
Mona Boordevol
Deze gaat de geschiedenisboeken als Beste Feest!! Was echt helemaal super!
Maasterlijk
MonTananana
Super feest.. fucking warm, maar genoeg koeling dankzij Rush en Pet Duo! ;) :bounce:
geweldig feestje.
Mr. Eckie
WHOOOOW WAT EEN PARTY... CARI...ADAM...RICHIE... WOUTER!!!!
Mr. R
Was weer geweldig, super weer alleen rijen bij de ingang (altijd hetzelfde liedje) en de rij voor de muntjes waren extreem lang... minimale wachttijd een uur, dat moet sneller kunnen!!!!
Mr. Tjong
Vet weer, altijd gezellig iets mindere muziek! :D:D
heb me weer prima vermaakt :) was niet zo aanwezig, maar kwam door t weer
Mrs. Jones
Brrrrrrr.... wat een GEWELDIG feest... Begin tot ht eind kippevel
Mush
Superfeessie... Geweldige sfeer!!! Kalkbrenner :respect:
MvB
Mainstage was best soft. Area001 met Rush was wel erg lekker. Zeker goed dagje gehad
Mysterik
warm, bier, superieur, kippenvel!
Rush en Pet Duo waren de mannen van de avond :respect:
Vet, vet ,VET!!!!!
geen woorden hiervoor! Hawtin!:cry: Rush! petduo! (heerlijke sneltrein)(L) en tribune hange! jeeezus wat mega relaxt:respect: en wat een super eind van Villalobos(y)
Nathalie :woept­iedoe:
Heerlijke dag! prima sfeer en leuke mensen! Volgend jaar weer!
Nathalie79
het was weer een super feessie!!! :)
natoes
Awake was AMAZING!
Neuronal Damage
Geweldig feest!!! gezellige sfeer, alles weer goed voor elkaar...'s middags vnl minimal en tjillen ivm de hitte en 's avonds knallen!! Campingparty was ook erg vet, zeker weer volgend jaar
Nibbit
Veel te goed om weer een jaar te wachten!
NielsMol
KONING FEESTJE!
Super feest en het weer hadden we ook nog in ons voordeel wij zijn der volgende keer zeker weer !!!
wat een dag :) op rush helemaal los gegaan, adam beyer had was harder gemogen, maar was ook super!
hawtin en beyer helemaal geweldig
oei oei kippenvel.dat was der sowieso eentje voor de kleinkinderen (y) heerlijk weertje,lieve mensjes.k had het sowieso niet willen missen/bijna de hele dag op de main gestaan.special thanx to De Neger Die Kan Dansen , Jef van het ernstig meekijken en Sinterklaas!
nuckleuz
Bold, PET Duo!!
lekebusch en kowalski(L)
Fakking lekker gedanst !! whiiiehaaaaa
Mooi weer, lekkere koude kletser in de hand, mooie vrouw naast me en heerlijke muziek! Wat wil een mens nog meer?!
De enige waar ik echt goed wat van heb meegekregen was Hawtin, en ook super gelijk...Dag was verder helemaal geweldig, super weer, goede sfeer...zoals gewoonlijk heb ik weer eens HEIMWEE!
echt zo focking goed festival geweest!voetjes van de vloer van begint tot eind! Op naar Extrema
Op zon en feestdagen
cker goed feestjuh!Richie viel me wat tegen..Volgende x beter 13-07..Adam beyer draaide super chill tot het einde prima vermaakt!tot volgend jaar maar weer!
ouwe knaller
pet duo en rush waren echt super en het weer was ook heerlijk
p8
8)
Yiiiiiiiihaaaaaaaaah!!!!!! :woepwoep: Wat een HEEEERLIJKE dag!! Wat heb ik genoten zeg (L) Big smile op m'n gezicht gehad, die er niet van af te slaaaaan was :p Eentje voor in de boeken weer ;) Iedereen bedankt voor de mooie dag (L)
Heerrrlijk dagje! Cari Lekebusch (y) heel vett
PARTYDAVE™
Helemaal T O P
partykrasher
Vet vet vet hoor!
patje81
lekker middagje mensen:) kalkbrenner heerlijk setje en rush + pet duo voor het betere knalwerk! heerlijk vermaakt!
paulahontas
wat een top feest,echt heerlijk genoten van de top sfeer
Utopia
beetje moeizaam op gang gekomen... rush ontzetten­d lekker, goede organisatie, lekker weer, lekker p­ubliek & gezelligheid :-) maar niet de top van de berg bereikt..
Penosa
LNX Logaritme van de Natuur van iets ( x )
Pessa
Gayle San en Miss Djax!!!! Toppers van de dag......
phan
Dit was echt een super feest!! Pet Duo was echt lekker schranzen tot op het bot :respect:
geweldig!!
picobello
RUSH rules
Pieter Lepelaars
Waar was de techno? Ben maar weinig echt uit mijn dak gegaan. Laatste half uur Bold, Rumenigge & Loktibrada & Miss Djax was knallen. De rest matig. Had er meer van verwacht.
geweldig feest! Shinedoe, Hawtin, Villalobos, Magda, Beyer en de rest! :respect: OpenStage :respect: heerlijke dag!
Pimm0
Anja Schneider heeft me betoverd (L)
Pink Panther
Vette shit!! Rush en Pet Duo waren vet!!
Pipo
Superfeest weer!! (L)
Plons de Kicker
Files, files, omleidingen :@
warm.....lekkerst gedanst op kalkbrenner...rush nog meer fouten dan normaal maar wel lekker beuken...open was wat lafjes verder
Prin$
Rush, Minimal, Hawtin, Techno, Rush, M, skippyballen, Kalkbrenne­r, Rush, Zon, Beyer... AWFS (L)
Prins
What a day... What a life...
Profiel 11580
Wat een heerlijke dag! :D Zon, minimal op de main * zucht * geweldig!
PUSSY M@GNET
wat een vet feest (y)
Pyro
Wat een vette dag! Adam Beyer als afsluiter wes helemaal geweldig!
mijn eerste awak ben meer hardstyle/hardcore scene maar dit is zeker niet mijn laaste feestje!!
Qiddle Fastro
wat een feest! geweldig gewoon!!!!
QMaster
Ja was een top feessie!!! misschien beetje warm in daylight..... maar gelukkig was er schaduw!!! toppertje!!!!!
R. Manhouse
Meesterlijk mooi feestje. Relaxed op de open air met Lauhaus Hawtin en Bart Skils, gekkenhuis bij Gayle San en daarna over en nergens
R1ch4rd
Toppertje :D
r2ragent
THE LEGANDARY BELTRAM, ik wist het van te voren kan niet stuk deze man
raketje
RUSH:respect: lekker uit mn dak gegaan
Raoul Duke
Ondanks de hitte zat de sfeer er goed in, Adam Beyer prima afsluiter op de main
ziek!!!!!!!
Rattle Brain
Rush en Pet Duo!! :respect:
Raver Dave
Absolutely F * cking Great!:bounce: Een prachtige dag gehad!:respect:
Cari Lekebusch :D Heeerlijk daar vooraan!!
Reno..
Gayle san was de man..Wat een wijf he
RiCoKe
Poh poh, wat een feest
ricos
Onder het motto: Het kan ook allemaal gewoon../ het maakt ok allemaal niet uit.... @ awakenings :P
Goverdomme!!! wat een SUPER feest!!!!
prima party weer!
Kippevel weer met dat awake feessie! Ik kan niet stoppen met dansen op dat feest. Dit is voor mij het meest dansbaarste festival van NL. Bedankt weer alle awake-fans voor de fantstische sfeer!!!!
RikkieB
lekker feest, uitstekelijk vermaakt :worship:
Rioohhh
Heerlijk weertje! Heerlijk sfeertje! Heerlijk feestje! Geen andere woorden voor...
Was weer erg goed zoals altijd. Joey Beltram was dit jaar mijn held!
Supermensen, supersfeer, superweer, supermuziek!!!
robbie22
in 1 woord het was keigaaf huh?
ROCKA
TOP!! perfecto, wat moet ik zeggen!!
top sfeer! leuke mensen ontmoet! :)
Roger willem Cornelis
Gruwelijk heet.. maar wel zwaar ontspannen en soepel.. je weet toch .. techno rouleert !!!! :bounce:
Mega feest :D
in een woord geweldig!!!!!
Rossy
FANTASTISCH!!!!!! Geweldige sfeer, super DJs! Ik hou van Awakenings!!!!!
R|
Lekker feestje, erg warm, Minimal is fijn maar van beyer ben ik betere setjes gewend!
S a n d e R
geweldig festival :respect: al 6 jaar op rij meesterlijk, muzikaal top, geen hoogstandjes maar gewoon erg goed allemaal! Richie, Beyer en Gayle San voor mij de beste artiesten van vandaag. alle mensen met wie ik was: bedankt!!! top dag :P
Zeer fijne dag gehad :D
Sander May
Gewoon het feest van het jaar! Iedere keer weer...
SDumasqo
:respect: Awakenings Festival 2006 :respect: Was een Super Chille dag!! Op de main lekker chillen met z'n allen en in de tenten VET ROSSEN!! :rescpect: Oliver Kucera, Miss Djax, Rush!! En de man van de dag: Joey Beltram!! :respect:
Eten was echt zwaar kut geregelt, te debiel dat je­ daar lang staat te wachten en er personeel is dat niks doet behalve af en toe bolletje opensnijden(n), verder alles e­en beetje als normaa­l, hoogte punt was Aril Brikha­, wat een geweldige­ vernieuwende muziek (y)
Seray
Helemaal geweldig weer!!!!
vond de muziek dit keer best tegenvallen,maar de echte awakenings sfeer maakte veel goed :)
rush en pet duo draaide heerlijk en het weer was ook super lekker !!! :D b)
Sidion
Teveel minimal, zeker op de main, verder wel een topfeest met goede sfeer enzo
Simon Fields
Was erg vet!
Sjorzel
Hélémáál GÉk!!!
Rush!!!! kk dik!!
Smoellie
Was wel lachuh om op dit feest te werken.. Goede sfeer.. muziekske op de achtergrond was ook wel goeie.. heb me prima vermaakt..
Snauzi Peitsch
fijn fijn fijn! Joey (y) mainstage relaxte minimal :)
sNicKer?
Fantastisch.. Heerlijke muziek (Rachmad, attack people, Rumenige&Loktibrada, Skils, Kowalski, heerlijk..), topweer, gezelligheid, pootje baden @ Bloemendaal. Voor mij de beste AWFS ooit.
Soon.
super!!.. lekker de hele dag in de zon (y).. kan niet beter!
South District
Wat een top dag. Supersfeer, uber relaxte muziek en een heerlijk temperatuurtje! Lijpe afsluiting.. kortom 't was weer geslaagd!!!
Speedy Nick
Heb me zwaar goed vermaakt :d Werd lekker gedraaid, vond Rush alleen iets minder dit keer :( Awakenings festival! (L) :respect:
Ik vond het helemaal GEWELDIG, volgend jaar weer!
Spoefne
Lekker feesie weer was superrrr!!!!
Superdag!!!!!!!!!!!!!!! Thanks again you all!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
In één woord: SUPER!
Stefff
t was maar weer es té Gezellig/Geweldig :D toch nog 15 min kunnen stampuh bij Pet Duo:respect::D
Superrrr... Lekker warm.. Pff.. :P .. Richie Hawtin :respect: Adam Beyer :respect:
WARM en tog (Y) Mainstage en area 2!!!! :D
Sufyen
Awakenins, Machtig!! Op main stage, helden van de dag!
Super feestje! :yes: Volgend jaar weer aanwezig!!!!
Wat een super feest, sfeer en een heerlijk weertje :D
SuuS...
Heerlijk dagje :respect: :woepwoep:
helemaal top!! :bounce:
Wat een mega vet feest. Heel de dag alleen maar vette muziek, super sfeer, lekker weer, relaxed personeel en ga zo maar door. 1 en al genieten. PET DUO echt vet
svenni
hawtin, ricardo, paul kalkbrenner, magda, rush, beyer!! waren de toppers van de dag.
SynnyS
Mooi weer, mooie vrouwen, super gezellig, goede muziek! TOP!!
minimalistictechnosound... heerlijk!
Taai pantof­feldie­rtje
Super goede muziek, heerijk weer en wederom leuke mensen !!! Thx people, op naar Extrema !!!
het was weer een geweldig feest en de sfeer was toppie zoals altijd:cheer:
was echt een top feestje! :p heb echt genoten van deze geweldige dag! en lieve mensen ;-) en dank je voor diegene die me ingesmeert hebben met zonnebrandcreme :D (L)
TECH-apd
morgen weer? :) i love awfs
Techno Solution
01-07-06 de feest die eigenlijk niemand mocht missen.... Karotte uber massive gedraaid ;)
Techno Tom
Buitengewoon geweldig Awak Thanks !!
Was me weer een feestje.. heeeeeeerlijk !
GEWELDIG!!! :respect:
TeChNoJuNkY™
Nouu!!! lekker weertje, relaxe mensen, super sfeertje en DIKKE DIKKE TECHNOO!!!was goeie!!! :respect:
TechnoToi
Kreeg een beetje het polder techno gevoel mee......haha
Tek-No-Bee (Tontek Records)
heerlijk feest zon vrouwen,techno en bier en drank wat wil je nog meer ;) zeker vette awake :yes:
teknomist
Geweldig feestje weer!
Teq reob
Beltram & Kalkbrenner dj'z van de dag. Topsfeer !!!
Teqnoboy-iLi€
MISS DJAX...WAT EEN ACID-TECHNO. Hawtin, Rush, R & Loktibrada (Y) VET !
verbrand maar zeeeeeeeeeeer tevreden :D heerlijk dagje gehad.. jammer dat de tijd zo snel ging!
The Sid
helemaal waus ;)
Lekker weer, leuke muziek, gezellige mensen: topper!
tiesniewies
het slokakkoord met beyer was een heerlijke pot techno. Zo ook Hawtin en Djax
Super feessie, leuke mensen ontmoet, gewoon perfect weer! :bounce:
Tim ScaLa
<<LUVLY>>(Y)
GENOTEN!!
echt een GEWELDIG feest:cheer:
Timoz di Kingoz
Eine Tollest Techno Fest
Tinu5!!
zo hee wat een heerlijk feessie was dit :respect:
whoei!!!!!!!!!!!1
tjappie
wat een knaller PET DUO was gruwelijk ragge
Eerste techno feest en precies wat ik er van had verwacht!! geweldig!!
Tobi Wan Kenobi
Lekker in de mnml, Kalkbrenner die het publiek zo goed bespeelde dat ik op een gegeven moment zelfs liep te springen :D Beltram fantastisch. Cari jammer genoeg gemist. Schneider heerlijke plaatjes, sfeer was fantastisch, lang niet meer meegemaakt in NL dat de sfeer zo goed is. Lekker weer. Kortom: heel fijn weer!
Toin
ik zeg JOEY BELTRAM HELD!!!!!!!!
Ton 023
:bounce:G:bounce:E:bounce:W:bounce:E:bounce:L:boun­ce:D:bounce:I:bounce:G:bounce:
Tony S
Boh meesterlijk festival met meesterlijk weer...Lauhaus, hawtin, villalobos, kowlski, bayer... topsets. :)
TrAceR
jajaj vooral was het overdag erg vetjes , gayle san , richie hawtin(Y), gewoon overal een beetje gestaan :D
troebels
Heerlijk dagje gehad. Jammer dat t TE heet was. Lekker genoten van de music, en savonds nog ff los gegaan.
Tsjabbie
geweldig feest en lekker weer alleen weer te warm weer is goed verbrand maar ja voor de rest heb ik me prima vermaakt zo als elk jaar!!!!! mensen bedankt voor de gezellig heid die moet je toch met ze alle maken dacht ik toch :D :respect:
TyCorZ
Zelf vond ik de muziek niet echt inslaan als een bom....maar ik heb zo'n fucking lekkere dag gehad! Echt helemaal top!!!
Uncensored
Rachmad!! Umek!! Verder muzikaal weinig bijzonders, maar wat een heer-lij-ke sfeer mensen... Hulde!!
unitec
Adam beyer for president
Vage Nico
Wat een heldenfestival weer zeg! Hier leef je voor! Zwaaaar respect voor hetgeen Kanzyani en Lekebusch gebracht hebben. Topgozers! (y)
Vein
richie hawtin en magda...heerljik
Veni Vidi Vici
:respect: Adam Beyer :respect: Wat een geweldig feest zeg :D (L)
Vette tante
Leuke dag gehad, maar de ophef over awakenings vind ik zwaar overtrokken. Wat is er zo speciaal aan? Ik heb 't niet kunnen ontdekken...
Vette Vingers
niks aan toe te voegen...Beltram for President!!
Ritchie Hawtin...Je draaide egt MEESTERLIJK...waarom nou niet zo op TIME-WARP dan?? ja je staat weer tussen de favorieten...ADAM BEYER...wat een afsluiter...in 1 woord: GEWELDIG!!!!!
topfestival en wat een vette sfeer!!!
helemaal toppie was het :bounce:
Viz84
Superfestival met een topsfeer!!!
Vlasco
Weer een GEWELDIGE aflevering!! Heerlijke sfeer en volop TECHNO:bounce: Joey Beltram You Are The Man!!:respect:
Kwam er op een of andere manier moeilijk in!! Gelukkig hebben we daar Lekebusch en Rachmad voor om dat te verhelpen :)
WANTED!!
lekker gechilled vandaag heb me erg vermaakt bij de minimal en de main stage
Water Joe Junkieee
:respect:Rush!! Verder was 't vooral een chill fe­estje leek wel..Ooh en eindelijk minimal ondekt Hawtin was :kwijl:
Wedlock
Hing weer een relaxed sfeertje :d Marco Nastic :respect:
Welluk...?!
Super lekker weer, iedereen was of vrolijk of van de kaart, en in elke tent wel weer goede muziek. Mainstage lekker vol met mensen...
welten
van begin tot eind..... top!!!
whieeee! ut was geweldig :D
Superrrr feestje!!, dit was echt de mooiste dag van t jaar voor mij! geweldige sfeer leuke mensen! en super muziek! echt te gek::)
Woodyy
WTF Heerlijk feesie:) alles op the right time and right place:P
Djax :respect: Umek en Rush ook top, sfeer geweldig, en wat een weertje :) volgend jaar weer :cheer:
Xplicit
ZEER geslaagd!!!!
xqlusively
:cheer: :D :cheer:
Xtra Smooth
Een van mn beste feesten ooit, dus.....SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :yes:
XXL-minus
rush wat was de man goed !!!knallen wie ein mallen top dag!!!
Yassie
hot! :d wat een superdag! ging veelste snel voorbij! (alleen mogen ze van mij de volgende keer weer iets steviger draaien op de main!
Yuri JawBonE
Was helemaal super, lekker weer gezellige mensen en knallen in aera 001 :D :bounce: voor foto's zie mijn album
Z.O.E.F.
GEWELDIG :D
Zaino
wat een MEGA-feest! Rush :respect: Umek :respect:
weer relaxed feessie, had wat vroeger mogen beginnen met beuken..
Hawtin en Villalobos:D top feest
© F£ïÞ|\/­|Ø ®
Wat een heerlijk festival was het weer :) ook de after op het strand was super

Line-up Awakenings

1Area 1
za 10:30 - 12:00:  · live 🇪🇸 🇳🇱
za 12:00 - 13:30:  🇷🇸 house, techno
za 13:30 - 15:00:  🇸🇮 techno, house
za 15:00 - 16:30:  🇨🇿 techno
za 16:30 - 18:00:  🇸🇮
za 18:00 - 19:30:  🇦🇺 techno, hard techno
za 19:30 - 20:15:  techno, hard techno
za 20:15 - 22:00:  🇺🇸 🇳🇱 techno
za 22:00 - 23:30:  🇧🇷 🇩🇪 techno, hard techno
2Area 2
za 10:30 - 12:15:  techno
za 12:15 - 13:30:  🇳🇴 techno
  🇧🇪 techno
za 13:30 - 15:00:  🇸🇬 techno
za 15:00 - 16:00:  🇺🇸
za 16:00 - 17:30:  🇸🇰 techno
  techno
za 17:30 - 19:00:  house, techno
za 19:00 - 20:30:  🇸🇪 techno
za 20:30 - 22:00:  🇬🇧 techno
za 22:00 - 23:30:  🇺🇸 house, techno
3Area 3
za 10:30 - 11:45:  techno, trance
za 11:45 - 12:45: 
za 12:45 - 13:30:  · live
za 13:30 - 14:30:  downtempo
 Roel Funcken
za 14:30 - 16:00:  🇬🇧
za 16:00 - 17:30:  🇩🇪 techno
za 17:30 - 18:30:  🇸🇪 techno
za 18:30 - 20:00:  🇩🇪 techno, house
za 20:00 - 21:30:  🇵🇱 🇨🇭 techno
za 21:30 - 22:30:  · live 🇺🇸 techno
za 22:30 - 00:00:  🇩🇪 techno
 Monkey Maffia
4Open stage
za 11:30 - 13:00:  house, techno
  house, techno
za 13:00 - 14:30:  techno
za 14:30 - 17:30:  🇨🇦 techno
za 17:30 - 19:15:  🇨🇱 techno
za 19:15 - 20:00:  🇩🇪 house, techno
za 20:00 - 21:30:  techno
za 21:30 - 22:15:  · live 🇩🇪 techno
za 22:15 - 00:00:  🇸🇪 techno

Nieuws

De Awakenings bouwploeg is al aan het werk op festivalterrein houtrak in Spaarnwoude om te starten met de voorbereidingen van Awakenings festival dat op 1 juli plaats zal vinden. Nadat al begin april de namen van alle artiesten bekend gemaakt waren is na veel gepuzzel eindelijk de timetable helemaal rond gekomen. 248
Awakeningsorganisator Monumental - die afgelopen maandag in Paradiso nog de Gouden Kabouteraward won als "Beste party-organisatie van Nederland” - maakt hierbij de de line-up bekend voor de zesde editie van Awakenings Festival. 235

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Awakenings foto's MTV fotograaf f:techno21
Wat vond jij van Awakenings Festival?? f:techno1029
Beste DJ AWFS? f:techno67
Eerste nummer set Anjs Schneider Awake fest. f:techno1
Set van Alexander Kowalski f:techno37
(gesloten) Jorien en ik op Awakenings festival f:algemeen22
GZ: (gesloten) Awakenings Festival tickets6
De terugweg van AWFS f:techno24
Gezocht: online AWFS 2006 sets muziek9
Hoe kan ik awakenings bereiken f:hard17
(gesloten) Post hier de AWFS livesets muziek2
Anja Schneider @ awakenings FS 2006 muziek4
(gesloten) Foto's Awakeninga Festival... f:techno5
Sleutels gevonden Awakenings? f:hard12
Camera verloren Awake Fest...? anybody? f:techno6
(gesloten) Live sets Awakenings Festival 06 f:techno3
Busreis Breda <-> Awakenings Festival f:techno20
(gesloten) Detroit tent op awake! f:techno160
(gesloten) Ik ben niet op ground zero, sensatio, h4l en awekings. jij ook niet? f:hard43
(gesloten) Wat trek jij aan naar awakenings festival? kleding42
(gesloten) Deurbeleid... f:techno31
(gesloten) Het grote pre-AWFS06 topic f:techno2331
(gesloten) Awakenings!!!! expressie5
TK: (gesloten) Kaartje Awakenings festival (omg hengelo) tickets7
GZ: (gesloten) Awakenings, voor iemand die mijn kaartje meeneemt naar het hek! tickets2
GZ: (gesloten) Awakenings tickets1
TK: (gesloten) Kaartje awake fest tickets7
TK: (gesloten) 1 kaartje voor awakenings festival tickets6
Lockers op awakings? f:techno9
GZ: (gesloten) nog 2 kaartjes Awakenings en anders maar nie tickets3
TK: (gesloten) Awakenings tickets5
GZ: (gesloten) 1 kaartje Awakenings tickets3
TK: (gesloten) Awakenings Festival tickets1
Gezocht vervoer van awakenings terug naar Eindhoven f:techno21
TK: (gesloten) Kaartje voor awakenings zaterdag 1 juli tickets8
GZ: (gesloten) 1x Kaartje Awakenings Festival tickets2
GZ: (gesloten) Kaart Awakenings tickets3
GZ: (gesloten) Awakenings kaart tickets2
GZ: (gesloten) Kaartje Awakenings tickets2
TK: (gesloten) 1 kaart voor awakenings festival tickets4
Time table awakenings festival bekent f:techno53
GZ: (gesloten) AWFS kaartje tickets5
GZ: Awakenings tickets2
GZ: 1 kaartje awakenings 01-07 tickets2
GZ: 1 kaart Awakenings Festival omg. Haarlem tickets2
TK: Kaartje Awakenings festival 2006 Omg. Breda tickets8
TK: Kaartje awakenings outdoor tickets12
2 Awakenings · Festival kaartjes te koop f:algemeen6
Routeplanner Awakenings f:algemeen13
TK: (gesloten) Kaartje voor awakefest tickets3
GZ: (gesloten) Kaartje awakefest rotterdam eo.. tickets3
GZ: Awakenings tickets2
Awakenings f:techno5
GZ: (gesloten) Awakenings tickets2
TK: (gesloten) 1 awakenings kaart tickets5
TK: (gesloten) Kaartje awakenings festival tickets5
TK: (gesloten) Kaartje te koop voor awakenings zaterdag 1 juli tickets1
GZ: (gesloten) Kaartje Awakenings tickets2
GZ: Awakenings tickets2
GZ: Awakenings kaartje wanted.. tickets2
GZ: 2 kaarten awakening omgeving Arnhem-Nijmegen tickets2
GZ: AWAKENINGS festival krt-en tickets2
GZ: (gesloten) Kaartje Awakening :( tickets2
GZ: (gesloten) Kaartje awakenings festival 1-7-06 tickets2
TK: (gesloten) Awakenings 1 kaart over tickets4
GZ: (gesloten) Awakefest! tickets2
GZ: Awakenings tickets2
TK: (gesloten) Awakenings 2006 tickets13
Awakenings Festival plus Sensation f:algemeen31
Ground Zero of Awakenings!? f:algemeen140
Awakenings en het wk f:techno126
TK: (gesloten) Awakenings kaartje wanted... tickets1
GZ: 2 Kaarten Awakenings omgeving Utrecht tickets5
GZ: (gesloten) Awakenings tickets2
GZ: (gesloten) Awakenings tickets2
GZ: Kaartje awakenings festival?! tickets2
GZ: (gesloten) Kaartje awakenings festival!!!!!!! tickets3
GZ: (gesloten) Wie oh wie heeft kaarte over voor awakenings festival? tickets1
GZ: (gesloten) Kaartje awakenings festival??? tickets1
Awakenings festival! f:techno39

3 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Giorefos op dinsdag 5 december 2006 om 21:47:
great


Beter had ik het niet kunnen omschrijven! :/
Waarschuw beheerder
Wat was deze editie van festival toch geweldig :D