ga je er eerst eens even in verdipen voordat je conclussies trekt
maar iedereen kan meekijken
He daar staat U. en Alpha?
Vertel me eens ff wat het precies inhoud, nben namelijk te lui om hetzelf uit te zoeken!!!
Maar uh... Je kan pas een antwoord tikken in 1 van de topics binnen zo'n flock als je een uitnodiging hebt gehad én die geaccepteerd hebt?
tja dat alleen genodigden kunnen reageren dus, tja zie het nut er niet echt van in
misschien een tip
de leider moet soort van admins aan kunnen stellen ??
Dus als jij met je nagellakclubje wilt babbelen en telkens komen er van die antinagellakglobalisten je topic verzieken, wat is er dan mooier om samen met als je nagelakkers (m/v) samen te babbelen zonder dat die antinagellakglobalisten erbij zijn
Snap je het nu?
ik bedoel dus in dat desbetreffende forumpje wat je zelf heb aangemaakt
de leider heeft namelijk zelf ook de mogelijkheid om berichten af te keuren.. waarom dan niet de mogelijkheid hebben om meerdere "leiders" in te kunnen stellen
zo bedoelde ik het
alles is mogelijk, alles mag en alles kan
Ik dacht dat je bedoelde dat leiders dus strafpunten konden uitdelen in hun flockie
U.-topia is de place to pogo
Sommigen zijn vrij toegankelijk
U.-topia is de place to pogo
groepjesvorming
darksite ... ff het licht aan doen
T lijkt wel Hyves op deze manier
deze gedoe
- Als iemand je uitnodigt voor een flock die vrij toegankelijk is dan blijft die uitnodiging altijd staan in overzicht
- Als leider zou je (vind ik) de mogelijkheid moeten hebben om topics in je flock te sluiten
- de citeerfunctie werkt nog niet naar behoren
- Het zou (vind ik) niet zo moeten zijn dat iedereen in je flocktopics kan kijken, zeker niet als je de toegankelijkheid op invitatie en verzoek zet.
- de envelopjes geven nog een foutmelding.
Waardoor ze minder in de algemene topics komen, daar het niveau eruit gehaald wordt en je ook weinig vernieuwing hebt.
Ik discussieer eerlijk gezegd liever met onbekenden dan met mensen waarvan ik al weet hoe ze denken. Voegt geen donder toe.
Bovendien staat het ook een beetje elitair allemaal. Zo van "alleen deze mensen zijn goed genoeg om in mijn topic te mogen meepraten". Doet zelfs een beetje sneaky aan vind ik, mensen buitensluiten.
Bovendien staat het ook een beetje elitair allemaal. Zo van "alleen deze mensen zijn goed genoeg om in mijn topic te mogen meepraten". Doet zelfs een beetje sneaky aan vind ik, mensen buitensluiten.
Er is al een Chat-sectie waar je met je eigen kleine clubje kunt ouwehoeren. Ik denk dat dit soort opties er alleen maar vor zorgen dat meer en meer mensen slechts in hun eigen kleine groepje gaan discussieren. Waardoor ze minder in de algemene topics komen, daar het niveau eruit gehaald wordt en je ook weinig vernieuwing hebt.
Bovendien staat het ook een beetje elitair allemaal.
- Als leider zou je (vind ik) de mogelijkheid moeten hebben om topics in je flock te sluiten
- Het zou (vind ik) niet zo moeten zijn dat iedereen in je flocktopics kan kijken, zeker niet als je de toegankelijkheid op invitatie en verzoek zet.
...maar aan de andere kant was het nu ein-de-lijk mogelijk om een soort subforum "Politiek" te maken, zonder dat alles iedere keer uitmondt in een anti-allochtonentopic of extremistische crap
voor mensen die geïnteresseerd zijn, er staat het woord "Kamer" in de titel (ik wil niet spammen natuurlijk maar daarmee kun je het vast wel terugvinden )laatste aanpassing 17 mei 2006 08:47
Elitairiteit is okay. . Dat was het vroeger op het schoolplein ook.
nee, wat dat betreft heb ik nog altijd de edele hoop dat ik middels een goed gesprek hen wat meer tot het inzicht kan brengen dat iedereen gelijk is.
Dus ook wat dat betreft verkies ik dan maar de weg van de meeste weerstand en blijf ik de dialoog aangaan, i.p.v. me in achterkamertjes te gaan verschuilen.
Zo, dat was weer een heeeeerlijke ouderwetse lap tekst!
Erg edelmoedig, WJ. Echter in de praktijk wilt het gros niet eens de dialoog aangaan en valt het stil na 1 antwoord op een opmerking. Als iemand daar vaak mee te maken heeft gehad, dan ben jij het wel! Word je nooit verveeld door telkens goed onderbouwende argumenten te tikken, terwijl je van tevoren weet dat je geen fatsoenlijk antwoord erop zal krijgen? Of tik je gewoon graag?
Je kan wel een bodybuild-Flock openen zodat je niet steeds reacties krijg van mensen die niet van anabolen houden, maar wat bereik je daar dan mee? Dan krijg je zo'n eenzijdige blik op de dingen.
mwah, men zoekt toch juist vaak naar medestanders? en ook daar valt mee te discussieren, want men is het nooit helemaal met elkaar eens. true or not?
kijk naar "de vierde kamer", dat is een politiek-flock waar mensen met heel uiteenlopende meningen (doch een beetje op hetzelfde denkniveau) zijn uitgenodigd om te discussieren. men kan eruit stappen wanneer hij/zij wil, er kunnen nieuwe leden uitgenodigd worden of nieuwe leden kunnen zichzelf aanmelden... het enige wat er nu uitgefilterd is zijn degenen waar ook jij (volgens je eerste column althans) vaak zo'n moeite mee hebt: de "pff wat een lap tekst, dat ga ik niet lezen"-figuren bijvoorbeeld.
Zal me nu netjes uit dit topic verwijderen want mijn replies beginnen net zo irritant te worden als de "Heej Dat Ga Ikkuh Allumaal Niej Lezuh" replies geloof ik
en er zijn dus nu al flocks die werken zoals het bedoeld is. kijk naar "de vierde kamer", dat is een politiek-flock waar mensen met heel uiteenlopende meningen (doch een beetje op hetzelfde denkniveau) zijn uitgenodigd om te discussieren.
ik heb een flock aangemaakt en zit hier alleen met mijn vriendin in, kan iedereen onze berichten nu meelezen ? of alleen de 2 leden
maar niet iedereen kan erin posten ?
Dus als jij met je nagellakclubje wilt babbelen en telkens komen er van die antinagellakglobalisten je topic verzieken, wat is er dan mooier om samen met als je nagelakkers (m/v) samen te babbelen zonder dat die antinagellakglobalisten erbij zijn
Snap je het nu?
Ik ook !
Verschrikkelijk
Onder de knop flock binden is het beste !
Ook is het beter voor de sfeer.
Mensen die je niet mag kun je weigeren en zo blijven alleen mensen over die je kent en/of aardig vind. en dus is er minder/geen conflict.
uiteraard zijn er ook mensen die speciaal naar flock komen om elkaar lekker af te zeiken.
Die mensen raad ik aan hiervoor dus een aparte flock voor aan te maken
Mensen die je niet mag kun je weigeren en zo blijven alleen mensen over die je kent en/of aardig vind. en dus is er minder/geen conflict.
moe je hem ff acepteren en daarna gelijk weer verlaten is het ook weg
kan toch ook via forum?
wel irritant dat bij mij op de voorpagina een uitnodiging blijft staan die ik al 2 dagen geleden ofzo heb geaccepteerd
wat betekend PLak..?? staat er in je flock..
kvind het errrrrrrg vervelend dat bij deelname aan vrije flocks er áltijd een uitnodiging blijft staan op de beginpagina
"t zou misschien wel een hgandige optie zijn als je meerdere "leiders" of "Moderaters" erin ken maken die ook mensen kennen uitnodigen in de flock
maar vedeer.. een zeeer cool idee
flocks komt pas in het rijtje links onder forum te staan wanneer je bent aangemeld bij iemands zijn flock of wanneer je er zelf een hebt aangemaakt. Eerder is dit niet zichtbaar.
ga naar het Overzicht link --> je ziet het links in de menu.als er een uitnodiging staat dan is het vrij makkelijk.
klik uitnodiging aan -->
Ga dan naar Overzicht Links boven -->
je ziet een vet gedrukt woord overzicht staan.
daaronder staat toevoegen
Klik toevoegen --->
uitnodigingen a.k.a. feestreclames.
Te belachelijk voor woorden al die verzoeken die ik krijg om naar feesten van mensen te komen. Alsof ik niet naar de gewone boekingen van mezelf ga.
dan krijg je direct een ban.

wel leuk bedacht ik kijk er ook regelmatig op
Is er geen optie om die flocks helemaal UIT te zetten?
Ik word er schijtziek van