Partyflock

Forumonderwerp · 698898

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
What happened???
k hoorde net wat op de radio, had zelf geen tijd om te gaan

iets over politie bekogelen

[*edit]
dit dus:

Vechtpartij bij Dance Parade

ROTTERDAM - De politie is zaterdagmiddag tijdens de Dance Parade in Rotterdam in actie gekomen om een vechtpartij de kop in te drukken. Op de Witte de Withstraat in het centrum werd de mobiele eenheid ingezet om vechtersbazen in het publiek uit elkaar te drijven.

Volgens een woordvoerster is nog niet bekend of er aanhoudingen zijn verricht. De stoet met veertig wagens werd even opgehouden, maar zet inmiddels weer koers richting de Erasmusbrug en het eindfeest op Katendrecht. De Rotterdamse Dance Parade, met naar schatting 350.000 danceliefhebbers, is de grootste parade van Europa
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
WTF is pogo-en?

als een achterlijke debiel op en neer springen en elkaar zo hard beuken als je kan..

daar komt het zo ongeveer op neer...

Heel fout dus :no:
Waarschuw beheerder
POGO! Dat deden hardrockers toch altijd als ze niet op de maat konden dansen. Waar gaat het naar toe met de hardcore-scene.
Waarschuw beheerder
donateur
Redrum: voel je je aangesproken?

Die mensen die niks anders doen dan zeiken over een ruzie of whatever, in plaats van gewoon lekker te feesten en hun feest daar niet door laten verpesten.

Lijken wel een stelletje fans van het Christenfront zeg.
Dat kort door de bocht gezemel :pjoek:
Waarschuw beheerder
dat doen ook vooral skinheads, dus dan vinden die wazi's het ook stoer natuurlijk.

en dan janken, als je klappen krijgt.
sukkels

Waarschuw beheerder
Opzouten met dat gepogo gewoon :jaja:..

Gister ook nog mannetje van 14/15, werd meegenomen door de politie, had een literfles BrEeZaH in ze hand LOL

Waarschuw beheerder
Misschien hebben ze zelf niet in de gaten gehad dat het zoveel ruimte in beslag nam, of dat het vervelend overkwam op ander mensen, maar dan kan de beveiliging toch ingrijpen, die mensen zijn er juist voor om bepaalde zaken te sturen, een beetje bij te schaven, zodat de orde gehandhaaft kan worden. Beter te voorkomen dan te genezen, stel dat er iets gebeurd, krijg je weer discussies over en weer, over dat de security geen waarschuwingen of tekens heeft gegeven, dus "kunnen ze t ook niet ruiken".en zo escaleert het dan, en is de sfeer verpest...

Waarschuw beheerder
Bloemetje > Ik d8 dat je me een zeikerd vond :P Dat gepogo is gewoon volop irritant..

Waarschuw beheerder
ja idd,wat is pogo-en...soort hakkuh ofzo?...

Waarschuw beheerder
Nee je gaat lopen stampen en springen en dan keihard tegen iedereen aan beuken.. Je wordt zeg maar een soort bal in een flipperkast, waarna je tegen iedereen wordt aan geduwd en gegooid..

Zoiets

Waarschuw beheerder
De echte, extreme skinheads komen niet eens naar hardcorefeesten of commerciele happenings..ze zijn meestal underground, en houden van stromingen als punk, ska en oi. Je moet wel weten waar je het over hebt, en om nou pogoende HARDCORELIEFHEBBERS af te schilderen als skinheads...vink een beetje triest, jammer ook, da's de zoveelste die bevooroordeeld is..

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb nog eve tussen de rellen gestaan....
moeten altijd weer van die gastjes zijn die weer teveel :xtc: op hebben weer eve gaan lopen kloten en ruzie zoeken...KINDJES GEWOON!
heb wel gezien dat ze wel eve goed op hun muil zijn geslagen door de uitsmijters van decibel outdoor kar...
net goed voor ze hou niet van zulke acties....
je komt om te feesten en niet om te vechten dan ga je maar op een vechtsport ofsow kan je daar je agressie op uitoefenen....
Waarschuw beheerder
gw85: ik zei wazi's ,nep skinheads/neo nazi's.
gasten die denken dat ze stoer zijn met hun wp kettinkies en tattoos en dan naar een hardcorefeest gaan.
ik ken de achtergrond beter dan dat jij begrijpend lezen kan.

en voorkomen is beter dan genezen? er wordt toch tegenwoordig op elk feest gezegd dat je niet moet pogo-en? het wordt toch wel gedaan dus wat moet de security dan??

persoonlijk weet ik de oplossing wel, iedereen die het doet eruit tyfen.
20 of 30 man eruit, en de andere duizend een leuke avond.

Waarschuw beheerder
Bij pogoen kan je zelf een beetje kijken of je int midden gaat staan, of een beetje in de kring eromheen. Degene die int midden staan, Laten zich van kant naar kant duwen, botsen soms tegen de mensen die in de kring staan, en die duwen ze dan weer een andere kant uit, maar nogmaals, je hebt zelf die keuze of je er tussen gaat staan of niet, anders is het dweilen met de kraan open, als je er gewoon tussen gaat staan, moet je ook niet zeuren....

Waarschuw beheerder
Ja maar gabberwijffiej t was ZO druk naast die bus, dat er geen kring was
ze gingen echt gewoon op IEDEREEN beuken!

Waarschuw beheerder
persoonlijk weet ik de oplossing wel, iedereen die het doet eruit tyfen.
20 of 30 man eruit, en de andere duizend een leuke avond.

Das makkelijker gezegd dan gedaan
Waarschuw beheerder
heb wel gezien dat ze wel eve goed op hun muil zijn geslagen door de uitsmijters van decibel outdoor kar...
net goed voor ze hou niet van zulke acties....

hahaha ja dat zijn vast degene geweest die de rellen gesticht hebben NOT.
alsof ook maar iemand van decibel/b2s die gasten op hun muil slaat.
voor jouw info: b2s bestaat praktisch uit de oude garde harde kern van Feyenoord :yes:

GW85: ik zeur niet, ik stoot iemand gelijk voor zijn muil als hij tegen mij of mijn maten aan pogoed. en dan hebben wij het weer gedaan en zijn wij weer de hooligans. maar mensen die pogoen horen niet op feesten thuis.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Das makkelijker gezegd dan gedaan

organisaties moeten er het lef voor hebben, dat ontbreekt eraan.
net als mensen weigeren aan de hand van een dresscode, gebeurd ook niet.
Waarschuw beheerder
de politie had er kennelijk toch zin om wat emnse op te pakke een vriendje van mijn vriendin der broetje werd zomaar uit de parade eruitgehaald en opgepakt,meegenome naar de bak!! daar vroeg die de rede maar ze wilde nix zegge, 4 uur later mocht ie eruit en wilde ze de reden waarom die werd opgepakt niet vertelle ,ze zeide alleen dat ie kon gaan en geen proces verbaal zou krijge!! gaat toch nergens over....:S

Waarschuw beheerder
Nou, dan zal k mild zijn : met dat weer is het natuurlijk geen doen, maar dan nog is het de security zn taak, die mensen rustig te manen en te zorgen voor een prettige sfeer. Als ze dan niet meewerken, ben ik t ermee eens dat ze verwijderd worden, zo naief ben k ook weer niet hoor!Maar geef die jongens eerst een kans om zich aan te passen aan de geringe ruimte, ze gaan altijd op in de bass, die hebben daar geen notie van. moeten altijd eerst ff een goede, misschien wel strakke waarschuwing krijgen, meestal wordt het dan minder hoor..

Waarschuw beheerder
Dat die vadsige blauwe happen eens echte boeven gaan vangen, maar dat heb k idd al vaker gehoord, mootjah. het kutte is dat je er nix tegen kunt doen, en volgens mij is dat waar ze zo op kicken ofzo. Dat machtsspel, iemand onschuldigs even totaal zonder reden, zijn plezier afnemen. Dat die ambtenaartjes es wat nuttigs gaan doen joh...

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha ja dat zijn vast degene geweest die de rellen gesticht hebben NOT.
alsof ook maar iemand van decibel/b2s die gasten op hun muil slaat.

nee die hebben toch herrie geschopt vind dat ook rellen dus kom niet eve zeiken wat jij vind....
als jij t niet geloof wat ik zeg stond er toch zelf bij dus kom niet eve zeggen dat t niet zo is..
je komt om te feesten en niet om te rellen...

er zijn genoeg mensen die rellen schoppen er hoef maar 1 te beginnen en de rest volgt wel....
wie t heeft gedaan kan je niet weten....
heb genoeg gehoord maar dat ga ik jou niet vertellen jij weet toch alles beter Zero One Zero!!
Waarschuw beheerder
stelletje POGO-NERDSSSS...maar ja.
Ik stond erbij en was flink heftig :|..
Wat heb je eraan, doordat kut POGO-en krijg je deze kutellende :(.......egt gewoon zielig:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ja hij begon met uitdagen en daarna sloeg hij een paar keer,maar was mis dus ja dat is aanvallen!
Waarschuw beheerder
extreme pogo-actie duss, want het begon met een agressieve pogo-actie..en als je dat doet wekt het irritaties/agressie op bij omstaanders...maar ja, gebeurt = gebeurt.....
Het blijft toch achteraf gelul..
Waarschuw beheerder
donateur
Het blijft toch achteraf gelul..

Inderdaad.. Haak maar aan met leuke verhalen bij het topic wat sticky is