Partyflock
 
Profiel · 126103

Agenda

Dominator · Fatal Fortune2655 bezoekersE3 strand, Eersel
Acidz, Albino, Aleix, Angerfist, Arjuna, Balas, Barber, Bassdrum Project, Brainkick, Catscan, Chaos Project, Chaotic Hostility, Cyber Gunz, D-Fence, Dimitri K, Dr. Evil, Dr.Z, Drokz, Equal2, Evil Activities, en nog 63 andere artiesten →
Dominator · Fatal Fortune2659 bezoekersE3 strand, Eersel
[KRTM], 99PRBLMZ, Act of Rage, Adamant Scream, Adjuzt, Akimbo, Akira, Alee, Aliienmia, Angerfist, AniMe, Art of Fighters, Arvid, Axys, Barbaric Records, BillX, Bloodlust, BMBERJCK, Bokkenrijders, Bombsquad, en nog 137 andere artiesten →
Hard Bass1083 bezoekersGelreDome, Arnhem
Atmozfears, B-Freqz, D-Block & S-te-Fan, E-Force, Frontliner, Gunz for Hire, Minus Militia, Phuture Noize, Rebelion, Rejecta, Sub Zero Project, Warface
Megarave · Millennium Daytime Edition147 bezoekersMaassilo, Rotterdam
Amada, Art of Fighters, Buzz Fuzz, Dart, Dione, Distortion, Endymion, Furyan, Gangsta Alliance, Giangy, Headbanger, J-DA, Jappo, Jeff, Kasparov, Lunatic, Neophyte, Noizer, Nosferatu, Ophidian, en nog 8 andere artiesten →

Statistieken

183706·pagina's bekeken
18·foto's
32Partyflockvrienden
259·favorieten
189·evenementen bezocht
27·oude interessante evenementen
586·winactie deelnemingen
3·flocks
2243×geciteerd
765·opmerkingen
158·waarderingen
31·forumonderwerpen
7166·forumberichten (onderwerpenlijst)
4·flockonderwerpen
146·flockberichten (onderwerpenlijst)
1×negatieve karma
1·negatieveling
10789·privéberichten verzonden
10902·privéberichten ontvangen

424 opmerkingen

hoezo kutjongens? je kent ze niet eens man..dus hou je bek
woow joost, heb je beetje mot? 8-)
Schatje ........

I love u!
je moet gewoon je bek houden
of anderss?! whaaaa :cheer:
Jooooooost lieverd...
Hoe is het met je...
Ik hoor maar nooit meer wat van je:O:(
Dus ik d8 eem een berichtje sturen hoor....
dat ben ik niet van jou gewend joostje....en gister ook nie in Emmen...Das echt niet gezond...gaat het wel goed???:P

(K)Loes
Soms, Snap ik dr niets meer van 8-)
Heeej skattie ...

Hoe was school :P

Donderdag zie ik jou lkkr weer :D

(K)(L)(K)


Joost in de kerk :O
laatste aanpassing
Uitspraak van Rïer-ïe (k) op donderdag 27 september 2007 om 10:21:
Joost in de kerk:o


Whahaha joost volgens my vond je het wel heel boeiend!!:p
Heeeej schatje !!!!

OVer 1.5 week gaan wij lekker naar turkije!!!
Gezellig met jou weg (L)
Oehhh daar heb ik wel zin aan :kwijl:
Ik zie je over 8 uurtjes weer :D

Lief I love you 4 ever!!!
Heuuuuj schoonbroertje :P
Hoe was het in Turkije?? :D

Tot zondag!! (F)
Heuuuj schoonbroertje :P
Hoe was het in Turkije?? :D

Tot zondag! (F)
Heeej schatje ...

Turkije was super!!!!!
Hoop op volgend jaar nog zo'n mooie vakantie ;)

Love you!!!!!
(K)(K)(K)(K)(K)
:kusje: :kusje: :kusje: :kusje: :kusje:
:kusje2: :kusje2: :kusje2: :kusje2: :kusje2:

Hier zijn je kusjes ... lief van mij he :$

EN NU NIET MEER ZEUREN :devil:
Hej lievie ...

Weekendje Rotterdam was super (Y)

Tot vrijdag schatje :D

(K)


* * :bier: (K) :bier: * *



 

Fijne feestdagen en een vunzig 2008 van mij :D

(K)(K)

 
he mede groot hoofd

heb jij dat plaatje nog van bighead "bv

groetjes mede groothoofd 0591
 
[img width=100 height=100]https://album.partyflock.nl/31725552.jpg?nocache;19046618[/img]{non-image link}

020 JWT
heej joostje

gefeliciteerd he;)(K)(K)

(K)sharina
 
Gefeliciteerd :)
Gefeliciteerd (K)(K)(K)
 
he groot hoofd

onze hoofden zijn nu bijna even groot :lol:
 
 
Gefeliciteerd Eurooo :P
gefeliciteerd :)
laatste aanpassing
 
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/74083839.jpg?nocache;46068142[/img]{non-image link}