Partyflock

Forumonderwerp · 698898

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
What happened???
k hoorde net wat op de radio, had zelf geen tijd om te gaan

iets over politie bekogelen

[*edit]
dit dus:

Vechtpartij bij Dance Parade

ROTTERDAM - De politie is zaterdagmiddag tijdens de Dance Parade in Rotterdam in actie gekomen om een vechtpartij de kop in te drukken. Op de Witte de Withstraat in het centrum werd de mobiele eenheid ingezet om vechtersbazen in het publiek uit elkaar te drijven.

Volgens een woordvoerster is nog niet bekend of er aanhoudingen zijn verricht. De stoet met veertig wagens werd even opgehouden, maar zet inmiddels weer koers richting de Erasmusbrug en het eindfeest op Katendrecht. De Rotterdamse Dance Parade, met naar schatting 350.000 danceliefhebbers, is de grootste parade van Europa
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maarre niet dat ik het trouwens goedkeur ofzo, maar je kan nou eenmaal niet altijd de schuld zomaar op een groep afschuiven, en als je dan ergens een hekel aan hebt en het zogenaamd wilt ´uitroeien´ doe het dan maar buiten een feest!

Waarschuw beheerder
ik bedoel dus dat ze naar de FEESTGANGER moeten gaan luisteren,en das ook beter voor hunzelf want dan komen er meer mensen feesten die nu niet komen omdat die clowns onze feesten verknallen

Waarschuw beheerder
1000% anti...sommige mensen kunnen niet goed tegen alcohol, worden agressief.die wil ik minder snel tegenkomen dan een magere drugs kneus met bretels om!
Waarschuw beheerder
restless> Ik ga helemaal geen moraalridder spelen. Geef alleen mijn mening.
Maar is wel lekker makkelijk hé? Zolang je er zelf geen last van hebt, het maar mooi zijn gang laten gaan. Maar ja, dat is de maatschappij van vandaag: ikke, ikke, ikke.
Waarschuw beheerder
ik erger me gewoon aan die wazi's alleen al als ik ze zie word ik agressief daar heb ik geen drank of drugs voor nodig hoor

Waarschuw beheerder
donateur
< RestleSs > SC ©>>> jij kunt mooi lullen, maar bij het eerste beste vriendje wat ik bij jou bekijk zie ik al een wp teken, dus doe niet zo schijnheilig!

Waarschuw beheerder
ik erger me gewoon aan die wazi's alleen al als ik ze zie word ik agressief daar heb ik geen drank of drugs voor nodig hoor

:yes:

Waarschuw beheerder
Zolang je er zelf geen last van hebt, het maar mooi zijn gang laten gaan. Maar ja, dat is de maatschappij van vandaag: ikke, ikke, ikke.

ja beetje jammer, maja zo is het nu eenmaal en dara kan jij niks aan veranderen.

real jojo>> dat kan wel, dat is zijn of haar keuze niet de mijne! ikga ook met donkere mensne om, maar daar let je niet op???
valt me zowiezo op dat als het woordje wazi valt jij er als de kippen bij bent? ik zou een protestgroepje ofzo beginnen?
Waarschuw beheerder
donateur
The Real Jojo

Mag ik dan het een lid uit je protestgroepje worden ????

Waarschuw beheerder
donateur
Als jij dit forum eens goed gelezen had zul je zien wat ik bedoel, en ja ik ga over mijn nek van die wazi's.
En nee jij mag niet bij mijn clup, ik haat wazi vrienden!!

Waarschuw beheerder
pcies en dan openen jullie een topic op de chat en dan blijft al dat wazi-gelul uit de andere topics :yes:
Waarschuw beheerder
<restleSs> is zelf een beetje wazi lijkt het wel als ikzo der fototjes bekijk
Waarschuw beheerder
donateur
< RestleSs > SC ©

Je voelt je nog al aangesproken he ?

Waarschuw beheerder
donateur
Mevrouw voelt zich aangesproken.

Waarschuw beheerder
oeh oeh de wazihunter ziet een paar kisten en heeft zijn oordeel gelijk klaar!
heerlijk als je zo´n simpele tunnelvisie hebt niet?

Waarschuw beheerder
Yep, ik zag t ook al, vechte daarzo, 1 of andere Buitenlander (No Offence, ik weet niet wat ik anders moet zeggen) tegen een, jawel hoor, "gabber".. Beetje jammer weer..

Kut Gepogo ook bij Decibel truck.. de rest was wel vet :jaja:

Waarschuw beheerder
nee, ik voel me niet aangesproken, ik ben alleen dat gezanik over die wazi´s zat.het enige wat wazi´s willen is aandacht...ze schreeuwen erom.....en jullie gaan er op in! in elk topic loopt het uit op dat wazigedoe.

Waarschuw beheerder
waarom dat eeuwige gezeik?er moet iets aan gedaan worden,KLAAR :s

AWF Anti Wazi Front
APA Anti pogo Alliatie

B)

Waarschuw beheerder
donateur
Weer zo'n loze opmerking, kistendragers zijn niet allemaal wazi's hoe vaak gaat dit nog terug komen deze flauwekul?

Waarschuw beheerder
Ja maar, WAAROM MOETEN ER DAN GVD KISTEN GEDRAGEN WORDEN Op feesten? Iedereen die naar een feest gaat met VERSTAND, weet dat veel mensen die kisten weren, waarom MOETEN Ze dan toch aan :|

Gaat mij allemaal langs me hoofd hoor :|
Waarschuw beheerder
"gabber" ??????

ik ben ook gabber :S maar doe niks bij buitenlanders in tegen deel ben der zelf een half bloedje

Waarschuw beheerder
real jojo ik ging in op de reply van 1000% anti
Waarschuw beheerder
Wazi of geen wazi... voetbal of geen voetbal. Waarom dat eeuwige rellen? Staan die relschoppers er niet eens bij stil dat er ook onschuldige slachtoffers vallen? Er zijn altijd wel mensen die naar de EHBO moeten omdat ze in een rel zijn beland. Laat iedereen zijn gang gaan ongeacht mening of uiterlijk. Jullie komen toch naar een feest om te feesten? Dus laat dat kankergerel nou eens 8erwege!!!!! Als je iemand aanstoot zeg sorry als je iemand zijn biertje uit de handen stoot haal een nieuwe. Gewoon FEESTEN en niet rellen. RELLEN IS VOOR MIETJES

Waarschuw beheerder
1000% Anti Kakkerlak > Lezen dan! ik zeg "Gabber", ik vond t maar een neppert, zo'n typisch ik zoek ruzie mannetje.. En ik zeg toch, ik heb niets tegen buitenlanders, ga er ook weles mee om..

Waarschuw beheerder
pep>>mee eens!
Waarschuw beheerder
ik heb het niet over kisten gehad hoor ?????

Waarschuw beheerder
Rellen is zeker voor mietjes! En pogoén ook.. werdt er SCHIJTZIEK van.. Decibel Kar was echt vet, maar dat eeuwige gepogo.. OPZOUTE!!

Respect voor Ruffian, hij zei nog "Niet pogoén he, we komen hier om te feesten" :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
*zucht* lees jou reply over MIJ en wat ik daarop terug zeg, toen kwam real jojo met kisten blabla.....pfffft ik ben stoned begin het allemaal niet meer tevolgen mensen :S
Waarschuw beheerder
verkeerd op gevat dan redrum. Das het vervelende van lezen je kan de uitdrukking er van niet merken

Waarschuw beheerder
donateur
IDD pep en zo was het de eerste jaren ook bij de parade, maar helaas trekt zo'n evenement pipo's die puur komen om de boel te verzieken.
Waarschuw beheerder
En ff over dat wazi... Een wazi is een wannabee nazi. Hij heeft geen mening! Hij weet niet waar hij over praat. Hij wil alleen maar stoer zijn. En als je aan zo'n jongen/meisje vraagd: He waarom haat jj buitenlander? weten ze het antwoord niet eens!!! Ze willen alleen maar meelopen maar ze weten niet met wie. PUBERS? Ze schreeuwen om aand8.... dus NEGEREN!!! Werkt bij mij prima!

Waarschuw beheerder
Anti Kakkerlak > Ok, Geen probleem hehe..

Buiten het gerel, heb ik t zeker naar me zin gehad op FFWD (Y):).. volgend jaar weer!
Waarschuw beheerder
ummzzzzzz volgens mij zei jij dat ik een paar kisten zag hoor en jojo later pas

Waarschuw beheerder
PUBERS?

Dikke onzin, de meeste waren boven de 20.. :|

Waarschuw beheerder
heb nieteens gerel gezien :p alleen ruggen en asvalt hehehe
heb wel bijna iemand een klap verkocht....sommige mensen denken: ach het is zonnig,mensen zijn vrolijk, mensen zijn wat schaarser gekleed, laat ik daar maar eens even lekker aan zitten!

nou denk t niet..gewoon opzouten...
Waarschuw beheerder
ben der vandoor zie reacties vann8 of morgenochten wel :D

Waarschuw beheerder
Zou kunnen.. Zal ik mn Geb. Datum maar eens wat opschroeven (6)

Waarschuw beheerder
anti>>>>waar baseer je anders het feit op dat ik op een wazi lijk???? door mijn nazi-achtige kleding, door een rechterhand?

Waarschuw beheerder
Restless > Vind je het gek met zulke tieten (6)

oh nee niet slaan :x

Waarschuw beheerder
:o gewoon bitchslappen ;)

Waarschuw beheerder
sommige mensen denken: ach het is zonnig,mensen zijn vrolijk, mensen zijn wat schaarser gekleed

Wat heb je nog meer van mn gedachte gelezen vanmiddag ? :P

Waarschuw beheerder
ik ving iets op van, gvd ik moet zeiken....? :p

Waarschuw beheerder
Hmm nee bijna, ik dacht "GVD wat loopt die Restless te zeiken" (6)

Waarschuw beheerder
nouja er was geen plee, vor de dames dan....das wel een goede gegronde reden om een rel te beginnen vind ik :yes:
Waarschuw beheerder
Wat ik bedoel te zeggen is... Laat iedereen in zun waarde of die voor jouw nou goed is of slecht. Maar ga het niet voor anderen verpesten door te rellen of aan iemand te zitten. Die mensen komen ook voor het feest en willen alleen maar uit hun plaat gaan! Daar word zo'n feest ook voor georganiseerd d8 ik. Ik denk dat iedereen wel die keuze voor zichzelf kan maken wat niet kan en wel.

Als iedereen dat kan dan wordt het een stuk gezelliger op feesten en daarom stel ik ook voor om hier op dit forum vrede te sluiten en van het leven 1 groot feest te maken.... *snik* PEP uit........
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Restless> Op je hurken in de bosjes hehehe (6)

Waarschuw beheerder
Pep & Terror Team > Zeker mee eens.. Ook bij die decibel bus, hoop vrienden gemaakt daar, verschillende culturen die gewoon vet deden tegen me:) Zo hoort een Danceparade te zijn.

Maarja, 40 Trucks, verschillende stylen etc.. Dan botst er toch wel iets he! T was te verwachten