Het was zeker een supervet feestje
Eerst Yves Deruyter, draaide lekkere hardtrance, beetje rust int begin mag wel

Toen ff doorgelopen naar Jones & Stephenson en Masochist vs. Prophet, woei wat was dat vettt

Scot Project maakte toen heel de avond goed, I Want Your Love

Dana draaide int begin kut, maar heb later gehoord dat ze daarna veel goed maakte

Bij Art Of Fighters was het wel vet, maar de volgende keer mogen ze wat minder schreeuwen, tering die kerels konden echt hun bek niet houden, maar draaiden wel supervet

.
Toen ff naar Luna gelopen, maar was niet erg veel aan.
Maar het dieptepunt moest nog komen, Darkraver, wat een dramatisch lompe vertoning was dat. Komtie dan he zuigt al, gaat ie daarna ook nog es calabria remix draaien, wat een ramp.
Endymion toen, die spacete em echt vollediggggg, Nosferatu - Underground Stream en DJ D - Loose Control

De tering wat was dat vet
En om meteen maar door te beuken kwamen toen Trance Generators, die maakten in 1× heel de avond compleet door Miss Kitty - Party People erin te knallen, heerlijk hard heerlijk tempo, gewoon te vet

Technoboy viel me tegen, zijn eigen producties worden steeds slechter, helaas was het bij Promo heel erg druk anders waren we daar nog ff gaan kyken. Wat oook nergens op sloeg was dat je om 7 uur niet meer naar de main kon, terwijl Technoboy er nog wel ging draaien, stelletje lamlullen.
Wat betreft de aankleding vond ik het zwaar tegenvallen, voelde me niet in 2012 ofzo

Naar binnen komen en munten halen bij de ingang ging gelukkig lekker snel, maar die wc's

Dat was echt slecht, smerig en onnodig, volgende keer meer wc's graag !!
Voor mij een topfeesje op naar Defqon