Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 mei 2006 om 00:15:kan toch ook via forum?
Het is ook een soort forum maar dan voor select groepje mensen (als je dat zo instelt iig) en je kunt er rustig praten over bijvoorbeeld partyfotografie zonder dat er weer één of ander idioot de topics loopt te verzieken.
Is dat nu zo moeilijk om te snappen?
Uitspraak van FC Lacoste op zaterdag 20 mei 2006 om 22:20:wel irritant dat bij mij op de voorpagina een uitnodiging blijft staan die ik al 2 dagen geleden ofzo heb geaccepteerd
ze willem je gewoon binnen hebben
Uitspraak van actief op vrijdag 19 mei 2006 om 09:13:Flocks = (N)
Idd, het werkt nog niet 100% gebruikersvriendelijk.
Tot dan ontwijk ik het liever.
Uitspraak van •Unspeakable Ðestiny• op maandag 22 mei 2006 om 17:34:wat betekend PLak..?? staat er in je flock..
is al eerder genoemd in dit topic.
Dit betekend dat je je flock sticky (blauw) kan maken, waardoor deze bovenaan de lijst komt te staan
inderdaad! 
Ik vind het een prima toevoeging. Zoals Oldstyler al aangeeft, kun je nu eindelijk eens over eens discussiëren zonder dat 1001 nietszeggende flutposts de revue passeren.
Als er een flock in nietszeggende bullshit verzand dan is het wel jouw flock U.topia.
Vind dat sowieso wel grappig om te zien: de 'rellende' mensne openen samen een flock waarin ze allemaal onzin lopen te posten en dan blijkt toch maar weer dat je reactie nodig hebt wil het leuk blijven. De shit bloedt gewoon dood.
Ik merk het zelf ook wel aangezien ik zelf ook graag mensen op het verkeerde been wil zetten (en ook graag de rellers door een 'serieus' topic te openen en die dan 200 posts lang wat ben jij een homo, loser, huh open je hier een topic over etc te laten posten) Nou ja en er reageren niet zoveel meer eigenlijk
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 01:16:kvind het errrrrrrg vervelend dat bij deelname aan vrije flocks er áltijd een uitnodiging blijft staan op de beginpagina
Ja errug irritant idd! kan er geen functie komen dat je kan weigeren of aannemen? Daar zou iedereen gelukkiger van worden zo te zien
Uitspraak van ButtNo!se - D.O.T.F. op dinsdag 23 mei 2006 om 23:05:"t zou misschien wel een hgandige optie zijn als je meerdere "leiders" of "Moderaters" erin ken maken die ook mensen kennen uitnodigen in de flock
maar vedeer.. een zeeer cool idee
Mee eens
Uitspraak van Perfect Blood op woensdag 24 mei 2006 om 21:53:flocks komt pas in het rijtje links onder forum te staan wanneer je bent aangemeld bij iemands zijn flock of wanneer je er zelf een hebt aangemaakt. Eerder is dit niet zichtbaar.
Hoe kan je dan een flock aanmaken, terwijl die niet zichtbaar is?
Een beetje vaag..........................
Kan helpdesk hier een algemeen antwoord op geven?
hier een tutorial hoe je flock moet openen / uitnodigen / afslaan .
ga naar het Overzicht link --> je ziet het links in de menu.als er een uitnodiging staat dan is het vrij makkelijk.
klik uitnodiging aan -->
Ga dan naar Overzicht Links boven -->
je ziet een vet gedrukt woord overzicht staan.
daaronder staat toevoegen
Klik toevoegen --->
Flock toevoegen
Naam:
Toegang: vrij invitatie verzoek invitatie & verzoek
Kleur: rood groen blauw geel paar scyaan roze
Opmerkingen:
Zichtbaarheid
Meetings
zo doende kan je vele flocks aanmaken
maar denk dat er vele mensen irritant vinden
ga naar het Overzicht link --> je ziet het links in de menu.als er een uitnodiging staat dan is het vrij makkelijk.
klik uitnodiging aan -->
Klik toevoegen --->
Flock toevoegen
Naam:
Toegang: vrij invitatie verzoek invitatie & verzoek
Kleur: rood groen blauw geel paar scyaan roze
Opmerkingen:
Zichtbaarheid
Meetings
zo doende kan je vele flocks aanmaken
maar denk dat er vele mensen irritant vinden
laatste aanpassing
Uitspraak van Global Nation Raver on The Rave op donderdag 25 mei 2006 om 09:25:ga naar het Overzicht link --> je ziet het links in de menu.als er een uitnodiging staat dan is het vrij makkelijk.
klik uitnodiging aan -->
Klik toevoegen --->
Dit heb ik ook al gehad! Dit geld als je een uitnodiging hebt gehad! Maar mij gaat het erom, als je geen uitnodiging hebt gehad, of hebt afgewezen! Maar toch zelf een flock wilt openen! Hoe kom je dan in de FLOCK modus!

![-=[*TeRRa||TeKK*]=-](/images/user/270155_2287306.gif)