Partyflock

Forumonderwerp · 698898

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
What happened???
k hoorde net wat op de radio, had zelf geen tijd om te gaan

iets over politie bekogelen

[*edit]
dit dus:

Vechtpartij bij Dance Parade

ROTTERDAM - De politie is zaterdagmiddag tijdens de Dance Parade in Rotterdam in actie gekomen om een vechtpartij de kop in te drukken. Op de Witte de Withstraat in het centrum werd de mobiele eenheid ingezet om vechtersbazen in het publiek uit elkaar te drijven.

Volgens een woordvoerster is nog niet bekend of er aanhoudingen zijn verricht. De stoet met veertig wagens werd even opgehouden, maar zet inmiddels weer koers richting de Erasmusbrug en het eindfeest op Katendrecht. De Rotterdamse Dance Parade, met naar schatting 350.000 danceliefhebbers, is de grootste parade van Europa
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kijk das al beter !
Ik stond er vorig jaar ook al tussen en dat vond ik echt niet grappig en wil het dus niet nog een keer meemaken !
Waarschuw beheerder
Zet alle knokploegen op het grote veld bij Beverwijk en laat ze daar lekker doorvechten tot ze erbij neervallen, dan kunnen wij lekker gaan feesten op Mysteryland en Db Outdoor!

Waarschuw beheerder
(y) zijn er toch nog mensen die het begrijpen !

Waarschuw beheerder
waarom worden deze relle in verband gebracht met Feyenoord - FC NEUS?? het was min of meer Feyenoord - Me/politie Joden

al hoorde ik dat het ok Feyenoord vs ado was algeloof ik daar nie veel van

maar het ware ok vechtpartyen vanwege mensen die er nie tege kunnen aangeraakt worden :S

btw je wou toch foto:s

hier is enige foto die ik weet

[img cacheid=001323a100124ebfe2740a021a005de8ab]http://www.rijnmond.nl/plaatjes/rellen.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
klote relschoppertjes.. gwoon afschiete!
Waarschuw beheerder
Idd (Y)

Waarschuw beheerder
mja als die vechtpartyen er nie waren had ik als onschuldig iemand (a) ook geen klappe gehad met die knuppels van die KUt politie

:yes::bounce::yes:
laatste aanpassing
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
:S

Hoe lang hebben die rellen ongeveer geduurd dan?

Jammer om te lezen dat de ME charges heeft moeten uit voeren ( ook al waren die volgens sommige niet terecht )... :S

Zou willen zeggen ben blij dat ik niet ben gegaan maar goed, De rest van het feestje zou wel goed kunnen wezen dus ik hou m'n mond verder ;P

Waarschuw beheerder
DJ Martjuh > Klinkt er onschuldig :|

Waarschuw beheerder
ik ben ok onschuldigmaar door die pogo werd ik rigtig dat vechten net politie geduwt
en kreeg ik dus ok klappen van ze (had ook me feyenoord shirt aan) zou rede kunnegeweest zijn maar dannog heb niets misdaan:O

Waarschuw beheerder
tja.. Ik ben er n iet bij gweest.. ik weet t niet :(

Waarschuw beheerder
aha jij liep zkr links vd DB-truck of nie?
Waarschuw beheerder
donateur
en der ware nie alleen relle op de witte de wit maar was ok vechte na pogo waar de politie aan te pas kwam stond er midden in opeens en toen kut politie begint me ff in het rond te meppe krijgk ff wat klappe van die honden

say what..?
Waarschuw beheerder
donateur
lukt nog niet doe ik van de week wel even zal hem dan uitvergroten want zijn hele gezicht zat onder het bloed. Was by the way wel weer lekker gezellig zo'n feest buiten

Ons een weekje die bloederige foto's onthouden? wat ben jij voor een onmens?

Waarschuw beheerder
:yes:
Waarschuw beheerder
Het scheelde niet NIETS of ik was erbij betrokken... ik stond ernaast, en ineens kwam zo'n gek achter mij staan.. ik had ook mn shirt uit en die gasten dachten dus dat ik het ineens was :s .

Ben maar snel ff ergens anders wezen staan want damn, het ging er hard aan toe. Eigenlijk nog nooit zoiets gezien van dichtbij. HEt best wel freaky, en je snapt totaal nie wat er in die gasten hun hoofd speelt. De MC schreeuwde zn longen uit zn lijf 'We came here to Party!!!', gevolgd door applaus van het publiek.

Maar voor de rest was het een topfeest, eerlijk waar.
Waarschuw beheerder
donateur
Het was zeker een topfeest, en als ik heel deze topic doorlees wordt Rotterdam echt in een heel slecht daglicht gesteld,ik heb nog geen 1 danceparade gemist en elke keer was het weer genieten, jammer alleen dat iedereen tegenwoordig bij het minste of geringste al moet posten dat er rellen in Rotterdam waren....Ik zeg : dit was een FFWD zoals het hoort~!!!!!
Waarschuw beheerder
2 gerardum > je hebt dik gelijk, bij het minsste geringste worden over rellen weer iets gepost. Ik heb niet gezien van een vechtpartij, dit was inderdaad een FFWD zoals het hoort, lekkere muziek, chill weer..

Waarschuw beheerder
lekker boeien dat er rellen waren tis niet leuk nee oke das waar maar ik heb er geen last van gehad en ook niks van meegekregen en heb een topdag gehad!

Waarschuw beheerder
donateur
Redrum laat jij je maar lekker in elkaar slaan knul als iemand je aanvalt (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
ik zal je zeggen heb al de relpartijtjes gezien maar het ging nu niet tussen de joden en de rotterdammers... het ging om gefrusteerde mannnetjes die niet tegen drank en drugs kunnen!!!!! die ook niet op zo,n geweldig feest thuis horen.. ze verpesten het vooor een ander:-( en daardoor komt dr een rare sfeer.. en over de ME die lokte het zelf uit.......AMEN

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom altijd van die idioten???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
de laatte tijd zijn dr ook bijna geen feesten meer zonder relluh :S
Waarschuw beheerder
Rellen??? Kom op nou zeg...er was een vechtpartijtje uitgebroken, en daar kwamen 8 politiemensen aan te pas....Maar het was echt geen rellen....
"Ze gooiden onder meer met stenen en daarbij is volgens de politie een agent gewond geraakt"....Allemaal bullshit...Er werd een vuilnisbak gegooid naar de politie...en dat was het....

Het word allemaal zo opgeblazen....

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb gelukkig nix meegekregen van eventuele vechtpartijen (Y)
Waarschuw beheerder
Niet zo gek toch........
Er waren een aantal agentjes die erg tof liepen te doen en gingen vertellen dat het bier moest worden weggegooid ( terwijl er 2 meter verder een terrasje was waar je wel kon zuipen ).
Nadat er werd gelachen en verder werd gedronken pakte een agentje iemands bier af.
Vervolgens kregen de agentjes diverse biertjes over zich heen waardoor de helden versterking gingen oproepen.
Toen ook dat niet hielp is de M.E. ingezet wat natuurlijk alleen maar een verkeerde uitwerking had.
Ja er vlogen idd stenen en glas naar de dienders.........so what....moeten ze maar niet zo lopen mierenneuken.
Het gaf een leuk extra tintje aan een toffe dag !

Waarschuw beheerder
Blauw in nederland sucks bigtime! maar wat heeft iedereen toch tegen die zogenaamde 'wazi's'? Hebben ze jullie PERSOONLIJK iets misdaan? Hebben ze leuzen geroepen, dingen geuit? Ieder heeft zn eigen manier van losgaan op muziek, bij de ene is dat funky, een ander springt, tja.. en hun vinden pogoen het einde. Het moet alleen goed in de gaten gehouden worden i.v.m. mensen die n duwtje verkeerd opvatten&gelijk flippen..maar da's de organisatie z'n pakkie-an.
Laat mensen gewoon a.u.b in hun waarde, in plaats van met elkaar op de vuist te gaan, zouden we 1 union moeten vormen contra alles wat ons probeert te domineren...
(K) denise
Waarschuw beheerder
INderdaad.. er gebeurde niets.. paar stenen de lucht in... en dat was het...

Waarschuw beheerder
donateur
ja, maar pogo,

zie je mij al hakkuh in mn aus op sepultura?!!
Waarschuw beheerder
donateur
Het moet alleen goed in de gaten gehouden worden i.v.m. mensen die n duwtje verkeerd opvatten&gelijk flippen..maar da's de organisatie z'n pakkie-an.

2 gabberwijffiej85:

Daar ben ik het zeker niet mee eens !
Iedereen is verantwoordelijk voor haar/zijn eigen gedrag !
Het is geen kleuterklas die gecorrigeerd moet worden !
Alhoewel het er erg veel op lijkt.

Als er zo'n mannetje tegen mij aan springt kan hij ook een duw terug verwachten.
Zeer zeker als het meerdere malen gebeurd :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Mee eens :jaja:

Waarschuw beheerder
Redrum laat jij je maar lekker in elkaar slaan knul als iemand je aanvalt (y)

Net was het nog alleen uitdagen :|

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Whahahahaha de ME

Worden ze op een groepzakkenrollers gewezen is het antwoord: "Nee we mogen alleen ingrijpen als er met stenen gegooid wordt."

Overigens heb ik de boven beschreven vechtpartij compleet gemist. Moest bier halen :bier:

Voor de rest vond ik het eigenlijk minder opgefokt als vorig jaar.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat pogoen is gewoon achterlijk..... lijkt net een grote vechtpartij! ....

Waarschuw beheerder
Meestal hebben ze er geeneens erg in, het is toch jou eigen keuze dan, als je er in de buurt gaat staan, weet je dat dat kan gebeuren. Er zijn sommige niet-gabbers die k op feesten heb meegemaakt, die, zodra er ook maar een elleboog richting hem kwam, gelijk over the top ging, terwijl hij daar toch zelf staat? Het pogoen begint altijd bij 2 mensen, dan loopt het op. je maakt mij niet wijs dat je in die tijd de kans niet schoon kunt zien, om even een plaatsje elders op te zoeken, 3 meter is meestal voldoende.Maar tis maar net de naam die pogoers al hebben, dus is het lekker snel oordelen over iets waar je zelf nog geen kaas van gegeten hebt.
Waarschuw beheerder
Relschoppers cq DROEFTOETERS verneuken het weer voor de rest die gewoon willen feesten. Als je agressief word van speed in comb. met harde muziek moet je in Irak zijn. Daar kan je jezelf uitleven.

Waarschuw beheerder
sooned, bij een vechtpartij stel ik me meer slaande, vaak uberkwade mensen voor, waar al of niet bloed vloeit, en waar uitsmijters METEEN tussenbeide trachten te komen. Ik zeg niet dat de pogoers geen agressieve houding hebben, maar zolang ze je er niet doelbewust bij betrekken, ondervind jij er toch geen last van of zeg k nu iets stoms???

Waarschuw beheerder
Gabberwijfiej85 > Onzin, aan de linker, en volgends mij ook de rechter kant van de bus werdt gepogo'd, en achter de bus vond ik t maar kut geluid.. Waar moet ik dan gaan staan? eronder?

Tis Gewoon irritant, Pogo'en doe je maar op je eigen feestje, niet op dat van een ander.. De Crew van B2S vond het ook ZWAAR irritant (vind je t gek?) en daarmee maak je kans dat er volgend jaar WEER geen hardcore is op de FFWD :frusty: Goed zo! Moet je vooral door gaan (Y) :/

Dit bericht is dus niet geheel op jou, maar op al die gasten die aan het pogo'en zijn. Niet alleen verpest je het feestje voor een ander, je verkloot je eigen scene, gooit je eigen ramen in.
Waarschuw beheerder
ik heb er niet echt last van gehad ! maar denk wel dat als de oudere mensen die ook langs de route stonden ook dachten dat het een vechtpartij was....en dan mischien de popo waarschuwen en dan krijg je dat gezeik weer.....
Waarschuw beheerder
donateur
Pffffffffff wat zit er hier toch een loos en bekrompel volk zeg

Gaan helemaal uit hun plaat als er een ruzie is op een feestje waar nogal wat bezoekers op afkomen %-)
"En het zullen wel weer voetbalsupporters zijn"

Flikker op zeg %-)

Dat gejank altijd, verwacht jij dan? Dat er op een feestje van duizenden mensen iedereen hand in hand loopt? %-)

Jankvolk, lekker thuisblijven bij je ouders achter de geraniums, weet je zeker dat je niks meemaakt of niks ziet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als ik bij een wagen loop en ik (wij) hebben last van gepogo krijgen die personen een paar beuken terug ook.
rot op, ik kom gewoon om normaal te dansen en niet om een elleboog in mijn smoel te krijgen. en ik moet dan opzij gaan? het moet niet gekker worden!

daar komt bij dat gisteren bij de club x truck weer allemaal gasten met 88 en skinnhead in hun nek liepen. die moeten sowieso uit Rotterdan oprotten en lekker teruggaan naar hun blanke boeren incestdorp. Ik vind het prima als die gasten het ziekenhuis in worden gemept wat in geen verhouding staat met wat zij zouden willen doen met joden, mongolen, homo's en andere niet ariers.

Waarschuw beheerder
das idd zo die 8erlijke gekken denken dus ook niet na dat er aan de kant ook toeschouwers staan met kinderen e.d.

het blijven mafkezen :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen die pogoeen krijgen van mij ook subtiele elleboogjes.

Zie liever 1 dikke rel dan van die irritante kinders die zitten te beuken en te springen. Meestal leidt een pogodansje wel tot een beuk :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dance Parade rustig verlopen

ROTTERDAM -"Rotterdam bedankt, ik voel me helemaal thuis", riep Michel de Hey zaterdag om half zes toen hij de FFWD Heineken Dance Parade afsloot. Op de kop van Zuid werd hij door duizenden danceliefhebbers toegejuicht. In totaal kwamen 350.000 mensen naar Rotterdam om mee te dansen op de dance, trance, techno, drum & bass en eclectic.

De langste parade van Europa liep in de Witte de Withstraat enige vertraging op door een vechtpartij. De mobiele eenheid werd ingezet om de vechtersbazen in het publiek de kop in te drukken. Bij de vechtpartij en bij andere, kleinere incidenten, zijn volgens een woordvoerster van de politie 23 personen aangehouden.

Ook een aantal mensen die voor de lol van de Erasmusbrug in het water sprongen, is gearresteerd. Ondanks de aanhoudingen spreekt de politie van een "rustig verlopen" Dance Parade.

--------------------------
Politie vond het dus blijkbaar ook wel meevallen
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, alleen de kokse honden op PF zaniken en zeiken weer.

Ga lekker met je rol pepermunt vooraan bij de dominee zitten ofzo
Waarschuw beheerder
WTF is pogo-en?

Waarschuw beheerder
Bloemetje > Op wie baseer je die opmerkingen? :x

Amando > Moet je zoeken..
Waarschuw beheerder
donateur
Dat gespring en gebeuk tegen elkaar aan bij terrorrrrrrrrrrrrrrr (of hardcore, weet ik het)

Godse irritant in ieder geval