Partyflock

Forumonderwerp · 822728
10877x bekeken
Betreft: evenement: Hard Bass, zaterdag 29 oktober 2005 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk open ook eens een Hard bass topic :yes:

Aangezien ik er niet heb kunnen bij zijn wil ik graag van jullie vernemen hoe het was!

Spuug hier je gal, of uit hier je euforie!

Gooi het in de groep ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 02:48:
Aangezien ik er niet heb kunnen bij zijn wil ik graag van jullie vernemen hoe het was

:jaja: hetzelfde verhaal.... ben benieuwd :)
Waarschuw beheerder
he? hoe kan dat nou? een berichtje eerder plaatsen dan dat het topic is geopend :D lol!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dikke lol.. :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil ook weten hoe het daar is... :jaja: :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik word straks gebeld; om precies te zijn, tijdens de set van mijn held LUNA :woep: B)

Hoorde dat TB nie geweldig draaide, wc's een drama zijn :S Dat ze speuracties naar drugs doen, ws in de zalen want vriendin had gezien dat er weer 1tje was gepakt :O

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van *CH3-21* op zondag 30 oktober 2005 om 02:22:
Dat ze speuracties naar drugs doen

:|Haha:S Drugshonden rennen door de zaal hoorde ik... Denk niet dat ze iets vinden O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 oktober 2005 om 02:31:
Drugshonden rennen door de zaal hoorde ik...

:| is dat echt?? :/
Waarschuw beheerder
donateur
vriendin had gezien dat er weer 1tje was gepakt

whahahahhahah:X ik liep er langs rond 11 uur vanavond en toen zag ik er al 1 hardhandig naar buiten geknikkerd worden8).

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van *CH3-21* op zondag 30 oktober 2005 om 02:37:
is dat echt??

:/ Nee, natuurlijk niet.... haha
Waarschuw beheerder
donateur
:|Haha:S Drugshonden rennen door de zaal hoorde ik...

ooh je bedoelt de bezoekers 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AngelDoll op zondag 30 oktober 2005 om 02:37:
toen zag ik er al 1 hardhandig naar buiten geknikkerd worden

Oei Oei!! B2S :O

Haha Drugshonden rennen door de zaal hoorde ik... Denk niet dat ze iets vinden

Wheheheh Silly me :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van * Annie * :cheer: op zondag 30 oktober 2005 om 02:44:
ooh je bedoelt de bezoekers

Ik bedoel dat de vage:vaag: bezoekers drugshonden zien lopen die er niet zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 oktober 2005 om 02:52:
Ik bedoel dat de vage bezoekers drugshonden zien lopen die er niet zijn.

Wat een humor op de vroeg ochtend :P

Waarschuw beheerder
ben er niet geweest dus zou het niet weten :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 02:54:
ben er niet geweest dus zou het niet weten

toch bedankt dat je dit even met ons wilde delen (y)

Waarschuw beheerder
donateur
ik had net iemand live aan de foon knalde lekker erg druk de rest gingen ze flink los..

en ik zit hier een beetje nuttelooos achter me pc uittezieken:/
Waarschuw beheerder
Er zijn nogal wat mensen eruit getrapt wegens het urineren midden in de zaal :p

Waarschuw beheerder
ja wat moet je dan, er stonden rijen daar bij die wc's ... dat waren echt 40/45 praktijken. . . . dan maar ff ergens anders, so be it ;)
Waarschuw beheerder
Tja kijk dan wel eerst een beetje rond en doe het in een donker hoekje ;)
Werkzaam bij Explosive Sounds
Artiest {SHOWLIST artist 32642, 60114}
Waarschuw beheerder
donateur
Ben al meerdere keren (wakker) gebeld en klinkt erg goed,ook als je half slaperig ben..:9

Hoor idd ook dat de wc`s een drama is en politie ook volop aanwezig is..

Ben benieuwd naar de meningen van de bezoekers!!
Waarschuw beheerder
291 Hard Bass foto's staan online [img width=15 height=15]https://partyflock.nl/images/light/smileys/yes_new.gif[/img]

http://dance.phono.nl/index.php?name=gallery

[img width=640 height=427]http://www.pvdplanet.net/images/hardbass.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JP Energyflash op zondag 30 oktober 2005 om 06:19:
291 Hard Bass foto's staan online

:respect: dat doe je erg snel (y)

Ontopic:

Hardbass....leuk....veel beveiliging....wc's kut...voor de rest (Y)

En daarnaast helemaal vergeten dat de klok een uur terug ging, dacht dat ik het laatste uurtje in ging en dat zou ik nog wel trekken maar toen ik hoorde dat het nog 2uur duurde ben ik gelijk naar huis gegaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja, veel politie op de been. Leek me onnodig :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ziet er goed uit. Net als de velen vrouwen die er waren/zijn.
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Wat een takkeherrie aan het einde!!!! Dat kan je echt niet meer onder hardstyle plaatsen :-S

Verder, was het wel ok.
Waarschuw beheerder
WC's was drama
erg strenge controle
maar verder.......
wat moet ik er van zeggen, muziek was goed maar kon toch m'n draai niet vinden, jammer!!
(K)
Waarschuw beheerder
was wel goed tedoen .. alleen idd wat een klote gezeik bij de wc.. 20 minute wachte tot je de plee inkomt en ziet dat de helft vd potten vrij zijn :vaag: lekker geregeld b2s :nee: Muziek was wel ok.. aleen hadden ze amok van mij weg mogen laten op de main ... beetje anti-climax :P

vorige hardbass was stukken beter

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ch-illy op zondag 30 oktober 2005 om 06:47:
WC's was drama

hou op schei uit!!! en als k dan van toilet af kom en k wor gewoon door un gozer in me nek gegrepen en gewoon letterlijk me wc UITGEGOOIT!!! toen hing me bui eg :@

muziek was top!! jammer dat k nie veel van de hardcore heb gehoord sweertje ja onderling eg prima!!! oowk met vreemde mensen prima praten gewoon relax tegen je !!sommige ware wel erg kort iemand schuimbekkend afgevoerd zien worden dat was wel eng:s

voor de rest gezelluuuug
volgende keer weer coby's en joekels (K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nou het feest kon me vanacht niet echt boeien. De binnenkomst verliep soepeltjes. Alleen het fouilleren duurde lang maar goed dat is voor je eigen veiligheid zullen we maar zeggen. Daarna begonnen bij Isaac en Zany en damn wat een set. :kwijl: :bounce: :9 Geweldig! :respect: De rest van de tijd in de mainstage doorgebracht maar dat was niet echt een succes. Vond Technoboy minder, heb weleens betere sets van hem gehoord. Maar goed, heb de helft gemist omdat ik in de rij van de wc stond. :[ :[ Donkey Rollers waren wel aardig, Daniel Mondello kon me niet echt boeien, Deepack hetzelfde op een paar nummers na. Luna begon met een aantal, voor mij, onbekende nummers en ging daarna over hetgeen wat wel bekend was maar ik was niet echt meer in staat om los te gaan. Hij sloot af met Coke in my nose waar ik niet zo blij mee ben want dat nummer blijft steeds in mijn hoofd hangen. 8) Ben om 5 uur (nieuwe tijd) maar naar huis gegaan omdat ik het niet meer trok. :bloos:

Je kon in de mainstage duidelijk merken dat het niet uitverkocht was. Het was erg rustig in de zaal in vergelijking met vorig jaar. De toiletten waren echt een drama. (n) Dikke rij bij de toiletten en soms werd er zelfs een toiletstop gehouden en mocht niemand er meer in. Leuk verzonnen maar als al die mensen voor de ingang blijven staan helpt het alsnog niet. Op een gegeven moment ging de beveiliging het coordineren en mochten de dames niet meer bij de mannen naar de wc terwijl het daar aardig doorliep en bij de vrouwen natuurlijk niet. Gelukkig was de schoonmaker eigenwijs en stuurde af en toe wat dames naar binnen. (y) Ook werden er net als vorig jaar weer controles gehouden bij de toiletten. Toen ik in de rij stond was iemand de klos omdat er pillen gevonden waren. Heb alleen niet meegekregen of die eruit getrapt is.

Ik word straks gebeld; om precies te zijn, tijdens de set van mijn held LUNA

Kon je het goed horen? We liepen net naar voren toe dus in het begin verstond ik je nog wel maar toen we voorin stonden verstond ik er echt niets meer van. Nog bedankt voor je moeite he? :lief: :hug:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het was toch wel uitverkocht????

Waarschuw beheerder
ja cker de entree was flex! we konden zelfs nog parkeren in de garage, eerste x dat ik dat meemaakte bij de jaarbeurs :O

voor de rest de muziek was super, ben heerlijk losgegaan en t geluid was in de 1e zaal t beste :D

helaas dat luna nie veel animo van de mensen kreeg, want toen de MC zei: give it up for luna, gingen er maar een paar handjes omhoog en wat gegil van mij en me vriendin :( maar ik moet toegeven dat ie wel met wat nieuws mag komen... (maar tog vonk t zielig voor m)

helaas heb ik technoboy gemist.

en uiteindlijk werd er techno gedraaid in de eerste zaal en dit is de eerste keer dat ik zo lang -een uur- op techno lekker heb kunnen dansen.

alleen die wc's waren een ramp idd. ik schat zo'n 15 (3 x 5 wc's) in heel die toko! :O

en ik werd nog onder de voet gelopen door die security :@ ze waren weer lekker lomp :/

en voor de rest viel t me ook op dat er veel security liep :O

maar als de volgende hardbass weer net zo toppie is als de afgelopen 2, dan komt t op nr 1 te staan in mijn feestenlijst :D

zo hoezo lulkick? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Miss Tails op zondag 30 oktober 2005 om 08:00:
het was toch wel uitverkocht????

Voor zover ik weet niet. Maar ik ben gisteravond niet echt veel online geweest dus ik kan het mishebben. ;)
Waarschuw beheerder
ik ben niet geweest... maar als ik het zo lees....was het met de wc's net zo als op thunderdome....

zet er een zooi dixies neer en het probleem is opgelost.

Waarschuw beheerder
dixies zijn duur he? en tja als je gierig wilt doen, dan ga je maar op toiletten bezuinigen he? :/

maar voor de rest kon dat me avondje nie verpesten :bounce:
Waarschuw beheerder
Heel erg gezellig :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 08:21:
dixies zijn duur he? en tja als je gierig wilt doen, dan ga je maar op toiletten bezuinigen he?

Ze waren nu gratis, maar als je idd paar van die dixies neer knalt en je ken direct pisse heb ik er wel weer 50ct voorover. was nu soms echt niet normaal. Was zelfs zo dat in de main de plee verstopt was moesten we met z'n alle naar de andere aan de andere kant van de zaal :S

Waarschuw beheerder
donateur
Zeer goed te doen

Waarschuw beheerder
Top avond gehad!! Ik was er om half 10, kon zo doorlopen. Wat me meteen opviel was de hoeveelheid security en politie die aanwezig was, echt nie normaal. Ben zogoed als de hele avond in de main-zaal geweest. Je had er lekker de ruimte, en het geluid was goed. Aankleding/verlichting van de zaal zag er ook goed uit. Ik vond de sets van technoboy, en Danielle Mondello tegenvallen. Donkey Rollers was wel te doen. Maar het meeste ben ik los gegaan op de set van Amok vs Viper. Vond dit een meesterlijke set. Hoewel veel mensen dit volgens mij niet vonden, want de zaal liep redelijk leeg. Ik heb helaas nog een flinke vechtpartij gezien, en veel mensen out zien gaan. Het grootste minpunt van de avond waren idd de wc's, wat een ellende!!! 20min. wachten was geen uitzondering. Stond ik al 10min. in de rij te wachten, gooit de security ineens de wc's op slot! Moesten we bij andere wc's weer opnieuw in de rij aansluiten. Maargoed, het was een geslaagd feest, en heb me prima vermaakt :D

Waarschuw beheerder
waarom staat er dan nog steeds maar 'goed' bij de beoordelingen? jongens dit moet 'geweldig' worden :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 06:27:
Ziet er goed uit. Net als de velen vrouwen die er waren/zijn.

inderdaad..veel mooie meiden.
maar sommigen hadden ook wel weer een platte kont.
die tellen niet.
Waarschuw beheerder
nou , ik was verrot dat ik niet was gegaan, maar nu ik dit zo lees , ben ik blij dat ik niet gegaan ben!! heb zo te lezen niet veel gemist!! vind et wel klote voor de mensen dat ze zoveel geld voor een kaartje moetn neerleggen en dan nog 2o min voor een wc moetn wachten!! schandalig gewoon!!
Waarschuw beheerder
het was wel leuk maar niet zo goed als de vorige..
WCs te weinig maar wel gratis
nix van drugshonden ofwat gemerkt..
Geen vechtpartij gezien..
Zany vs isaac was goed
Donkey rollers was super
Voor de rest was alles goed te doen alleen het einde trok ik niet meer..overal harcore/terror/schranz de laatste 2 uur..
Eten was trouwens ook prima..
Rijst schotel met kip :9
Waarschuw beheerder
donateur
Het feest zelf was best goed.
Het geluid was een stuk beter dan op Strike 1
En ik vond de DJ's ook een stuk beter draaien.

Ik wordt alleen zo moe van die Knipperlichten
(alleen de Main had mooie Laserlichten)
Elke keer vergeet ik een zonnebril mee te nemen.
na een paar uurtjes werd ik er zo chagarijnig en moe van
die knipper lichten dat ik een dutje van een half uur heb gedaan.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eef Raveteef op zondag 30 oktober 2005 om 02:08:
he? hoe kan dat nou? een berichtje eerder plaatsen dan dat het topic is geopend lol!

Was vergeten het topic te linken aan hard bass.
Dus heb ik contact moeten opnemen met een beheerder,
vandaar ;)

Wel grappig idd

Waarschuw beheerder
donateur
wat een feestje :)
Waarschuw beheerder
Was zeker wel gezellig.
Alleen jammer dat ik al voor middernacht mijn telefoon kwijt was :(

Verder nergens vechtpartijen ofzo gezien. (Maar wel ook die kerel die er nogal hardhandig uit werd gewerkt)

Waarschuw beheerder
Zou wel gaan.. achteraf is het niet doorgegaan, heb voor de deur mn kaartjes verkocht , op dat moment baalde ik natuurlijk als een stekker, maar als ik dit zo lees boeit t me niet veel meer..

Op de foto's ziet het er nou ook niet echt denderend uit..:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
iemand ook bij amok geweest?!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 09:58:
iemand ook bij amok geweest?!laatste aanpassing 30 oktober 2005 09:59

Geniaal :D

Waarschuw beheerder
ja cker :D heb je mij niet zien dansen? bijna iedereen stond stil, maar ik danste vrolijk verder aan de kant :D
Waarschuw beheerder
donateur

Ik werd gebeld door een vriend van me toen Amok draaide,wat een teringherrie was dat joh!:D

Waarschuw beheerder
slechte provider misschien? :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Instant Frequency op zondag 30 oktober 2005 om 10:08:
wat een teringherrie was dat joh!

:lief: maar wel de beste tering herrie :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Echt een MASTER FEESSIE!! :bounce:
Ik vond het prima te doen......zeker een van de betere! :yes;

Waarschuw beheerder
Amok :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dennis was er ook :P, die is nu compleet zijn padje bijster :yes:
Waarschuw beheerder
ja ik was er ja pfffffff tgaat nooit meer goedkome:P haha
laters

Waarschuw beheerder
Hoe was Hard Bass?

great

04:30 - 06:00 Amok :respect::respect::respect:
Waarschuw beheerder
Wc's (N)

Verders waren we met lekker grote groep, super gezellig..drugcontroles?? niets van mee gekregen was idd wel veel politie op de been, teveel in mij ogen.....

Helden: Amok :respect: oooooooh wat heb ik daar heerlijk op staan space zeg :lief:
Waarschuw beheerder
pfff super gezellig :xtc:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kan me herinneren dat er vorig jaar ook zo extreem op drugs werd gecontroleerd. Mensen omsingelen enzow.

En tja, WC's in de Jaarbeurs zijn er dus toch niet genoeg. Beter idd van die Dixie-hoekjes maken ofzow.

In eerste instantie ook flink balen dat ik niet meer gaan, maar voel me nu wel weer wat beter :)
Waarschuw beheerder
pffff
jezus... wat een feest!! qua muziek op zeker een van me beste indoorfeesten die ik gehad heb:D

Kwamen door geouwehoer met de trein en mijn wildplasincidentje pas binnen tegen t einde van Isaac vs Zany.. klonk aardig:)
Daarna ff naar Fausto, was leuk, maar ik had wel hardhouse verwacht eigenlijk, maargoed:)
Daarna begon me feest pas echt!!!
Achter elkaar Technoboy (veel nieuwe platen), Donkeyrollers en Mondello!!! :respect: geweldig weer!!!
Deepack was voor de verandering weer is leuk, maar toen begon t echte werk pas!!

Luna was zoals de laatste tijd weer uitermate goed bezig en zette een topset neer in mijn ogen!
Daarna Viper vs Amok :kwijl:!!! vond alleen dat ze iets te zacht begonnen maargoed!! Wat een dikke vette techno:woop:

En toen nog is de heftigste van het stel, Lenny Dee!! Had niet verwacht dat ik dat leuk zou vinden, maar dikke industrial met vette techno er dwars doorheen... t maakte em allemaal niks uit en t ging me toch een potje hard, allemachtig!!!:kwijl:

Sowieso in vergelijking met vorig jaar, veel harder geluid in main!
Wc's, K*t
Sfeer, Top... ik had die vechtpartij ook niet gezien, me maatje wel:S
En de drukte, ik vond t wel prima zo... lekker de ruimte om los te gaan, bijna alleen maar vooraan gestaan, was top(Y)

Echt respect naar de dj's 2night!!

Waarschuw beheerder
ja een kennis van mij hier op pf werd zowat helemaal gestript bij de ingang :O
Waarschuw beheerder
Was weer een lekker feestje zo te zien..

Ach heb niet t gevoel dat ik iets gemist heb

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CjurLjuntje op zondag 30 oktober 2005 om 11:15:
Ach heb niet t gevoel dat ik iets gemist heb

dat idee heb ik ook :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 10:55:
ja een kennis van mij hier op pf werd zowat helemaal gestript bij de ingang

Ik moest zelfs mijn schoenen uitdoen!
Waarschuw beheerder
Ik vond er werkelijk geen moer aan,..

Was rond 00.45 binnen en voor 03.00 uur al weer weg.

Baggerrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 11:26:

ja, hij dus ook!
Waarschuw beheerder
zoveel verschillende verhalen....ik kon na genoeg zo doorlopen bij de ingang.:s

ff de hand langs me rug benen en er werd me een fijne avond gewenst.....

wel heel veel security + Politie op de been!

Waarschuw beheerder
ja ikzelf kon ook doorlopen na een redelijke fouillering, maar ik heb t geluk dat ik er onschuldig uitzie O:)
Waarschuw beheerder
Kijk dan ben ik dus automatisch ook onschuldig O:)

Waarschuw beheerder
leuk he? 'onschuldig' zijn? ;)

Waarschuw beheerder
ben ook heel onschuldig, moest toch me schoenen uit doen :S

Waarschuw beheerder
Apart sfeertje gister, moet zeggen dat ik het niet echt "los" vond gaan, leek wel of het meerendeel wel wou maar niet kon fzo :S, verder was het toch wel een leuk feestje maar mensen mensen die plee´s !!! :no: Schandalig, daar betaal je dan een dikke 45 pleuro voor :no:

Anyway.. t was best te doen 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 12:01:
ben ook heel onschuldig, moest toch me schoenen uit doen

nou blijkbaar ben je t stiekem tog niet :P

Waarschuw beheerder
De mensen die er het onschuldigst uitzien zijn in mijn ogen al bij voorbaat verdacht...

;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 12:02:
moet zeggen dat ik het niet echt "los" vond gaan, leek wel of het meerendeel wel wou maar niet kon fzo

ja dat heb ik ook op afgelopen dance valley indoor ook meegemaakt. Lijkt net alsof iedereen elkaar aansteekt met dansen en niet-dansen. als t merendeel maar stilstaat, gaat de rest ook stilstaan en andersom. truc is om daardoor heen te prikken en te gaan dansen en dan komen er vanzelf mensen om je heen die ook dansen en zo steek je elkaar weer positief aan :)

das mijn theorie erachter

Waarschuw beheerder

:yes: ;)

Ik werd gebeld door een vriend van me toen Amok draaide,wat een teringherrie was dat joh!

:O was super vet!!

Trouwens moet je wel opnemen als ik je bel he ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 12:09:
De mensen die er het onschuldigst uitzien zijn in mijn ogen al bij voorbaat verdacht...

hehe :devil:

sttttt :x

Waarschuw beheerder
Stonden veel mensen stil idd!! Agh gewoon lekker los gaan en je eigen feestje bouwen :bounce:

Waarschuw beheerder
dat deed ik ook ;)
Waarschuw beheerder
Ja dat viel mij ook op....veel stil staand publiek...

*fuck it*

Lekker zelf feestje bouwen idd :bounce:

Ooooooh en amok :lief: wat een tering lekkere tering herrie :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RobdH op zondag 30 oktober 2005 om 12:23:
wat een tering lekkere tering herrie

hahaha inderdaad echt lekkere tering herrie!!
zooo zin in 2 dec. :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 12:18:
dat deed ik ook

(Y) zo hoort het :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 12:31:
zo hoort het

ja togggg :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ben blij dat ik niet geweest ben als ik dit zo lees:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mel B) op zondag 30 oktober 2005 om 12:44:
ben blij dat ik niet geweest ben als ik dit zo lees

Ja die gedachte heb ik er ook over :/

Waarschuw beheerder
donateur
vet
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een feesie gisteren zeg :bounce:
Ben eigenlijk wonder boven wonder grotendeels in de hardcore zaal geweest.

De wc's waren idd klote, behalve die helemaal achteraan bij de CSI zaal. Daar viel het gelukkig erg mee.

Nog een lekkere gozer gezien. Hij stond daar met zijn kale matties lekker uit zijn dak te gaan. Ausie om zijn middel, goude ketting om. Shit wat een ogen. :respect: Wie is hij god damned...

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Snap echt niet dat mensen kunnen zeuren over strenge ingangscontroles, is toch voor je eigen veiligheid joh :[

Drugs krijg je toch wel mee naar binnen hoor!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik werd gebeld door een vriend van me toen Amok draaide,wat een teringherrie was dat joh!

Ga je mond spoelen! :[ :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het eigenlijk helemaal niet streng. Ik werd nauwelijks gefoullieerd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 11:26:

Je sokken ook?

Waarschuw beheerder
Vond t écht (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 13:01:
Je sokken ook?

nee die niet!

Uitspraak van JaaaapieTjaaaapie op zondag 30 oktober 2005 om 12:56:
Snap echt niet dat mensen kunnen zeuren over strenge ingangscontroles, is toch voor je eigen veiligheid joh

Ik zeur ook niet, had dit alleen nog nooit meegemaakt.

klopt!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 30 oktober 2005 om 08:11:
Voor zover ik weet niet. Maar ik ben gisteravond niet echt veel online geweest dus ik kan het mishebben.

Het was niet uitverkocht

Ik was er al vroeg, controles bij de Jaarbeurs zijn meer het merendeel altijd streng, maar goed. Rondje gelopen, aankleding bekeken: vond de hardcore en de battle zaal heel gaaf aangekleed. In ieder geval stukken beter als vorig jaar, zag er echt gelikt uit (Y)

Main was iets kaler qua aankleding maar zag er ook strak uit.

Bad Boyz, goede jump set, lekker geopend. Greg C, tsja, Greg C is Greg C 8) maar naar Zany Vs Isaac gelopen, was heeeeeel erg gaaf. De heren waren goed ingespeeld op elkaar :yes: en het klonk erg gaaf. Megamixje was stoer :O :respect:

Daarna naar Technoboy, prima setje :yes: geluid was goed in de main. Daarna Donkey Rollers :respect: jongens jongens, wat was het gaaf :D Het introfilmpje :lief: :respect: nieuwe tracks klonken super en het publiek ging los! Main is na dat moment niet meer zo vol geweest.

Daarna Mondello, vond het best aardig klinken terwijl ik geen Mondello fan, maar goed... vervolgens Deepack. Goed feestje :yes: goeie set!! Luna, idem dito, viel me alles mee.

Amok Vs Viper XXL... ik hou best van harde techno 8) maar ik trok het echt niet meer na een uur... zaal begreep het ook niet want die stroomde ontzettend leeg. Nog even in de battle zaal wezen kijken waar het behoorlijk los ging (Y) en daarna afgesloten bij Lenny Dee... was best ok :yes:

Was gewoon een erg geslaagd feestje, wc's zijn altijd al een drama geweest in de Jaarbeurs dus je gaat er haast aan wennen :/
Eten en drinken was goed en snel geregeld, publiek was goed divers 8) en was op bepaalde momenten beetje sfeerloos maar dat is helaas de laatste maanden vaker zo.

Al met al me prima vermaakt 8) :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Het was een super avond. Duidelijk te merken dat het niet uitverkocht was op de main maar ik vind dit geen probleem. Heb je tenminste overal goed de ruimte :D
Waarschuw beheerder
Amok Vs Viper XXL... ik hou best van harde techno maar ik trok het echt niet meer na een uur... zaal begreep het ook niet want die stroomde ontzettend leeg.

Idd :jaja: Nou ik ben niet van me plekje afgeweest :bounce:

wat een gruwelijke set zeg :kwijl:

Waarschuw beheerder

niet als ze van die praktijken uithalen zoals in het gelredome toen met honden en al die shit enzo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 13:28:
niet als ze van die praktijken uithalen zoals in het gelredome toen met honden en al die shit enzo

Je bedoelt bij Luna one man show? was idd niet normaal. Op de parkeerplaatsen liepen allemaal undercover agenten, die viste de ene na de andere eruit. Zijn er toen volgens mij veel opgepakt.

Waarschuw beheerder
mense..... t was zooo losss he (H)

Echt serieus, t geld was t cker waard want wat werd er goeeeeed gedraaid daar in die jaarbeurs!!!!

TOP FEESIE :D

werd all1 na 3u slapen alweer wkkr... kon nie meer slape ook, mjah.. zal k vanav wel voelen dan :P

menseennnnn, bedankt dat ik dit heb mogen meemaken!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 13:33:
Je bedoelt bij Luna one man show?

ja, daar wilde ik nog heen gaan en was helemaal bedroefd enzo maar achteraf niet meer :D

maar daarmee bedoelde ik dus te zeggen: je krijg t niet altijd naar binnen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 12:10:
ja dat heb ik ook op afgelopen dance valley indoor ook meegemaakt. Lijkt net alsof iedereen elkaar aansteekt met dansen en niet-dansen. als t merendeel maar stilstaat, gaat de rest ook stilstaan en andersom. truc is om daardoor heen te prikken en te gaan dansen en dan komen er vanzelf mensen om je heen die ook dansen en zo steek je elkaar weer positief aan

Klopt als ene bus ! Ben ik ook achtergekomen, toch een beetje het kuddegevoel he. Jij danst nie, ik ook nie, jij danst wel, ik dans ook 8) Vond het een beetje raar sfeertje gister, maar goed we hebben een leuk feestje gehad en toch de voetjes van de vloer :)

Waarschuw beheerder
was een masterlijk feestje:respect: Vince & Donkey Rollers :respect: Sfeer was echt super!! EN GENOEG RUIMTE! alleen jammer van de wc's hadden ze wel beter mogen regelen schoot niet echt op zo...
Waarschuw beheerder
Vond het dit jaar beter dan vorig jaar, alleen de sfeer was ook weer ver te zoeken :/
Heb me goed vermaakt met me eigen vrienden, maar pfff lijkt wel alsof de feesten de laatste tijd alleen maar zo zijn :/

Verder heb ik geen problemen bij de wc gehad, heb nooit langer van 5 min staan wachten 8)

Waarschuw beheerder
geluid was goed en hard, lkkre muziek, snelle bar simpele aankleding maar wel leuk. genoeg de ruimte in de zalen.
Volgende keer wel schoenen met anti slip aan trekken, pff wat was die vloer glad :S
Wat de wc's betreft.. vond ik wel lkkr snel gaan. je moet gwn water en cola drinken ipv alcohol! houd je het ook veel beter uit!

Hard Bass vond ik super! :)
Vergeleken met de editie van vorig jaar was er beter geluid en de middelste zaal hadden ze kleiner gemaakt!

afhankelijk van de line up gaat ik volgend jaar weer!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van missy op zondag 30 oktober 2005 om 14:04:
alleen de sfeer was ook weer ver te zoeken
Heb me goed vermaakt met me eigen vrienden, maar pfff lijkt wel alsof de feesten de laatste tijd alleen maar zo zijn

moet je toch echt naar techno feestjes gaaan... sfeer genoeg :D
Waarschuw beheerder
Wat een feesie echt gewoon heerlijk :kwijl:
Respect to:

Ruthless Vs. DeazD
Zany Vs. Isaac
Dana VS. Max .... lblbbl
DonkeyRollers
Daniele Mondello
Luna
Amok Vs. Viper XXL wat een heerlijke set was dit vond wel mooi gezicht hoe leeg ze die main wel nie kregen maar ik vond het heerlijk.
En nartuurlijk Lenny Dee ook topie
Waarschuw beheerder
Totaal geen last gehad van strenge ingangcontrole, hij heeft me met geen vinger aangeraakt. Keek alleen maar en mocht doorlopen.. Zie er wel heel onschuldig uit zeker :D:D

Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 13:37:
, daar wilde ik nog heen gaan en was helemaal bedroefd enzo maar achteraf niet meer

maar daarmee bedoelde ik dus te zeggen: je krijg t niet altijd naar binnen

Tis niet dat er niemand meer met drugs rondliep bij Luna, heb er toen toch echt nog genoeg gezien..

Verder heelijk feestje gehad, vooral Super Marco May, die draaide echt lekker :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lady Es op zondag 30 oktober 2005 om 14:24:
Tis niet dat er niemand meer met drugs rondliep bij Luna, heb er toen toch echt nog genoeg gezien..

ja maar ik bedoelde dat je kans daar wel heel erg werd verkleind ;)

Uitspraak van Lady Es op zondag 30 oktober 2005 om 14:24:
Keek alleen maar en mocht doorlopen.

jij was cker errug schaars gekleed? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Amok Vs. Viper XXL

:respect:

Waarschuw beheerder
superfeessie weer :bounce:
sfeer goed
muziek goed
Al met al een topfeest gehad !!!

Waarschuw beheerder
Heb ik weer een vet feestje gemist :cry:

Waarschuw beheerder
hmmmz iets te goed feestje, bins avatar lijkt bij mij een gif te worden :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 14:40:
hmmmz iets te goed feestje, bins avatar lijkt bij mij een gif te worden

:vaag:

Waarschuw beheerder
is zeker een .gif file dat plaatje:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 14:18:
moet je toch echt naar techno feestjes gaaan... sfeer genoeg

Nee dank je :no:

Waarschuw beheerder
daniele mondello en deepack en luna waren goed

en the bathe was zany en isaac en beholder en balistic vs hardheadz waren goed
Waarschuw beheerder
het was een leuk feestje lekker zitte stampuh :D

zany vs isaac
deepack
dana vs max enforcer
luna
angerfist
endymion
Waarschuw beheerder
heerlijk feestje (Y)

kep zelf geen problemen gehad met de wc's, maar merkte wel dat iedereen naar de wc bij de foodbar ging, daar was het hardstikke druk....achteraan bij CSI kon je gewoon zo doorlopen

de sfeer was wel gezellig, alleen leek het af en toe of ik de enige was die aan t stampen was...:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gaveramon.NL op zondag 30 oktober 2005 om 15:16:
achteraan bij CSI kon je gewoon zo doorlopen

:vaag: daar stond rond 3 uur ook een dikke rij
Waarschuw beheerder
donateur
Ja er danste niet zoveel mensen. Wel een beetje jammer. Waarvoor kom je dan?? Ik heb aan 1 stuk door staan hakkuh. Dus je was zeker niet de enige :D

Maar met dat idee liep ik ook rond.
Waarschuw beheerder
Hallooooo
Hardbass was wreeed!!
Vond het alleen zo jammer dat er zoveel ruimte was.. je kan wel makkelijk lopen dan, maar de zalen waren tg net iets te groot. Vet veel bekende nog tegengekomen !!! VLISSINGEN :)
Njaaa ik heb t weer naar me zin ghad !!
Op naar de volgende!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :xDennis:x op zondag 30 oktober 2005 om 15:19:
daar stond rond 3 uur ook een dikke rij

Het ene half uur stond er een rij aan de ene kant, vervolgens een rij aan de andere kant 8)
Waarschuw beheerder
Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad vooral in het begin. Ik vond juist TB goed draaien, daarna werd het wel allemaal wat minder en we zijn op tijd weer terug gegaan. Helaas was er bijna niemand op de meeting. Na 5 min. was ik dan ook weg. 20 min later nog even gekeken, maar het schoot niet echt op. jammer maar helaas dat was ook de laatste keer.
Waarschuw beheerder
Het was een vet feessie :bounce: heb me zeker wel vermaakt!!
alleen jammer van die vieze vatzige wc's daar :no:
Waarschuw beheerder
was weer goed tedoen
MAAR WEL GOED VERNEUKT:d

Waarschuw beheerder
Oejjj wat een gruwelijk feessie was dit idd :D:respect:

Ik heb me echt prima vermaakt, maar idd de zalen waren nogal
groot dus je had gnoeg ruimte. Maargoed iedereen voegde zich
toch wel samen voorin, dus de mensen die een eenzame avond
hebben gehad.. voortaan gwoon lkr vooraan staan ;):P

Geluid von ik helemaal top, hoorde allemaal gruwel verhalen
over het geluid maar heb dr zeer weinug tot nix van gemerkt :D

En tja... de plees... ben een kleine manneke dus kon makkelijk
overal doorheen lopen O:):P

GESLAAGD FEESSIIIEEE!!! :bounce::respect:
Waarschuw beheerder
donateur
nou geluid... had van mij wel meer bass in mogen zitten.
De bass wil ik graag voelen.
Dat was alleen wat beter in de battle zaal.

Waarschuw beheerder
wat een waardeloos KUT feest!! egt geen hardbass meer voor
mij :no:

ten eerste: 10 euro voor parkeren? :vaag: :/
ten tweede: het eten.. te ranzig! had een broodje hamburger waar ik werkelijk een raam mee kon doorgooien!
ten derde: aankleding?? waar was die??
ten vierde: de muziek bij de hardcore was gewoon een schande om het hardcore te noemen.. wat een kut herrie! Pas vanaf paul werd het leuk, en kon gelukkig maar angerfist nog ff goed los gaan..
ten vijfde: 2 wc's voor 10.000 man?? wat klote geregeld!
ten zesde: die lockers.. heb je d'r 1, kun je er geeneens bij! was dat voor onzin??!! 10 eurie weggegooid geld!

en zo ken ik nog wel ff door gaan.. wat een klote feest was dit zeg! geen hardbass meer voor mij, das zeker! :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Miss Merilyn op zondag 30 oktober 2005 om 15:22:
Helaas was er bijna niemand op de meeting. Na 5 min. was ik dan ook weg. 20 min later nog even gekeken, maar het schoot niet echt op. jammer maar helaas dat was ook de laatste keer.

Ik was om 10 over 1 ook bij de EHBO... maar waar waren die 85 PF'ers ? :P Ben na 5 min ook maar weer weggegaan...Voor mij ook de laatste keer dat ik naar een meeting ga
K heb Pussy wel gespot, maar niet bij de meeting!

Ik vond het een super feest!

Weet iemand of er nog livesets uitkomen?
Waarschuw beheerder
haha.. en maar zeuren :)

ik heb een TOP avond gehad
geluid was GOED! muziek was GOED!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :xDennis:x op zondag 30 oktober 2005 om 15:19:
daar stond rond 3 uur ook een dikke rij

tjah, toen was ik er niet 8)

Uitspraak van MNQ (APC) op zondag 30 oktober 2005 om 15:19:
Maar met dat idee liep ik ook rond.

was wel jammer jah!

Uitspraak van Marliefste op zondag 30 oktober 2005 om 15:22:
alleen jammer van die vieze vatzige wc's daar

als man heb je daar gelukkig minder last van...:)

Wat ik trouwens ook wel gaar vond was de trein naar Leiden CS! dit was maar 1 treinstel, voor veel te veel man :/
en heb tot 5 minuten voor vertrek in de kou moeten staan...om toen maar te proppen in de trein, terwijl er nog een treinstel losgekoppeld erachter stond!
lang leve de NS zullen we maar zeggen :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 15:39:
K heb Pussy wel gespot, maar niet bij de meeting!

qui? moi? volgende x mag je wel gedag komen zeggen hoor ;)

Waarschuw beheerder
Amok & Viper XXL :woep: geniale schranz set, met op het eind wat industrial hardcore
Lenny Dee :woep: veel minder industrial hardcore dan verwacht, toch een vette set :yes:
Waarschuw beheerder
Vond de controle wel erg scherp, nooit zo streng meegemaakt. wel beter ook, als ik wil krijg ik t toch wel binnen.. WC waren echt tering triest margoe.. Verder was t zwaar relaxt, Flink gebeukt daaro :D
Waarschuw beheerder
Wat een kut geluid en sfeer in de hardcore,de andere zalen waren opzich wel te doen sfeer over het algemeen vond ik ook nietzo relax.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van the bouncer op zondag 30 oktober 2005 om 15:55:
Wat een kut geluid en sfeer in de hardcore,de andere zalen waren opzich wel te doen sfeer over het algemeen vond ik ook nietzo relax.

Vond de sfeer alleen in hardcore minder.. de rest was top!:)
Waarschuw beheerder
donateur
vond de sfeer in hardcore wel oke.
Ligt eraan waar je stond :D

Waarschuw beheerder
ja jij stond bij die lekkere gozer he, MNQ ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ja verdomme wie is dat :S

Jammie :)
Waarschuw beheerder
ja was echt een super vet feest wel vermaakt:P
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien dat ik de sfeer daarom wel goed vond :D

Waarschuw beheerder
was een mooi feestje!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MNQ (APC) op zondag 30 oktober 2005 om 16:20:
ja verdomme wie is dat

weet ik niet, jij begon erover ;)

Uitspraak van MNQ (APC) op zondag 30 oktober 2005 om 16:23:
Misschien dat ik de sfeer daarom wel goed vond

daar doelde ik ook op ;)
Waarschuw beheerder
Vond het geluid in de HC zaal wel relaxt hoor. lag puur aan waar je stond :)

Waarschuw beheerder
het was zeker gezellig!!
Waarschuw beheerder
Was zekers een geweldig feesie.
Kwa muziek vond ik dana het beste en voor de rest kon ik niet echt me draai vinden inde muziek.

Of tewel super feesie!

Waarschuw beheerder
donateur
Het was helemaal top :D Lekker gedraaid, leuke mensen om me heen en lekker uit me dakkie gegaan :bounce:
Waarschuw beheerder
zany en isaac erg goed bezig!!
donkeyrollers helden van de avond! :respect:
Heb het de hele avond niet zo los zien gaan dan bij hun!
en ze hadden inderdaad een leuk introfilmpje :D

verder lekker set van technoboy (voor mij veel nieuwe platen gehoord), luna lekker bezig.

topfeestje!

Waarschuw beheerder
donateur
zeer goed vermaakt!
en werdt ook heel lekker gedraait!
en goeie sfeer!
Waarschuw beheerder
Ik vond het feest minder als wat ik ervan verwacht had...
Kutaankleding van de zalen...sfeer was aan de andere kant wel helemaal super dus dat maakt al veel goed :jaja:
WC's waren echt MEGA kut...zoals al zo vaak gezegd was het geen uitzondering om 15 minuten te moeten wachten.
Vond die jump in het begin wel minder (ben ook niet echt een jumpliefhebber)... Er werd over het algemeen redelijk goed gedraaid... Donkey Rollers....tja echt respect voor deze mannen daar niet van...maar al die fusion platen (ookal zijn ze live) komen me zolangzamerhand echt de strot uit.
De MC's stonden in alle 3 de zalen veeeels te hard...gewoon irritant vond ik.
Als laatste nog even helemaal los gegaan op Angerfist...echt een top live-act!
Al met al niet heel slecht maar het kon beter.
laatste aanpassing
Werkzaam bij BHN events
Waarschuw beheerder
ja was lekker feesje

mondelle was onverwachts toch wel heel goed, en luna draaide ook zeker fraai.

zelfs nog gedanst op techno terwijl ik normaal altijd meteen wegloop bij techno maar ik d8 een x wat anders:yes: en ik moet zeggen het beviel me goed!

maar wat draaide lenny dee nou voor muziek :vaag: ik vond t wel vet maar weet nie of t nou hardtechno of soort hardcore was ofzo?

Waarschuw beheerder
lekker feeestje weer!
Waarschuw beheerder
donateur
Lenny Dee draaide industrial hoorde ik.

Er zijn ook zoveel namen voor bijna dezelfde beestjes, dat ik het ook soms kwijt ben

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 15:48:
Amok & Viper XXL :woep: geniale schranz set

:jaja::lief:
Uitspraak van >--->DAVE<---< op zondag 30 oktober 2005 om 15:15:
luna

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MNQ (APC) op zondag 30 oktober 2005 om 17:19:

Klopt :yes:
Waarschuw beheerder
persoonlijk vond ik hardbass etwas tegenvallen. Als je het vergelijkt met hetzefde feessie, maar dan in het silverdome, met 9.000 man --> VEEL MEER sfeer. Nu vielen er gaten in de zalen en het geluid was ook niet geweldig, vergeleken met eerdere edities. Line-up was super en dat maakte natuurlijk wel het een en ander goed!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 16:27:
was een mooi feestje!!

Idd :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kamikazi op zondag 30 oktober 2005 om 17:20:

Klopt

ahh kijk, da klonk zeker nie verkeerd. Keer wat anders anders die standaard hardcore plaatjes aan t eind (ook zeker nie verkeerd hoor)
Waarschuw beheerder
donateur
Hard Bass zuigt

Waarschuw beheerder
ik vond het echt een top feest heb van 22:00 tot 07:00 aan een stuk door staan stampen.
alleen erg jammer van die rellen op het einde:s
voor de rest vond ik het echt een goed feest heb me weer goed vermaakt.
alleen de wc,s waren wat minder was erg slecht geregeld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 17:29:
alleen erg jammer van die rellen op het einde

wat wasser dan? heb t gemist (gelukkig :) )

Waarschuw beheerder
prima feestje ....vond dat er wel een lekkere sfeer hing:bounce:
Waarschuw beheerder
Wat een hoop minpunten en gezeik lees ik overal toch :S

Er waren natuurlijk wel dingen te vinden die beter konden maar heb me nergens last van gehad.
Je komt toch om te feesten en dan kijk je juist toch naar de pluspunten:
-Het geluid en the battles in de battle area :respect:
-De gevarieerde line up (orgineel) en pr8ige belichting (Y) in the main!
-In the city morgue leuke aankleding en de heerlijke oude sound in bijvoorbeeld Dano z'n set :kwijl:

Voor de rest alleen maar vrolijke mensen gezien en geen problemen.
De mensen om me heen helemaal geweldig :jaja:

Toppunt van de avond voor mij:
Heerlijk staan hakkûh op de beats en skills van Vince vs the Viper en dan die bass als je voorin stond :| :kwijl:
Amok vs Viper XXL ook super jammer v/d technische problemen :9
En Lenny Dee super maar veel te weinig van gehoord :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
leuk feeske gehad jaa!! Het enige maar wel erg grote minpunt was de wc's...

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Heerlijk feestje!:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Super feest:p inderdaad jammer van de Wc's:s
Artiest {SHOWLIST artist 40202, 30430, 40201}
Waarschuw beheerder
Was echt een vet feest zeg!!! K vond Zany vs Isaac, Technoboy, Donkey rollers en Hardheadz vs The beholder & Balistic echt het vetst!! :respect::bounce: :D
Waarschuw beheerder
heb geen rellen gezien... :S wel jammer altijd (dat t gebeurd dan) ;)

Waarschuw beheerder
WAs een top feesje ! Beetje jammer van de wc's maar goed.

Waarschuw beheerder
Was idd een top feessie!! Aankleding had wel wat beter gekunt en die technoset hadden ze er van mij ook niet tussen hoeven proppen....

verder super vermaakt!
Waarschuw beheerder
Twas weer helemaal losssss, heel de avond staan stampen!

Waarschuw beheerder
vette shit! shizzle my dizzle beholder/balsitic max enforcer rmx 8)

Waarschuw beheerder
En niet te vergeten de gladde vloeren
Waarschuw beheerder
Kheb me zkr goed vermaakt! Ok, de WC's waren echt 3x niks en de aankleding had ook wel iets btr gekunt. Maar kheb me goed vermaakt. Zkr een leuke verjaardag:D
Waarschuw beheerder
Ik vond het echt een super feest..
Goede sfeer..
Lekkere muziek..

Alleen de wc waren klotuh..
Waarschuw beheerder
k vond het helemaal super! Top nacht gehad:D

Waarschuw beheerder
10 x beter als silverdome!
Waarschuw beheerder
Inderdaad :yes: Zeker wel een mooi feest!:D
Waarschuw beheerder
donateur
vond t wel een oke feessie.. had er wel meer van verwacht!
En wat een irritante kerels liepe daar rond:/
bah....ene player na de andere :no:
en de plee's had wel wat beter gekunt... slecht geregeld!!!
Waarschuw beheerder
Was zeker een goed feest alleen
dat wachten bij die wcs wow
dat was soms wel klote

Waarschuw beheerder
Was ik daar maar bij :(

Waarschuw beheerder
donateur
bruut feest .. jammer toen het afgelopen was :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 18:14:
10 x beter als silverdome!

Ja geef mij ook maar dit dan silverdome...

veel meer variatie.

Vond het ook wel leuk dat ze Amok en de Viper er tussendoor gooide voor wat stevige techno.
Al ben ik zelf geen techno fan.
Lekker voor de afisseling.
En de Rauwe industrial van Lenny Dee was ook lekker.
Waarschuw beheerder
was zeker wel vet :D vond het geluid zeker wel goed, alleen de hardcore area viel me toch tegen, ben er alleen naar endymion geweest. verder maakt het mij niet uit dat zo druk was lekker de ruimte (al vraag ik me af wat er was gebeurd bij de wc's als het wel uitverkocht was :vaag: dat was echt gewoon zwaar kut die wc's ) ik heb me zeker vermaakt :D

Waarschuw beheerder
Ik heb me wel vermaakt, maar vond vorige jaar toch echt beter :D
De Wc's tja dat is vaak een drama, maar echt gewoon TE smerig en veel te weinig!! Verder een leuke avond gehad :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
ohja en de hardstyle was bagger :/
Waarschuw beheerder
"Slopend Nachtje" :jaja:

Maar een VET feest! Niet te druk..mocht wel iets voller..ik vond het ook al redelijk "vroeg" leeglopen..volgens mij zijn een hoop mensen "oude" tijd naar huis gegaan..?!

Tjah...WC`s...Laat ik dat maar niet nog eens noemen, denk dat we het daar met zn alle wel over eens zijn! ;)

HardCore was relaX :respect: ANGERFIST :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vondt het erg gezellig!!

amok vs viper XXL en lenny d waren echt gruwlijk!! dat waren 2 uur keihard doorraggen!!! :respect:
Waarschuw beheerder
Vince & Viper :kwijl:
Jammer dat ik de industrial van Lenny Dee niet heb meegemaakt :(
Waarschuw beheerder
Was gezellig en heb me weer goed vermaakt zoals altijd :jaja: (Y)

Alleen de wc's waren kut en het geluid mocht van mij wel een stuk harder..
Waarschuw beheerder
Ik ben zo hard los gegaan te ziek gewoon weer van 21.00 tot 7 aan een stuk zowat staan springen en vond het aardig los gaan hoor :D
Waarschuw beheerder
ANGERFIST:P en de VYPER kk goed 80| was wel gek aardig loos gegaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op zondag 30 oktober 2005 om 19:15:
Jammer dat ik de industrial van Lenny Dee niet heb meegemaakt

je hebt wat gemist hoor;)!!:kwijl:
maar ff btw, industrial is dus als ik t dan goed begrijp; vette hardcore met dikke schranz invloeden?
want ik ben op dat gebied wel een btje een leek, maar hoorde tussen die hardcore echt wel veel 'techno' georienteerde stukken... of ligt dat dan aan mij??
Waarschuw beheerder
nee dat klopt :P
Waarschuw beheerder
wc's maakte mij niet uit, ik piste overal en nergens, dan maar gewoon je lul ergens fatsoenlijk eruit halen en zeiken.
Werd lekker gedraaid, alleen bij de hardstyle zal was er een soort techno op het eind???
Sfeer was top (y)
het was wel glad her en der, maar jah iedereen is gladjes.
Geen vogel gezien :no:

Waarschuw beheerder
ik vond het ook erg geslaagd!!
lekkere muziek en een goede sfeer!

Waarschuw beheerder
:D net klaar met werken :/
ik ben helemaal naar de Klotuh :vaag: :p

ik vond de vorige editie in de jaarbeurs beter
er werd toen beter gedraaid vond ik

nadeel van de jaarbeurs zijn die Gladde Vloeren :S
ik ben gister egt hard op me bek gegaan :/ :D
en te weinig wc,s

vond dat er maar matig gedraaid werd
ben alleen bij de Main en bij de Jumpstyle geweest
de avond werd tog nog goed gemaakt
door Amok en de Viper :respect:
tering wat ben ik lossgegaan :D :bounce:
wel grappig om te zien dat de zaal bijna leegliep :P
omdat sommige schranzz nie begrijpen :P
geloof me ,,..tis 1 en al Beuken
ik heb nu nog zere kuiten :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van RickeY-G op zondag 30 oktober 2005 om 19:15:
Jammer dat ik de industrial van Lenny Dee niet heb meegemaakt

dat was er ook niet;)
Waarschuw beheerder
Mwah, ik heb wel betere feesten meegemaakt.
Muziek kon harder, wc´s waren kut geregeld en ik vond dat er geen leuke sfeer hing.
Tevens te ver lopen van zaal naar zaal.
Zonde van mijn 41 euro!
Ik vond het in april dit jaar in Silverdome 10x leuker!

Waarschuw beheerder
-veel meiden! :kwijl:
Ook een dikke pluspunt!

Sorry S@mmy :flower:

Jammer dat k Lenny Dee gemist heb! Hoorde nog wat vage beats tijdens het fietsen! T klonk niet verkeerd nee! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was echt toppie hoor!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 oktober 2005 om 19:45:
dat was er ook niet

en weer was je er niet :[

gaat ie naar smurfenland :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 18:08:
En niet te vergeten de gladde vloeren

ZOw, zeker glad!! vooral in die zaal CSI Headquarters en bij dat eet gebeuren :s..ben zeker paar x bijna op me plaat gegaan :vaag:.. en k was nie eens kort! haha :P

Waarschuw beheerder
Heb me prima vermaakt..
alleen geluid in 't begin van de avond was niet zó..
Niet een superfeestje, maar goed te doen :)

Waarschuw beheerder
donateur
als ik de reacties zo hoor...heb ik toch wel spijt da ik niej ben gegaan :/

Waarschuw beheerder
het was een erg geslaagd feestje
aardig lang staan dansen
er hing wel een goede sfeer
Waarschuw beheerder
Heeerlijk feestje was het weer :) heb wel twee flinke blauwe plekken op mn arm omdat ik keihard onderuit ging bij de heaudquarters :vaag: haha wilde niet weten wat ik daarna allemaal op mn kleding had zitten :s...maar al met al weer een top feest gehad!! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xxxjos (k) op zondag 30 oktober 2005 om 19:45:
Tevens te ver lopen van zaal naar zaal.

what?! :nee: volgens mij konden die zalen niet dichter bij elkaar als dat nu het geval was...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hoe verder lopen hoe beter juist
Waarschuw beheerder
ja idd!! was echt perfect zo die zalen (y)

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op zondag 30 oktober 2005 om 19:30:
Werd lekker gedraaid, alleen bij de hardstyle zal was er een soort techno op het eind???

amok he ;)
Waarschuw beheerder
ken die hele moka niet :no:
vond het bagger

Waarschuw beheerder
donateur
Heb me uitstekend vermaakt :D
Feest was opzich niet heeeel bijzonder, maar het was erg gezellig met de mensen met wie ik er was!
Sfeer was ook prima! :)
WC's waren echt super kut geregeld, erg lange wachtrijen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 20:35:
WC's waren echt super kut geregeld, erg lange wachtrijen...

echt waar?
Waarschuw beheerder
ken die hele moka niet
vond het bagger

:O mond spoelen!!!

Amok was bruut :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Erg naar me zin gehad! vond het weer 'n superfeestje :woop:
Waarschuw beheerder
donateur
foto's staan online van mij op

confuzion.nl

http://20-jaar-terreur.confuzion.nl/album.php?albid=297

http://20-jaar-terreur.confuzion.nl/index.php?section=fotoalbum&pr_album_id=231
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Disturb™ op zondag 30 oktober 2005 om 20:53:
foto's staan online van mij op

confuzion.nl

http://20-jaar-terreur.confuzion.nl/album.php?albid=297

Omg allemaal leuk en aardig maar waarom zou ik moeten registreren :S
Waarschuw beheerder
donateur
Vond het cker een geslaagd feest!! Heb de hele avond flink staan:bounce:
Zany vs Isaac
donkeyrollers
mondello
dano
Vince en the viper
en natuurlijk:
Hardheadz vs Beholder en Balistic :respect:
Helden van de avond
Vond de inrichting en aankleding zeker dik in orde, geluid was cker voor in de zalen goed en de wc's, tsja heb ik geen last van gehad, gewoon goed timen en zoeken:P
Al met al :respect : voor B2S!!!
Waarschuw beheerder
Donkey rollers waren ook weer leuk te doen voorderest de battles... super vet

Ik ben opgenomen op die video, benieuwd of daar wat uit komt :P

Waarschuw beheerder
Het was echt een goed feestje!! :yes: :yes: :yes: Heb me erg goed vermaakt!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het een leuk feestje, maar toch vond ik afgelopen keer in Silverdome wel beter :jaja:

Entree ging prima, alleen bij t fouilleerde duurde iets langer, maar ja kan gebeuren.

De aankleding vond ik er leuk uitzien, behalve de main inderdaad..niet echt, maar dat maakte de andere 2 zalen weer helemaal goed, want die zagen er betreft aankleding goed uit :)
Sfeer vond ik ook prima, geen vechtpartijen gezien en ook geen opgefuckt sfeertje, vond ik dan..:)
Gezellige mensen tegengekomen, altijd leuk om bekende te zien, heeft ook veel goed gedaan..het was een leuk feestje, maar meer ook niet..

Het geluid vond ik niet altijd super
Wc's inderdaad..lange rijen, gelukkig ben ik niet vaak geweest en heb ik er niet veel last van gehad
Ook erg glad..en best wel leeg overal..maar dat heeft ook zo'n zn voordelen, geen last van dat geduw enzo..maar toch voelde 't wel leeg..

Voor de rest prima vermaakt
Tot n uurtje of 6 gebleven en toen naar huis, tijd ging trouwens ook snel, ook al ging de klok n uurtje terug..

Maar toch liever HardBass in de Silverdome :jaja:

Oja, leuke mensen..leuke complimentjes gehad betreft mn riem (Y) echt heel leuk :)

Waarschuw beheerder
Ik vond het echt een goed feest! Aankleding was een beetje matig maar verder errug oke! De battles waren echt heeeeel gaaf! Heb me iig behoorlijk vermaakt!

:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sierellûh© op zondag 30 oktober 2005 om 21:24:
Sfeer vond ik ook prima, geen vechtpartijen gezien en ook geen opgefuckt sfeertje, vond ik dan..:)

Zo ik wel, op main werd iemand behoorlijk tegen de grond aan getrapt... ff chaos daar :P

Die jezus bus hahaha prachtig :P
Lekker bakkie koffie zo op de ochtend
Waarschuw beheerder
Vond ht een mooi feestje en vooral op ht eind werd er keihard gedraaid B) .. WC waren idd kut geregeld maar heb me voor de rest prima vermaakt :jaja:

Waarschuw beheerder
weet iemand ook welke nummers daniele mondelo draaide ? :p

want die draaide super :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 21:43:
weet iemand ook welke nummers daniele mondelo draaide ?

want die draaide super

sow idd ja had ook nie verw8 dat hij zo lekker kon draaien (Y)

de bass van donkeyrollers was ook snoeiend hard :D en daar hou ik van :yes:
Waarschuw beheerder
leuk feest (y) relaxt dat het niet stampvol was. heb me super vermaakt...maar heb dit jaar wel leukere feesten gehad. vriendelijk publiek.
kortom leuke avond, niet meer niet minder.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Markiez op zondag 30 oktober 2005 om 21:48:
de bass van donkeyrollers was ook snoeiend hard :D en daar hou ik van :yes:

zekers :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stardust (k) op zondag 30 oktober 2005 om 21:50:
leuk feest (y) relaxt dat het niet stampvol was. heb me super vermaakt...maar heb dit jaar wel leukere feesten gehad. vriendelijk publiek.
kortom leuke avond, niet meer niet minder.

Defqon 1 mss ;)?
Waarschuw beheerder
Bruut feest en vooral City Morgue (hardcore) vond ik vet! De aankleding was mooi gemaakt met dat mortuarium. Ook het geluid vond ik erg goed. Het stond erg hard en de bass voelde je door je hele lichaam heen! Wel vreemd dat anderen hier weer over klagen :S. De sets van Charly S, Buzz-Fuzz en Endymion vond ik erg lekker :p. Had nog nooit eerder een set van Charly S gehoord, maar echt petje af hoor! :respect:. De sfeer vond ik ook goed, geen opstootjes of wat dan ook.

Is er dan niets te klagen? Jawel, over de wc's en over de bonnen. De bonnen waren alleen per 5 te koop. Wil je dus 2 maal een hot-dog moet je 10 bonnen kopen waarna je er 4 niet gebruikt. Idem voor het drinken. Waardeloos!

Al met al een vet feest als ik het beoordeel waar ik voor kom: de muziek!

Waarschuw beheerder
Zijn er trouwens nog meer luitjes die niet hebben hoeven dokken voor het parkeren?? Wij wilde een uitrijkaart kopen maar konden geen apparaat vinden.. Heb ik maar bij de slagboom op de info knop gedrukt... Kerel aan de andere kant zegt "hallo" ik zeg "kwil deruit" Hij "oke". Poortje open, en toedeloe! Was ff een meevallert!

Waarschuw beheerder
TOMMYKNOCKER:d VONK EGT GOED EN THE VIPER VS VINCE EN ENDYMION :p ANGERFIST OOK EN OOK GOEIE HARDSTYLE maar ik ga slapen heb een lange nacht achter de rug:D:vaag: gr. en laterzz(Y)
Waarschuw beheerder
Amok & Viper XXL gewoon heerlijk, vooral omdak nu eindelijk eens Blursong 2 uit de speakers hoorde knallen Hooehoooeee.
en daarna nog ff alle laatste energie eruit laten persen door onze amiricaanse vriend Lenny :) echt een top avond gehad tot 01-04-'06
Waarschuw beheerder
Sfeer vond ik ook prima, geen vechtpartijen gezien en ook geen opgefuckt sfeertje, vond ik dan..
Nou 2 vechtpartije gezien en later nog is een zooitje beveiligers die erges heen renden... Zal voor de verandering ook wel weer ff een vechtpartijtje zijn.

Waarschuw beheerder
Vond dit 1 van de minste hard bass....
Waarschuw beheerder
donateur
Was een goed feessie (Y)
Was 22.15 uur binnen, was lekker rustig, werd in mijn ogen wel strenger gefouilleerd als normaal maar dat is voor onze eigen veiligheid...

Daarna ffies uurtje rondgelopen en toen ging het gas erop :D
Van de muziek heb ik niet veel mee gekregen, ik ging gewoon overal op los... alleen viel me wel op dat de laatste 2 uur gewoon echt MEGA hakkuh was.. kreeg me poten op het einde gewoon niet eens meer omhoog ( niet zo vreemd na 10 uur achter elkaar uit je naad gaan :vaag: )

De WC's waren gewoon bagger. Helemaal onder de zeik, kneiter warm daarbinnen dus gewoon te smerig voor woorden..... :nee:

Aankleding vond ik ook niet bijzonder ofsow...
Maar het beste vond ik toch wel de enorme ruimte die er over was :D

Geen vechtpartij gezien. Alleen rond 06.30 uur werd er in de main een kerel weggevoerd met een enorm veel bloed op zn koppie.. Schijnt dat er toen wel een enorme vechtpartij was, maar de grote hoeveel Security (en politie ook wel) hebben het goed opgelost volgens mij....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op zondag 30 oktober 2005 om 20:33:
ken die hele moka niet :no:
vond het bagger

blije

Waarschuw beheerder
Het was echt een mega bruut feest :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 22:39:
Het was echt een mega bruut feest :bounce:

:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur

Klopt

Yeah !! Opsich draaide hij misschien iets TE hard/ruig voor een mainstream feest als Hard Bass, de zaal liep ook heeeeeel snel leeg :) (als je de hele avond meer "hitjescore' hebt gehad :x kan dit als afsluiter inderdaad misschien wat ruig zijn hehe)

Maar de mensen die er voorin waren gingen allemaal cmpleet los, en hadden mooi de ruimte :D, heerlijke laatste uur(tje) gehad.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op zondag 30 oktober 2005 om 22:35:
Maar het beste vond ik toch wel de enorme ruimte die er over was

Idd dat vond ik ook heerlijk.. je kon tenminste eens een x fatsoenlijk ademen:D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 22:39:
blije

en hadden de mensen uit weert en omgeving zich een beetje gedragen ???? ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 19:51:
en weer was je er niet

gaat ie naar smurfenland

ooit gezegd dat ik er naar toe zou gaan? NEE, dit zijn geen feesten voor mij!

Uitspraak van MNQ op zondag 30 oktober 2005 om 17:19:

Klopt

wat versta je onder industrial:O

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 22:32:
Vond dit 1 van de minste hard bass....

:jaja: Vond dit tot nu toe de slechtse!!

Kheb me wel vermaakt, mede me vrienden ook natuurlijk!!

Mensen stonden veel stil, WC waren K*T, veels te lange wachtrijen!!! Bij de bar was ut daarentegen weer erg rustig!! Alleen jammer dak tot 2x toe cola bestelde en 2x baco kreeg!! En dan ook nog zeggen, dak een muntje extra moet betalen omdat ik een baco inruil voor een gewone cola :vaag:

Donkey Rollers waren toch de helden van de nacht hoor!! :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 23:00:
en hadden de mensen uit weert en omgeving zich een beetje gedragen ???? ;)

begaaid zeg ik je

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 23:06:
Mensen stonden veel stil, WC waren K*T, veels te lange wachtrijen!!!

had je bij die in hardstyle zaal moeten gaan , achter het podium kon je zo doorlopen :)

Waarschuw beheerder
donateur
begaaid zeg ik je

da had ik al verwacht :9

heb jij het ook beetje rustig gehouden ?? ;P

Waarschuw beheerder
Was wel leuk :d
Alleen wc's was kut geregeld..
Verder wel naar mijn zin gehad :)
Waarschuw beheerder
cker vet feesie! helemaal uit me dak gegaan. Vond charly s toch wel de beste van avond!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 oktober 2005 om 23:00:
ooit gezegd dat ik er naar toe zou gaan?

ach als jij liever naar die pogofeesten toegaat :x :p

je hebt echt weer vet feestje gemist, thunderdome ga je niet missen toch?!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
r_AW
Wood
Prspct
Digital Assault
Collission
OH
Project Domination
Awakenings
etc.

noem ik geen Pogo feesten;) Pogo zie je eerder op RTT feesten..
Thunderdome aanwezig ja, Simon U :respect:²

Waarschuw beheerder
awakenings drumcode :jaja:
Waarschuw beheerder
zwaar naar me zin gehad
techno in de grote zaal was lekkerr..
Waarschuw beheerder
Feest was qua muziek zeker ok. Maar B2S kan toch wel wat aan de organisatie doen. Muntenverkoop kan beter (beetje vreemd dat er geld geteld moet worden en dus het loket dichtgaat als het superdruk is)En de wc's kunnen een stuk beter, dixie's is misschien een oplossing. En ik begrijp nog steeds niet dat mensen 40 euro voor een kaartje betalen voor een feest als ze alleen maar op vechten uit zijn(en dan nog heel stoer met z'n 30en tegen 1 of 2, echt heel stoer) Kom om te feesten of kom niet denk ik dan!!!!
Hardheadz waren toch wel de toppers wat mij betreft :yes: :bounce:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 23:35:
awakenings drumcode

het gaat met name over de herrie (Break, DnB, Noise etc.) feesten! Kan je verzekeren dat daar de sfeer het beste is, nog nooit 1 opstootje gezien

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 oktober 2005 om 23:42:
het gaat met name over de herrie

Haha dat dacht ik al 8)

Ja dat klopt in principe wel, weinig ruzie, maar ik ben slapen, ben moe :p

laterz
Waarschuw beheerder
donateur
hoe was hardbass? nou niet voor herhaling vatbaar, althans niet in de jaarbeurs!

beter silverdome, beter geluid. wat een kutlocatie die parkeergarage, het bonnetjes halen, de wc's etc

dus b2s: verhuizen!! :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 22:12:
Heb ik maar bij de slagboom op de info knop gedrukt... Kerel aan de andere kant zegt "hallo" ik zeg "kwil deruit" Hij "oke".

haha die gast d8 ook van das de zoveelste waus die me dat vraagt :vaag: ;P
Waarschuw beheerder
Ik vond de laaste 2 uur echt gewoon zwaar DRAMA! Kom voor Hardstyle en krijg je Techno en andere onzin! Echt een domper op een mooie avond:S Maar voor die tijd best naar me zin gehad (Y) Technoboy is iig een lekkere dj om meej te beginne (Y) En de wc tsja.. Waar ik heen ging was het bijna nooit druk dus das mooi haha:D
Waarschuw beheerder
Dit was de beste hard bass van allemaal :P

Alleen van de wc's was een beetje jammer.

Silverdome is altijd slecht door: te veel mensen en te warm.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 22:12:
Zijn er trouwens nog meer luitjes die niet hebben hoeven dokken voor het parkeren?? Wij wilde een uitrijkaart kopen maar konden geen apparaat vinden.. Heb ik maar bij de slagboom op de info knop gedrukt... Kerel aan de andere kant zegt "hallo" ik zeg "kwil deruit" Hij "oke". Poortje open, en toedeloe! Was ff een meevallert!

nog geen twee minuten lopen van de jaarbeurs, aan het water, was parkeergelegenheid genoeg en gratis. Hoefde dus ook niet in de rij te staan om een parkeergarage in en uit te gaan

Waarschuw beheerder
Ze mogen van mij wel vaker schranz draaien
op zo,n hardbas feesjuh :P

het past eerlijk gezegd niet egt in ,t concept
maar het heeft wel zowat me hele avond comleet gemaakt
Dammm :D :bounce: Gruwelijk Loss

:respect: voor B2s events voor de afwisseling :D
Waarschuw beheerder
vond het mijn beste hardbass tot nu toe
werd echt lekkere hardstyle gedraaid niet van die slappe happy hardstyle maar lekker rauw bassen en harde kicks

vond het een must dat het niet al te druk was je kon echt overal heerlijk losgaan

wc niet echt problemen mee gehad doordat mijn timing blijkbaar erg goed was

en ja amok en viper xxl echt heerlijk om te Schranzen na zo een dosis hardstyle zelfs nog even met amok staan te praten wat een topgozer is dat

dit is er eentje voor in de boeken

:respect:B2S:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Idd, Hard Bass moet gewoon weer terug naar Silverdome!!!
Waarschuw beheerder
hardbass in de silverdome vind ik een slecht plan

veel maar dan ook veels te warm

misschien dat iedereen die terug wil naar de silverdome het grootste deel van de tijd stilstaat en daardoor niet zo een ontzettende last heeft van de warmte

vind silverdome een kutlokatie tenzij de security eens een keer een paar deuren aan de zijkanten openzetten boven de tribunes maar ja dat doe ze niet dus de silverdome vind ik geen optie

Waarschuw beheerder
ik snap echt niet wat sommige mensen met het silverdome hebben :vaag:

Te klein
Te smal
Te heet
Wc geld + lange rijen
Meestal 1 zaal

Het is net een discotheek, gaat toch om de partyspirit, groter beter, lekker wandelen in de housestad, dus daarom Jaarbeurs... tevens ook meer variatie...

Waarschuw beheerder
HardBass Was Geweldig!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Robbers: wat ik versta onder industrial?

Nou ik zei 'ik hoorde (van iemand) dat het industrial was. Ik zal je eerlijk zeggen. Er zijn zovel benamingen voor (voor mij) bijna dezelfde muziek, dat ik soms echt niet meer weet wat wat is :D

ppfff Ik dacht namelijk dat het schranz was. Weet ik dus ook niet wat dat is...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 06:33:
ik snap echt niet wat sommige mensen met het silverdome hebben

Te klein
Te smal
Te heet
Wc geld + lange rijen
Meestal 1 zaal

Het is net een discotheek, gaat toch om de partyspirit, groter beter, lekker wandelen in de housestad, dus daarom Jaarbeurs... tevens ook meer variatie...

Helemaal mee eens.
en nog 4 euro extra dokken voor de bus om vanaf het station op de plek aan te komen.
Dus Jaarbeurs roelt!
Waarschuw beheerder
Ik heb 't wel weer naar me zin gehad!! :D
ondanks de rijen voor de wc :S

Waarschuw beheerder
ik vond het een aardig feesie :o
Waarschuw beheerder
Heb me uiteraard wel vermaakt, vond het een goed feestje!

Was inderdaad niet al te druk en muziek stond vooraan wel lekker hard :D

Waarschuw beheerder
heb gelukkig een grote blaas hoefde dus neit vaak naar de wc.. alleen een keer moesten we vanwege de lange rij bij de heren wc dat was echt gewoon te goor...

maar verder super feestje en onwijs naar mijn zin gehad kan niet beter!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 09:39:
heb gelukkig een grote blaas hoefde dus neit vaak naar de wc..

Ben de hele nacht niet geweest :D
maar over hardbass:

Wat een feest (Y)
lekker veel bekenden tegengekomen...ook weer nieuwe maten gevonden van PF :D
verder muziek was echt geil!! lekker hard!
sfeer was ook wel goed voor die paar man...(had het idee dat volgens mij er maar de helf was)

Vince vs The viper..mondello...donkey rollers..en ga maar door ====> :kwijl:
De meest gekstre dingen meegemaakt daar :X

KORTOM: MEGAFEEST!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van el PEDRO! op maandag 31 oktober 2005 om 00:06:
Ik vond de laaste 2 uur echt gewoon zwaar DRAMA! Kom voor Hardstyle en krijg je Techno en andere onzin!

Blij dat ik niet gegaan ben als ik dit lees. Vond het vorig jaar ook al zwaar (N) dat er de laatste uurtje overal hardcore was :S :S Ze hadden op z'n minst in 1 zaal kunnen afsluiten met hardstyle.
Waarschuw beheerder
Heerlijk avondje,! Zany Technoboy HardHeadz Donkey Rollers en Angerfist wat een helden op deze avond ! alleen het feit dat ze in alle 3 de zalen afsloten met hardcore vind ik persoonlijk slecht op een hardstyle feest :)

Waarschuw beheerder
Was wel een vett feestie vond het beter dan in silverdome.... maar dit is wel mn laatste hardbass, niks speciaals ofzoww... en de wc was iid kut
Waarschuw beheerder
donateur
super :respect:

veeeeeeel begter dan vorig jaar :D

geluid stond veeel harder, zoals het hoort :D

superrrrrrrrr

Waarschuw beheerder
vond het vet
super marco may is te ruig:)
en was gezellie met ons groepie.....(K)
Waarschuw beheerder
Ik vond het wel een heel leuk feesie! :D

Maar gatverdamme die redbull en bier, kunnen ze niks normaals kopen echt niet te zuipen..
Ik heb ook bij mekaar iets van 1,5 voor de wc gewacht echt belachelijk ik ga nooit meer naar de jaarbeurs. Tenzij ze dixie's ofzo neerzetten.
De aankleding was ronduit kut, en qua belichting niet echt bijzonder.

Maar er werd heerlijk gedraaid, vooral laatste 2 uurtje's. ( hoofdzaal) nog even helemaal los gegaan.
De sfeer was super, iedereen lekker mee dansen.
En ja daar kom je dus voor, dus het was wel geslaagd.
Owja ben ook nog op mijn bek gegaan, was spek glad.

Alleen volgend jaar toch geen hardbass meer.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Leuk feestje, kan niet wachten tot de volgende edition in april.
werd strenger gefouilleerd!! wel beter. heb toch niets te verbergen:-P Gratis WC altijd goed ook al zag de wc er neit uit!!! en gratis drinken water kranen!!
Waarschuw beheerder
donateur
ow en 10 euro parkeergeld:vaag: word steeds duurder ofnie:s

Waarschuw beheerder
sowieso moet heel die techno en die schranz (dat ik overigens al een kutwoord vind) lekker op de feestjes blijven waar ze thuis horen. Bovendien moet er 1 zaal tot het einde hardstyle draaien...voor de liefhebbers...vind het niet geheel vreemd dat er veel mensen vroeg weg gingen, hardbass was een hardstyle feest...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 11:05:
hardbass was een hardstyle feest...

HardBass is een hardstyle feest :jaja:... En twas vet :D
Alleen die techno en schranz vonk matig ;P
Waarschuw beheerder
donateur
was wel aardig..
geluid was wel ok :)

Ophidian - Angel .. :'( blijft mooi nummer, wat me aan iets moois doet denken..:(

ff in de fartstylestyle zaal geweest, was wel geinig :p
na 2 jaar ff dat dansje tevoorschijn gehaald B)
bij de jump vondt k t erg warm en druk :/

en de drank (Y) de wodka was lekker :9 kreeg soms echt n vol glas :|
denk dat dat de rede is geweest dat k n stuk van de ochtend kwijt ben.. :S :vaag:
die stroboscopen steeds vond k ook vet irri :[

en k miste iemand...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 20:35:
maar het was erg gezellig met de mensen met wie ik er was!

dat wel ja.. dat is ook ong het enige wat het feest een beetje goed maakte :jaja:

b2s.. organiseer volgende keer ff beter!!! :[ :/

Waarschuw beheerder
Vond het echt een super feest!!
Tenminste ook een keer lekker de ruimte niet dat je iedere keer elkaar sta te beuken enzo!
wc's waren wat minder die rij niet normaal als je nodig moest zou je in je broek pissen 8)

donkey rollers :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 11:05:
sowieso moet heel die techno en die schranz (dat ik overigens al een kutwoord vind) lekker op de feestjes blijven waar ze thuis horen. Bovendien moet er 1 zaal tot het einde hardstyle draaien...voor de liefhebbers...vind het niet geheel vreemd dat er veel mensen vroeg weg gingen, hardbass was een hardstyle feest...

Je praat poep!

Waarschuw beheerder
ik hoorde idd wel dat er wat techno in de main werd gedraaid.. maar ben ik gelukkig niej bij geweest...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van MNQ (APC) op maandag 31 oktober 2005 om 08:47:
Robbers: wat ik versta onder industrial?

Nou ik zei 'ik hoorde (van iemand) dat het industrial was. Ik zal je eerlijk zeggen. Er zijn zovel benamingen voor (voor mij) bijna dezelfde muziek, dat ik soms echt niet meer weet wat wat is

ppfff Ik dacht namelijk dat het schranz was. Weet ik dus ook niet wat dat is...

Ik zal je uit de brand helpen, Lenny Dee draait het iig niet, kijk Industrial Hardcore is al weer wat anders;)..en idd je wordt schijtziek van de hokjes, maargoed om even de hokjes erin te houden..mocht er dus daadwerkelijk iemand daar staan met 'Industrial' dan was hoogstwaarschijnlijk de zaal LEEG;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik wou net zeggen, industrial hardcore heb ik niej gehoord op hardbass.. wat ik ook wel appart vond is dat ik bij de main een terror nummer hoorde, en heb dat geens eens bij de hardcore gehoord :p

toen ik opweg naar huis ging hoorde ik een meissie zeggen: 'ja, en ben de hardcore werd en zelf speedcore gedraard!"

haha nou dan heb zij nog nooit speedcore gehoord ;p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoogstwaarschijnlijk ook PF member:P
Waarschuw beheerder
leuk feestje, paar kleine dingen waren minder o.a die wc's maar dat is al vaak genoeg gezegt:P en de trein die op 12b zou vertrekken ging oppeens van 9b:S maarja boeie op naar qlimax:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op maandag 31 oktober 2005 om 08:52:
Helemaal mee eens.
en nog 4 euro extra dokken voor de bus om vanaf het station op de plek aan te komen.
Dus Jaarbeurs roelt

ja precies (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van - Dani - op maandag 31 oktober 2005 om 10:01:
alleen het feit dat ze in alle 3 de zalen afsloten met hardcore vind ik persoonlijk slecht op een hardstyle fees

Dat was inderdaad behoorlijk ruk! Die snoei harde techno op de main aan het einde was opzich wel lekker maar erg hard.

(hoorde jij niet bij die groep 2contact gasten op de terugweg naar Haarlem)

Waarschuw beheerder
was helemaal (y)!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
*slecht geluid
*geen sfeer

zeker niet de moeite waard om nog een keer heen te gaan..

Luna heeft toch het beste setje gedraaid...
verder was t niet echt bijzonder!
En techno na hardstyle..vond ik niet zo geslaagd...

Nog een complimentje.. het thema CSI was echt Tof!!

Waarschuw beheerder
Donkey Rollers waren toch de helden van de nacht hoor!!

Idd !!! :yes: En Technoboy en Mondello draaiden ook wel lekker :bounce: !!
Maar de rest niet :no:

Waarschuw beheerder
parkeergeld was duur en de rijen voor de wc's waren minder
maar ondanks dat vond ik het een super feestje

lekker geluid

(k)
Waarschuw beheerder
maar nu weet ik nog steeds niet wat lenny dee nu draaide aan t eind..

industrial? schranz? of wat was t?

t klonk iig wel lekker voor de afwisseling :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
waarschijnlijk dus Industrial Hardcore & hardcore;)

Waarschuw beheerder
hardbass was errug vet \o/\o/\o/
alleen jammer van de plee's, die waren zo belachelijk druk, warm, vies, ranzig.. veel te lange rij. en dan stond je dus ook nog tot aan je enkels in de zeik.

Waarschuw beheerder
geil.

Waarschuw beheerder
donateur
Amok, draaide Schranz (harde techno)
En Lenny Dee draaide Industrial
Waarschuw beheerder
donateur
nou Lenny Dee draaide geen hardcore hoor. Tenminste niet in het begin, toen ik er nog was.

Wat is schranz dan eigenlijk?

Waarschuw beheerder
donateur
Zie boven jou post!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 12:59:

thnx van amok wist ik dat t hardtechno of schranz was idd

vond t wel vet die afsluiting van lenny dee, keer wat anders als thrillseeka enzo ;P (ook nie verkeerd trouwens)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geluid: niet overal (Y) :no:
wc's: 1 grote ramp :@
fruit: smerig ;P
Maar verder wel een gezellig feest gehad :D :yes:
goede sets gehoord :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >> ** Ms. Nice ** << op maandag 31 oktober 2005 om 13:09:
fruit: smerig

hadde ze fruit dan? :vaag: nie gzien

ik had wel een paar dingen gevonden op de grond haha:

- briefje van 10 euro (ik weet nie of iemand die kwijt was maar ik kon zo niemand vinden die er naar zocht. er zaten een paar scheurtjes aan de rechterkant en hij was schuin door het midden dubbelgevouwen)

- een waaier (geheel intact zonder opdruk)

- een (lege) portemonnee

- en een heleboel flyers maar das niet echt uniek

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 12:59:

**Zeik Mode ON**
Hoe vaak moet ik het nog zeggen:
Lenny Dee draait GEEN! industrial!
Geef anders eens een voorbeeld van wat jij ervan denkt?

**Zeik Mode OFF**
Waarschuw beheerder
Ik heb me ook weer prima vermaak.. De wc's waren idd een beetje drama, Maar was een wc waar de rij altijd heel snel ging, dus liep altijd terug daar heen.
Beetje verstopt in een wat kleinere zaal :d

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 31 oktober 2005 om 13:15:
Zeik Mode ON**
Geef anders eens een voorbeeld van wat jij ervan denkt?

Ken hem persoonlijk wijsneus....
Waarschuw beheerder
Oke, ik vond het echt een bruut feest,

Technoboy draaide goed, Donkeyrollers :D:D:D Superset, die lui weten wel wat feesten is, Marco may draaide een goede battle met Tatanka en HH vs BB vond ik ook super.

Wc was goed geregeld achter de main, hier kon gewoon doorlopen i.p.v. wachten, en daarnaast kon je daar gewoon tegen de muur pissen niemand die er wat van zei geloof ik.

Sfeer vond ik al met al wel goed, paar keer een opstootje gezien maar dat hou je toch, jammer maar je doet er niks aan.

btw ik vond het lekker, je had overal de ruimte, geluid vond ik wel goed te horen als je een beetje in het midden van de zaal stond.

Al met al werd overal wel goed gedraaid en heb ik me dus zeker best vermaakt :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: Richard op maandag 31 oktober 2005 om 13:30:
Marco may draaide een goede battle met Activator

best knap als activator dr niet eens was:P
Waarschuw beheerder
zeker vet feest...maar vrolijke vriend activator was er niet hij werd vervanger door tatanka :P

gelukkig heb ik hele n8 niet naar de plee gehoeven :D

Volgende hardbass ben ik er zeker weer bij!!
Werkzaam bij Team Delta Events
Artiest {SHOWLIST artist 28279, 38227}
Waarschuw beheerder
Kwil toch wel Luna uitroepen tot de man van de Avond, Tering wat ging tie lekker!!!!!

Naar wat mindere setjes!!!!!!

Respect LUNA

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :bounce: Richard op maandag 31 oktober 2005 om 13:30:
Technoboy draaide goed, Donkeyrollers Superset, die lui weten wel wat feesten is, Marco may draaide een goede battle met Activator en HH vs BB vond ik ook super.

Idd Manuel was er niet eens
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nomizz op maandag 31 oktober 2005 om 13:32:
best knap als activator dr niet eens was

haha, ja ik was ook niet nuchter, :vaag: maaruh, tatanka bedoelde ik uiteraard.

Waarschuw beheerder
vondt het een goed feest :D
alleen jammer dat we er achter kwamen dat de auto van een vriend was gejat :S jammer dat er zulke mensen zijn die niet van andermans spullen kunnen blijven
Waarschuw beheerder
voor de sfeer en de wc's ga ik zeker niet meer terug. vond het allebei kut!! verder hebben we er toch wel een leuke avond/nacht van kunnen maken. gewoon dixie's neer pleuren en je bent van het gezeik af! er was tenslotte genoeg ruimte over.
Waarschuw beheerder
Vet Feestie totdat ik er werd uit gekkt!

Plees waren zwaaar drama!
Waarschuw beheerder
donateur
vond het echt een super feest!

VEEL beter dan in silverdome

en tsja die wc's boeiend, ben maar 1 keer geweest

vond donkeyrollers :respect: errug goed
Waarschuw beheerder
Het was een super feest! :yes:
Vanaf het begin tot het eind was het gewoon zeer goed!
Vooral Hardheadz en de Donkey Rollers waren top! (Y) Genieten!
Waarschuw beheerder
nou 10 e voor parkere ik dacht word ook steeds duurder :/

de hardcore vond ik echt niks ik heb daar niks mee met die industrial daarin tegen draaide ze wel lekkere hardcore in de battle zaal (Y) opt end en in de grote zaal ben ik opt end maar weg gegaan want de plaat bleef 3 keer per minuut in die techno muziek hangen die hadde daar wat probleme mee, ik dacht ik ga lkkr stampe in de hardstyle :D:D:D

die kut wc's GATVER!!!! ik hoef echt niet meer naar de jaarbeurs als die wc's niet anders gaan worden :VAAG:

Waarschuw beheerder
donateur
Sher heb je niet gezien :(
Moet je vanmiddag ook naar Gert?
Waarschuw beheerder
Lekker feestje, heerlijke muziek en van bgin tot einde niet kunnen stoppen met springen :P

Wat nou wel een beetje jammer was dat je minstens 10min in de rij moest staan voor de wc!! Voor de rest niets te klagen nou misschien iets meer aandacht voor de aankleding(Y)

Oja en de terug reis was ook nog eens super gezellig!
Waarschuw beheerder
was jij er ook jacq :O:O:O ik zat al te leze en dacht huh :S

nee ik ga niet naar gert :) ik moet werken in de HMH :)
Waarschuw beheerder
Was weer een geslaagd feestje...!! Lekker een uurtje langer gefeest...!! :D

Waarschuw beheerder
was wel weer een leuk feesie, aankleding, geluid en wc hadden inderdaad stukken beter gekunt maar muziek was goed vooral de donkeyrollers... echt super weer hoor.
ik heb me prima vermaakt

Waarschuw beheerder
Hardbass was helemaal geweldig :yes:
Beste set vond ik: Hardheads vs Beholder & Balistic.

Maar de wc's waren weer waardeloos, te lange rijen.:no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 31 oktober 2005 om 13:15:

Heb jij de afgelopen 10 jaar echt slapend doorgebracht?

Heb toch echt wel een paar industriele plaatjes voorbij horen komen in z'n set van zaterdag :yes:

En hij produceert ook echt wel industrial, denk maar aan z'n album met Radium en z'n plaat met Tieum op het Industrial Strength label :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 13:29:
Ken hem persoonlijk wijsneus....

dus?? nou heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag..en ondanks dat zijn Label Industrial Strength heet is het niet allemaal Industrial hoor;) Dus als je er niets van weet..zeg dan NIETS! Of kom er eerlijk voor uit.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 14:11:
En hij produceert ook echt wel industrial, denk maar aan z'n album met Radium en z'n plaat met Tieum op het Industrial Strength label

dat is geen industrial ;)
nogmaals voor degene die het niet snappen en denken van wel!

Industrial Hardcore is geen Industrial! Het lijkt er niet eens op!!!
Waarschuw beheerder
ik vond alleen dat er geweldig gedraaid werd de sfeer vond ik iets minder maar dat vond ik vorigjaar ook al... de wc,s waren inderdaad drama.... maar wat heb k heerlijk staan stampen Vooral toen Daniel Mondello draaide wat n ongelofelijke set dat was echt genieten

ik hoorde dat er veel relletjes geweest waren.. helemaal niks van gemerkt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Markiez op maandag 31 oktober 2005 om 13:14:

ja idd lag veel op de grond op een gegeve moment kwam er een kerel met een zilveren armband aanzetten hij zo gevonden je mag m hebben haha lullig voor degene die m kwijt is maar ja
Waarschuw beheerder
ik vond het leuk en als je vooraan stond dan was het goed te doen qua geluid :)

maar toch heb ik het liever in het silverdome! dat vind ik DE lokatie voor een hardbass feest :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 14:15:
ja idd lag veel op de grond op een gegeve moment kwam er een kerel met een zilveren armband aanzetten hij zo gevonden je mag m hebben haha lullig voor degene die m kwijt is maar ja

haha zal wel door de gladde vloeren zijn allemaal valpartijen

alhoewel ik zelf overeind ben gebleven :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Markiez op maandag 31 oktober 2005 om 14:27:

zo was echt glad jah

maar wel een top feest sonde van de wc's dat het zo lang duurde
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Markiez op maandag 31 oktober 2005 om 14:27:

Ik vond dat dus wel meevallen met die gladde vloeren, HMH is gladder!
Waarschuw beheerder
ik heb er een beetje een dubbel gevoel over
rond half 11 was ik binnen, controle vond ik goed (Y)
stom dat die lockers tussen het innemen van de kaartjes en de fouillering stonden :/
ik vond de mainstage het mooist, lekker breed, vooraan druk maar achterin en aan de rechterzijkant genoeg plek om te kunnen dansen.. in het begin heerlijke muziek, vooral jump :bounce:, greg c (Y)

daarna tijdje naar de hardcore geweest met geloof ik dr. z-vago en charly s -> superlekker die platen van ong. 2 jaar terug, mogen ze vaker doen (Y)

vond de hardstyle in de main goed genoeg, donkeyrollers oké, danielle mondello heerlijk :kwijl:, deepack vond ik minder voor wat ik gehoord heb.. heb de nieuwere platen gemist zoals cocaine motherfuckers, puta madre, dat soort platen, maar kan ook aan mij liggen, misschien net op de verkeerde plek geweest..

de battle met hardheadz vs the beholder & balistic vond ik tegenvallen, ben daar bijna meteen weer weggegaan..
daarna kreeg ik last van vermoeidheid dus tijdje gezeten bij het eten, was goed genoeg daar (Y) kreeg het daar wel koud brrr...

wc's, tsja jammer da t zolang duurde, werd als klein meisje zowat platgedrukt (N)

groot minpunt, waar was die hardstyle op het laatst???? k*therrie amok vs viper xxl en lenny dee, leuk voor de mensen die er van houden, doe er voor mijn part nog een kleine zaal bij met techno/schranz/industrial ofzo, maar dit vond ik echt slechte zaak :@

al met al heb ik me wel vermaakt, twas wel leuk, maar niet echt super ofzo..vond de vorige editie in silverdome stukken beter..

ben nog 2x gefilmd door b2s door 2 verschillende mensen, is dit voor de dvd?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op maandag 31 oktober 2005 om 14:35:
Ik vond dat dus wel meevallen met die gladde vloeren, HMH is gladder!

klopt maar daar vond ik nie zo veel op de grond ;P
Waarschuw beheerder
Heb me er heel best vermaakt :P
Zeker geslaagd, aankleding was daarintegen wel wat minder.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~sher~ op maandag 31 oktober 2005 om 14:01:
was jij er ook jacq ik zat al te leze en dacht huh

nee ik ga niet naar gert ik moet werken in de HMH

Jah ik was er ook... Zag pas later op pf dat jij er ook was!
Nou werkse dan maar!
Artiest {SHOWLIST artist 70761, 101065, 92153}
Waarschuw beheerder
von het echt een ideaal feest!! een van men bruutste binnefeesten!

donkeyrollers -- gaaf showtje .. zelfde geld voor angerfist

deepack :D gwoon super weer!

amok vs viper xxl was lekkerrr
en lenny dee was ook echt super!!
verder vond ik de sfeer in de main echt super! :D :respect:
het enige was kut was waren de wc's
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GieK op maandag 31 oktober 2005 om 14:54:
amok vs viper xxl was lekkerrr
en lenny dee was ook echt super!!

Was zeker gruwelijk :p

Uitspraak van GieK op maandag 31 oktober 2005 om 14:54:
de cd's

Welke cd's ?:D:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Markiez op maandag 31 oktober 2005 om 14:43:
klopt maar daar vond ik nie zo veel op de grond

we hebben daar wel eens een wegwerpcamera gevonden welke we toen hebben volgeschoten :) Waren leuke foto's geworden :D

Vond daarnaast ook een ID kaart (heb al 3 x een ID in de HMH gevonden), heb ik naar ut meisje opgestuurd en de camera bleek ook van haar te zijn. De foto's ff ingescant en had ze haar eigen foto's ook weer.

Zij blij en wij blij :D
Waarschuw beheerder
naja ik denk dat ik toch een GEWEEEEEELDIGE avond heb gehad.. mede dankzij al die gezellige mensen die er waren en de oh zo lekkere muziek!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op maandag 31 oktober 2005 om 15:02:
we hebben daar wel eens een wegwerpcamera gevonden welke we toen hebben volgeschoten Waren leuke foto's geworden

Vond daarnaast ook een ID kaart (heb al 3 x een ID in de HMH gevonden), heb ik naar ut meisje opgestuurd en de camera bleek ook van haar te zijn. De foto's ff ingescant en had ze haar eigen foto's ook weer.

Zij blij en wij blij

haha das wel heel vet :respect: (Y)

Waarschuw beheerder
fruit: smerig

het eten was gewoon smerig!!!!!! :s

en zeker ook die condooms die ze uitdeelden ;)

Uitspraak van Sannie (L) Desley op maandag 31 oktober 2005 om 13:19:
?? waar was jij dan?

et geluid was egt niej al te super hoor :no: aan het einde iets beter..

ik had na trip 2 dreamland 2004 al "hardstyle" feesten afgezworen, maar dacht misschien word hardbass wel wat.. niet dus :no:

op naar thunderdome, daar kun jetenminste egt los gaan! :bouncE:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 31 oktober 2005 om 15:15:
en zeker ook die condooms die ze uitdeelden

nope niet gezien

wel nog een x 2 euro op de trap :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op maandag 31 oktober 2005 om 14:10:
Uitspraak van HardStyle Elvis op maandag 31 oktober 2005 om 13:50:
Vet Feestie totdat ik er werd uit gekkt!

Wat had je gedaan dan?

Tsjah moest kk nodig pissen en stond een rij van 45min
en nah tijdje staan te wachten kon ik t echt niet meer houden.. kzag wat gasten staan pissen tegen de muur
en ik dacht achjah goeie oplossing
Ik ook gaan pissen en draai me op loop net weg, springen er 3portiers op me: Einde oefening :S
kmocht geen eens mn jas pakken of met me vrienden praten door de hekken:S

lekker verziekt dat feestie door die GVD RANZIGE PLEE'S :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lekker vaag :/ maja.. het mag eenmaal niej!

ze kunnen ook wel overdirjven :/

tering wc's! :/
Waarschuw beheerder
Jah ik was er ook... Zag pas later op pf dat jij er ook was!

:D ja klopt ik ben smiddags om 3 uur nog es kaartjes wezen halen :D JIMMIE belde op: I WIIL BE IN HOLLAND IN 5 HOURS!!!!

ikke helemaal gek natuurlijk en gelijk voorons kaartjes gehaald :D:D:D:D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~sher~ op maandag 31 oktober 2005 om 15:27:
ja klopt ik ben smiddags om 3 uur nog es kaartjes wezen halen JIMMIE belde op: I WIIL BE IN HOLLAND IN 5 HOURS!!!!

Whaaaa super joh meis! Geweldig dat ie naar Nederland kwam! :D
Waarschuw beheerder
Geweldig 8)!!!!!!!!!!

Enige minpunt: WC's!!
Waarschuw beheerder
tsjah mag zoveel daar niet :S
gewoon triest..

Waarschuw beheerder
kutfeest

kutwc's
kut eten
kut muziek tot 3 uur

is het tegenwoordig in om in je ondergoed naar een feest te gaan als je 15 bent :/ jezus hee...

t is gewoon echt je geld niet waard :no:
Waarschuw beheerder
als ze nie willen dat je tegen de muur gaat staan zeiken moeten ze voor meer plees zorgen en dan moeten ze niet zo achterlijk gaan doen vind ik. jammer dat ik een vrouw ben maar neem de volgende keer mooi plastuiten mee en ga ook lekker tegen de muur staan pissen!! lijkt me heerlijk:p
Waarschuw beheerder
tsjah haha so heerlijk was t niet meer toen ik er door de achterdeur werd uitgeflikkert :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond t feestje dit jaar beter dan vorig jaar.
Alleen de wc's waren idd een groot drama! Jezuss.
Verder vond ik de controle dit jaar stukken erger dan vorig jaar. Moest zelf bij t fouilleren terug naar mn locker weer terug om mn Ideej te halen, al met al dus ruim n halfuur in de rij gestaan :/
Toch vind ik dat zn Hardbass gewoon in t Silverdome moeten houden, btje warm maar heel anders :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja gatver die fruit smerughhhhhh

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 15:34:
is het tegenwoordig in om in je ondergoed naar een feest te gaan als je 15 bent jezus hee...

hahaha idd!!

Uitspraak van *RisS* op maandag 31 oktober 2005 om 15:42:
Toch vind ik dat zn Hardbass gewoon in t Silverdome moeten houden, btje warm maar heel anders

gewoon geen hardbass meer :[ O:) ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 31 oktober 2005 om 15:43:
Uitspraak van Fearless:woop: op maandag 31 oktober 2005 om 15:34:
is het tegenwoordig in om in je ondergoed naar een feest te gaan als je 15 bent jezus hee...

hahaha idd!!

Uitspraak van *RisS* op maandag 31 oktober 2005 om 15:42:
Toch vind ik dat zn Hardbass gewoon in t Silverdome moeten houden, btje warm maar heel anders

gewoon geen hardbass meer

het was jou ook al op gevallen ;) haah !!!

idd gewoon geen hardbass meer :[
Waarschuw beheerder
Volgende keer pis ik gewoon op zon portier
word er toch zoizo wel uitgezet :D
hahah

Waarschuw beheerder
haha ja idd!! zag er vaak wel leuk uit, maar soms :s

idd!! :[

heeft iemand trouwens ook die meiden gezien die helemaal onder het (nep) bloed zaten? hadden witte gescheurde shirts aan met bloed vlekken enzo.. ook op hun gezicht!

heeeeel vaag :o

Waarschuw beheerder
donateur
Zéér geslaagd!!
Waarschuw beheerder
haha nee Elo
zouden vast wel Sfeerverhogende shirtjes zijn geweest :[

Waarschuw beheerder
haha nou zo zaget er niej uit hoor!! :p :o
Waarschuw beheerder
tsjah hmm misschien waren ze ongesteld en wild 8)

Waarschuw beheerder
nou nie egt.. was gewoon heel vaag :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 31 oktober 2005 om 15:59:
nou nie egt.. was gewoon heel vaag

ja die hbe ik ook zien lopen :o

ik stond echt zo te kijken joh :o

was idd heel appart
Waarschuw beheerder
damn... ben nog steeds moe:S had zondag ook heel de dag niet geslapen en vandaag alweer 4 uur college gehad...
het is echt weer een en al brakheid :Z & :dood:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 16:01:
ik stond echt zo te kijken joh

was idd heel appart

haha jij ook??

heeeel appart he??? :O:O

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 15:34:
is het tegenwoordig in om in je ondergoed naar een feest te gaan als je 15 bent jezus hee

Dat is juist de HardBass dresscode..................

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
whaha

ik was ook bijna van plan te zeiken in een hoekje maar daar vond ik me kaartje net ff te duur voor :P
Waarschuw beheerder
donateur
en zeker ook die condooms die ze uitdeelden

vandaar dat er ineens condooms op tafel lagen waar wij zaten. Vond ut al zo vaag
Waarschuw beheerder
heb geen condooms gezien!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Markiez op maandag 31 oktober 2005 om 15:16:
wel nog een x 2 euro op de trap

die waren van mij :P

Waarschuw beheerder
Muziek en geluid im CSI waren master.

Waarom vond iedereen het eigenlijk zo vet?

Dat was niet af te lezen aan al die mensen die een beetje saai voor zich uit stonden te kijken.

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een mooie meiden daar zeg :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op maandag 31 oktober 2005 om 16:36:
vandaar dat er ineens condooms op tafel lagen waar wij zaten. Vond ut al zo vaag

condooms waren 3 euri bij die freshpoint...zag ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 31 oktober 2005 om 16:40:
Wat een mooie meiden daar zeg

zeg dit hardop

Dikke 10+ voor de dames daar!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op maandag 31 oktober 2005 om 16:36:

hahaha :p

hardstyle publiek he ;)
vond het wel gaan opzich :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gaveramon.NL op maandag 31 oktober 2005 om 16:40:
condooms waren 3 euri bij die freshpoint...zag ik

Ben niet bij het freshpoint geweest.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 16:39:
Muziek en geluid im CSI waren master.

:s was gewoon kut dus... geen laag en te schel..... maarja dat schijnt vaker een probleem te zijn in de jaarbeurs
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op maandag 31 oktober 2005 om 16:49:
Ben niet bij het freshpoint geweest

ik wel ff kauwgom gehaald om die ranzige go fast smaak uit me mond te krijgen :)
Waarschuw beheerder
donateur
ze hadden al die kerels er uit moeten knikkeren die tegen een muurtje stonden te pissen.. kom op hey ranzige lui!!!
Waarschuw beheerder
donateur

Jahwel joh (y) alleen niej in Jaarbeurs :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MvB op maandag 31 oktober 2005 om 15:02:
klopt maar daar vond ik nie zo veel op de grond

Ik had een bijna vol zakje coke gevonden op de grond in de main..iemand verloren? :p :)
Het was een super feest!! Donkeyrollers waren geweldig!
Waarschuw beheerder
condooms werden bij de uitgang gratis uitgedeeld

"protect your ass" stond erop, maar t was alleen voor vaginaal gebruik??

:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gaveramon.NL op maandag 31 oktober 2005 om 16:51:
ik wel ff kauwgom gehaald om die ranzige go fast smaak uit me mond te krijgen

HAHA, wist je dan niet dat je geen go fast moet kopen! Heb tijdens Luna the one man show wel eens zo bekertje gehad, maar na 1 slok heb ik die troep weggegooit (we hadden helaas een zooi muntjes over en dan moet je wat kopen hé).

En kauwgom had ik voldoende mee :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *RisS* op maandag 31 oktober 2005 om 17:00:
Jahwel joh alleen niej in Jaarbeurs

no way!! :no:

haha :p
Waarschuw beheerder
donateur
vet feessie!!!

begon ff kut omdat 1 van onze groep eruit werd getrapt toen we net 10 minuten binnen waren :s hij is gelukkig wat later nog wel binnen gekomen door voor 70 euro ( :s ) weer een kaartje te kopen
echt TE VEEL wouten en security (n)(n)

verder een supernacht gehad in de hardcore :yes:
Paul en Tommyknocker :respect:
laatste uur in de battles zaal was ook lekker knallen (y)

snap trouwens niet wat iedereen zo loopt te zeiken op de Jaarbeurs :/ afgezien van de wc's vind ik het echt een vette lokatie (y)
dat het niet vol was is alleen maar beter toch, dan heb je tenminste ruimte om lekker los te gaan
en dat er overal gewoon gratis drinkwater te halen is vind ik super, daar mogen alle lokaties wel een voorbeeld aan nemen

Waarschuw beheerder
donateur
Mja Vond het geluid idd ook minder en vooral ook de wc's :S...
De sets van de dj's waren wel lekker..al vond ik dat er in de hakkuh zaal in het begin slecht gedraaid werd:(
Donky rollers :respect: en natuurlijk vince op ut eind:jaja:

Maar tog die wc's waren een hel, wat een rij!!!!:S:S
Niet het beste feessie ooit :(

Waarschuw beheerder

:jaja:
Waarschuw beheerder
Dik feest! Zany, Donkeyrollers, Deepack, Technoboy, Vince echt bruut.

En tja, gasten die tegen een afzetting aan pissen, als je gewoon 3 meter verderop zit te chillen te dom hoor.....

heb nooit zolang staan wachten bij WC hooguit 5 minuutjes. Beveiliging lost het wat mij betreft bij de wc prima op. Door iedereen bij de deur tegen te houden, als ze alles die gang in lieten lopen was het zeker rennen en knokken.
Waarschuw beheerder
Tja ik werd er ook bijna uit geknikkerd door zo'n eikel!!

Sta op wat vrienden te wachten bij de kluisjes komt dus die knakker naar me toe en vraagt of ik me kan legitimeren..
Natuurlijk had ik weer niets bij me nouja me O.V gelukkig staat daar ook een geboorte datum op.. Vraagt die nul ook nog hoe oud ik dan wel mag weze!!

Haha dus ik lag hem recht in zijn gezicht uit:) Sukkel
Waarschuw beheerder
ik werd nog gefouileerd bij de wc,s werd daar echt vet streng gecontroleerd door de security op drugs
Waarschuw beheerder
Was kicke feestje.. en geen gekut gehad of niks..
Zelfs de wc's waren relaxed vond ik..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Annelies(L) op maandag 31 oktober 2005 om 17:00:
condooms werden bij de uitgang gratis uitgedeeld

Die komt mijn moeder net tegen in de wasmand... 8)
Was alweer vergeten dat ik die gekregen had. :O
Waarschuw beheerder
Nou ik vond het wel gaan allemaal.. heb me iig goed vermaakt..
Ook al werd een vriend van me na 2 min er uitgegooid.. :( die kon weer met de trein terug.. (is die lul ook nog in de verkeerde trein gestapt zit tie op A'dam ipv R'dam. )
Maar idd de WC's wat een klote bende.. je stond in je eige zeik te danse..
En die nep redbull was ook te ranzig .. heb he alleen maar op bier en gratis watergehouden ...
ik vond de muziek wel lekker.. alleen jammer dat er met het volume gekloot werd in de Hardcore zaal.
maarjah .. vorig jaar wat het leuker..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 31 oktober 2005 om 15:48:
heeft iemand trouwens ook die meiden gezien die helemaal onder het (nep) bloed zaten? hadden witte gescheurde shirts aan met bloed vlekken enzo.. ook op hun gezicht!

ja die staan nog met n vriendin van mij op de foto :yes:

haha we schrokken er wel eerst van :vaag: ik d8 wtf is dit nu weer :P

Waarschuw beheerder
Ik vond het wel gaan. Heb me wel vermaakt :D Alleen vind ik de feesten van q-dance toch wat beter. Het was alleen veel te warm en de wc's waren kut!
Waarschuw beheerder
heeft iemand nog n zwarte shirt gezien bij de wc?? die was van mij:$ was m helemaal vergeten

Waarschuw beheerder
Dikke party..

Mensen degene die me irri vonden: Het spijt me maar zo ben ik niet anders met uitgaan..

Heb zin in de partypics.... helemaal opnieuw beleven..
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: Waterkraan :respect: ........................ Wat een uitvinding (Y) :D:D

Uitspraak van :bounce: Jaime :bounce: op maandag 31 oktober 2005 om 17:56:
ik werd nog gefouileerd bij de wc,s werd daar echt vet streng gecontroleerd door de security op drugs

Hoe werd je gefouilleerd dan??? Helemaal naakt of 'gewoon' zoals bij de ingang??
Waarschuw beheerder
Was zeer geslaagd:P
Waarschuw beheerder
nee man! ik was net binnen en iedereen die de wc uitkwam met deur die werd gefouileerd (toen had ik mn shirt nog ) haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 18:21:
Heb zin in de partypics.... helemaal opnieuw beleven..

die zijn meestal minder gaaf als dat je verw8 tijdens het feest :)

Waarschuw beheerder
Hard Bass was weer een goed feessie! (y)
Waarschuw beheerder
Hard Bass was super...en dan ook vooral de donkey rollers:respect:....en over die wc's ist nooit goed, als ze geld kosten niet en als het er druk is niet...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Markiez op maandag 31 oktober 2005 om 18:30:
die zijn meestal minder gaaf als dat je verw8 tijdens het feest

De partypics gemaakt hier voor pf zijn idd. een dikke tegenvaller, ik hoop dat de andere sites (waar ik wel op sta) beter zijn.. Ben nog steeds nieuwsgierig..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van In2DoSteP op maandag 31 oktober 2005 om 12:29:
En techno na hardstyle..vond ik niet zo geslaagd...

ik ook niet!! dat was echt janmmer!!!! :(
vind het helemaal niets!!

:[

ik wou lekker stampe!! :jaja:
zeker op het einde..
techno; first, Harstyle; last
maar wel een goed feessie.

(y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blijs Blaas op maandag 31 oktober 2005 om 18:09:
Die komt mijn moeder net tegen in de wasmand...
Was alweer vergeten dat ik die gekregen had.

Of waar je ze voor moet gebruiken ;)?
Waarschuw beheerder
Lachgas in te doen.. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 19:16:
De partypics gemaakt hier voor pf zijn idd. een dikke tegenvaller

de pics van superfeesten vond ik wel zeer goed, in ieder geval de foto's die van ons waren gemaakt :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 19:43:
Of waar je ze voor moet gebruiken

Nee dat is tot op heden nog duidelijk... ;)
Wel lachen ik keek d'r straks aan en dacht "waar heeft ze die vandaan man!" :|

;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op maandag 31 oktober 2005 om 20:17:
de pics van superfeesten vond ik wel zeer goed, in ieder geval de foto's die van ons waren gemaakt

die waren beter idd..

Nu maar wachten op die van:

http://www.b2s.nl
http://www.tw-magazine.nl

Daar zou ik ook op moeten staan, zal mij benieuwen..
Waarschuw beheerder
Vind techno op zn tijd wel relaxt, maar wel jammer op hardbass.. Niet gepast dit keer :D

Waarschuw beheerder
Was goed te doen. Foullatie idd erg streng. Vloer viel wel mee kwa gladheid... HMH is pas erg. Rengedengedeng op het eind vind ik persoonlijk wat minder, maar dat is hardbass.
Techno in de main??? Damn, wou dat ik daar dan ff was wezen kijken op het eind.. Best wat rellen gezien dats wat minder.. De grote rel ging om utrecht feyenoord ofzo?? Pfff dats nep. Gelukkig niet in betrokken geweest O:)
Gratis drinkwater is superrrrrrr!!!!!! :D Moeten ze vaker en op meer locaties doen :yes: Veel leuke mensen en hele mooie meiden gezien :D

Op naar de HMH :bounce:

Algemeen cijfer een 7.

Waarschuw beheerder
donateur
nou 1 april 2006 ben ik er zeker weer bij hoor :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 20:22:
die waren beter idd..

Maar de partyflock foto's vond ik er ook wel ok uitzien hoor!! Stonden een paar mooie bewerkingen tussen!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 31 oktober 2005 om 20:47:
nou 1 april 2006 ben ik er zeker weer bij hoor

me too!:bounce:

Artiest 3ckus
Waarschuw beheerder
ik heb een SUPER verjaardag gehad.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Annelies(L) op maandag 31 oktober 2005 om 14:39:
stom dat die lockers tussen het innemen van de kaartjes en de fouillering stonden

In mijn ogen juist ideaal,
kan je alles achterlaten wat niet door de fouillering komt!
(Radio, zuipen en vreten voor 's ochtends)

het eten was gewoon smerig!!!!!!

Dat dan weer wel ja :S

Ik vond het juist zwaar meevallen :D
en door hardbass zou ik mischien juist wel eens vaker een hardstyle feestje bezoeken!

Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 20:36:
Foullatie idd erg streng

Niet bij mij iig,
maar heb wel het id dat het de trend is dat het strenger wor op grote feesten:
Op Dominator zag je zelfs drugshonden!

de pics van superfeesten vond ik wel zeer goed

ook maar's checken :jaja:

Uitspraak van Markiez op maandag 31 oktober 2005 om 18:30:
die zijn meestal minder gaaf als dat je verw8 tijdens het feest

vaak wel maar er zijn uitzonderingen :jaja:
De mooiste momenten zijn bijna niet vast te leggen en zijn voor ieder persoon weer anders denk ik...
Waarschuw beheerder
ja maar op zo'n foto zie je er meestal wel gaar uit!!:s je kan beter een foto laten maken aan het begin van de avond want dat lijkt het tenminste nog wat!!:p haahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Moet zeggen dat het een heel leuk feestje was, maar ze hadden geen wijn!!!! :(
Raar.... Ben maar aan het bier gegaan, waar ik behoorlijk wauws van leek te worden dus dat heb ik verder heel de avond maar gedronken :D
Muziek was goed :bounce::bounce:
Wel een beetje agressieve sfeer

Waarschuw beheerder
Ik was als een lijk! Maar dat kwam omdat ik de hele week al te weinig slaap gehad heb... dus ik was 1 van die saaie lullen die achter in een zaal ging genieten van de muziek....

Ik heb me prima vermaakt.

En naja... hoe meer drugs wordt afgepakt hoe beter... smerige rotzooi.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harder&Harder op maandag 31 oktober 2005 om 21:44:
en door hardbass zou ik mischien juist wel eens vaker een hardstyle feestje bezoeken!

haha en ik juist niet meer! :d

set is mooi.. heb er zeker een leuke, mooie foto bij.. :)

tis alleen zo jammer dat zoveel fotograven wedstrijdje "wie maakt de mooiste shot" doen :/ tenminste dat idee krijg ik onwijs.. :o

tis gaaf om lasers en aankleding te zien, maar je krijgt zo niet egt het idee hoe het feest was helaas :( wat meer mensen erop is ook wel leuk! maargoed, wie ben ik om er wat over te zeggen he!

Uitspraak van Markiez op maandag 31 oktober 2005 om 18:13:
ja die staan nog met n vriendin van mij op de foto

en ze staan op de pf foto haha!

Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 20:22:
http://www.b2s.nl
http://www.tw-magazine.nl

haha daar wacht ik ook op :p

Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 22:12:
En naja... hoe meer drugs wordt afgepakt hoe beter... smerige rotzooi.

hoppa (Y)!!
Waarschuw beheerder
ja von het wel te doen beter als vorig jaar ieder geval..

aleen wc's weer ku geregeld zoals gewooblijk :/

Waarschuw beheerder
Vond het zeer goed te doen,
schoonheidsgehalte was hoog! :k
jammer genoeg arrogantie-gehalte ook :/
Waarschuw beheerder
donateur
hhmm heb niet veel van arrogantie gemerkt, gelukkig niet. Kan de sfeer flink naar beneden halen.

Iedereen lachte heel vrolijk. :D

Waarschuw beheerder
ach arrogantie is gewoon een tekortkoming aan jezelf, en dat proberen ze te verdoezelen door zo te doen 8) Eigelijk alleen maar lachwekkend, ja toch?! :D
Waarschuw beheerder
Ja, was relaxt! Vond het wijs dat ze Lullaby draaiden. (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 31 oktober 2005 om 22:18:
tis gaaf om lasers en aankleding te zien, maar je krijgt zo niet egt het idee hoe het feest was helaas wat meer mensen erop is ook wel leuk! maargoed, wie ben ik om er wat over te zeggen he!

Ik vind juist dat er atlyd te weinig foto's van de decoratie, belichting en dat soort zaken staan :S
Maar zo zie je maar weer, iedreen heeft weer andere wensen:
Moeilijk dus om een goeie fotoshoot te maken!

Waarschuw beheerder
haha daar wacht ik ook op

mijn fotos staan online :)
Waarschuw beheerder
hhmm heb niet veel van arrogantie gemerkt, gelukkig niet. Kan de sfeer flink naar beneden halen.

Iedereen lachte heel vrolijk. :D

idd weinig van gemerkt.. :nono:

X-TinctioN citeer 31 oktober 2005 23:00
ach arrogantie is gewoon een tekortkoming aan jezelf, en dat proberen ze te verdoezelen door zo te doen Eigelijk alleen maar lachwekkend, ja toch?!

:jaja: idd..

en een fotograaf kom ik nooit tegen.. zorgen altijd voor eigen camera :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Miepmiep.nl op maandag 31 oktober 2005 om 21:53:
je kan beter een foto laten maken aan het begin van de avond want dat lijkt het tenminste nog wat!!

HAHA, normaal heb ik dat ook wel, maar ik vond de foto's dit keer meevallen :D
Waarschuw beheerder
donateur
en een fotograaf kom ik nooit tegen.. zorgen altijd voor eigen camera.

Hoe heb je die mee naar binnen gekregen dan? Wilde ook me eigen mee nemen, maar was als de dood dat ie in beslag zou worden genomen :(

Met eigen camera kan je tenmintse aktiefoto's maken, beter dan alleen maar poseren.
Waarschuw beheerder
donateur

set is mooi.. heb er zeker een leuke, mooie foto bij..

Elo pas je wel even op wat je quote!! Deze quote was namelijk niet van mij!

Waarschuw beheerder
haha daar wacht ik ook op

Pfff foto's hierop zijn erg goed.. Eindelijk ook wat pics gevonden van mezelf, sweet mooie herinnering aan deze topavond..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 31 oktober 2005 om 15:48:

Zag ze voorbij komen ja.. Ik met mn wauze kop dacht natuurlijk dat het echt was.. En maar denken 'waarom lopen ze door alsof er nix aan de hand is??' :vaag:

Duurde ff voor het kwartje viel haha.
Maargoed ken me voorstellen dat ze doodmoe werden van alle beveiliging en EHBO'ers die ze wilden helpen met hun verwondingen enzo :P

Waarschuw beheerder
nou ik vond het super leuk:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Hard bass vond ik dit keer een dikke tegenvaller (N)

Ik vond het te groot voor de mensen die er waren,
via hc naar hoofdzaal vond ik ook erg vaag, bedoel main area hoort gewoon dichtbij te zijn, maar goed dat is mijn mening.

Verder tsja hard bass hoort in het silverdome thuis !!!
Waarschuw beheerder
heb het gevoel dat de hardstyle feesten die ik leuk vind door een groot deel als slecht wordt ervaren
daardoor zal het wel komen dat de meeste hardstyle feesten die ik als slecht ervaar door het meerendeel als goed wordt ervaren

voor mij gelden blijkbaar hele andere dingen op feesten

vond het ook wel op een of andere manier ze charme hebben dat het niet zo druk was bij de main alsof er alleen maar mensen stonden die echt wisten waarvoor ze kwamen

dit is tot nu toe me vetste hardstyle feest
en vond het beter als al die q-dance troep
Waarschuw beheerder
Dan ben jij bij de verkeerde feesties geweest 8)

Q-Dance roeleeeert de hardstyle feeesties

Fuck B2S :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dhr. Rauwe op dinsdag 1 november 2005 om 02:32:
dit is tot nu toe me vetste hardstyle feest
en vond het beter als al die q-dance troep

zware partnership tussen die 2 en zeer overkomende line-ups dus ik weet niet wat nou het grote verschil is behalve dat bij Q de decoratie altijd net wat vetter is
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ST1F op dinsdag 1 november 2005 om 03:18:
Q-Dance roeleeeert de hardstyle feeesties

Fuck B2S

Ik ben het met je eens dat Q zeer goed is maar ik vond het erg leuk eens een feest van een andere party te zien.

Heb me zwaar vermaakt en vind dat de mensen niet zo moeten zeuren hierzo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op dinsdag 1 november 2005 om 09:17:
Heb me zwaar vermaakt en vind dat de mensen niet zo moeten zeuren hierzo

Damn ik dacht dat marko van pf pics had gemaakt voor b2s.nl, maar daar sta ik niet op :vaag: Weet iemand voor wie hij anders de pics gemaakt heeft..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nomizz op dinsdag 1 november 2005 om 08:50:
zware partnership tussen die 2 en zeer overkomende line-ups dus ik weet niet wat nou het grote verschil is behalve dat bij Q de decoratie altijd net wat vetter is

decoratie is leuk..maar als ik eerlijk ben een oude loods zonder decoratie weet ik me ook goed te vermaken....zolang de dj's goed draaien en het publiek gaat lekker mee. kan een feest eigenlijk al niet meer stuk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van stardust (k) op dinsdag 1 november 2005 om 10:49:
decoratie is leuk..maar als ik eerlijk ben een oude loods zonder decoratie weet ik me ook goed te vermaken....zolang de dj's goed draaien en het publiek gaat lekker mee. kan een feest eigenlijk al niet meer stuk

You are my kind of girl :respect:..
Waarschuw beheerder
donateur
Heel goed vermaakt daar.

En ach ja op elk feest is wel iets aan te merken toch?
Ga me daar verder niet aan storen of ergeren dat komt tenslotte de sfeer ook niet ten goede ;)

Heb me wel vermaakt alleen al aan de gezichten van sommige
mensen waren er een paar bij waarvan ik dacht dat ze hun gezicht binnenste buiten wilde keren :vaag:

Begrijp me goed heb helemaal niks tegen het gebruik van drugs hoor. ;) Gebruik he geen MISBRUIK :)
Maar als ik ooit een pilletje zou nemen en er zo van zou uitzien zou ik t NEVER NOOIT meer doen.
Zouden deze mensen nou nooit in de spiegel kijken ??
Of zie je dat zelf niet? Vraag ik me dan weer af.:D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BASSOMI op dinsdag 1 november 2005 om 10:52:
er zo van zou uitzien

Een vriend van me zag er ook echt niet meer uit.
Ik schaamde me gewoon voor die gast :s
Hij kent zijn eigen grenzen ook niet. Gebruik dan niet...

Waarschuw beheerder
Was super!! :D Volgend jaar weer!!

Veel pillenslikkers idd.. maar ja, boeiend, stoor ik me niet aan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 11:04:

Precies, not my problem... Sommige mensen hebben het ook echt nodig anders zijn ze zooooo boring.. Gelukkig heb ik dat probleem niet ;)
Waarschuw beheerder
Kwam uit t niets ook ineens een gast aangelope, die stond gewoon in de lucht te grijpen en even later begon ie aan de draden van zo'n camera te trekken. Hij klom over het hek bij het podium... Zegt zo'n beveiliger ja wil je ff terug gaan? Loopt ie terug, keihard tegen het hek aan. Dus ik zeg zo je moet er ff overheen klimmen (was maar een meter hoog) wat denk je? Gaat ie bukken, doet ie ze hoofd door het hek maar ja de rest van je lichaam past daar natuurlijk nooit doorheen!

Wij die gozer naar de EHBO gebracht, ik zeg zo moet je wat drinke... Nee nee zegt ie, ik werk al een tijd niet meer bij Mc Donalds!

K zag hem tege het einde trouwes weer met een beveiliger in de zaal... Dus ik loop zo met een vriend van me naar hem toe: He man gaat ie weer een beetje? Zegt ie ja natuurlijk hoeso zou het niet gaan? Nou omdat we je net bij de EHBO zat... EHBO? Daar ben ik helemaal niet geweest hoor:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 11:07:
Gelukkig heb ik dat probleem niet

Nope.. ikke ook niet, gaat niks boven een lekker drankje vind ik..

Waarschuw beheerder
Inderdaad... Hardstyle Elvis..zaterdag 19 november Qlimax..dat is tenminste goed gevulde hal en een onvergetelijke feestje moet het worden!!

tot daar...

En hardbass...next year maybe Better??
Waarschuw beheerder
Ik vond het zwaar vet feest. Dat sommige er weinig aan vonden kan ik echt niet begrijpen...vind je dan uberhaupt dit soort feesten nog wel leuk??

Je mag blij zijn dat je in NL woont in dit soort feesten op grote schaal voorkomen. Vriend van mij uit duitsland moet elke x naar NL komen om zoon vet feest mee te maken...dus altijd 7 uur of meer reizen voor hem.

Mensen zouden wat meer moeten waarderen dat wij zo ongeveer het enige land ter wereld is waar dit soort feesten gehouden worden.

Dus mensen doe niet zo verwend AND LETS PARTY!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op dinsdag 1 november 2005 om 00:28:
Zag ze voorbij komen ja.. Ik met mn wauze kop dacht natuurlijk dat het echt was.. En maar denken 'waarom lopen ze door alsof er nix aan de hand is??'

Duurde ff voor het kwartje viel haha.
Maargoed ken me voorstellen dat ze doodmoe werden van alle beveiliging en EHBO'ers die ze wilden helpen met hun verwondingen enzo

haha volgens mij deden ze t r om ;)

wat moeten de securitys ged8 hebben in het begin... wtf heeft b2s nu weer voor thema bedacht ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mind.Illusion op dinsdag 1 november 2005 om 11:24:
Ik vond het zwaar vet feest. Dat sommige er weinig aan vonden kan ik echt niet begrijpen...vind je dan uberhaupt dit soort feesten nog wel leuk??

Jahwel hoor, maar van n organisatie als B2S vind ik wel dat ze wat meer aand8 aan t thema mogen besteden enz enz...
Waarschuw beheerder
waarom pakt ie niet lkkr het vliegtuig dan?

mijn vriendje woont in zweden en komt ook elke maand naar nederland met het vliegtuig om naar een feestje te gaan hier :YES: een uurtje en dan is ie hier :)

maar daarentegen ik vodn hardbass vorig jaar in de jaarbeurs veel leuker :D ik vond de main zo raar achter de hardcore :/ en de hardcore was niet echt super terwil ik er wel van houdt maar deze hardcore weet het niet.. of ik was er elke keer opt verkeerde tydstip :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mind.Illusion op dinsdag 1 november 2005 om 11:24:
Je mag blij zijn dat je in NL woont in dit soort feesten op grote schaal voorkomen. Vriend van mij uit duitsland moet elke x naar NL komen om zoon vet feest mee te maken...dus altijd 7 uur of meer reizen voor hem.

Mensen zouden wat meer moeten waarderen dat wij zo ongeveer het enige land ter wereld is waar dit soort feesten gehouden worden.

:jaja: (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harder&Harder op maandag 31 oktober 2005 om 23:10:
Ik vind juist dat er atlyd te weinig foto's van de decoratie, belichting en dat soort zaken staan
Maar zo zie je maar weer, iedreen heeft weer andere wensen:
Moeilijk dus om een goeie fotoshoot te maken!

haha ja dat kan ook he ;p
tuurlijk is het moeilijk! :O

Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 23:24:
mijn fotos staan online

jaaaaaaa :d ff kijke!!

Uitspraak van MvB op maandag 31 oktober 2005 om 23:46:
Elo pas je wel even op wat je quote!! Deze quote was namelijk niet van mij!

sorry hoor.. de wereld vergaat niet :S
Waarschuw beheerder
Ik vond Hard Bass erg top! (y).

Het enige wat ik slecht georganiseerd vond, waren de wc's. Te weinig wc's voor zoveel feestgangers. Bij 1 wc ingang, werd gewoon door de jongens naast de ingang gepist, zodat je in de wachtrij midden in de zeik stond! Gadverredamme!
Waarschuw beheerder
Vond het wel een leuk feestje!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 1 november 2005 om 11:55:
sorry hoor.. de wereld vergaat niet

Opzich niet nee, maar als je quote dat ik de foto's niet leuk vind terwijl ik dat wel vind, dan is dat niet lief ;) :P
Waarschuw beheerder
niet geweldig nee, ben nu 4 keer naar Hardbass geweest, vorig jaar Jaarbeurs was leuk, eerste keer Silverdome ook...

de rest :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van evelineo op dinsdag 1 november 2005 om 12:07:
Het enige wat ik slecht georganiseerd vond, waren de wc's. Te weinig wc's voor zoveel feestgangers.

Nou inderdaad, ben een uur weggeweest om effe naar de WC te gaan.. pff.. dat was inderdaad zwaar slecht.. en dan zo'n schoonmaker daar aan 't werk, met een enorm grote bek.. dacht ook dat 'ie het uitgevonden had :S

Waarschuw beheerder
donateur
Was voor mij een zeer onverwachts feestje en ff m'n ventje verrast met dat ik toch ging :lief: Wist ie nog niet tot hij me ineens op het feest zag :D
:woop: Dat alles maakte het voor mij een heel bijzonder en geweldig feestje..
Heerlijk vermaakt.. Ik hou niet van Hardstyle, maar heb zelfs in die zaal heerlijk staan springen 8)
Volgende keer weer :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op dinsdag 1 november 2005 om 12:45:
Opzich niet nee, maar als je quote dat ik de foto's niet leuk vind terwijl ik dat wel vind, dan is dat niet lief

haha nou sorry..(F) ik ben ook niet altijd zo oplettend O:)
Waarschuw beheerder
ik zag op een gegeven moment in de Crime Scene hal ook 2 mensen die aan het opdrukken waren :|
wedstrijdje ofzo....:S

beetje vaag!

Waarschuw beheerder
Bij de WC's bij The Battles lag op een gegeven moment een kerel tegen de muur aan met allemaal EHBO-ers deromheen... Zag er slecht uit... Was behoorlijk witjes... Iemand achtergrondinformatie??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 1 november 2005 om 14:38:
haha nou sorry..

het is al goed (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 15:17:
Bij de WC's bij The Battles lag op een gegeven moment een kerel tegen de muur aan met allemaal EHBO-ers deromheen... Zag er slecht uit... Was behoorlijk witjes... Iemand achtergrondinformatie??

zag er volgens mij wel meer gaan...

Waarschuw beheerder
altijd op feesten :/
Waarschuw beheerder
ja werd gvd ook nog bijna omver gelopen door allemaal van die gasten die naar een vechtpartij renden. schrok me kapot man!:s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 1 november 2005 om 11:55:
jaaaaaaa ff kijke!!

doe dat :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miepmiep.nl op dinsdag 1 november 2005 om 16:48:
bijna omver gelopen door allemaal van die gasten die naar een vechtpartij renden

beveiliging neem ik aan ;)
wat me ook nogal opviel was dat de ene gast zich nog vlinker voelde dan de ander(is elk feest wel,maar hier meer)...krijg je al gouw matte he!
verder zelf geen knokke gezien :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 13:17:
en dan zo'n schoonmaker daar aan 't werk, met een enorm grote bek.. dacht ook dat 'ie het uitgevonden had

inderdaad ja...had hem zowat met zijn smoel door die 1000 liter pis gehaald:[
Waarschuw beheerder

idd dacht dat ik 1 van de weinige was die niet gebruikt had!

Waarschuw beheerder
donateur
Bij de bankjes bij de hardcore zaal liep beveiliging en ze vroegen aan iedereen die daar zat of ze even hun zakken leeg wilden maken. :o
Leek de hemkade wel waar ik dat ook vaak zat meegemaakt heb.

Waarschuw beheerder
Was een geslaagd feest!
Heb trouwens nog nooit zoveel mensen uit hun bol gezien als op dit feest...zelfs bij Nightmare en Thunderdome was het minder erg..
En dat terwijl er echt te ernstig zwaar werd gecontroleert..
Vooral bij binnenkomst...schoenen riemen t-shirts alles moest uit...
Maar ondanks al t gezeik en gezeur bij binnenkomst was het een superrrrrr feest!
Charly S draaide top en ook Deepack was weer heeeerlijk!
C U Next Time!
Waarschuw beheerder
ik zag op een gegeven moment in de Crime Scene hal ook 2 mensen die aan het opdrukken waren
wedstrijdje ofzo....

beetje vaag!

Geweldig 8) :respect:

En dat terwijl er echt te ernstig zwaar werd gecontroleert..
Vooral bij binnenkomst...schoenen riemen t-shirts alles moest uit...

Niks van gemerkt :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-T-W op dinsdag 1 november 2005 om 16:52:
beveiliging neem ik aan

nou nee niet alleen beveiliging maar ook een stuk of 50 tot 75 andere gasten. stond ook een gozer met een bebloed gezicht. schrok er wel ff van.

Waarschuw beheerder
Zag trouwens nog een gast die in de muur zat te knijpen en ertegenaan wou gaan lopen of klimmen ofzo....vervolgens draaitie zich om met zn wauze kop en slaat keihard tegen de muur en begint de muur uit te schelden...vervolgens graait ie in zn broek naar zn worst en draait zich om richting ons....we konden nog net aan de plasser ontsnappen...wat een gekkk!!!
Zo liepen er nog veel meer rond...gelukkig lag het niet aan mij, ik denk dat het iedereen wel opviel dat er veel mensen uit hun naad rondliepen...egt bizar...na zown zware controle...ook nog 1 goser neer zien gaan...zag er niet best uit..ik denk dat Hardbass uiteindelijk het beste tot zijn recht komt in 't Silverdome..Met niet al te veel mensen...ik vond het afgelope jaar al veels te druk daar...t moet wel leuk blijven natuurlijk!

Waarschuw beheerder
Veel pillenslikkers idd.. maar ja, boeiend, stoor ik me niet aan ik was er ook 1tje van de hele avond staan knallen echt vet gewoon!! en wat ik het beste vond waren de mensen! geen gebitch en gezeur lekker knallen mijn 1ste hard bass vond het net zo geweldig als defQon en sensation black!! deepack donkey luna en lenny wat een knaller van een einde
Waarschuw beheerder
Veel pillenslikkers idd

Juist mooi al die wazige figuren 8)

Zo liepen er nog veel meer rond...gelukkig lag het niet aan mij, ik denk dat het iedereen wel opviel dat er veel mensen uit hun naad rondliepen...egt bizar...na zown zware controle...ook nog 1 goser neer zien gaan...zag er niet best uit..ik denk dat Hardbass uiteindelijk het beste tot zijn recht komt in 't Silverdome..Met niet al te veel mensen...ik vond het afgelope jaar al veels te druk daar...t moet wel leuk blijven natuurlijk!

Waar maken sommige zich druk om, ga dan gewoon niet, dat kun je verwachten op feesten :\
Waarschuw beheerder
Zeer geslaagd feest. Eindelijk eens een keer beetje lekkere snelle hardstyle :bounce:. B2S :respect:!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 23:24:
mijn fotos staan online

Zitten mooie tussen, ben blij met die van mij en me girl,
eindelijk een x een van als we op een feest zijn :P

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 17:50:
Veel pillenslikkers idd..

Heb er weinig van gemerkt eigenlijk,
maar intereseert me eigenlijk ook niet :no:
Waarschuw beheerder
Was super!! Volgend jaar weer!!

neej jij gebruikt nooit pilletjes limara :P

kan me nog impulz herinneren :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BASSOMI op dinsdag 1 november 2005 om 10:52:
Zouden deze mensen nou nooit in de spiegel kijken ??
Of zie je dat zelf niet? Vraag ik me dan weer af.

hehe als je een hele neemt word je lelijk.
Of als je kut pillen heb. Ik kijk wel in de spiegel, ben ik dan wel benieuwd naar. Valt wel mee hoor. Mijn pupillen zijn ietjes groter dan normaal,thats it. Bij sommige mensen vallen hun doppen er bijna uit, of ze hebben een hele vage staar, dats wel eng soms.

Je moet maar weten hoe je er mee moet omgaan.

Ik krijg altijd een giga smile op me mik :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van soppie op maandag 31 oktober 2005 om 13:29:
Ik heb me ook weer prima vermaak.. De wc's waren idd een beetje drama, Maar was een wc waar de rij altijd heel snel ging, dus liep altijd terug daar heen.
Beetje verstopt in een wat kleinere zaal

Hahaha en toen we daar heen liepen stond er ook een heeeeeeel lange rij... ;) Beetje jammer whaaaaa

Maar was mooi feessie, ik had het zwaar naar m'n zin. Goed dat ik er was.
Waarschuw beheerder
IK heb het echt naar mijn zin gehad. Eindelijk weer eens uit mijn plaatje gegaan.

En er waren zeker veel pillenslikkers maar ja welk feest heeft dat niet?? en de gene die zegt dat je lelijk wordt van pillen is volgens mij een maagd in de druks kom op.
Bij sommige zie je echt niet dat ze iets op hebben oke sommige slikken 6 pillen ja vindt je het gek dat dan je bek scheef trekt.

Ik vondt wel dat ze wat meer toiletten mochten plaatsen maar ja wel veel mensen in de rij leren kennen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 17:50:
Veel pillenslikkers idd..

is op elk feest zo..

heb er ook weer een paar gezien hoor :s
Waarschuw beheerder
hehe als je een hele neemt word je lelijk.
Of als je kut pillen heb. Ik kijk wel in de spiegel, ben ik dan wel benieuwd naar. Valt wel mee hoor. Mijn pupillen zijn ietjes groter dan normaal,thats it. Bij sommige mensen vallen hun doppen er bijna uit, of ze hebben een hele vage staar, dats wel eng soms.

Jezus hee wat heb jij voor theorie lekker belangrijk :x

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The_Droopster op dinsdag 1 november 2005 om 19:29:
Bij sommige zie je echt niet dat ze iets op hebben oke sommige slikken 6 pillen ja vindt je het gek dat dan je bek scheef trekt.

bij veel zie je niet eens dat ze iets op hebben..

en 6 pillen , ligt er maar net aan welke , ik had er 6,5 en viel reuze mee :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 19:11:
Ik krijg altijd een giga smile op me mik :D

:D

das toch alleen maar goed , beter als die bezopen relschoppers :|
Waarschuw beheerder
Hoe meer pillenslikkers hoe beter, al vond ik het op Hardbass nogal meevallen vergeleken met een Nightmare ofzo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 19:52:
en 6 pillen , ligt er maar net aan welke , ik had er 6,5 en viel reuze mee

:s
Waarschuw beheerder

JIj snapt het (Y)

Waarschuw beheerder
fotos staan online

www.b2s.nl

Waarschuw beheerder
donateur
:s ?

bij 3 merkte ik nog niet eens wat :/

en op een hele avond , valt mee :)

Waarschuw beheerder
(Edit) Laat maar lekker :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 19:57:
?

bij 3 merkte ik nog niet eens wat

en op een hele avond , valt mee

:S

of het zijn slechte pillen of je bent gewoon ....

laat maar
Waarschuw beheerder
Al slik je een hele zak tegelijk, net of wij dat willen horen :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 20:08:
:S

of het zijn slechte pillen of je bent gewoon ....

laat maar

jij hebt het toch over 6.. :/

waren idd geen goeie nee :no:
en nee ik ben niet verslaafd , alleen maar op feesten :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thunderboefje B) op dinsdag 1 november 2005 om 20:15:
Al slik je een hele zak tegelijk, net of wij dat willen horen :gaap:

:z

Waarschuw beheerder
Van de 15.000 bezoeker heb je echtwel liever dat de helft een ''pillenslikker'' is dan dat ze allemaal gaan zuipen. Omdat er ''pillenslikkers'' aanwezig zijn is ook de enige reden waarom er zoveel man bij elkaar kan zijn zonder dat de hel losbreekt.

Heus niet dat alle mensen die op feesten slikken dit ook in het dagelijks leven doen.

[img width=41 height=24 cacheid=0000334100012e3957303e331a010d626e]http://img459.imageshack.us/img459/3249/smileycheer21ui.gif[/img]

Party on!!

P'z
Waarschuw beheerder
donateur
bron www.b2s.nl
Toiletten @ Hard Bass
Afgelopen zaterdag vond voor de tweede keer Hard Bass plaats in de Jaarbeurs Utrecht. Met meer dan 15.000 bezoekers kijkt B2S terug op een geslaagd evenement. Veel positiefs kregen we te horen over de artiesten, aankleding en licht & Geluid; ook waren er negatieve klanken: vooral de toiletten waren het middelpunt van deze kritiek. Aangezien deze in beheer zijn bij Jaarbeurs Utrecht, heeft B2S tijdens en na Hard Bass haar onvrede en kritiek uitgesproken. Inmiddels heeft Jaarbeurs Utrecht beloofd dat bij volgende evenementen, waaronder Thunderdome, er betere toiletfaciliteiten aanwezig zullen zijn.

Het zal mij benieuwe:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 20:29:
15.000 bezoeker

d8 dat het er veelmeer waren!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ingol de pingol :hyper: op dinsdag 1 november 2005 om 21:25:
HardBass was top!

nou nou ,was wel leuk,maar top?????? vond ik niet !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 20:29:
Omdat er ''pillenslikkers'' aanwezig zijn is ook de enige reden waarom er zoveel man bij elkaar kan zijn

Inderdaad. Heerlijk toch als iemand helemaal van de wereld naar niets staat te zwaaien? :)
Gewoon terug zwaaien. Zijn ze ook weer blij :D

Ik had ook wel wat op, maar nog wel met beide beentjes op de grond. (Behalve tijdens het stampen ;) )

Waarschuw beheerder
Het valt mij op, dat op feestjes waar overdreven veel politie en security aanwezig is, het nooit goed los komt. Mensen voelen zich behandeld als criminelen en kunnen niet loskomen. Dit heb ik zelf ook bij een paar feestjes gehad en het is gruwelijk irritant! Laat ons feesten, en drugs roei je toch niet uit :nee: Denk dat wel meer mensen het hiermee eens zijn.....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van KOKO op dinsdag 1 november 2005 om 21:27:
nou nou ,was wel leuk,maar top?????? vond ik niet !

mja ik heb me wel vermaakt in ieder geval :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ingol de pingol :hyper: op dinsdag 1 november 2005 om 22:04:
mja ik heb me wel vermaakt in ieder geval

ja ik ook wel ... maar dat doe ik altijd als er alcohol is ..
maar top is anders
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van KOKO op dinsdag 1 november 2005 om 22:18:
ja ik ook wel ... maar dat doe ik altijd als er alcohol is ..
maar top is anders

mja was pas me 2de feest dus dan is het vaak wel top O:)
ben nog weinig gewend
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ingol de pingol :hyper: op dinsdag 1 november 2005 om 22:19:
mja was pas me 2de feest dus dan is het vaak wel top
ben nog weinig gewend

ohh bereid je eigen dan maar vast voor ... het ken veeel leuker
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom noemt iedereen alleen de pillenslikkers....

net alsof alleen die drug wordt gebruikt en je er soms waus van gaat kijken :S

Waarschuw beheerder
donateur
:xtc:

ja was een top feestje :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op dinsdag 1 november 2005 om 22:51:
Waarom noemt iedereen alleen de pillenslikkers....

net alsof alleen die drug wordt gebruikt en je er soms waus van gaat kijken

das een algemene stempel die gedrukt wordt op feesten in het algemeen denk ik ..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Markiez op dinsdag 1 november 2005 om 22:55:
das een algemene stempel die gedrukt wordt op feesten in het algemeen denk ik ..

Das dus een foute stempel vind ik !!!! :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op dinsdag 1 november 2005 om 23:04:
Das dus een foute stempel vind ik !!!!

jups maar wat doeje r aan, vrij weinig denk ik. ze zullen niet zomaar gaan zeggen van:
"hé hardbass das toch zown snuif-feest?"
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Markiez op dinsdag 1 november 2005 om 23:09:
jups maar wat doeje r aan, vrij weinig denk ik. ze zullen niet zomaar gaan zeggen van:
"hé hardbass das toch zown snuif-feest?"

Hehehe.. jah idd.. daar heb je gelijk in...

Opzich boeit het me nie hoor maarjah iedereen heeft altijd van die vooroordelen enzo...

Als je maar :bounce: met zn alle tog?? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op dinsdag 1 november 2005 om 23:29:
Opzich boeit het me nie hoor maarjah iedereen heeft altijd van die vooroordelen enzo...

Als je maar met zn alle tog??

ja idd zoals ik al zei dat hou je toch.. en je maakt je eigen feestje, en dat lukt ons vrijwel altijd :yes: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van party-eddy op dinsdag 1 november 2005 om 21:01:
Inmiddels heeft Jaarbeurs Utrecht beloofd dat bij volgende evenementen, waaronder Thunderdome, er betere toiletfaciliteiten aanwezig zullen zijn.

Hehe komen ze op tijd mee, nadat ik er ben uitgeflikkert :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :xDennis:x op dinsdag 1 november 2005 om 18:26:
neej jij gebruikt nooit pilletjes limara

Zelden tot nooit..

Uitspraak van :xDennis:x op dinsdag 1 november 2005 om 18:26:
kan me nog impulz herinneren

Ja, en dat was meteen de laatste keer op een feest, hihi, werd er nie gezelliger van..
Waarschuw beheerder
was een lkkr feessie jmmr van die wc's maar voor de rest flink stampuuhh daaro ;P
Waarschuw beheerder
Ja, zag ook een paar die afgevoerd werden! Verder heb ik me er weinig aan gestoord eigenlijk! Heb je op elk feest!
Waarschuw beheerder
Tjah op alle housefeesten word geslikt. Daar moet gewoon niet zo moeilijk over gedaan worden. Als je je grenzen kent dan word de sfeer alleen maar btr. Love drug anyone?:p

Maar tering! Ik heb helemaal niet in de gaten gehad dat ze zo streng controleerden:S Wel veel security gezien, maar dat je je zakken in de zaal leeg moet halen? woow wtf?:o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tini Tulpetaat op woensdag 2 november 2005 om 10:44:
Tjah op alle housefeesten word geslikt. Daar moet gewoon niet zo moeilijk over gedaan worden. Als je je grenzen kent dan word de sfeer alleen maar btr. Love drug anyone?:p

Maar tering! Ik heb helemaal niet in de gaten gehad dat ze zo streng controleerden:S Wel veel security gezien, maar dat je je zakken in de zaal leeg moet halen? woow wtf?:o

Nah ik hoorde dat iemand afgevoerd werd omdat ze vonden dat ie wat lang in de wc zat. Keken ze hem na had ie 8 pille bij zich... einde verhaal.

Controle was idd behoorlijk streng maja al dat spul komt er toch wel in... :bounce:
Waarschuw beheerder
Zeer geslaagd,

Installatie was goed, Endymion draaide een erg goede/hard set.

Verder was het erg gezellig.

De Wc's waren alleen een groot minpunt.

Waarschuw beheerder
Vond het zeker een geslaagd feest :D Lekkere muziek, leuke sfeer.. Ik heb me dik vermaakt daar :bounce: ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De meeste mensen waren gewoon relaxed en waar dat door komt interesseert me niet want iedereen moet zelf weten wat ie doet om het naar zijn/haar zin te hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
Was zeker leuk ja!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Markiez op dinsdag 1 november 2005 om 23:33:
en je maakt je eigen feestje, en dat lukt ons vrijwel altijd

cker maat was weer een prima feest!
op naar qlimax!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 14:57:
Was zeker leuk ja!!

Meer dan leuk alleen! :D
Waarschuw beheerder
Nou, dat van pillenslikkers vond ik juist wel meevallen...
Had het er juist over dat ik minder mensen helemaal van de kaart heb gezien dan bij andere feesten..:S\

Uitspraak van Nightflash.nl op woensdag 2 november 2005 om 10:55:
Nah ik hoorde dat iemand afgevoerd werd omdat ze vonden dat ie wat lang in de wc zat. Keken ze hem na had ie 8 pille bij zich... einde verhaal.

Dat gebeurt wel vaker...In HMH heb ik ook wel eens gezien dat de security over de tribune loopt en mensen controleert...
En het fouilleren heb ik ook wel beter meegemaakt...

Maar vond het een erg leuk feestje!!:D
Alleen jammer van de afsluiting in de "main"

Op naar Qlimax:D:D :bounce: :bounce: :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The_Droopster op dinsdag 1 november 2005 om 19:29:
Ik vondt wel dat ze wat meer toiletten mochten plaatsen maar ja wel veel mensen in de rij leren kennen

jah he . ik had echt ruzie daar .iedereen liep te zeiken de wc waren echt kut.
Waarschuw beheerder
donateur
was de vraag nu wat men gebruikt had of wat je daarvan denkt of hoe het feest was.....?
Wat een gemupper zeg.....

Respect to Ya All
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 oktober 2005 om 15:34:

idd die aankleding heb ik echt gemist, vorige jaar was het veel mooier aangekleed
Waarschuw beheerder
Ik vond het weer een super feesje hoor....!!!
Waarschuw beheerder
Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij en ga gewoon niet naar de wc hahhahaa. :P
Waarschuw beheerder
het was weer een masterlijk feestje heerlijk.. op naar qlimax ..

Waarschuw beheerder
viel tegen zeker niet te vergelijken met een qlimax
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Piri Piri op woensdag 2 november 2005 om 15:01:
cker maat was weer een prima feest!
op naar qlimax!

komt goed maat!

heb ook super zin in qlimax nog 17 dagen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nightflash.nl op woensdag 2 november 2005 om 10:55:

Controle was idd behoorlijk streng maja al dat spul komt er toch wel in...

die waarschijnlijk vervolgens door de beveiliging zelf opgegeten zijn..nog een beetje pep er8eraan..
tering.. daar liepen er ook een paar bij hoor.. zie het wel vaker.. maar of het nu zo opviel doordat er zo ontzettend veel van die gasten liepen weet ik niet..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 17:28:
iedereen liep te zeiken

vandaar die drukte bij de wc's....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 21:50:
Het valt mij op, dat op feestjes waar overdreven veel politie en security aanwezig is, het nooit goed los komt.

Ik stond ff met een vriend te praten. Komt er zo'n security mannetje naar me toe lopen om te vragen waar ik mee bezig ben. (Ik overhandigde hem een muntje voor drinken)
Dan ga je idd niet meer echt los. Word je beetje opgefokt van.

Trouwens heel de sfeer was vanaf half 5 beetje opgefokt. Wel jammer...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sickness op donderdag 3 november 2005 om 08:08:

echt, heb ik helemaal geen last van gehad gelukkig!!
stond vanaf uurtje of 3 alleen maar vooraan in de main en alleen maar relaxte mensen:)!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sickness op donderdag 3 november 2005 om 08:08:

ik denk dat dat mede komt doordat er mensen rondliepen die alleen maar van hardstyle en/of jump houden en niet van techno, schranz, industrial of de hardcore die in de battle-zaal werd gedraaid..
tsja, je kiest er dan zelf voor om het leuk te houden of juist niet..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HaRdStYlEdEgEkStE op woensdag 2 november 2005 om 19:51:

idd die aankleding heb ik echt gemist, vorige jaar was het veel mooier aangekleed

Ik vond het wel vet gedaan juist met die witte poppen op het podium in de hardcore zaal (Y) origineel! Verders was het idd allemaal wel wat minder dan de vorige keer ja.
Maar zeer zeker niet slecht!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 3 november 2005 om 13:37:
Ik vond het wel vet gedaan juist met die witte poppen op het podium in de hardcore zaal origineel! Verders was het idd allemaal wel wat minder dan de vorige keer ja.
Maar zeer zeker niet slecht!

had t zo leuk dat ik dat nie eens gezien heb volgens mij...:s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 3 november 2005 om 13:37:
Ik vond het wel vet gedaan juist met die witte poppen op het podium in de hardcore zaal origineel

dat was dan ook het enige :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 3 november 2005 om 16:26:
dat was dan ook het enige

Who cares.. Ik in ieder geval niet.. The party en de sfeer waren Super, en daar draaid het om.. Vanuit mijn ogen gezien;)
Waarschuw beheerder
Zeker een dolle party!
Waarschuw beheerder
Mij intresseerd die hele aankleding geen ene k*t!! Heb er ook helemaal nie op gelet. In zo'n donkere zal valt het toch allemaal nie op. Vind het op buiten feesten alleen wel leuk. Zoals op mysteryland enzo.......

Waarschuw beheerder
allemaal gezeur over de aankleding enzo,

ik vond het echt super leuk:D
Waarschuw beheerder
ik vond de lichten in main juist gruwelijk!!!
al die draailichten (hoe die ook heten:P) boven de dansvloer zeg maar...
maar dan juist die grote hoeveelheid maakte t zo vet vond ik!!
en main zag er gewoon netjes uit!
Waarschuw beheerder
vond het heel vet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Annelies(L) op donderdag 3 november 2005 om 13:14:
ik denk dat dat mede komt doordat er mensen rondliepen die alleen maar van hardstyle en/of jump houden en niet van techno, schranz, industrial of de hardcore die in de battle-zaal werd gedraaid..
tsja, je kiest er dan zelf voor om het leuk te houden of juist niet..

ja zou kunnen, maar ik heb nix gemerkt van n grimmige sfeer of wat dan ook. Vaak ligt het toch aan de mensen om je heen, en dan doel ik vooral op de mensen met wie je naar het feest bent. Als je het met je maatjes leuk hebt dan kan de avond voor mij al bijna niet meer stuk.
Waarschuw beheerder
super!!! lekker lopen knalluh!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ST1F op dinsdag 1 november 2005 om 23:37:
Inmiddels heeft Jaarbeurs Utrecht beloofd dat bij volgende evenementen, waaronder Thunderdome, er betere toiletfaciliteiten aanwezig zullen zijn.

Ja dat zeiden ze bij de vorige hardbass ook, toen hadden ze ook maar 15 wc's!!! Die wc's staan ook bomvol water jonge, echt té goor! maaja, wtvr :)
ben bnieuwd, tijd zal t leren!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SanZ op vrijdag 4 november 2005 om 12:24:
tijd zal t leren!

ja ns kijken hoe het r bij thunderdome uitziet daar
Waarschuw beheerder
weet trouwens iemand hier wat van:

Kennis van mij zei dat er iemand dood gegaan is in de battlezaal... vlag bij de politiewagen?

Als dat echt zo is, mag dat best wel ernstig genoemt worden :p
Waarschuw beheerder
ik zag wel iemand out gaan daarzo en flink ook!! maar ik kan me bijna niet voorstellen dat die ook overleden is. Meestal zijn dat spookverhalen.
Waarschuw beheerder
Vond het een btje tegen vallen, geen sfeer, zo op ze tijd echt slecht geluid... gelukkig was ik met een hoop gezellige mensen dat heeft me avond goed gemaakt :d Amok vs. the viper XXL echt de helden van mijn avond :d en angerfist was ook goed bezig!!!
Waarschuw beheerder
IDD Amok en the Viper XXL waren lekker bezig, was meer dan een welkomme afwisseling!!!

Waarschuw beheerder
jah mooi bagger want wij kwamen er nie in we kregen nog nie eens de kans om ons kaartje te laten zien :[
Waarschuw beheerder
Ik las het in je topic! Heel raar maar de organisatie heeft het recht mensen te weigeren,ik weet niet hoe de toestand in jullie groeppie was, want je wordt niet zomaar geweigerd!
Waarschuw beheerder
ergens vlakbij waar ik stond bij de ingang werd er aan zo'n gozer zijn identificatie gevraagt! ik dacht.......... wegwezen hier!!! want ik had hem nie bij me!! :p zal je net zien als ik blijf staan dat ie naar mij komt. hahahaha
Waarschuw beheerder
ik had der eerlijk gezegt iets meer van verwacht!
maar vond het wel erg leuk :P
wc's waren echt zoooow klote!!!
gelukkig hoefde ik niet zo vaak :P hehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miepmiep.nl op vrijdag 4 november 2005 om 18:32:
ergens vlakbij waar ik stond bij de ingang werd er aan zo'n gozer zijn identificatie gevraagt! ik dacht.......... wegwezen hier!!! want ik had hem nie bij me!! :p zal je net zien als ik blijf staan dat ie naar mij komt. hahahaha

whehe daar was ik ook ff bang voor daar :) maar gelukkig geen last van gehad
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nomizz op vrijdag 4 november 2005 om 14:48:
ik zag wel iemand out gaan daarzo en flink ook!! maar ik kan me bijna niet voorstellen dat die ook overleden is. Meestal zijn dat spookverhalen.

Hij werd afgevoerd hoorde ik, de EHBO voelde aan zn hals en en schudde toen nee tegen elkaar. Dit is zoals ik het gehoord heb en die gast zou geen spookverhalen tegen mij vertellen dus blijf het vaag verhaal vinden :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 17:28:
jah mooi bagger want wij kwamen er nie in we kregen nog nie eens de kans om ons kaartje te laten zien :[

Ik neem aan dat ze je niet zomaar weigeren, hoe laat kwam je er aan en waaro werd je precies geweigerd?
Waarschuw beheerder
wanneer komen er trouwens livesets online :P :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nightflash.nl op vrijdag 4 november 2005 om 19:01:
Hij werd afgevoerd hoorde ik, de EHBO voelde aan zn hals en en schudde toen nee tegen elkaar. Dit is zoals ik het gehoord heb en die gast zou geen spookverhalen tegen mij vertellen dus blijf het vaag verhaal vinden

wow shit he!! je hoort nix op het nieuws hiervan ofzo dus ik vind het altijd vaag dan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nomizz op vrijdag 4 november 2005 om 21:01:
wow shit he!! je hoort nix op het nieuws hiervan ofzo dus ik vind het altijd vaag dan

Jah ik zocht dus ook al, heb zelfs de krant voor het eerst de tweede blz gezien... ;p

nah hij zal wel out gegaan zijn ofzo denk ik dan :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik geloof er nix van dat ie dood is..
Dan had er vast wel meer over op PF gestaan..
En de media zou het ongetwijfeld oppikken om maar weer als bewijs te gebruiken dat dancefeesten en drugs zo slecht zijn.
Waarschuw beheerder
Welke dj's draaiden er toen?
Waarschuw beheerder
livesets komen niet...er komen wel livesets op de dvd te staan....

Dit wist b2s mij te vertellen.!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mind.Illusion op zaterdag 5 november 2005 om 00:43:

Dit wist b2s mij te vertellen.!

wanneer komt die dvd dan uit?
Waarschuw beheerder
Dat konden ze nog niet zeggen...

Waarschuw beheerder
ken iemand die knockie was gegaan in de battle zaal, en die is zeker niet overleden!

Uitspraak van Gferwaonokn op vrijdag 4 november 2005 om 23:10:
Welke dj's draaiden er toen?

volgens mij draaide dana toen frank;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Annelies(L) op zaterdag 5 november 2005 om 12:35:
wanneer komt die dvd dan uit?

die van decibel moet eerst nog komen,

ik had t gevraagd en ze zeiden over 2 weken ongeveer..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mind.Illusion op zaterdag 5 november 2005 om 00:43:

oww, ik zou toch zweren dat ik hier een live set van hardheadz vs. beholder en balistic heb ;)

http://hardsounds.web-log.nl/
Waarschuw beheerder
Thx ben ze aan het dowlnoaden :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op zaterdag 5 november 2005 om 12:56:
oww, ik zou toch zweren dat ik hier een live set van hardheadz vs. beholder en balistic heb

:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Het is alleen jammer dat het 64 kbps is, maar het is niet anders
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op zaterdag 5 november 2005 om 12:56:
oww, ik zou toch zweren dat ik hier een live set van hardheadz vs. beholder en balistic heb

damn maat goed bezig

geweldigenoten :yes:
Waarschuw beheerder
hoorde ik nou "this is the year 2004" langskomen? :|
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gaveramon.NL op zaterdag 5 november 2005 om 17:18:
hoorde ik nou "this is the year 2004" langskomen?

rond de 80 minuut 45 ja ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op zaterdag 5 november 2005 om 17:33:
rond de 80 minuut 45 ja

waren ze beetje verdwaald cker :P
Waarschuw beheerder
donateur
wat dacht je dan van dat nummer rond de 85 minuten :P
Waarschuw beheerder
ik vind t begin al supervet

hardbasss kickin'in yo face

kick kick kickin' in yo face BOOOOMBOOMBOOMBOOM

nogmaals bedankt voor dit lekkere setje :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Markiez op zaterdag 5 november 2005 om 17:55:
nogmaals bedankt voor dit lekkere setje

Moet je The Prophet bedanken, die heeft um op z'n site gezet :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op zaterdag 5 november 2005 om 17:57:
Moet je The Prophet bedanken, die heeft um op z'n site gezet

ja ik had nie zoveel moeite genomen om die set ergens te gaan zoeken:P ben blij dak m hier tegen kwam (Y)
Waarschuw beheerder
Had m al gehoord..
Lekker setje
Waarschuw beheerder
Heb wel es beter gehoord..
Mondello @ Pinksterpar-t (L) :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CjurLjuntje op zaterdag 5 november 2005 om 20:42:
Heb wel es beter gehoord..
Mondello @ Pinksterpar-t

draaide die Hard nature anthem???

:P anders ist rommel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Markiez op zaterdag 5 november 2005 om 20:50:
draaide die Hard nature anthem???

anders ist rommel

Nee toen bestond Hard Nature nog niet

Hard Nature Anthem :kwijl: (L)
Waarschuw beheerder
Hardbass pluspuntjes:

Er werd erg vette muziek gedraaid
-Genoeg ruimte
-Goed geluid
-gratis wc's

Hardbass minpunten:

-Te weing wc's
-Muntjes een euro per strip duurder dan normaal (waarschijnlijk als compensatie voor de gratis wc's!)
-Bekertje kraanwater 2,10 euro (1 muntje idd)
-Te veel politie en security bij de ingang, sloeg echt nergens op!
-Sfeer was matig tot slecht, meer als de helft van het publiek stond stil of ging op de vuist. (gelukkig was ik daar met leuke mensen die zich daar niks van aantrekten)
-Cheap aangeklede hallen.
-Volop irritante struikelobjecten op de vloer en bij de bars.

Naar mijn idee is B2S een echte zakkenvullersorganisatie, die alleen maar groot gegroeid is door het boeken van goede dj's. Hun GROTERE feesten zijn keer op keer kwalitatief slechte feesten, met als droevig dieptepunt Decibel Outdoor 2003...voor mij geen B2S feest meer totdat ik gehoord heb dat ze in staat zijn om de mensen wat meer waar te geven voor hun geld!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jajaja op zaterdag 5 november 2005 om 23:31:
Naar mijn idee is B2S een echte zakkenvullersorganisatie, die alleen maar groot gegroeid is door het boeken van goede dj's. Hun GROTERE feesten zijn keer op keer kwalitatief slechte feesten, met als droevig dieptepunt Decibel Outdoor 2003...voor mij geen B2S feest meer totdat ik gehoord heb dat ze in staat zijn om de mensen wat meer waar te geven voor hun geld!

tsjah... toch zeg ik: line-up :kwijl: dat is over t algemeen echt om te watertanden!!
-Muntjes een euro per strip duurder dan normaal (waarschijnlijk als compensatie voor de gratis wc's!)

is al een hele tijd dat muntenstrips €11 zijn, ben t er niet mee eens, maargoed:)
-Sfeer was matig tot slecht, meer als de helft van het publiek stond stil of ging op de vuist. (gelukkig was ik daar met leuke mensen die zich daar niks van aantrekten)

ook echt geen last van gehad op de plekken waar ik stond..

maargoed, je hebt op zich wel gelijk met deze punten ja!! maar t is net hoe je t per persoon meemaakt he;)

Waarschuw beheerder
donateur
(Y) (Y) toppie! op naar het silverdome!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 6 november 2005 om 04:53:
toppie! op naar het silverdome!

parapluutje mee en gaan.. :-):bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Toiletten @ Hard Bass
Afgelopen zaterdag vond voor de tweede keer Hard Bass plaats in de Jaarbeurs Utrecht. Met meer dan 15.000 bezoekers kijkt B2S terug op een geslaagd evenement. Veel positiefs kregen we te horen over de artiesten, aankleding en licht & Geluid; ook waren er negatieve klanken: vooral de toiletten waren het middelpunt van deze kritiek. Aangezien deze in beheer zijn bij Jaarbeurs Utrecht, heeft B2S tijdens en na Hard Bass haar onvrede en kritiek uitgesproken. Inmiddels heeft Jaarbeurs Utrecht beloofd dat bij volgende evenementen, waaronder Thunderdome, er betere toiletfaciliteiten aanwezig zullen zijn.

Dit vind ik dus echt onzin he. Ben vorig jaar ook naar HB in de Jaarbeurs geweest en toen waren de toiletten ook (n) maar op Thunderdome was het echt (y) geregeld. Je kon bijna zowat doorlopen, niet aan de hand. Dus B2S kan de Jaarbeurs wel lekker de schuld geven maar waarom lukt het ID&T wel om het goed te regelen? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 6 november 2005 om 11:02:
Dit vind ik dus echt onzin he. Ben vorig jaar ook naar HB in de Jaarbeurs geweest en toen waren de toiletten ook maar op Thunderdome was het echt geregeld. Je kon bijna zowat doorlopen, niet aan de hand. Dus B2S kan de Jaarbeurs wel lekker de schuld geven maar waarom lukt het ID&T wel om het goed te regelen?

Dat soort dingen liggen idd vaak aan de lokatie en niet altijd aan de organisatie.
Ik denk niet dat ze t in zo'n nieuwsbericht gaan zetten als ze zomaar Jaarbeurs de schuld geven omdat ze het toch op iemand moeten afschuiven.
Dus niet meteen conclusies trekken.

Daarbij; vorig jaar HB kon je zo doorlopen bij de wc's
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CjurLjuntje op zondag 6 november 2005 om 11:25:
Dat soort dingen liggen idd vaak aan de lokatie en niet altijd aan de organisatie.

Oh ja, maar waarom kon je dan bij Thunderdome vorig jaar zowat doorlopen en is het bij HB 2 x een drama? :/

Uitspraak van CjurLjuntje op zondag 6 november 2005 om 11:25:
Daarbij; vorig jaar HB kon je zo doorlopen bij de wc's

In de Jaarbeurs? Nou dan hebben wij een totaal ander feest meegemaakt want ik stond elke keer minimaal een half uur in de rij.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 6 november 2005 om 11:38:
Oh ja, maar waarom kon je dan bij Thunderdome vorig jaar zowat doorlopen en is het bij HB 2 x een drama?

Er waren toch evenveel wc's bij Thunderdome als bij HB..
Bij HB liepen gewoon meer zeikerds rond, letterlijk en figuurlijk...

Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 6 november 2005 om 11:38:
In de Jaarbeurs? Nou dan hebben wij een totaal ander feest meegemaakt want ik stond elke keer minimaal een half uur in de rij.

Bij die grote zaal heb ik elke keer gewoon kunnen doorlopen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CjurLjuntje op zondag 6 november 2005 om 11:39:
Er waren toch evenveel wc's bij Thunderdome als bij HB..
Bij HB liepen gewoon meer zeikerds rond, letterlijk en figuurlijk...

Heb je ze geteld dan? :/

Uitspraak van CjurLjuntje op zondag 6 november 2005 om 11:39:
Bij die grote zaal heb ik elke keer gewoon kunnen doorlopen

Ik heb de hele nacht in de battle zaal gestaan en daar was het een drama. Dus of jij heb in een andere zaal gestaan of jij hebt een achteraf wc´tje gevonden. Lucky you. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 6 november 2005 om 11:42:
Heb je ze geteld dan?

Neem aan dat ze bij Thunderdome dezelfde wc's hadden als bij HB aangezien de wc's gewoon vast zijn daar

Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 6 november 2005 om 11:42:
Ik heb de hele nacht in de battle zaal gestaan en daar was het een drama. Dus of jij heb in een andere zaal gestaan of jij hebt een achteraf wc´tje gevonden. Lucky you.

Battlezaal, wc's rechts van t podium

Maar snap niet waarom iedereen zo'n probleem maakt over die wc's, heeft verder niks met de sfeer van het feest te maken, die ook niet top was had ik gehoord.
Maar dat gezeik over die wc's steeds..
Waarschuw beheerder
donateur

Waar was dat dan? Ik heb de hele avond dus geen vechtpartij gezien
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CjurLjuntje op zondag 6 november 2005 om 11:46:
Neem aan dat ze bij Thunderdome dezelfde wc's hadden als bij HB aangezien de wc's gewoon vast zijn daar

Ja maar het werd wel in een andere zaal gehouden. Wie zegt dat al die zalen hetzelfde aantal wc´s hebben? :/

Uitspraak van CjurLjuntje op zondag 6 november 2005 om 11:46:
Maar snap niet waarom iedereen zo'n probleem maakt over die wc's, heeft verder niks met de sfeer van het feest te maken, die ook niet top was had ik gehoord.
Maar dat gezeik over die wc's steeds..

Nou sorry maar hoe vind jij het als je naar de plee moet en je moet een half uur in de verdrukking staan voor je eindelijk aan de beurt bent? Is net een dj aan het draaien die je horen wil, kan je niet effe snel naar de wc. En stampen met een volle blaas schiet ook niet echt op. Kan je me een zeikerd vinden maar ik vind dat ze dat gewoon goed moeten regelen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 6 november 2005 om 11:51:
Ja maar het werd wel in een andere zaal gehouden. Wie zegt dat al die zalen hetzelfde aantal wc´s hebben

Heb je mij nooit horen zeggen

Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 6 november 2005 om 11:51:
Nou sorry maar hoe vind jij het als je naar de plee moet en je moet een half uur in de verdrukking staan voor je eindelijk aan de beurt bent? Is net een dj aan het draaien die je horen wil, kan je niet effe snel naar de wc. En stampen met een volle blaas schiet ook niet echt op. Kan je me een zeikerd vinden maar ik vind dat ze dat gewoon goed moeten regelen.

Het is een klein minpuntje idd, maar ook niet meer dan dat.
Zo vaak gehad dat ik lang moet wachten, nou en, de wereld vergaat niet..:gaap:
Waarschuw beheerder
donateur

Er was ook gratis kraanwater:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thin White Duke op zondag 6 november 2005 om 12:52:
Er was ook gratis kraanwater

jah er waren wasbakken neergezet, waar je gratis kraanwater kon halen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Markiez op zondag 6 november 2005 om 17:14:
op de wc's was geen drinkwater

Gewoon uit de pot drinken, scheelt weer in de rij staan bij de bar
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Markiez op zondag 6 november 2005 om 17:14:
op de wc's was geen drinkwater

Niet??? belachelijk, maar ben toch niet naar de plee geweest:P
Gewoon om het uur stampen ff onder zo'n gratis kraan gehangen:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CjurLjuntje op zondag 6 november 2005 om 17:37:
Gewoon uit de pot drinken, scheelt weer in de rij staan bij de bar

bij de wc's stonden ook rijen hoor ;P

Uitspraak van Thin White Duke op zondag 6 november 2005 om 18:13:
Gewoon om het uur stampen ff onder zo'n gratis kraan gehangen

waar stonden die dingen dan want heb ze niet gezien eigenlijk, wel n goeie actie trouwens (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Markiez op zondag 6 november 2005 om 18:51:
bij de wc's stonden ook rijen hoor

Ja juist hoef je geen 2 keer in de rij te staanO:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CjurLjuntje op zondag 6 november 2005 om 18:54:
Ja juist hoef je geen 2 keer in de rij te staan

hehe bijdehandje :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CjurLjuntje op zondag 6 november 2005 om 18:59:
Ach je kan maar een hobby hebben he

das waar, maar je kunt ook twee hobby's hebben hoor...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Markiez op zondag 6 november 2005 om 19:04:
das waar, maar je kunt ook twee hobby's hebben hoor...

:O Kan dat??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CjurLjuntje op zondag 6 november 2005 om 19:22:
Beter

Maar hoe was hardbass want daar ging het hier om ...
Waarschuw beheerder
donateur
weet iemand op welke sites er allemaal foto's staan van hardbass? ik was onder de indruk dat t iemand van b2s was maar dat is dus niet zo :nee:...iemand tips?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ata op zondag 6 november 2005 om 22:06:
iemand tips?

phono
superfeesten

zoiets?

Waarschuw beheerder
weet iemand op welke sites er allemaal foto's staan van hardbass? ik was onder de indruk dat t iemand van b2s was maar dat is dus niet zo ...iemand tips?

op b2s staan 36 pagina's foto's, maar denk dat die van jou net mislukt is ;)
Waarschuw beheerder
Het feest viel beetje tegen...
de locatie was niet mooi aangekleed..
wc's waren cker verrot maar verder ging het wel
kga der volgend jaar zobiezo niet meer heen...

weet iemand op welke sites er allemaal foto's staan van hardbass? ik was onder de indruk dat t iemand van b2s was maar dat is dus niet zo ...iemand tips?

www.phono.nl
www.wmulder.tk
www.b2s.nl
Waarschuw beheerder

ik had t zelfde hoor... iemand van b2s had van ons foto gemaakt maar staat er niet op dus ik denk dat ze ons gewoon geschrapt hebben!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuk op maandag 7 november 2005 om 21:27:
ik had t zelfde hoor... iemand van b2s had van ons foto gemaakt maar staat er niet op dus ik denk dat ze ons gewoon geschrapt hebben!

Jou schrappen ze altijd Rem...:aai:
Waarschuw beheerder
hardbass was super!! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CjurLjuntje op dinsdag 8 november 2005 om 09:19:
Jou schrappen ze altijd Rem...

ja t lijkt wel he:flower: