Partyflock

Forumonderwerp · 759047
12899x bekeken
Betreft: evenement: In Qontrol, zaterdag 19 maart 2005 om 21:00

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoe was in qontrol ???? :yes:

vertel wat er over , over het feest !!

Waarschuw beheerder
ben ook wel benieuwd
Werkzaam bij Explosive Sounds
Artiest {SHOWLIST artist 32642, 60114}
Waarschuw beheerder
donateur
T was fucking druk maar overaL was de muziek (y) vooral in de techno :D :respect:

Waarschuw beheerder
dark raver, was slecht!!! wel leuke plaatjes, maar hij was irritant!!

Waarschuw beheerder
komt tie dan he

Artiest Mercy
Waarschuw beheerder
ik heb me zwaar goed vermaakt.de trance generaters waren echt weer beestachtig. :respect: ik vond wel dat in de infected zaal de muziek gewoon echt te zacht stond!! Gelukkig was de line up van de main dermate goed dat je er eigenlijk niet weg hoefde. alleen in het begin was het erg slapjes...

volgende X weer!!!
Waarschuw beheerder
idd trance generators ware top!!

Waarschuw beheerder
ja echt wel en dana viel erg tegen

Waarschuw beheerder
hoe was dj luna dan ????????

Waarschuw beheerder
donateur
blij dat ik dr niet was ;p

maar... hoe was surgeon???

Waarschuw beheerder
luna was goed!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ben niet geweest!

Hahhaa maar heb me wel vermaakt!(y)

NOu iemand een leuk verslag?!:p
Ratattattaa

Waarschuw beheerder
Muziek was (y)

Voor de rest dooie sfeer, erg druk en irritant die klote flesjes op de grond
Waarschuw beheerder
geweldig, een tyd niet zo erg naar mijn zin
gehad op een feest zeg.. :)
geluid was egt verbeterd in de Rai zeg..
normaal ben ik veel minder gewend.. super (y)

Waarschuw beheerder
geluid was op veel plaatsen hard, maar echt niet zuiver in de hardcore was het helemaal bedroevend.. Main was in iedergeval wel goed en techno ook
Waarschuw beheerder
ben binnen gekomen bij Joji.. was echt een superset vond ik, heerlijk opbouwend met paar knallertjes ertussen....
Daarna Scot Project, viel me alles mee, vorig jaar ook geweest maar vond ik niks... nu wel helemaal goed...
Dana viel klein btje tegen
Luna was uitermate goed bezig en aansluitend Zany ook prima...!!!! :bounce::bounce:
Trance Generators, aparte sound, maar zeker wel heel relaxt!!!!
Technoboy viel me klein btje tegen, maar weet niet of ie t heb goedgemaakt door lang door te gaan (ging 5 voor 7 weg)

Sfeer, was weer prima.. stond redelijk vooraan bij main en had heel de tijd dik veel ruimte, ook relaxt dus...
drinken ging ook behoorlijk snel, alleen die plees:S:S
Verder gewoon een topfeest
:respect: 2 Q-Dance!!!!!
In Qontrol rules

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
praat niet tegen jezelf !!! :D fuck off :p

Waarschuw beheerder
donateur
Top feest :respect: nix meer aan toetevoegen van mij kant :D
Q-dance :respect:

Waarschuw beheerder
LEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUUUKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK­KK helemaal top, net als vorig jaar!!:D
Leuke men­sen ontmoet en verder was het gewoon super :D

e­n ben nu... MOE maar voldaan ;)
kga nu snel men b­edje in... ZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzz :z
Waarschuw beheerder
Ik heb me zekerszz vermaakt :D

het is voor herhaling vaatbaar!!!!!

Gekkûhhh huis!!!

*edit* f@ck wat een feest... heb nu nog steeds een piep in me oor :D:D:D:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Was super gaaf :jaja:
Waarschuw beheerder
heb me uitstekend vermaakt:D

en jezus hebben sommige mensen geen moeders ofzo....:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hahahaha Wen ik weet precies wat je bedoelt ;)
Waarschuw beheerder
super vermaakt :D, begin in de hardcore gweest,
ben toen naar de main gegaan :D luna ,zany ,trance generators :RESPECT:
dj isaac draaide ook zeker lekker door:D

tussendoor nog ff in de techno geweest en was echt top(Y)

geluid was ook goed te doen vond ik :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Whahaha behoolek lelijk :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
moeten jullie niet naar elkaar blijven kijken, er zijn meer mensen op zo'n feest ;)
Waarschuw beheerder
kijk liever naar haar idd was een stuk leuker geweest

sjezus hey echt mensen niet lullig bedoelt maar het zag der gewoon niet uit :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
idd ja wij waren noest lekker al zeg ik het zelf

Dat spreekt voorzich ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Q-dance bedankt voor het verwennen van de prijswinnaars b) heb een top avond gehad :D

1tje om in te lijsten :jaja:

Vooral de mensen die je 's ochtends aankijken als je met een limousine voorbij komt karren b) onbetaalbaar :P
Waarschuw beheerder
donateur
b) de hilversum crew :P

en 1tje uit Leeuwarden ofzo maar die limo was er nog niet :O
Waarschuw beheerder
Heeft die bitch een prijs gewonnen.. :/
Waarschuw beheerder
donateur
Man je moet eens weten wat ik allemaal heb gewonnen

Limousine, vipentree, vipdeck en de hele nacht (tot 7:30 ) gratis zuipen b) nou q-dance weet iig wel hoe ze mensen moeten verwennen :D
Waarschuw beheerder
Ik ben al blij met me DefQon1 pins :/
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is grappig. Ik vond TranceGenerators juist geen reet aan. Klonk erg veel als Trance muziek.
Dana vond ik juist erg goed. En Zanny ook.

Er was lekker veel Bass in bijna alle zalen.
erg indrukwekkend.
(die pislaag in de wc was ook leuk om mee te maken, is weer is wat anders)

Het einde heb ik meegemaakt in de Hardcore zaal met DJ promo. Was ook goed.
Er ging gewoon bijna niks fout op dit feest.
Was perfect
Waarschuw beheerder
Wat een klootzak ben jij, Snacky, dat wist ik geen eens :/
Waarschuw beheerder
donateur
Leuke is vorig hadden we ook al een vipdeck gewonnen voor In Qontrol :9
Waarschuw beheerder
DoorgestoQQen QQaart :[
Waarschuw beheerder
donateur
oja en we hadden ook nog de foto competitie gewonnen van dit jaar :P dus we hadden 15 vipkaarten :9 incl drank b)

Dus In Qontrol is een feestje om in te lijsten :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Echt SUPER feest!!! Opwarmen met Yoij... en vet los gaan met Scot Project :bounce: Dana was beetje matig..al ging ze al wat beter op het einde van de set. Luna was....beestachtig!!!!

Alleen.. jammer dat ik nu pas thuis ben.. Kut NS, Kut aansluitingen. Meer als anderhalf uur..op diverse perrons liggen slapen:S
laatste aanpassing

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
net thuis...
t was VET..
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Topperdetop!!!! ik had een "blind date" met 2 dames uit Zweden en dat viel zeker niet tegen....;)errug mooie vrouwen daaro!!! Linda-Marie & Frida,THX voor de onvergetelijke avond...:)
Muziek was lekker hard, en eindelijk eens geen kankahzooi op die vloer daaro, hoef ik me schoenen es een x niet weg te flikkeren...:p
Waarschuw beheerder
een blind date met 2 zweedse dames is zeker nie fout (Y):D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond TranceGenerators juist geen reet aan. Klonk erg veel als Trance muziek.
Dana vond ik juist erg goed. En Zanny ook.

TranceGenerators waren echt kut, mixtechnisch echt bagger !!!
Dana draaide echt vette plaatjes :D Traum (technoboy productie) 'The motherfucking saga continues' b)

Waarschuw beheerder
a ja soms kan je niet alle feesten mee maken, ma ja
dan weer na volgende q-dance feest mooi straks na defqon 1
en daarna na dj luna in concert :yes:

+ liberation en impulz :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
bijna heel de avond in de hardcore gestaan. vond int begin het volume erg laag maar dit werd in de loop van de nacht wel erg goed. Rechtsvoor bij de box bonkte het wel lekker hard :).

Erg goeie setjes van Endymion, Jappo en Promo :jaja:...
Waarschuw beheerder
Heb me uitermate goed vermaakt :jaja:

Waarschuw beheerder
was super en zag ook veel leuke dingen hihi
Waarschuw beheerder
donateur
Trance Generators maakte nog een irritante fout door de maxi op 33 ipv 45 toeren af te spelen :S vond er niet bijzonder veel aan.

Zany had een brute set!!

+ Volume was ook vet!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
was kut! :yes:

hardcore zaal was wel vet,voor de rest (N)

kutfeest! :o
Waarschuw beheerder
donateur
Technoboy in de main als laatste dj als verassing vond ik wel een hoogtepunt :lief:
NOg ff een half uurtje doorknallen :k

Waarschuw beheerder
donateur
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
t was echt super leuk.. vooral de technozaal :lief:
Waarschuw beheerder
was een erg dik feessie alleen die plees is echt een groot drama vorig jaar zelfde liedje en idd die kut flessies op de grond word je ook zo moe van sta je ff te springen ga je haast op je bek omdat je weer 300 van die flesseies onder je hebt liggen maar goed genoeg geklaagd was verder top(y)

Waarschuw beheerder
Ik vond het wel gaan
*&^^&* locatie , *&^%%$# chaotishe time table en een hoop vage regels met gangen die je niet in mocht zonder bandje.

Sfeer was iig wel goed , dát dan weer wel ;)

let ff op je taalgebruik. Of je t nou afkort of niet, t blijft vervelend
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Ik vond het echt een super gezellig feest. Er werd lekker gedraaid en we zijn weer een hoop leuk mensen tegengekomen. Net lekker pannekoeken gebakken voor mn homey's en nu lekker pitten :D
Waarschuw beheerder
Zeker vet feest..Net thuis...Jammer alleen omdat ik een paar dj's heb moeten missen (Zany :( ) omdat een vriend van mij het niet meer zo zag zitten ;)

Waarschuw beheerder
Leuk feest! Goeie sfeer en idd leuke mensen:yes:

Waarschuw beheerder
omg die trance generotzooi :x jezus :x :x

en nog eens

:x

dit meen je toch niet? Laat zenith dan komen ofzo, want dit ging nergens over sorry hoor :)

zany (y) heel goed, technoboy wat op einde nog ff kwam super (y) s project ook goed yoji op einde pas vet , prophet vs masochist echt mega!!!!!!

:) vet feest!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Zoooooooo, ook weer thuis en effe wat gegeten.

IQ was top :yes:
We zijn om half 9 vertrokken. Jammer dat ik daar Stanton miste maar dat mag de pret niet drukken. De hele buitenopzet vond ik heel goed gedaan en waren dan ook zo door alle controles heen en binnen.
Binnen eerst de wc gezocht en daarna muntjes gehaald en onze vrienden en vriendinnen gaan zoeken. Zijn begonnen in main, daarna even naar Infected voor The Prophet. Terug naar main voor Dana en Luna. Die allebei een topset neerzetten. Klein stukje Zany geluisterd en terug naar Infected. Daar de rest van de avond volgemaakt tot halverwege Promo die echt een baggerset neer aan het zetten was, dus me vriendinnen weer opgezocht bij Technoboy en wat ik er van gehoord heb was dat effe super :yes:

Bij de barren was je zo aan de beurt, nergens iets van vechtpartijen gezien en me echt super vermaakt :yes:
Werkzaam bij BHN events
Waarschuw beheerder
relax vanaf 2 uur begon t bij dana, hele tijd in de main gebleven en toen aan t einde nog lekker rammen met Promo!

mensen weltrusten

Waarschuw beheerder
Was zeker een goed feestje :D. Ik weet niet hoe andere het ervaren hebben maar wij hadden iig overal meer dan genoeg ruimte om te dansen, zeker een pluspunt! :)

geluid in de hardcore zaal was goed, ben er ook zon beetje de hele avond gebleven..Art of Fighters en Endymion waren super!!

Ik vraag me trouwens af hoeveel Q-dance nou eigenlijk verdient op een avond aan de 50 euro cent om naar de plee te gaan. Het grootste gedeelte van de mensen loopt gewoon door zonder te betalen maarja waarom niet 50 eurocent betalen om tot aan je enkels in de pis te staan..

Waarschuw beheerder
owja halooooooooo

moet wel ff wat kwijt, de tockets worden zogenaamd goedkoper, maar heb je die prijs van de penningen gezien? das omhoog gegaan (y) ja zo kan ik t ook :vaag:

Waarschuw beheerder
The Prophet vs The Masochist
Jappo aka Unexist
Promo

draaiden erg lekker :D
rest van de tijd in de mainstage rondgehangen, hing een leuke sfeer alleen de muziek daar vond ik niet al te boeiend.
Waarschuw beheerder
donateur
Luna,Zany,Isaac :respect:
Waarschuw beheerder
Euh....

Terugreis was wat minder, communicatiefoutjes en ineens was ik in mn uppie over. Niet echt handig gezien de staat waarin ik me bevond! :D Allefuckingmachtig wat was ik lam zeg. :D

Geen idee hoe ik er gekomen ben maar werd wakker in Den Bosch in de trein en ben nu pas weer een beetje ontnuchterd. Kom ook net pas thuis, duurde echt uren allemaal. Drank maakt meer kapot enzo...:D

Moet effe op een rijtje gaan zetten wat ik ervan vond.

Even snel: ERG jong publiek, veel wegwerkersvestjes, abnormaal veel pluche en bonten beenwarmers, veel gehuppel...

Qua muziek vond ik het allemaal wel grappig, hou totaal niet van hardstyle eigenlijk maar goed. :D

In de hardcore werd vet gedraaid maar wat een klootjesvolk zeg! :D Al dat gehuppel en gepogo, heb weinig mensen zien hakken helaas. :D

Techno toch het leukste, totaal ander feestje aan de gang daar. Billy Nasty was natuurlijk de beste, al klonk Gayle San ook heel goed. remus sloeg echt kant noch wal, wat een emotieloos lelijk monotoon gedoe. Yuk. Die Bam Bam ofzo klonk ook wel leuk. :)

En moet zeggen dat Dana en Luna in de Main echt best cool waren!

Anywayz, tijd om mn roes uit te gan slapen, morgen mar eens bedenken hoe 't nu was enzo. :D

Truste!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat een :vaag: volk liep er rond zeg :S

Surgeon was de enige muzikale uitschieter van de avond...
Waarschuw beheerder
ik vond het een gruwelijk kl#te feest :@

alleen in de technozaal werd wel relaxed gedraaid, maar de "hardcore"-zaal sloeg echt helemaal nergens op.
hardstyle vind ik niet zoveel aan dus daar ga ik niet over oordelen :)

Waarschuw beheerder
Waar blijven die verhalen over relluh nou...

Waarschuw beheerder
donateur
Was het nog gezellig in de techno zaal?? goed sfeertje? ging iedereen los??

kbaal toch wel ff dat ik Gayle San en remus gemist heb :$
maar goed... ben toch ook wel blij dat ik neit geweest ben :D :9
Waarschuw beheerder
Geweldig, met Luna en Technoboy als hoogtepunten:bounce:
Waarschuw beheerder
gruwelijk goed feest! techno zaal gaf mijn voorkeur,maar ben overal geweest.Hypnotized vond ik een vage zaal,was meer een soort doorloopzaal.mijn held van de avond was Redhead :respect: wat draaide die lekker :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vond het een zwaar bud feest.
voor mij geen tweede keer meer.
had beter thuis op bed kennen blijven liggen.
ellende bij de muntjes,parkeren gewoon alles was sucks

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Al met al een leuk feest.

Rai = marathon lopen in dolhof

Dus heb maar veel tijd in de techno zaal doorgebracht Marco remus :respect:

Mijn avond begon met Yoji biomehanika, halverwege zijn set kwam alles los, heerlijk.

Dacht veel geld verloren tezijn toen ik binnenkwam, ik helemaal flippen :[ . Zegt een vriend die mee was, ik moet even naar de wc ff die zooi uit me schoen halen. Toen sprong ik een gat in de lucht want ik had me geld in me schoen gestopt :)

Wat wel triest was, waren 2 nederlandse jongens die een man keihard schopte in ze gezicht terwijl die al op de grond lag. En niemand maar dan ook niemand deed wat en er liepen veel mensen.

Trieste zaak.
Waarschuw beheerder
Heb het zeker wel naar me zin gehad eigenlijk meer dan naar me zin!!!!!!!!!!!!
Aankleding was mooi en het geluid was ook goed!Alleen in de MAin was het geluid aan het begin van de avond wat minder maar verder top nachtje!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Een superfeest en veel :respect: voor ZANY
Waarschuw beheerder
volgens mij was het niet druk in de techno zaal..:no:...
niemand zegt er iets over???
Waarschuw beheerder
Was het nog gezellig in de techno zaal?? goed sfeertje? ging iedereen los??

Was leuk :jaja: Sfeer was ook erg goed en Remus :respect: Echt een geweldige set zette hij neer :kwijl: Echt helemaal los daar vooraan! Verder niet heel erg veel meegekregen van de andere DJ's; tja :cocktail:;)

Ben blij dat ik geweest ben, heb kaartjes op de kop weten te tikken voor €25; en dat was het zeker weten waard! Darkraver echt veelste druk :| maar leuk om die plaatjes weer terug te horen.. En Biomehanika (Y) dat ie Born Slippy draaide! Dacht ff vol :lief: aan Awakenings Oud&Nieuw..

Waarschuw beheerder
donateur
Haal shokkers terug :zuipen:
Waarschuw beheerder
jah superss:D echt keivet!!!

ben nog steeds doof!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: :respect:

heerlijk gewoon....de chill niet eens gezien:)..aan 1 stuk keihard weze beuQen!!!....man man man...:P

alleen terug reis 1.5 uur op ee bus moete wachte op station amersfoort:(
maar de zon maakte een wel heleboel goed(Y)

alleen 1 probleem,
kan echt onmochelijk slapen...:(

:respect:Q-Dance:respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
volgens mij was het niet druk in de techno zaal.....
niemand zegt er iets over???

De sfeer voorin bij de dj was top maar over het algemeen matig. Merkte ik vooral op toen de MC ff wat shoutouts richten het publiek maakte maar niet erg veel respons.
Waarschuw beheerder
één keer maar nooit meer.. Geluid in de hardcore zaal was echt slecht waardoor het rommelig overkwam.. Verder vond ik het over het algemeen in alle zalen te soft en in de hardcore zaal ook veel slechte nummers! Twas echt te druk en vind dat er bij ''kleinere feesten'' (een á twee zalen) echt veel meer sfeer hangt! Maja hebbe we dat ook weer meegemaakt! Zany en ook Scott Brown draaide overigens wel lekker, daarna nog ff los op Darkraver dus dat maakte het weer wat beter!! Ik ga maffe..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Goeie sjit.
Bas & Ram (Y) (van wat ik gehoord heb)
Yves de Ruyter :/
Yoji Biomehanika :bounce:
Scot Project :( (tegenvallend)
Kalashnikov :respect:
Ruthless :respect:
Darkraver :/ (skihut met hardstylebeat)
Pila :( (kramp in mijn poot)
Technoboy :)

Kan ook niet slapen, ik ben veel te actief! :S

Waarschuw beheerder
Heb me prima vermaakt.
Sfeer vond ik wel goed, aankleding was stukken beter als vorig jaar.
Muziek was ook goed
Waarschuw beheerder
Sjah wat kennen we zeggen T WAS GEWOON WEER LEKKER okee plees kan altijd beter enne de volgende keer bij de VIP ook gewoon parkeerplekken dr bij doen dan kom ik zeker weer verder VIP in de main was gewoon kut veelste druk was vorig jaar echt 10x beter. Verder jah die flesjes pleur dr is prullenbakken neer ik wil dat ding best in een prullenbak gooien maar als die er niet zijn kan ik t ook niet doen. Verder uhm Dana in de Main was lekker ff geweest daarna alleen maar bij uhm hardcore en de zaal daar tegenover rond gehangen technoboy is gewoon altijd goed heb die gast nog nooit kut horen draaien enne ach dat parkeren jah fucked up maar viel nog mee scheelde me wel 10.50 aan parkeergeld dus jah moet ik maar stukkie lopen heh heh. En nu moet ik nog is fucking aan slapen ook kan gewoon niet slapen en heb niet eens drugs gedaan. OOh jah die vette vage redbull die zo zoet was dat je glazuur dr afsprong en je bek samentrok.

Defqon ben ik r denk ik ook wel weer alhoewel mijn arme beentjes en voetjes t toch steeds minder volhouden (plus een verrotte enkel hebben helpt ook niet echt)

Dussuhhhhhhhhhh tot de volgende keer maar weer enne dat vest van In Qontrol is wel bruut heh heh.

Waarschuw beheerder
het was echt vet..!
Waarschuw beheerder
Sooow was een meester feesie, d8 neem als aflsuiter Technoboy in die andere zaal, maar volume stond daar egt te zacht... Toen maar weet terug naar Main!:D En dan ineeens technoboy nog ff laten knallen daar:bounce:

TOP Feesie Q-dance!!!
Aargh heb pas 2 uur geslapen en ben nu al weer wakker:S
Waarschuw beheerder
Erg gezellig feest :yes: Ontzettend veel bekenden en gezellige mensen :P Verder werd er wel redelijk gedraaid heb me voor 90% in de hardcore-area opgehouden.. Verder hadden ze de entree voor de verandering eens goed geregeld :respect: Men leert dus wel degelijk van zijn fouten uit het verleden..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja ik ga nu slapen ik heb niks geslapen en ik ben echt doodmoe en kapot..! hahaha

inqontrol is echt leuk en geweldig ja..!!
volgende jaar weer !

Artiest Sirius
Waarschuw beheerder
Goeie sjit.
Bas & Ram (Y) (van wat ik gehoord heb)
Yves de Ruyter :/<br />
Yoji Biomehanika :bounce:
Scot Project :( (tegenvallend)
Kalashnikov :respect:
Darkraver :/ (skihut met hardstylebeat)
Pila :( (kramp in mijn poot)
Technoboy :)

Kan ook niet slapen, ik ben veel te actief

----------

Ja vertel..
Die kalashnikov.. Hoe/wat draait hij?! :)
Waarschuw beheerder
Ooow nee.... Je gaat me nou toch niet vertellen dat ik spijt moet krijgen omdat ik niet gegaan ben :frusty:

Vorig jaar was kut, ging er vanuit dat dat dit jaar ook wel weer zou zijn :nee:
Waarschuw beheerder
Even over de techno, van de muziek heb ik zeker genoten.

The Advent was erg goed, Gayle San was echt helemaal super en Bam Bam was ook goed bezig. Surgeon vond ik wat eentonig, maar toch ook niet verkeerd en Billy Nasty heeft ook zeker een behoorlijke set weggegeven.

Muziekaal was het uiteraard hard (moet je van houden) maar zeker de moeite waard. Geluid was redelijk, ietwat onzuiver.

De sfeer in de techno was vrij ver te zoeken, ligt deels aan de locatie en deels an het publiek wat er rondliep. Geen moeilijkheden, maar er hing geen technosfeertje, veel mensen kwamen gewoon om te stampen. Niks mis mee, dat wist ik van te voren, maar toch wel jammer vond ik.

In de main ben ik ook even geweest, zag er goed uit, maar hardstyle is niet mijn ding. Heb even een klein stukje Luna meegepakt op verzoek van vrienden en ik ben natuurlijk erg openminded ;) Maar ik vond het te eentonig en ik miste een continue flow zeg maar. Teveel nutteloze pauzes wat mij betreft.

Anyway, ik heb muziekaal gezien een mooie avond gehad, lekker gefeest, dat zeker, maar wel de laatste rai voor mij. Publiek was te jong en erg veel sjaakies, maar dat komt denk ik doordat ik zelf ouder word ;) Verder heb ik in de techno erg weinig mooie vrouwen gezien, eigenlijk geen idee of ze in de andere zalen ook zo schaars waren.
Waarschuw beheerder
donateur
Was een erg gezellig avondje :yes:
Zany (Y) vertrouwd goed
Billy Nasty was weer prima, The Advent weer van een zeldzaam hoog niveau!
DJ Bam Bam begon wat soft maar heb me toch nog een beetje kunnen bewegen O:)
Waarschuw beheerder
Was een leuk feessie!
:bounce:

Op 't laatst pijn in mn voeten, ik kon gewoon niet meer... hahaha..
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad een leuk feestje!

Niet echt bijzonder, maar wel leuk :)
Waarschuw beheerder
donateur
TOP feest!!!!! alleen 2 minpuntjes....de redbull was niet maar dan ook niet te zuipen en het geluid was niet overal even hard......maar ja, prima naar onze zin gehad:xtc:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb me goed vermaakt, was een leuk feessie :).
:respect:Art of Fighters:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Was toppie, alleen die wc's man :S er stond een laagwater tot op je oksels zowat BAH!!!

Waarschuw beheerder
alles was wel ok op de typische rai wc's na dan voor de rest q-dance bedankt

Waarschuw beheerder
Een goed feest kan niet zonder rellen, waren er nog lekkere relpartijen??!!! ;-)
Waarschuw beheerder
ja die waren er genoeg...... vooral in de early rave of wat was dat... opgefokt zooitje daar op het eind

Waarschuw beheerder
zeker een goed feest en helemaal vergeleken met vorig jaar toen was er echt niks aan
maar nu was het super

Waarschuw beheerder
Damn.. wish I was there :(
Artiest {SHOWLIST artist 2584, 61065}
Waarschuw beheerder
Het was echt een superfeest!!!

Met zwaar respect voor The Prophet vs. The Masochist!!! Die remix van Killing Scum rachte er echt zwaar in. (Die had The Prohet nog ff snel voor het feest afgemaakt en gaat uitkomen op het M.o.H. label, heb ik uit betrouwbare bronnen.)

Die Kalashnikov draaide ook erg lekker. Was een mix tussen Hardtrance/Hardstyle & Techno of zoiets, maar dat knalde wel.

Het laatse stuk wat ik gehoord heb van die Greg C was ook erg lekker.

Het eerste half uur van Darkraver ook. Daarna ben ik naar huis gegaan want ik was helemaal op. (Had een zware dag gehad en al erg vroeg op)

Ik kwam binnen met het laatste half uur van Mark V & Poogie Bear, wat me trouwens zwaar tegen viel.

Yoji Biomehanika draaide wel erg lekker (het half uurtje dat ik er was tenminste.

Voor de rest heb ik van een aantal dj's steeds maar kleine stukjes meegekregen.

En over die Redbul.....Ik vondt 'm wel geinig. Een soort HubaBuba Power. :d

Dat drankie in dat tubetje (Q nog wat) was ook wel vaag spul.

Oja en een straat verderop parkeren kost je niks. Bespaarde me dus weer 10,50. :d

Waarschuw beheerder
donateur
ja die waren er genoeg...... vooral in de early rave of wat was dat... opgefokt zooitje daar op het eind

Zo dat mag je zeggen ja!! agressief zooitje, overal kanker dit kanker dat en ze d88 door je heen te kunnen douwen :S

Waarschuw beheerder
Geweldig was het weer...! Heb me helemaal gek staan springen opde techno!!! Remus en Gayle San :respect: Vooral Remus draaide erg hard door!!! :yes:
Waarschuw beheerder
nog best wel heel erg leuk! ;)

en net wat WackieJacky zegt... in de techno was een heel ander feessie bezig dan op de rest van het feest! Billy Nasty draaide lekker eveneens als the Advent... Vond het "gebeuk" van Remus wel lekker...

Luna draaide boven in de VIP tegen uurtje of 5 ook wel een lekker technosetje :D
Waarschuw beheerder
Het was weer toppie (Y), ik heb me goed vermaakt voor een nuchtere 1 :jaja:
Er liepen wel aardig veel lijpo's rond :P
Waarschuw beheerder
donateur
Het laatse stuk wat ik gehoord heb van die Greg C was ook erg lekker.

Das knap, die was er niet ;)
Waarschuw beheerder
Vet feestje! In sommige zalen hing best een klote sfeer en heb veel vechtpartijen gezien. Zelfs een gozer die een meisje sloeg :s Maar in de techno zaal was het vet gezellig en er werd ook super goed gedraaid! The Advent wooohooo
Verder wel een beetje duur allemaal, kaartje 45 euro, parkeren 11 euro, jas 5 euro. En de plee's waren echt te ranzig :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb t weer reuze naar me zin gehad :yes:
op naar 'Luna one man show' :bounce:

Waarschuw beheerder
in de techno was een heel ander feessie bezig dan op de rest van het feest

Inderdaad....:yes: Techno people...good people ;) Maar het was daar inderdaad heel anders dan bij de andere zalen..heb natuurlijk ff rondgekeken overal, maar was toch weer heel snel terug bij de techno....heerlijk!!!! :D

Waarschuw beheerder
zo ik heb me weer kostelijk vermaakt...heb heerlijk staan beuken in De techno waar ik bijna de hele avond te vinden was...
applausje voor the advent en gayle san heerlijk!!!

Waarschuw beheerder
heb me wel vermaakt en nog whehehhehe ..moet wel zeggen dat er een fucked up sfeertje hing en dat de muziek die er gedraaid werd niet echt geweldig was.....Endymion stond iid weer lekker te draaien ...heb geen betere gehoord deze avond....vond de main echt zwaar bocht qwa muziek en sfeer ..vorig jaar vond IK het echt beter.....denk dat het de laatste x rai is iig....veels te massaal wat mij betreft.

de mzzls
Waarschuw beheerder
In de techno zaal is het toch altijd het gezelligst (y)
Ben ook een keer een rondje gaan lopen maar in de technozaal beviel het me zeker het beste! The Advent & Marco Remus (y)!
Waarschuw beheerder
Het was echt een geweldig feest !:-)

Waarschuw beheerder
Het was super!!!! Luna was wel erg hard haha maar heerlijk staan feesten! OOk applaus voor Pila, die was ook echt goed!!! Aan t einde van de avond kramp in m'n poten en mn tenen zijn ook helemaal:S maar toppie feest!!! Next year again!!!:D o, ja, in maar naar die fotograaf zoeken maar denk dat de rai toch iets te groot is:S hihihi:P

(K)x2

Waarschuw beheerder
donateur
Gruwelijk goed feessie! :bounce: Luna was echt super! Draaide lekker hard! Prima vermaakt! (Y)
Waarschuw beheerder
vond het ook relaxt feessiej. in het begin ff gedoe met parkeren etc. maar geen strenge controles ook, in het begin was geluid aardig zacht, later op de avond ging het zeker wel.. in de hc zaal hele tijd gestaan, flink gestampt.Er werd lekker gedraaid!(y) alleen terug een uur lopen zoeken naar de auto..
maarja was zeker wel chill

Waarschuw beheerder
Het was een bruut feest:bounce:,vreselijk naar mijn zin gehad.Toppie gewoon:jaja:
Waarschuw beheerder
was super feest :D bijna alleen maar in de early rave gestaan :D

jammer dat er zoveel rellen in de early rave waren, zelfs met riemen werden mensen in elkaar geslagen was niet meer normaal :/ heb minimaal 3 rellen gezien. :S
Waarschuw beheerder
kheb me ckah vermaakt behalve de sanitaire voorzieningen dan he hopelijk wordt dat een keer goed geregeld daar voor derest :respect: zany & luna :respect:
Waarschuw beheerder
Ik ben wel benieuwd naar de meningen over Bam Bam...
Waarschuw beheerder
Ik vondt hem wel aardig. Vooral dat toen ie dat nummer ass & titties draaide van dj assault :D
Waarschuw beheerder
Ik lees net in een ander forum dat dat een hele wrede plaat is. Die gekke Amerikanen hebben wat met ass, titties en booty's :respect: 8)
Waarschuw beheerder
Ik heb weinig stil gestaan, dus dat is een goed teken..

best vermaakt bij prophet vs masochist, daar bij Scott Brown en promo...

Darkraver vond ik echt een aanfluiting.. maarja das mijn mening, ter plaatste heb ik er maar wat van gemaakt maar toch...

maar verder was het allemaal ok..
Waarschuw beheerder
http://www.funfreepages.com/flash/ass_n_titties.php
Hier een cool flash filmpje met dat nummer!
Hij gebruikte alleen dat zinnetje ass & titties :)
Maar dat soort muziek is iets nieuws uit Amerika, Ghetto Tech ofzo :s

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
Heerlijke avond....Main zaal niet eens gezien :) Hardcore zaal was duidelijk beter dan normaal, techno zaal was ook goed! Lekker geluid...

Minpunten vond ik af en toe de grote opstoppingen in de zaal met dat ronde podium aan de zijkant...nouuu heb misschien wel een half uur door de menigte gewurmd voordat ik eindelijk naar de wc kon...en ja de RAI he met dat éénrichtingsverkeer is ook heel irritant :)

Maar over het algemeen beter dan vorig jaar!

Waarschuw beheerder
hahahaha....briljant filmpje ook echt....soap 'n water....:respect:

Waarschuw beheerder
lekker feest, jammer van promo NA jappo, als iemand met todesvogel zijn set afsluit en er komt daarna iemand die ineens weer naar de 165 bpm gaat, tja , is toch niet helemaal lekker vind ik. Maar gelukkig heeft Promo het laatste half uurtje weer helemaal goed gemaakt!

Verder af en toe wel erg druk, en de rai vind ik sowieso niet zo vet...maarjah...was weer een top avond!
Waarschuw beheerder
Haha ja echt een vet filmpje :D

Waarschuw beheerder
donateur
Heb me goed vermaakt, was een stuk beter dan vorig jaar. Als er weer zo'n goede line-up is in de hardcore, ga ik volgend jaar zeker weer :yes:

Waarschuw beheerder
kick feessie hele avond staan stampen natuurlijk maar de muziek had wel wat harder mogen staan maar het zag er egt weer te gek en het was ook te gek binnen.
goed geamuseerd de hele avond
Waarschuw beheerder
:respect: Schitterend filmpie Antiheld.

Ghetto tech zeg je? In die oudere UC platen zitten ook veel van dat soort samples/vocalen...

Iig deze shit heerst!
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb me ook weer super vermaakt! :bounce:
alleen blijf ik toch echt zo balen van dat eenrichtingsverkeer in de rai...
Waarschuw beheerder
Was een geweldig feest er waren wel wat dingen die nie zo goed waren ,maar daar heb ik nie echt op gelet art of figters super en promo draaide helemaal super en weer een top decoratie van q-dance bedankt
Waarschuw beheerder
Het was een hele andere editie dan vorig jaar, maar daarom niet minder goed. Heb me prima vermaakt in de technozaal. Ook hadden we voor het eerst Explosion gebruikt, grappig spul is dat :D

Ben wel helemaal verrot nu :S Heb nog steeds niet geslapen, maarja! De RAI is niet echt een superlocatie, vooral dat die kluisjes buiten stonden vond ik erg slecht geregeld :jaja:
Waarschuw beheerder
zekers een geslaagd feest, alleen wel wat mindere dingen, der waren pillen in drinken gegooid van vrienden, vrienden kwijt, enzo maar verder zeer geslaagd

Waarschuw beheerder
ik heb me zwaar goed vermaakt op in qontrol
ik heb m flink op zn flikker gestampt !
vorig jaar werd er wel veel beter gedraait dan dit jaar vind ik!Endymion klapte er zeker goed op
ik ga nu maar eens proberen te slapen

Waarschuw beheerder
jammer dat k rond 2 uur wegmoest omdat k ziek was :S
Waarschuw beheerder
Was zeker een super feestje.. heb me echt goed vermaakt had wel zere poten maar wel erg gelachen...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond t een heerlijk feestje!! Lekkere music en mooie vrouwtjes. Maar wat een drukte!:s
Waarschuw beheerder
wat vonden jullie van darkraver? ik vond zijn muziek wel aardig, maar zijn opening en sluitstuk waren rechtstreeks van sensation gejat! en wat moest hij GVD bij Promo op het podium op t einde? :S

Verder wel vermaakt ;D
Waarschuw beheerder
donateur
't was juist rustiger dan vorig jaar.. je had bijna overal wel ruimte..

en underworld - born slippy was echt super in de main..
Waarschuw beheerder
donateur
kom net thuis, vond het echt NIET meer normaal!
Unexist 100% Held van de avond!:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
helemaal naar de klote!

heb me goed vermaakt daar!
alleen jammer van de drukte, en dat water bij de wc's
Waarschuw beheerder
Ik ben nog nooit ZO triest gefouilleerd... iedereen werd gewoon achter elkaar doorgelaten; klopje ergens op de borst... klaar...

Heb Yoji + stukje Scot Project in de main uitgezeten voor de effects e.d. daarna aan de loop gegaan en natuurlijk bij intoxicated uitgekomen... 2:45 nog een keer de main geprobeerd maar het alweer snel voor gezien gehouden en de overige tijd lekker in intoxicated blijven spacen :D

sjah, het is anders dan bijv. een awakenings... magoed, wat wil je... ;)

trouwens, naar mijn mening miste er in intoxicated dus echt wel zo'n speaker voor bij de dj booth :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou..ik vond de controle juist streng. werd voor mij gevoel ff te goed gefouilleerd :s
Waarschuw beheerder
was relaxt feestje jammer dat er nix aan was tot voor 2 uur..daarna was het PUUUUUUUUUR genieten:D..jammer van de terug reis en de drukte op het station, maar ja boeiend...me kaken en lichaam is wer naar de klote dus dat zegt me ik heb me weer goed vermaakt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:kotssmiley: :respect: leuk feestje geweest :yes: goed vermaakt :flower:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1543, 1112}
Waarschuw beheerder
ik vondt het een erg matig feest...
tot 2 uur waren er nergens goede dj's te bekennen behalve dan in de Early Rave.
Muziek in de zaal met het podium in het midden stond veel te zacht.
Ook jammer dat Greg C niet kwam draaien maar wel leuke vervanger Dj Ruthless.
Tering bende in de wc's, en de kluisjes ook matig geregeld.
Voor de rest wel een gezellig feestje maar volgende keer geen 45 euro waard!!!

Waarschuw beheerder
Nou die controle stelde niks voor hoor ik heb mijn zooi wel weer naarbinnen gekegen maar hoe maak je de beveiliging wijs dat je autosleutel geen gilleto mes is Er staat godverdomme met grote letters volkswagen op
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De technozaal spande de kroon!!!
een goede sfeer,muziek was echt super-vet REMUS was weer genieten!Bamm bamm wat kan die gast beuken zeg,alleen jammer dat hij niet nog ff een plaatje er op legde om de avond goed af te sluiten

Waarschuw beheerder
beter als vorig jaar mooi feest :P
Waarschuw beheerder
deed ie dat uiteindelijk niet alsnog? ik hoorde ineens muziek ergens ver weg toen ik al bijna bij de rij naar de trap stond :P
Waarschuw beheerder
donateur
Geweldig feest ! Techno was heerlijk :p

Waarschuw beheerder
donateur
ergens al foto's te vinden?
Waarschuw beheerder
mooi feestje ja? moet ook!

Waarschuw beheerder
Mooi feestje! In het begin vond ik dat er niet zo goed gedraaid werd, maar daarna ging het lekker los! Bovendien was er genoeg ruimte en een goede sfeer :)

Waarschuw beheerder
donateur
erg vet!! zeer goed vermaakt :bounce:

Waarschuw beheerder
:respect: Ik von t een super feestje.
Dana (y)
Luna (y)
Zany (y)
idd de wc waren echt mega ranzig. En toen wij een uur bij binnekomst op onze drank muntjes hebben staan wachten. :s dus dat kan voortaan wel beter geregeld worden. 4 loket's en 1tje open. Weet er iemand of er mischien ook nog live sets op internet komen?
Nou mensen thnxxx voor de super sfeer gisteraaf!;)

Waarschuw beheerder
In Qontrol was gewoon echt een vet feesie! Keb geen moment sil gestaan daarzo. Heb het lang niet zo naar m'n zin gehad (en zere voeten gehad!!!)

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Weet dat ik de Rai verwijder uit mijn feestlocatie lijst.
Heb het nu een paar keer geprobeerd,maar beter word het niet.
Vind het geluid altijd slecht in de Rai,verder zit er helaas geen sfeer in het gebouw en dat 1-richtingsverkeer is ook niet mijn ding.
Stonden bij Ruthless te genieten van zijn set,maar dat lukte halverwege ook niet meer,omdat zo'n beetje 20.000 man in die kleine zaal probeerde te gaan staan.
Lekker met zijn alle : Komt ie dan roepen,want ja na Ruthless wat het tijd voor de Darkraver.
Zat gelijk heel - tmf & the box binnen.
Voor de rest,was het allemaal wel ok.
De aankleding was geweldig,maar de Rai is het voor mij gewoon niet.
Nou maar weer op naar HardBass,dat zal vast voor mij een betere ervaring worden. :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zwaar Bruut Feesje!! Nog Beter dan vorig jaar..
Scott Project draaide lekker alleen voor mij te soft
Dana Luna was t betere werk

'Zany' Man van de avond Nog nooit zo'n brute set gehoord Technoboy kan jaloers zijn..

In de Technozaal werd ook goed gedraaid vooral Remus..

Relaxte sfeer, goed geregeld, lekker druk veel vage mensen

Nu wachte op de livesets

Waarschuw beheerder
donateur
Niet veel rellen gezien alleen voor en achter de hardcore bar vond op een gegeven moment wel een aardige rel plaats..

Waarschuw beheerder
ow er zijn al foto's op www.bikini2990.net Xx
Waarschuw beheerder
donateur
Het viel mij op dat die Techno zaal enorm veel Bass had.
Klonk wel lekker.
Waarschuw beheerder
ben zeker blij dat ik op t laatste moment nog een kaartje heb gekocht (thanks !!) was een errruugg leuk feestje !!!
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
top avondje gehad :D(Y)... :respect: Endymion :respect: en Yoji ook (Y)...
Waarschuw beheerder
was zeker een top feesie\
hardcore zaal was erg goed vond ik alleen het geluid stond soms ff te zachtg dat was wel jammer'
en de main nwas ook wel relaxt met dana en luna
en natuurlijk technoboy was erg goed
Waarschuw beheerder
donateur
Heel leuk feestje,
Eerst in dominated geweest bij Yoji..viel op zich niet tegen.. Maar wilde toch graag naar The Prophet en ben blij dat ik daar naar toe ben gegaan :k Wat een lekkere set draaide die.. Goed les gegaan met me ASC mede leden :P Lekker flink los gebeukt..Daarna weer terug naar Dominated voor Dana..Viel zoals gewoonlijk weer tegen.. Daarna Luna en Zany en die waren allebei weer erg (Y) Toen nog de Trance generators maar begon toen een beetje moe te raken dus heb daar niet zo heel veel meer van mee gekregen.. En toch maar op tijd weer naar huis gegaan..
Al met al een heel geslaagd feestje.. Behalve dan een paar persoonlijke dingetjes :( Maar ja dat is iets anders..

Waarschuw beheerder
was super feestje heb me aardig vermaakt

ook op station s'morgens wat heb ik gelachenn
beetje gek doen .
Waarschuw beheerder
what a great party :) ...to tired to write anything, but it was really awesome!

Waarschuw beheerder
lekker feestje weer :D
Waarschuw beheerder
het geluid in de hardcorezaal stond egt te zacht, maar toch ging alles los met jappo :) promo was zeer zwakjes daarna.

verder alleen in de technozaal geweest waar het geluid gelukkig wel zeer goed was :k Surgeon & marco remus ware lekker bezig en ook nog ff een stukje meegnoten van bambam op t eind.

al met al een geslaagt feestje toch wel :yes:

Waarschuw beheerder
Goed feestje! Heb me weer lekker vermaakt!
Waarschuw beheerder
Jammer van die dikke fouten van Endymion verder was het wel aardig beuke in die hakkuhzaal. Toen ik me bene begon te voele heb ik me nog ff prima vermaakt bij remus en laatste uurtje isaac ging ook wel lekker. Ksnap niet dat mensen zeiken over het geluid want vooraan was het echt goed te doen. Volgend jaar weer
Waarschuw beheerder
Was wel relaxt feesje, vond het vorrig jaar beter!! Technoboy draaide wel lekker alleen sloot beetje bizar af. da vonk wel minder...

Waarschuw beheerder
SUPERFEESIE
alles was aanwezig
strakke lui
met pep volgedrukte mensen
smerige redbull (ja ik moest boppen) :(
en een flinke dosis goeie stamp muziek
en slecht geluid???? dan had je midden op de dansvloer moeten staan en niet buiten de ring :D
ik ga weer slapen ik ben kapot
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mmm vond het eigenlijk beetje tegen valle eenrichting is nie echt me ding alleen die harcore zaal was beter dan gedacht en qdance mwha ben der 30 min geweest dus zegt wel genoeg ... voor de rest wel lache
Waarschuw beheerder
donateur
Verder jah die flesjes pleur dr is prullenbakken neer ik wil dat ding best in een prullenbak gooien maar als die er niet zijn kan ik t ook niet doen

Helemaal mee eens.
Dan blijft de vloer een stuk schoner.

Waarschuw beheerder
Heb het super naar me zin gehad. Vond het niet te druk en de muziek was goed :D.
Waarschuw beheerder
beter als vorig jaar en de muziek in de techno vond ik ook super, goeie bas erin (Y) heb me prima vermaakt!!!

alleen darkraver was gewoon tering druk, niet leuk meer ben ook zo snel mogelijk weg gegaan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Was wel relaxt feesje, vond het vorrig jaar beter!! Technoboy draaide wel lekker alleen sloot beetje bizar af. da vonk wel minder...

Ja dat vond ik ook zo vreemd. Ik dacht dat hij ook nog wel ff een nummertje zou gaan draaien maar ineens was het afgelopen :S.
Waarschuw beheerder
Idd Sweetygril!! En snel wegperen!! vond bizar :S

Waarschuw beheerder
vind darkraver wel lache altijd mooi gek hij zet altijd mooie sfeer neer maar idd wel foking druk
Waarschuw beheerder
Was vet gruwelijk feessie ;)

Muziek was top, zalen waren top, alles was top!
Waarschuw beheerder
Was echt super, eerst the prophet, endymion, promo, luna, dana, art of fighters waren allemaal klasse. Darkraver was echt niets vond ik, hij moet gewoon normaal gaan draaien geen jump en hits die hij altijd draaid.

Waarschuw beheerder
zwaar gek!
Waarschuw beheerder
Goed toeven, Endymion!
Artiest {SHOWLIST artist 58712, 46661}
Waarschuw beheerder
Heb de hele n8 bij de techno gestaan :D

Waarschuw beheerder
super feest! in de hardcore zaal iedereen aan het hakken zoals het hoort... :respect:
sfeer was ook (Y)

Waarschuw beheerder
die art of fighters zijn wel wreed he poeh hey :)
Waarschuw beheerder
donateur
Een Mega-Super-Vet Gaaf feest natuurlijk!:D

Erg gelachen met Darkraver (komt tie dan.. ;))

En Luna draaide hemels :respect: Tot 21 mei!(K)
Waarschuw beheerder
ff update
vond de theme song van luna ook wel vet nu ik hem een keer hard gehoord heb :D

zany was ook voor mij zeker de man van de avond :D:RESPECT:
veel nieuwe goeie hardstyle platen gehoord :D en de sfeer was gewoon top
en natuurlijk our power nog gehoord :d compleet los,ging de zaal :D

Waarschuw beheerder
donateur
Luna en Zany zeker de mannen van de avond luna draaide nieuwe en oude platen zany meeste nieuwe platen! :D
Waarschuw beheerder
Ik kon wel janken zo leuk hahahahahaha :D
Volgend jaar ben ik er zeker weer bij :D
DE groeten

Waarschuw beheerder
Ik vond het eenrichtings verkeer zwaar klote :S had al zo moeilijk met de weg binnen vinden heb 1 keer een uur naar de main liggen zoeken omdat ik heletijd in verkeerde zalen belande

Waarschuw beheerder
op het begin weinig goeie muziek behalve in de Early rave/Hardcore zaal...
Muziek stond in de Hardtrance/Jump zaal veel te zacht...
WC's waren weer klote geregeld...

Verder was eht een top feestje :bounce:

Waarschuw beheerder
Het was weer een mooi feesje :D
maar of 't nou 45 euro waard was :S
en waar was 't thema 2012 te vinden ??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Topfeest!

Tot 2:00 gewoon in de Hardcore Area staan stampen. Stanton zette aan het begin van de avond ook een stevig setje neer. Prophet samen met Masochist draaiden tevens ook een lekker setje.

Dana & Luna draaiden helemaal top. Zany viel een tikje tegen, maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik Luna ervoor gewoon top vond draaien. Trance Generators lieten veel vernieuwends horen en ben ik ook nog behoorlijk op los gegaan.

Technoboy een kwartiertje gehoord en toen naar Promo die daar weer flink stond te rossen.

Al met al een geweldig feest!

Waarschuw beheerder
Ik vond het een topfeestje, muziek kon wel harder ook al stond je vooraan. Sfeer was goed dat is toch wel belangrijk. Volgend jaar weer!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Super goed feesie............1 flinke matpartij gezien in de hardcorezaal.Gozer met een feyenoordembleem op zijn borst liep in zijn blote bast door een groepje trouwe ajax vrienden.
Scott Brown was prima en Jappo vond ik iets te terror. Promo die deed maar wat voor mijn gevoel.

Waarschuw beheerder
Vond het wel een geslaagd feesje, beter als vorig jaar
De main hadden ze iets mooier kunnen maken, met podia ofzo...
Maar dat iedereen over het geluid zeikt snap ik niet, was echt goed te doen. De techno ging nergens over, kreeg zelfs buikpijn van die bas na een kwartiertje voorin gestaan te hebben :S
Wel jammer dat bij Endymion de plaat een paar keer bleef hangen :(
Al met al een geslaagde avond :jaja:

Waarschuw beheerder
In Qontrol 2012 viel maar tegen.. nix bijzonders kwa aankleding (al helemaal nix wat op 2012 sloeg) en nix spectaculairs kwa muziek..! Hardstyle niet veel nieuwe platen gehoord! Luna en zany waren wel ok! Trance generators hadden wat slechte fouten maar kon er mee door!

Darkraver, man wat heeft iedereen toch met die dude. Als je een hele zaal uit z'n dak ziet gaan op 'kom tie dan he' dan is het dieptepunt bereikt!

Hoogtepunt van de avond Prophet vs. The Masochist! HEERLIJK!

Volgend jaar geen in qontrol meer voor mij
Waarschuw beheerder
was weer een top feestje :bounce: :bounce:

Waarschuw beheerder
Het was supper Luna draaide echt als een comeet !!!!!!!!

Waarschuw beheerder
was wel te doen maar niet een super feestje doe mij dan maar de vechtsebanen :D
Waarschuw beheerder
Ik heb t super naar mn zin gehad! Niet te druk, leuke muziek en leuke sfeer!

Waarschuw beheerder
Jah wreed hé nog nooit zo'n schik gehad in Oldschool

Infected For Life :respect:

Prophet VS Masochist Whoooohooooo :bounce: gaaf gaaf wicked!!

voor de rest alleen op het einde nog ff goed de weg kwijt geraakt in Dominated en Technoboy vaag einde draaide die als laatste dan :D
Waarschuw beheerder
Darkraver, man wat heeft iedereen toch met die dude. Als je een hele zaal uit z'n dak ziet gaan op 'kom tie dan he' dan is het dieptepunt bereikt!

dan was je er zelf dus ook... dus je vond t zelf ook leuk, ga ff afgeven op anderen als je er zelf ook staat...
blijf dan lekker in main bij zany ofzo

Waarschuw beheerder
vond het ook wel een lekker feestje :D
maar vond in de HYPNOTIZED area het geluid niet zo goed..
maar wel voor herhaling vatbaar ;)
Waarschuw beheerder
Heerlijk feestje, ik heb alleen ziekelijk rare dingen meegemaakt :S

Waarschuw beheerder
dan was je er zelf dus ook... dus je vond t zelf ook leuk, ga ff afgeven op anderen als je er zelf ook staat...

ik liep toen dwars door die zaal naar de main, niet te snel oordelen. En nee het interesseert me geen klap dat anderen daar op los gaan.. ieder zijn ding he

En nee ik vind het niet leuk, anders zeg ik niet dat het een dieptepunt is.. flappie
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb me perfect vermaakt :D

eerst ff in de main gestaan en later naar infected gegaan....was goed te doen daar..

Waarschuw beheerder

Wat is dit nou weer voor bullshit opmerking. Ik was er ook op dat moment. Wil dat zeggen dat ik het leuk vond?
Ik kwam net toevallig vanuit de main gelopen op weg richting de technozaal. Zie ik iedereen los gaan op die skihutmuziek van hem %-).
Waarschuw beheerder
:respect: top feessie.. heb me echt goed vermaakt :) in de hardcore zaal werd zwaar dol gedraaid.. alleen jappo minder :S waar ik juist t meeste van had verwacht

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het een geslaagd feestje.
Was niet zo mooi aangekleed als vorig jaar,maar dat mag de pret niet drukken.

Mijn toppers:
Dana
Luna
the Advent
Gayle San
Surgeon
Trance generators
Waarschuw beheerder
Was echt weer een super vet feessie, alleen de aankleding vondt ik niet bijzonder ofzo, dat vondt ik vorig jaar beter.

En de munten halen was ook niet echt een suc6.

Maar voor de rest was het super, Endymion draaide echt wel lekker en ook snoeihard.

Op naar het volgende feest.
Waarschuw beheerder
Zeker een relaxed feestje gehad.
Alleen vond de aankleding niet echt iets te maken had met 2012, maar was verder wel ok.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
het was een vet feesje
het bier trok wel op niks mor je
voor de rest was het wel de moeiten waard
voor160km te rijden

greetz juice
Waarschuw beheerder
donateur
security bedankt (y)

:frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Promo :lief: ook al was zijn set klote:D

Waarom vind iedereen Jappo zoooo goed?? En staan ze ondertussen allemaal stil????
Ook was de zaal half leeg..
Gezellig hoor die Jappo:P
Daaag Alex:P

Lichten in de main super!! Laatste tijd niet meer zoiets moois gezien! Eenrichtingsverkeer blijft kut..
Wc's kut..

Maar wel heeeeeeeeeeel erg gezellig!!!
Kusje speciaal voor tjits, gertrude, li en co!! :lief:

Waarschuw beheerder
niet normaal wat een feest...aan één stuk door :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:...dat één richtingsverkeer was juist beter, kon het tenmiste allemaal goed doorstromen. Prophet super, dana niet helemaal van je dat -wel paar lkkr stuiters op het laatst, luna altijd super (vooral met al dat vuurwerk enzo) zany beste van de avond. wat ik van darkraver gezien heb was echt goed, alleen veels te druk (raar dat ie daar stond te draaien net als technoboy)....op het laatst ook nog ff promo gehoord..top!!!! sfeer was trouwens ook goed net als het geluid (echt hard) ga weeer naar mn bed
Waarschuw beheerder
Jah man dat een richting is echt niks gvd!!

Darkraver was echt niets vond ik, hij moet gewoon normaal gaan draaien geen jump en hits die hij altijd draaid

inderdaad!

verder was het gezellig :D

Waarschuw beheerder
Ik heb het erg naar mijn zin gehad!!

Alleen om 3 uur helemaal kapot..(lange week achter de rug)

Maar dat was om 4 uur weer over.
Helemaal uit m`n plaat :D

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=288 height=352]http://members.home.nl/pim0w/Afbeelding(19).jpg[/img][img width=288 height=352 width=288 height=352]http://members.home.nl/pim0w/Afbeelding(36).jpg[/img]
[img width=288 height=352]http://members.home.nl/pim0w/Afbeelding(4).jpg[/img][img width=288 height=352 width=288 height=352 width=288 height=352]http://members.home.nl/pim0w/Afbeelding(11).jpg[/img]

lasers ware geweldig:-)

geluid in techno area superr!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
helemaal SUPER :d:d:d
echt me beste feest ooit!!!
lekker tot het einde flink gefeest in dominated :bounce:
Waarschuw beheerder
ik had er eignelijk maar weinig van verwacht..maar tis me 100% mee gevallen.. goed met de beentjes van de vloer:D
Waarschuw beheerder
Feest was super!!
de organisatie van de kluisjes was goed, de WC's waren inderdaad ranzig(met je poten in de pis) en het eenrichtingsverkeer was ook niet alles.
Ik heb werkelijk heel de avond staan stampen als een debiel:)al zeg ik het zelf!
DJ Isaac was voor mij wel het hoogtepunt van de nacht....Niet normaal, zo goed draaide hij!
Nu op naar Awakenings en Defcon1;) Volgend jaar weer InQontrol voor mij en m'n mattie's

Laturrrr
Waarschuw beheerder
Gaan jullie me nou vertellen dat na Isaac, die zijn eigen Bad Dreams draaide als laatste nummer, Technoboy nog een half uur heeft plaatsgenomen achter de decks?
Waarschuw beheerder
Was geweldig!!! vooral Dominated !!!(Y) super!!
was alleen een zijkzooi later bij de wc's :S alles was zeiknat :|
Waarschuw beheerder
Zekers een vet feest! De hele avond op en neer gewandeld tussen de hardcore zaal en de mainstage.. heb me opperbest vermaakt weer! :yes:

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
vond het een redelijk geslaagd feest!Luna en Zany von dik toch de beste van de avond, en de Prophet VS Masochist was ook heerlijk!! :d
Waarschuw beheerder
vond de theme song van luna ook wel vet nu ik hem een keer hard gehoord heb

wet iemand hoe dit nummer heet? :$ t feessie was super!! (Y)
Waarschuw beheerder
Vond het maar zwaar tegenvallen. Enigste hoogtepuntjes waren Marco Bailey, Billy Nasty en DJ Bam Bam. (en Greg C die er niet was)

De toiletten waren echt gewoon ranzig (ja dat is elke keer zo, maar dan kunnen ze misschien oplossingen ervoor gaan bedenken)

Mooi thema 2012 waar je helemaal niks van terugziet. Vond het vorig jaar in ieder geval een stuk geslaagder.

Waarschuw beheerder
de muziek was zeker beter dan vorig jaar
alleen de aankleding vond ik 3x niks
had wel wat meer verwacht van q-dance
maar ik heb me zeker wel vermaakt :bounce:
Waarschuw beheerder
Jazekers koenemans, het was zeker te weten flink stampen. Niet normaal hoe hard ik ging. En vooral Isaac was erg vet. Ik zou zeggen, op naar de volgende party met de matties!!!!!!!
Laters
Werkzaam bij Tryfecta Events
Waarschuw beheerder
Zeker een bruut feesie, zo moet het gewoon!:D:D
Waarschuw beheerder
ow ow ow Scot Project aan het begin om er lekker in te komen, dan heerlijk Zany, draaide zeer puike set, veel nieuwe nummers en dan ART OF FIGHTERS :bounce::bounce: gruwelijk lopen stampen daar!!!! Trance Generators gewoon gaan op zn italiaans en ISAAC aan het eind, alleen laatste half uur heerlijk (eindigen met BAD DREAMS)

en toen kwam die hoor: TECHNOBOY IN DOMINATED!!! hoe vet, nog ff 20 minuten gaan!

kortom: goed geregeld feesie, aankleding zeer naar behoren, Art of Fighters de helden, maar darkraver zoals gewoonlijk zuigelijk...
Artiest Mount
Waarschuw beheerder
Isaac :respect:

wat kan die kerel draaien zeg :D
verder veel goede muziek gehoord, leuke mensen gezien (Y)

Waarschuw beheerder
idd een vet feest, sfeer was goed en het geluid was ook (y)

The Prophet :respect:
Waarschuw beheerder
was zeker een geslaagd feessie!! :D
volgend jaar weer :p

Waarschuw beheerder
geluid vond ik matig
luna draaide ok
aankleding vond ik matig, vond dit minder als vorig jaar
verder was de sfeer wel ok!
hoogtepunt vd avond: joost ;-) dus dat zegt al genoeg haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vond het wel een goed feesje.. vooral de dominated!
Maar promo was ook wel (Y)

Waarschuw beheerder
geluid vond ik matig
luna draaide ok
aankleding vond ik matig, minder als vorig jaar, terwijl er speciaal thema was etc.
verder was de sfeer wel ok!
hoogtepunt vd avond: joost

wheheh :P jij spoort niet ;)! nou ja ik voel me vereerd O:) ofzoiets..

:bier: :zuipen: en :bounce: is toch altijd een hoogtepunt?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lekker feestje :D

volgend jaar zeker weer
Waarschuw beheerder
The Q strikes again!!

Het was weer een zeer vet feest!
Aankleding was in iedere zaal super. Ook al die gekleurde tl-buizen in de main gaf een gaaf effect.
Muziek stond loeihard, behalve in de hardcore zaal. Hoewel ik moet zeggen dat ik niet echt voorraan ben gaan staan daar, want daar zal het best wel beter geklonken hebben.

Beste DJ van de avond is voor mij denkik toch Ruthless geweest die inplaats van Greg C kwam draaien. Bij de Darkraver was het wel erg gezellig. Hij draaide wel een paar vette nummers, en ach... als het voor de sfeer beter is vind ik het wel leuk dat er wat simpele (meezing) happybonken nummers worden gedraaid. Maar helaas werd het toen veeeeel te druk.

Met de drukte in het algemeen vond ik het erg meevallen, en dat vind ik dan dus ook een groot pluspunt van het feest. En ik snap niet wat mensen nu lopen te mauwen de hele tijd dat het in de rai zo'n doolhof van gangen is. Ik vond het perfect geregeld, en ik deed maar heel even over mijn loopje van en naar de main.

Technozaal was het vetste!!!! Dat geluid overtrof volgens mij iedere zaal. Ook de zaal waar de beste sfeer hing. En die lasers :kwijl::kwijl::kwijl:

Nondejus mensen, leer toch eens met drugs om te gaan. Wat een hoop verotte mensen bij elkaar. Vooral toen het weer licht begon te worden ---> FREAKSHOW!

En dat Redbull drankje Go fast. Ik was volgens mij de enige die het lekker vond hahaha. Ik kreeg lekker van iedereen zo'n blikje in mijn handen geduwt, omdat iedereen het smerig vond. Ik vond het heerlijk. Het had heel veel weg van die kersen-snoepjes van Haribo.

Waarschuw beheerder
Bier was idd ok joost :):):)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zooo heeft aan mijn verwachtingen gedaan..1richtingsverkeer hou je toch in de rai..en die wc's uhhl:S maar dat kon mijn pret zekers niet bederven Scott Brown,Technoboy,Isaac,Prophet vs. Masochist enorm genoten en gehakt als n malle zeg oeii :):bounce:

Waarschuw beheerder
:respect:technozaal:respect:

10 x fout lopen door die 1-richting shit :no:
Waarschuw beheerder
donateur
vond het beter dan vorig jaar heb me zekerz vermaakt, muziek en sfeer waren ook top!!!

Waarschuw beheerder
Top :D:D:D was superrrr

Luna, darkraver, pila :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
t was idd weer super, (behalve de aankleding dan)..

PROMO!!! :P :bounce:
Waarschuw beheerder
Ja was leuk feessie, :respect:Prophet vs Masochist was zo super:bounce:
alleen hoe nep al die mense los op darkraver muahah....was egt nep....de Hardcore zaal was egt het beste!! Dana viel ook tege maja...ken niet alles hebben he!! maar togh leuk feesssie hooor(Y)!!!

Waarschuw beheerder
Ik vond jappo juist vet alleen geluid stond zacht aan het begin van zijn set!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
t was leuk!! :bonce:
Waarschuw beheerder
Het was zeker wel een super feest!
Een hele goede sfeer en giga goeie stamp muziek!

Waarschuw beheerder
In Qontrol was fucking hard!!!...core!!!

ben nu helemaal verrot!..
Artiest {SHOWLIST artist 10866, 80488}
Waarschuw beheerder
Vet feessie.mooie lassers werd lekker gebeukt.
Alleen vond het een klote line up(kwa indeling van de djs)
Maar heb me gruwlijk vermaakt:)
Waarschuw beheerder
donateur
ohja wat helemaal achterlijk is dat je 50 cent voor die plee's moet betalen! En je nergens je handen af kan drogen omdat er geen papier in die boxen hangt!!:D
Waarschuw beheerder
donateur
vond het echt een super feestje.... idd jammer van de line up!!! maar heb me prima vermaakt!!!!

Waarschuw beheerder
lekker feestje!!!

zwaar uit mijn dak gegaan!!!!! :bounce:

alleen 3 uur in die pokke bus gezeten het blijft een tering afstand!!
Waarschuw beheerder
donateur
50 cent voor die plee's moet betalen

Moet niet mag..
Maar zo laten ze het niet overkomen..
Waarschuw beheerder
donateur
In Qontrol was een toppertje :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
zo blij dat ik toch nog naar het feest ben gegaan.vond het eg geweldig!heb me goed vermaakt in de rai.en heb gewoon de makers van the first rebirth gehoord! :D

Waarschuw beheerder
ja was allemaal mooi totdat ik op station lelystad nog 1.5 uur moest wachten op de bus :-(..ach ja. Vond trouwens dat je niet veel merkte van 2012 (was wel vette aankleding en lasers genoeg, maar toch)
Waarschuw beheerder
donateur
de lasereffecten in Dominated waren wel vet, alleen jammer dat je die zaal niet meer inkwam op het eind,terwijl er nog gewoon wordt gedraaid :S
maar voor de rest was het een zeer geslaagd feessie

Waarschuw beheerder
Was een zeeeer geslaagde nacht :yes:
Zany zette een hele lekkere set weg, alleen jammer dat ik de hele set van Luna heb gemist, toen ik dacht dat ze hem aan het aankondigen waren, was ie juist al klaar :S

Het laatste half uurtje Technoboy in Dominated was zwaaar relaxed :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Egwel geweldig feestie!! Kheb me goed vermaakt, goeie muziek, zelfs Dana draaide eens x (y), leuke mensen weer leren kennen :jaja:

Luna, Prophet, Gayle San, Marco Remus, Pila (voorde helft gezien ivm Marco Remus) en T-boy toppers van de aaf/nacht!!!

Waarschuw beheerder
Ik vond het 200 km rijden niet waard.
Ik was iedereen kwijt en ik haat eenrichtingsverkeer..
Niemand kon me de weg vertellen, omdat niemand er wat van snapte geloof ik...

En ik had veel te veel gedronken...
Waarschuw beheerder
Jaaaaa..InQontrol was geslaagd feessie!! :bounce: :bounce: :D
Waarschuw beheerder
twas vetjes, heb me goed vermaakt daar :D
Waarschuw beheerder
super feestjuh!!! ik heb me goed vermaakt!!!lekkere muziek en geluid!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zeker wel een mooi feestje! heb me goed vermaakt! De dj's draaiden echt alles kapot daar! :bounce: had nog wel een paar uurtjes langer door mogen gaan als het aan mij had gelegen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Wel een leuk feestje, maar geen superfeest hoor!
Maar kun je ook niet echt verwachten van een groot feest in de rai met commerciële muziek.
Maar vond het zeker een betere editie dan vorig jaar!
Was wel druk, maar volgens mij veel minder dan vorig jaar.
Sfeer was redelijk.
Wel veel vervelende jongens die hun handjes niet thuis kunnen houden :nee:
Geluid was op sommige plaatsen wel hard, maar niet echt zuiver.
Maar ik heb zeker een leuke nacht gehad!

Waarschuw beheerder
Volgens mij was het wel een mooi feestje want ik weet totaal niet meer wat ik daar heb gedaan, maarja dat zal wel weer in de loop van de week naar boven komen voor nu ben ik ff helemaal vernaaid..

Werkzaam bij Music in Mind
Artiest Luc Harter
Waarschuw beheerder
Opperbest vermaakt moet ik zeggen. Om een uur of 12 de techno naar binnen gegaan om vervolgens om een uur of 7 eruit te strompelen! Lekker veel ruimte en een goede sfeer. Viel me niks van tegen. Had het veel erger verwacht.
Waarschuw beheerder
geluid zacht bij hardcore??????????????????
moest je eens vooraan gaan staan, daar was het geluid echt wel beter.

:respect: art of fighters en jappo :respect:
Waarschuw beheerder
ja ook wel goed vermaakt..

Jappo.. wat een held is dat tog! :respect:

Waarschuw beheerder
InQontrol was gewoon zwaar bruut :D :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
ik snap echt niet wat mensen nou hebben te zeuren over dat éénrichtingsverkeer.. het gold alleen voor de mainstage en de rest was gewoon heen en weer lopen..

ze hadden het zelfs beter geregeld dan vorig jaar aangezien ze een tweede gang hadden vanuit de main naar de rest van het complex..

Waarschuw beheerder
jappo en promo waren weer super
Waarschuw beheerder
MarijN - TECHNO ADDICT 20 maart 2005 15:48
Ik ben nog nooit ZO triest gefouilleerd... iedereen werd gewoon achter elkaar doorgelaten; klopje ergens op de borst... klaar...

:D :D :D

Nou ik had het tegenovergestelde. Ging naar binnen via de Press ingang (moest werken)...

"Mevrouw die riem moet uit".

"Ehhh....pardon?"

"Ja er hangt ook een kettinkje aan"

"Ehhhhh ja, klopt, die hangt er al 4 jaar...und?"

"Daar kun je iemand mee wurgen. Inleveren."

"Ehhhh.....you must be kidding me he? Ik moet nu een riem van 40 euro in de prullenbak gaan gooien en straks dus in mn blote reet rondlopen zeker?"

"Zeg als je zo''n waffel tegen me opentrekt kun je nu vertrekken. Inleveren!"

:D

Gelukkig was d'r net iemand van Q-Dance die die riem heeft aangenomen (zegt tegen dat zeikmens bij de fouillering dat ze 'm wel aan Ibo zou geven voor me) en 'm me netjes heeft teruggegeven ("stop dat kettinkje dan amar in je zak en laat die riem lekker om"), als het aan die arroganzte zeug had gelegen had ik fijn mn riem kunnen inleveren.

Iemand wurgen met je riem...jezus dat kan ook met je schoenveter hoor! :D :D :D

Echt TE triest was dat!

Echt, vorige keer op HouseQlassics ook al zo'n achterlijk strenge fouillering bij de VIP dat mens ging gewoon helemala met dr kouwe jatten onder mn BH, OVER mn tieten, schjoenen moesten uit daar...beetje lichtelijk overdreven, de meeste mensne die Press zijn enzo komen goddomme om te werken, wat denken ze nou zeg?

Maar ja, beter te streng als te licht, al klopt het natuurlijk van geen kanten dat ze de ee gewoon lateh lopen en de ander zien als een potientiele moordenaar (al had het niet veel gescheeld of ik had die riem op haar in de praktijk gebracht! :D :D :D )

Waarschuw beheerder
kvond het niet zo super. main was wel beter als vorig jaar ingericht, je had meer ruimte nu. verder had Luna een lekkere set en was t te druk bij darkraver, en beetje irritant met z'n komtie dan he :c steeds

verder de plee's de hele tijd overstroomt :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik zag gister een jongen die heeft gepist op de dansvloer..
ik zag ie ging aan het plassen :S :S :S

gatverdomme stomme mens die is lui om te naar de wc gaan.

Waarschuw beheerder
(y) Geweeellddiigg genoten! De sfeer was gewoon helemaal top en Luna.. :respect: Masterlijk!:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
heb me weer eens super vermaakt :bounce:
bijna alleen maar in de hardcore geweest :D
goed geluid en leuke mensen :yes:

Waarschuw beheerder
kutfeest
Waarschuw beheerder
Waarom moeten vrouwen altijd denken dat ze alles zijn en overal door heen denderen .......

Sorry hoor, maar ik ga niet opzij , ja misschien voor een trein , maar ik ga dus niet wijken , als iemand denkt dat die dwars door me heen kan en dat ik wel opzij duik.

Mooi mis dus !

Kledder Boem Einde oefening !! :p

Waarschuw beheerder
ja inqontrol was wel vetjes, werd 1000 keer aangesproken door me ernie shirtje( in de positieve zin dan he (Y) )

vond ik wel KICK,

ruthless( onze echte medevlaardinger) gaf wel weer een lekker feesie, darkraver was goed, maar wel weer standaard :d,

jappo the unexist :respect: lekker RAGGUH!!!!!!!!!!!!!!

ja ik vond het wel geslaagd feesie, sfeer was wel leuk, amsterdams dat wel, maar ja....... wel leuk :d

toiletten waren kut, 1 richtings verkeer was ook af en toe hinderlijk, maar de bekleding en de muziek van het feest waren GOED (Y)

laterzzzz
Waarschuw beheerder
donateur
Dus jij was die lompe boer die tegen me aan beukte..:9

Waarschuw beheerder
ilovehardstyle :respect:

helemaal gelijk wat heb ik me geergert aan paar van die wijven...pff denken dat als ze een strak topje aanhebben gelijk alle jongens kunnen krijgen en maar beetje overal doorheen walsen, ik beuk ze gewoon omver :[ stomme aandachtsgeile wijven

hey ik heb ene tongpiercing kijk eens hoe geil ik nu ben?

Nou NEEEEEEEEEEEEE 8) oprotte 8)
Waarschuw beheerder
Voor jouw zou ik netjes aan de kant gaan Vino ;):D
Waarschuw beheerder
donateur
hey ik heb ene tongpiercing kijk eens hoe geil ik nu ben?
zo van zien en gezien worden.. :D:D idd beetje mooi zijn maar verder..

ILoveHardstyle.. hhaha dat hoeft niet hoor,ik ben wel breed alleen niet op de juiste plekken:9
Waarschuw beheerder
Dus ik heb weinig te vrezen voor jou ;)

Ik denk die Vino dat is een beer, die vreet je op met huid en haar :D:)

Waarschuw beheerder
Was wel leuk prima vermaakt ga nu proberen te slapen

Waarschuw beheerder
was weer een super feest.
bijna hele avond in de techno zaal geweest
was echt supersss..
Waarschuw beheerder
donateur
Een beer :no:

Wreed :jaja: B)

*ontopic* de techno zaal was ook egt vet!!:D:D

Marco Remus :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wc totaal geen problemen mee gehad :no:
en ook niet betaald :p
Waarschuw beheerder
donateur
Dat was trouwens wel egt lomp.. beetje mooi zitten zijn voor die wc`s en dan uiteindelijk gaat iedereen tog gewoon gratis naar binnen.. Zeker een melkert baan 8)
Waarschuw beheerder
Ik ga ook lekker niet betalen voor een WC, waar je als je op de grond gaat liggen, een zwemles kan nemen :d
Waarschuw beheerder
:respect: Art Of Fighters :respect:

aankleding was mooi gedaan, vette lasers etc.!!
kortom: prima vermaakt :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet niet of het aan mij lag maar hebben jullie ook die gozer in dat koeien pak zien rondlopen????
Waarschuw beheerder
In Qontrol was super!!!!:yes:
Heb me prima vermaakt daar!!!!!!:yes:
Mooie aankleding!!!!!:yes:
Volgende X weer!!!!:yes:

Tja, wij waren ook vrij op tijd (22:30) bij de RAI.:yes:
Toen stond er nog geen file.:nee:
We konden ook goed doorlopen!!!:yes:
Was echt prima geregeld!!!!:yes:

Nou ik had het tegenovergestelde. Ging naar binnen via de Press ingang (moest werken)...

"Mevrouw die riem moet uit".

"Ehhh....pardon?"

"Ja er hangt ook een kettinkje aan"

"Ehhhhh ja, klopt, die hangt er al 4 jaar...und?"

"Daar kun je iemand mee wurgen. Inleveren."

"Ehhhh.....you must be kidding me he? Ik moet nu een riem van 40 euro in de prullenbak gaan gooien en straks dus in mn blote reet rondlopen zeker?"

"Zeg als je zo''n waffel tegen me opentrekt kun je nu vertrekken. Inleveren!"

Dat meen je niet!!!!!!
Wat een k*t wijf!!!:yes:
Belachelijk zeg!!!
Fijn dat er toch nog iemand was dan die je riem weer terug gaf.:yes:
Ja, ik heb ook al een X parfum en een puntkam in moeten leveren, maar gelukkig was dat geen duur spul!!!!!:nee:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik hoef ook niet wc betalen hahahaha

Waarschuw beheerder
21.30 is ook geen file..! :)
we kunnen ook goed doorlopen ja..!

Waarschuw beheerder
erg belachlijk ja van die riem, zakt je broek toch af :vaag:

Waarschuw beheerder
heb idd die gozer in dat koeienpak gezien, lachen man!!

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=640 height=480]http://home.planet.nl/~ber03243/pictures/inq/InQontrol070.jpg[/img]

Geweldig feest, super! Darkraver hadden ze op de main neer moeten zetten. Die zaal was veel te klein voor em.. Anyway, ik ben naar de klote! Heb wel gelachen op de terugweg, lekker toeteren naar van die wauze mensen. Er reed een rooie golf voor ons met mensen die ook nog lekker aan het stuiteren waren :P

1 ding, als je vaag ben.. Laat me dan godsamme met rust man! Dat gehang om me heen omdat je niet snapt wat je doet is reuze irritant..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Goed vermaakt daar in de RAI :jaja: geen vechtpartijen gezien en er hing dan ook een aardig sfeertje, daarbij was de muziek top met name trance generators en het bier smaakte goed !!

(y) kortom lekker avondje stappe

Waarschuw beheerder
donateur
Geweldig feest, super! Darkraver hadden ze op de main neer moeten zetten. Die zaal was veel te klein voor em..

darkraver in de main? grappig..

Waarschuw beheerder
donateur
Die hadden ze daar neer moeten zetten, niet waar die stond.. Want waar hij draaide was veel te weinig ruimte.

Komtie dan hé..

Waarschuw beheerder
sjezus hey echt mensen niet lullig bedoelt maar het zag der gewoon niet uit

Ach af en toe mag dat8)
een blind date met 2 zweedse dames is zeker nie fout

Ja dat waren mooie vrouwtjes:D

Waarschuw beheerder
Komtie dan hé..

haha ja ik wist niet zo goed wat ik daarvan moest denke :s Maar verder kreeg ie de zaal goed op zn kop en draaide die best aardig en hard!!

Waarschuw beheerder
donateur
komt tie dan he

Waarschuw beheerder
Heb een opmerking over de beveiliging daar ik vond­ dat ze heel slecht bezig waren.

1e opmerking
­
Gisteren liep ik over de gang en e­r werden mens­en weggestuurt uit die gang. Dus ik l­iep op me ge­mak terug naar binnen om een andere we­g in te gaa­n. Et was geen eenrichtings verkeer maa­r een hele­ smalle gang met een deur.

Daar werde­n jongens­ weggestuurt en die man werd kwaad omdat ­ze niet ­opschoten. Ze zeiden tegen de beveiliging ­dat ze ­hun best deden om op te schieten maar dat z­e heel­ moe waren en eventjes wouden rusten. Toen p­akte ­die man van de beveiliging hem hardhandig vas­t me­t een hand bij zijn kraag en drukte hem omhoog­ de­ muur op.

En bleef kwijt schreeuwen tegen he­m ­en spierste tijdens het schreeuwen ook nog in zi­j­n gezicht. Hij schreeuwde: WaT ZeI Je DaaR!!!!!! ­­Wat Zeg Je Tegen Mij!!!! met een rood hoofd :S ter­­wijl hij geen reden had om boos te worden. En ste­l­ hij was boos dan had die nog geen reden om zo t­e ­reageren.

Toen gooide hij die jongen op de g­ron­d en pakte hem weer op en zei: Je vliegt eruit­ jon­gen! Toen kwamen er nog 2 mensen van de bevei­ligin­g die hem duwend en stompent en meegesleurt ­aan zi­jn kleren en armen naar buiten gooiden.

­Ik vind­ dat die jongen slecht behandelt is :S sla­at toch ­nergens meer op als ze hardhandig moeten ­reageren ­op die manier.

======================­==========­=====================

2e opmerking:
­
Ik liep ov­er de gang ik zag mensen k.o gaan een ­jongen had z­elfs bloed uit zijn neus zijn ogen vu­urrood ik dac­ht eerst aan alcohol omdat ik rode o­gen zag, zijn ­ogen waren nog maar een klein splee­tje open. Maar ­ik rook geen alcohol bij hem. Dus ­ik tikte em wakk­er hij deed zijn ogen open die wa­ren helemaal wegg­edraait. Dus onverstandig met dr­ugs omgegaan. Ik t­rok em overeind heb em suiker g­egeven. Tot die wee­r een beetje kon praten en toe­n naar de EHBO gebra­cht.

Ik was alleen bij hem­ en snap nog niet hoe­ die luie mensen op de gange­n gewoon rustig bleven­ zitten die jongen lag er z­eker al 20 minuten in h­et begin dacht ik alcohol ­en dat zijn vrienden erb­ij waren gaan zitten maar­ dat waren gewoon andere ­mensen, toen kwam ik er ­nog een keer langslopen to­en lag die alleen in ee­n hoekje.

Toen ik vroeg­ waar zijn je vrienden­ naar toe? Antwoorde hij: Di­e hebben me in de ste­ek gelaten en zijn weggegaan.­ Wat heb je dan voor­ vrienden :S. De beveiliging l­oopt overal dat hun­ niet in hebben gegrepen snap i­k niet. Klootzakke­n waren het stuk voor stuk.
Waarschuw beheerder
donateur
Wie stond er nog meer in P3 geparkeerd? En wie heeft die gozer gezien... die in zijn boxershort liep en helemaal de wegkwijt was... die dacht al dat die thuis was.
Bij de w.c. bij de kaartjestrek betaalautomaat. Liep hij rond 6:45...

Had bruin haar... pik zwart ogen :P :vaag: gewoon nederlandse gozer.... wit hempie aan en rood wit figuren boxershort aan...

Ik ben benieuwd hoe het daarmee is afgelopen....
Waarschuw beheerder
~*BlondeBabe*~ 20 maart 2005 21:09
ik zag gister een jongen die heeft gepist op de dansvloer..
ik zag ie ging aan het plassen

Ik zal het je sterker vertellen...op de terugreis stond een of andere dronken mongool gewoon in de gang van de trein te zeiken! %) Da's pas ranzig!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het feest iets beter dan vorig jaar en dat kwam m.n. doordat veel nu duidelijker was: zalen waren beter aangegeven, plattegrond klopte. Van alle feesten in de RAI waar ik naar toe geweest ben, was deze het beste geregeld. (Y)

Met de w.c.'s was er ook niks mis, heb gemiddeld denk ik niet langer dan 3 min hoeven wachten....En das weleens anders geweest in de RAI :/

Een kennis van mij kreeg zomaar een stoot van iemand die die niet kende :vaag: Als je vaag wilt wezen, ga dan nie in die bui mensen lastig vallen, blijf lekker in je eigen wereldje :[

Muziek: Luna :respect: Prophet vs Masochist :Bounce: Darkie :D Technoboy :O Isaac die kan lekker scratchen :yes:
:( Alleen jammer dat we niet meer naar de main mochten toen Technoboy daar ging afsluiten :cry: ben ik diep verdrietig over en heel kwaad op de security :@

Veeeeel bekenden gezien :)
Waarschuw beheerder
donateur
beveiliging was idd echt ruk :[
die lui moeten zich echt schamen en heel snel een ander vak gaan zoeken...
Waarschuw beheerder
vet feest, heb me goed vermaakt :)
Weinig negatieve dingen gezien, iig niet meer dan normaal, heeel veel bekenden tegen gekomen, en eigenlijk niet zo veel op aan te merken ook verder :)
Ja, de hardcore was iets te druk, en de techno iets te leeg (al was dat ook wel lekker, had je tenminste ruimte), en bij de hypnotized wisselde t een beetje, dan weer te druk, dan weer te rustig :P Main weet ik niet hoe t zat, daar ben ik alleen in t begin ff geweest en toen was t nog behoorlijk leeg daar :P
Waarschuw beheerder
Helemaal LOSSSS!!! Yoji was geweldig, Scott Project mocht er ook zijn, en Trance generators en Isaac op t einde....Bijna alleen maar in de main geweest.
Ik heb nog vriendjes gemaakt :D met de jongens die de Q- dance prijsvraag hadden gewonnen, dus mocht ook nog stiekem op hun VIP deck!!Wat een uitzicht:)
Geweldig feessie!!!!

Waarschuw beheerder
ik zag ook nog 1 of ander leip wijf om 21.30 ofzo al kotsen midden op de dansvloer gadverdamme, waars de kotsmiley? wel zo handig! Om die tijd al :vaag: en daarna huppelden andere vrolijk in de kots, lekker...
Waarschuw beheerder
donateur
Jakkie! :moonwalkendmannetjedoordekots:
Waarschuw beheerder
Wie zag die jongen nog op Station Schiphol ??? Ik wilde een trap oplopen ineens komen er allemaal bagagewagentjes de trap afstuiteren , was sneller beneden dan dat ik de trap op ging :vaag:
Waarschuw beheerder
heb me wel goed vermaakt op InQontrol :yes: :bounce:
Mark V & Poogie Bear :respect:
Dana :respect:
Trance Generators :respect:

:bounce::vaag::bounce:

Waarschuw beheerder
owja nog beter als die orginele van pf 8)

Wie zag die jongen nog op Station Schiphol ??? Ik wilde een trap oplopen ineens komen er allemaal bagagewagentjes de trap afstuiteren , was sneller beneden dan dat ik de trap op ging

Um ehhh :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
Nou wat dacht je hiervan?!

Stap ik uit die metro.....staat er beneden een hele horde agenten en ambulancepersoneel om iemand heen. Ik schat dat die jongen net 19 was....:/....lag ie daar bleek te wezen :vaag: en al zn vriendjes erom heen in paniek, druk in de weer met telefoontjes (ws waren ze ah bedenken hoe ze dit aan zijn mammie moesten vertellen :no: )....echt te! Ben je nog niet ns op het feest, dan al er zo aan toe zijn :S

En wat een %@&# - volk stapte er uit die treinen....echt mensen die geen moeite doen om een btj goed voor de dag te komen....8) ik heb ook weleens mn dag niet, maar dit :X

Waarschuw beheerder
wuhahahahhaahhaa :D

shit lach me eigen kappot om dit poppetje :D

[img width=64 height=32]http://members.lycos.nl/mentis022/Smiles/Smiles%20(13).gif[/img]
Waarschuw beheerder
Zwaar kutfeest.
Geen sfeer, maarja dat is de rai.
Nooit meer........

Waarschuw beheerder
En wat een %@&# - volk stapte er uit die treinen....echt mensen die geen moeite doen om een btj goed voor de dag te komen.... ik heb ook weleens mn dag niet, maar dit

Ik zag er toch heel erg netjes uit vond ik zelf :D.
Waarschuw beheerder
donateur
sfeer moet je zelf maken :yes:

dacht dat ik er ook wel redelijk uitzag o:) :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik toch ook wel Naomi ?

sorry geen idee o:) ben je nml niet tegen gekomen :P
en sms-en kan je volgens mij ook niet :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja ik zag er in het begin goed uit zal ik et zo zeggen :D. Toen ik jou tegenkwam ninanomi toen zag ik eruit om op te schieten :$. Je zag er goed uit vond ik hoor (F).
Waarschuw beheerder
Naomi (ninanaomi) ik zag je nog aan het einde bij de kluisjes maar je mag mij niet staan ;)

En die opmerking van Naomi ik zag er toch wel netjes uit , er is namelijk nog een andere naomi in dit topic ( O.L.D. *CH3-21* )
Waarschuw beheerder
donateur
Ja Alex, je had weer leuke krulletjes in :p

2 Abcdef etc : :O ik heb je niet gezien hoor.....:9...volgens mij moet jij er goed uitgezien hebben....ik vind je profielpic ook al leuk dus :bloos:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
k ben ook weer s terug op aarde ... nadat we binnen waren zijn we direct naar de main gegaan ... stukje van yves deruyter gehoord ... nie echt bijzonder ... yoji biomehanika ... was wel ok ... scot project ... viel me n beetje tegen op n enkele plaat na zoals Listen 2 Me Mama ... vervolgens nog n stukje van dana meegekregen ... klonk op de 1 of andere manier nie echt standaard moek zeggen ( goed teken ) ... maargoed ... de nacht werd voortgezet bij ruthless ( die dus draaide i.p.v. greg c ) ... toen f naar de meeting in de main met op de 8ergrond de overgang van luna naar zany en t bijbehorende vuurwerk enzo ... terug naar hypnotized waar Darkraver aan t draaien was ( die zaal was op dat moment écht te klein ) ... beetje opvallend dat ie ook hardstyle aan t draaien was maargoed ... zn show was wel weer leuk om te zien ... toen nog f naar wat klassiekers van pila geluisterd ( o.a. deepack met drop out / isaac met on the edge ) ... de nacht afgesloten in infected met jappo ( geweldig scratchen kan die gast ! ) en promo ... wel in orde verder ...

organisatorisch was t gewoon n goed feest ... de show t geluid keb me nergens aan hoeven ergeren ... af en toe wat vertraging om v.d. ene zaal in de andere te komen ( eenrichtingsverkeer ) maar dat was t dan ook wel ... r werd in ieder geval redelijk gedraaid maar dat mocht dus wel wat beter ... verder was k behoorlijk buis en heb k veel bekenden gezien en gesproken en was k blij dak om 11 uur weer in mn nest lag :)
Waarschuw beheerder
Idd, sfeer moet je voor een groot deel zelf maken!

Heb me super vermaakt, veel leuke mensen ontmoet, geen rottigheid gezien en iedereen op niveau! :P Alleen jammer dat het zo snel weer licht wordt en is afgelopen... mag van mij nog wel wat langer doorgaan! Op naar het volgende feest! :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
listen to me mama?

neeeeeeee

neeeeeeeeeeeeeee

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

waarom? WAAROM? waarom die scot project rmx altijd en altijd en altijd , :[ :[ :[

doe eens gaaf en draai daar de ESSENTIAL DJ TEAM RMX van ;)

maar nee hoor altijd die commerciele kut rmx, puur gewoon omdat men niet verder kijkt, die edj rmx is echt veeeeeeel beter!!!!!
Waarschuw beheerder
Overigens snap ik totaal niet waarom iedereen dat eenrichtingsverkeer zo erg vond. Misschien was ik wel te dronken hoor maar zo groot was het toch allemaal niet? Alleen de Main was wat verder lopen, de rest lag pal bij elkaar. Ik heb nog niet eens pijn aan mn voeten, op Innercity is het echt 10x erger qua lopen.

Op sommige plekken was het erg druk ja maar ik wacht dan gewoon effe of zoek een andere weg. Of blijf gewoon in een zala hangen en ga pas lopen op het moment dat een bekende DJ al effe bezig is, dan zijn de meesten daar al heengelopen. :)

Gold ook voor de plees. Dr waren dr een hoop overstroomd ja maar op andere plekken was het prima te doen. Vooral de toiletten beneden bij de roltrap. Gewoon naar de heren gaan als t bij de dames te lang duurt, even vertederend kijken (beetje decolletee blootgeven wil ook wel eens werken :P ) en je mag gewoon voor. Snuit dichtknijpen (want heren heren, wat kunnen jullie meuren zeg!) en hoppa, opgelost.

Ik heb het wel erger meegemaakt in de RAI, uit pure ellende ook wel eens ergens in een hoekie moeten piesen maar gisteren vond ik dat het wel meeviel. :D

Verder ben ik er nog steeds niet helemaal uit wat ik ervan vond. Denk dat dat vooral komt omdat het totaal mijn muziek niet was en ook niet echt mijn publiek. Toch heb ik het gezellig gehad en was de sfeer niet uitbundig, maar ook totaal niet opgefokt ofzo. Gewoon een ander wereldje dan ik gewend ben, een grappig uitstapje ook, maar niet zoiets van wauuuuuwwww daar praat ik nog maanden over na.

Nu mn nest in, kater killen.

P.S Wat een bocht zeg die Q-Bite drankjes! %) Ook ERG dom want de Flugel was op, ik vroeg naar een ander shotje en kreeg die dingen. Het was dat iemand me erop attent maakte dat ze boordevol caffeine zaten want anders had ik fijn op de EHBO beland (ben nogal overgevoelig voor caffeine). Smerig oranje drapje was het, kan niet zeggen dat ik er zogenaamd opgewonden van raakte, kreeg eerder kokhalsneigingen! :D :D
Waarschuw beheerder
donateur
Naomi (ninanaomi) ik zag je nog aan het einde bij de kluisjes maar je mag mij niet staan

En die opmerking van Naomi ik zag er toch wel netjes uit , er is namelijk nog een andere naomi in dit topic ( O.L.D. *CH3-21* )

:o en dan spreek je me niet eens aan :(

whehe je meent het :p

Waarschuw beheerder
hhaha super hoor dit lezen van jullie al die blevenisse hahah lig ech dubbel hier :-)
Waarschuw beheerder
Nou.. ik heb wel eens betere feestjes gehad :/
Vond alleen de aankleding in de main zeer goed maar verder vond ik het niet anders als anders.. :no:
En vond de dj's ook niet echt boeiend.....
Alleen Isaac en de verassing Technoboy hebben mijn voetjes van de grond laten komen :)
Vorig jaar was beter :yes:
Waarschuw beheerder
Ik sprak je wel aan Naomi :devil: , maar volgens mij hoorde je het niet ofzo :O
Waarschuw beheerder
tjow, kvond het zker een geslaagd feest..ten eerste loop niet te zeiken over het eenrichtingsverkeer, je moet gewoon opletten haha. thema 2012 weinig van gezien..lasers en vuurwerk van opkomst djs in main was vet, lasers techno helemaal vet. Dana draaide best goed, prophet&masochist ook, Ruthless vet, Redhead vet en Remus vet, vond promo beetje tegenvallen. Verder ook geen vechtpartijen ofzo gezien dus was wel geslaagd voor mij
Waarschuw beheerder
thema 2012 ??of hoorde de prijs van t drinken omhooggooien daarbij 10%?????maar voor de rest een SUPERfeessie!!!!!!!
hoewel de rai niet mn favourite locatie is,heb ik me er gister supervermaakt!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
JohnnyD thema 2012 ??of hoorde de prijs van t drinken omhooggooien daarbij 10%?????maar voor de rest een SUPERfeessie!!!!!!!
hoewel de rai niet mn favourite locatie is,heb ik me er gister supervermaakt!!!!!!

Haha idd :P Ik heb ook totaal nix meegekregen van 2012

Waarschuw beheerder
Hahahah wat een verhalen allemaal, heb ook wel leipe dingen gezien en gehoord..prachtig allemaal toch!
Waarschuw beheerder
donateur
Alleen de main was te groot, je moest altijd vanaf de achterkant binnen komen...

Verder goed naar m'n zin gehad..

Het is weer eens duurder geworden, maar daar moeten we mee leven gezien de kaart verkoop nog even goed gaat..
Waarschuw beheerder
donateur
besloot weer eens op het laatste moment om te gaan... heb me wel goed vermaakt. :respect: Art of Fighters
Waarschuw beheerder
idd mooi feestje
ik hoef ook niet wc betalen hahahaha

haha dat hoefde ik ook niet!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Poeh, maar eens een impressie van wat ik ervan vond:

Opgehaald met een dikke limo van Q, recht voor de VIP-ingang afgezet worden, 2min in de rij staan en na 10min (incl fouilleren) binnen zijn! Toen werden we door een dame van Q-dance naar ons vipdeck gebracht, waar de gratis drank ons stond op te wachten! Dat kwam goed uit, want de gratis drank in de limo was te snel op in het halfuur durende ritje :P

De sfeer vond ik goed, alleen van 2012 vond ik niet veel terug, ik vond de gangen met groene tl-buizen wel vet! Het eenrichtingsverkeer was niet verkeerd geregeld, wel was ik 1x verdwaald maar dat lag meer aan mezelf :P

Toch nog maar ergens muntjes gehaald, en ze waren dus verhoogd met 10%, dat is niet niks, maar ik hoefde er toch maar 5 te hebben :)

In de hardcore werd ckers goed gedraaid door oa The Stunned Guys, The Prophet & Masochist. Nog maar even terug naar de main, maar aangezien ik al ruim een half jaar eigenlijk geen hardstyle luister vond ik het niet zo super. Scott Project vond ik wel goed draaien, samen met nog een paar anderen maar wie dat waren interesseerde me op dat moment niet zo :P

Rond kwart over 6 wilde ik nog ff langs bij Promo, maar ik hoorde van een vriend dat de gangen er naartoe dichtwaren, lekker geregeld weer :S

Helemaal aan het einde nog wat vaags gezien: een gozer lag ergens tegen de muur aan te slapen, helemaal de weg kwijt. Werd er drie man bewaking bijgehaald (die gozer kon niks meer!), en werd ie wakker gemaakt om zelf weg te moeten lopen. 5 meter verderop sukkelt ie weer in slaap, komt die bewaking weer lachend, en dit gebeurde iets van 3x... Beetje jammer, en als ik zo de verhalen lees over de agressieve bewaking, dan is dat toch allemaal wel jammer :x

Maar, al met al een goed feest, ik zit toch te twijfelen tussen een goed en geweldig :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
geef hem maar een goed (y) want geweldig was dit niet :P

Waarschuw beheerder
donateur
Een goed staat er nu al voor mij :P

en ik denk dat ik vorig jaar beter vond, toen was ik nog into de hardtyle, en toen stond ons gewonnen vipdeck natuurlijk ook in the main! :D

En ik heb 2 heren wel gemist: de Alpha Twins!! Die weten pas wat snoeien is, maar helaas... :(
Waarschuw beheerder
donateur
Mooi feesje ! :yes:
Art of Fighters was vet !!
Endymion was superrrbe !!! :respect:
Die shirtjes van Toad en die bad guy uit Super Mario Bros die Endymion aanhadden ! :D :respect:

Genoten in de techno! The Advent, Remus en Bam Bam waren vet! :bounce:
Technozaal was ook supermooi !! :kwijl:

Kalashnikov Falend! :no: :S . .
Wat een onvoorstelbaar geklungel aan het begin !! :S :S
draaide straffe hardtrens achtige platen, maar vond niet echt mooi (van wat ik ervan gehoord heb)..
Vermoeden dat dit een stunt is om een bepaalde stroming (nrg) op de kaart te zetten, is alleen maar aangesterkt..

heb TG nog kans gegeven maar vond het weer slecht.
owja, en even vergeten een plaat door te mixen (3e), en gewoon starten :no: :S :S
gauw gevlucht toen..

Geluid viel erg tegen, behalve in de main...

Maar zekers vermaakt ! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
puur gewoon omdat men niet verder kijkt

dat is het niet, kwestie van smaak..
die edj rmx is echt veeeeeeel beter!!!!!

nogmaals kwestie van smaak..

vind SP remix de beste ;)

en denk je nou echt dat SP een andere remix zou gaan draaien ?
Waarschuw beheerder
donateur

Was er een early rave zaal dan :vaag:

Als je de hardcore zaal bedoelt waar ze in het begin early rave draaide daar heb ik toch niks gezien. Later op de avond wel een groepje die ruzie aan het zoeken was maar verder geen vechten gezien.

Waarschuw beheerder
Surgeon was de held!!
gruwelijk offbeat en diepe shit

daarna ook supergoed: scot project, billy nasty, marco bailey & gayle san

en dan nog zo'n meisje die dacht dat billy nasty lang haar had, die was echt cool!
dus mocht je t lezen stuur wat:p
Waarschuw beheerder
donateur
Sluit deze ook maar DSW want hij is toch onoverzichtelijk :P
Waarschuw beheerder
donateur
Jaa..het was me weer een mooi feestje :D

Busreis heen begon het al...ballonnen :D altijd goeie, en dus ook meteen al het spoor redelijk bijster.
Het binnenkomen viel me 100 % mee. Ik had echt verwacht dat we wel erg lang in de rij zoudne staan omdat het een megagroot feestje is, maja binnen een kwartiertje stonden we volgens mij al binnen (Y)

De meeste tijd hebben we toch wel met de groep inne Hardcore gestaan waar ik alleen nog van weet dat Jappo er weer lekker opklapte. Promo daarna draaide ook wel goed maar ik vond het raar dat ze hem als laatste hadden geplaatst aangezien Jappo toch wel een heel stuk harder draaid...maar k heb me dr wel op vermaakt op het begin na. Da was gewoon té softie. Vanaf Masochist begon het daar echt vet te worden.

Ruthless draaide ook weer supers, Jump..tja gewoon dé muziek op het moment vind ik. En verder ben ik nie op veel andere plaatsen geweest. 3 keer in de main geweest, maaar Hardstyle is toch echt nie mijn ding. De ene keer kan ik er goed op los gaan, maar gister kwam ik er weer geen meter op vooruit.

En Techno is al helemaal nie mijn muziek en daar bne ik dan ook marar 1 keertje langs geweest.

Het was me wel ook een vaaaaaaaagg avondje :D 2 keer de weg kwijt geweest nadat ik in de main geweest was. Ik liep gewoon 2 keer hetzelfde rondje waardoor ik weer op precies dezlefde plek kwam haha :D. Eer dat ik die zaal had gevonden was ik volgens mij ook al een paar uur verder haha.

En bij de main had je ook bij één kant trappen naar onder die alleen naar wc's leidde..en die ben ik gewoon 3 keer op en neer gelopen op het zelfde moment..waarna ik bij de 3e keer snapte dat er toch echt nix daaronder te doen was, behalve ff naar de plee gaan :vaag:

Al met al een super geslaagd avondje

Waarschuw beheerder
Gosjie sjezuz, wat had k graag willen gaan!!!!!!
Waarschuw beheerder
vond het suppergezellig echt top! alleen jammer dat de hardstyle dj dit jaar niet in 1 zaal stonden man! dat was vorig jaar wel beter ,toen stonden alle hardstyle dj in de mainstage! maar verder het was echt een geslaagt feestje

Artiest {SHOWLIST artist 24101, 24100}
Waarschuw beheerder
donateur
Promo draaide veel nieuwe, oa Promo vs. Unexist - The Misssing Chromosome :respect: goeie set
Unexist draaide vrijwel hetzelfde als op TD, maar blijft vet natuurlijk!
Endymion blijft ook dezelfde nummers draaien, maar ook daar goed op kunnen uitleven.
Scott Brown zelfde verhaal.
The Prophet vs. The Masochist draaide echt een toffe set, veel gouwe ouwe, misschien wel de beste set van de avond :yes:

Al met al beter vermaakt dan ik had gedacht :)
Waarschuw beheerder
InQontrol was weer heerlijk!!!!! :bounce:

Waarschuw beheerder
Heb het super naar mn zin gehad. Mooie aankleding lekkere sfeer, kortom heerlijk feest!
Waarschuw beheerder
donateur
Vond het ook echt helemaal geweldig! Was echt weer een superweekendje!!!

Kan al niet wachten tot hardbase :bounce:
Waarschuw beheerder
"P.S Wat een bocht zeg die Q-Bite drankjes! %) Ook ERG dom want de Flugel was op, ik vroeg naar een ander shotje en kreeg die dingen. Het was dat iemand me erop attent maakte dat ze boordevol caffeine zaten want anders had ik fijn op de EHBO beland (ben nogal overgevoelig voor caffeine). Smerig oranje drapje was het, kan niet zeggen dat ik er zogenaamd opgewonden van raakte, kreeg eerder kokhalsneigingen! :D :D"

Iel jah vies spul dit..Was er ook zo wat van over me nek gegaan.
Waarschuw beheerder
Nou, ik vond het vele malen beter dan vorig jaar. Vechten begon al rond half 12 in de Infected, echt nie :no: best maar ja, debielen blijf je houden :frusty:!! Overigens wel al lekker :bounce: op Marc V & Poogie B, Jones & S en the Prophet & the Masochist. Veel ouwe shit, beterrrrrrrrr!!!! Was (muziekaal) al een erg strak begin van dit feest!!!

Verder veel in de Dominated (Main) geweest, werd super gedraaid daar. Vanaf Scott Project naar een Ouderwets knallende Dana, zoals meestal goede Luna, zeer vette set van Zany, aarzelend beginnende Trance Generators maar met een beukend laatste half uurtje, fantastisch slot van Isaac :respect: en als extra toetje nog Cristiano...... :bounce::bounce: Dit geweld in combinatie met de wervelende lasers maakte het tot een heerlijk nachtje!!!! :yes::yes::yes: Overigens een minpuntje en dat was het hele korte uitstapje naar de Darkraver...... Wat was het daar tyfusdruk!!! Niet te harde, maar ja was wel een beetje te verwachten nou tie steeds komt, he! :D

Isaac sloot af met plaat (met die stukken erin van Kate Bush) maar die plaat daarvoor weet iemand welke dat was??? Was eigenlijk de afsluitende plaat :kwijl: :kwijl: (dacht iedereen) van zijn set en dus ook van In Qontrol, maar daarna knalde hij er nog 1 door.

En ooh ja, dat "eten" wat er verkocht werd.......
Die gehaktstaven daar kon je een moord mee plegen :dood:, echt!! Maar ja, voor dat geld :vaag: mag je ook niets verwachten he? :vaag: dusssssss...

Al met al vond ik het een goed feest, er is altijd wel iets te verbeteren!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Het was een gezellige busreis met hele gezellige mensen, dus het vooraf-feesje ;) was zeker goed te doen....op zich het feest zelf was wel lache...heb mun benen amper stil kunnen houden, maar toch had ik er een raar gevoel over...ik miste iets denk ik :s....kan het nie goed uitleggen, maar heb me over het algemeen toch wel goed vermaakt ;) en op zich hebben ze zekers wel wat lekkers gedraaid om af en toe flink op los te gaan ;p

Waarschuw beheerder
donateur
Liet Isaac em nou 2x overslaan of lag dat aan mij?

En laat ik trouwens nooit meer zien dat iemand GHB zit te voeren aan een vreemde, want die sla ik de volgende keer op ze smoel :[
Waarschuw beheerder
donateur
lekker sfeer, veel mooie mensen, supermuziek...

ik heb me op en top vermaakt...ik heb verdorie mn weggooicamera helemaal volgeschoten zaterdag :P krijg in normaal nooit voor mekaar :no:

volgende keer benne we weer van de partij :bounce:
Waarschuw beheerder
de muziek bij de techno ging wel, vond het niet top
het publiek bij de techno (n) er waren geen echte technofreaks volgens mij
heb ze niet gezien :/ als we uit ons dak gingen werden we vreemd aangekeken door de mensen om ons heen
echt veel van die piet anabolen gasten en gasten zonder shirt, als ik ergens een hekel aan heb

er was ook geen wc in de techno zaal, heb echt het gevoel alsof ik mn halve avond verspild heb aan het lopen van wc, naar bar naar zaal
de Rai sucks big time (n)

als je een groot hardcore/hardstyle fan bent die nog nooit op een goed/gezellig feest is geweest kan ik me voorstellen dat je het top vond

maar voor mij was er geen sfeer :no:

toch nog een leuke nacht gehad met mn liefjes en :xtc:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
oja...dat stukkie tussen dr kluisjes en de echte ingang mogen ze volgende keer wel netjes overdekt maken met zulke temperaturen...beetje belachelijk dat je zonder jas, zowat overhit van het feesten, naar je kluisje moet vluchten voor je jas :@ klotezooi...
Waarschuw beheerder
heb me weer goed vermaakt,vond het in het begin wel wat z8!!pas bij luna ging iedereen echt los..ik vond isaac aan het eind 1 van de beste wat een set :bounce: en technoboy nog om 7 uur!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Was opzich best een lekker feesie,maar vond de vorige editie toch net ietsie beter voor mijn gevoel.....mainstage zag er vorig jaar sowieso gruwelijker uit en had ook niet egt t idee dat ik in 2012 was aanbeland :D

:respect: Jones&Stephensen,Prophet&Masochist,Zany en TRANCE GENERATORS!! :bounce:

Posthoorn
Is
In Qontrol

Waarschuw beheerder
donateur
Dat stuk halverweg in de Mainstage met dat vuurwerk was echt bruut.. Ik schrok me alleen de nete van die knallen.. whaha :P
Waarschuw beheerder
donateur
Was een lachu feessie !!
Trance Generatos en Technoboy :respect:

Dacht alleen (omdat ik 30 voor een kaartje had betaald) dat het wel een goedkoop avond zou worden :s

2,20 voor een biertje is tegenwoordig al "normaal" op een feest maar 5 euro voor een koud broodje hamburger is toch echt schandalig !! :@

als je een groot hardcore/hardstyle fan bent die nog nooit op een goed/gezellig feest is geweest kan ik me voorstellen dat je het top vond

Beetje kromme opmerking, ben op zat feesten geweest dus heb genoeg vergelijkings materiaal....en IK heb het super naar me zin gehad en er was genoeg sfeer

Waarschuw beheerder
lkkr feesie was ut..
Waarschuw beheerder
donateur
Het was weer super kicken, geluid was alleen in die zaal met podium in het midden wat minder, maar voor de rest was het helemaal toppie en de aankleding was helemaal super volgend jaar zeker weer. :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Erg vet feestje hoor!!
naar binnen gaan ging erg snel alleen kregen we later te horen dat er geen gadarobe binnen was dus moesten we zoon lock je rot huuren..

Vond de main in het begin wat zwakjes dana viel ook tegen. heb genoten van dark raver erg leuke plaatjes :) ook luna was erg okee (Y)

zany was ook (Y) :bounce: erg leuk!

kortom een super feest (Y) :bounce:

maar wat moest ik lang wachten zeg bij die graf munten :S

en het geluid had wel wat harder gemogen maar goed dat weet je in de rai...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Bij de munten was het zekers druk, beetje jammer weer. Sta ik bijna vooraan bij het linker munthokje bij Infected, gaat het rechter hokje, dicht, was ik ff blij dat ik daar niet stond 8)
Waarschuw beheerder
kutfeest...was totaal geen sfeer.
Vond de meeste dj's in de hardcore zaal nou niet echt top draaien.5 euro voor een broodje hamburger:X
Als je gaat pissen sta je in je eigen zeik:S
en bij de muntenverkoop heb ik volgens mij ook 3kwartier gestaan:vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
der werd ook nog een vette remix gedraaid.. zou de naam niet meer weten kan iemand me helpen??
volgens mij werd hij op de main gedraaid door zany whats going on volgens mij van 4 non blonds ofzo was lachen :)

Waarschuw beheerder
donateur
ja die wc's bij de hardoce echt KUT man vraag me ook af of het allemaal zeik was!

vast van al die aso lijers die tegen het hek aan staan te pissen! bah!
Waarschuw beheerder
topfeessie
werd overal wel lekker gedraaid vond ik
alleen waarom die hardstyle in de hardcorezaal tijdens mark v & poogie bear?:S

en tja de Rai blijft een kutlokatie :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het een stuk beter geregeld dan vorig jaar! (y)
niet te lang wachten bij de wc's, eenrichtingsverkeer viel ook wel mee.. :D

Alleen baalde er wel van dat Greg C er niet was.. :@
en er wordt niet eens bekend gemaakt dat hij niet kwam... :frusty: Of heeft dat ergens gestaan?

Hier had ik echt naar uitgekeken en helaas maakte Ruthless dat niet echt goed... niet echt een leuk setje... :/
Mark V & Poogiebear waren wel top! :respect:
Maar voor de rest heb ik me goed vermaakt! (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
o ja een richtings verkeer :S
Waarschuw beheerder
donateur
ja die wc's bij de hardoce echt KUT man vraag me ook af of het allemaal zeik was!

vast van al die aso lijers die tegen het hek aan staan te pissen! bah!

Dan heb jij innercity niet meegemaakt toen stond er zeker niet over 3 cm pis op de vloer.

Dit was er nog nix bij
Artiest {SHOWLIST artist 60412, 60941, 55791, 48266}
Waarschuw beheerder
In-Qontrol was zeker wel ultra gaaf :D:D

Alleen dana was super saai, ik kon maar niet los gaan.
Luna en en vooral Zany hadden een super set.

Zany met "Pure" en "dominating" echt gave nummers :respect:

Waarschuw beheerder
ik vond het een leuk feest, maar de aankleding was nou niet wat ik er van verwacht had

de hardcore was vorig jaar veel heftiger met al die televisie`s en beter verlicht

ik heb weinig meegekregen dat dit een toekomst-feest was

verder vond ik het naar binnen gaan zeer goed geregeld, muntverkoop voor de ingang (Y) binnen stond je inderdaad lang te wachten, buiten 4 minuten, kluisjes is top als je met 3 jassen of meer bent, als je alleen bent is het een beetje duur
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wc`s waren idd... smerig!!!
maar het feest heeft het toch zeker goed gemaakt!!
in de hardcore zaal iedereen aan het hakken zoals het hoort!! :respect:
en de sfeer een dikke 10 (y)
Waarschuw beheerder
(Yassie 21 maart 21.30 uur): als je een groot hardcore/hardstyle fan bent die nog nooit op een goed/gezellig feest is geweest kan ik me voorstellen dat je het top vond.......

dussssss....... :vaag: :xtc: :vaag:

:no: commentaar verder, lijkt me niet nodig!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Heb me heel goed vermaakt :yes:
Waarschuw beheerder
Oke dannn lerkker feesieeeee hoor
Wij dachte nog ff lekker af te sluiten bij promo
na leek wel of ze met het volume hadde lope klote want klonk nergens meer naar maarja voorderest TOP
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb weinig meegekregen dat dit een toekomst-feest was

Volgens mij was het ook alleen de naam:/
Waarschuw beheerder
Ik ben overigens ladderzat naar buiten gestrompeld en het heeft me echt niet zoveel gekost hoor.

Gewoon goed je ogen openhouden. Dan ben ik maar een schraperd, ik raap muntjes gewoon op als ik ze zie liggen. En dr liggen dr HEEL wat hoor! :D

Wel een domme regeling ja, ID&T flikte het ook al op Trance Energy met die 5 munten voor 11 euro. Zo heeft een goedkoper kaartje natuurlijk niet meer zoveel nut. Beetje jammer.

Verder toch wel leuk gehad eigenlijk. :)
Waarschuw beheerder
Met bus richting InQontrol gegaan, waar tot me verbazing niet in geroken en gedronken mocht worden, jaaa daggg :P

Aankomst rond 10 ofzo kluisje gehaald en een 15 min later stond ik al me 1e drankje te halen, was dus goed geregeld.
Ben als eerst naar de main gelopen om daar met open ogen een fucking vet podium te aanschouwen. Lichten op het plafond richting het podium en dikke vette lasers. :respect: voor Q-Dance.
Jmmr dat er pas rond 2 a 3 uur goed werd gedraaid in deze zaal :( , er was geen enkele zaal waar heel de avond hardstyle werd gedraaid terwijl hardstyle toch q-dance's favo is.

Tot 2 uur heb ik dan maar in de hardcore gestaan, Mark V & Poogie Bear was dat lkkr jumpen zeg :P en Scot Brown beukte er ook aardig op los. Geluid was goed gedaan in deze zaal vooral vooraan :P die hersens met die draden zagen er ook wel vaag uit. Art of Fighters waren toch wel het hoogte punt in deze zaal voor mij, met Sinapse komt het altijd wel goed.

Toen naar Greg C, 1 van me favo dj's, wat best lkkr was vond hem al wat raar draaien voor zijn doen, maar dat was ook niet gek want het bleek dus Ruthless te zijn :/
Toen Zany en Trance Generators :p wat kennen die gasten draaien!!!
Vond het voor de verandering wel is leuk geen TB als afsluiter te hebben in de main stage, Isaac beukte er nog lkkr op los, maar ja hor, meneer TB moest toch nog ff opduiken :S

Vond het echt weer een top feest, jmmr dat het zo snel afgelopen was, en dat er tot 2 uur alleen in de hardcore goed gedraaid werd. Op naar DefQon !!!
Waarschuw beheerder
Toen naar Greg C, 1 van me favo dj's, wat best lkkr was vond hem al wat raar draaien voor zijn doen, maar dat was ook niet gek want het bleek dus Ruthless te zijn

Dat noemt zich dan fan, je weet niet eens hoe hij eruit ziet :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Wat was er dan met Greg C? ik heb niets gehoord over dat hij niet kwam, zelfs niet toen Ruthless begon met draaien.. :S

Beetje jammer.. dit had wel het hoogtepunt van de avond moeten worden voor mij... :frusty:
Waarschuw beheerder
Dat noemt zich dan fan, je weet niet eens hoe hij eruit ziet

Als ik eerst achteraan sta en er niks van zie en dan later vooraan ga staan en het dan pas in de gaten heb!!

Ik hoorde het zelfs al aan de muziekstijl dus ga nou niet zeggen dat ik geen fan ben!!
Waarschuw beheerder
In Qontrol... Nou laat k het zo zeggen... Security waardeloos niet dat het mij wat beoit, alleen ma beter... Wc's puinzooi maja wat wil je met zoveel mensen die niet meer in de pot kunnen mikken! Voor derest heb k eigenlijk alleen de Infected zaal gezien waar het dan ook redelijk goed loos ging.. Alleen minder dat het geluidsysteem endymion niet helemaal aan kon!! Vond k dan wel de beste dj van de avond... Promo zwakkuh afsluiter hij had beter kunnen ruilen met art of figherts of MASTER Endymion!!

Verder was het een bruute party goede sfeer mooie meiden dus wat wil je meer als je helemaal van LIMBURG komt!!!

WHaha see you all next year!!!
Waarschuw beheerder
Ik vond het zeker een vet feest!! Vooral die infectedhal :O
Heb me erg goed vermaakt, goeie sfeer, goeie muziek...:respect: See you next year:P
Waarschuw beheerder
dan zie k je ook next year he:P INFECTED ZAAL ROELEERT echt bruut alleen veel mensen die tegen je aan beginnen te lullen... en zelf niet eens weten wat ze zeggen... haha maja daar doe je het voor he

Waarschuw beheerder
donateur
t was wel een leuk feestje maar had er echt meer van verwacht weet t ok niet.. maar buiten dat heb ik me wel vermaakt, en idd jezs leuke mensen en veel lol gehad:P

Waarschuw beheerder
donateur
2013? Wel een hoop mensen gezien die aardig ver waren.. Whaha :P
Waarschuw beheerder
Het was zeker een supervet feestje
Eerst Yves Deruyter, draaide lekkere hardtrance, beetje rust int begin mag wel:P
Toen ff doorgelopen naar Jones & Stephenson en Masochist vs. Prophet, woei wat was dat vettt :D:D
Scot Project maakte toen heel de avond goed, I Want Your Love :respect:
Dana draaide int begin kut, maar heb later gehoord dat ze daarna veel goed maakte :(
Bij Art Of Fighters was het wel vet, maar de volgende keer mogen ze wat minder schreeuwen, tering die kerels konden echt hun bek niet houden, maar draaiden wel supervet :).
Toen ff naar Luna gelopen, maar was niet erg veel aan.
Maar het dieptepunt moest nog komen, Darkraver, wat een dramatisch lompe vertoning was dat. Komtie dan he zuigt al, gaat ie daarna ook nog es calabria remix draaien, wat een ramp.
Endymion toen, die spacete em echt vollediggggg, Nosferatu - Underground Stream en DJ D - Loose Control :respect: :bounce: De tering wat was dat vet
En om meteen maar door te beuken kwamen toen Trance Generators, die maakten in 1× heel de avond compleet door Miss Kitty - Party People erin te knallen, heerlijk hard heerlijk tempo, gewoon te vet :)
Technoboy viel me tegen, zijn eigen producties worden steeds slechter, helaas was het bij Promo heel erg druk anders waren we daar nog ff gaan kyken. Wat oook nergens op sloeg was dat je om 7 uur niet meer naar de main kon, terwijl Technoboy er nog wel ging draaien, stelletje lamlullen.

Wat betreft de aankleding vond ik het zwaar tegenvallen, voelde me niet in 2012 ofzo :S
Naar binnen komen en munten halen bij de ingang ging gelukkig lekker snel, maar die wc's :( Dat was echt slecht, smerig en onnodig, volgende keer meer wc's graag !!

Voor mij een topfeesje op naar Defqon :D
Waarschuw beheerder

Daarmee bedoelt ze waarschijnlijk dat alleen techno feesten goed en gezellig zijn :gaap:
Waarschuw beheerder
Ik ben ook net terug van me weekendje in qontrol. En moet toegeven dat ik het een zwaar goed feest vond..

In het begin tommy pulse,lisa pin-up en dj scot project..echt meestelijk..

En daarna door met Dana,Luna en Zany..Was ook goed te doen..Trance Generators voor mij helden van de avond :respect:

Vond het sfeertje ook wel te doen..nix geen ruzie of whatever...Dus tegen alle verwachting in was er een keer een goed feessie in de RAI

Waarschuw beheerder
vond het een zeer tam feestje!!!!!!!!!!!
de sfeer vond ik dus echt op en top bocht,dooie bedoeling ....op zich wel vermaakt maar geen in control meer voor deze jongen

mzzls
Waarschuw beheerder
donateur
vond t zeer geslaagd feestje :yes:
busreis was super gezellig, en t kond dus alleen maar beter worden, en dat werd t ook :D ..
tommy pulse erg op vermaakt, darkraver en trance generators ook .. einde met technoboy was wel t toppunt .. !
alleen dat eenrichtingsverkeer in de rai is waardeloos, je blijft maar lopen :/
maar verder superss !
op naar Defqon1 dan maar ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Gezellig onderling!!
Maar de sfeer was ver te zoeken in de zaal.
Maar de Hardcore zaal was et vetst!!
En vooral Endymion was super.. :p

Hey ik spreek feiten!! :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mark V vs Poogie Bear >> mwhaa, seid ihr bereid:S
Jones & Stephenson >> First Rebirth en verder goede :yes:
The Prophet vs Masochist >> heerlijk :respect:
Dana >> Vrouwke was weer goed bezig..B)
Ruthless >> Heerlijk hoor..:) JUMP :respect:
Zany >> Fusion records :respect: en goede set B)
Trance Generators >> Vetjes..:D
Pila >> Jammer, alleen het laatste stukkie meegekregen, maar dat was Master :D
Technoboy >> :respect::respect: No Words
Promo >> :vaag::respect::vaag: >> :yes::D

Al met al geode avond gehad, beetje weinig sfeer, maar dat komt natuurlijk door de km's die je maakt.. Geluid was vooraan overal wel goed te pruimen dacht ik zo B)

:respect: Q-Dance :respect:
Waarschuw beheerder
Ja mensjes.. ik heb me zeker wel weer vermaakt..
Controlle bij binnenkomst was nou niet echt super..
Security stond ook maar beetje in de hoeken te slapen..
Maar daar heb ik toch nix mee te maken..
Ik heb gelukkig geen rellen gezien..
Ben wel aardig wat maaltijden op de grond en in de wc's tegen gekomen..
Op sommige plaatsen was het dan ook TE warm..
Geweldig trouwens dat mensen achteraf alle dj's en hun plaatjes nog herinneren.. Kan me alleen nog herinneren dat ik dana heb gezien.. en heb een MC iets van 100x PROMO horen roepen aan het eind..
Lockers zijn wel relaxt trouwens.. behalve als je in een kleine 4 jassen en 2 vesten kwijt moet.. maar ken net.. :P
Licht en geluid was niet overal even top..
En eindelijk een meissie ontmoet die ik al TE vaak ben misgelopen.. was wel toppie dus.. :D

Volgend jaar maar weer ff kijken.. :D

Waarschuw beheerder
vanaf Scot Project begon het feest voor mij pas echt, ik vond Yoji en Yves de Ruyter niet bepaald boeiend draaien(op enkele nr's in set van Yoji na)

hoogtepunt van de avond was voor mij Trance Generators die mij van begin tot het einde van de set wisten te boeie.

dieptepunt was toch wel die k#nkertrap, ben daar lekker een paar treden naar beneden gedonderd omdat de trap vol lag met die tering flesjes, heb er gelukkig op wat schrammen en blauwe plekken niks aan over gehouden.

conclusie: was een leuk feest, maar vond het toch niet super speciaal, vorig jaar was na mijn idee beter maar toen was ik ook met een grotere groep vrienden.
Waarschuw beheerder
omg iedereen die prophet vs masochist zo vonden zijn echt bedonderd hor.. die masochist heeft geen plaat aangeraakt.. masochist is een alias van prophet... niet dat de set verkeerd was hor.. maar toch ff voor de info..
Waarschuw beheerder
in een woord SUPERRRRRRRRRRRRR:bounce:
heb me prima vermaakt :respect:volgend jaar weer van de party:bounce:
Waarschuw beheerder
Gezellig onderling!!
Maar de sfeer was ver te zoeken in de zaal.
Maar de Hardcore zaal was et vetst!!
En vooral Endymion was super..

Totally mee eens Leda bear (y)

Plus de RAI is een baggerlokatie; lekker continu lopen dwalen in dat vaguh klotedoolhof. Zelfs Navman Navigator raakte er de weg kwijt en de ANWB people konden niet supporten, want die waren allemaal van de kaart....

Hey ik spreek feiten!!

Well spoken! 8)
Waarschuw beheerder
Ik snap niet dat mensen de Trance Generators goed vonden. :?

De eerste 20 minuten waren technisch gezien zooo slecht! Elke plaat zat er gewoon naast, en niet een klein beetje, maar ECHT ernaast. En dan opeens de pitch + 5 doen, en dan even later weer terug, dat was behoorlijk niet dansbaar.

Waarschuw beheerder
InQontroL Was Echt Vet Ouwe!!!

Vo0ral Infected!! lkkr Hard :D

NExt year again :D

Waarschuw beheerder
Als je 2 jaar niet meer op een groot (indoor)feest ben geweest, zoals ik dus , was het superrr heftig om weer eens een keer mee te maken. Zodoende dubieuze dirk en daisy bedankt vor het rijden, voorschieten en natuurlijk de gezelligheid.
Waarschuw beheerder
Kvond het wel een leip feesie :P :xtc:.
En die wc's ach ja...da's toch bijna op ieder feest op een gegeven moment een zooitje.
Verder vond ik in de hardcore zaal veruit de muziek gedraaid worden :bounce:

Waarschuw beheerder
ik wou helemaal niet gaan maar kreeg zaterdag een kaartje aangeboden voor 30 € ...nou daar zeg ik geen nee tegen en toen ben ik toh maar gegaan...was super vet...alleen vond ik't geluid in de hardcore zaal minder...maar ja ik heb me prima vermaakt :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb me echt zwaar vermaakt was een topfeest:p
en wat vaag van q-dance op de site stond dat je geen digicam naar binnen kreeg terwijl ik die van mij moest laten controleren of er geen drugs in zat ipv batterijen en kreeg um daarna zo weer mee:)

Waarschuw beheerder
Ik snap niet dat mensen de Trance Generators goed vonden. :?

kerel als je onder invloed bent ga je echt niet letten op hoe ze een plaat inmixen, normaal let ik daar wel op, maar afgelopen zaterdag boeide het me geen reet:)

Waarschuw beheerder
Ik was om 21.30 uur binnen en toen al 'van god los'..security beetje raar?Moest mn legitimatie laten zien (ben bijna 21) en vervolgens kon ik met mn zakken vol gewoon doorlopen..
Bas en Ram in het begin gezien,wel leuk om mee te beginnen..
Wat ik me nog kan herinneren is Scott Project,Dana,Luna en Marco Remus :respect:
Iedereen heeft een andere muzieksmaak natuurlijk,maar ik ben op deze IQ compleet los gegaan!Van begin tot eind.
mbt toiletten,kluisjes en munten heb ik geen commentaar..goed getroffen denk.
Waarschuw beheerder
donateur
het was een vet feesje .
promo was gewoon af
dana was iets minder
en voor de rest was het gewoon super
goeie sfeer en geen aflapkes

sedus voor heraling vatbaar !!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja idd van god sos en Tindy...gezellige mensen, maar tam feesje..
Volgende keer weer beter dan...hopelijk wel ja!!
Waarschuw beheerder
Ik vond het ook een goed feestje, niet men beste ooit maar wel goed...Dit keer maar eens wat nieuws geprobeerd en dat beviel heel erg goed.
Werd een beetje slap gedraaid, maar vond the Prophet wel goed. Ook Promo op het einde was goed.
Gelukkig was de doorstroom van mensen beter dan afgelopen innercity en ook beter dan vorig jaar IQ. Zal wel komen omdat het minder zalen en mensen waren.
Ook het binnenkomen was goed geregeld. Nog geen kwartier nodig gehad om kaartje in te leveren, kluisje te huren en gefouilleerd te worden.
Alleen jammer dat de kluisjes buiten waren, is niet fijn om met je bezweten kop ineens in die kou te staan.
Kon gelukkig op de terugweg lekker zitten in de trein, dus alles was redelijk geslaagd.

Waarschuw beheerder
Wel een leuke nacht gehad! :yes:
Feest zelf vond ik niet zo super, maar de sfeer in ons partygroepje maakte een hoop goed :D

Volgend jaar geen IQ meer voor mij, zo'n feest is me toch te groot :/
Waarschuw beheerder
Owja ik ben een voorstander voor dixies bij de wc's. Denk dat dat een stuk sneller gaat dan zoals het nu geregeld is.

En ik hoorde dat er veel mensen die een vip kaartje hadden naar huis zijn gestuurd die er toch heel duidelijk ouder dan 18 uitzagen maar geen id bij hadden. beetje flauw.
Waarschuw beheerder
In Qontrol was eg een goed feessie. Vooral de Infected zaal was zekerzzz vet. Art of Fighters, Endymion en Scott Brown waren gruwelijk. Jammer dat het geluid bij Jappo wat zachter stond, maar hij mixte zeker wel lekker.
Waarschuw beheerder
Het was gewoon een lekker feest! :yes:
Ik heb me prima vermaakt en ben flink uit me dak gegaan!
Met de wc's heb ik zelf geen problemen gehad, maar die gozer die z'n mobiel op de grond liet vallen midden in een plas pis zal daar wel anders over denken! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand nog filmpjes :)

ftp://snackyman.kicks-ass.org:22222

username in qontrol
password 2012

Veel kijk en na geniet plezier

Oja 2 dj-setjes van celoy staan er ook nog bij

Heb max aantal user op 8 gezet heb namelijk max upload van 120 kb dus het kan even duren (208 mb is niet niks ;) )

Geniet ervan zou ik zeggen hoor later wel de reacties
laatste aanpassing

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Geen garderobe? :vaag: Volgens mij heb ik me jas toch echt in de garderobe gehangen:yes:
Verder vond ik het wel grappig geen idee hoe de aankleding eruit zag eigenlijk. Hele avond in de hardcore gestaan met als topper Jappo :respect: heerlijk setje van die menee
Waarschuw beheerder
ik vond dat idd best vreemd... op de site stond ALLEEN kluisjes... bij de kluisje nog even dubbel gechecked en daar zeiden ze ook dat er alleen maar kluisjes waren... loop je naar beneden en wat zie je... een grote garderobe :(
Waarschuw beheerder
Ik vond het een gezellig feestje :yes: beetje koud gehad in het begin, maar binnen was leuk!
Waarschuw beheerder
scot project was wederom zeer meesterlijk:bounce:
i want your love
en UNDERWORLD--- BORN SLIPPY wanneer hoor je die nou nog
zeer vet
voor de rest viel het tegen
te massaal
Waarschuw beheerder
Kep de hele avond geen vette hardstyle gehoord, het leek wel alsof er allemaal trance werd gedraaid. Best wel k.l.o.t.e, ik vond maar een zaal de moeite waard en dat was de hardcore zaal. Verder vond ik het geluid niet echt vet. Al met al was het wel een wazig feestje maar het viel me een beetje tegen na afloop. Ik had er meer van verwacht. Ik was trouwens wel constant letterlijk en figuurlijk de weg kwijt. Die zaal waar je in kwam wanneer je door een groen verlichte tunnel moest lopen heb ik alleen op het laatst in gezeten.
Waarschuw beheerder
donateur
Minder:
- Weinig lekkere hardstyle, pas laat op de avond werd het leuk
- Greg C kwam niet :@ :@ :@ :@ :@ :frusty:
- Weinig (zichtbare) beveiliging

Top:
- De W.C.'s 8) Nauwelijk hoeven wachten (Y)
- Mark V & Poogiebear :respect:
- Isaac :respect:
- Technoboy's afsluiting in de main :respect:
- Sfeer 10 X beter als vorig jaar (Y)

Kortom: Het was leuk :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
en UNDERWORLD--- BORN SLIPPY wanneer hoor je die nou nog

Op technofeestjes 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
goed vermaakt, maar zeker niet super...

gangen stelsel was echt niet makkelijk, was soms echt zoeken welke kant je op moest.

Volume in de Hardcore viel tegen aan het eind:/ , aan het begin was ie stukken beter:)

Waarschuw beheerder
donateur
Idd dat ik Underworld hoorde was :respect:

(Y)
Waarschuw beheerder
Ja echt gaar. Meestal gooie ze de volume op het laatst nog wel ff open maar bij promo of misschien daarvoor was het flink omlaag gegaan
Waarschuw beheerder
donateur
Scott brown & Endymion :respect:

Promo, zet zoiemand maar als 1e op de avond. Wat een matige afsluiter !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
inQontrol :respect: :respect: :respect:

En ik was outQontrol..... :s
Waarschuw beheerder
Werelds feest!!
Ben voornamelijk bij Dominated geweest.
Toppers:

:respect: Pavo :respect:
:respect: Luna :respect:
:respect: Dana :respect:
:respect: Trance Generators :respect:
:respect: DJ Isaac :respect:
Waarschuw beheerder
Ben nog aan het nagenieten... (helaas wel nog meer van mn spierpijn :S damn wat heb ik staan stampuh :bounce: :jaja: :bounce:

Vond echt lekkerrr feestje!!!
Had een hele negatieve indruk van Innercite van de rai gekregen,maar vond het heel erg meevallen nu.
Vond alleen de muziek wat soft in het begin (behalve Infected begon wel lekker) mja als je daar dan begint en je wil ook nog ff bij dana,luna en zany kijken...mja wel ff wennen.
Maar heb me prima vermaakt!!! Volgend jaar weer!!! En voor nu...op naar het volgend feestje!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Heb me prima vermaakt :yes: muziek was in het begin wat matig maar later werd dat goedgemaakt (Y)

Vond t leuker dan vorig jaar. Ben benieuwd naar alle foto's!

Waarschuw beheerder
weet iemand misschien de site van die fotograaf die rondliep met een kartonnen bordje :P
Was iets met spatie L, nuvie l ofzoiets..wij wete t niet meer..

Waarschuw beheerder
Promo, zet zoiemand maar als 1e op de avond. Wat een matige afsluiter

Als je langer dan een half uur bij De Koning hebt gestaan had je wel anders gepraat, maar waarschijnlijk ben je na 3 nummers met de staart tussen je benen vertrokken of niet ?
Waarschuw beheerder
donateur
zeker niet. ben tot 't eind gebleven. Ik vind het niks.

Waarschuw beheerder
Aardig geklapperd!!!!

Grtz
Waarschuw beheerder
:bounce: Geweldig genoten!! :bounce:

Alleen wel een beetje jammer dat Technoboy er om 10 voor 7 vandoor ging naar het main. Tegen die tijd dat je daar dan eindelijk ben, is t alweer afgelopen.. :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was wel bruut..

Herinner me nog 1 nummertje.. :P
Ophidian - Butterfly VIP GEWELDIG NUMMER.. :P
Maar meer herinner ik me ook niet :vaag:
Waarschuw beheerder
De hardcore zaal was zekerz het beste :respect:

In het begin werd er zo soft gedraaid in de andere zalen dat het in de hardcore overvol stond......

:respect:JAPPO a.k.a UNEXIST:respect:

Waarschuw beheerder
Pavo

zo jij had goeie zooi genomen aangezien pavo er helemaal niet was...
Waarschuw beheerder
donateur
Top:
- De W.C.'s 8) Nauwelijk hoeven wachten

hmmmmm
zelfs met dat iritant vipbandje moest je 15min w88 bij de wc @ dominated:[

en 2 snackyman
ik kom niet op je ftp server:S
heb je de juiste code wel gegeven??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
* Stanton : (y) van wat ik gehoord heb
* Yves deRuyter : hmmmzz... voor op begin okeej!
* Yoji : lekker setje :jaja:
* Prophet vs. masochist : :respect: echt super!
* Dana : Viel tegen net zoals op Qlimax
* Art of fighters : wat ik ervan gehoord heb :kwijl:
* Endymion : :respect: zeer goede set!!! een v/d beste :D
* :respect: PILA :respect: : :p DE MAN !!!
* Technoboy : super afsluiter :p, laatste uur nog goed vermaakt!

Waarschuw beheerder
superrrrrr....feesie
Waarschuw beheerder
donateur
Ja In Qontrol was megavet :D, ben vooral een hele tijd in de technozaal geweest en ik vond The Advent Live verrassend goed :yes: :bounce:. Jammer genoeg wel maar 5 minuten van Marco Remus gehoord ivm het zoeken naar de toiletten die in de hypnotized zaten en het flyeren. Ook heb ik me nog zeer goed in de hardstylezaal vermaakt bij dj Zany en de Trance Generators. Het was me zeker het avondje wel (Y) :D!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
scott brown:respect::respect:
the prophet:respect::respect:
dana :respect::respect:
zany :respect::respect:

voor de rest geweldige avond gehad en verder niet veel irritaties gehad door eenrichtingsverkeer:)

Waarschuw beheerder
Ik vond het zwaar tegenvallen!
Qlimax was echt veel mooier!
Voor mij geen In Qontrol meer....
Waarschuw beheerder
Ik vond het zwaar tegenvallen!
Qlimax was echt veel mooier!
Voor mij geen In Qontrol meer....

Misschien niet met Qlimax vergelijken misschien dat het je dan wel vet vond. Zijn egt 2 feesten die dus niet met elkaar te vergelijken zijn.

Waarschuw beheerder
Was een goed feestje dat cker..

Maar vond het vorig jaar beter, heb veel platen dubbel gehoord.Verder mocht het geluid in de hardcore wel harder. Viel een beetje tegen maar dat was vorig jaar ook al :no:

Marco Remus en Darkraver hebben mij iig een goede avond bezorgd. Darkraver maakte er een vette show van. En Remus draaide gewoon meesterlijk :yes:
Waarschuw beheerder
Die hardcore zaal was zwaar naar de thief in het begin.
Pas om 00:15 kwam het op gang , en daarna alleen maar relaxste muziek.
JAPPO draaide weer als de gekste en dan PROMO als laatst :s doe dan PROMO voor JAPPO (Y)
Maja was tog vet moe , toen maar van half 6 tot 7 uur in de lounge doorgebracht .

Waarschuw beheerder
Misschien niet met Qlimax vergelijken misschien dat het je dan wel vet vond. Zijn egt 2 feesten die dus niet met elkaar te vergelijken zijn.

Idd niet met elkaar te vergelijken. Sowieso al omdat qlimax maar in 1 zaal is.

Waarschuw beheerder
donateur
Wij waren er om 21.15 en hebben buiten de munten gehaald. Stond totaal niemand. Bij het kaartje ook niet en bij de ingang ook niet :). Fouillering was wel slecht. Maar lang niet zo slecht als vorige week op Outblast. Toen kon je gewoon doorlopen....

Vond het feest echt 10x beter dan vorig jaar. Maar dat kwam vooral omdat de muziek in de Hardcore nu welis lekker hard ging. Rechtsvooraan iig wel. Bij masochist stond die nog vrij zacht en was er als je buiten de ring stond echt niks van te horen :s. Maar na een tijdje ging de volumeknop toch wel wat omhoog GELUKKIG MAAR!

Vond dat er toen The Prophet en Masochist gingen draaien er alleen maar sterk is gedraaid. Ik werd soms zelfs helemaal gek van de opeenstapeling van goeie nummers. Ben echt zeer hard uit men naat gegaan :). Endymion was ook weer zeer sterk. Je hoort idd vaak bij hem dezelfde nummers maar dat boeit me niks :). Ik kan er altijd zeer goed op uit men naat! Jappo en Promo waren ook gewoon zeer sterk. En ik snap niet waarom Promo niet mocht afsluiten van sommige :s. Hij heeft toch echt wel zeer hard gedraaid hoor naar mij mening.

WC's waren zoals gewoonlijk wel weer erg goor idd... Stond zeker 2 cm pis bij de hardcore wc's :s... Ach ja.. gelukkig maakt men mutty men nikies weer zo goed als nieuw :).

In de Techno ben ik niet veel geweest. Een half uurtje bij Marco Remus en die draaide echt wel super lekker. Ik zat gelijk weer in een flow. Merk toch dat je op techno net zo hard kan gaan als bij hardcore. In je hoofd dan he ;).

Verder vond ik een hele goede sfeer hangen. Totaal geen aggresiviteit gezien. Alleen toen we terugliep om weer naar buiten te gaan in zo'n gang. Zag ik 10 meter voor me ineens een kring met een diameter van 5 meter ontstaan. Toen ontstond er dus wel een matpartij. Maar dat was snel gesust.

minpunten: Weinig (zichtbare) beveiliging

Nou dat vind ik dus wel een voordeel he. Ik heb het gewoon niet op die lui. Ik voel me er eerder onzekerder door als rustiger als ik die koppen zie :s. Kan ook komen omdat ik vorige week bij Outblast wat mindere ervaringen heb meegemaakt maar toch....

Maar de keer dat ik ze zag deden ze wel gewoon normaal. Ook al heb ik in dit topic ook alweer wat mindere dingen gehoord. Maar erger als bij Megarave met oud en nieuw kan het toch nooit worden.

Nee vond dit een zeer geslaagde party! De RAI heeft er weer wat punten bij mij mij....
Waarschuw beheerder
donateur
en 2 snackyman
ik kom niet op je ftp server
heb je de juiste code wel gegeven??laatste aanpassing 21 maart 2005 16:56

Ja het klopt wel maar het is erg druk dus vanavond even proberen :) laat de comp de hele nacht door ratelen b)
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het wreed!!!! :D :bounce:
heb me echt super goed vermaakt :yes:
lekker lopen hakkuh en veel leuke mensen gezien (y) :D
echt een geslaagd feest voor mij!!!!
Waarschuw beheerder
In control was zeker een strak feestje

Alleen ik snap niet dat sommige mensen lopen te zeiken op de rai

Je moet het tenslotte zelf gezellig maken

Waarschuw beheerder
ja super feeszt alleen beteje jammer dat technoboy om 10 voor 7 wegliep:S:S en naar de main ging waar niemand meer in kwam:S:S
Waarschuw beheerder
vond het geweldig feest!!
sfeer was veel beter als vorige keer
en heb me gewldig vermaakt
art of fighters waren vet.. uhm, mjah en nog veel meer, mar weet zo echt nie tmere wie

weet trouwens iemand iets van een australische fotograaf die daar was ?? of wat voor site/magazine?
Waarschuw beheerder
donateur
was gezellig ..

ik heb me vermaakt .. niet meejgekregen of het nou hard of zacht stond .. heb gehakt .. en dat was het belangrijkste :D:D

Waarschuw beheerder
donateur
ik wil de foto's zien :D
Waarschuw beheerder
donateur
was men eerste x in de rai..k vond de zalen echt supermooi gedaan..eerst ff goed rondgekeken toen snapte ik nog wat van de indeling..later nie echt..:Pmaar ik vond de lineup vet goed...maar vond iedereen te soft draaien..behalve in infected..maar daar was ik alleen begin van de avond..dacht dat het later in de main ook wel lekker hard zou worden gedraaid net zoals anders op qlimax..maar helaasz..vond het meer hardtrance en dat is nie echt mijn style..door de verhalen hier lees ik dat er meer mensen zo over dachten..erg jammer..had van de muziek meer verwacht..maar ik heb me prima vermaakt door de leuke mensen en de sfeer(alhoewel ik wel 2 x ruzie heb gezien..maar dat hoort er blijkbaar bij:S)Al met al..een redelijk feestjuh..

Waarschuw beheerder
* PILA : DE MAN !!!
* Technoboy : super afsluiter , laatste uur nog goed vermaakt!

sluit ik me bij aan! Bij deze 2 heren het hardst uit mn dak gegaan. Vond Dana en Luna beetje tegenvallen. Darkraver ook nog gezien, dat was meer gezellig dan hard haha, maar wel zeker lekker!

Organisatie zat volgens mij wel gewoon goed in elkaar, heb niet echt belachelijk ver hoeven lopen.

Leuk feesie!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zo was een lekker stampfeestje weer :) foto's staan er ook alweer op www.for-nation.com
have funn ermee!!!
Waarschuw beheerder
ik was om 20:30 vertrokken uit maastricht en was om 22:45 in amsterdam. De adrenaline begon al door mijn lijf te stromen, naarmate we dichterbij de rai kwamen.
Eenmaal binnen was het echt tering poepie vet man.
bij de muntjes balie schietuhhh het echt niet op.ik heb zeker een kwartier in de rij gestaan voor die muntjes.
Daarna kon het feest echt beginnen en dat gebeurde ook.
Wat ik wel wazig vond was dat eenrichtingsverkeer (ben je wazig moet je nog op het verkeer letten)
promo op het laatste draaide echt het dak eraf.
Dana was vrij aardig.
de sfeer was ook optimaal.

mijn complimenten aan q-dance.
defqon 1 here i come
vet te gek man.

de mzzzl,
speltyboy
Waarschuw beheerder
Ik vond het echt geweldig me eerste grote feest :D die muntjes rij was inderdaad heel vervelend alleen ik ben klein dus ik kon goed voordringen :$ maar ik vond het helemaal geweldig (Y)ik vond het ook heel indrukwekkend toen ik in de lounge zat dat je over de zaal heen kon kijken zoveel mensen die je uit hun dak zag gaan echt fantastisch :D

Waarschuw beheerder
Top feest !

dana/luna/darkraver/pila en scott brown gezien/gehoord erg vetjes.. op een gegeven moment stond er iemand in de hardcore te hakken alsof ze leven er vanaf hing.. die dj heb ik ff gemist wie dat was maar het ging er hard aan toe.. ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lisa Pin-up en Andy Farley :respect: woow die draaiden er ook aardig op los! Meer boeken deze lui! (Y)
Waarschuw beheerder
Gruwelijk feestje:jaja::jaja:
Heel de avond in DOMINATED gestaan:P:P
Biomehanica!! Scot!! Dana!! Luna!! Zany!! bot gestampt als een dolle
om 5.45 effe in de hardcore zaal getampeloert op PAVO!!
Waarschuw beheerder
WOW het was zon vet feest:d
ik heb me echt goed vermaakt:P
Waarschuw beheerder
SUPER!!!!!!! :JAJA:
Waarschuw beheerder
Ram van de zender jaaaaaaaaaaaaaaaaat:jaja::jaja:
Waarschuw beheerder
wa lul ik nou PAVO:S:S
Promo jaaaaaa:P leek wel terror hahaha, wel gestampt als een zware gek gehehhe
Waarschuw beheerder
Hoe was In Qontrol?

Voor mij was het super. Samen op de foto met mijn held

The master of the Bangin Beats YOJI BIOMEHANIKA @t In Qontrol 2012

[img width=500 height=332 cacheid=001289bb00005fe10254cccc1a00a35793]http://www.mijnalbum.nl/Foto=DPA7ON8M[/img]

Waarschuw beheerder
in qontrol was masterlijk:D

Waarschuw beheerder
Promo jaaaaaa leek wel terror hahaha, wel gestampt als een zware gek gehehhe

Welke promo heb jij gehoord dan? Die Promo die afsluitte op IQ draaide gewoon matig standaard promo setje met de gebruikelijke plaatjes.

En beginnen met My clame to fame, na het geweld van :respect: Jappo :respect is toch wel een aardige anti climax:yes:
Waarschuw beheerder
Gasten die lopen te zeveren :kwijl: dat er geen lekkere / echte hardstyle werd gedraaid die moeten of, beter op de timetable kijken zodat ze hadden gezien dat er in de Main (dus anders dan vorig jaar!!) pas vanaf 02.00 uur hardstyle werd gedraaid! Duh..... DANA / LUNA / ZANY / TRANCE GENERATORS / ISAAC & TECHNOBOY....:kwijl: en dan op de manier zoals ze alle die nacht draaiden, pfffffffffff!!!!!

Of, hun muziekvoorkeur aanpassen naar wat anders...... Want dan hou je gewoon niet van Hardstyle!!!!

Tuurlijk, er zijn altijd mindere momenten maar over het algemeen was het tussen 2 uur en half 8 gewoon KNALLEN!!!:bounce: :bounce:

M.a.w. als je voor 02.00 uur daar binnen was komen lopen dan is het gewoon niet zo slim geweest om pleite te gaan omdat je de op dat moment meer Hard(trance) niet kan waarderen. Wat overigens ook erg lekker klonk, vooral Scott Project!! :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb paar nummertjes gehoord...ging wel hard voor een afsluiter, ben daarna effe een kneetje gaan roken in Dominated

Waarschuw beheerder
Was wel gaaf, maar vond vorig jaar toch beter :)
Toen was de aankleding van t feest ook mooier, maargoed...

Ondanks dat was t zeker wel weer een groot feest :D
Waarschuw beheerder
Mijn zusje en ik vinden het heerlijk om wel eens ruzie te maken. We trekken dan onze mooiste party-kleren aan, je kunt het vergelijken met dure voetbal shirtjes. We hebben dan ruimte nodig om elkaar eens lekker in een hoek te slaan. Ook te vergelijken met mensen die agressief worden en dus ruimte nodig hebben om iemand een flinke hoek te geven. Mooie plek dus zoals in de hardcore zaal op in qontrol. We moesten daar maar eens met zn tweetjes een kijkje gaan nemen...

Vanuit de vip-ruimte hebben we uren kunnen genieten van dit soort mensen. Helaas zijn dit niet allemaal broers van elkaar anders hadden we het wel begrepen, maar party-verziekers. Elke minuut was het raak en werd er een mooie spotlight opgezet. Beter als in een film! Ik houd er niet van om films vaker te zien...

Ook deze keer uit hebben zusje lief en ik ons weer kunnen beheersen en hebben eens heerlijk genoten van al die mensen die elkaar in elkaar beukten. Voor de volgende keer... Wij hebben voor deze mensen een mooie plek gereserveerd, zodat wij weer eens lekker gezellig in de zaal kunnen dansen. Of kunnen zij zich ook een keertje beheersen? ;)
(Thx to Han voor t huren van de film ;) )

Wel geweldig vermaakt, top gedraaid (vooral Luna)!

Waarschuw beheerder
donateur
blabla van marina

haha, geweldig! :respect:

Waarschuw beheerder
endymion was echt bruut gewoon!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond Art Of Fighters geniaal :respect:

En Endymion, The Prophet/Masochist, Unexist & Promo ook!
En DJ Scott Project!

Weet iemand trouwens hoe dat nieuwe nr heet dat art of fighters draaiden? of een of ander nr met een speciale aankondiging??
Waarschuw beheerder
donateur
en 2 snackyman
ik kom niet op je ftp server
heb je de juiste code wel gegeven??laatste aanpassing 21 maart 2005 16:56

Ja het klopt wel maar het is erg druk dus vanavond even proberen laat de comp de hele nacht door ratelen

Zoals ik al eerder zei nu is het moment om te downloaden :)

19 filmpjes In Qontrol

ftp://in qontrol:2012@snackyman.kicks-ass.org:22222
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
*Damn* dat was echt weer keihard losgaan daar op In Qontrol!

De Trance Generators en Dana waren echt fijntjes! :bounce:

Wel jammer dat technoboy ermee stopte voor 7-en en dat de mensen die in die zaal stonden niet meer richting main mochten! Ik wilde nog zo graag effies doorgaan :(

Maar al met al een top feestje! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Net een goedje waard, meer niet! :no: En dat nog dankzij de briljante redding van Isaac en Technoboy!
Een feest waar je tot 2 uur moet wachten voordat er eens wat fatsoenlijk gedraaid word is natuurlijk niet geweldig! :no: Aankleding in de Main verdiende wel een dikke pluim!
Lekker op naar Hardbass in Silverdome...lijkt me meer knallen! ;)
Waarschuw beheerder
ftp://in qontrol:2012@snackyman.kicks-ass.org:22222

can't open data connection :(

Waarschuw beheerder
donateur
* PILA : DE MAN !!!

pila draaide inderdaad wer een super setje!
bijna alleen maar echte ouwe hardstyle!

Waarschuw beheerder
vond het niet zo heel geweldig feest de sfeer was wel heel gezellig maar vond wel dat zany goed draaide :D
Waarschuw beheerder
donateur
can't open data connection

Vreemd :/ volgens mij moet het nu wel lukken :)

probeer het anders zo

ftp://snackyman.kicks-ass.org:22222

username: in qontrol
password: 2012
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het was echt een super feest!! :bounce:
Waarschuw beheerder
in 1 woord: GEWELDIG!! :respect: heb het echt naar me zin gehad, was met een gezellig groepje en de muziek & sfeer waren ook goed! alleen jammer dat het tijdens art of fighters een beetje fout ging met mij :(

Waarschuw beheerder
Ik heb me echt goed vermaakt, vind het altijd zo jammer als mensen hier andere mensen af gaan zeiken simpelweg omdat die zich wel vermaakt hebben!

Las eerder ergens dat iemand tegen iemand anders zei dat ie vast nog nooit een echt gezellig en leuk feest mee gemaakt had als ie InQontrol een goed feest vond... Das dus echt de grootste bullshit die ik ooit gehoord heb!! Als jij het niet leuk gehad hebt, wil niet zeggen dat de rest dat dan direct ook niet heeft, of geen verstand van feesten heeft... Jammer dat mensen op zo´n manier hun frustraties kwijt willen raken...

Verder toppertje hoor! :D Ben er volgend jaar ckerzz weer bij! :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het was weer een gezellig feestje!! :)

Waarschuw beheerder
Kent iemand Arthur van den Berg? Hij was ook op InQontrol (wat trouwens een super vet feessie was) heb hem dringend nodig, hij woont in Rotterdame en is er 1 van een drieling.....
Waarschuw beheerder
Ik vond het wel een geslaagd feest, alleen jammer dat we zoveel moesten lopen om de dj's te zien die we graag wouden zien..daardoor was het moeilijk om de sfeer te vinden..:(

maar al met al kijk ik terug op een superavond met een topafsluiting van Promo:jaja: :bounce:
Waarschuw beheerder
Tja..kon maar moeilijk in komen.....dan weer naar die zaal, dan weer naar die....heb me de laatste 2 uurtjes wel vermaakt maar verder moet ik zeggen dat het me tegen viel. Ik miste ook een beetje de sfeer.
HELAAS....
Waarschuw beheerder
donateur
En beginnen met My clame to fame, na het geweld van Jappo :respect is toch wel een aardige anti climax

Die was voor mij!!! :lief:

Ohja nog iets! Ik had Q Dance even mailtje gestuurd..
Over de wc's en de prijzen van eten/drank!

Kreeg oa dit terug:
Ik wil geen vinger naar iemand anders wijzen maar de toiletten zijn
ingehuurd door ons en dit was inderdaad smerig... Op het moment zelf kon
dat helaas niet verholpen worden maar we zullen er alles aan doen om dit
de volgende keer te voorkomen. De food gaat ook niet via ons dus zij
bepalen zelf de prijs...

Waarschuw beheerder
De sfeer was idd minder... viel eigenlijk best tegen
hoop dat defqon weer een knaller wordt

Waarschuw beheerder
nou heb me werkelijk waar super vermaakt!
de techno zaal was gewoon super! :bounce: heb er geen moment stil gestaan, was een wreede muziek heb ik gehoord
was echt een feest appart, als ik t vergelijk met de andere zalen.
Voor mij was t een geweldig feest!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 48556, 93858}
Waarschuw beheerder
vond de techno zaal ook beetje sfeerloos veel mensen die stonden daar alleen maar een beetje stil te staan :S

Waarschuw beheerder
he The Kneh, heb je volgens mij verkeerd gekeken.. waar wij stonden stond iedereen te springen...
Waarschuw beheerder
tja ben er ook niet de hele tijd geweest hoor. Maaar paar keer dat ik er was stond echt 3 kwart van de zaal stil.

hoe draaide bam bam trouwens wou ik eigenlijk wel heen

Waarschuw beheerder
:bounce: vond t super :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond dat er bijna overal voornamelijk werd stil gestaan

techno klonk lekker maar ik vond de zaal te rustig en ook daar stonden een heleboel mensen maar een beetje te staren en niets te doen :(

wij zijn voor Remus al naar huis gegaan..helaas
Waarschuw beheerder
ik ben ook om 6 uur richting huis gegaan teon had ik het wel zo'n beetje gehad daar
Waarschuw beheerder
Ik wist pas om 4:45 toen Jappo begon dat ik op InQontrol stond, daarvoor heb ik overal en nergens staan springen :D
Waarschuw beheerder
1 woord HEERLIJK
Waarschuw beheerder
BamBam was gruwelijk! Masterful beats and mixing :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
na het geweld van :respect: Jappo

:yes:

TODESVOGEL!
Waarschuw beheerder
donateur
bigster...waar was je nou zaterdag???beetje vermaakt??op naar defqon1!!!!:bounce::bounce:
Waarschuw beheerder
ookal staat de hele fucking techno zaal stil, ik ga los, en ik let nie eens op de andere mensen dan :p Techno!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Nutero:
ik vond dat er bijna overal voornamelijk werd stil gestaan

techno klonk lekker maar ik vond de zaal te rustig en ook daar stonden een heleboel mensen maar een beetje te staren en niets te doen

wij zijn voor Remus al naar huis gegaan..helaas

Heb je buiten gestaan dan :P haha, waarom gooi je dan 45 euro weg?
Waarschuw beheerder
INQONTROL was ZO VET!!

Remus en Technoboy waren echt TE masterlijk!!
tering, had al lang niet zohard geknald, vooral op technoboy, hij was zo gruwelijk... wou dat het nog uren had geduurd...

volgend jaar zowiezo weer, alles weegt zowiezo op tegen de rai, wat ik een kutlokatie vind.

helemaal top!!!

Waarschuw beheerder
mensen die stil stonden in techno zaal ? nix van gemerkt.. kheb hele tijd non-stop losgegaan vooraan.. voor de DJ, niet omgekeken, dus geen stilstaande mensen gezien

8)
Waarschuw beheerder
donateur
Waarschuw beheerder
donateur
Isaac aan het einde :kwijl: heb 2 leuke filmpjes daar van :jaja:

Bad dreams b) alleen het ging toen echt snoei en snoeihard :D helaas trok mijn microfoon het niet zo van mijn camera :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vond het stukken minder dan vorig jaar. Technoboy zeer slecht gedraaid, tot 2 uur in de main kutmuziek, maar luna, zany, trance generators was leuk.
Oldschool zwaar vet, tot poogie bear!

nee, vorig jaar was vetter, maar heb me uitstekend vermaakt
Waarschuw beheerder
donateur
Heb je zeker technoboy niet mee gemaakt in de main :O

Waarschuw beheerder
donateur
Als ik die filmpjes weer kijk zeg, dat stukje dat ze met dat vuurwerk bezig waren in de main. Ik krijg weer kriebels als ik dat zie :P Geweldig man!

Waarschuw beheerder
donateur
vond et vorig jaar beter , werd veel techno gedraaid in de main :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Draaide Darkraver nog hardcore of alleen hardstyle? Hij draait hier morgen in de buurt dus ben benieuwd wat ik kan verwachten.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet wel wat je kan verwachten..

Komtie dan hé!!

Waarschuw beheerder
donateur
wat een klere herrie al die hardcore in elke zaal. beetje jammer.
Waarschuw beheerder
Ik krijg weer de kriebels als ik aan zaterdag terug denk!! wat was dat een TOPPER FEETSJE!!! Heb me zeer goed vermaakt daar. Nu weer opweg naar Buzz fuzz!!!! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat een klere herrie al die hardcore in elke zaal. beetje jammer

elke zaal? dan zal jij de laatste uurtjes op awakenings 15 april ook niet leuk vinden :D

Waarschuw beheerder
Ik heb me super vermaakt op IQ!! Had ook niet anders verwacht...maar vond de muziek (in de main) pas na 2en echt lekker worden...een klein minpuntje :(
Waarschuw beheerder
donateur
elke zaal? dan zal jij de laatste uurtjes op awakenings 15 april ook niet leuk vinden

daarom moet je ook de 16e gaan.. :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ze hadden InQontrol van vorig jaar beter het thema 2012 mee kunnen geven, kwa aankleding verwacht ik over 7 jaar eerder zoiets.
Het duurde even voordat er serieus gedraaid werd, in de main klonk het allemaal wel erg zoetsappig.
Art of Fighters maakte veel goed, voor een feestje moest je in de hardcore zaal zijn, of de viplounge.

Vip was ook niet veel bijzonders, we hadden alleen het voordeel dat we langer mochten wachten bij de ingang en garderobe + gezeik over legitimatie.
De viplounge was relaxt, de vippodiums klein en dichtbevolkt.

60 euro was het absoluut niet waard maar we hebben plezier gehad.

Waarschuw beheerder
IQ was lekker.... Maar de aankleding was vorig jaar beter...

Ik heb de hele nacht dooregbracht in de Hardcore zaal (infected..) Heb erg genoten van Endymion....art of fighters *die ik nog nooit live gehoord had*.... the prophet vs. the masochist en van Unexsist aka jappo.... WAS FF BRUUT NACHTJE STAMPEN!

Voor mij zeker volgend jaar weer....
Waarschuw beheerder
donateur
heb de live set van scot project @ in qontrol;p
klik hier om te downloaden

en hier is zany dan ook @ in qontrol;p
klik hier om te downloaden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Echt een SUPER feest het was helemaal Toppie..
Heb met me vrienden lekker de hele avond gestampt:bounce:
Zeker tot volgend jaar :yes:..In Qontrol..:yes:
Waarschuw beheerder
Ik vond het inderdaad ook wel een superfeesie.
Heb me goed vermaakt met endemol en daarna jappo dat was nie slecht.

Heb trouwens iemand nog een foto gezien van een groot groen IQ teken op iemand zijn achterhoofd?
Laat me ff weten aub.
Waarschuw beheerder
vond in qontrol ook een goed feest, vond in het begin alleen de aankleding niet echt super.. tenminste niet in lijn met thema 2012..maarja na 10 minuten let je daar toch niet meer op! volgend jaar zeker weer! :bounce:
Waarschuw beheerder
wie had niet zo'n logo!

Op q-dance site staan een paar foto's van creatievelingen
Waarschuw beheerder
jahhh was zkr wijzzz feesie de hele n8 lopen :bounce: haha

:D
Waarschuw beheerder
vond alleen de aankleding in de techno vet gedaan.
main had ook wel wat leuke dingen. En hardcore area was gewoon precies hetzelfde als vorig jaar
Waarschuw beheerder
Was super feestje. Heb net alle foto's bekeken. Vind alleen zo jammer dat ik helemaal niks heb gezien van al die lasers en die mooie aankleding .... Eigenlijk weet ik alleen dat ik t feest super vond. Verder staat me niet zoveel bij .. hmmm volgende keer maar iets minder vague ....;-)

Waarschuw beheerder
Hoezo mooi feestje..in 1 woord SUPER:-D..
t was mn eerste "grote" feest, maar zeker niet
mn laatste..Vond Dana echt TOP! Op naar DEFQON
dacht ik zo..(h)
Waarschuw beheerder
Het was gewoon 1 groot feest ik heb mezelf prima vermaakt daar!!!!!!Idd op naar het volgende feest!!!
Waarschuw beheerder
donateur
k weet er jammergenoeg niet zoveel meer van :(
maar wat ik nog weet was (Y)(Y)
vooral opt einde in de main!! technoboy :kwijl:
vooraan bij de boxjes :)
k kwam eigenlijk voor de hardcore maar ben daar het minste geweest geloof ik :P

en ik opt einde maar para zoeken naar het bonnetje van me jas, na een kwartier kwam ik er ook achter dat ik zo'n sleuteltje had :P:D

Waarschuw beheerder
hahaa sukkel slager, jij liep zeker buiten bij de kluisjes nog steeds te spacen in die kou daar!

Waarschuw beheerder
Inqontrol was echt super vet! Op naar DefQon
Waarschuw beheerder
kweet niet ,ben er niet geweest !!!!
Waarschuw beheerder
In Qontrol was DIK DIK DIK! Die tl's in de gangen maakten het helemaal af! Respect 2 Q deze x!
Waarschuw beheerder
ik heb gewoon puur kenote !!! heeeerlijk :9 :bounce:
Waarschuw beheerder
Ik heb de set van The Prophet vs The Masochist heerlijk :yes:

Waarschuw beheerder
en bij mij doet die het nie:@
Waarschuw beheerder
Hmmm :S , je moet gewoon eventjes properties doen op die stream en dan de link in mediaspeler gooien!

Daarna opslaan als ....

Waarschuw beheerder
Was wel een gek feessie, vond ik :d
Waarschuw beheerder
ja weet iemand waar ik die livesets kan downloaden?
ik wil heeeeel graag die van technoboy...
ZO ONTZETTEND VET!!!

(K)

Waarschuw beheerder
ja was vetjes
Waarschuw beheerder
NL/2012-03_19-MAART_INQONTROL/AFTER/-bestand
Waarschuw beheerder
http://www.q-dance.nl/index.php?SECTION=news;ACTION=single;NEWSID=593
Waarschuw beheerder
More than 400 pictures on [url]http://www.hardcoredates.de[url]. Better late then never. :-)
Waarschuw beheerder
Mwoah... het viel wel tegen... enige zaal die ik gruwelijk vond was Infected :P

Waarschuw beheerder
donateur
had meer van t filmpje verwacht..
waarom liep er anders 9 uur lang een man met een camera rond??
zal wel geen dvd kome denk k...maar waarom dan??
Waarschuw beheerder
Jaja hoop niet dat het de standaard voor geluidsniveau wordt in 2012

Waarschuw beheerder
donateur
omdat het dit jaar nie echt super was
Waarschuw beheerder
Dik FEEST!!! TOP!

houwe zo!
Waarschuw beheerder
2004 editie was beter
Waarschuw beheerder
beuqe!! ;)

Nee serieus, was vet :D
Waarschuw beheerder
Wat een feest..:D:D..!!!

Gewoon top.. en van de betre Q feesie ..:D:D

Dese IQ was beter als de vorige vond ik..:D:D
Heb me geweldig vermaakt..:D:D

De topper van de avond was wel ZANY..!!

En dat laatste half uurtje van TechnoBoy in de main was wel weer ene + punt.. Nog ff lekker een half uurtjuh doorknallen..!!

Geweldig in 1 woord omschreven Geweldig.. Q-dance weer ene goede zaak gedaan..:D:D
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1812, 812}
Waarschuw beheerder
donateur
Jij benter snel bij :p
Waarschuw beheerder
donateur
Nu pas wakker knul?

Waarschuw beheerder
Dese? :\
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
HOeft geen dvd te komen. Bij QLimax filmden ze ook en daar is ook nooit iets van gekomen kwa dvd of cd.

Waarschuw beheerder
hheee...menneer heeft het nu nog over inqontrol. ben al helemaal into defqon, maar goed: inqontrol was erug vet

Waarschuw beheerder
:x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat een gek he inqontrol komt er haast alweer aan:s
Waarschuw beheerder
Knetter VET!!!!! maar 2004 was 10 keer beter ook voor de VIP