Partyflock

Forumonderwerp · 873264
de voordelen, nadelen, meerwaarde, bla, bla :woop:

echt super leuk! (F)
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 19:04:
ik bedoel dus in dat desbetreffende forumpje wat je zelf heb aangemaakt :)
de leider heeft namelijk zelf ook de mogelijkheid om berichten af te keuren.. waarom dan niet de mogelijkheid hebben om meerdere "leiders" in te kunnen stellen
zo bedoelde ik het :)

Ik dacht dat je bedoelde dat leiders dus strafpunten konden uitdelen in hun flockie :)

Uitspraak van medicman op maandag 15 mei 2006 om 19:41:
Ik dacht dat je bedoelde dat leiders dus strafpunten konden uitdelen in hun flockie

nee dat niet
ook geen teksten aanpassen oid gewoon dingen afkeuren.. mocht er toevallig iemand offtopic gaan
dit om het niveau hoog te houden zoals ~wen~ al aangaf :)
Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 15 mei 2006 om 17:32:
Sommigen zijn vrij toegankelijk

Dat kan de leider idd zelf instellen.

Uitspraak van Marja op maandag 15 mei 2006 om 19:58:
Dat kan de leider idd zelf instellen.

Follow the leader, leader, leader, follow the leader :cheer:

Nou heb ik een uitnodiging gekregen en die staat bovenaan bij overzicht, ma hoe krijg k die weg, ik stoor me eraan:devil:

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 20:52:
Nou heb ik een uitnodiging gekregen en die staat bovenaan bij overzicht, ma hoe krijg k die weg, ik stoor me eraan

Me2 :/
ik vind het een donateurs privilege :x
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 21:02:
Me2

me3
Ik wacht vol spanning tot iemand mij uitnodigd voor dit prachtige idee :x
laatste aanpassing
Ik zit al in het World of Warcraft clubje/flockje B)

Haha had ineens 10 uitnodigen staan, maar snap er nog weinig van!

ik vind t eigenlijk wel leuk :)

ik heb er al twee aangemaakt... eentje over politiek en eentje over blauwe getekende paardjes :)
Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst voor partyflock. Al met al een zeer doordachte functie vind ik zelf. Er is hoor gegeven aan de veelgehoorde klacht dat geen enkel topic meer serieus kan zijn en er nergens ruimte is voor discussie zonder dat mensen zoals ik ertussendoor komen met flauwe opmerkingen 8)

Er zijn in mijn ogen nog enkele verbeterpunten die ik toch kort even wil noemen!

- Als iemand je uitnodigt voor een flock die vrij toegankelijk is dan blijft die uitnodiging altijd staan in overzicht :(

- Als leider zou je (vind ik) de mogelijkheid moeten hebben om topics in je flock te sluiten

- de citeerfunctie werkt nog niet naar behoren

- Het zou (vind ik) niet zo moeten zijn dat iedereen in je flocktopics kan kijken, zeker niet als je de toegankelijkheid op invitatie en verzoek zet.

- de envelopjes geven nog een foutmelding.

Succes ermee!
ik mis een OVERZICHT knopje na dat je gereageerd hebt :/

ik snap helemaal niks van die flocks? wat is het nou precies?
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 21:16:
Wazi's unite jwt!!!!

Br3Ez4H NTB! Oo0K f0oR Al JuH F4nCy Fr4gEn!!
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 16 mei 2006 om 12:00:
ik mis een OVERZICHT knopje na dat je gereageerd hebt

Dan moet je gewoon op de naam van de Flock klikken. (y)
als je een antwoord plaatst in een flock dan mis ik dat hokje waarin je aan kan vinken of je het onderwerp wilt volgen ja of nee
Je kunt ook niks aanvinken. Je moet gewoon op volgen klikken. Dat staat boven het geopende topic. Net als hier.(y)
als je in een nieuw onderwerp participeert kan je rechts onderin aanvinken dat je het wilt volgen. Dat mis ik daar

zie voorbeeld
laatste aanpassing
darksite ... ff het licht aan doen :|
Nee, kan niet zeggen dat ik het een toevoeging vind.

Sterker nog, met dit soort opties vergroot je groepjesvorming en dat staat lijnrecht tegenover het communitygevoel (voor zover dat natuurlijk nog mogelijk is met zoveel leden, maar goed :D ).

Er is al een Chat-sectie waar je met je eigen kleine clubje kunt ouwehoeren. Ik denk dat dit soort opties er alleen maar vor zorgen dat meer en meer mensen slechts in hun eigen kleine groepje gaan discussieren. Waardoor ze minder in de algemene topics komen, daar het niveau eruit gehaald wordt en je ook weinig vernieuwing hebt.

Ik discussieer eerlijk gezegd liever met onbekenden dan met mensen waarvan ik al weet hoe ze denken. Voegt geen donder toe.

Bovendien staat het ook een beetje elitair allemaal. Zo van "alleen deze mensen zijn goed genoeg om in mijn topic te mogen meepraten". Doet zelfs een beetje sneaky aan vind ik, mensen buitensluiten.

Anyway, ieder z'n meug, ik voel totaal niet de behoefte intensief gebruik van zoiets te gaan maken. Precies de reden waarom ik ook niet op Hyves zit en wel op PF.

Dan wordt het forum eindelijk keer rustiger, minder nutteloze opmerkingen enz :D Alleen maar positief toch o:)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 13:43:
minder nutteloze opmerkingen enz

hihihih zou je denken :9

Uitspraak van VageJetje op dinsdag 16 mei 2006 om 13:49:
hihihih zou je denken

:x Jij zult het nooit leren :[

(F)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 13:52:
Jij zult het nooit leren

ben te dom om te leren :P :D

Uitspraak van VageJetje op dinsdag 16 mei 2006 om 13:55:
ben te dom om te leren

:aai:

Waar is dat knopje "plak" voor? :/
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 14:26:
Waar is dat knopje "plak" voor? :/

om je Flock Sticky te maken
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 12:09:
ik snap helemaal niks van die flocks? wat is het nou precies?

Lachen (Y)
Artiest {SHOWLIST artist 42627, 23352}
ik vind die flocks maar irritant ! kun je zoook uitschakalen zodat je ze niet ziet
iedereen in vriendenlijst maakt zon ding aan word er gek van
ja echt wel steeds nieuwe uitnodigingen . en ze willen niet weg
sommige kunnen wel weg maar sommige ook weer niet

Uitspraak van [WZDG] Plank op maandag 15 mei 2006 om 17:11:
T lijkt wel Hyves op deze manier

haha beetje wel jah!

je kan toch ook topics aanmaken die andere niet zien behalve de mensen die je uitnodigd?
heb der ook maar 1 gemaakt.. ff kijken hoe t werkt hoor :/

Ik vind het onzin :x
inderdaad onzin (n)
kun je alle flocks uit zetten? ik word er helemaal gek van
elke lid maakt wel onzettend veel van die dingen.
zou graag weten hoe ik deze gedoe uit kan zetten
Uitspraak van Global Nation Raver on The Rave op dinsdag 16 mei 2006 om 22:46:
deze gedoe

Wollah?
Just kidding ;)

Nee ik kan ook niet zeggen dat ik er van hou van die flocks, ik accepteer wel uitnodigingen ofzo... maar ga er niet actief aan meedoen! Het zal wel zo zijn dat er nu meer knazen hun eigen wazihoek gaan beginnen en dan afstand nemen van het forum denk ik, dat is wel beter :)
Uitspraak van Gus Klabanus op dinsdag 16 mei 2006 om 07:55:
- Als iemand je uitnodigt voor een flock die vrij toegankelijk is dan blijft die uitnodiging altijd staan in overzicht

- Als leider zou je (vind ik) de mogelijkheid moeten hebben om topics in je flock te sluiten

- de citeerfunctie werkt nog niet naar behoren

- Het zou (vind ik) niet zo moeten zijn dat iedereen in je flocktopics kan kijken, zeker niet als je de toegankelijkheid op invitatie en verzoek zet.

- de envelopjes geven nog een foutmelding.

Kan ik weinig aan toevoegen... (Y)

Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 16 mei 2006 om 13:36:
Waardoor ze minder in de algemene topics komen, daar het niveau eruit gehaald wordt en je ook weinig vernieuwing hebt.

Maar goed ook, het niveau stijgt niet hoor als er steeds ''nieuw bloed'' in het forum komt kijken! Sterker nog het word alleen maar naar beneden gebracht, meerdere mensen die forumposts zo om en nabij de 40 hebben en dus af en toe een kijkje nemen in het forum, plaatsen meestal nutteloze opmerkingen toch? Beter doen ze dat nu lekker in hun eigen hoekje zodat er op het forum geen last meer van is :jaja:
Ik discussieer eerlijk gezegd liever met onbekenden dan met mensen waarvan ik al weet hoe ze denken. Voegt geen donder toe.

Daarvoor heb je toch ''algemene flocks'' net zoals bijvoorbeeld de Sensation Blackflock? Of zie ik dat verkeerd?

Bovendien staat het ook een beetje elitair allemaal. Zo van "alleen deze mensen zijn goed genoeg om in mijn topic te mogen meepraten". Doet zelfs een beetje sneaky aan vind ik, mensen buitensluiten.

Inderdaad daar ben ik het dus wel weer mee eens :jaja:!