Partyflock

Forumonderwerp · 822728
10511x bekeken
Betreft: evenement: Hard Bass, zaterdag 29 oktober 2005 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk open ook eens een Hard bass topic :yes:

Aangezien ik er niet heb kunnen bij zijn wil ik graag van jullie vernemen hoe het was!

Spuug hier je gal, of uit hier je euforie!

Gooi het in de groep ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 11:26:
Ik moest zelfs mijn schoenen uitdoen!

Je sokken ook?

Waarschuw beheerder
Vond t écht (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 13:01:
Je sokken ook?

nee die niet!

Uitspraak van JaaaapieTjaaaapie op zondag 30 oktober 2005 om 12:56:
Snap echt niet dat mensen kunnen zeuren over strenge ingangscontroles, is toch voor je eigen veiligheid joh

Ik zeur ook niet, had dit alleen nog nooit meegemaakt.

Drugs krijg je toch wel mee naar binnen hoor!

klopt!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 30 oktober 2005 om 08:11:
Voor zover ik weet niet. Maar ik ben gisteravond niet echt veel online geweest dus ik kan het mishebben.

Het was niet uitverkocht

Ik was er al vroeg, controles bij de Jaarbeurs zijn meer het merendeel altijd streng, maar goed. Rondje gelopen, aankleding bekeken: vond de hardcore en de battle zaal heel gaaf aangekleed. In ieder geval stukken beter als vorig jaar, zag er echt gelikt uit (Y)

Main was iets kaler qua aankleding maar zag er ook strak uit.

Bad Boyz, goede jump set, lekker geopend. Greg C, tsja, Greg C is Greg C 8) maar naar Zany Vs Isaac gelopen, was heeeeeel erg gaaf. De heren waren goed ingespeeld op elkaar :yes: en het klonk erg gaaf. Megamixje was stoer :O :respect:

Daarna naar Technoboy, prima setje :yes: geluid was goed in de main. Daarna Donkey Rollers :respect: jongens jongens, wat was het gaaf :D Het introfilmpje :lief: :respect: nieuwe tracks klonken super en het publiek ging los! Main is na dat moment niet meer zo vol geweest.

Daarna Mondello, vond het best aardig klinken terwijl ik geen Mondello fan, maar goed... vervolgens Deepack. Goed feestje :yes: goeie set!! Luna, idem dito, viel me alles mee.

Amok Vs Viper XXL... ik hou best van harde techno 8) maar ik trok het echt niet meer na een uur... zaal begreep het ook niet want die stroomde ontzettend leeg. Nog even in de battle zaal wezen kijken waar het behoorlijk los ging (Y) en daarna afgesloten bij Lenny Dee... was best ok :yes:

Was gewoon een erg geslaagd feestje, wc's zijn altijd al een drama geweest in de Jaarbeurs dus je gaat er haast aan wennen :/
Eten en drinken was goed en snel geregeld, publiek was goed divers 8) en was op bepaalde momenten beetje sfeerloos maar dat is helaas de laatste maanden vaker zo.

Al met al me prima vermaakt 8) :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Het was een super avond. Duidelijk te merken dat het niet uitverkocht was op de main maar ik vind dit geen probleem. Heb je tenminste overal goed de ruimte :D
Waarschuw beheerder
Amok Vs Viper XXL... ik hou best van harde techno maar ik trok het echt niet meer na een uur... zaal begreep het ook niet want die stroomde ontzettend leeg.

Idd :jaja: Nou ik ben niet van me plekje afgeweest :bounce:

wat een gruwelijke set zeg :kwijl:

Waarschuw beheerder
Drugs krijg je toch wel mee naar binnen hoor!

niet als ze van die praktijken uithalen zoals in het gelredome toen met honden en al die shit enzo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 13:28:
niet als ze van die praktijken uithalen zoals in het gelredome toen met honden en al die shit enzo

Je bedoelt bij Luna one man show? was idd niet normaal. Op de parkeerplaatsen liepen allemaal undercover agenten, die viste de ene na de andere eruit. Zijn er toen volgens mij veel opgepakt.

Waarschuw beheerder
mense..... t was zooo losss he (H)

Echt serieus, t geld was t cker waard want wat werd er goeeeeed gedraaid daar in die jaarbeurs!!!!

TOP FEESIE :D

werd all1 na 3u slapen alweer wkkr... kon nie meer slape ook, mjah.. zal k vanav wel voelen dan :P

menseennnnn, bedankt dat ik dit heb mogen meemaken!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 13:33:
Je bedoelt bij Luna one man show?

ja, daar wilde ik nog heen gaan en was helemaal bedroefd enzo maar achteraf niet meer :D

maar daarmee bedoelde ik dus te zeggen: je krijg t niet altijd naar binnen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 12:10:
ja dat heb ik ook op afgelopen dance valley indoor ook meegemaakt. Lijkt net alsof iedereen elkaar aansteekt met dansen en niet-dansen. als t merendeel maar stilstaat, gaat de rest ook stilstaan en andersom. truc is om daardoor heen te prikken en te gaan dansen en dan komen er vanzelf mensen om je heen die ook dansen en zo steek je elkaar weer positief aan

Klopt als ene bus ! Ben ik ook achtergekomen, toch een beetje het kuddegevoel he. Jij danst nie, ik ook nie, jij danst wel, ik dans ook 8) Vond het een beetje raar sfeertje gister, maar goed we hebben een leuk feestje gehad en toch de voetjes van de vloer :)

Waarschuw beheerder
was een masterlijk feestje:respect: Vince & Donkey Rollers :respect: Sfeer was echt super!! EN GENOEG RUIMTE! alleen jammer van de wc's hadden ze wel beter mogen regelen schoot niet echt op zo...
Waarschuw beheerder
Vond het dit jaar beter dan vorig jaar, alleen de sfeer was ook weer ver te zoeken :/
Heb me goed vermaakt met me eigen vrienden, maar pfff lijkt wel alsof de feesten de laatste tijd alleen maar zo zijn :/

Verder heb ik geen problemen bij de wc gehad, heb nooit langer van 5 min staan wachten 8)

Waarschuw beheerder
geluid was goed en hard, lkkre muziek, snelle bar simpele aankleding maar wel leuk. genoeg de ruimte in de zalen.
Volgende keer wel schoenen met anti slip aan trekken, pff wat was die vloer glad :S
Wat de wc's betreft.. vond ik wel lkkr snel gaan. je moet gwn water en cola drinken ipv alcohol! houd je het ook veel beter uit!

Hard Bass vond ik super! :)
Vergeleken met de editie van vorig jaar was er beter geluid en de middelste zaal hadden ze kleiner gemaakt!

afhankelijk van de line up gaat ik volgend jaar weer!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van missy op zondag 30 oktober 2005 om 14:04:
alleen de sfeer was ook weer ver te zoeken
Heb me goed vermaakt met me eigen vrienden, maar pfff lijkt wel alsof de feesten de laatste tijd alleen maar zo zijn

moet je toch echt naar techno feestjes gaaan... sfeer genoeg :D
Waarschuw beheerder
Wat een feesie echt gewoon heerlijk :kwijl:
Respect to:

Ruthless Vs. DeazD
Zany Vs. Isaac
Dana VS. Max .... lblbbl
DonkeyRollers
Daniele Mondello
Luna
Amok Vs. Viper XXL wat een heerlijke set was dit vond wel mooi gezicht hoe leeg ze die main wel nie kregen maar ik vond het heerlijk.
En nartuurlijk Lenny Dee ook topie
Waarschuw beheerder
Totaal geen last gehad van strenge ingangcontrole, hij heeft me met geen vinger aangeraakt. Keek alleen maar en mocht doorlopen.. Zie er wel heel onschuldig uit zeker :D:D

Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 13:37:
, daar wilde ik nog heen gaan en was helemaal bedroefd enzo maar achteraf niet meer

maar daarmee bedoelde ik dus te zeggen: je krijg t niet altijd naar binnen

Tis niet dat er niemand meer met drugs rondliep bij Luna, heb er toen toch echt nog genoeg gezien..

Verder heelijk feestje gehad, vooral Super Marco May, die draaide echt lekker :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lady Es op zondag 30 oktober 2005 om 14:24:
Tis niet dat er niemand meer met drugs rondliep bij Luna, heb er toen toch echt nog genoeg gezien..

ja maar ik bedoelde dat je kans daar wel heel erg werd verkleind ;)

Uitspraak van Lady Es op zondag 30 oktober 2005 om 14:24:
Keek alleen maar en mocht doorlopen.

jij was cker errug schaars gekleed? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Amok Vs. Viper XXL

:respect:

Waarschuw beheerder
superfeessie weer :bounce:
sfeer goed
muziek goed
Al met al een topfeest gehad !!!

Waarschuw beheerder
Heb ik weer een vet feestje gemist :cry:

Waarschuw beheerder
hmmmz iets te goed feestje, bins avatar lijkt bij mij een gif te worden :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 14:40:
hmmmz iets te goed feestje, bins avatar lijkt bij mij een gif te worden

:vaag:

Waarschuw beheerder
is zeker een .gif file dat plaatje:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 14:18:
moet je toch echt naar techno feestjes gaaan... sfeer genoeg

Nee dank je :no:

Waarschuw beheerder
daniele mondello en deepack en luna waren goed

en the bathe was zany en isaac en beholder en balistic vs hardheadz waren goed
Waarschuw beheerder
het was een leuk feestje lekker zitte stampuh :D

:respect:
zany vs isaac
deepack
dana vs max enforcer
luna
angerfist
endymion
Waarschuw beheerder
heerlijk feestje (Y)

kep zelf geen problemen gehad met de wc's, maar merkte wel dat iedereen naar de wc bij de foodbar ging, daar was het hardstikke druk....achteraan bij CSI kon je gewoon zo doorlopen

de sfeer was wel gezellig, alleen leek het af en toe of ik de enige was die aan t stampen was...:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gaveramon.NL op zondag 30 oktober 2005 om 15:16:
achteraan bij CSI kon je gewoon zo doorlopen

:vaag: daar stond rond 3 uur ook een dikke rij
Waarschuw beheerder
donateur
Ja er danste niet zoveel mensen. Wel een beetje jammer. Waarvoor kom je dan?? Ik heb aan 1 stuk door staan hakkuh. Dus je was zeker niet de enige :D

Maar met dat idee liep ik ook rond.
Waarschuw beheerder
Hallooooo
Hardbass was wreeed!!
Vond het alleen zo jammer dat er zoveel ruimte was.. je kan wel makkelijk lopen dan, maar de zalen waren tg net iets te groot. Vet veel bekende nog tegengekomen !!! VLISSINGEN :)
Njaaa ik heb t weer naar me zin ghad !!
Op naar de volgende!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :xDennis:x op zondag 30 oktober 2005 om 15:19:
daar stond rond 3 uur ook een dikke rij

Het ene half uur stond er een rij aan de ene kant, vervolgens een rij aan de andere kant 8)
Waarschuw beheerder
Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad vooral in het begin. Ik vond juist TB goed draaien, daarna werd het wel allemaal wat minder en we zijn op tijd weer terug gegaan. Helaas was er bijna niemand op de meeting. Na 5 min. was ik dan ook weg. 20 min later nog even gekeken, maar het schoot niet echt op. jammer maar helaas dat was ook de laatste keer.
Waarschuw beheerder
Het was een vet feessie :bounce: heb me zeker wel vermaakt!!
alleen jammer van die vieze vatzige wc's daar :no:
Waarschuw beheerder
was weer goed tedoen
MAAR WEL GOED VERNEUKT:d

Waarschuw beheerder
Oejjj wat een gruwelijk feessie was dit idd :D:respect:

Ik heb me echt prima vermaakt, maar idd de zalen waren nogal
groot dus je had gnoeg ruimte. Maargoed iedereen voegde zich
toch wel samen voorin, dus de mensen die een eenzame avond
hebben gehad.. voortaan gwoon lkr vooraan staan ;):P

Geluid von ik helemaal top, hoorde allemaal gruwel verhalen
over het geluid maar heb dr zeer weinug tot nix van gemerkt :D

En tja... de plees... ben een kleine manneke dus kon makkelijk
overal doorheen lopen O:):P

GESLAAGD FEESSIIIEEE!!! :bounce::respect:
Waarschuw beheerder
donateur
nou geluid... had van mij wel meer bass in mogen zitten.
De bass wil ik graag voelen.
Dat was alleen wat beter in de battle zaal.

Waarschuw beheerder
wat een waardeloos KUT feest!! egt geen hardbass meer voor
mij :no:

ten eerste: 10 euro voor parkeren? :vaag: :/
ten tweede: het eten.. te ranzig! had een broodje hamburger waar ik werkelijk een raam mee kon doorgooien!
ten derde: aankleding?? waar was die??
ten vierde: de muziek bij de hardcore was gewoon een schande om het hardcore te noemen.. wat een kut herrie! Pas vanaf paul werd het leuk, en kon gelukkig maar angerfist nog ff goed los gaan..
ten vijfde: 2 wc's voor 10.000 man?? wat klote geregeld!
ten zesde: die lockers.. heb je d'r 1, kun je er geeneens bij! was dat voor onzin??!! 10 eurie weggegooid geld!

en zo ken ik nog wel ff door gaan.. wat een klote feest was dit zeg! geen hardbass meer voor mij, das zeker! :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Miss Merilyn op zondag 30 oktober 2005 om 15:22:
Helaas was er bijna niemand op de meeting. Na 5 min. was ik dan ook weg. 20 min later nog even gekeken, maar het schoot niet echt op. jammer maar helaas dat was ook de laatste keer.

Ik was om 10 over 1 ook bij de EHBO... maar waar waren die 85 PF'ers ? :P Ben na 5 min ook maar weer weggegaan...Voor mij ook de laatste keer dat ik naar een meeting ga
K heb Pussy wel gespot, maar niet bij de meeting!

Ik vond het een super feest!

Weet iemand of er nog livesets uitkomen?
Waarschuw beheerder
haha.. en maar zeuren :)

ik heb een TOP avond gehad
geluid was GOED! muziek was GOED!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :xDennis:x op zondag 30 oktober 2005 om 15:19:
daar stond rond 3 uur ook een dikke rij

tjah, toen was ik er niet 8)

Uitspraak van MNQ (APC) op zondag 30 oktober 2005 om 15:19:
Maar met dat idee liep ik ook rond.

was wel jammer jah!

Uitspraak van Marliefste op zondag 30 oktober 2005 om 15:22:
alleen jammer van die vieze vatzige wc's daar

als man heb je daar gelukkig minder last van...:)

Wat ik trouwens ook wel gaar vond was de trein naar Leiden CS! dit was maar 1 treinstel, voor veel te veel man :/
en heb tot 5 minuten voor vertrek in de kou moeten staan...om toen maar te proppen in de trein, terwijl er nog een treinstel losgekoppeld erachter stond!
lang leve de NS zullen we maar zeggen :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 15:39:
K heb Pussy wel gespot, maar niet bij de meeting!

qui? moi? volgende x mag je wel gedag komen zeggen hoor ;)

Waarschuw beheerder
Amok & Viper XXL :woep: geniale schranz set, met op het eind wat industrial hardcore
Lenny Dee :woep: veel minder industrial hardcore dan verwacht, toch een vette set :yes:
Waarschuw beheerder
Vond de controle wel erg scherp, nooit zo streng meegemaakt. wel beter ook, als ik wil krijg ik t toch wel binnen.. WC waren echt tering triest margoe.. Verder was t zwaar relaxt, Flink gebeukt daaro :D
Waarschuw beheerder
Wat een kut geluid en sfeer in de hardcore,de andere zalen waren opzich wel te doen sfeer over het algemeen vond ik ook nietzo relax.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van the bouncer op zondag 30 oktober 2005 om 15:55:
Wat een kut geluid en sfeer in de hardcore,de andere zalen waren opzich wel te doen sfeer over het algemeen vond ik ook nietzo relax.

Vond de sfeer alleen in hardcore minder.. de rest was top!:)
Waarschuw beheerder
donateur
vond de sfeer in hardcore wel oke.
Ligt eraan waar je stond :D

Waarschuw beheerder
ja jij stond bij die lekkere gozer he, MNQ ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ja verdomme wie is dat :S

Jammie :)