Partyflock

Forumonderwerp · 698898

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
What happened???
k hoorde net wat op de radio, had zelf geen tijd om te gaan

iets over politie bekogelen

[*edit]
dit dus:

Vechtpartij bij Dance Parade

ROTTERDAM - De politie is zaterdagmiddag tijdens de Dance Parade in Rotterdam in actie gekomen om een vechtpartij de kop in te drukken. Op de Witte de Withstraat in het centrum werd de mobiele eenheid ingezet om vechtersbazen in het publiek uit elkaar te drijven.

Volgens een woordvoerster is nog niet bekend of er aanhoudingen zijn verricht. De stoet met veertig wagens werd even opgehouden, maar zet inmiddels weer koers richting de Erasmusbrug en het eindfeest op Katendrecht. De Rotterdamse Dance Parade, met naar schatting 350.000 danceliefhebbers, is de grootste parade van Europa
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
das snel :S
Waarschuw beheerder
donateur
Geen idee, ga kijken ;p
Waarschuw beheerder
donateur
gaat weer lekker dan :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Ook al? :S
Waarschuw beheerder
donateur
Goh... :S Zijn ze weer lekker kansloos bezig daar (N)
Waarschuw beheerder
donateur
nee geen zin om te kijken, zal zo wel afgelopen zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker voor ze :frusty: doelloze lui bestaan er ook zeg..

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Leuk (Y)
Waarschuw beheerder
Feesten is uit, rellen is in.
Waarschuw beheerder
donateur
shit happens

Waarschuw beheerder
donateur
Is het weer zover..? :S

Waarschuw beheerder
ben blij dat wij dit jaar voor het eerst niet naar het eindfeest gaan..........
Waarschuw beheerder
donateur
ze zeiden iets over, na een korte stop ging het weer verder, en er was iig ME.

heb het niet echt gehoord

van mij mogen ze die ME`ers lekker bekogelen, maar dan ook aleen de ME`ers
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik had net me vriend aan de telefoon. Die had t er ook al over.....
Dat mensen stenen uit de grond haalden en richting de ME gooiden..... :S

Hij had ook 1 jongen gesproken, een Ajaxcied (hoe je dat ook schrijft), en die vertelde dat ze vanavond in Tropicana verder gaan.......

Waarschuw beheerder
Kijk nu op www.telegraaf.nl daar staat het. Idd een vechtparty

Waarschuw beheerder
donateur
Hij had ook 1 jongen gesproken, een Ajaxcied (hoe je dat ook schrijft), en die vertelde dat ze vanavond in Tropicana verder gaan.......
==================================================­====
Laat me niet lachen, die durven daar echt niet naar binnen.
Waarschuw beheerder
donateur
Vechtpartij bij Dance Parade

ROTTERDAM - De politie is zaterdagmiddag tijdens de Dance Parade in Rotterdam in actie gekomen om een vechtpartij de kop in te drukken. Op de Witte de Withstraat in het centrum werd de mobiele eenheid ingezet om vechtersbazen in het publiek uit elkaar te drijven.

Volgens een woordvoerster is nog niet bekend of er aanhoudingen zijn verricht. De stoet met veertig wagens werd even opgehouden, maar zet inmiddels weer koers richting de Erasmusbrug en het eindfeest op Katendrecht. De Rotterdamse Dance Parade, met naar schatting 350.000 danceliefhebbers, is de grootste parade van Europa.

Waarschuw beheerder
donateur
Dat mensen stenen uit de grond haalden en richting de ME gooiden

:frusty: :frusty: :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat een ajaxcied of meerdere niet echt veilig zijn in tropi

zou wel weer een kansloze actie zijn van ze

Waarschuw beheerder
donateur
Laat me niet lachen, die durven daar echt niet naar binnen

Dat hoorde ik maar hoor.....!!

Ik hou me daar echt niet mee bezig!

Ik vind t gewoon zielig!

Altijd dat eeuwige gezeik tussen Amsterdam & Rotterdam!
Waarschuw beheerder
donateur
Ben ik even blij dat ik toch niet naar de FFWD kon. :)
Waarschuw beheerder
donateur
De ME verdient het ze pakken ook altijd iedereen als ze maar kunnen maar hun zijn altijd in de meerderheid.

vind het wel leuk als ze eens een x gepakt worden, verdienen ze.

tis niet leuk voor mensen die er zijn om te feesten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
010-NrG-010 wat ben jij een misselijk ventje zeg..[img cacheid=00017382000344ab73924afb1a005dd678]http://smile.smilies.nl/1499.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Waarom moeten die gasten nou altijd op feesten ruzie gaan staan maken????
Je gaat toch om te feesten en niet om ruzie te gaan staan maken wie er dit jaar kampioen word.. :s
Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
De ME is in actie gekomen tijdens de Dance Parade die door Rotterdam trekt. In de Witte de Withstraat zorgden relschoppers voor ongeregeldheden.

Ze gooiden onder meer met stenen en daarbij is volgens de politie een agent gewond geraakt. De relschoppers richtten zich op de aanwezige agenten van de ME. Na een aantal vechtpartijen gingen de ordeverstoorders weer op in de menigte. Voorlopig heeft de politie in totaal 5 mensen aangehouden.
De verstoring heeft de verdere verloop van de parade niet in gevaar gebracht. Inmiddels zijn de eerste wagens al over de Erasmusbrug richting Katendrecht.

De danceparade is om 12:00 uur begonnen op de Mathenesserlaan en eindigde dus later dan 16:00 uur op het Katendrechtse hoofd waar het slotfeest wordt gegeven tot 23:00 uur.
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom moeten die gasten nou altijd op feesten ruzie gaan staan maken????
Je gaat toch om te feesten en niet om ruzie te gaan staan maken wie er dit jaar kampioen word..

maar dat is wel een plaats waar mensen van beide groepen komen en dan ontstaat er altijd wel ruzie omdat die haat er nou eenmaal is.
Waarschuw beheerder
Ik mis dus weer echt wat.

NOT
Waarschuw beheerder
donateur
wen er maar aan ... het zal steeds meer gebeuren voorspel ik :( door de hoge straffen rondom voetbalwedstrijden en de massale aanwezigheid van politie daar zijn dit soort evenementen de uitgelezen mogelijkheid voor deze mensen om zich eens zonder al te veel risico te kunnen uitleven ... helaas maar waar :(

Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet niet wat de aanleiding is geweest, maar de laatste keer dat ik er bij was liepen er tientalle debielen met wp teken, hakenkruizen tattoo's enz gewoon om ziek van te worden en die waren flink de boel aan het uitdagen, zal me niets verbazen dat het nu weer het geval is.
Waarschuw beheerder
zal wel door het alcohol verbot komen dat er rellen waren:(
of was dat er dit jaar niet ?.
[img]http://members.home.nl/bewegendeplaatjes/politie/bobby2.gif[/img]
Waarschuw beheerder
rellen is voor mietjes
Waarschuw beheerder
Damn zeg.............waarom

Make Love Not War :YES:
Waarschuw beheerder
donateur
Make Love Not War

Vrouwelijke voorstanders van deze uitspraak kunnen zicht per PB bij me melden. :$ O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Tja dat gezeik vorig weekend op dance valley ook... ga naar een wedstrijd ofzo!
Waarschuw beheerder
Tja, dit is nou de reden dat de ffwd dance parade NOOIT de Love Parade zal evenaren.
Waarschuw beheerder
Rellen gaan nergens over...
Steek je Energie in wat anders zeg...

Waarschuw beheerder
Die van ajax kregen ook al slaag op dance valley, van den haag...

Maja, wat heb je der aan? :P
Waarschuw beheerder
Hij had ook 1 jongen gesproken, een Ajaxcied (hoe je dat ook schrijft), en die vertelde dat ze vanavond in Tropicana verder gaan.

als je dat leest hebben de kakkerlakken moeten rennen;)
Alleen is dit in een onzin verhaal;) Niemand is daar nammelijk.
vanavond verder:s een vriend van ons geeft een feestje,dus zitten we ook niet bij tropicana.

Vechten zal er geweest zijn ja,maar niet tussen ajax en kakkerlakken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
shit als je zonodig moet rellen spreek dan ergens af maar ga geen feest verneuken:@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vraag me altijd af wat ze eraan hebben...

Geeft het een voldoening, een kick....? Ik weet het niet ik vind het maar dikke bullshit. Als ze zo graag willen vechten, mogen ze het van mij in de ring doen. Maar dan wel doorgaan tot ze doodgaan. Dan kiezen beide partijen er zelf voor en word de rest er niet mee lastiggevallen.

Maar damn, doe dit toch niet op feesten of andere evenementen. Er zijn ook mensen die willen genieten van de wel gezellig sfeer, muziek, voetbal of wat dan ook.

Mensen die rellen: JULLIE ZIJN NIET STOER :@

Waarschuw beheerder
tsss zieligerds om al van te voren te weten dat ze vanavond in de tropicana verder gaan!

waar gaat dit nou heen :s
slaat werkelijk nergens op!!

Waarschuw beheerder
donateur
De ME is weer lekker slim bezig geweest, werkt alleen maar averechts en lokt meer agressie uit.
Laat ze lekker knokken als ze willen.
Waarschuw beheerder
:gaap: 1 komt met een onzin verhaal aanzetten en de voetbalaanhang doet het weer:s

Nogmaals Ajax is niet in rotterdam.
Verhalen altijd:gaap:
Waarschuw beheerder
OK mensen!
ik kom dus net thuis van de dance parade.
wou zelf al ff stukje over de relle sette maar dat staat er dus al.

maar het was best kk erg.
de aanleiding ervan heb ik niet mee gekregen.
zal vast wel een stelletje debielen zijn geweest zonder hersene.
STELLETJE RANDDEBIELEN!!!

mijn vriend is ook nog geslagen, zomaar. we zaten er midden in.
we zijn toen weg gelopen maar toen begonnen zeker 300 mensen onse kant op te rennen. wij gingen toen ook maar renne, geen zin in die mongole. de politie rende met ons mee.
1 politie man was ook neer geslagen en gingen er 3 agenten omheen staan met getrokken pistool.

later kwamen er ongeveer 10 ME busjes en mensen werden opgepakt.

maja, die kk lijers hebben het dus mooi weer verpest. herzenloze tyfus debiele!!!

maja..dat was het dan wel weer.
hopen dan maar dat het volgend leuker kan gaan!

Waarschuw beheerder
donateur
tsss zieligerds om al van te voren te weten dat ze vanavond in de tropicana verder gaan!
==================================================­=======
Daar gaat niets verder, op het eind feest zal het wel los gaan.

Waarschuw beheerder
donateur
Ook een man die voor de lol van de Erasmusbrug in het water sprong, is gearresteerd.
==================================================­======
Jumping time ?
Waarschuw beheerder
owja mensen.
voor de goede orde..
de relle waren niet tussen feyenoorders en ajaxcieden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als je dat leest hebben de kakkerlakken moeten rennen
Alleen is dit in een onzin verhaal Niemand is daar nammelijk.
vanavond verder een vriend van ons geeft een feestje,dus zitten we ook niet bij tropicana.

Vechten zal er geweest zijn ja,maar niet tussen ajax en kakkerlakkenlaatste aanpassing: 14 augustus 2004 16:38

Oja, jij bent het Hooligan Opperhoofd dat precies weet waar iedereen is? Kansloze rukker!
Waarschuw beheerder
donateur
ja het is weer raak hoor kan het nouw nooit rustig blijven(N)
het valt wel op als er een feest in of in de buurt van rottrdam is is het altijd wel raak:frusty:

Waarschuw beheerder
ajacieden zijn niet in rotterdam...
hoe weten we dat lang leven de mobiel :z
sensatie zoeker
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou als wij naar rotterdam zouden gaan ,zou ik er ook wezen;)
Ik heb net lopen bellen of er iemand heen was,ze weten allemaal van niks.

Dus ja verzin je verhaal dat het ajacieden waren;)
Waarschuw beheerder
donateur
ja het is weer raak hoor kan het nouw nooit rustig blijven
het valt wel op als er een feest in of in de buurt van rottrdam is is het altijd wel raak

:x
DV was ook bij r'dam zeker :/
Waarschuw beheerder
* off topic*

iemand enig idee of er nog kaarten beschikbaar zijn voor de afterparty in de Tropicana?

Thanks!:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
r'dam, amsterdam,utrecht den-haag overal gebeurt er wel eens wat.
maar ja grote steden met bepaalde reputatie staan gelijk in het daglicht en word helemaal weer uit ze verband gerukt door sensatie zoekers :z
zeg iets nuttigs of zeg dan niets.

Waarschuw beheerder
donateur
2 Bokkie:

Ik heb ook nog geen kaartje. Maar ik ga ervan uit dat ze er nog wel zijn. Gewoon aan de deur halen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er echt niks van meegekregen :S
maarja ik zie het dan ook echt nooit ... ik zoek het ook nooit op ofzo ...
dus ik heb gewoon een super relaxte leuke dag gehad
en respect voor paul, panic en neophyte op de B2S wagen :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom geven we denhaag niet de schuld? :)
ook altijd makkelijk en iedereen + media geloofd het.

als je de telegraaf van vandaag leest zou je
wel begrijpen wat ik bedoel... wat een K*******R krant zeg met z'n leugens en indianen verhalen.

maar opstootjes zijn overal, bij ieder feest.
Maar aangezien de het een hipe aan het worden is na dancevalley is de media weer boter geil op opstootjes.

Waarschuw beheerder
moet zeggen heb heel de dag op Gesture truck gestaan en later gedraaid.. maar ik heb er niks van gezien ... ik hoor nu wel berichten komen over rellen.. maar ja dat is jaarlijks wel t geval.. er zijn altijd mensen die t niet kennen laten..:S... ik fa ff douchen en dan weer terug dan komen de verhalen wel weer :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
het valt wel op als er een feest in of in de buurt van rottrdam is is het altijd wel raak

:[

in denhaag of a dam gebeurt dit ook :/

Waarschuw beheerder
ook altijd makkelijk en iedereen + media geloofd het.

dat noemen ze mee lullen met de kudde marc :bier:

Waarschuw beheerder
heb niks gezien, was gewoon gezellig en overal gebeurd wel eens wat.
Waarschuw beheerder
donateur
Echt waar... de media :kotssmiley:
De gasten verdraaien pcies alles zodat hun de meeste sensatie hebben...

Waarschuw beheerder
donateur
cebas, de telegraaf gelezen over dancevalley en aankomend mysteryland?

gaat weer echt helemaal nergens over..

van onze verslag gevers als bron... :kots:

:kots: :kots: :kots:
Waarschuw beheerder
donateur

in denhaag of a dam gebeurt dit ook

dat zeg ik ook nie maar rdam valt mij gewoon op dat het wel erg vaak gebeurt

Waarschuw beheerder
whaha fuck the media en fuck de ME fuck de politie....... A.C.A.B. k weet wat voor misselijke honden het zijn! ze staan op, gaan naar hun 'werk' is er niks te doen, gaan ze een beetje doelloos charges uitvoeren naar gewone groepen supporters en maar slaan, net alsof ze dan overkomen als wij zijn heer en meester... terwijl de supporters gewoon niets doen.

ik heb dingen gezien en meegemaakt, ging nergens over. er waren even daarvoor rellen geweest, de ME voerde charges uit, maar ze hadden die niet goed uitgevoerd en ze moesten zich terug trekken, het was warm en alles, en ik kom net aanlopen, zie iemand op een hekje zitten helemaal bezweet, een ME'er begint zo op diegene in te slaan... kijk vuile laffe honden omdat ze hun dag niet hebben.....

Waarschuw beheerder
dach dat dat de waarheid was marc :9
maar ja,elk verhaal heeft 2 kanten he.
maar daar ga ik niet verder op in ;)
Waarschuw beheerder
Wat had Marc dan willen lezen? De waarheid? Zou een stuk laffer zijn me dunkt. ;)

Waarschuw beheerder
waren uit nou relle tussen ado en ajax op valley?

Waarschuw beheerder
ontopic :[

Waarschuw beheerder
De ME verdient het? Lekker kansloze opmerking zeg, je zal blij zijn als die lui jou ontzetten als je in elkaar gebeukt word door een aantal Ajaxieden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:D Dit is echt ongelooflijk belachelijk. :D

Waarschuw beheerder
over ML kan in niet vind op telegraaf...

maar had ook niet anders verwacht.... waarom geven die gaste niet gewoon zelf feestjes en nodigen ze de tegenstand uit..

Waarschuw beheerder
A.C.A.B. iedereen in een 4 jaargetijden carnavals pak verdient gewoon het slechtste! :) honden zijn ut.... meer niet!

pretbedervers zijn het ook!

dus ja ze verdienen het :) ik heb nog nooit een calimero gezien die de helpende hand gaf hoor! nog noooooooooooit!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Jezus, weer zo'n debiel die ajakkus de schuld geeft, hoe lomp kun je zijn.
Er zijn rellen en gelijk is het weer Rotterdam Amsterdam volgens de meeste.
Wie zegt dat het supporters waren, het kunnen ook Antilianen zijn geweest die hun matpartij van 2 weken met de Carnaval parade niet hebben kunnen afmaken.
Waarschuw beheerder
rot toch op man met die fokking bullshit allemaal

iedereen neemt altijd maar dingen aan van jan en alle man, word er schijtziek van dat gelul

wil eerst videobeelden zien dan pas geloven

Waarschuw beheerder
xenith over uitnodigen?? doen ze in NL toch al.... een suportersgroep die een voetbal tournooi organiseerd en 3 andere clubs uitnodigd :) 3x raden wat voor clubs ;) 1tje om banden te versterken en 2 waar ze niets van moeten....... ;)

Waarschuw beheerder
hoezo pretbedervers?

als twee groepen aan het rellen zijn.. .bederven zij de pret als ze ingrijpen ?

misschien hun pret ja.. maar zijn helpen juist de andere 99% van de bezoekers
Waarschuw beheerder
[img cacheid=00008c850000fff64838070b1a005dd976]http://members.lycos.nl/bryanrms/hpbimg/HOER.jpg[/img]

IK HEB EEN HEKEL AAN POLTIE
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kijk ut is zo makkelijk, altijd bepaalde groepen de schuld geven.... moeten ze nie doen!

kijk dat jullie(ajax) nu ffies meer organiseren en bezig zijn en ffies de aandacht trekke, kan best zijn dat andere supportersgroepen net zo aktief zijn maar ut buiten beeld doen...

dus jullie moeten je nie op laten fucke nu, en gewoon je ding doen... wat maakt ut uit? een slechte valt nie goed te prate, als je eenmaal de stempel hebt, dan blijft die stempel aan je kleven en het is altijd makkelijk om dan die groepen de schuld te geve... gewoon beter wete en je geen fuck aantrekke van alles, dat mense veel over je prate is alleen ma goed weet je ;) goed teken....
Waarschuw beheerder
donateur
Pfff... triest hoor om toch weer te gaan lopen klootviolen op zon tof feest...

Waarschuw beheerder
UP

haha.. je snapt wel wat ik bedoel...

shit happens
Waarschuw beheerder
blablablabla

uit maar ellende in Amsterdam toch?

wil eerst de mensen horen die erbij waren

Waarschuw beheerder
xenith k praat nie meer met je.....

Waarschuw beheerder
donateur
dach dat dat de waarheid was marc
maar ja,elk verhaal heeft 2 kanten he.
maar daar ga ik niet verder op in

:nee:

Wat had Marc dan willen lezen? De waarheid? Zou een stuk laffer zijn me dunkt.

Helemaal niks, het zou landelijk een paar duizend mensen meer getrokken hebben na al die media gelul en opgeblazen zooi.
geloof mij nou dat er volgende week op ML de helft minder mensen komt als normaal.. door de media.

Ik heb gasten gesproken die helemaal niks van die vechtpartijen afwisten en een wereld dag gehad hadden en Sparnewouden.
die moesten alles uit de krant vernemen.
net zoals de meeste.
dus ik ben van mening dat de media 1 van de ergste onrust stokers is.
en eigenlijk die mede schuldig zijn dat er provocatie's ontstaan.
Waarschuw beheerder
media zijn teringlijers :yes:
Waarschuw beheerder
hahahaha wel kickuh eerders is er helemaal niks meah
Waarschuw beheerder
Vanavond in Tropicana verder(Y)

Een goede rel is altijd leuk om naar te kijken maar geef het weinig kans!

Op Katendrecht zal het nog wel los gaan lijkt mij:D

Waarschuw beheerder
whahaha :) idd hai hai! maarja wat mis je dan? commerciele pleuris feeste?? valt niks aan te misse toch :)
Waarschuw beheerder
media zijn idd fuckers kijk maar naar id&t magzijn poosje terug stond er in dat een groep ajax maatjes rastische worden riepen. :S
Waarschuw beheerder
Beetje jammer weer, dit is de 1e keer dat ik niet ben geweest naar de FFWD sinds het bestaat... had ook al zo'n raar voorgevoel heel de week dat het rellen zou worden op het eindfeest, maar nu is het zelfs al rellen tijdens de parade. Nou, hou je hart maar vast voor vanavond!

Waarschuw beheerder
donateur
het is toch zo, lekker alles opblaasuh..
iedereen bang maken, hooligans dit, hooligans dat,wraak hier, revance daar...

dat ze het vermelden ok, is hin werk.. maar om het zo op te blaasuh begrijp ik niet.

Ben zelf ook in Rotterdam geweest, het was gezellig, leuke sfeer, niks van vechtpartijen meegemaakt of losgaande Hooligans...

het zal wel dat er wat provocatie is geweest tussen ME en een aantal bezoekers...

Maar het media verhaal zal er altijd zijn en blijven.

lekker dingen aanpappen.. lekker erger maken dan dat het is...
Waarschuw beheerder
Van mij part slopen ze die hele stad:)
Wij zijn er alleen niet,erg leuk dat ze het zelf doen:)

Morgen zullen alle forums en gastenboeken wel wer volstaan met rellen tussen ajax en kakkerlakken in rotterdam:d terwijl er niemand van ajax is:D
Waarschuw beheerder
hard vast houden :)

laat hem liever kloppen in mijn lichaam :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
een hooligan is nog erger als een pedo in Nederland :yes:
Waarschuw beheerder
Morgen zullen alle forums en gastenboeken wel wer volstaan met rellen tussen ajax en kakkerlakken in rotterdam terwijl er niemand van ajax is

Netals of jij iedreen van ajax kent en gebeld heb of ze in rdam zijn?

Gelukkig zit jij veilig achter de computer(Y)

Waarschuw beheerder
en als ajacieden in grote getallen daar waren dan had je het echt nog lang niet gehoord ofzo ;)
net als ML dat daar ook een slagveld zou komen :no:
dat krijg je niet te horen :bier:
mensen maken zich te druk en maken van een mug een olifant (K)
Waarschuw beheerder
:D volgens mij ook kef;)Best knap eigenlijk is er een gevecht op een feest tussen hooligans weet de hele wereld het:d
We zijn beroemd:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Beter dat het seizoen weer begint.. Zowel clubs als supporters kunnen nu na wat oefenpartijtjes officieel gaan beginnen :)

Waarschuw beheerder
donateur
wat wil je 350.000 mensen in een stad, het grootste buitenfeest van europa, missschien liep er wel iemand door het rooie stoplicht en een agent moest er wat van zeggen... toen ging het los.
weet ik veel...

bij zulke feesten heb je altijd wel wat.

zelfde als oud en nieuw & koningine nach

is die parade in a'dam wel rustig verlopen dan? :P
waren niet echt types om los te gaan he? :P:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Netals of jij iedreen van ajax kent en gebeld heb of ze in rdam zijn?

lang leven de mobiel slimmerd,je hoeft er 1 te bellen en het vuurtje is aangestoken die gaat die bellen die gaat die bellen etc etc etc.
maar ga naar je feestje toe..pas op dat je niet op je bek word geslagen door een ajacied :z
Waarschuw beheerder
Hij denkt dat een een club 15000 hooligans heeft;)
Waarschuw beheerder
donateur
je kan wel zien dat er personen zijn die reageren die niet weten waar ze het over hebben :gaap:

Waarschuw beheerder
PARADE was iedergeval TOP HARDCORE is niet dood het leeft (Y) Decibel/B2S truck met paul,mc ruffian,panic,darkraver,dana :yes:

en der ware nie alleen relle op de witte de wit maar was ok vechte na pogo waar de politie aan te pas kwam :s stond er midden in opeens en toen kut politie begint me ff in het rond te meppe :no: krijgk ff wat klappe van die honden :@

Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
GVD, altijd raak!
Rellers hebben niks op parties te zoeken! Opgefokte gefrustreerde pubers met jeugdproblemen moeten eens wat anders verzinnen om hun aggressie af te schudden ipv dit op feesten te doen! Men noemt het niet voor niets FEESTJES! Blijf daar dan buiten met je aggresie! Koop een bokszak, beoefen een vechtsport met weinig grenzen, sla straattegels kapot met je hoofd, rook een lekkere vredige joint, of wat dan ook, maar laat feesten en de daarbijbehorden feestgangers toch eens met rust!

Waarschuw beheerder
donateur
Fijn he dat kut pogo (not)
Waarschuw beheerder
Weet tenminste genoeg dat er geen ajacieden bij betrokken waren

Waarschuw beheerder
pogo idd (N)

Artiest Basic
Waarschuw beheerder
Pfffff triest net als een aantal reacties hierboven !!
Waarschuw beheerder
basic jij bentook triest :)

Waarschuw beheerder
vooral de reacties van die Neuzen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
wat ik net hoorde van onze verslaggevers in Rotterdam is dat de harde kern van Ajax de coolsingle bezet heeft.
de vrouw van bram peper hebben ontvoerd..

en ze willen losgeld en een paar vlucht treinen.

:jaja:

bron: telegraaf

en teletubbie land
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Whatever kakkerlak :)

Waarschuw beheerder
martjuh je hebt te harde klappen gehad,dus denk aan je hart..
en het is de waarheid wat hier word gezegd..
maar zie het alweer dit word weer een discussie joden dit joden dat..het is nog alleen wachten op sommige mensen.
Waarschuw beheerder
kom net terug uit rotterdam, heb geen relpartij gezien, zelfs geen agressieve mensen eigenlijk. vond het top. maar media was in grote getalen aanwezig dus niet gek dat het gelijk (opgeblazen) in het nieuws komt.
club x (y)
:)
Waarschuw beheerder
wat ik net hoorde van onze verslaggevers in Rotterdam is dat de harde kern van Ajax de coolsingle bezet heeft.
de vrouw van bram peper hebben ontvoerd..

en ze willen losgeld en een paar vlucht treinen.

zoiets hoorde ik ook al :x

Waarschuw beheerder
donateur
of waren het nou FC Telstar...of was het BinLaden...

je kan er gewoon beter mee nokken, het lekker zo laten als wat het is, komt iedereen met andere verhalen.

ok ok, een groot evenement met +- 350.000 mensen heb je altijd wel opstootjes...

blaas het niet zo op :nee:

op naar de after party in de <<0>>
celebrationstudios

:jaja:
Waarschuw beheerder
Wordt vast weer rellen in de <<O>>

:o

Waarschuw beheerder
waarmo zouk aan me hart denke :s

en zulke harde klappe ware die knuppels ook weer nie ;) :no:
Waarschuw beheerder
ajax de allesreiniger :)

Waarschuw beheerder
donateur
Wordt vast weer rellen in de <<O>>

geef mij 1 reden waarom?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
waar blijven die foto's...
Waarschuw beheerder
kan er trouwens niks over vinden in de krant hoor of ben ik nou nog te wazig :S

Waarschuw beheerder
http://www.radiorijnmond.nl waarscheinlijk :yes:
Waarschuw beheerder
Vanavond rellen in Landsmeer;) Ajacieden hebben een verjaardag.
dat zal de krant wel halen

Waarschuw beheerder
kan er trouwens niks over vinden in de krant hoor of ben ik nou nog te wazig

denk het wel www.telegraaf.nl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kan me haast niet voorstellen dat voetbalsupporters onder elkaar ruzie kregen, want liepen alleen maar feyenoorders, waar mijn oog ook keek, zelfs van die gekke liedjes zingen enzo hehe.

zullen wel wat peppie persoen ruzie hebben gehad, flinke ruzie ok, maar dat gebeurd overal toch??
ben blij dat er geen aanslag is gepleegd mierenneukers! :[

Waarschuw beheerder
donateur
denk het wel [url]www.telegraaf.

[/url]

daar heb je het al... de telegraaf GADVERRRR :bah:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
zullen wel wat peppie persoen ruzie hebben gehad, flinke ruzie ok, maar dat gebeurd overal toch??
ben blij dat er geen aanslag is gepleegd mierenneukers!

precies.. zoals ik al eerder vermelde..

zo'n feest met +- 350.000 mensen.. heb je altijd wel opstootjes

Waarschuw beheerder
donateur
Uit betrouwbare bron is gebleken dat het toch weer gaat om de Veendammers. Kopstukken uit de groep zouden ook al plannen hebben om op het grootse dansfestijn "Mysteryland" rellen te gaan veroorzaken.

Onderzoek moet nog uitwijzen wat de oorzaak is geweest voor deze wanvertoning. Geruchten gaan dat een van de relschoppers een oorbel heeft.

:[
Waarschuw beheerder
ahhhhhhh gevonden :):)
Waarschuw beheerder
En ik maar denken dat het renfront ze liet rennen:D

Waarschuw beheerder
was fucking meesterlijk geen rellen gezien!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
he even over die vechtpartij ik stond er samen met mijn vrienden er ongeveer 15 meter vanaf en kan je zeggen dat het een bruut knokpartijtje is geweest!!! er zijn trouwens foto's gemaakt door mijn vriend waar die met veel bloed op zijn gezicht zit
Waarschuw beheerder
zet is online dan kunne we zien wie het waren :)
Waarschuw beheerder
inderdaad plaats die foto's even

Waarschuw beheerder
lukt nog niet doe ik van de week wel even zal hem dan uitvergroten want zijn hele gezicht zat onder het bloed. Was by the way wel weer lekker gezellig zo'n feest buiten
Waarschuw beheerder
niet alleen die van hem :) beetje een overzichts fototje :)
Waarschuw beheerder
donateur
Tering.. ik stond er midden in toen de pleuris los brak :/

Waarschuw beheerder
Ik was met superster en Syl naar dance parade, achter de X-club kar daar liepen wij op een gegeven moment, op eens zegt syl weg hier weg hier!
ik kijk voor me lopen er echt een stuk of 20 man onze kant op, alsof ze je wel dood konden kijken alle mensen, ik denk dat dat dit was! verder heb ik niet echt iets gezien!

Iedereen maakte echt dat ie weg was!

T zag er niet super uit!
Waarschuw beheerder
Ik ben er de hele dag geweest, maar heb er niks van gezien, Topsfeer daar!

Waarschuw beheerder
als ik er van de week tijd voor heb zal ik ze er even op zetten

Waarschuw beheerder
Vanavond rellen in Landsmeer Ajacieden hebben een verjaardag.
dat zal de krant wel halen

ANDERS MAKEN JULLIE ELKAAR FF DOOD, DAN KUNNEN WIJ GEWOON LEKKER FEESTEN OP MYSTERYLAND!!!

Waarschuw beheerder
zit jij nou weer stom te ouwehoeren muts :vaag:
Waarschuw beheerder
dank je stoeipoesje (K)

Waarschuw beheerder
anders maak je je niet zo druk
Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
Ik ben er de hele dag geweest, maar heb er niks van gezien, Topsfeer daar!

idd (y) feesie

Waarschuw beheerder
donateur
Syl is een beetje dom? :D

Waarschuw beheerder
maak je niet zo druk???

Dus jullie vinden t heel normaal dat andere mensen de dupe zijn door een paar van die zielige relschoppers???
Waarschuw beheerder
donateur
Blablabla

Jezus.. jij gelooft zeker alles :|

Waarschuw beheerder
relschoppers zijn zielig, maar je moet niet alle uitspraken hier serieus nemen :no:
Waarschuw beheerder
slaat even foto van syl op voor ML;)
Waarschuw beheerder
sil gaat vast die patser bellen die naaste der staan op die foto :D

Waarschuw beheerder
knappe gozer als jij mij met je wazige hoofd kan vinden tussen 40.000 man! ;p

Waarschuw beheerder
gewoon op zoek gaan naar de lelijkste dan hebben ze je zo :P

Waarschuw beheerder
donateur
springe wast idd maar wel veel POGO (vandaar vechtpartijen)
==================================================­===
Komt van ander FFWD topic, zegt weer genoeg he!!!
Waarschuw beheerder
ik heb zo me bronnen;) En we zijn met zo een 15000 man daar dus we kunnen allemaal een kant op om te zoeken,printen je foto uit en dan vragen we aan iedereen heb jij haar gezien?

Wedden dat we je vinden:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja er waren er een paar aan het pogoöen, maar die zijn ook op hun bek gegaan, dat was t dus niet :no:
er waren heel weinig wazi´s vond ik, dus lijkt me stug!

Waarschuw beheerder
donateur
knappe gozer als jij mij met je wazige hoofd kan vinden tussen 40.000 man!
==================================================­===
Gewoon je neus volgen

Waarschuw beheerder
was echt een een gezellige sfeer met al die G#Dverdommese wazis :s pogo,kisten,opgerolde broekspijpen en witte veters in overvloed :s BAH
Waarschuw beheerder
die moet je zowie zo neer meppen :)

Waarschuw beheerder
[quote]ik heb zo me bronnen En we zijn met zo een 15000 man daar dus we kunnen allemaal een kant op om te zoeken,printen je foto uit en dan vragen we aan iedereen heb jij haar gezien?[/uote]

Ik dacht dat jij maar tot 3 kon tellen, valt weer mee dan:p:-p

Waarschuw beheerder
raar ik heb er weinig gezien, ligt er natuurlijk ook aan bij welke kar je loopt en of je er op let. er waren 350.000 mensen, maar die 200 wazi´s gut wat veel! 2jaar geleden was t veel meer, dus er is vooruitgang.....en ga me niet druk lopen maken over hoe een ander erbij loopt eerlijk gezegt, zolang ze maar niet beginnen te pogoôen!!!
Waarschuw beheerder
heeeej JIJ bent blond :)

Waarschuw beheerder
pogo in OVERVLOED kon niet eens normaal hakkuh op Braincrackin' en wazis waren er veeeeeeeeeeeeeeeel meer dan vorig jaar
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
maar die 200 wazi´s gut wat veel!
==================================================­======
Dat zijn er nog 200 te veel, die het naar alle waarschijnlijkheid voor een hoop mensen hebben verpest!

Waarschuw beheerder
Jojo>idd heel me humeur was verpest ja :s

Waarschuw beheerder
donateur
the real jojo 14 augustus 2004 16:18

donateur! Ik weet niet wat de aanleiding is geweest, maar de laatste keer dat ik er bij was liepen er tientalle debielen met wp teken, hakenkruizen tattoo's enz gewoon om ziek van te worden en die waren flink de boel aan het uitdagen, zal me niets verbazen dat het nu weer het geval is
==================================================­===============
En dat was dus 2 jaar geleden, wat heb ik me toen lopen ergeren, de Politie stond er bij en keek er na.

Waarschuw beheerder
waarom kunnen alleen die wazi´s van 16jaar het verpesten????

ik heb er geen last van gehad, wel van ´geen wazi´s´ die telkens grappig dachten te zijn door de stickers van mijn topje te trekken etc

ligt er maar aan waar je op let, sommige mensen lijken geobsedeerd door opstandige pubers (wazi´s)
Waarschuw beheerder
Ik ga binnenkort een wazi van 16 in elkaar schoppen:jaja:
Waarschuw beheerder
nou...... ik heb niks van gemerkt van vechtpartij!! wel gemerkt dat ze ff stil stonden maar..... geen vechten gezien gelukkig!!! eerste x dance parade maar zeker niet de laatste x !! sfeer was top!!!!

Waarschuw beheerder
nee, ik ben er volgende keer ook weer :p
Waarschuw beheerder
16 of 32 maakt me geen donder uit heb zowiezo een hekel er aan dus

Waarschuw beheerder
ja ik heb ook aan zoveel personen een hekel, moet ik ze dan ook zomaar neerhoeken?
als iedereen zo denkt krijg je inderdaad vechtpartijen!!

Waarschuw beheerder
ik ga er volgend jaar niet meer heen :s NOOIT meer
Waarschuw beheerder
donateur
die nep wazi figuren verspesten het voor een grote groep
als de beveiliging of politie niks doet vind ik dat je het recht heb om zelf te handelen ja toch !
Waarschuw beheerder
welalsheteen wazi is:)

Waarschuw beheerder
heb die paar wazi´s die ik zag, niks zien doen eerlijk gezegt!!Zelfs ´donkere´ mensen waar ik mee heb gepraat vonden die lui niet bedreigend......iedereen vond t top!
zoals ik al zei: je moet je niet zoveel van andere aantrekken, zolang t maar goed me jezelf en jou groepje gaat (y)

Waarschuw beheerder
denk btw dat er eerder ruzie ontstaat door drank, drugs of mensen die geïrriteerd zijn door gedrang en geduw...of uiteraard gewoon relschoppertjes

Waarschuw beheerder
niks van aantrekken? :s echt een stomme opmerking :s
Waarschuw beheerder
Dioe wazi's snappen het gewoon niet als het toen der tijd niet zo goed was af gelopen hadden we allemaal duits gesproken en met z'n bandje om ons arm gelopen maar jah ze zijn pas 16 jaar.

Waarschuw beheerder
Vandaar dat die wagens zolang stil stonden :s
altijd weer mensen die moeten bewijzen dat ze de gekste zijn..
weten ze nou nog niet dat de mensen uit Den haag dat zijn ;p
Waarschuw beheerder
Sommige mensen steken liever hun kop in het zand, dan de realiteit onder ogen te zien.
Elke wazi is er 1 te veel.

Waarschuw beheerder
donateur
je moet je niet zoveel van andere aantrekken,
==================================================­=====
Klopt helemaal zolang het normale mensen zijn, en die pipo's zijn niet normaal ze zadelen mensen ongevraagd met hun rechtse uitingen op en lopen te provoceren.
Die komen niet voor de parade maar puur om te zieken en te rellen.
Enkeltje veetrein richting Duitsland kunnen ze krijgen!

Waarschuw beheerder
wazi's mogen allemaal dood :s t word tijd dat organisaties naar het volk luisteren,.....t lijkt wel politiek :s

Waarschuw beheerder
niks van aantrekken? echt een stomme opmerking

waarom is dat dom? misschien moet je niet zo veel naar andere kijken en wat meer op jezelf letten!
Ik heb NOOOOOIIIT problemen...raar he?

Sommige mensen steken liever hun kop in het zand, dan de realiteit onder ogen te zien.
Elke wazi is er 1 te veel.

och gaan we moraalriddertje spelen? elke moslimextreemist is er 1teveel,
elke pedo is er een teveel
elke ruziezoeker is er een teveel
elke alcoholist is er een teveel

en nu, wil je een goed doel op gaan starten om alle slechtheid in de wereld te verhelpen ofzo???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sjah politiek :Z
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Naar het volk, politiek?
Dan komen we uit op die partij waar die debielen allemaal mee wegliepen :(

Waarschuw beheerder
maarre niet dat ik het trouwens goedkeur ofzo, maar je kan nou eenmaal niet altijd de schuld zomaar op een groep afschuiven, en als je dan ergens een hekel aan hebt en het zogenaamd wilt ´uitroeien´ doe het dan maar buiten een feest!

Waarschuw beheerder
ik bedoel dus dat ze naar de FEESTGANGER moeten gaan luisteren,en das ook beter voor hunzelf want dan komen er meer mensen feesten die nu niet komen omdat die clowns onze feesten verknallen

Waarschuw beheerder
1000% anti...sommige mensen kunnen niet goed tegen alcohol, worden agressief.die wil ik minder snel tegenkomen dan een magere drugs kneus met bretels om!
Waarschuw beheerder
restless> Ik ga helemaal geen moraalridder spelen. Geef alleen mijn mening.
Maar is wel lekker makkelijk hé? Zolang je er zelf geen last van hebt, het maar mooi zijn gang laten gaan. Maar ja, dat is de maatschappij van vandaag: ikke, ikke, ikke.
Waarschuw beheerder
ik erger me gewoon aan die wazi's alleen al als ik ze zie word ik agressief daar heb ik geen drank of drugs voor nodig hoor

Waarschuw beheerder
donateur
< RestleSs > SC ©>>> jij kunt mooi lullen, maar bij het eerste beste vriendje wat ik bij jou bekijk zie ik al een wp teken, dus doe niet zo schijnheilig!

Waarschuw beheerder
ik erger me gewoon aan die wazi's alleen al als ik ze zie word ik agressief daar heb ik geen drank of drugs voor nodig hoor

:yes:

Waarschuw beheerder
Zolang je er zelf geen last van hebt, het maar mooi zijn gang laten gaan. Maar ja, dat is de maatschappij van vandaag: ikke, ikke, ikke.

ja beetje jammer, maja zo is het nu eenmaal en dara kan jij niks aan veranderen.

real jojo>> dat kan wel, dat is zijn of haar keuze niet de mijne! ikga ook met donkere mensne om, maar daar let je niet op???
valt me zowiezo op dat als het woordje wazi valt jij er als de kippen bij bent? ik zou een protestgroepje ofzo beginnen?
Waarschuw beheerder
donateur
The Real Jojo

Mag ik dan het een lid uit je protestgroepje worden ????

Waarschuw beheerder
donateur
Als jij dit forum eens goed gelezen had zul je zien wat ik bedoel, en ja ik ga over mijn nek van die wazi's.
En nee jij mag niet bij mijn clup, ik haat wazi vrienden!!

Waarschuw beheerder
pcies en dan openen jullie een topic op de chat en dan blijft al dat wazi-gelul uit de andere topics :yes:
Waarschuw beheerder
<restleSs> is zelf een beetje wazi lijkt het wel als ikzo der fototjes bekijk
Waarschuw beheerder
donateur
< RestleSs > SC ©

Je voelt je nog al aangesproken he ?

Waarschuw beheerder
donateur
Mevrouw voelt zich aangesproken.

Waarschuw beheerder
oeh oeh de wazihunter ziet een paar kisten en heeft zijn oordeel gelijk klaar!
heerlijk als je zo´n simpele tunnelvisie hebt niet?

Waarschuw beheerder
Yep, ik zag t ook al, vechte daarzo, 1 of andere Buitenlander (No Offence, ik weet niet wat ik anders moet zeggen) tegen een, jawel hoor, "gabber".. Beetje jammer weer..

Kut Gepogo ook bij Decibel truck.. de rest was wel vet :jaja:

Waarschuw beheerder
nee, ik voel me niet aangesproken, ik ben alleen dat gezanik over die wazi´s zat.het enige wat wazi´s willen is aandacht...ze schreeuwen erom.....en jullie gaan er op in! in elk topic loopt het uit op dat wazigedoe.

Waarschuw beheerder
waarom dat eeuwige gezeik?er moet iets aan gedaan worden,KLAAR :s

AWF Anti Wazi Front
APA Anti pogo Alliatie

B)

Waarschuw beheerder
donateur
Weer zo'n loze opmerking, kistendragers zijn niet allemaal wazi's hoe vaak gaat dit nog terug komen deze flauwekul?

Waarschuw beheerder
Ja maar, WAAROM MOETEN ER DAN GVD KISTEN GEDRAGEN WORDEN Op feesten? Iedereen die naar een feest gaat met VERSTAND, weet dat veel mensen die kisten weren, waarom MOETEN Ze dan toch aan :|

Gaat mij allemaal langs me hoofd hoor :|
Waarschuw beheerder
"gabber" ??????

ik ben ook gabber :S maar doe niks bij buitenlanders in tegen deel ben der zelf een half bloedje

Waarschuw beheerder
real jojo ik ging in op de reply van 1000% anti
Waarschuw beheerder
Wazi of geen wazi... voetbal of geen voetbal. Waarom dat eeuwige rellen? Staan die relschoppers er niet eens bij stil dat er ook onschuldige slachtoffers vallen? Er zijn altijd wel mensen die naar de EHBO moeten omdat ze in een rel zijn beland. Laat iedereen zijn gang gaan ongeacht mening of uiterlijk. Jullie komen toch naar een feest om te feesten? Dus laat dat kankergerel nou eens 8erwege!!!!! Als je iemand aanstoot zeg sorry als je iemand zijn biertje uit de handen stoot haal een nieuwe. Gewoon FEESTEN en niet rellen. RELLEN IS VOOR MIETJES

Waarschuw beheerder
1000% Anti Kakkerlak > Lezen dan! ik zeg "Gabber", ik vond t maar een neppert, zo'n typisch ik zoek ruzie mannetje.. En ik zeg toch, ik heb niets tegen buitenlanders, ga er ook weles mee om..

Waarschuw beheerder
pep>>mee eens!
Waarschuw beheerder
ik heb het niet over kisten gehad hoor ?????

Waarschuw beheerder
Rellen is zeker voor mietjes! En pogoén ook.. werdt er SCHIJTZIEK van.. Decibel Kar was echt vet, maar dat eeuwige gepogo.. OPZOUTE!!

Respect voor Ruffian, hij zei nog "Niet pogoén he, we komen hier om te feesten" :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
*zucht* lees jou reply over MIJ en wat ik daarop terug zeg, toen kwam real jojo met kisten blabla.....pfffft ik ben stoned begin het allemaal niet meer tevolgen mensen :S
Waarschuw beheerder
verkeerd op gevat dan redrum. Das het vervelende van lezen je kan de uitdrukking er van niet merken

Waarschuw beheerder
donateur
IDD pep en zo was het de eerste jaren ook bij de parade, maar helaas trekt zo'n evenement pipo's die puur komen om de boel te verzieken.
Waarschuw beheerder
En ff over dat wazi... Een wazi is een wannabee nazi. Hij heeft geen mening! Hij weet niet waar hij over praat. Hij wil alleen maar stoer zijn. En als je aan zo'n jongen/meisje vraagd: He waarom haat jj buitenlander? weten ze het antwoord niet eens!!! Ze willen alleen maar meelopen maar ze weten niet met wie. PUBERS? Ze schreeuwen om aand8.... dus NEGEREN!!! Werkt bij mij prima!

Waarschuw beheerder
Anti Kakkerlak > Ok, Geen probleem hehe..

Buiten het gerel, heb ik t zeker naar me zin gehad op FFWD (Y):).. volgend jaar weer!
Waarschuw beheerder
ummzzzzzz volgens mij zei jij dat ik een paar kisten zag hoor en jojo later pas

Waarschuw beheerder
PUBERS?

Dikke onzin, de meeste waren boven de 20.. :|

Waarschuw beheerder
heb nieteens gerel gezien :p alleen ruggen en asvalt hehehe
heb wel bijna iemand een klap verkocht....sommige mensen denken: ach het is zonnig,mensen zijn vrolijk, mensen zijn wat schaarser gekleed, laat ik daar maar eens even lekker aan zitten!

nou denk t niet..gewoon opzouten...
Waarschuw beheerder
ben der vandoor zie reacties vann8 of morgenochten wel :D

Waarschuw beheerder
Zou kunnen.. Zal ik mn Geb. Datum maar eens wat opschroeven (6)

Waarschuw beheerder
anti>>>>waar baseer je anders het feit op dat ik op een wazi lijk???? door mijn nazi-achtige kleding, door een rechterhand?

Waarschuw beheerder
Restless > Vind je het gek met zulke tieten (6)

oh nee niet slaan :x

Waarschuw beheerder
:o gewoon bitchslappen ;)

Waarschuw beheerder
sommige mensen denken: ach het is zonnig,mensen zijn vrolijk, mensen zijn wat schaarser gekleed

Wat heb je nog meer van mn gedachte gelezen vanmiddag ? :P

Waarschuw beheerder
ik ving iets op van, gvd ik moet zeiken....? :p

Waarschuw beheerder
Hmm nee bijna, ik dacht "GVD wat loopt die Restless te zeiken" (6)

Waarschuw beheerder
nouja er was geen plee, vor de dames dan....das wel een goede gegronde reden om een rel te beginnen vind ik :yes:
Waarschuw beheerder
Wat ik bedoel te zeggen is... Laat iedereen in zun waarde of die voor jouw nou goed is of slecht. Maar ga het niet voor anderen verpesten door te rellen of aan iemand te zitten. Die mensen komen ook voor het feest en willen alleen maar uit hun plaat gaan! Daar word zo'n feest ook voor georganiseerd d8 ik. Ik denk dat iedereen wel die keuze voor zichzelf kan maken wat niet kan en wel.

Als iedereen dat kan dan wordt het een stuk gezelliger op feesten en daarom stel ik ook voor om hier op dit forum vrede te sluiten en van het leven 1 groot feest te maken.... *snik* PEP uit........
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Restless> Op je hurken in de bosjes hehehe (6)

Waarschuw beheerder
Pep & Terror Team > Zeker mee eens.. Ook bij die decibel bus, hoop vrienden gemaakt daar, verschillende culturen die gewoon vet deden tegen me:) Zo hoort een Danceparade te zijn.

Maarja, 40 Trucks, verschillende stylen etc.. Dan botst er toch wel iets he! T was te verwachten
Waarschuw beheerder
donateur
heb 't gezien

lekker met stenen gooien
licht van een wagen gerukt en daarmee gegooit
op de ME wagens beuken

een wazi met spngbob ballon ff flink te paken genomen.
ME te pakken genomen

politie vanaf afstand alles filmen

erg triest
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
JAJAJA ik heb kelly ook gezien :D Ik zeg tegen me maatje "Kijk dan , lekker wijf daar joh! ", dus ik kijken.. Was t kelly LOL..

Waarschuw beheerder
gvd heb kelly niet gespot :p

spongebob ballon

hahahahahahahah
dat koop je toch niet!! spongebob is cool, maar een ballon???? dan had ik bert gepakt :p

Waarschuw beheerder
Ik ben helemaal 100% anti vechten. Maar een zo een wazi ging te ver waardoor ik zelfs mot kreeg :( Vond het echt niet tof maar jah ik was de nuchterste niet gaf hem een knal en ben maar gelijk weggegaan was echt niet leuk :( Maar gelukkig aan het eind :) Voor de rest was het top! :D Van begin tot end bij de Decibel wagen :D

Waarschuw beheerder
Spongebob is cool allejezus zeg.. Is dat nou nog niet over? :p

Waarschuw beheerder
Ah Hardcore Allochtoon volges mij heb ik jou ook nog gezien, was jij ook met florizs?

Waarschuw beheerder
Wel kort maar ik was idd ff met Floris :D

Waarschuw beheerder
spongebob ruleerd de tekenfilms zo´n beetje....vooral als je geblowed hebt :bloos:

Waarschuw beheerder
kheb die tekenfilms nou ook allemaalw el gezien.. :P

Hardcore Allochtoon > Ikzag iemand die echt spreken op jou leek, maar ik durfde t niet te vragen.. Ik dacht dadelijk ben jij t niet, denk ie dat ik ruzie wil met me "Allochtoon" hehe

Waarschuw beheerder
:no:
Waarschuw beheerder
mensen mensen

ik heb echt mega super vet nieuws

ik heb de hand geschud van

DEF RHYMZ

woehaaaaaaaaaa B)

Waarschuw beheerder
Rollie > Was jij er ook net? Ik zag iemand met een Rolstoel met RTC Wielen :) Aan t begin bij de decibel truck

Waarschuw beheerder
maar redrum om het half jaar komen nieuwe series ;p

ik heb de hand geschud van

DEF RHYMZ

misschien had hij er net mee gepist :o
Waarschuw beheerder
:O:O:O

da was ik nie!!!!

ik ontken alles!

O:)

Waarschuw beheerder
Wat ik bedoel te zeggen is... Laat iedereen in zun waarde of die voor jouw nou goed is of slecht. Maar ga het niet voor anderen verpesten door te rellen of aan iemand te zitten. Die mensen komen ook voor het feest en willen alleen maar uit hun plaat gaan! Daar word zo'n feest ook voor georganiseerd d8 ik. Ik denk dat iedereen wel die keuze voor zichzelf kan maken wat niet kan en wel.

Als iedereen dat kan dan wordt het een stuk gezelliger op feesten en daarom stel ik ook voor om hier op dit forum vrede te sluiten en van het leven 1 groot feest te maken.... *snik* PEP uit........

AAN DIT PROMOTEAM KAN IEDEREEN NOG EENS EEN VOORBEELD NEMEN, DIE WETEN WAT FEESTEN IS!!
Waarschuw beheerder
welnee :P

reed zo lekker op de brug

:O HEY DIE KEN IK

wazzaaaaaaaaaaaaaaaaaa def rhyyyyyyyyyyyymzzzzz weaaaaaaaaaaaaaaaa

hij ook waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

8)

Waarschuw beheerder
LOL.. Ik vroeg aan Jeroen ( Neophyte ) oftie ff een Handtekening wou zetten op Me neophyte Polo'tje, hij zei "Wacht ff wacht ff" en hij wees naar ze plaat.. Dus hij t stof van de plaat blazen, blaast ie heel ze naald weg LOL.. Plaat slaat helemaal over.. :D
Waarschuw beheerder
8)

ik was me touw vergeten :( anders kon ik gewoon achter de b2s truck worden vastgebind hoefde ik ook niet te rijen :(

Waarschuw beheerder
ehehehe :) Volgende keer zal ik je wel rijden (Y):)

Waarschuw beheerder
kijk en dan zijn we gewoonweg sociaal bezig he

Waarschuw beheerder
Wazi of geen wazi... voetbal of geen voetbal. Waarom dat eeuwige rellen? Staan die relschoppers er niet eens bij stil dat er ook onschuldige slachtoffers vallen? Er zijn altijd wel mensen die naar de EHBO moeten omdat ze in een rel zijn beland. Laat iedereen zijn gang gaan ongeacht mening of uiterlijk. Jullie komen toch naar een feest om te feesten? Dus laat dat kankergerel nou eens 8erwege!!!!! Als je iemand aanstoot zeg sorry als je iemand zijn biertje uit de handen stoot haal een nieuwe. Gewoon FEESTEN en niet rellen. RELLEN IS VOOR MIETJES

Juist! Heb er gelukkig niets van meegekregen en heb me prima vermaakt!

Waarschuw beheerder
Restless ik ben ook sociaal..

..behalve als ik de tafel af moet ruimen thuis (6)

Waarschuw beheerder
ben jij echt pas 14???!!! :o

Waarschuw beheerder
hihi als je dan in 10 jaar 2oortjes bent verloren ben je vroeg begonnen ;) ;D :p
Waarschuw beheerder
heb 1 rel gezien... ik werd wel gek van een zooitje rotterdam hoolie ukkies... 16 jarige snotneusjes die hamas hamas lopen te roepen...

ik in me uppie zat heel stoer forza utreg olee olee olee te roepen B)

maar ja toen kwam er dus een vechtpartij... en toen begon echt iedereen joduuuh joduuuuuh te roepen gewoon puur tegen de hoolies B) vond ik dus echt wel mega vet B) kut hoolie kneusjes

ik dacht dat feijenoord een regel had... niet rellen in eigen stad... maja kan dit de feijenoord supporters ook niet aanrekenen per slot het waren ukkies van 16 tot 20...

Waarschuw beheerder
Wel lezen he ;)

ALMOST 10 years.. ;)

Waarschuw beheerder
Ach ik kreeg bijna stoel voor me smoel , werd zo weggedouwd door paar mannen.. Dus snel weggegaan daar hehe.. Sukkeltjes
Waarschuw beheerder
"maar ja toen kwam er dus een vechtpartij... en toen begon echt iedereen joduuuh joduuuuuh te roepen gewoon puur tegen de hoolies vond ik dus echt wel mega vet kut hoolie kneusjes"

hehehe

Waarschuw beheerder
Ik heb heel weinig ervan meegekregen die rellen :S Alleen die persoonlijke rel :@

Waarschuw beheerder
Tja ik stond aan de, voor de 8erkant, linkerkant van de decibel bus, heletijd gepogo daar.. Ik zeg FLIKKER NOU ES OP!.. Security werd t ook zat.. hopen dat er volgend jaar fatsoenlijk kan worden gehakt/gestampt :jaja:

Waarschuw beheerder
Ow jah heb ook nog 2 pogoers onderuit gehaald omdat ze irri waren. Ik moet minder drinken voortaan :S

Waarschuw beheerder
ik weet niet of het die rel was waar nu over gesproke word..
Bij de decibel begon ut allemaa.... 2 gaste krege ruzie een wijf begon zich dr mee te bemoeie ja en toen brak de hel los.. Elke wazi die de knokpartij zag ging ff meedoen.. stelletje zielepoten! je gaat toch gvd naar een feest voor de muziek en gezelligheid.. nouw zo gezellig vind ik het zo niet meer.. nu lees ik dus 8eraf dat het allemaal is verdergelopen met de ME...
pffff get a fucking life! en ga elkaar op een boerenweiland aftrappen maar niet tussen 350 duizend man!!! :no::frusty::no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zag dat er links werd gepogoed

tadaaa een rechterkant B)

Waarschuw beheerder
losers :yes:

Waarschuw beheerder
Enzyme X : Amen :Respect: :p

Rollie > Ja wat jij wil.. Kijk links kijk rechts kijk nog een keer :P

Waarschuw beheerder
erg fijn weer dat die pedo's en paarden lullen het weer voor elkaar krijgen de volledige parade uit elkaar te rukken. Jammer weer, erg jammer...

Als er mensen zich aangesroken voelen???

"kansloos"
Waarschuw beheerder
donateur
2 Enzyme - X
dat met ME was niet bij de Decibel truck
toen was de decibel truck er nog niet eens.

Waarschuw beheerder
Tsjaaaaa das nou weer een smet op zo'n dag zeg errug naar allemaal wat een rotjongens zeg
Waarschuw beheerder
decibel b2s was lekker helemaal achteraan B) was gewoon een mini parade geworden die niks meer met de dance parade te maken had zover liepen wij achter

geloof dat wij pas 45 min later over de brug kwamen dan de anderen

Waarschuw beheerder
2 Enzyme - X
dat met ME was niet bij de Decibel truck
toen was de decibel truck er nog niet eens.

Zoals er in het begin van me post stond zei ik dat ik niet wist of het over die rel ging die ik meegemaakt heb..

Waarschuw beheerder
Maar het is ons wel weer gelukt. "De brug" is ook dit jaar niet ingestort hahahahha

Waarschuw beheerder
Tja.. Weer wachten tot volgend jaar :P

Waarschuw beheerder
Niks te volgend jaar ik ga zo verder feesten op de afterparty B) Ik zal wel verslag doen morgen ;)

Waarschuw beheerder
haahah idd, je weet maar nooit. Is en blijft ontwerp van een belg(F) haha

en tuurlijk gaan we zo lekker verder......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
afterparty zonder hardcore :S
maar ga volgend jaar zeker weer

Waarschuw beheerder
De After heeft boven oldschool en ouwe hardcore < RestleSs > SC © dus ik vermaak me wel ;)

Waarschuw beheerder
Restless >

afterparty zonder hardcore

Wrom was je dan bij de Club X bus? B2S was VEEEL harder :D

Die X'jes op je bikini zijn wel geil hoor :[ ik maakte er gwoon een kruis van hehe

Waarschuw beheerder
H4RDC0R3 4LL0CHT00N > Veel plezier, doe de groeten aan Floris ;)

Ken jij trouwens Kai/Gerrit/Stigter uit Vlaardingen? Dat meisje was met ons ook in de trein vanaf Hellraiser, ik d8 misschien ken jij hun ook dan hehe

Waarschuw beheerder
B2S truck was idd ff'in hard!!! :D

Paul & Panic :respect:

Waarschuw beheerder
houd niet van oldschool :bloos:
mjah kutzooi, heb die decibelkar op het eind niet gezien :@ anders weet ik zeker wel waar ik heel de dag was geweest :/

Waarschuw beheerder
Ja gezellig met mij meehakken hihi :]

*edit* correctie, ik heb alleen gestampt.. geen Ruimte om te hakke :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
< RestleSs >

mensen kennis ;)

1 en 1 = 2
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb genoeg "hakken" gezien hoor.....

Waarschuw beheerder
ja ik ook.. hoge hakken.. geil man :P
Waarschuw beheerder
Dr waren geen JODEN!! Dus gooi niet daar direct de schuld op,, altijd dat gedoe dat alles met voetbal te maken heeft, vertel eens de waarheid,, en maak de verhalen zo sterk mogelijk stoer man,, help je eigen feesten de vernieling door zo te gaan lullen, maak de verhalen zo sterk mogelijk,, hoeveel doden zijn er??? Vertel eerder hoe t feest was,,, als er 10 knokpartijen in een discotheek zijn hoor je er niemand over, dat is normaal, maar op een feest word t allemaal opgeblazen,,, Stakkers, ga is wat doen in je leven ipv verhalen verzinnen, jullie maken zeker nooit iets mee!!!

Waarschuw beheerder
anti>>>>
mensen kennis

:|:|:| *proest*

nou vertrouw daar vortaan maar niet meer op dan :no:

Waarschuw beheerder
maar op een feest word t allemaal opgeblazen

Dan heb jij duidelijk die rel niet meegemaakt! :no:
Waarschuw beheerder
zou voor het eerst zijn als ik het mis had

Waarschuw beheerder
He Restless, Wazinnetje van me ;] Wanneer gaan we weer met de Bretels naar Klup Iks?

:kots :p

Waarschuw beheerder
Dat was de EERSTE KEER!

:p
Waarschuw beheerder
denk zelf toch niet echt als ik het optel sommetje maak

Waarschuw beheerder
o wacht ff dan

3 x 3 = 9

Nu heb ik ook gelijk :[

Waarschuw beheerder
hahaha ja eens moet de eerste keer zijn anti!!

ik zoek nog leuke no drugs buttons voor mijn bomber en snuif toch stiekem :yes: ;p
Waarschuw beheerder
whahahahahaha ;)

Waarschuw beheerder
Stiekem? Dan moet je t niet openbaar maken :[

Heb je nog shotje voor me anders? ;)
Waarschuw beheerder
moet je nou wat hebben ??? pep ofzo

Waarschuw beheerder
godverrrrr, ja hey, zo slim ben ik niet ;p

moet je mijn sleutel lenen?

pppffttt ik ga even een jointje draaien en mijn hoofpijnerige moppie even verpleegsteren, vinden jogens altijd (y) wuhaha

Waarschuw beheerder
Tijdens een orgasme stroomt t bloed toch naar je hoofd? Ahhw doe dat m nou niet aan pestkop (6)

Waarschuw beheerder
Ik zag ook een knokpartij achter de b2s bus maar dat was gewoon 1 tegen 1 maar wel aardig hard maar dat was zo weer over voor derest was het echt een super tof feest met een gezellige sfeer!

Waarschuw beheerder
HardcoreZwijndrecht was dat bij zo'n café ofzo? Daar kreeg ik ook bijna klappe :/ ik deed verdomme nix :|

Waarschuw beheerder
nou dat orgasme krijgtie vanaaf wel,maar je weet wel: wil je wat te drinken?kusje?anders een asperientje? aaaaaahhhh arm muppie van me....op die fiets weet je wel ;p
scoor je altijd punten mee

en anti,nee ik gebruik om eerlijk te zijn geen hard-drugs meer,wil graag mijn gezondheid in de toekomst beetje kunnen sturen....nouja in ieder geval het noodlot niet tarten ;)

pfffft pf verslaafd :@

Waarschuw beheerder
PF Roelt ja! Niet ouwehoereeh;)

En je hebt 5 punten verdient, je gaat door voor de Koelkast (H)

Waarschuw beheerder
vet,voor mijn uitzet :[

Waarschuw beheerder
ja volgens mij wel het was een kerel met een kale kop en een zwart wit shirtje aan met gabber erop en een licht getinte met een zwart shirtje aan en ze zaten allebei ernstig onder het bloed
Waarschuw beheerder
okeeej dan niet :)

Waarschuw beheerder
Zwijndrecht ja die ja! Die had ik dus ook gezien
daar werdt ik weg geduwd.. Die Licht Getinte met die bril op, helemaal janke..

1000% Anti Kakkerlak > Je reken sommetje was goed, maar aan je naam te zien ben je niet zo goed in procenten :[

Waarschuw beheerder
toch bedankt, misschien wil hardcore zwijndrecht wel wat? ;p

Waarschuw beheerder
of bij usersname gewoon een 0 teveel ingedrukt ;)

Waarschuw beheerder
hahaha wat wil ik? :P
Waarschuw beheerder
valt het je nu pas op man????hahahahaha

mensen toch een prettige avond

laterssss

Waarschuw beheerder
1000% anti kakkerlak

moet je nou wat hebben ??? pep ofzo

RestleSs > Je kunt je naam veranderen he ;)

Waarschuw beheerder
l8er Kakkerlak!

Waarschuw beheerder
doeiii

ja das waar.maja snap het dan, das om duidelijk te maken dat ie ze HEEL erg haat ;)
maja kommop ik heb n hekel aan voetbal, dat mensen zich daar zo druk om maken.
maja moet ieder oor zichzelf weten,zolang ze maar niet met elkaar op feesten rellen

ben ff fear factor kijken en blowtje roken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat een lang topic voor die paar relletjes op een feest van 350000 man.

Logisch dat er wat gebeurd op zon groot feest, maar over het algemeen was er niks aan de hand en was de sfeer perfect. :yes:

Waarschuw beheerder
Hardcore-lover > Twordt nu beetje een FFWD-int-algemeen topic hehe ;)

Restless > Met zo'n gemene look op je gezicht ben je Fear itself joh ;) hehe.. Kijk ze/blow ze..
Waarschuw beheerder
Was dat bij de b2S kar toen die stil stond bij 1of ander cafe? Ik stond gelukkig aan de andere kant van de B2S kar. Btje jammer maar verder was er een goede sfeer vond ik.

Waarschuw beheerder
nee bij een Café..

Zijn er hier nog meer mensen gefotografeerd door ene "Portreat" site?

Waarschuw beheerder
geweldige sfeer :s ze kenne niet eens hakkuh :s pogo is in de mode.
er waren echt veeeeeeeeeeeeeeeel wazi's niet normaal :s
Waarschuw beheerder
Jah die bedoelde ik ook. :) Dat pogo'en was ook suf in die drukte bij de B2S :S:@
Waarschuw beheerder
vind je het gek dat er wazi's zijn

1 tis gratis
2 er is geen kleding verbod

Waarschuw beheerder
Ja links naast die truck veel Pogo idd, vond ik echt kut :( Maar wat Rollie zegt he..

Stelletje Sukkels zijn het..

Ik stampte alleen, geen plek om te hakke :p

Waarschuw beheerder
daarom ga ik vannaf volgend jaar niet meer :no: it's over
Waarschuw beheerder
ach man zeur niet maak er geen drama van

alleen links was het vol met wazi's

ga je gewoon aan de rechterkant van de truck staan

is het veel rustiger
veel gezelliger
geen pogo
geen kneusjes

:D

Waarschuw beheerder
Ja niet zo janken robert.. T was wel gezellig..

Godverdomme ik heb toch tijd niet meer zo hard gestampt.. TNT - Brainwashkiller :D Dat had ik echt NIET verw8 !

Waarschuw beheerder
donateur
Vriend van mij is uitgedaagd door rjk ofzoiets (die jonge Feyenoord hooli's) maar hij heeft ze goed te pakken gehad!Zelfs net geen klappen gevangen,maar wel zijn knokkels opengehaald van het harde slaan (Y) Tsja ze vroegen erom!
Die sukkel werd helemaal kwaad toen hij per ongeluk tegen hem aan liep :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zo Vet man (Y) Goed van m! Lekker Klappies geve!

...kansloze figuren ook tegenwoordig :/

Waarschuw beheerder
Ik hoorde dat er ook weer gevochten zou worden op Mysteryland ...... weet iemand er meer van ?

Waarschuw beheerder
Wie wil daar nou wat van weten.. Lekker Nutteloos weer :/

Heb je dr zin in ofzo?

Waarschuw beheerder
Gast wat is dat nou weer voor iets ik wil gewoon weten of het zo is dan weet ik dat ik in ieder geval niet op de Q-dance hoef te gaan staan !

Zeg geen dingen die je niet weet !

Waarschuw beheerder
Formuleer t dan wat beter.. mn reactie was idd wat overhaastig, sorry, maar je weet t nooit, net als die Gupcore net :/

Mijn excuses hehe

Waarschuw beheerder
Kijk das al beter !
Ik stond er vorig jaar ook al tussen en dat vond ik echt niet grappig en wil het dus niet nog een keer meemaken !
Waarschuw beheerder
Zet alle knokploegen op het grote veld bij Beverwijk en laat ze daar lekker doorvechten tot ze erbij neervallen, dan kunnen wij lekker gaan feesten op Mysteryland en Db Outdoor!

Waarschuw beheerder
(y) zijn er toch nog mensen die het begrijpen !

Waarschuw beheerder
waarom worden deze relle in verband gebracht met Feyenoord - FC NEUS?? het was min of meer Feyenoord - Me/politie Joden

al hoorde ik dat het ok Feyenoord vs ado was algeloof ik daar nie veel van

maar het ware ok vechtpartyen vanwege mensen die er nie tege kunnen aangeraakt worden :S

btw je wou toch foto:s

hier is enige foto die ik weet

[img cacheid=001323a100124ebfe2740a021a005de8ab]http://www.rijnmond.nl/plaatjes/rellen.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
klote relschoppertjes.. gwoon afschiete!
Waarschuw beheerder
Idd (Y)

Waarschuw beheerder
mja als die vechtpartyen er nie waren had ik als onschuldig iemand (a) ook geen klappe gehad met die knuppels van die KUt politie

:yes::bounce::yes:
laatste aanpassing
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
:S

Hoe lang hebben die rellen ongeveer geduurd dan?

Jammer om te lezen dat de ME charges heeft moeten uit voeren ( ook al waren die volgens sommige niet terecht )... :S

Zou willen zeggen ben blij dat ik niet ben gegaan maar goed, De rest van het feestje zou wel goed kunnen wezen dus ik hou m'n mond verder ;P

Waarschuw beheerder
DJ Martjuh > Klinkt er onschuldig :|

Waarschuw beheerder
ik ben ok onschuldigmaar door die pogo werd ik rigtig dat vechten net politie geduwt
en kreeg ik dus ok klappen van ze (had ook me feyenoord shirt aan) zou rede kunnegeweest zijn maar dannog heb niets misdaan:O

Waarschuw beheerder
tja.. Ik ben er n iet bij gweest.. ik weet t niet :(

Waarschuw beheerder
aha jij liep zkr links vd DB-truck of nie?
Waarschuw beheerder
donateur
en der ware nie alleen relle op de witte de wit maar was ok vechte na pogo waar de politie aan te pas kwam stond er midden in opeens en toen kut politie begint me ff in het rond te meppe krijgk ff wat klappe van die honden

say what..?
Waarschuw beheerder
donateur
lukt nog niet doe ik van de week wel even zal hem dan uitvergroten want zijn hele gezicht zat onder het bloed. Was by the way wel weer lekker gezellig zo'n feest buiten

Ons een weekje die bloederige foto's onthouden? wat ben jij voor een onmens?

Waarschuw beheerder
:yes:
Waarschuw beheerder
Het scheelde niet NIETS of ik was erbij betrokken... ik stond ernaast, en ineens kwam zo'n gek achter mij staan.. ik had ook mn shirt uit en die gasten dachten dus dat ik het ineens was :s .

Ben maar snel ff ergens anders wezen staan want damn, het ging er hard aan toe. Eigenlijk nog nooit zoiets gezien van dichtbij. HEt best wel freaky, en je snapt totaal nie wat er in die gasten hun hoofd speelt. De MC schreeuwde zn longen uit zn lijf 'We came here to Party!!!', gevolgd door applaus van het publiek.

Maar voor de rest was het een topfeest, eerlijk waar.
Waarschuw beheerder
donateur
Het was zeker een topfeest, en als ik heel deze topic doorlees wordt Rotterdam echt in een heel slecht daglicht gesteld,ik heb nog geen 1 danceparade gemist en elke keer was het weer genieten, jammer alleen dat iedereen tegenwoordig bij het minste of geringste al moet posten dat er rellen in Rotterdam waren....Ik zeg : dit was een FFWD zoals het hoort~!!!!!
Waarschuw beheerder
2 gerardum > je hebt dik gelijk, bij het minsste geringste worden over rellen weer iets gepost. Ik heb niet gezien van een vechtpartij, dit was inderdaad een FFWD zoals het hoort, lekkere muziek, chill weer..

Waarschuw beheerder
lekker boeien dat er rellen waren tis niet leuk nee oke das waar maar ik heb er geen last van gehad en ook niks van meegekregen en heb een topdag gehad!

Waarschuw beheerder
donateur
Redrum laat jij je maar lekker in elkaar slaan knul als iemand je aanvalt (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
ik zal je zeggen heb al de relpartijtjes gezien maar het ging nu niet tussen de joden en de rotterdammers... het ging om gefrusteerde mannnetjes die niet tegen drank en drugs kunnen!!!!! die ook niet op zo,n geweldig feest thuis horen.. ze verpesten het vooor een ander:-( en daardoor komt dr een rare sfeer.. en over de ME die lokte het zelf uit.......AMEN

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom altijd van die idioten???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
de laatte tijd zijn dr ook bijna geen feesten meer zonder relluh :S
Waarschuw beheerder
Rellen??? Kom op nou zeg...er was een vechtpartijtje uitgebroken, en daar kwamen 8 politiemensen aan te pas....Maar het was echt geen rellen....
"Ze gooiden onder meer met stenen en daarbij is volgens de politie een agent gewond geraakt"....Allemaal bullshit...Er werd een vuilnisbak gegooid naar de politie...en dat was het....

Het word allemaal zo opgeblazen....

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb gelukkig nix meegekregen van eventuele vechtpartijen (Y)
Waarschuw beheerder
Niet zo gek toch........
Er waren een aantal agentjes die erg tof liepen te doen en gingen vertellen dat het bier moest worden weggegooid ( terwijl er 2 meter verder een terrasje was waar je wel kon zuipen ).
Nadat er werd gelachen en verder werd gedronken pakte een agentje iemands bier af.
Vervolgens kregen de agentjes diverse biertjes over zich heen waardoor de helden versterking gingen oproepen.
Toen ook dat niet hielp is de M.E. ingezet wat natuurlijk alleen maar een verkeerde uitwerking had.
Ja er vlogen idd stenen en glas naar de dienders.........so what....moeten ze maar niet zo lopen mierenneuken.
Het gaf een leuk extra tintje aan een toffe dag !

Waarschuw beheerder
Blauw in nederland sucks bigtime! maar wat heeft iedereen toch tegen die zogenaamde 'wazi's'? Hebben ze jullie PERSOONLIJK iets misdaan? Hebben ze leuzen geroepen, dingen geuit? Ieder heeft zn eigen manier van losgaan op muziek, bij de ene is dat funky, een ander springt, tja.. en hun vinden pogoen het einde. Het moet alleen goed in de gaten gehouden worden i.v.m. mensen die n duwtje verkeerd opvatten&gelijk flippen..maar da's de organisatie z'n pakkie-an.
Laat mensen gewoon a.u.b in hun waarde, in plaats van met elkaar op de vuist te gaan, zouden we 1 union moeten vormen contra alles wat ons probeert te domineren...
(K) denise
Waarschuw beheerder
INderdaad.. er gebeurde niets.. paar stenen de lucht in... en dat was het...

Waarschuw beheerder
donateur
ja, maar pogo,

zie je mij al hakkuh in mn aus op sepultura?!!
Waarschuw beheerder
donateur
Het moet alleen goed in de gaten gehouden worden i.v.m. mensen die n duwtje verkeerd opvatten&gelijk flippen..maar da's de organisatie z'n pakkie-an.

2 gabberwijffiej85:

Daar ben ik het zeker niet mee eens !
Iedereen is verantwoordelijk voor haar/zijn eigen gedrag !
Het is geen kleuterklas die gecorrigeerd moet worden !
Alhoewel het er erg veel op lijkt.

Als er zo'n mannetje tegen mij aan springt kan hij ook een duw terug verwachten.
Zeer zeker als het meerdere malen gebeurd :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Mee eens :jaja:

Waarschuw beheerder
Redrum laat jij je maar lekker in elkaar slaan knul als iemand je aanvalt (y)

Net was het nog alleen uitdagen :|
Waarschuw beheerder
donateur
mee eens :yes:

kleuterklas hehehehe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Whahahahaha de ME

Worden ze op een groepzakkenrollers gewezen is het antwoord: "Nee we mogen alleen ingrijpen als er met stenen gegooid wordt."

Overigens heb ik de boven beschreven vechtpartij compleet gemist. Moest bier halen :bier:

Voor de rest vond ik het eigenlijk minder opgefokt als vorig jaar.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat pogoen is gewoon achterlijk..... lijkt net een grote vechtpartij! ....

Waarschuw beheerder
Meestal hebben ze er geeneens erg in, het is toch jou eigen keuze dan, als je er in de buurt gaat staan, weet je dat dat kan gebeuren. Er zijn sommige niet-gabbers die k op feesten heb meegemaakt, die, zodra er ook maar een elleboog richting hem kwam, gelijk over the top ging, terwijl hij daar toch zelf staat? Het pogoen begint altijd bij 2 mensen, dan loopt het op. je maakt mij niet wijs dat je in die tijd de kans niet schoon kunt zien, om even een plaatsje elders op te zoeken, 3 meter is meestal voldoende.Maar tis maar net de naam die pogoers al hebben, dus is het lekker snel oordelen over iets waar je zelf nog geen kaas van gegeten hebt.
Waarschuw beheerder
Relschoppers cq DROEFTOETERS verneuken het weer voor de rest die gewoon willen feesten. Als je agressief word van speed in comb. met harde muziek moet je in Irak zijn. Daar kan je jezelf uitleven.

Waarschuw beheerder
sooned, bij een vechtpartij stel ik me meer slaande, vaak uberkwade mensen voor, waar al of niet bloed vloeit, en waar uitsmijters METEEN tussenbeide trachten te komen. Ik zeg niet dat de pogoers geen agressieve houding hebben, maar zolang ze je er niet doelbewust bij betrekken, ondervind jij er toch geen last van of zeg k nu iets stoms???

Waarschuw beheerder
Gabberwijfiej85 > Onzin, aan de linker, en volgends mij ook de rechter kant van de bus werdt gepogo'd, en achter de bus vond ik t maar kut geluid.. Waar moet ik dan gaan staan? eronder?

Tis Gewoon irritant, Pogo'en doe je maar op je eigen feestje, niet op dat van een ander.. De Crew van B2S vond het ook ZWAAR irritant (vind je t gek?) en daarmee maak je kans dat er volgend jaar WEER geen hardcore is op de FFWD :frusty: Goed zo! Moet je vooral door gaan (Y) :/

Dit bericht is dus niet geheel op jou, maar op al die gasten die aan het pogo'en zijn. Niet alleen verpest je het feestje voor een ander, je verkloot je eigen scene, gooit je eigen ramen in.
Waarschuw beheerder
ik heb er niet echt last van gehad ! maar denk wel dat als de oudere mensen die ook langs de route stonden ook dachten dat het een vechtpartij was....en dan mischien de popo waarschuwen en dan krijg je dat gezeik weer.....
Waarschuw beheerder
donateur
Pffffffffff wat zit er hier toch een loos en bekrompel volk zeg

Gaan helemaal uit hun plaat als er een ruzie is op een feestje waar nogal wat bezoekers op afkomen %-)
"En het zullen wel weer voetbalsupporters zijn"

Flikker op zeg %-)

Dat gejank altijd, verwacht jij dan? Dat er op een feestje van duizenden mensen iedereen hand in hand loopt? %-)

Jankvolk, lekker thuisblijven bij je ouders achter de geraniums, weet je zeker dat je niks meemaakt of niks ziet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als ik bij een wagen loop en ik (wij) hebben last van gepogo krijgen die personen een paar beuken terug ook.
rot op, ik kom gewoon om normaal te dansen en niet om een elleboog in mijn smoel te krijgen. en ik moet dan opzij gaan? het moet niet gekker worden!

daar komt bij dat gisteren bij de club x truck weer allemaal gasten met 88 en skinnhead in hun nek liepen. die moeten sowieso uit Rotterdan oprotten en lekker teruggaan naar hun blanke boeren incestdorp. Ik vind het prima als die gasten het ziekenhuis in worden gemept wat in geen verhouding staat met wat zij zouden willen doen met joden, mongolen, homo's en andere niet ariers.

Waarschuw beheerder
das idd zo die 8erlijke gekken denken dus ook niet na dat er aan de kant ook toeschouwers staan met kinderen e.d.

het blijven mafkezen :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen die pogoeen krijgen van mij ook subtiele elleboogjes.

Zie liever 1 dikke rel dan van die irritante kinders die zitten te beuken en te springen. Meestal leidt een pogodansje wel tot een beuk :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dance Parade rustig verlopen

ROTTERDAM -"Rotterdam bedankt, ik voel me helemaal thuis", riep Michel de Hey zaterdag om half zes toen hij de FFWD Heineken Dance Parade afsloot. Op de kop van Zuid werd hij door duizenden danceliefhebbers toegejuicht. In totaal kwamen 350.000 mensen naar Rotterdam om mee te dansen op de dance, trance, techno, drum & bass en eclectic.

De langste parade van Europa liep in de Witte de Withstraat enige vertraging op door een vechtpartij. De mobiele eenheid werd ingezet om de vechtersbazen in het publiek de kop in te drukken. Bij de vechtpartij en bij andere, kleinere incidenten, zijn volgens een woordvoerster van de politie 23 personen aangehouden.

Ook een aantal mensen die voor de lol van de Erasmusbrug in het water sprongen, is gearresteerd. Ondanks de aanhoudingen spreekt de politie van een "rustig verlopen" Dance Parade.

--------------------------
Politie vond het dus blijkbaar ook wel meevallen
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, alleen de kokse honden op PF zaniken en zeiken weer.

Ga lekker met je rol pepermunt vooraan bij de dominee zitten ofzo
Waarschuw beheerder
WTF is pogo-en?

Waarschuw beheerder
Bloemetje > Op wie baseer je die opmerkingen? :x

Amando > Moet je zoeken..
Waarschuw beheerder
donateur
Dat gespring en gebeuk tegen elkaar aan bij terrorrrrrrrrrrrrrrr (of hardcore, weet ik het)

Godse irritant in ieder geval

Waarschuw beheerder
WTF is pogo-en?

als een achterlijke debiel op en neer springen en elkaar zo hard beuken als je kan..

daar komt het zo ongeveer op neer...

Heel fout dus :no:
Waarschuw beheerder
POGO! Dat deden hardrockers toch altijd als ze niet op de maat konden dansen. Waar gaat het naar toe met de hardcore-scene.
Waarschuw beheerder
donateur
Redrum: voel je je aangesproken?

Die mensen die niks anders doen dan zeiken over een ruzie of whatever, in plaats van gewoon lekker te feesten en hun feest daar niet door laten verpesten.

Lijken wel een stelletje fans van het Christenfront zeg.
Dat kort door de bocht gezemel :pjoek:
Waarschuw beheerder
dat doen ook vooral skinheads, dus dan vinden die wazi's het ook stoer natuurlijk.

en dan janken, als je klappen krijgt.
sukkels

Waarschuw beheerder
Opzouten met dat gepogo gewoon :jaja:..

Gister ook nog mannetje van 14/15, werd meegenomen door de politie, had een literfles BrEeZaH in ze hand LOL

Waarschuw beheerder
Misschien hebben ze zelf niet in de gaten gehad dat het zoveel ruimte in beslag nam, of dat het vervelend overkwam op ander mensen, maar dan kan de beveiliging toch ingrijpen, die mensen zijn er juist voor om bepaalde zaken te sturen, een beetje bij te schaven, zodat de orde gehandhaaft kan worden. Beter te voorkomen dan te genezen, stel dat er iets gebeurd, krijg je weer discussies over en weer, over dat de security geen waarschuwingen of tekens heeft gegeven, dus "kunnen ze t ook niet ruiken".en zo escaleert het dan, en is de sfeer verpest...

Waarschuw beheerder
Bloemetje > Ik d8 dat je me een zeikerd vond :P Dat gepogo is gewoon volop irritant..

Waarschuw beheerder
ja idd,wat is pogo-en...soort hakkuh ofzo?...

Waarschuw beheerder
Nee je gaat lopen stampen en springen en dan keihard tegen iedereen aan beuken.. Je wordt zeg maar een soort bal in een flipperkast, waarna je tegen iedereen wordt aan geduwd en gegooid..

Zoiets

Waarschuw beheerder
De echte, extreme skinheads komen niet eens naar hardcorefeesten of commerciele happenings..ze zijn meestal underground, en houden van stromingen als punk, ska en oi. Je moet wel weten waar je het over hebt, en om nou pogoende HARDCORELIEFHEBBERS af te schilderen als skinheads...vink een beetje triest, jammer ook, da's de zoveelste die bevooroordeeld is..

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb nog eve tussen de rellen gestaan....
moeten altijd weer van die gastjes zijn die weer teveel :xtc: op hebben weer eve gaan lopen kloten en ruzie zoeken...KINDJES GEWOON!
heb wel gezien dat ze wel eve goed op hun muil zijn geslagen door de uitsmijters van decibel outdoor kar...
net goed voor ze hou niet van zulke acties....
je komt om te feesten en niet om te vechten dan ga je maar op een vechtsport ofsow kan je daar je agressie op uitoefenen....
Waarschuw beheerder
gw85: ik zei wazi's ,nep skinheads/neo nazi's.
gasten die denken dat ze stoer zijn met hun wp kettinkies en tattoos en dan naar een hardcorefeest gaan.
ik ken de achtergrond beter dan dat jij begrijpend lezen kan.

en voorkomen is beter dan genezen? er wordt toch tegenwoordig op elk feest gezegd dat je niet moet pogo-en? het wordt toch wel gedaan dus wat moet de security dan??

persoonlijk weet ik de oplossing wel, iedereen die het doet eruit tyfen.
20 of 30 man eruit, en de andere duizend een leuke avond.

Waarschuw beheerder
Bij pogoen kan je zelf een beetje kijken of je int midden gaat staan, of een beetje in de kring eromheen. Degene die int midden staan, Laten zich van kant naar kant duwen, botsen soms tegen de mensen die in de kring staan, en die duwen ze dan weer een andere kant uit, maar nogmaals, je hebt zelf die keuze of je er tussen gaat staan of niet, anders is het dweilen met de kraan open, als je er gewoon tussen gaat staan, moet je ook niet zeuren....

Waarschuw beheerder
Ja maar gabberwijffiej t was ZO druk naast die bus, dat er geen kring was
ze gingen echt gewoon op IEDEREEN beuken!

Waarschuw beheerder
persoonlijk weet ik de oplossing wel, iedereen die het doet eruit tyfen.
20 of 30 man eruit, en de andere duizend een leuke avond.

Das makkelijker gezegd dan gedaan
Waarschuw beheerder
heb wel gezien dat ze wel eve goed op hun muil zijn geslagen door de uitsmijters van decibel outdoor kar...
net goed voor ze hou niet van zulke acties....

hahaha ja dat zijn vast degene geweest die de rellen gesticht hebben NOT.
alsof ook maar iemand van decibel/b2s die gasten op hun muil slaat.
voor jouw info: b2s bestaat praktisch uit de oude garde harde kern van Feyenoord :yes:

GW85: ik zeur niet, ik stoot iemand gelijk voor zijn muil als hij tegen mij of mijn maten aan pogoed. en dan hebben wij het weer gedaan en zijn wij weer de hooligans. maar mensen die pogoen horen niet op feesten thuis.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Das makkelijker gezegd dan gedaan

organisaties moeten er het lef voor hebben, dat ontbreekt eraan.
net als mensen weigeren aan de hand van een dresscode, gebeurd ook niet.
Waarschuw beheerder
de politie had er kennelijk toch zin om wat emnse op te pakke een vriendje van mijn vriendin der broetje werd zomaar uit de parade eruitgehaald en opgepakt,meegenome naar de bak!! daar vroeg die de rede maar ze wilde nix zegge, 4 uur later mocht ie eruit en wilde ze de reden waarom die werd opgepakt niet vertelle ,ze zeide alleen dat ie kon gaan en geen proces verbaal zou krijge!! gaat toch nergens over....:S

Waarschuw beheerder
Nou, dan zal k mild zijn : met dat weer is het natuurlijk geen doen, maar dan nog is het de security zn taak, die mensen rustig te manen en te zorgen voor een prettige sfeer. Als ze dan niet meewerken, ben ik t ermee eens dat ze verwijderd worden, zo naief ben k ook weer niet hoor!Maar geef die jongens eerst een kans om zich aan te passen aan de geringe ruimte, ze gaan altijd op in de bass, die hebben daar geen notie van. moeten altijd eerst ff een goede, misschien wel strakke waarschuwing krijgen, meestal wordt het dan minder hoor..

Waarschuw beheerder
Dat die vadsige blauwe happen eens echte boeven gaan vangen, maar dat heb k idd al vaker gehoord, mootjah. het kutte is dat je er nix tegen kunt doen, en volgens mij is dat waar ze zo op kicken ofzo. Dat machtsspel, iemand onschuldigs even totaal zonder reden, zijn plezier afnemen. Dat die ambtenaartjes es wat nuttigs gaan doen joh...

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha ja dat zijn vast degene geweest die de rellen gesticht hebben NOT.
alsof ook maar iemand van decibel/b2s die gasten op hun muil slaat.

nee die hebben toch herrie geschopt vind dat ook rellen dus kom niet eve zeiken wat jij vind....
als jij t niet geloof wat ik zeg stond er toch zelf bij dus kom niet eve zeggen dat t niet zo is..
je komt om te feesten en niet om te rellen...

er zijn genoeg mensen die rellen schoppen er hoef maar 1 te beginnen en de rest volgt wel....
wie t heeft gedaan kan je niet weten....
heb genoeg gehoord maar dat ga ik jou niet vertellen jij weet toch alles beter Zero One Zero!!
Waarschuw beheerder
stelletje POGO-NERDSSSS...maar ja.
Ik stond erbij en was flink heftig :|..
Wat heb je eraan, doordat kut POGO-en krijg je deze kutellende :(.......egt gewoon zielig:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ja hij begon met uitdagen en daarna sloeg hij een paar keer,maar was mis dus ja dat is aanvallen!
Waarschuw beheerder
extreme pogo-actie duss, want het begon met een agressieve pogo-actie..en als je dat doet wekt het irritaties/agressie op bij omstaanders...maar ja, gebeurt = gebeurt.....
Het blijft toch achteraf gelul..
Waarschuw beheerder
donateur
Het blijft toch achteraf gelul..

Inderdaad.. Haak maar aan met leuke verhalen bij het topic wat sticky is