Partyflock
 
Forumonderwerp · 822728

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

 
Ik denk open ook eens een Hard bass topic :yes:

Aangezien ik er niet heb kunnen bij zijn wil ik graag van jullie vernemen hoe het was!

Spuug hier je gal, of uit hier je euforie!

Gooi het in de groep ;)
Uitspraak van Miepmiep.nl op dinsdag 1 november 2005 om 16:48:
bijna omver gelopen door allemaal van die gasten die naar een vechtpartij renden

beveiliging neem ik aan ;)
wat me ook nogal opviel was dat de ene gast zich nog vlinker voelde dan de ander(is elk feest wel,maar hier meer)...krijg je al gouw matte he!
verder zelf geen knokke gezien :)
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 13:17:
en dan zo'n schoonmaker daar aan 't werk, met een enorm grote bek.. dacht ook dat 'ie het uitgevonden had

inderdaad ja...had hem zowat met zijn smoel door die 1000 liter pis gehaald:[
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 11:04:
Veel pillenslikkers idd.. maar ja, boeiend, stoor ik me niet aan.

idd dacht dat ik 1 van de weinige was die niet gebruikt had!
 
Bij de bankjes bij de hardcore zaal liep beveiliging en ze vroegen aan iedereen die daar zat of ze even hun zakken leeg wilden maken. :o
Leek de hemkade wel waar ik dat ook vaak zat meegemaakt heb.
 
Was een geslaagd feest!
Heb trouwens nog nooit zoveel mensen uit hun bol gezien als op dit feest...zelfs bij Nightmare en Thunderdome was het minder erg..
En dat terwijl er echt te ernstig zwaar werd gecontroleert..
Vooral bij binnenkomst...schoenen riemen t-shirts alles moest uit...
Maar ondanks al t gezeik en gezeur bij binnenkomst was het een superrrrrr feest!
Charly S draaide top en ook Deepack was weer heeeerlijk!
C U Next Time!
ik zag op een gegeven moment in de Crime Scene hal ook 2 mensen die aan het opdrukken waren
wedstrijdje ofzo....

beetje vaag!

Geweldig 8) :respect:

En dat terwijl er echt te ernstig zwaar werd gecontroleert..
Vooral bij binnenkomst...schoenen riemen t-shirts alles moest uit...

Niks van gemerkt :nee:
Uitspraak van P-T-W op dinsdag 1 november 2005 om 16:52:
beveiliging neem ik aan

nou nee niet alleen beveiliging maar ook een stuk of 50 tot 75 andere gasten. stond ook een gozer met een bebloed gezicht. schrok er wel ff van.
 
Zag trouwens nog een gast die in de muur zat te knijpen en ertegenaan wou gaan lopen of klimmen ofzo....vervolgens draaitie zich om met zn wauze kop en slaat keihard tegen de muur en begint de muur uit te schelden...vervolgens graait ie in zn broek naar zn worst en draait zich om richting ons....we konden nog net aan de plasser ontsnappen...wat een gekkk!!!
Zo liepen er nog veel meer rond...gelukkig lag het niet aan mij, ik denk dat het iedereen wel opviel dat er veel mensen uit hun naad rondliepen...egt bizar...na zown zware controle...ook nog 1 goser neer zien gaan...zag er niet best uit..ik denk dat Hardbass uiteindelijk het beste tot zijn recht komt in 't Silverdome..Met niet al te veel mensen...ik vond het afgelope jaar al veels te druk daar...t moet wel leuk blijven natuurlijk!
 
Veel pillenslikkers idd.. maar ja, boeiend, stoor ik me niet aan ik was er ook 1tje van de hele avond staan knallen echt vet gewoon!! en wat ik het beste vond waren de mensen! geen gebitch en gezeur lekker knallen mijn 1ste hard bass vond het net zo geweldig als defQon en sensation black!! deepack donkey luna en lenny wat een knaller van een einde
Veel pillenslikkers idd

Juist mooi al die wazige figuren 8)

Zo liepen er nog veel meer rond...gelukkig lag het niet aan mij, ik denk dat het iedereen wel opviel dat er veel mensen uit hun naad rondliepen...egt bizar...na zown zware controle...ook nog 1 goser neer zien gaan...zag er niet best uit..ik denk dat Hardbass uiteindelijk het beste tot zijn recht komt in 't Silverdome..Met niet al te veel mensen...ik vond het afgelope jaar al veels te druk daar...t moet wel leuk blijven natuurlijk!

Waar maken sommige zich druk om, ga dan gewoon niet, dat kun je verwachten op feesten :\
Zeer geslaagd feest. Eindelijk eens een keer beetje lekkere snelle hardstyle :bounce:. B2S :respect:!!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 23:24:
mijn fotos staan online

Zitten mooie tussen, ben blij met die van mij en me girl,
eindelijk een x een van als we op een feest zijn :P

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 17:50:
Veel pillenslikkers idd..

Heb er weinig van gemerkt eigenlijk,
maar intereseert me eigenlijk ook niet :no:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 11:04:
Was super!! Volgend jaar weer!!

Veel pillenslikkers idd.. maar ja, boeiend, stoor ik me niet aan.

neej jij gebruikt nooit pilletjes limara :P

kan me nog impulz herinneren :D
 
Uitspraak van BASSOMI op dinsdag 1 november 2005 om 10:52:
Zouden deze mensen nou nooit in de spiegel kijken ??
Of zie je dat zelf niet? Vraag ik me dan weer af.

hehe als je een hele neemt word je lelijk.
Of als je kut pillen heb. Ik kijk wel in de spiegel, ben ik dan wel benieuwd naar. Valt wel mee hoor. Mijn pupillen zijn ietjes groter dan normaal,thats it. Bij sommige mensen vallen hun doppen er bijna uit, of ze hebben een hele vage staar, dats wel eng soms.

Je moet maar weten hoe je er mee moet omgaan.

Ik krijg altijd een giga smile op me mik :D
Uitspraak van soppie op maandag 31 oktober 2005 om 13:29:
Ik heb me ook weer prima vermaak.. De wc's waren idd een beetje drama, Maar was een wc waar de rij altijd heel snel ging, dus liep altijd terug daar heen.
Beetje verstopt in een wat kleinere zaal

Hahaha en toen we daar heen liepen stond er ook een heeeeeeel lange rij... ;) Beetje jammer whaaaaa

Maar was mooi feessie, ik had het zwaar naar m'n zin. Goed dat ik er was.
IK heb het echt naar mijn zin gehad. Eindelijk weer eens uit mijn plaatje gegaan.

En er waren zeker veel pillenslikkers maar ja welk feest heeft dat niet?? en de gene die zegt dat je lelijk wordt van pillen is volgens mij een maagd in de druks kom op.
Bij sommige zie je echt niet dat ze iets op hebben oke sommige slikken 6 pillen ja vindt je het gek dat dan je bek scheef trekt.

Ik vondt wel dat ze wat meer toiletten mochten plaatsen maar ja wel veel mensen in de rij leren kennen.
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 17:50:
Veel pillenslikkers idd..

is op elk feest zo..

heb er ook weer een paar gezien hoor :s
hehe als je een hele neemt word je lelijk.
Of als je kut pillen heb. Ik kijk wel in de spiegel, ben ik dan wel benieuwd naar. Valt wel mee hoor. Mijn pupillen zijn ietjes groter dan normaal,thats it. Bij sommige mensen vallen hun doppen er bijna uit, of ze hebben een hele vage staar, dats wel eng soms.

Jezus hee wat heb jij voor theorie lekker belangrijk :x
 
Uitspraak van The_Droopster op dinsdag 1 november 2005 om 19:29:
Bij sommige zie je echt niet dat ze iets op hebben oke sommige slikken 6 pillen ja vindt je het gek dat dan je bek scheef trekt.

bij veel zie je niet eens dat ze iets op hebben..

en 6 pillen , ligt er maar net aan welke , ik had er 6,5 en viel reuze mee :)
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 19:11:
Ik krijg altijd een giga smile op me mik :D

:D

das toch alleen maar goed , beter als die bezopen relschoppers :|
Hoe meer pillenslikkers hoe beter, al vond ik het op Hardbass nogal meevallen vergeleken met een Nightmare ofzo.
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 19:52:
en 6 pillen , ligt er maar net aan welke , ik had er 6,5 en viel reuze mee

:s
Je mag blij zijn dat je in NL woont in dit soort feesten op grote schaal voorkomen. Vriend van mij uit duitsland moet elke x naar NL komen om zoon vet feest mee te maken...dus altijd 7 uur of meer reizen voor hem.

Mensen zouden wat meer moeten waarderen dat wij zo ongeveer het enige land ter wereld is waar dit soort feesten gehouden worden.

Dus mensen doe niet zo verwend AND LETS PARTY!!

JIj snapt het (Y)
 
fotos staan online


www.b2s.nl
 
:s ?

bij 3 merkte ik nog niet eens wat :/

en op een hele avond , valt mee :)
 
(Edit) Laat maar lekker :D
laatste aanpassing
 
:/
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 19:57:
?

bij 3 merkte ik nog niet eens wat

en op een hele avond , valt mee

:S

of het zijn slechte pillen of je bent gewoon ....

laat maar
Al slik je een hele zak tegelijk, net of wij dat willen horen :gaap:
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 20:08:
:S

of het zijn slechte pillen of je bent gewoon ....

laat maar

jij hebt het toch over 6.. :/

waren idd geen goeie nee :no:
en nee ik ben niet verslaafd , alleen maar op feesten :cheer:
 
Uitspraak van Thunderboefje B) op dinsdag 1 november 2005 om 20:15:
Al slik je een hele zak tegelijk, net of wij dat willen horen :gaap:

:z
 
Van de 15.000 bezoeker heb je echtwel liever dat de helft een ''pillenslikker'' is dan dat ze allemaal gaan zuipen. Omdat er ''pillenslikkers'' aanwezig zijn is ook de enige reden waarom er zoveel man bij elkaar kan zijn zonder dat de hel losbreekt.

Heus niet dat alle mensen die op feesten slikken dit ook in het dagelijks leven doen.



Party on!!

P'z
bron www.b2s.nl
Toiletten @ Hard Bass
Afgelopen zaterdag vond voor de tweede keer Hard Bass plaats in de Jaarbeurs Utrecht. Met meer dan 15.000 bezoekers kijkt B2S terug op een geslaagd evenement. Veel positiefs kregen we te horen over de artiesten, aankleding en licht & Geluid; ook waren er negatieve klanken: vooral de toiletten waren het middelpunt van deze kritiek. Aangezien deze in beheer zijn bij Jaarbeurs Utrecht, heeft B2S tijdens en na Hard Bass haar onvrede en kritiek uitgesproken. Inmiddels heeft Jaarbeurs Utrecht beloofd dat bij volgende evenementen, waaronder Thunderdome, er betere toiletfaciliteiten aanwezig zullen zijn.

Het zal mij benieuwe:)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 20:29:
15.000 bezoeker

d8 dat het er veelmeer waren!
Uitspraak van Ingol de pingol :hyper: op dinsdag 1 november 2005 om 21:25:
HardBass was top!

nou nou ,was wel leuk,maar top?????? vond ik niet !
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 20:29:
Omdat er ''pillenslikkers'' aanwezig zijn is ook de enige reden waarom er zoveel man bij elkaar kan zijn

Inderdaad. Heerlijk toch als iemand helemaal van de wereld naar niets staat te zwaaien? :)
Gewoon terug zwaaien. Zijn ze ook weer blij :D

Ik had ook wel wat op, maar nog wel met beide beentjes op de grond. (Behalve tijdens het stampen ;) )
 
Het valt mij op, dat op feestjes waar overdreven veel politie en security aanwezig is, het nooit goed los komt. Mensen voelen zich behandeld als criminelen en kunnen niet loskomen. Dit heb ik zelf ook bij een paar feestjes gehad en het is gruwelijk irritant! Laat ons feesten, en drugs roei je toch niet uit :nee: Denk dat wel meer mensen het hiermee eens zijn.....
Uitspraak van KOKO op dinsdag 1 november 2005 om 21:27:
nou nou ,was wel leuk,maar top?????? vond ik niet !

mja ik heb me wel vermaakt in ieder geval :D
Uitspraak van Ingol de pingol :hyper: op dinsdag 1 november 2005 om 22:04:
mja ik heb me wel vermaakt in ieder geval

ja ik ook wel ... maar dat doe ik altijd als er alcohol is ..
maar top is anders
Uitspraak van KOKO op dinsdag 1 november 2005 om 22:18:
ja ik ook wel ... maar dat doe ik altijd als er alcohol is ..
maar top is anders

mja was pas me 2de feest dus dan is het vaak wel top O:)
ben nog weinig gewend
Uitspraak van Ingol de pingol :hyper: op dinsdag 1 november 2005 om 22:19:
mja was pas me 2de feest dus dan is het vaak wel top
ben nog weinig gewend

ohh bereid je eigen dan maar vast voor ... het ken veeel leuker
Waarom noemt iedereen alleen de pillenslikkers....

net alsof alleen die drug wordt gebruikt en je er soms waus van gaat kijken :S
 
:xtc:

ja was een top feestje :jaja:
Werkzaam bij BHN events
Uitspraak van J Q R D I :banana: op dinsdag 1 november 2005 om 22:51:
Waarom noemt iedereen alleen de pillenslikkers....

net alsof alleen die drug wordt gebruikt en je er soms waus van gaat kijken

das een algemene stempel die gedrukt wordt op feesten in het algemeen denk ik ..
Uitspraak van Markiez op dinsdag 1 november 2005 om 22:55:
das een algemene stempel die gedrukt wordt op feesten in het algemeen denk ik ..

Das dus een foute stempel vind ik !!!! :@
Uitspraak van J Q R D I :banana: op dinsdag 1 november 2005 om 23:04:
Das dus een foute stempel vind ik !!!!

jups maar wat doeje r aan, vrij weinig denk ik. ze zullen niet zomaar gaan zeggen van:
"hé hardbass das toch zown snuif-feest?"
Uitspraak van Markiez op dinsdag 1 november 2005 om 23:09:
jups maar wat doeje r aan, vrij weinig denk ik. ze zullen niet zomaar gaan zeggen van:
"hé hardbass das toch zown snuif-feest?"

Hehehe.. jah idd.. daar heb je gelijk in...

Opzich boeit het me nie hoor maarjah iedereen heeft altijd van die vooroordelen enzo...

Als je maar :bounce: met zn alle tog?? ;)
Uitspraak van J Q R D I :banana: op dinsdag 1 november 2005 om 23:29:
Opzich boeit het me nie hoor maarjah iedereen heeft altijd van die vooroordelen enzo...

Als je maar met zn alle tog??

ja idd zoals ik al zei dat hou je toch.. en je maakt je eigen feestje, en dat lukt ons vrijwel altijd :yes: :bounce: