Partyflock

Forumonderwerp · 698898

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
What happened???
k hoorde net wat op de radio, had zelf geen tijd om te gaan

iets over politie bekogelen

[*edit]
dit dus:

Vechtpartij bij Dance Parade

ROTTERDAM - De politie is zaterdagmiddag tijdens de Dance Parade in Rotterdam in actie gekomen om een vechtpartij de kop in te drukken. Op de Witte de Withstraat in het centrum werd de mobiele eenheid ingezet om vechtersbazen in het publiek uit elkaar te drijven.

Volgens een woordvoerster is nog niet bekend of er aanhoudingen zijn verricht. De stoet met veertig wagens werd even opgehouden, maar zet inmiddels weer koers richting de Erasmusbrug en het eindfeest op Katendrecht. De Rotterdamse Dance Parade, met naar schatting 350.000 danceliefhebbers, is de grootste parade van Europa
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
heb 't gezien

lekker met stenen gooien
licht van een wagen gerukt en daarmee gegooit
op de ME wagens beuken

een wazi met spngbob ballon ff flink te paken genomen.
ME te pakken genomen

politie vanaf afstand alles filmen

erg triest
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
JAJAJA ik heb kelly ook gezien :D Ik zeg tegen me maatje "Kijk dan , lekker wijf daar joh! ", dus ik kijken.. Was t kelly LOL..

Waarschuw beheerder
gvd heb kelly niet gespot :p

spongebob ballon

hahahahahahahah
dat koop je toch niet!! spongebob is cool, maar een ballon???? dan had ik bert gepakt :p

Waarschuw beheerder
Ik ben helemaal 100% anti vechten. Maar een zo een wazi ging te ver waardoor ik zelfs mot kreeg :( Vond het echt niet tof maar jah ik was de nuchterste niet gaf hem een knal en ben maar gelijk weggegaan was echt niet leuk :( Maar gelukkig aan het eind :) Voor de rest was het top! :D Van begin tot end bij de Decibel wagen :D

Waarschuw beheerder
Spongebob is cool allejezus zeg.. Is dat nou nog niet over? :p

Waarschuw beheerder
Ah Hardcore Allochtoon volges mij heb ik jou ook nog gezien, was jij ook met florizs?

Waarschuw beheerder
Wel kort maar ik was idd ff met Floris :D

Waarschuw beheerder
spongebob ruleerd de tekenfilms zo´n beetje....vooral als je geblowed hebt :bloos:

Waarschuw beheerder
kheb die tekenfilms nou ook allemaalw el gezien.. :P

Hardcore Allochtoon > Ikzag iemand die echt spreken op jou leek, maar ik durfde t niet te vragen.. Ik dacht dadelijk ben jij t niet, denk ie dat ik ruzie wil met me "Allochtoon" hehe

Waarschuw beheerder
:no:
Waarschuw beheerder
mensen mensen

ik heb echt mega super vet nieuws

ik heb de hand geschud van

DEF RHYMZ

woehaaaaaaaaaa B)

Waarschuw beheerder
Rollie > Was jij er ook net? Ik zag iemand met een Rolstoel met RTC Wielen :) Aan t begin bij de decibel truck

Waarschuw beheerder
maar redrum om het half jaar komen nieuwe series ;p

ik heb de hand geschud van

DEF RHYMZ

misschien had hij er net mee gepist :o
Waarschuw beheerder
:O:O:O

da was ik nie!!!!

ik ontken alles!

O:)

Waarschuw beheerder
Wat ik bedoel te zeggen is... Laat iedereen in zun waarde of die voor jouw nou goed is of slecht. Maar ga het niet voor anderen verpesten door te rellen of aan iemand te zitten. Die mensen komen ook voor het feest en willen alleen maar uit hun plaat gaan! Daar word zo'n feest ook voor georganiseerd d8 ik. Ik denk dat iedereen wel die keuze voor zichzelf kan maken wat niet kan en wel.

Als iedereen dat kan dan wordt het een stuk gezelliger op feesten en daarom stel ik ook voor om hier op dit forum vrede te sluiten en van het leven 1 groot feest te maken.... *snik* PEP uit........

AAN DIT PROMOTEAM KAN IEDEREEN NOG EENS EEN VOORBEELD NEMEN, DIE WETEN WAT FEESTEN IS!!
Waarschuw beheerder
welnee :P

reed zo lekker op de brug

:O HEY DIE KEN IK

wazzaaaaaaaaaaaaaaaaaa def rhyyyyyyyyyyyymzzzzz weaaaaaaaaaaaaaaaa

hij ook waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

8)

Waarschuw beheerder
LOL.. Ik vroeg aan Jeroen ( Neophyte ) oftie ff een Handtekening wou zetten op Me neophyte Polo'tje, hij zei "Wacht ff wacht ff" en hij wees naar ze plaat.. Dus hij t stof van de plaat blazen, blaast ie heel ze naald weg LOL.. Plaat slaat helemaal over.. :D
Waarschuw beheerder
8)

ik was me touw vergeten :( anders kon ik gewoon achter de b2s truck worden vastgebind hoefde ik ook niet te rijen :(

Waarschuw beheerder
ehehehe :) Volgende keer zal ik je wel rijden (Y):)

Waarschuw beheerder
kijk en dan zijn we gewoonweg sociaal bezig he

Waarschuw beheerder
Wazi of geen wazi... voetbal of geen voetbal. Waarom dat eeuwige rellen? Staan die relschoppers er niet eens bij stil dat er ook onschuldige slachtoffers vallen? Er zijn altijd wel mensen die naar de EHBO moeten omdat ze in een rel zijn beland. Laat iedereen zijn gang gaan ongeacht mening of uiterlijk. Jullie komen toch naar een feest om te feesten? Dus laat dat kankergerel nou eens 8erwege!!!!! Als je iemand aanstoot zeg sorry als je iemand zijn biertje uit de handen stoot haal een nieuwe. Gewoon FEESTEN en niet rellen. RELLEN IS VOOR MIETJES

Juist! Heb er gelukkig niets van meegekregen en heb me prima vermaakt!

Waarschuw beheerder
Restless ik ben ook sociaal..

..behalve als ik de tafel af moet ruimen thuis (6)

Waarschuw beheerder
ben jij echt pas 14???!!! :o

Waarschuw beheerder
hihi als je dan in 10 jaar 2oortjes bent verloren ben je vroeg begonnen ;) ;D :p
Waarschuw beheerder
heb 1 rel gezien... ik werd wel gek van een zooitje rotterdam hoolie ukkies... 16 jarige snotneusjes die hamas hamas lopen te roepen...

ik in me uppie zat heel stoer forza utreg olee olee olee te roepen B)

maar ja toen kwam er dus een vechtpartij... en toen begon echt iedereen joduuuh joduuuuuh te roepen gewoon puur tegen de hoolies B) vond ik dus echt wel mega vet B) kut hoolie kneusjes

ik dacht dat feijenoord een regel had... niet rellen in eigen stad... maja kan dit de feijenoord supporters ook niet aanrekenen per slot het waren ukkies van 16 tot 20...

Waarschuw beheerder
Wel lezen he ;)

ALMOST 10 years.. ;)

Waarschuw beheerder
Ach ik kreeg bijna stoel voor me smoel , werd zo weggedouwd door paar mannen.. Dus snel weggegaan daar hehe.. Sukkeltjes
Waarschuw beheerder
"maar ja toen kwam er dus een vechtpartij... en toen begon echt iedereen joduuuh joduuuuuh te roepen gewoon puur tegen de hoolies vond ik dus echt wel mega vet kut hoolie kneusjes"

hehehe

Waarschuw beheerder
Ik heb heel weinig ervan meegekregen die rellen :S Alleen die persoonlijke rel :@

Waarschuw beheerder
Tja ik stond aan de, voor de 8erkant, linkerkant van de decibel bus, heletijd gepogo daar.. Ik zeg FLIKKER NOU ES OP!.. Security werd t ook zat.. hopen dat er volgend jaar fatsoenlijk kan worden gehakt/gestampt :jaja:

Waarschuw beheerder
Ow jah heb ook nog 2 pogoers onderuit gehaald omdat ze irri waren. Ik moet minder drinken voortaan :S

Waarschuw beheerder
ik weet niet of het die rel was waar nu over gesproke word..
Bij de decibel begon ut allemaa.... 2 gaste krege ruzie een wijf begon zich dr mee te bemoeie ja en toen brak de hel los.. Elke wazi die de knokpartij zag ging ff meedoen.. stelletje zielepoten! je gaat toch gvd naar een feest voor de muziek en gezelligheid.. nouw zo gezellig vind ik het zo niet meer.. nu lees ik dus 8eraf dat het allemaal is verdergelopen met de ME...
pffff get a fucking life! en ga elkaar op een boerenweiland aftrappen maar niet tussen 350 duizend man!!! :no::frusty::no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zag dat er links werd gepogoed

tadaaa een rechterkant B)

Waarschuw beheerder
losers :yes:

Waarschuw beheerder
Enzyme X : Amen :Respect: :p

Rollie > Ja wat jij wil.. Kijk links kijk rechts kijk nog een keer :P

Waarschuw beheerder
erg fijn weer dat die pedo's en paarden lullen het weer voor elkaar krijgen de volledige parade uit elkaar te rukken. Jammer weer, erg jammer...

Als er mensen zich aangesroken voelen???

"kansloos"
Waarschuw beheerder
donateur
2 Enzyme - X
dat met ME was niet bij de Decibel truck
toen was de decibel truck er nog niet eens.

Waarschuw beheerder
Tsjaaaaa das nou weer een smet op zo'n dag zeg errug naar allemaal wat een rotjongens zeg
Waarschuw beheerder
decibel b2s was lekker helemaal achteraan B) was gewoon een mini parade geworden die niks meer met de dance parade te maken had zover liepen wij achter

geloof dat wij pas 45 min later over de brug kwamen dan de anderen

Waarschuw beheerder
2 Enzyme - X
dat met ME was niet bij de Decibel truck
toen was de decibel truck er nog niet eens.

Zoals er in het begin van me post stond zei ik dat ik niet wist of het over die rel ging die ik meegemaakt heb..

Waarschuw beheerder
Maar het is ons wel weer gelukt. "De brug" is ook dit jaar niet ingestort hahahahha

Waarschuw beheerder
Tja.. Weer wachten tot volgend jaar :P

Waarschuw beheerder
Niks te volgend jaar ik ga zo verder feesten op de afterparty B) Ik zal wel verslag doen morgen ;)

Waarschuw beheerder
haahah idd, je weet maar nooit. Is en blijft ontwerp van een belg(F) haha

en tuurlijk gaan we zo lekker verder......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
afterparty zonder hardcore :S
maar ga volgend jaar zeker weer

Waarschuw beheerder
De After heeft boven oldschool en ouwe hardcore < RestleSs > SC © dus ik vermaak me wel ;)

Waarschuw beheerder
Restless >

afterparty zonder hardcore

Wrom was je dan bij de Club X bus? B2S was VEEEL harder :D

Die X'jes op je bikini zijn wel geil hoor :[ ik maakte er gwoon een kruis van hehe

Waarschuw beheerder
H4RDC0R3 4LL0CHT00N > Veel plezier, doe de groeten aan Floris ;)

Ken jij trouwens Kai/Gerrit/Stigter uit Vlaardingen? Dat meisje was met ons ook in de trein vanaf Hellraiser, ik d8 misschien ken jij hun ook dan hehe

Waarschuw beheerder
B2S truck was idd ff'in hard!!! :D

Paul & Panic :respect:

Waarschuw beheerder
houd niet van oldschool :bloos:
mjah kutzooi, heb die decibelkar op het eind niet gezien :@ anders weet ik zeker wel waar ik heel de dag was geweest :/