| Betreft: | evenement: Hard Bass, zaterdag 29 oktober 2005 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
toen zag ik er al 1 hardhandig naar buiten geknikkerd worden
Haha Drugshonden rennen door de zaal hoorde ik... Denk niet dat ze iets vinden
![[img width=15 height=15]https://partyflock.nl/images/light/smileys/yes_new.gif[/img]](https://partyflock.nl/images/light/smileys/yes_new.gif)
![[img width=640 height=427]http://www.pvdplanet.net/images/hardbass.jpg[/img]](http://www.pvdplanet.net/images/hardbass.jpg)
291 Hard Bass foto's staan online
WC's was drama
Ik word straks gebeld; om precies te zijn, tijdens de set van mijn held LUNA
het was toch wel uitverkocht????
dixies zijn duur he? en tja als je gierig wilt doen, dan ga je maar op toiletten bezuinigen he?
he? hoe kan dat nou? een berichtje eerder plaatsen dan dat het topic is geopend lol!
wat een teringherrie was dat joh!
Ach heb niet t gevoel dat ik iets gemist heb
moet zeggen dat ik het niet echt "los" vond gaan, leek wel of het meerendeel wel wou maar niet kon fzo
iemand ook bij amok geweest?!
Ik werd gebeld door een vriend van me toen Amok draaide,wat een teringherrie was dat joh!
Ik werd gebeld door een vriend van me toen Amok draaide,wat een teringherrie was dat joh!
Je sokken ook?
Snap echt niet dat mensen kunnen zeuren over strenge ingangscontroles, is toch voor je eigen veiligheid joh
Drugs krijg je toch wel mee naar binnen hoor!
Voor zover ik weet niet. Maar ik ben gisteravond niet echt veel online geweest dus ik kan het mishebben.
Drugs krijg je toch wel mee naar binnen hoor!
niet als ze van die praktijken uithalen zoals in het gelredome toen met honden en al die shit enzo
ja dat heb ik ook op afgelopen dance valley indoor ook meegemaakt. Lijkt net alsof iedereen elkaar aansteekt met dansen en niet-dansen. als t merendeel maar stilstaat, gaat de rest ook stilstaan en andersom. truc is om daardoor heen te prikken en te gaan dansen en dan komen er vanzelf mensen om je heen die ook dansen en zo steek je elkaar weer positief aan
, daar wilde ik nog heen gaan en was helemaal bedroefd enzo maar achteraf niet meer
maar daarmee bedoelde ik dus te zeggen: je krijg t niet altijd naar binnen
Tis niet dat er niemand meer met drugs rondliep bij Luna, heb er toen toch echt nog genoeg gezien..
Keek alleen maar en mocht doorlopen.
achteraan bij CSI kon je gewoon zo doorlopen
Helaas was er bijna niemand op de meeting. Na 5 min. was ik dan ook weg. 20 min later nog even gekeken, maar het schoot niet echt op. jammer maar helaas dat was ook de laatste keer.
daar stond rond 3 uur ook een dikke rij
Maar met dat idee liep ik ook rond.
alleen jammer van die vieze vatzige wc's daar
Wat een kut geluid en sfeer in de hardcore,de andere zalen waren opzich wel te doen sfeer over het algemeen vond ik ook nietzo relax.
Amok & Viper XXLgeniale schranz set
luna
10 x beter als silverdome!
Jammer dat ik de industrial van Lenny Dee niet heb meegemaakt
Werd lekker gedraaid, alleen bij de hardstyle zal was er een soort techno op het eind???
Sfeer vond ik ook prima, geen vechtpartijen gezien en ook geen opgefuckt sfeertje, vond ik dan..
ken die hele moka niet
vond het bagger
Lenny Dee draaide industrial hoorde ik.
Klopt
en weer was je er niet
gaat ie naar smurfenland
Uitspraak van MNQ op zondag 30 oktober 2005 om 17:19:
Lenny Dee draaide industrial hoorde ik.
Klopt
efqon 1 mss ?
Vond dit 1 van de minste hard bass....
Zijn er trouwens nog meer luitjes die niet hebben hoeven dokken voor het parkeren?? Wij wilde een uitrijkaart kopen maar konden geen apparaat vinden.. Heb ik maar bij de slagboom op de info knop gedrukt... Kerel aan de andere kant zegt "hallo" ik zeg "kwil deruit" Hij "oke". Poortje open, en toedeloe! Was ff een meevallert!
ik snap echt niet wat sommige mensen met het silverdome hebben
Te klein
Te smal
Te heet
Wc geld + lange rijen
Meestal 1 zaal
Het is net een discotheek, gaat toch om de partyspirit, groter beter, lekker wandelen in de housestad, dus daarom Jaarbeurs... tevens ook meer variatie...
heb gelukkig een grote blaas hoefde dus neit vaak naar de wc..
Ik vond de laaste 2 uur echt gewoon zwaar DRAMA! Kom voor Hardstyle en krijg je Techno en andere onzin!
sowieso moet heel die techno en die schranz (dat ik overigens al een kutwoord vind) lekker op de feestjes blijven waar ze thuis horen. Bovendien moet er 1 zaal tot het einde hardstyle draaien...voor de liefhebbers...vind het niet geheel vreemd dat er veel mensen vroeg weg gingen, hardbass was een hardstyle feest...
Robbers: wat ik versta onder industrial?
Nou ik zei 'ik hoorde (van iemand) dat het industrial was. Ik zal je eerlijk zeggen. Er zijn zovel benamingen voor (voor mij) bijna dezelfde muziek, dat ik soms echt niet meer weet wat wat is
ppfff Ik dacht namelijk dat het schranz was. Weet ik dus ook niet wat dat is...
Helemaal mee eens.
en nog 4 euro extra dokken voor de bus om vanaf het station op de plek aan te komen.
Dus Jaarbeurs roelt
alleen het feit dat ze in alle 3 de zalen afsloten met hardcore vind ik persoonlijk slecht op een hardstyle fees
Amok, draaide Schranz (harde techno)
En Lenny Dee draaide Industrial
fruit: smerig
Hoe vaak moet ik het nog zeggen:
Lenny Dee draait GEEN! industrial!
Ken hem persoonlijk wijsneus....
En hij produceert ook echt wel industrial, denk maar aan z'n album met Radium en z'n plaat met Tieum op het Industrial Strength label
ja idd lag veel op de grond op een gegeve moment kwam er een kerel met een zilveren armband aanzetten hij zo gevonden je mag m hebben haha lullig voor degene die m kwijt is maar ja
klopt maar daar vond ik nie zo veel op de grond
we hebben daar wel eens een wegwerpcamera gevonden welke we toen hebben volgeschoten Waren leuke foto's geworden
Vond daarnaast ook een ID kaart (heb al 3 x een ID in de HMH gevonden), heb ik naar ut meisje opgestuurd en de camera bleek ook van haar te zijn. De foto's ff ingescant en had ze haar eigen foto's ook weer.
Zij blij en wij blij
fruit: smerig
ik had wel een paar dingen gevonden op de grond haha:
?? waar was jij dan?
Uitspraak van HardStyle Elvis op maandag 31 oktober 2005 om 13:50:
Vet Feestie totdat ik er werd uit gekkt!
Wat had je gedaan dan?
is het tegenwoordig in om in je ondergoed naar een feest te gaan als je 15 bent jezus hee...
Toch vind ik dat zn Hardbass gewoon in t Silverdome moeten houden, btje warm maar heel anders
Uitspraak van Fearlessop maandag 31 oktober 2005 om 15:34:
is het tegenwoordig in om in je ondergoed naar een feest te gaan als je 15 bent jezus hee...
hahaha idd!!
Uitspraak van *RisS* op maandag 31 oktober 2005 om 15:42:
Toch vind ik dat zn Hardbass gewoon in t Silverdome moeten houden, btje warm maar heel anders
gewoon geen hardbass meer
is het tegenwoordig in om in je ondergoed naar een feest te gaan als je 15 bent jezus hee
condooms waren 3 euri bij die freshpoint...zag ik
ik wel ff kauwgom gehaald om die ranzige go fast smaak uit me mond te krijgen
heeft iemand trouwens ook die meiden gezien die helemaal onder het (nep) bloed zaten? hadden witte gescheurde shirts aan met bloed vlekken enzo.. ook op hun gezicht!
Die komt mijn moeder net tegen in de wasmand...
Was alweer vergeten dat ik die gekregen had.
de pics van superfeesten vond ik wel zeer goed, in ieder geval de foto's die van ons waren gemaakt
stom dat die lockers tussen het innemen van de kaartjes en de fouillering stonden
het eten was gewoon smerig!!!!!!
Foullatie idd erg streng
de pics van superfeesten vond ik wel zeer goed
die zijn meestal minder gaaf als dat je verw8 tijdens het feest
en door hardbass zou ik mischien juist wel eens vaker een hardstyle feestje bezoeken!
De partypics gemaakt hier voor pf zijn idd. een dikke tegenvaller
ja die staan nog met n vriendin van mij op de foto
http://www.b2s.nl
http://www.tw-magazine.nl
En naja... hoe meer drugs wordt afgepakt hoe beter... smerige rotzooi.
tis gaaf om lasers en aankleding te zien, maar je krijgt zo niet egt het idee hoe het feest was helaas wat meer mensen erop is ook wel leuk! maargoed, wie ben ik om er wat over te zeggen he!
je kan beter een foto laten maken aan het begin van de avond want dat lijkt het tenminste nog wat!!
Uitspraak van MvB op maandag 31 oktober 2005 om 20:17:
De partypics gemaakt hier voor pf zijn idd. een dikke tegenvaller
set is mooi.. heb er zeker een leuke, mooie foto bij..
heeft iemand trouwens ook die meiden gezien die helemaal onder het (nep) bloed zaten? hadden witte gescheurde shirts aan met bloed vlekken enzo.. ook op hun gezicht!
dit is tot nu toe me vetste hardstyle feest
en vond het beter als al die q-dance troep
zware partnership tussen die 2 en zeer overkomende line-ups dus ik weet niet wat nou het grote verschil is behalve dat bij Q de decoratie altijd net wat vetter is
Zag ze voorbij komen ja.. Ik met mn wauze kop dacht natuurlijk dat het echt was.. En maar denken 'waarom lopen ze door alsof er nix aan de hand is??'
Duurde ff voor het kwartje viel haha.
Maargoed ken me voorstellen dat ze doodmoe werden van alle beveiliging en EHBO'ers die ze wilden helpen met hun verwondingen enzo
Ik vond het zwaar vet feest. Dat sommige er weinig aan vonden kan ik echt niet begrijpen...vind je dan uberhaupt dit soort feesten nog wel leuk??
Je mag blij zijn dat je in NL woont in dit soort feesten op grote schaal voorkomen. Vriend van mij uit duitsland moet elke x naar NL komen om zoon vet feest mee te maken...dus altijd 7 uur of meer reizen voor hem.
Mensen zouden wat meer moeten waarderen dat wij zo ongeveer het enige land ter wereld is waar dit soort feesten gehouden worden.
Dus mensen doe niet zo verwend AND LETS PARTY!!
Ik vind juist dat er atlyd te weinig foto's van de decoratie, belichting en dat soort zaken staan
Maar zo zie je maar weer, iedreen heeft weer andere wensen:
Moeilijk dus om een goeie fotoshoot te maken!
mijn fotos staan online
Elo pas je wel even op wat je quote!! Deze quote was namelijk niet van mij!
Het enige wat ik slecht georganiseerd vond, waren de wc's. Te weinig wc's voor zoveel feestgangers.
bijna omver gelopen door allemaal van die gasten die naar een vechtpartij renden
mijn fotos staan online
Veel pillenslikkers idd..
Zouden deze mensen nou nooit in de spiegel kijken ??
Of zie je dat zelf niet? Vraag ik me dan weer af.
Ik heb me ook weer prima vermaak.. De wc's waren idd een beetje drama, Maar was een wc waar de rij altijd heel snel ging, dus liep altijd terug daar heen.
Beetje verstopt in een wat kleinere zaal
Bij sommige zie je echt niet dat ze iets op hebben oke sommige slikken 6 pillen ja vindt je het gek dat dan je bek scheef trekt.
Al slik je een hele zak tegelijk, net of wij dat willen horen
HardBass was top!
Omdat er ''pillenslikkers'' aanwezig zijn is ook de enige reden waarom er zoveel man bij elkaar kan zijn
mja ik heb me wel vermaakt in ieder geval
mja was pas me 2de feest dus dan is het vaak wel top
ben nog weinig gewend
jups maar wat doeje r aan, vrij weinig denk ik. ze zullen niet zomaar gaan zeggen van:
"hé hardbass das toch zown snuif-feest?"
Inmiddels heeft Jaarbeurs Utrecht beloofd dat bij volgende evenementen, waaronder Thunderdome, er betere toiletfaciliteiten aanwezig zullen zijn.
Tjah op alle housefeesten word geslikt. Daar moet gewoon niet zo moeilijk over gedaan worden. Als je je grenzen kent dan word de sfeer alleen maar btr. Love drug anyone?
Maar tering! Ik heb helemaal niet in de gaten gehad dat ze zo streng controleerdenWel veel security gezien, maar dat je je zakken in de zaal leeg moet halen? woow wtf?
Nah ik hoorde dat iemand afgevoerd werd omdat ze vonden dat ie wat lang in de wc zat. Keken ze hem na had ie 8 pille bij zich... einde verhaal.
Ik vondt wel dat ze wat meer toiletten mochten plaatsen maar ja wel veel mensen in de rij leren kennen
Nah ik hoorde dat iemand afgevoerd werd omdat ze vonden dat ie wat lang in de wc zat. Keken ze hem na had ie 8 pille bij zich... einde verhaal.
Controle was idd behoorlijk streng maja al dat spul komt er toch wel in...
Het valt mij op, dat op feestjes waar overdreven veel politie en security aanwezig is, het nooit goed los komt.
Trouwens heel de sfeer was vanaf half 5 beetje opgefokt. Wel jammer...
ten derde: aankleding?? waar was die??
idd die aankleding heb ik echt gemist, vorige jaar was het veel mooier aangekleed
Ik vond het wel vet gedaan juist met die witte poppen op het podium in de hardcore zaal origineel! Verders was het idd allemaal wel wat minder dan de vorige keer ja.
Maar zeer zeker niet slecht!
ik denk dat dat mede komt doordat er mensen rondliepen die alleen maar van hardstyle en/of jump houden en niet van techno, schranz, industrial of de hardcore die in de battle-zaal werd gedraaid..
tsja, je kiest er dan zelf voor om het leuk te houden of juist niet..
Uitspraak van party-eddy op dinsdag 1 november 2005 om 21:01:
Inmiddels heeft Jaarbeurs Utrecht beloofd dat bij volgende evenementen, waaronder Thunderdome, er betere toiletfaciliteiten aanwezig zullen zijn.
ergens vlakbij waar ik stond bij de ingang werd er aan zo'n gozer zijn identificatie gevraagt! ik dacht.......... wegwezen hier!!! want ik had hem nie bij me!!zal je net zien als ik blijf staan dat ie naar mij komt. hahahaha
ik zag wel iemand out gaan daarzo en flink ook!! maar ik kan me bijna niet voorstellen dat die ook overleden is. Meestal zijn dat spookverhalen.
Hij werd afgevoerd hoorde ik, de EHBO voelde aan zn hals en en schudde toen nee tegen elkaar. Dit is zoals ik het gehoord heb en die gast zou geen spookverhalen tegen mij vertellen dus blijf het vaag verhaal vinden
wanneer komen er trouwens livesets online
Dit wist b2s mij te vertellen.!
livesets komen niet...er komen wel livesets op de dvd te staan....
Dit wist b2s mij te vertellen.!
Welke dj's draaiden er toen?
livesets komen niet...er komen wel livesets op de dvd te staan....
hoorde ik nou "this is the year 2004" langskomen?
Had m al gehoord..
Lekker setje
Heb wel es beter gehoord..
Mondello @ Pinksterpar-t
Naar mijn idee is B2S een echte zakkenvullersorganisatie, die alleen maar groot gegroeid is door het boeken van goede dj's. Hun GROTERE feesten zijn keer op keer kwalitatief slechte feesten, met als droevig dieptepunt Decibel Outdoor 2003...voor mij geen B2S feest meer totdat ik gehoord heb dat ze in staat zijn om de mensen wat meer waar te geven voor hun geld!
-Muntjes een euro per strip duurder dan normaal (waarschijnlijk als compensatie voor de gratis wc's!)
-Bekertje kraanwater 2,10 euro (1 muntje idd)
-Sfeer was matig tot slecht, meer als de helft van het publiek stond stil of ging op de vuist. (gelukkig was ik daar met leuke mensen die zich daar niks van aantrekten)
Toiletten @ Hard Bass
Afgelopen zaterdag vond voor de tweede keer Hard Bass plaats in de Jaarbeurs Utrecht. Met meer dan 15.000 bezoekers kijkt B2S terug op een geslaagd evenement. Veel positiefs kregen we te horen over de artiesten, aankleding en licht & Geluid; ook waren er negatieve klanken: vooral de toiletten waren het middelpunt van deze kritiek. Aangezien deze in beheer zijn bij Jaarbeurs Utrecht, heeft B2S tijdens en na Hard Bass haar onvrede en kritiek uitgesproken. Inmiddels heeft Jaarbeurs Utrecht beloofd dat bij volgende evenementen, waaronder Thunderdome, er betere toiletfaciliteiten aanwezig zullen zijn.
Dit vind ik dus echt onzin he. Ben vorig jaar ook naar HB in de Jaarbeurs geweest en toen waren de toiletten ook maar op Thunderdome was het echt geregeld. Je kon bijna zowat doorlopen, niet aan de hand. Dus B2S kan de Jaarbeurs wel lekker de schuld geven maar waarom lukt het ID&T wel om het goed te regelen?
Dat soort dingen liggen idd vaak aan de lokatie en niet altijd aan de organisatie.
Daarbij; vorig jaar HB kon je zo doorlopen bij de wc's
Oh ja, maar waarom kon je dan bij Thunderdome vorig jaar zowat doorlopen en is het bij HB 2 x een drama?
In de Jaarbeurs? Nou dan hebben wij een totaal ander feest meegemaakt want ik stond elke keer minimaal een half uur in de rij.
Er waren toch evenveel wc's bij Thunderdome als bij HB..
Bij HB liepen gewoon meer zeikerds rond, letterlijk en figuurlijk...
Bij die grote zaal heb ik elke keer gewoon kunnen doorlopen
Heb je ze geteld dan?
Ik heb de hele nacht in de battle zaal gestaan en daar was het een drama. Dus of jij heb in een andere zaal gestaan of jij hebt een achteraf wc´tje gevonden. Lucky you.
Neem aan dat ze bij Thunderdome dezelfde wc's hadden als bij HB aangezien de wc's gewoon vast zijn daar
Maar snap niet waarom iedereen zo'n probleem maakt over die wc's, heeft verder niks met de sfeer van het feest te maken, die ook niet top was had ik gehoord.
Maar dat gezeik over die wc's steeds..
Ja maar het werd wel in een andere zaal gehouden. Wie zegt dat al die zalen hetzelfde aantal wc´s hebben
Nou sorry maar hoe vind jij het als je naar de plee moet en je moet een half uur in de verdrukking staan voor je eindelijk aan de beurt bent? Is net een dj aan het draaien die je horen wil, kan je niet effe snel naar de wc. En stampen met een volle blaas schiet ook niet echt op. Kan je me een zeikerd vinden maar ik vind dat ze dat gewoon goed moeten regelen.
Er was ook gratis kraanwater
Er was ook gratis kraanwater
Gewoon uit de pot drinken, scheelt weer in de rij staan bij de bar
Gewoon om het uur stampen ff onder zo'n gratis kraan gehangen
Ja juist hoef je geen 2 keer in de rij te staan
Ach je kan maar een hobby hebben he
Beter
weet iemand op welke sites er allemaal foto's staan van hardbass? ik was onder de indruk dat t iemand van b2s was maar dat is dus niet zo ...iemand tips?
weet iemand op welke sites er allemaal foto's staan van hardbass? ik was onder de indruk dat t iemand van b2s was maar dat is dus niet zo ...iemand tips?
Jou schrappen ze altijd Rem...