| Betreft: | evenement: Hard Bass, zaterdag 29 oktober 2005 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Je sokken ook?
Snap echt niet dat mensen kunnen zeuren over strenge ingangscontroles, is toch voor je eigen veiligheid joh
Drugs krijg je toch wel mee naar binnen hoor!
Voor zover ik weet niet. Maar ik ben gisteravond niet echt veel online geweest dus ik kan het mishebben.
Drugs krijg je toch wel mee naar binnen hoor!
niet als ze van die praktijken uithalen zoals in het gelredome toen met honden en al die shit enzo
ja dat heb ik ook op afgelopen dance valley indoor ook meegemaakt. Lijkt net alsof iedereen elkaar aansteekt met dansen en niet-dansen. als t merendeel maar stilstaat, gaat de rest ook stilstaan en andersom. truc is om daardoor heen te prikken en te gaan dansen en dan komen er vanzelf mensen om je heen die ook dansen en zo steek je elkaar weer positief aan
, daar wilde ik nog heen gaan en was helemaal bedroefd enzo maar achteraf niet meer
maar daarmee bedoelde ik dus te zeggen: je krijg t niet altijd naar binnen
Tis niet dat er niemand meer met drugs rondliep bij Luna, heb er toen toch echt nog genoeg gezien..
Keek alleen maar en mocht doorlopen.
achteraan bij CSI kon je gewoon zo doorlopen
Helaas was er bijna niemand op de meeting. Na 5 min. was ik dan ook weg. 20 min later nog even gekeken, maar het schoot niet echt op. jammer maar helaas dat was ook de laatste keer.
daar stond rond 3 uur ook een dikke rij
Maar met dat idee liep ik ook rond.
alleen jammer van die vieze vatzige wc's daar
Wat een kut geluid en sfeer in de hardcore,de andere zalen waren opzich wel te doen sfeer over het algemeen vond ik ook nietzo relax.